abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 13 november 2008 @ 13:29:11 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63188773
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

niets maar ik schat ze lager in dan duitsland
ja die snapte ik al, de daaropvolgende vraag was

want?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:40:35 #277
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_63189094
Kijk, dat je helemaal vol bent van de Franse strijdkrachten is prima, maar ik heb mijn beweringen zojuist bekrachtigd met bovenstaande links en notities. Take it or leave it.

Het scheelt mij enkel werk jou te laten zien dat het Franse leger geen fluit voorsteld, zo had je er zelf ook achter kunnen komen hoe ze gaan inslinken.

maargoed, zal het wel even snel voor je zoeken.

The changes mean slashing some fifty-four thousand defense jobs, both uniformed and civilian.The size of the uniformed component of the French army, now the largest in the European Union, will drop by 24 percent, a continuation of a trend which began at the end of the Cold War and picked up pace when France ended its national draft in 2001. Since 1989, according to Defense Ministry figures, the army has decreased from nearly a half million to just about 250,000 today (including reserves), and will fall to 225,000 under the new plan. The combat ready force would shrink to 88,000. This force would be organized into smaller, more rapidly deployable ground units—again, a reform the U.S. and British militaries already have made. New investments are planned in human espionage efforts, spy satellites, and homeland security efforts. The "slimming" of the current force will also alleviate readiness and reliability problems, which have become serious. A recently leaked internal defense document described appalling maintenance problems (Telegraph) across all services.

daar ga je.

En natuurlijk, je lijkt wel Muhammed Saeed al-Sahaf ...
Alles loopt in de soep! maar het gaat nog wel hardstikke goed, we hebben gewoon meer geld nodig, helft van cavalerie strijdkrachten kunnen geen kant op, tanks vallen uit elkaar omdat we geen nieuwe onderdelen hebben en alles te versleten is, maar het gaat super.

gast open je ogen eventjes.

Dat rapport is algemeen aanvaard.. eat it.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_63189701
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja die snapte ik al, de daaropvolgende vraag was

want?
fingerspitzen gefuhl
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator donderdag 13 november 2008 @ 14:07:33 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63189921
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:40 schreef Pumatje het volgende:
Kijk, dat je helemaal vol bent van de Franse strijdkrachten is prima,
dat ben ik helemaal niet?
quote:
maar ik heb mijn beweringen zojuist bekrachtigd met bovenstaande links en notities. Take it or leave it.
ja daar ben ik op in gegaan maar ik ben niet onder de indruk van uitgelekte geheime rapporten niet als die gaan over de Nederlandse krijgsmacht, niet als die gaan over de Amerikaanse krijgsmacht en nu ook niet
dan kun je drie artikels over hetzelfde artikel over dat uitgelekte geheime rapport posten maar dat maakt je relaas niet indrukwekkender

ik zeg leave it
quote:

Het scheelt mij enkel werk jou te laten zien dat het Franse leger geen fluit voorsteld, zo had je er zelf ook achter kunnen komen hoe ze gaan inslinken.
nou dat ze gingen inkrimpen wist ik wel (was feitelijk al voor die eerder genoemde documenten werden uitgelekt bekend) maar dat dit uit zou komen op "een grootte wat gewoon in de buurt komt van onze strijdkrachten van Nederland..." kwam me wat onbekend in de oren

uit 2006:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7459214.stm
Sarko wil daar een schepje bovenop doen en ineens zijn al spulletjes kapot

de Duitsers besloten in 2004 al over te stappen naar een leger ter grootte van de krijgsmacht van Nederland
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3395575.stm
quote:
maargoed, zal het wel even snel voor je zoeken.

The changes mean slashing some fifty-four thousand defense jobs, both uniformed and civilian.The size of the uniformed component of the French army, now the largest in the European Union, will drop by 24 percent, a continuation of a trend which began at the end of the Cold War and picked up pace when France ended its national draft in 2001. Since 1989, according to Defense Ministry figures, the army has decreased from nearly a half million to just about 250,000 today (including reserves), and will fall to 225,000 under the new plan. The combat ready force would shrink to 88,000. This force would be organized into smaller, more rapidly deployable ground units—again, a reform the U.S. and British militaries already have made. New investments are planned in human espionage efforts, spy satellites, and homeland security efforts. The "slimming" of the current force will also alleviate readiness and reliability problems, which have become serious. A recently leaked internal defense document described appalling maintenance problems (Telegraph) across all services.
ok 225.000 is tegenwoordig bijna even groot als de Nederlandse krijgsmacht
I stand corrected
quote:
daar ga je.

En natuurlijk, je lijkt wel Muhammed Saeed al-Sahaf ...
je zou je natuurlijk niet iedere keer als een kutkleuter kunnen gedragen als iemand het niet met je eens is want op een gegeven moment praat niemand meer met je want het is gewoon irritant

als ik kinderen wil opvoeden dan maak ik er wel een paar
quote:

Alles loopt in de soep! maar het gaat nog wel hardstikke goed, we hebben gewoon meer geld nodig, helft van cavalerie strijdkrachten kunnen geen kant op, tanks vallen uit elkaar omdat we geen nieuwe onderdelen hebben en alles te versleten is, maar het gaat super.
nou super zal het niet gaan maar belachelijk slecht is een ander verhaal een quote uit een van jouw artikelen
quote:
The French problem is a common one throughout Europe,
wat hier staat is gewoon niet zo heel erg bijzonder, het Nederlandse leger kampt met exact dezelfde problemen als hier beschreven staan reserveonderdelen zijn op, boten zijn lek blablabla en echt belachelijk slecht gaat het niet
quote:
gast open je ogen eventjes.

Dat rapport is algemeen aanvaard..
natuurlijk is het algemeen aanvaard, er zullen geen onwaarheden in staan nee

de conclusie die je eraan verbind is echter volledig uit de lucht gegrepen
quote:
eat it.
eat wat?
  Moderator donderdag 13 november 2008 @ 14:08:46 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63189959
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

fingerspitzen gefuhl
het komt qua grootte iig al een stuk dichter bij onze krijgsmacht van Nederland dan Frankrijk
  zondag 23 november 2008 @ 22:55:11 #281
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_63464358
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Rusland heeft op papier een sterk leger. Maar het leger is slecht onderhouden. En de manschappen zijn zwaar onderbetaald. Het moreel van het leger is zeer laag. En dat gaat ook op voor de paraatheid van dat leger.
Dat hebben we gezien ja toen Georgie onder werd gelopen in 2 dagen
пусть всегда будет солнце
pi_63476046
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef MoChe het volgende:

[..]

Dat hebben we gezien ja toen Georgie onder werd gelopen in 2 dagen
ja kom op die hadden 100 militairen en nog oudere meuk dan de russen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_63476177
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Die hebben zich er jaren, met behulp van Israel en de VS, op voorbereid. Daarnaast hebben ze via Oekraine nog e.e.a. aan moderne wapens aangeschaft.
pi_63476687
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Én Amerikaanse soldaten die hun meehielpen met amerikaanse wapens.
pi_63478222
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:40 schreef MoChe het volgende:

[..]

Én Amerikaanse soldaten die hun meehielpen met amerikaanse wapens.
Welke inmiddels in Russische dienst zijn.

maandag 24 november 2008 @ 16:29:09 #286
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_63481366
hehe zullen die yanks niet zo tof vinden.
zit best wat werk in die Mil-humvee's
pi_63482472
Dat Duitsland op 3 staat. Had ik nooit verwacht. Hopelijk staan ze over een tijdje niet op nr. 1
History became legend, legend became myth.
  maandag 24 november 2008 @ 17:28:46 #288
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_63483086
Is onze grootste bondgenoot in Europa denk ik zo..,

prima dus
pi_63512478
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:29 schreef Pumatje het volgende:
hehe zullen die yanks niet zo tof vinden.
zit best wat werk in die Mil-humvee's
De VS heeft ook gevraagd om ze terug te geven. Daar hebben de Russen vooralsnog geen antwoord op gegeven. En terecht ook. Het is oorlogsbuit. Hadden die rednecks maar niet die laffe Georgiers moeten ondersteunen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:44:54 #290
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_63512691
Kan me nog herinneren dat Iran ten tijde van de Shaj (zo'n 30 jaar geleden) op de 5de plek stond. Nu stellen ze geen reet meer voor.
pi_63517196
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:37 schreef MoChe het volgende:

[..]

De VS heeft ook gevraagd om ze terug te geven. Daar hebben de Russen vooralsnog geen antwoord op gegeven. En terecht ook. Het is oorlogsbuit. Hadden die rednecks maar niet die laffe Georgiers moeten ondersteunen.
Leukste oorlogsbuit is misschien wel de Israelische Spyder-SR, die in 2008 geleverd is aan Georgie.
Hypermodern short-range anti-air missile system.

En geruchten over aanhouding van tenminste één afro-Amerikaanse soldaat. http://life.ru/news/30077
  woensdag 26 november 2008 @ 11:21:59 #292
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_63531649
Relatief gezien/verhoudingsgewijs: Pakistan.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_63532208
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:21 schreef Marble het volgende:
Relatief gezien/verhoudingsgewijs: Pakistan.
Relatief gezien zeg ik Israel.

Maar goed, leg eens uit.
pi_63727499
tvp
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:49:19 #295
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_63804823
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef AryaMehr het volgende:
Kan me nog herinneren dat Iran ten tijde van de Shaj (zo'n 30 jaar geleden) op de 5de plek stond. Nu stellen ze geen reet meer voor.
Of de CIA wil niet dat Iran als sterk gezien word. Of er is te weinig informatie over in vergelijking met de andere landen. Of ze zijn inderdaad niet zo sterk.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:20:13 #296
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64121186
Heeft alleen amerika waterstofbommen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_64125703
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft alleen amerika waterstofbommen?
nope de UK, Rusland en frankrijk ook (china weet ik niet zeker) de rest heeft zover ik weet alleen fissie bommen
pi_64606064
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:34 schreef dahei het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor, maar de regering heeft nog steeds niet toegegeven dat ze er liggen. Niemand weet het tot dan zeker. Een bewijs van de autoriteit zal je dan ook niet zo een twee drie krijgen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_weapons_sharing
Feit is dat er op volkel iets ligt dat door de us bewaakt wordt en dat onze f16's prima instaat zijn dit soort wapens te dragen en af te vuren.
1+1 is best wel vaak 2 ^^
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 04:44:15 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64606085
ze kunnen ook het idee dat er kernwapens liggen bewaken
pi_64606096
Op een Amerikaans forum waar ik weleens kwam (ar15 was dat) poste ook een kerel die die kernwapens in NL bewaakte, een groot deel van die Ami's die daar gestationeerd waren was in die tijd zwaar aan de heroine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')