Pffff.....Uhm... Punt is dat ik al een paar weken thuis zit. Maar ik ben van plan er zaterdag 1 te maken? Ook goed?quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
TS begint tochIk heb niet echt wat leuks....
ik herken ECHT niks in je verhaalquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Sissy, dat meisje.... Wij zijn altijd gewoon een losgeslagen groep idioten tijdens het uitgaan, en vaak is er dan nog geen druppel drank in het spel
Ook_gek is weer terugquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:57 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja hier 1 dan
ROFLquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook_gek is weer terug![]()
Ok eentje van mij dan...Zoals altijd weer in het teejater, aardig biertje op natuurlijk, zegt de barman (die ik al wat langer ken): Martin...Het wordt tijd dat jij gaat neuken...
Ik: daar ben k het helemaal mee eens!
hij: pak dat meisje daar (lelijk dik mormel...)
dus ik zeg: nee joh, ik heb E. Toch al... (ik zal haar echte naam maar niet zeggen)
hij: E.? Wie is dat?
ik: Ja die met die pony (in haar haar)
hij: Ooooooooooooooooooh die...
komt ze even later binnenlopen, zegt gedag en de barman meteen: E.! E.! (haar naam roepen dus)
zij naar hem toe: hey hoe gaat't
hij: goed, Martin wil je neuken!
kmot ze naar me toe: Is het waar wat R. (de barman) zegt?
ik: wat zegt'ie dan?
zij: dat je me wil neuken...
ik: nee joh das een geintje, ik ken'm al wat langer, z'n broer heb met mijn zus gehad blablabla
zij: ik geloof je niet
ik: tja dat moet je zelf weten...
Hele avond nix meer van haar gehoord (normaal gesproken flirten we de hele avond door)
Alleen toen ze wegging zeg ik: krijg ik geen kusje....
nou toen kon er nog net een zoen op m'n mond vanaf.....maar het was weer doffe ellende![]()
Weken tijd eringestoken, krijg je dit
Ben benieuwd wat ze had gezegd als ik had gezegd dat ik inderdaad had gezegd dat i kmet haar wou neuken![]()
Geen bierquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:07 schreef Rickage het volgende:
[..]
ROFL
mja..bijna weer weekend..we zullen zien wat de zaterdagavond in petto heeft
vraag er geld voor..dan..de volgende keer als jullie gaan stappen..heb jij een bult geld..en ga je je daarvaan helemaal lamzuipenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen bier![]()
Moet boppenmaar ja, dan maak ik eindelijk is een keer geen domme opmerkingen naar vrouwen toe
en zonder drank heb ik het ook prima naar m'n zin....alleen bier is zo lekker als je uitgaat
WHAHAH...omg...dat is echt lompquote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:06 schreef rickywilliams het volgende:
--blablabla--
ik vraag geen geld, maar lamzuipen doe ik wel altijd als iemand anders rijdt, hahaha (vroeger in de tijd dat we nog een half uur gingen fietsen om uit te gaan dronk ik ook, maar nu is't OF nix, OF heel veel (lees: te veel)...toen was't meestal normaal (net aangeschoten) of net iets minder/meer)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:19 schreef Rickage het volgende:
[..]
vraag er geld voor..dan..de volgende keer als jullie gaan stappen..heb jij een bult geld..en ga je je daarvaan helemaal lamzuipenhaha
haha was ik bijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:26 schreef poeha het volgende:
Geen blunder maar wel opmerkelijk:
Jaartje of 5 terug, plaats: oud hok, een fuif van 2 dames
Vriend van me zit tegenover me op een bank, hij had al een tijd een meisje naast zich zitten die erg geinteresseerd was. Maar het gesprek liep voor geen meter, kreeg de hele tijd van die gespreksdodende antwoorden zoals, ow en echt???.......ja........zozo.... Schoot dus niet op. Hij wist het ook niet meer dus bedenkt zich: ik ga wel een verhaaltje vertellen. Hij vertellen van de x dat hij zich in de computer-kamer thuis (3 bij 4 meter ofzo) in het bijzijn van zijn broer, zus en vader stiekem had afgetrokken! (staan meer pc's). Ik zit daar aan de overkant keihard te lachen. Ik kende het verhaal al maar snapte niet hoe hij dat zomaar ff ging zeggen. (dacht nog, heeft zijn kans verneukt).
Ik ga dus ff later pissen (was ze beide kwijt) liggen ze buiten met zun 2e royaal kussen!!.
Wat een anti-climaxquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:22 schreef ook_gek het volgende:
ik maak niet zo veel meer mee
Voor de mensen die het Laura verhaal nog kennen
Ik zit nu elke dag gewoon bij haar in de bus en ze heeft een vriend
En nee nog niet gelult tegen haar
Volgende week zaterdag ga ik weer naar de westwood in den haag. Want er lopen weer lekkere vrouwen rond zie ik net op de foto,s
Je maat was jaloersquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:11 schreef Dezz het volgende:
Nou vooruit dan...
Ik sta afgelopen weekend lekker in een disco wat te dansen samen met een meisje, leuk gepraat enzo. Mijn vrienden gingen naar huis en ik was lekker alleen met haar daar
Wil ik haar net gaan kussen, komt een vriend van me als een gek op me afgelopen en sleurt me zo mee. Hij allemaal roepen: 'je moet meekomen, ik leg het buiten wel uit'
Ik had echt zoiets van wtf
Zegt hij buiten tegen me: 'ja dat meisje komt uit Maarheeze' (plaats hier in de buurt)
Ik dacht wat boeit dat nou! Maar ja, eens kijken wat dit weekend brengt
Dit soort acties zijn soms gewoon zo goed voor je ego, doe het ook graagquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:32 schreef CasB het volgende:
Hmm gisteren iemand anders een versierblunder gegeven
Ik was in m'n stamkroeg, en er was dus een meisje die me blijkbaar wel aantrekkelijk vond...maar ik zag haar niet echt zittenZij was al aardig ver weg (lees: dronken), en ze werd een beetje handtastelijk. Naja dat vond ik opzich niet zo erg...zolang ze me maar niet probeerde te zoenen
Dus ik denk...ach...ik negeer het gewoon dan houdt ze wel op. En ja hoor
Na een tijdje stopte ze er mee.
Later op de avond (begin van de ochtend) toen ik buiten stond probeerde ze het weer...maar helaas![]()
Vreemd eigenlijk...als ik bob ben doe ik veel gekker en losgeslagener dan wanneer ik gezopen heb :S... ik weet niet wat dat is... Maar ja, zoals iemand al zei: een groep losgeslagen debielen.....dat zijn wij (mijn vrienden en ik) ook, zelfs zonder alcohol....en met wordt't nog veel ergerquote:Op zondag 28 maart 2004 15:32 schreef ConQuestador het volgende:
Nou vooruit,
ik ben al weken met een meisje bezig, ze heeft me al een keer afgewezen (de klik was er niet enzo, bla bla bla), maar voor de rest gaat het mooi op dezelfde manier door. We hebben nog nooit gezoend, maar voor de rest wijst alles op![]()
Ik had haar dus voorgesteld schaars gekleed te poseren op mijn auto, voor mooi foto's enzoDat wilde ze wel doen, maar dan moest ik ook iets voor haar doen: een volledige stripact, en misschien mocht ik dan wel verder gaan.......... Bijna hele avond daar over verder gepraat, maar niet denken dat ik haar ook maar gezoend heb ofzo
(ik was dan ook bob).
Nouja, gelukkig ken ik haar nu al redelijk, en stuur ik haar dus ook 20 smsjes per dagMet een beetje geluk wordt het volgende keer wel wat, wanneer ik wel wat mag drinken, en iets meer lef heb
![]()
Heb ik ook eens gehad...best een aparte ervaring, maar kzou t niet echt een blunder noemen. Hangt ervanaf hoe ze reageert denk ikquote:Op zondag 28 maart 2004 18:25 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren een kopstoot gegeven aan een meisje dat ik leuk vind, omdat we beiden tegelijkertijd iets wilden zeggen, resultaat... een kopstoot.
Is dit ook een blunder?
Tuurlijk niet, dat is intiem contact!!!!quote:Op zondag 28 maart 2004 18:25 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren een kopstoot gegeven aan een meisje dat ik leuk vind, omdat we beiden tegelijkertijd iets wilden zeggen, resultaat... een kopstoot.
Is dit ook een blunder?
Rickiieee!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:15 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
Rickieeeeeeeee!![]()
![]()
ROFLquote:Op maandag 29 maart 2004 09:43 schreef _Denker het volgende:
Goh, eindelijk ook eentje van mij na veel gelezen te hebben (en er zitten leuke tussen).
Ik zat de hele avond al in m'n stam cafe (3x raden, het heet ook nog de Stam) op het verhoogde gedeelte met een paar lui van m'n oude school. Kon dus mooi rondkijken omdat ik zo hoog zat. De hele tijd oogcontact met een best wel leuk uitziende dame. Ik heb alleen niet het lef om op d'r af te stappen, was ook best wel druk aan die kant.
Wel de hele tijd oogcontact, ook via de spiegel enzo...
Om een uur of 3 's nachts/'s morgens (na een uur ofzo oogcontact) dacht ik: ik moet er echt heen gaan. Het was inmiddels ook wat rustiger geworden. Via via was ik haar naam al te weten gekomen (dat kan ik dan weer wel) en ik liep naar d'r toe:
Ik: He, jij bent E he?
E:ja, hoe weet jij dat?
Ik: eh, via die en die, heeft bij jou op dansles gezeten bla bla
na twee minuten niet echt vlottend gesprek, haar vriendin (krijsend): he E, moest jij je vriend niet bellen?
Ik: eh, ik ga maar eens naar huis. doei.
Heb me niet meer omgedraaid en ben naar huis gegaan.
Ik heb d'r nog wel een paar keer gezien, maar met verschillende jongens. Ze had echt geen vriend.
Ja kut is dat....kunnen ze dat dan niet gewoon eerlijk zeggen? Dit is gewoon irritant zoquote:Op maandag 29 maart 2004 09:43 schreef _Denker het volgende:
BLAAT
preciesquote:Op maandag 29 maart 2004 11:14 schreef Rickage het volgende:
haha LOL Silent!![]()
dat is wel gunstig he..blijkt toch vaak dat er ook nog leuke vriendinnen rondlopen van haar!![]()
lees: ben je met haar aan het praten komt haar vet leuke vriendin er bijstaan, goh vind je het gezellig hier..enz enz!
zeg maar zwaai tegen dat andere meisje!![]()
ROFLquote:Op maandag 29 maart 2004 11:55 schreef apophis4u het volgende:
naja, veel gelezen altijd en dan zal ik ook maar ff wat opkalken:
Zaterdagavond eerst nog ff langs de friettent om ff een bodem aan te leggen voor we de kroeg in gingen. Daar kwamen dus een paar dames langs die iemand bij ons in de groep dus kende, dus daar hadden we ff een kort gesprekje mee. Later in de kroeg komen we die dames dus weer tegen, maar niet naartoe gegaan. Ik keek wel zo af en toe en zag dat eentje die er wel leuk uitzag regelmatig terugkeek. Ik laat me natuurlijk niet kennen en kijk ook gewoon vrolijk terug. Komt later een vriendin (die er dus eerst niet bij was) op mij af en vraagt van 'je vindt haar wel leuk he'.
Ik zeg van 'ze ziet er wel goed uit, maar leuk is een snelle conclusie als ik haar niet ken.' Zij toch wat verdwaasd van het antworod zegt ze: 'nouja, zij vind jou dus niet leuk'.
En toen liep dat wijf dus weer weg. Ik moest eigenlijk wel lachen om de stupide wijze waarop zij dat ff kwam melden
dit had ik afgelopen zaterdag ook. en alsof dat nog niet genoeg was knalde ze even later ook met haar hoofd tegen mn schouder vanwege het lengtevershil.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:25 schreef Refragmental het volgende:
Is dit ook een blunder?
je moet maar zo denken: het is meer haar verlies dan jouw verlies.... stomme muts. je had moeten zeggen tegen die vriendin: jij bent zo afzichtelijk., ik moet wel naar haar kijkenquote:Op maandag 29 maart 2004 11:55 schreef apophis4u het volgende:
...
Och, ik zat ook niet actief achter dr aan. Dus een echte versierblunder wil ik het niet noemen. Ik keek gewoon terug.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:46 schreef Harmonius het volgende:
[..]
je moet maar zo denken: het is meer haar verlies dan jouw verlies.... stomme muts. je had moeten zeggen tegen die vriendin: jij bent zo afzichtelijk., ik moet wel naar haar kijken
Hehe, kwam ook erg regelmatig in de Stam. Ben er 2x versierd en heb er 1x iemand versierd.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:43 schreef _Denker het volgende:
bij wie heb ik dit eerder gelezenquote:Op woensdag 31 maart 2004 03:10 schreef daReaper het volgende:
en weggelopen
Nee, ik een paar maand geleden ook aan een collega. Lichte hersenschudding...quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:24 schreef Refragmental het volgende:
Phew... ik ben dus niet de enige die kopstoten uitdeelt
quote:Op zondag 4 april 2004 00:13 schreef keesjeislief het volgende:
Ok, het is geen echte versierblunder maar hij kan hier wel denk ik.
Een aantal jaar geleden zou ik m'n nieuwe vriendin N voorstellen aan m'n ouders en zusjes, en we gingen uit eten. Natuurlijk iedereen beetje gespannen, N ook, mijn moeder heeft niet zo'n fantastische reputatie wat dit betreft, meisjes die ik leuk vind vindt zij maar 'raar' en zo. Toen we eenmaal in het restaurant zaten en de menukaart aan het bekijken waren, overlegden N en ik over de vegetarische gerechten. M'n vader ving dat op en dacht het ijs even te breken met een grappige opmerking: "Dus jij bent ook vegetariër N? Maar je eet toch wel eens een worsie zeker" met een dikke... Moeder kwaad, N
en zusjes wisten niet waar ze moesten kijken...
quote:Toen ik nog een stukkie jonger was, ging ik eens met een vriend op een verloren zaterdagavond naar een tentfeest. In zo'n weiland, alles modderig, slechte muziek, je kunt je er wel wat bij voorstellen. Nu bleken daar ook een aantal meisjes aanwezig te zijn die blijkbaar op verlof waren of iets dergelijks, ze droegen nl. legerkleding. Even wat zitten praten met één van hen, een meisje met een mooi gezicht en nogal stevig gebouwd. Verder behoorlijk wat gedronken omdat er verder toch niets te doen was. Dat meisje werd een beetje handtastelijk en toen we op het punt stonden om naar huis te gaan, liep ze met me mee en begon me buiten te zoenen. Njah, dat was verder niet zo erg maar verder wilde ik eigenlijk gewoon naar huis. Die vriend kwam al een keer informeren of ik eindelijk meeging, het was ook best wel fris... Maar dat meisje liet dus gewoon niet meer los... Ik probeerde voorzichtig duidelijk te maken dat ik weg wilde, maar het leek wel of ze een jaar lang met alleen maar vrouwen in een hutje op de hei had gezeten of zo... Op een gegeven moment begon ze op een nogal ranzige en hardhandige manier tegen me aan te rijden en ik maar proberen weg te komen... Na een tijdje heb ik haar echt van me af geduwd en ben snel op m'n fiets gesprongen... Die vriend had een stukje verderop al een kwartier kou staan te lijden...
Hahahaha!! Nu weten we meteen de geheime tactiek van hoe ons leger de vijand moet verjagenquote:Op zondag 4 april 2004 00:13 schreef keesjeislief het volgende:
Toen ik nog een stukkie jonger was, ging ik eens met een vriend op een verloren zaterdagavond naar een tentfeest. In zo'n weiland, alles modderig, slechte muziek, je kunt je er wel wat bij voorstellen. Nu bleken daar ook een aantal meisjes aanwezig te zijn die blijkbaar op verlof waren of iets dergelijks, ze droegen nl. legerkleding. Even wat zitten praten met één van hen, een meisje met een mooi gezicht en nogal stevig gebouwd. Verder behoorlijk wat gedronken omdat er verder toch niets te doen was. Dat meisje werd een beetje handtastelijk en toen we op het punt stonden om naar huis te gaan, liep ze met me mee en begon me buiten te zoenen. Njah, dat was verder niet zo erg maar verder wilde ik eigenlijk gewoon naar huis. Die vriend kwam al een keer informeren of ik eindelijk meeging, het was ook best wel fris... Maar dat meisje liet dus gewoon niet meer los... Ik probeerde voorzichtig duidelijk te maken dat ik weg wilde, maar het leek wel of ze een jaar lang met alleen maar vrouwen in een hutje op de hei had gezeten of zo... Op een gegeven moment begon ze op een nogal ranzige en hardhandige manier tegen me aan te rijden en ik maar proberen weg te komen... Na een tijdje heb ik haar echt van me af geduwd en ben snel op m'n fiets gesprongen... Die vriend had een stukje verderop al een kwartier kou staan te lijden...
Zoals Seinfeld zou zeggen: It's the way they just slip it in there too!quote:Op zondag 4 april 2004 17:15 schreef W1ZZ het volgende:
Mijn belevenissen van vannacht dan maar even opkalken...
...
Nee, dat zou m'n vriendje niet zo leuk vinden!
...
Nee, dat zou m'n vriendje niet zo leuk vinden! (En dat was 2...)
Zonde van je cassisquote:Op zondag 4 april 2004 18:35 schreef Locusta het volgende:
Goed... hier eentje van mij:
Ik was een paar weken geleden in een discotheek. Op een gegeven moment had ik oogcontact met een leuke jongen die in de buurt stond... (we stonden op de dansvloer) Maar er kwamen ook een paar ontzettend dronken jongens aangewaggeld (de dansvloer op) en die stootten een paar keer mij en een vriendin aan, erg irritant! Dus ik tegen die vriendin van mij "De volgende keer als ze ons weer aanstoten, zijn ze aan de beurt!!". Dus even wachten (en weer oogcontact...) en ja hoor... weer wordt ik aangestoten.... Ik bedenk me niet, draai me om, en giet mijn drankje (casis) over diegene heen.... *slik* Blijkt het ineens die jongen te zijn waar ik oogcontact mee had.... wilde me dan toch maar eens aanspreken....![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 19:21 schreef ConQuestador het volgende:
Enorm lullig:
ik zit al WEKEN achter een meisje aan, en gisteravond was ze er ook weer. We stonden dus onder een tv en om een of andere reden vond ik het nodig te springen waardoor ik nogal hard mijn hoofd stootteToen zei zij iets in de trent van, dat zou mij nooit gebeuren (ze is nogal wat kleiner dan mij) Dus ik zeg: ik wil je wel even optillen hoor.
Dus ik pak haar beet, maar doordat ik het geheel een beetje verkeerd inschatte (bier) zwiep ik haar met een rotgang tegen die tv aan. Toen is ze heel boos weggelopen en heefd me een half uur lang genegeerd.
Achteraf ZEI ze dat ze niet echt boos was, en me alleen terug wilde pakken voor die domme actie. Gelukkig is het aan het einde van de avond toch nog goedgekomen
LOL kzie et al helemaal voor mequote:Op zondag 4 april 2004 19:21 schreef ConQuestador het volgende:
Enorm lullig:
ik zit al WEKEN achter een meisje aan, en gisteravond was ze er ook weer. We stonden dus onder een tv en om een of andere reden vond ik het nodig te springen waardoor ik nogal hard mijn hoofd stootteToen zei zij iets in de trent van, dat zou mij nooit gebeuren (ze is nogal wat kleiner dan mij) Dus ik zeg: ik wil je wel even optillen hoor.
Dus ik pak haar beet, maar doordat ik het geheel een beetje verkeerd inschatte (bier) zwiep ik haar met een rotgang tegen die tv aan. Toen is ze heel boos weggelopen en heefd me een half uur lang genegeerd.
Achteraf ZEI ze dat ze niet echt boos was, en me alleen terug wilde pakken voor die domme actie. Gelukkig is het aan het einde van de avond toch nog goedgekomen
ja, jong, ik was een echtequote:Op zondag 4 april 2004 19:50 schreef laidback het volgende:
[..]
LOL kzie et al helemaal voor me![]()
Idd, alleen dat laatste stukje is wel leuk om te lezenquote:Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef Bak_Beest het volgende:
Nadat het feest eindelijk was afgelopen (het zoog verschrikkelijk) en een lege portomonee + een kut humeur, gingen we naar buiten. Zie ik daar een meisje nogal moeite doen om normaal op haar fiets te komen. Dus ik zei zoiets van "zo gaat lekker hè?". zegt ze "Nee niet echt", en daar achteraan "Godver ik heb zin om te neuken!". Ik kijk een maat aan "" zeg zoiets van "Ja, jij wel hoor", en lopen door.
![]()
Ik heb nog wel wat dingetjes maar die vertel ik later wel weer, dit is al best een lang verhaal geworden over iets wat eigenlijk totaal niet boeiend is. Maar veel verhalen hier zijn zo, en die zijn toch leuk om te lezen. Vandaar dat ik dit ook maar even post.
Beginnetje maken is altijd moeilijkquote:Op maandag 5 april 2004 14:26 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Idd, alleen dat laatste stukje is wel leuk om te lezen
Volgende keer leren om boeiend een verhaaltje op te kalken
ja, zeker.quote:Op maandag 5 april 2004 14:38 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Beginnetje maken is altijd moeilijk, het is eigenlijk ook meer een aansporing voor andere om wat nieuwe blunders op te biechten, zodat ik weer kan lurken.
In het vervolg gewoon mee gaan rijdenquote:Op maandag 5 april 2004 18:30 schreef Tjen het volgende:
Zo'n 2 weken geleden naar de players in eindhoven. Ik ging naar de bar om 2 biertjes te halen voor mezelf en een maat. Beginnen daar effe 2 lekkere meiden tegen mij aan te rijen. Lekker shaken met hun kont. Ik was sow verrast (en ook nog de slechtste versierder op deze aardkloot)
Dat ik gewoon niet wist wat ik moest doen. Ik zeg tegen 1 van die wijfen: "sorry ik kan niet dansen".![]()
Pak daarna mijn bier en loop ermee terrug naar die maat van mij. Toen ik bij die maat stond keek ik nog effe naar de bar en besefte weer eens al te goed dat ik de grootste sukkel op de wereld was/ben.
![]()
![]()
![]()
En ze keken nog sow erg geil ook![]()
Ook nog gezellig met onze 'medelanders' 'gepraat' na afloop ... was het hoogtepunt van de avond, feest was zoals je al zei niet relaxt.quote:Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef Bak_Beest het volgende:
(sprintfeest, Leiden)Nadat het feest eindelijk was afgelopen
ik heb er nog wel een aantal, maar die verspreid ik maar even, want anders ben ik er ook zo doorheen.quote:Op maandag 5 april 2004 18:58 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
ja, zeker.
voor mijn gevoel is er een periode geweest dat het veeeeeel harder ging met die blunders, toen kon ik elke week lachen.......nu zijn er niet zoveel blunders meer.....
Ik ben er helaas doorheen.......
ik ben het jaar daarvoor ook geweest, en toen was het betrekkelijk leuker. Er werd dit jaar ook weinig goede muziek gedraaid.quote:Op maandag 5 april 2004 20:50 schreef passport het volgende:
Ook nog gezellig met onze 'medelanders' 'gepraat' na afloop ... was het hoogtepunt van de avond, feest was zoals je al zei niet relaxt.
Sterker nog, ik ookquote:Op maandag 5 april 2004 23:41 schreef Bak_Beest het volgende:ik ben het jaar daarvoor ook geweest, en toen was het betrekkelijk leuker. Er werd dit jaar ook weinig goede muziek gedraaid.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:32 schreef Bak_Beest het volgende:
Ok, dan maar naar de Beurs want de rij was daar het kortst.
Gelukkig viel het qua volk wel mee binnen, veel leuke dames gezien.
Ja dat viel me gister over het algemeen in Utrecht op, dat er veel jong grut rondliep. Ik heb er eigenlijk geen erg in gehad omdat ik ook nog maar 1e jaars ben dus het verschil niet zo groot isquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:59 schreef Frenkie het volgende:
[..]![]()
ik was er ook maar ik heb weinig leuke dames gezien. Wel een paar mooie maar alles was zo ongelofeloos jong
Begon er nog zo'n kind tegen me aan te rijden![]()
anyway dit was redelijk off topic
Dat was gisteren in groningen ook zo. Maar geen blunder van mijn kantquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:18 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ja dat viel me gister over het algemeen in Utrecht op, dat er veel jong grut rondliep. Ik heb er eigenlijk geen erg in gehad omdat ik ook nog maar 1e jaars ben dus het verschil niet zo groot is.
Ok nu weer verder met de blunders.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:41 schreef Ruikert het volgende:
hmm probeer een blauwtje te herinneren maar volgens mij heb ik ze nauwelijks gelopen (altijd goed men kans ingeschat), of je moet die keren meetellen dat ik dronken door een discotheek liep en elk meisje dat ik tegen kwam aansprak met dubbele tong (geen aanrader).
was wel een x dat ik een meisje leuk vond op de ijsbaan en dat ik toen met haar wou gaan en dat ze vlak voor onze monden elkaar raakten op eens wegdraaide en spuugde. ik denk nee dat overkomt mij niet... al men vrienden op een afstandje lachen... kwam ze weer naar me toe en pakte ze me op de bek, ik d8 huh? zij zo, ja moest even men kauwgom kwijtraken
Dat komt door:quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:18 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ja dat viel me gister over het algemeen in Utrecht op, dat er veel jong grut rondliep. Ik heb er eigenlijk geen erg in gehad omdat ik ook nog maar 1e jaars ben dus het verschil niet zo groot is.
Ok nu weer verder met de blunders.
Haha, dat roept herinneringen op: was met n vriend en twee meisjes die ik niet echt kende aan 't ouwehoeren, ook over zoenen: dus ik vraag of ze met elkaar zouden zoenen, zegt ze dus precies hetzelfdequote:Op zaterdag 10 april 2004 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
maar ze zegt: we gaan alleen zoenen als jij met een van je mannelijke vrienden gaat zoenen...
ik zeg: ok is goed (zou het natuurlijk niet echt doen), maar eerst jullie
maar dat deden ze niet
Geloof me, da's niet zo moeilijk hoor! Ik ken heeeel veel mensen, en sommigen lijken echt op elkaar, maar ik herken ze van 20m afstandquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
ik herkende ze nog, maar ik vind't nog veel knapper van hun dat zij mij van achter kunnen herkennen na mij 10 minuten te hebben gezien en vervolgens ruim 2 uur niet
Is dat diezelfde waar die barman leuk tegen zei dat je met haar wilde neuken?quote:Op zondag 11 april 2004 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ok mijn "blunder" van de dolle zaterdagavond:
Ik stond met een meisje te zoenen, ken haar al een tijdje maar eindelijk was't moment daar...Hele avond staan zoenen, ga ik weg....zegt eerste de barman: hey goed gedaan jongen, hier biertje....Heb je haar telefoon nummer?
ik: telefoon nummer?
Daarna vriend van me: mooi gedaan, heb je haar telefoon nummer...
ik nogmaals: telefoon nummer?
Ach volgende week is ze er toch weer zoals altijd
Ja het is dezelfde barman, maar een ander meisje (een vriendin van dat meisje waarmee ik wou neukenquote:Op zondag 11 april 2004 15:19 schreef Roa het volgende:
[..]
Is dat diezelfde waar die barman leuk tegen zei dat je met haar wilde neuken?
Ik val alleen op de nette meisjes, eerlijk gezegd wat de meeste onder kakkers zullen verstaan. Maar goed ieder zijn eigen soort meisje. En wat jij zegt, ik vind dat je daar wel om moet kunnen lachenquote:Op zondag 11 april 2004 20:46 schreef Grimm het volgende:
hmm namen onthouden :S
poos geleden in sneek op stap en dat meisje heeft wel 10 keer haar naam gezegd maar ik kon d'r echt nix van maken.
nou ja wij zoenen en dansen en de hele avond wat ouwehoeren ..nou ja zij weg..en ik weet haar naam nog steeds niet
ook een tijd geleden ergens op stap, ik zoenen met een ..tja nogal kakker meisje, dus ik later zo terug naar me maten begint 1 van me maten te roepen "zoooooo ik ben marianne en ik zit op hockey" nou ja best wel droog enzo ik wat lachen..staat ze achter me :S
ach ja life's shite
en zo hoort't als je wat proeftquote:Op zondag 11 april 2004 21:38 schreef Grimm het volgende:
ow ja wel enorm om gelachen hoor![]()
nou dit meisje had bootschoenen aan en zo'n lollystokshirt aan en kraagje omhoog etc. ze keek enorm raar toen ze een drankje kreeg van d'r vriendin en ik met me dronken kop wat 't was ..en ze zei "martini" .."mag ik n's proeven?" nou ja ik mocht dus proeven ..lol ik dus dat hele glas in 1ne op gedronken![]()
gewoon om haar nummer vragen en 't haar zelf in je telefoon op laten slaan. En als ze d'r nummer niet wil geven is d'r naam ook niet boeiend verderquote:Op zondag 11 april 2004 20:46 schreef Grimm het volgende:
hmm namen onthouden :S
poos geleden in sneek op stap en dat meisje heeft wel 10 keer haar naam gezegd maar ik kon d'r echt nix van maken.
nou ja wij zoenen en dansen en de hele avond wat ouwehoeren ..nou ja zij weg..en ik weet haar naam nog steeds niet
quote:Op zondag 11 april 2004 21:38 schreef Grimm het volgende:
..lol ik dus dat hele glas in 1ne op gedronken![]()
Dit vind ik nou een klotestreek van die gast... Weet je wat, stap maar op mij af de volgende keerquote:Op zondag 11 april 2004 15:52 schreef Etcetera het volgende:
meisje die op jongen afstapt verhaal
Is een goeie jaquote:Op zondag 11 april 2004 22:22 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
gewoon om haar nummer vragen en 't haar zelf in je telefoon op laten slaan. En als ze d'r nummer niet wil geven is d'r naam ook niet boeiend verder![]()
feauteau'squote:Op maandag 12 april 2004 17:15 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een klotestreek van die gast... Weet je wat, stap maar op mij af de volgende keer![]()
Dit is inderdaad een zeer goeie oplossing, hebbik allang ontdektquote:Op maandag 12 april 2004 17:25 schreef daReaper het volgende:
[..]
je telefoon pakken, naar nieuwe telefoonnummer invoer gaan en haar haar naam laten intikken
Vervolgens op ok drukken en weer geven
Staat daar: "Nummer: ____"
Ik zal het even vertalen.quote:Op zondag 11 april 2004 15:52 schreef Etcetera het volgende:
"Ik denk niet dat m'n vriendin dit leuk vind"
ik geloof dat dit een van de redenen is dat ik niet snel op iemand afstap.....
Ik ken inderdaad een hoop die zo zijn .... maar we zijn niet allemaal zo erg hoor ;-) Some of us listen instead of talking. Which reminds me, .. had je al verteld hoe dat allemaal is gelopen toen ik ,..... *KNIP*quote:Op dinsdag 13 april 2004 03:09 schreef daReaper het volgende:
Om zo'n soort reden heb ik het niet zo op Zuid-Afrikanen
*knip*
Die zuid-afrikaanse man (blank overigens, mocht iemand dat detail nog interesseren), van rond de 40 ofzo, waar iedereen in het hotel een hekel aan had, omdat ie iedereen de godganse tijd lastig valt met z'n compleet oninteressante verhalen,
quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zal het even vertalen.
Je was bij nader inzien van dichtbij toch niet die ruzie met zn vriendin waard ....
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kom maar op ...
Fuck mij dan... als je kan.,..![]()
Daar is de bookmarkoptie bovenaan het topic voorquote:Op woensdag 14 april 2004 11:07 schreef Slabberdewatski het volgende:
terugvindreplytje
Als je hier vrij snel op reageert kan je je er nog uitlullenquote:Op woensdag 14 april 2004 11:19 schreef Slabberdewatski het volgende:
OK dan....
Ik had een leuke griet leren ( genaamd M) kennen in een disco (Genaamd L). Het klikte cht goed die avond, maar we hadden verder geen tel nr.'s uitgewisseld.
een paar weken later kom ik haar weer tegen.
Ikke Hee P het was leuk he in de K.
Zij: mijn naam is M en we hebben elkaar ontmoet in de L
ikke.......
Dat is nou een grappig verhaal me een goed eindquote:Op woensdag 14 april 2004 17:03 schreef Slabberdewatski het volgende:
Ik had een meisje zo goed als versiert, alles verliep vlotjes!
Ze had een mooie donkere moedervlek net onder haar rechteroog, wat mij deed denken aan de moedervlek van Cindy Crawford, mijn vroegere droomvrouw!
Om haar te complimenteren met de moedervlek zeg ik:
" ik vind die moedervlek bij je lip zo erotisch"
De woorden waren nog niet koud of ik realiseer me dat Cindy hem op de lip had en zij onder haar oog..... Ik heb heel wat goed moeten lullen hahahaha, we hebben wel verkering gekregen..
Niet in films...quote:Op zondag 28 maart 2004 18:25 schreef Refragmental het volgende:
Is dit ook een blunder?
Ik hoor er een beetje jaloersheid tussendoor dat jij neit gescoord hebt...quote:Op woensdag 14 april 2004 11:06 schreef Rickage het volgende:
OMG ik lig dubbel hier
1ste paasdag met een paar kameraden naar Achterhoek ArenA geweest..leuke tent..lekkr druk..kortom..ideaal..en 2 kameraden van mij waren vastbesloten die avond te scoren..nou wij dus beetje ouwehoeren met de vrouwtjes daar..je kent het welop een gegeven moment staan we op een soort podium..en ik duw een kameraad van mij tegen de achterkant van een meisje aan (waren echt spuuglelijk maargoed
) enne..pakt dat meisje ineens de handen van die kameraad van mij..ik zo OMG ROFL..en ik kijk het schouwspel aan..ze stond met de rug naar hem toe..dus hij zag haar gezicht niet..en ze draait zich ineens om..pakt em vast op de bek..maar hij had de voorkant dus niet gezien..na de tijd..ik zeg zo..dat mens was spuuglelijk..ze had een dikke ass..en een bril..stereotype nerd dus
zegt hij: boeie..het was lekkr..ik dus weer OMG..heb je de voorkant wel gezien..antwoord: NEE!..mja geen blunder..maar wel HUMOR..
en die andere kameraad..staatie naast hem te zoenen met een dik fatsig mokkel die een kont had met een diameter van 1 meter...ook lol..even later...staatie midden op de dansvloer te zoenen met een nog lelijker wijf!..ik zo ROFL..alfijn..wij wilden weer gaan..we waren met de auto..enne..ik loop naar em toe om te zeggen dat we gaan..blijkt later..dat op dat moment..toen ik het vroeg..dat meisje haar hand in zijn broek had zitten
gelukkig heb ik het nie gezienmaar..al met al..ik heb me KAPOTgelachen..en lekkr gefeest
En dat is een blunder omdatquote:Op donderdag 15 april 2004 13:46 schreef daNpy het volgende:
Een meisje vragen of ze langs komt:
Kom je met de trein of met de auto?
- Met de auto.
Oke dan zet ik die van ons in de garage
Vervelend voor je dat je je zo voelt bij je huidige vriendquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:07 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Ik was al niet eens meer van plan om op hem te gaan reagerenquote:Op donderdag 15 april 2004 16:34 schreef Frenkie het volgende:
tranceptor en etcetera kunnen jullie even ergens anders uitvechten wie de grootste mond heeft
Wreedquote:Op donderdag 15 april 2004 17:33 schreef H.Y.L het volgende:
Dat je niet heel er mooi bent, vind ik niet erg, dat je niet heel erg veel zegt en niet mijn type bent, vind ik ook niet erg, maar dat je dan ook nog eens tot bloedens aan toe aan je puisten gaat krabben gaat mij echt te ver hoor! Ze is toen naar de wc gegaan en is helemaal aan de andere kant van de trein uitgestapt. Heb haar niet meer in die kroeg gezien.
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:33 schreef H.Y.L het volgende:
Niet echt een versierblunder maar wel een hele groffe manier van afwijzen:
5 jaar geleden werkte ik als plaatjesdraaier bij een plaatselijke kroeg. Daar kwamen wel eens meisjes naar me toe om te kletsen enzo. Nu kreeg ik een keer een kaartje met valentijn of ik met ene S uitwilde, ze kende me van die kroeg. Ik wist niet wie zij was, maar ik dacht: wie weet is het wel een hele mooie meid!
Dus een paar dagen later sta ik op het station te wachten. Komt er een behoorlijk dik en lelijk meisje naar me toe en zegt: Hoi ik ben S. Dus ik denk: Shit, dat word geen leuke avond! Maarja, we hadden immers de afspraak en misschien is ze wel heel lief dacht ik. Dus we gaan samen naar de Bios. De hele avond heeft ze 5 woorden gepraat. Op al mijn vragen antwoorden ze met JA of NEE en meer kwam er niet uit. Op de terugweg zat ik tegenover haar in de trein en zie ik dat er een puistje begint te bloeden bij haar. Dus ik zeg: Dat je niet heel er mooi bent, vind ik niet erg, dat je niet heel erg veel zegt en niet mijn type bent, vind ik ook niet erg, maar dat je dan ook nog eens tot bloedens aan toe aan je puisten gaat krabben gaat mij echt te ver hoor! Ze is toen naar de wc gegaan en is helemaal aan de andere kant van de trein uitgestapt. Heb haar niet meer in die kroeg gezien.
Als ik dit nu teruglees, dan schaam ik me eigenlijk best. Maar na 5 jaar is zo'n misdrijf wel verjaard hoop ik?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had gister ook iets
Ik ging mn kersverse vriendinnetje voorstellen aan mn pa. Mn pa was in de keuken en wij waren in de huiskamer. Ik zeg zo tegen dr, kom dan stel ik je ff voor aan mn pa. Dus wij lopen naar die keuken. Zeg ik zo tegen mn pa:
'He pap! Kijk eens wat ik gevonden heb'
![]()
wahaha kon je vriendin er niet om lachen danquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had gister ook iets
Ik ging mn kersverse vriendinnetje voorstellen aan mn pa. Mn pa was in de keuken en wij waren in de huiskamer. Ik zeg zo tegen dr, kom dan stel ik je ff voor aan mn pa. Dus wij lopen naar die keuken. Zeg ik zo tegen mn pa:
![]()
Wat een onzin zeg! Dan was ze zeker geschrokken van de omvang? Of het viel juist tegen!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:04 schreef t0n het volgende:
en door deze vrolijke move... heb ik 'r niet geneukt.. ze wilde niet meer...
haha, opzich wel logisch dat je dinkie toy een paar cm groeit, als je met een knappe dame aan het kutten bent, zou toch wel wat mis met je zijn als je snikkel op half 6 hangt...quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:04 schreef t0n het volgende:
Oké...
ook_gek is toch de gangmaker hier, maar ik kan er ook wel wat van
Ik was een jaar of 4 geleden met 5 vrienden in Blanes..
16 jaar (of 17 weet ik 't) volop vrouwen zoeken en neuken..
Op een gegeven moment had ik écht een babe van een meid aan de haak geslagen...
Ik zoenen met 'r enzo.. alles fijn en wel....
Zo ging het de hele avond door, na afloop van die avond afgesproken om mee te gaan naar 't strand...
dus wel liggen die volgende dag daar met een man of tien op 't strand...
Ik de hele fucking dag met haar aan het zoenen, aangezien ik enorm aan het puberen was, had ik extreem veel moeite om mijn geslachtsdinkietoy in bedwang te houden..
Ik MOEST dus wel blijven liggen![]()
![]()
Na een kwartier ofzo merkte ik dat het wel weer redelijk met me ging, maar kon niet echt enorm lomp gaan voelen... staat zo raar hé
Dus ik sta op om met haar te gaan zwemmen... geeft dat kutkind me een kus... DOING! stondie weer... ik dus al beetje ongemakkelijk gaan staan....
zegt er een maat van me tegen me... 'HEY TON, GAATIE GOED?!, ZO TE ZIEN WEL'...
Ik OMG![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen helemaal gevloerd, echt helemaal blij was ik daar dus niet mee...
ik sta daar... fucking rooie hasses, zij ook....
Goed... ik maar het water in gegaan met 'r...
en door deze vrolijke move... heb ik 'r niet geneukt.. ze wilde niet meer...
de teef
t0n ik kom niet meer bij manquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:04 schreef t0n het volgende:
Verhaal
Dat moet voor jou geen probleem worden toch?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:34 schreef ook_gek het volgende:
Oja.
ik ga vanavond weer op stap. Dus wie weet komen er wel weer verhalen hier![]()
Ik ga mee! dan hebben we helemaal wat te vertellen hier morgenquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:34 schreef ook_gek het volgende:
Oja.
ik ga vanavond weer op stap. Dus wie weet komen er wel weer verhalen hier![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:58 schreef Wuder het volgende:
Hier 1 van mij:
Zat in een tent wat bieries te drinken.
Komt er een meisje naar me toe vraagt ze: Jij bent toch homofiel?!
Ik word helemaal boos en vraag: Nee dat is niet waar!!
Zij geef mij een zoen en zegt: Oh sorry, sorry! Kan ik het goedmaken?
Ik nog steeds boos van haar opmerking: Nee!
En toen liep ik weg...
...
Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 15 april 2004 17:33 schreef H.Y.L het volgende:
Niet echt een versierblunder maar wel een hele groffe manier van afwijzen:
5 jaar geleden werkte ik als plaatjesdraaier bij een plaatselijke kroeg. Daar kwamen wel eens meisjes naar me toe om te kletsen enzo. Nu kreeg ik een keer een kaartje met valentijn of ik met ene S uitwilde, ze kende me van die kroeg. Ik wist niet wie zij was, maar ik dacht: wie weet is het wel een hele mooie meid!
Dus een paar dagen later sta ik op het station te wachten. Komt er een behoorlijk dik en lelijk meisje naar me toe en zegt: Hoi ik ben S. Dus ik denk: Shit, dat word geen leuke avond! Maarja, we hadden immers de afspraak en misschien is ze wel heel lief dacht ik. Dus we gaan samen naar de Bios. De hele avond heeft ze 5 woorden gepraat. Op al mijn vragen antwoorden ze met JA of NEE en meer kwam er niet uit. Op de terugweg zat ik tegenover haar in de trein en zie ik dat er een puistje begint te bloeden bij haar. Dus ik zeg: Dat je niet heel er mooi bent, vind ik niet erg, dat je niet heel erg veel zegt en niet mijn type bent, vind ik ook niet erg, maar dat je dan ook nog eens tot bloedens aan toe aan je puisten gaat krabben gaat mij echt te ver hoor! Ze is toen naar de wc gegaan en is helemaal aan de andere kant van de trein uitgestapt. Heb haar niet meer in die kroeg gezien.
