Wat een mooi verhaal, ik hou van intelligente vrouwenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik steun het plan, maar het werkt niet.![]()
Ben beetje SP af laatste tijd. Ik vind de SP een partij met veel mooie maar onrealistische plannen.
Ooit geloofde ik in de goedheid van de mens. Dit slijt alleen na een aantal jaar. Dan merk je dat mensen niet allemaal goed zijn, dat sommige mensen enkel aan zichzelf denken en dat niet iedereen dezelfde idealen heeft als jij hebt. Communisme is mooi maar kan enkel als iedereen dezelfde idealen heeft. En dat is niet zo dus kan het mooit werken.
De SP heeft veel goede punten en is harder dan GL, GL is voor watjes. Ik heb ook eerst D66 gestemt maar die weten niet wat ze willen. PvdA vind ik ook zon wissewasjes partij. Ik wil een partij die ergens voor staat en ergens voor wilt vechten en dat merk je als je actief bij de SP zit. Het willen vechten tegen iets waar je het niet mee eens bent. HEt hele jaar door blijven staan voor je prinicipes en niet alleen in verkiezingstijd. Dingen aanpakken die ook regionaal zijn zoals kleine dingen, een bus die stopt waardoor veel mensen de dupe worden, maar ook grote dingen zoals de oorlog tegen Irak. Dat vind ik mooi, ze hebben een duidelijke visie ook al ben ik het er niet altijd mee eens. Alleen mijn grootste struikel punt is de steun aan Palestina.
Ik ben bang dat Churchill toch wel een beetje gelijk had. Soms moet je dingen doen die mensen niet leuk vinden en waarom, voor de toekomst. Zodat je kinderen het ook goed hebben. Je kunt wel alleen in het heden denken, maar er is meer dan dat. BEzuiningen zijn kut, maar ze moeten wel voor het grotere geheel. Alleen waarop is weer ene punt. Ik vind dat linkse partijen teveel korte termijn denken. HEt volk is niet altijd in staat de beste keuze te maken dit simpel weg omdat niet het hele volk econoom is of socioloog en dus van 99% van alle onderwerpen geen kaas hebben gegeten. Daarvoor kiezen zij mensen waarvan zij denken dat zij het weten en dat zij ervoor zullen zorgen dat het goed loopt. En soms kom je bedrogen uit. Vooral als je D66 stemt. Maar je kunt niet alijtd star blijven. Het is geven en nemen. En SP wilt niet geven, ja geven aan het volk, maar geven aan andere partijen, nee. Omdat? ze koppig zijn en misschien wat naief.
Dat is lang geworden.
En terecht. Marktwerking op het spoor werkt niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:17 schreef Monidique het volgende:
Hoi.
Ik hoorde dat de NS tot 2015 het alleenrecht heeft op het spoor. Wat 'n marktwerking.
Tjezus, jij ook al? Dat wordt nog een gangbang!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaal, ik hou van intelligente vrouwen
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:17 schreef kLowJow het volgende:
Dit topic ga ik printen en inlijsten, zodat het nooit verloren gaat:Oppositiepartijen meeste gebaat bij slecht beleid kabinet
Ik geloof niet dat Lazrak mee zal doen bij volgende verkiezingen. Dit zit de rit uit en verdwijnt in de anonimiteit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Kortom Lazrak is ook een zinkend schip. Ik denk niet dat hij ooit 60.000 stemmen gaat halen om nog in de kamer te blijven.
Nee, maar toch willen "ze" dat wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:18 schreef pberends het volgende:
[..]
En terecht. Marktwerking op het spoor werkt niet.
Hou je ook van domme mannen? Gangbang + Kozzmic =quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tjezus, jij ook al? Dat wordt nog een gangbang!
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:17 schreef kLowJow het volgende:
Dit topic ga ik printen en inlijsten, zodat het nooit verloren gaat:Oppositiepartijen meeste gebaat bij slecht beleid kabinet
Liever niet. Moet je ook geen flikker van achteren nemen, dat is de beste voorzorg.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:19 schreef kLowJow het volgende:
Oh ja, en voor de heren...Besnijdenis verlaagt risico op AIDS aanzienlijk
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaal, ik hou van intelligente vrouwen
Ik dacht: pas me aan op jouw niveau.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat een discussie DAMN! ROFL
Ik weet al wie de TS is zonder het topic aan te klikken.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:17 schreef kLowJow het volgende:
Wat is dit nou weer voor een ik-zit-nog-in-de-kast-en-blijf-hier-lekker-zitten-totdat-het-licht-uitgaat opmerking?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Liever niet. Moet je ook geen flikker van achteren nemen, dat is de beste voorzorg.
Ik douche iedere dag.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:19 schreef kLowJow het volgende:
Oh ja, en voor de heren...Besnijdenis verlaagt risico op AIDS aanzienlijk
Een doodnormale ik-zit-nog-in-de-kast-en-blijf-hier-lekker-zitten-totdat-het-licht-uitgaat opmerking. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een ik-zit-nog-in-de-kast-en-blijf-hier-lekker-zitten-totdat-het-licht-uitgaat opmerking?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht: pas me aan op jouw niveau.
Geen kinderen nemen verkleint de kans op aids bij je kinderen met 100%.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Liever niet. Moet je ook geen flikker van achteren nemen, dat is de beste voorzorg.
Heeft die toch mooi de SP een kunstje geflikt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Lazrak mee zal doen bij volgende verkiezingen. Dit zit de rit uit en verdwijnt in de anonimiteit.
Syndroom van Links.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:23 schreef Kozzmic het volgende:
WTF is een galaglasberline??
Sorry, ik ben lesbisch.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Hou je ook van domme mannen? Gangbang + Kozzmic =
Bad toch. (even een dom feitje) Wist je dat je je haar max 1 keer per week mag wassen als het dun is. Krullen max 3 keer per week. Je mag het wel elke dag uitspoelen met lauwwarm waterquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik douche iedere dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |