quote:
dat ben ik helemaal niet?
quote:
maar ik heb mijn beweringen zojuist bekrachtigd met bovenstaande links en notities. Take it or leave it.
ja daar ben ik op in gegaan maar ik ben niet onder de indruk van uitgelekte geheime rapporten niet als die gaan over de Nederlandse krijgsmacht, niet als die gaan over de Amerikaanse krijgsmacht en nu ook niet
dan kun je drie artikels over hetzelfde artikel over dat uitgelekte geheime rapport posten maar dat maakt je relaas niet indrukwekkender
ik zeg leave it
quote:
Het scheelt mij enkel werk jou te laten zien dat het Franse leger geen fluit voorsteld, zo had je er zelf ook achter kunnen komen hoe ze gaan inslinken.
nou dat ze gingen inkrimpen wist ik wel (was feitelijk al voor die eerder genoemde documenten werden uitgelekt bekend) maar dat dit uit zou komen op "een grootte wat gewoon in de buurt komt van onze strijdkrachten van Nederland..." kwam me wat onbekend in de oren
uit 2006:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7459214.stmSarko wil daar een schepje bovenop doen en ineens zijn al spulletjes kapot
de Duitsers besloten in 2004 al over te stappen naar een leger ter grootte van de krijgsmacht van Nederland
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3395575.stmquote:
maargoed, zal het wel even snel voor je zoeken.
The changes mean slashing some fifty-four thousand defense jobs, both uniformed and civilian.The size of the uniformed component of the French army, now the largest in the European Union, will drop by 24 percent, a continuation of a trend which began at the end of the Cold War and picked up pace when France ended its national draft in 2001. Since 1989, according to Defense Ministry figures, the army has decreased from nearly a half million to just about 250,000 today (including reserves), and will fall to 225,000 under the new plan. The combat ready force would shrink to 88,000. This force would be organized into smaller, more rapidly deployable ground units—again, a reform the U.S. and British militaries already have made. New investments are planned in human espionage efforts, spy satellites, and homeland security efforts. The "slimming" of the current force will also alleviate readiness and reliability problems, which have become serious. A recently leaked internal defense document described appalling maintenance problems (Telegraph) across all services.
ok 225.000 is tegenwoordig bijna even groot als de Nederlandse krijgsmacht

I stand corrected
quote:
daar ga je.
En natuurlijk, je lijkt wel Muhammed Saeed al-Sahaf ...

je zou je natuurlijk niet iedere keer als een kutkleuter kunnen gedragen als iemand het niet met je eens is want op een gegeven moment praat niemand meer met je want het is gewoon irritant
als ik kinderen wil opvoeden dan maak ik er wel een paar
quote:
Alles loopt in de soep! maar het gaat nog wel hardstikke goed, we hebben gewoon meer geld nodig, helft van cavalerie strijdkrachten kunnen geen kant op, tanks vallen uit elkaar omdat we geen nieuwe onderdelen hebben en alles te versleten is, maar het gaat super.
nou super zal het niet gaan maar belachelijk slecht is een ander verhaal een quote uit een van jouw artikelen
quote:
The French problem is a common one throughout Europe,
wat hier staat is gewoon niet zo heel erg bijzonder, het Nederlandse leger kampt met exact dezelfde problemen als hier beschreven staan reserveonderdelen zijn op, boten zijn lek blablabla en echt belachelijk slecht gaat het niet
quote:
gast open je ogen eventjes.
Dat rapport is algemeen aanvaard..
natuurlijk is het algemeen aanvaard, er zullen geen onwaarheden in staan nee
de conclusie die je eraan verbind is echter volledig uit de lucht gegrepen
quote:
eat it.
eat wat?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.