Als ik dit nu teruglees, dan schaam ik me eigenlijk best. Maar na 5 jaar is zo'n misdrijf wel verjaard hoop ik?
Prutserquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:58 schreef Wuder het volgende:
Hier 1 van mij:
En toen liep ik weg...
...
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:58 schreef Wuder het volgende:
Hier 1 van mij:
En toen liep ik weg...
...
MASTER! Slechtste versiertruc die er is!
Aangezien het topic 'versierblunders' is moeten wij jou er dus eigenlijk niet aan herinneren...quote:Op zondag 18 april 2004 03:16 schreef Roa het volgende:
pffff, het hoort hier niet thuis, maar ik moet het kwijt; ik geloof dat ik 2 meiden leuk vind, en ik betwijfel of het op iets uitloopt........ik moet haar morgen bellen...damnit....jongens, herinner mij eraan, vraag of ik haar al gebeld hebt :p
quote:Op zondag 18 april 2004 03:29 schreef juniz het volgende:
[..]
Aangezien het topic 'versierblunders' is moeten wij jou er dus eigenlijk niet aan herinneren...
quote:Op zondag 18 april 2004 13:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
Nog nooit een meisje zo hard weg zien rennen![]()
Had een aktie van mij kunnen zijnquote:Op zondag 18 april 2004 13:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
![]()
Geen blunder maar wel geinig vond ik zo..
Er was vrijdag een galabal van mijn oude middelbare school dus ja daar moesten ik en mijn vrienden natuurlijk wel heen![]()
Ik netjes in pak en 2 sigaartjes bij, dus ik sta daar lekker een pilsje te drinken en een sigaar te roken, perfect gewoon!
Komt er zo'n klein dik meisje op me af (jaar of 15 ofzo) en ze vraagt aan mij hoe het gaat. Ja daar had ik dus echt geen zin in natuurlijk!
Dus ik neem een flinke hijs van m'n sigaar en blaas die overheerlijke sigarenrook haar richting op
Inderdaad, maar godver wat een actiequote:Op zondag 18 april 2004 13:47 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zal flink arrogant over zijn gekomen, maar ik vind hem mooi![]()
Dat zijn dan de versierblunders van de mensen naar wie ze gericht zijn.... Lijkt me logischquote:Op zondag 18 april 2004 14:41 schreef dazzle123 het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk versierblunders als er alleen maar opschepperig geblaat over hoe bot we anderen wel niet heel stoer hebben afgewezen tussen staat?
Ach dus fokkers wijzen alleen maar af en worden nooit afgewezen?quote:Op zondag 18 april 2004 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zijn dan de versierblunders van de mensen naar wie ze gericht zijn.... Lijkt me logisch
Tjek mijn post ff op een paar pagina's geledenquote:Op zondag 18 april 2004 15:10 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ach dus fokkers wijzen alleen maar af en worden nooit afgewezen?
quote:Op zondag 18 april 2004 15:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tjek mijn post ff op een paar pagina's geledenleuk blauwtje gelopen
-edit- pagina 2 dus
Sorryquote:Op zondag 18 april 2004 15:30 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Maar vind ik niet eens jou fout.
Maat van me had dat ook eens. Kwamen er twee meiden naar hem toe: "dit is geen slechte openingszin, maar ken ik jou niet ergens van?" Nog nooit eerder gezien, dus hij zegt nee. Gaan ze weg, komt die ene later terug "was trouwens wel een slechte openingszin" waarna ze weer snel weg was![]()
Zien we die 2 meiden een week later weer. Dus wij ons vol bier gieten voor de moedSpreekt m'n maat ze aan, blijken ze totaal geen interesse te hebben
![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
![]()
Mja... dat blauwtje blijf ik wazig vinden, maar kan d'r niet mee zitten![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:02 schreef Badharing het volgende:
En op die avond was het ook het Eurovisie Songfestival. In mijn benevelde bui legde ik die link toen ze zei dat ze uit Cyprus kwam en meteen zei ik:" Ah, Cyprus no points!!" Blijkbaar dacht ze dat ik het over haar had, want ze heeft me de rest van het feest niet meer aangekeken![]()
Alvast succes!! Ik ben morgen op het SWAK-feest ook van plan mijn best te doenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:13 schreef Brammie1 het volgende:
morgen heb ik een schoolfeest en dan zal ik, speciaal voor alle FOK!kers het wereldrecord blauwtjes lopen neerzetten![]()
nee, ff zonder gein, ik ga dus voor 't eerst in m'n leven versieren en volgens mij ben ik daar niet zo goed in
vrijdag verslag...
wedstrijdje?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:23 schreef Ambivalent het volgende:
[..]
Alvast succes!! Ik ben morgen op het SWAK-feest ook van plan mijn best te doen![]()
Ik snap de hint nog steeds niet... hun gaan er vandoor.. en wat is de hint daarvan? Dat jij mee moet? .. lekkere hintquote:Op donderdag 22 april 2004 14:28 schreef Wolve000 het volgende:
Laatst werden ik en een vriend van me midden in de nacht door twee goede vriendinnen van me meegesleept naar een feestje in de buurt waar ze waren. Daar aangekomen bleek het een niet al te boeiend feest. Er waren ook niet zo veel bekenden.
bla-verhaal
Dat zijn nou vrouwenquote:Op donderdag 22 april 2004 15:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap de hint nog steeds niet... hun gaan er vandoor.. en wat is de hint daarvan? Dat jij mee moet? .. lekkere hint
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap de hint nog steeds niet... hun gaan er vandoor.. en wat is de hint daarvan? Dat jij mee moet? .. lekkere hint
wat ben ik toch een loserquote:Op woensdag 21 april 2004 21:13 schreef Brammie1 het volgende:
morgen heb ik een schoolfeest en dan zal ik, speciaal voor alle FOK!kers het wereldrecord blauwtjes lopen neerzetten![]()
nee, ff zonder gein, ik ga dus voor 't eerst in m'n leven versieren en volgens mij ben ik daar niet zo goed in
vrijdag verslag...
Ik sluit me hierbij aan .....quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:49 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
wat ben ik toch een loserik heb duidelijk niet the balls om te versieren
hoe raad je 't zoquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:22 schreef ConQuestador het volgende:
hahaha, laat me raden brammie. Je ziet meisje, je bedenkt wat je zal zeggen ..... en je durft niet
goh, toch wel erg bekend verhaal hoor
heb gister ook schoolfeest gehad....zelfde probleemquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:49 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
wat ben ik toch een loserik heb duidelijk niet the balls om te versieren
Ik was verder gaan slapen. Maar ik ben nu net wakker dus hier dan maar het verhaalquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:15 schreef PeuRac het volgende:
Ook_gek is nog niet uit z'n coma ontwaakt![]()
Of hij schaamt zich te diep
geniaalquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was verder gaan slapen. Maar ik ben nu net wakker dus hier dan maar het verhaal
ik leef weer
Oke de blunder dan maar hier als eerste op fok
Er staat een mooie meisje vlak bij me te dansen. Dus ik dacht. Heej dat is leuk zeg dat meisje
Veel oog contakt je kent het wel.
Op een gegeven moment komt er een heel lekker nummer waar bij ik denk. YES hier gaan de handjes voor omhoog. Komt dat meisje net naar me toe om wat te zeggen. Raak ik haar gewoon geweldig hard onder haar kin
Kon ze niet leuk vinden. Heb haar wel een drankje gegeven. En ik ben letterlijk op m,n knieën gegaan om haar te vragen of ze het me wilde vergeven. ( ze had een rokje aan)
Maar ze heeft niet meer geantwoord er op
het enige wat ze zei was. Tot de volgende keer.......
Heb ik dat weer.
Voor de mensen die op de PTA meet waren. Het was ongeveer zo net als toen met die chinees die ik bijna 2X op de kin sloeg
Niet geniaal manquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:37 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
geniaal
[spellingscontrole]quote:Op zondag 25 april 2004 01:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet geniaal man
Ik vond het lullig voor dat meisje.
Ze verzameld moet om naar me toe te komen ( ik durfde dat niet ) En dan sla ik haar vervolgens op de kin
[Zeik mode]quote:Op zondag 25 april 2004 02:29 schreef Roa het volgende:
[..]
[spellingscontrole]
moed
[/spellingscontrole]
Naja, als ze daar niet om kan lachen dan vind ik het vrij zwak van haar, tenzij de rede van je fout teveel drank was, dan snap ik het wel.
[verontschuldiging]quote:Op zondag 25 april 2004 02:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[Zeik mode]
Dyslectie
[zeik mode[
Oh en er was wel wat drank in het spel
Niet te veel hoorMaar ik hoorde beyonce does rune - cracy in calabria. En dat vind ik een geweldig nummer. En daar wil ik los op gaan. En tjha toen opeens *pats*
Jeeeeeeeeee...... tis maar goed dat je me niet echt stalkt.... dan zou ik constant in harnas moeten lopen zeg !quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
*knip*
Wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 25 april 2004 14:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeee...... tis maar goed dat je me niet echt stalkt.... dan zou ik constant in harnas moeten lopen zeg !
vertel maarquote:Op zondag 25 april 2004 21:49 schreef _IsaBella_ het volgende:
mijn versierblunders zijn te erg om hier te vertellen
Je hebt die van mij allemaal nog niet gelezen zekerquote:Op zondag 25 april 2004 21:49 schreef _IsaBella_ het volgende:
mijn versierblunders zijn te erg om hier te vertellen
LOL, jij bent een kerel naar mijn hart.. als ik die allemaal leesquote:Op zondag 25 april 2004 22:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt die van mij allemaal nog niet gelezen zeker
Ik ga er ook heenquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:15 schreef SilentChaos het volgende:
Koninginnenach in Den Haag zal wel weer flink beesten worden, dus misschien komt er nog eentje (of wel meer) bij
Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga er ook heen
"Gaby"quote:Op woensdag 28 april 2004 07:59 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik heb al een meisje
![]()
Use the bookmark @the top plsquote:Op woensdag 28 april 2004 10:21 schreef Mr._T-Rex het volgende:
tvp
whehe, is toch een verzonnen naamquote:Op woensdag 28 april 2004 08:47 schreef Aurelium het volgende:
[..]
"Gaby"![]()
Ja daarom staan er dus ook aanhalingstekens eyquote:Op woensdag 28 april 2004 16:48 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
whehe, is toch een verzonnen naam
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:51 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja daarom staan er dus ook aanhalingstekens ey
Klein meisje of loop jij dr bij als een kip?quote:Op woensdag 28 april 2004 09:54 schreef t0n het volgende:
Ik heb ook_gek gister nagedaan
Had 't weekend een kanjer van een meid ontmoet, dus wij zondag en maandag bellen...
Kwam ze gister bij me eten, dus ik koken enzo
Staat ze achter me, maar ik wil me omdraaien, maar doe dat iets te lomp...
KLETS, elleboog tegen d'r kop![]()
![]()
Goed, liep allemaal goed af...
Niks nada noppes hier... klotequote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:42 schreef pimpin het volgende:
nog leuke dingen gebeurd met koningedag?
toch geen versierblunder, je kende hem toch alquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:19 schreef Nuek het volgende:
nog maar es een versierblundertje van mij...
Ik bleef bij iemand logeren die ik wel heel erg leuk vond. Aangezien ik de hele dag met koffers gezeuld had (was lange reis daarheen) had ik 's avonds wel last van mijn nek en rug en ik vroeg dus om een massage. Die kreeg ik dan ook van die leuke jongen. Op een bepaald moment was ik me wel erg aan het ontspannen en liet een scheetje vliegen (ik kon er echt niets aan doen!)......
Dus... enzo... Maar we zijn nog steeds samen
ja hallo, ik probeerde hem te versieren...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:09 schreef wlsandman het volgende:
[..]
toch geen versierblunder, je kende hem toch al![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:54 schreef yF het volgende:
Niet echt een blunder maar opzich wel komisch: twee jaar terug op vakantie was er een jongen die ik wel leuk vondWe waren de desbetreffende avond bestwel close, samen sterren kijken enzo. Toen gingen we slapen en 's nachts kwamen hij en z'n vriend mij en m'n vriendin wakker maken. Dus wij mee naar buiten. Hij ziet me in m'n verschrikkelijke pyama, we voeren een kort gesprek, hij gaat er vandoor, ik zie hem niet meer terug :p
hahaha geweldig!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]nou het zal niet je pyama geweest zijn
Het zal wel het feit dat je geen sex wilde geweest zijn
We waren allebei 14 manquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]nou het zal niet je pyama geweest zijn
Het zal wel het feit dat je geen sex wilde geweest zijn
Idd, leuke verhalen, maar kunnen ook hier:quote:Op zondag 2 mei 2004 01:00 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb er OOIT 2 op de radio gehoord. Die vond ik ZO meesterlijk
*knip*
Echte versier blunders zijn het niet. Maar blunders wel
geslachtsdeelblunders deel IXquote:Op zondag 2 mei 2004 01:00 schreef ook_gek het volgende:
-knip-
quote:Op zondag 2 mei 2004 10:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
geslachtsdeelblunders deel IX
Maar ze zijn wel lachenvooral die 2e
-edit-
Grmbl apophis4u
Bij mij precies hetzelfde geval, behalve dan dat ik haar wel weer ga zien.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:10 schreef Tranceptor het volgende:
Hmm van het weekend een geval van alles goed doen, maar telefoonnr. niet regelen en er vervolgens achterkomen dat je haar naar alle waarschijnlijkheid niet meer gaat zien. En er vervolgens achterkomen dat je dr best wel ongezond leuk vind.
Lucky bastard!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:48 schreef Deviant1 het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde geval, behalve dan dat ik haar wel weer ga zien.
Ik moet altijd supergrote stap zetten om een meid aan te spreken. Het is dat supergoede collega van me beetje moed had in gepraat anders was er nix van gekomen. Maarja, ik zie morgen dan wel hoe alles gaat.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Lucky bastard!!!
Damn ik val niet zo gauw op een meisje en dan gebeurd het en dan doe ik dit....
Ja dat ken ik, en dan de hele week je vrienden lastig vallen met "maar deze was echt leuk! "quote:Op maandag 3 mei 2004 09:10 schreef Tranceptor het volgende:
Hmm van het weekend een geval van alles goed doen, maar telefoonnr. niet regelen en er vervolgens achterkomen dat je haar naar alle waarschijnlijkheid niet meer gaat zien. En er vervolgens achterkomen dat je dr best wel ongezond leuk vind.
en denken dat je nooit meer een leuker meisje tegen gaat komen, totdat je de volgende zaterdag weer andere leuke meisjes tegenkomt.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:10 schreef mynick het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, en dan de hele week je vrienden lastig vallen met "maar deze was echt leuk! "
ik zou een voorbeeld aan je moeten nemenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:02 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Whohoo, dit weekend niet echt geblunderd, maar ik wilde het toch ff vermelden:
Normaal durf ik dus echt never nooit niet op een meisje af te stappen en ben ik er altijd de hele avond over aan het twijfelen, maar afgelopen zaterdag heb ik het gewoon gedaan. Ging echt goed en het was een super leuke meid. Hebben gezellig staan kletsen en dansen en zoenen 8)
Heb alleen haar telefoonnummer niet gevraagd, maar das ook niet echt een blunder want ze woonde wel erg ver weg, dus dat ging toch nix worden.
Dit moest ik gewoon ff kwijt, want is wel een mentale overwinning voor mij
WTF... dat zei ik dit weekend ook tegen mijn ma toen ik met mn vriendin thuis kwam... het enige is dat mijn ouders al goed bekend zijn met mn vriendinquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had gister ook iets
![]()
BHWHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 18 april 2004 13:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
![]()
Geen blunder maar wel geinig vond ik zo..
Er was vrijdag een galabal van mijn oude middelbare school dus ja daar moesten ik en mijn vrienden natuurlijk wel heen![]()
Ik netjes in pak en 2 sigaartjes bij, dus ik sta daar lekker een pilsje te drinken en een sigaar te roken, perfect gewoon!
Komt er zo'n klein dik meisje op me af (jaar of 15 ofzo) en ze vraagt aan mij hoe het gaat. Ja daar had ik dus echt geen zin in natuurlijk!
Dus ik neem een flinke hijs van m'n sigaar en blaas die overheerlijke sigarenrook haar richting op
jij bent er in iedergeval zo eentje die de signalen van de vrouwen niet ziet... nee, ik kan beter zeggen blind is voor de signalenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:36 schreef Bak_Beest het volgende:
vriendin.
Ze zag me geloof ik wel zitten en na een paar woordwisselingen vroeg ze of ze me hotelkamer kon zien. Ik: "Nee! ik ga liever volleyballen."
Ik ben ze inderdaad aan het lastigvallen, maar deze was ook echt leuk! Ik val over het algemeen niet zo snel op een meisje en ook niet zo hevig (zeg maar 1 keer in de 5/6 jaar). Damn eindelijk een meisje wat ik echt als vriendin zou willen ontmoet, die ik echt ontzettend knap en aardig vond en dan doe ik nix. Kan me deze week nix anders dan beroerd voelen, heb het best wel erg te pakken. Zo erg dat ik nu naar verschillende dnb-feestjes ga alleen al om de kans uit te sluiten dat zij er is en ik niet. Nou ja dnb-feestjes zijn gelukkig ook altijd wel leuk.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:10 schreef mynick het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, en dan de hele week je vrienden lastig vallen met "maar deze was echt leuk! "
Hehehehe...misschien had hij gewoon wel echt meer zin om te volleyballen....en moest ze 's avonds maar eens terugkomen...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:46 schreef ramsesii het volgende:
[..]
jij bent er in iedergeval zo eentje die de signalen van de vrouwen niet ziet... nee, ik kan beter zeggen blind is voor de signalenhaha
nee, dan zou ik het volleyballen laten gaan. En haar voor 's avonds nog een keertje uitnodigen om da rest van het plafond te wittenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:57 schreef Mighty het volgende:
[..]
Hehehehe...misschien had hij gewoon wel echt meer zin om te volleyballen....en moest ze 's avonds maar eens terugkomen...![]()
Ik zeg maar altijd , voor 1 avondje , zijn er niet zoveel eisen aan een dame , tenzij ze echt oer en oerlelijk is ...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:04 schreef Ambivalent het volgende:
*kick*
Geen echte blunders, had wel veel sjans gisteravond, weet niet hoe het komt, maar werd echt een aantal malen aangesproken door leuke dames, soms heb je van die dagen... Verder erg veel gedronken dus weet het niet meer precies allemaal, op een gegeven moment wel 2 oudere dames naar me toe waarvan de een de ander aan mij wilden koppelen, ze waren echt niet leuk dus ik blij toen m'n vrienden weer terug kwamen,
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:57 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja hier 1 dan
Sta je lekker in een disco. Zie je daar een mooi meisje lopen. Ze was niet knap of zo dat je zegt .Wh0000t foto model. Maar gewoon een meisje dat voor mij opvalt en lief en leuk over komt.
Kan je 2 dingen doen. Blijven staan of contakt zoeken. Nou ja baco achter over geslagen en ik zeg tegen me vrienden. Schijt ik ga er heen. Ik loop er heen. En ik zeg tegen haar. HALLO IK VIND JE ECHT EEN MOOIE MEISJE. Oh zegt ze dank je welDus ik zeg. Mooi dat wilde ik even zeggen. En ze wilt wat zeggen komt er een vriend naar me toe lopen met een boos gezicht. En zegt op een homo manier met z,n homo stem. Jha hallo dat we elkaar vrij laten vind ik prima. Maar je gaat toch niet met zo een slet sex hebben he.
Ik kon wel door de grond zakken op dat moment.
Al kon ik er later wel de lol er van in zien. Zo iets heb ik namelijk ook wel eens gedaan bij iemand anders. Dus ik kon ooit terug gepakt worden
Dat meisje is meteen weg gelopen
Je laat je versieren dus?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:04 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
ben te verlegen om te versieren![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:28 schreef Martinezzz het volgende:
[..]
Je laat je versieren dus?
Same here, ... en dat is mijn grootste blunder denk ik ...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:04 schreef Little_Angel het volgende:
[..]![]()
![]()
OMFG!!! die is echt goed
Ik maak helaas geen blundersben te verlegen om te versieren
![]()
idd! Dan zie je bijv. een leuke jongen en dan durf je niks..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:56 schreef capetonian het volgende:
[..]
Same here, ... en dat is mijn grootste blunder denk ik ...
Wel jammer, ja dat je je eerst helemaal lam moet zuipen voordat je op iemand af durft te stappen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:24 schreef capetonian het volgende:
precies, .... de hele avond een beetje kijken ..... en als ze (in mijn geval een zij en geen hij) terug kijkt weet je even niet waar je moet kijken .... ... nouja, .. als mijn glas leeg is stap ik op haar af, ... yeah right, .... voordat je het door hebt is de avond al voorbij en je heb je kans gemist ...
*zucht*
Oooooh, ... lam zuipen? Neeeee, ... dat zei ik niet, ... meer een voorbeeld van tijd rekken...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:43 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Wel jammer, ja dat je je eerst helemaal lam moet zuipen voordat je op iemand af durft te stappen.
haha.. had het over mijquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:56 schreef capetonian het volgende:
[..]
Oooooh, ... lam zuipen? Neeeee, ... dat zei ik niet, ... meer een voorbeeld van tijd rekken...
nouwja daar lijkt me toch niks mis meequote:Op maandag 17 mei 2004 10:10 schreef El_Nino het volgende:
Ik heb er nog een van een flinke poos terug;
Sta ik lekker in de kroeg, staat er even verderop een mooie meid. Helemaal alleen...
Dus ik eropaf, "Hoi, mijn naam is ..., zag je al staan je verveelt je toch niet he?"
Zegt ze: "Ohnee hoor, mijn naam is trouwens P, maar noem me maar Flipper."
Ik:![]()
Zij : Ja kijk maar, en ze laat me, zonder overdrijven, wat sieraden zien. Zijn haar oorbellen, navelpiercing, ringen etc. etc. allemaal met een dolfijn erop.
Ik :, toen ben ik maar weer heel subtiel weggegaan...
Sorry hoor, maar zodra iemand zichzelf voorstelt met de naam Flipper...quote:Op maandag 17 mei 2004 10:17 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
nouwja daar lijkt me toch niks mis mee
Zij heeft gewoon respect voor je en heeft je nu weggejaagd zonder je ego te kwetsenquote:Op maandag 17 mei 2004 13:04 schreef El_Nino het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zodra iemand zichzelf voorstelt met de naam Flipper...![]()
is het niet mijn type.
zo bot ben jijquote:Op dinsdag 18 mei 2004 03:27 schreef Kindred_Spirits het volgende:
waar verhaal!
ik heb ook een.. afgelopen avond gebeurd
.. ik zo tegen mn vriendin: "wil je me ff pijpen.. "
zij: "ik heb een koortslip"
dus even later die avond
ik: "zullen we ff neuken?"
zij: "ik ben vanmiddag ongesteld geworden"
wat een zeikwijf heb jij zegquote:Op dinsdag 18 mei 2004 03:27 schreef Kindred_Spirits het volgende:
waar verhaal!
Jezus, en jij maakt dat allemaal mee in het teejater?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Afgezopen zaterdag...Staan er 4 meisjes op een trap te dansen in m'n -blabla-
mijn vriendin zag er de humor wel van inquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:54 schreef _TaNaTi_ het volgende:
[..]
zo bot ben jij![]()
hahahahahahahahahaha, tactisch aangepaktquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:32 schreef Beach het volgende:
*schopje*
En dat niemand mij uitlacht![]()
Ik vond het ook totaal niet grappig eigenlijk, er zijn wel een stuk hilarischer blunders langsgekomen in de topicreeks eigenlijk!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:32 schreef Beach het volgende:
*schopje*
Jaja, zeker het roze innerlijk hequote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zeg maar altijd , voor 1 avondje , zijn er niet zoveel eisen aan een dame , tenzij ze echt oer en oerlelijk is ...
Ennuh , het gaat om het innerlijk he![]()
Jou hele verhaal is lang niet zo grappig als de quote hieronder, maar goed, je bent kennelijk niet echt populair jijquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:32 schreef Beach het volgende:
*schopje*
Leuke verassing geweest zekerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:50 schreef fatsoensrukkert het volgende:
Toen in een Spaanse schone dubbelzinnig mij om een vuurtje kwam vragen vergat ik ff dat ik de halve middag op t strand met die aansteker aan t knutselen was geweest..................
Damn, jullie moeten die gast echt gehaat hebben!! lullig!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:08 schreef Party_P het volgende:
paar wkn geleden met een paar vrienden in een discotheek:
We verveelden ons en we wouden weggaan, maar we moesten nog ff wachten omdat er iemand nog gedag wou zeggen tegen een paar.
Staan een vriend en ik in een gang komen er 2 dames op ons af en vroegen of we single waren.
Ik: ja
Hij: mwa (zat er toen net tussenin)
dames: wij zoeken 2 jongens om mee te zoenen
ik:![]()
![]()
En naja, er werd nog kort wat dingen gezegt, maar omdat een vriend van mij niet wou ging het "feestje" niet door, want het moest echt met 2 jongens. Ik zei nog tegen ze dat ik een andere vriend wou ophalen die om de hoek stond, maar dat zou ze te lang duren en toen liepen ze weg
Ik:![]()
Die vriend die om de hoek stond kwam een minuut later weer bij ons en ik vertelde het hem.
Hij:![]()
![]()
Op de terugweg degene die niet wou zoenen behoorlijk lopen afzeiken.
Ga een keer met mij mee danquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:04 schreef Little_Angel het volgende:
[..]![]()
![]()
OMFG!!! die is echt goed
Ik maak helaas geen blundersben te verlegen om te versieren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |