One_Punch_Mickey | woensdag 24 maart 2004 @ 19:15 |
hier verder ![]() thema: Boxer Voxan VB1: Boxer recently had a hand in the amazing naked Aprilia Blue Marlin design. quote: quote:voorgaande delen: http://forum.fok.nl/showtopic.php/319610 http://forum.fok.nl/showtopic.php/429526 http://forum.fok.nl/showtopic.php/436919 http://forum.fok.nl/showtopic.php/451969 http://forum.fok.nl/showtopic.php/455934 http://forum.fok.nl/showtopic.php/456233 http://forum.fok.nl/showtopic.php/457517 http://forum.fok.nl/showtopic.php/460390 http://forum.fok.nl/showtopic.php/463426 http://forum.fok.nl/showtopic.php/467536 http://forum.fok.nl/showtopic.php/469902 http://forum.fok.nl/showtopic.php/473051 http://forum.fok.nl/showtopic.php/474615 http://forum.fok.nl/showtopic.php/475296 http://forum.fok.nl/showtopic.php/476823 http://forum.fok.nl/showtopic.php/478690 http://forum.fok.nl/showtopic.php/482426 http://forum.fok.nl/showtopic.php/483983 http://forum.fok.nl/showtopic.php/486211 http://forum.fok.nl/showtopic.php/489833 http://forum.fok.nl/topic/494197 http://forum.fok.nl/topic/499508 http://forum.fok.nl/topic/502450 http://forum.fok.nl/topic/503429 http://forum.fok.nl/topic/505082 http://forum.fok.nl/topic/505084 http://forum.fok.nl/topic/507981 http://forum.fok.nl/topic/508634 http://forum.fok.nl/topic/511148 http://forum.fok.nl/topic/512246 http://forum.fok.nl/topic/513639 [ Bericht 51% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 24-03-2004 20:34:15 ] | |
MutZ | woensdag 24 maart 2004 @ 19:20 |
Schiet je wel op?? ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 24 maart 2004 @ 19:22 |
hahah rustig aan, eerst ff poepen... | |
ploderus | woensdag 24 maart 2004 @ 19:31 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 24 maart 2004 @ 19:32 |
Zo kan ik het ook .. ![]() Edit: zie Hotmail OPM! | |
MutZ | woensdag 24 maart 2004 @ 19:37 |
quote: | |
One_Punch_Mickey | woensdag 24 maart 2004 @ 19:38 |
hmm thx maar die mag jij bewaren voor deel 7, als je snel genoeg bent tenminste ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 24 maart 2004 @ 19:38 |
quote: ![]() | |
ploderus | woensdag 24 maart 2004 @ 19:40 |
quote:Ok, het zou heel Nederland moeten zijn, maar ik ging er niet van uit dat heel nederland een internetverbinding heeft en actief genoeg met internet bezig zou zijn om erachter te komen dat OPM ging poepen ![]() | |
Patrick281 | woensdag 24 maart 2004 @ 19:46 |
http://www.motoring.co.za(...)87&fArticleId=229137 Ik zocht even wat plaatjes en stuitte op deze bike .. "Italy only" geloof ik. ![]() | |
ploderus | woensdag 24 maart 2004 @ 19:49 |
Heb hem nog nooit zien rijden, maar hij ziet er erg strak uit!! | |
Patrick281 | woensdag 24 maart 2004 @ 19:50 |
quote:Dat gewicht ![]() | |
ploderus | woensdag 24 maart 2004 @ 19:53 |
quote:Hij heeft idd een heerlijke pk/kg verhouding ![]() Maar aan het merk te horen is hij italiaans, dus dan zal hij ook wel weer redelijk wat kosten ![]() | |
Patrick281 | woensdag 24 maart 2004 @ 20:07 |
quote: quote:Niet alleen de WC is een zware bevalling merk ik aan de snelheid van het item .. OPM ![]() haha ik weet sinds gisteren wat dit voor smiley is .. ehm ![]() [ Bericht 13% gewijzigd door Patrick281 op 24-03-2004 20:14:30 ] | |
One_Punch_Mickey | woensdag 24 maart 2004 @ 20:16 |
hahaha ik kan moeilijk specs vinden van mijn thema... | |
hollander172 | woensdag 24 maart 2004 @ 20:21 |
quote:Welk thema? Dan zoeken we gewoon even mee. ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 24 maart 2004 @ 20:25 |
zie edit ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 24 maart 2004 @ 20:29 |
![]() ![]() ![]() editje dan maar... | |
Shifgie | woensdag 24 maart 2004 @ 21:46 |
Boxer Voxan VB1..? <thema... | |
Patrick281 | woensdag 24 maart 2004 @ 21:47 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 24 maart 2004 @ 21:47 |
quote:ja? | |
Patrick281 | woensdag 24 maart 2004 @ 21:48 |
quote:Zonder dat we het er over gehad hebben wel te verstaan. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 24 maart 2004 @ 21:49 |
quote:yep, niet te geloven he ![]() ik ook ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 24 maart 2004 @ 21:49 |
Leuk topic. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 24 maart 2004 @ 22:43 |
quote:niet? | |
Rietvaerder | woensdag 24 maart 2004 @ 22:45 |
Jawel zeg ik toch ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 24 maart 2004 @ 22:46 |
ok ![]() | |
ploderus | donderdag 25 maart 2004 @ 08:39 |
Moet zeggen dat het een mooie openingspost is! Heeft even geduurd, maar dan heb je wel wat ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 11:03 |
missch domme vraag maar koelvloeistof is koelvloeistof toch? ik heb hier nog een fles staan voor de auto, die kan er gewoon in? | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 11:34 |
Je kan in een motor niet elke koelvloeistof gooien, deze moet namelijk geschikt zijn voor aluminium motoren (glycol-ethyleen?). Let daar even op, anders zo snel mogelijk vervangen i.v.m. interne aantasting van je motor. Dus ff kijken of het op Ethyleenglycol-basis is ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 11:37 |
ok, blij dat ik het van te voren gevraagd heb ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 11:38 |
No problem ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 11:38 |
is t ook zo mooi weer daar? | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 11:39 |
t is maar grijs en bewolkt, maar wel droog.. | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 11:39 |
HET WEER: Af en toe zon en vooral in het westen kans op een bui. Ik kijk altijd op de KNMI site voor de overheid ![]() Mag niet iedereen in, mar ik heb toevallig username+password van mijn pa's werk ![]() Is werkelijk echt een hele mooie site.. KNMI extranet overheid - donderdag, 25 maart 2004 12:02 uur Extranet LO&M - Veiligheid ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 11:40 |
hier schijnt de zon volop. | |
Shifgie | donderdag 25 maart 2004 @ 11:40 |
Regen in Denhaag ![]() | |
Gerako | donderdag 25 maart 2004 @ 11:58 |
Volop zon en een temp. van 6 graden in de Noordkop. Hoe gaat het trouwens met de motor OPM, al wat wijzer over die olie? Even tussendoor, wat vinden jullie hiervan? Wordt bij ons in de buurt gemaakt, in Heerhugowaard. Bakker Barracuda ![]() quote:Specs: Bouwwijze - V-twin Koelsysteem - Waterkloeling Klepbediening - DOHC Kleppen per cilinder- 5 Boring x Slag - 98 x 66 mm Cilinderinhoud - 996 cc Compressieverhouding - 11,3 : 1 Smeersysteem - Wet Sump Brandstofsysteem - Elektronische geregelde injectie Uitlaatsysteem Standaard - (2-in-1-in-2) Maximum vermogen / koppel- 91,9 kW @ 8500 tmp / 103,4 Nm @ 8000 tmp Primaire overbrenging - Tandwielen Koppeling - Meervoudige natte plaat Aantal versnellingen - 6 Secundaire overbrenging - Ketting [ Bericht 61% gewijzigd door Gerako op 25-03-2004 12:16:35 ] | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 12:04 |
ik ga zaterdag met mijn oom kijken, hij zei dat het geen probleem moest zijn. | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 12:05 |
Vertel hier hoe snel je van A naar B bent gereden Jut hier mensen op ![]() Vooral die ''hik''..... moet je lekker laten happen ![]() Ik lig dubbel.. | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 12:07 |
quote:Hmm.. ziet er wel gaaf uit. Specs?? | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 12:08 |
Dempers zijn gewoon Suzuki gejat ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 12:09 |
quote: ![]() ![]() | |
Shifgie | donderdag 25 maart 2004 @ 12:15 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 12:15 |
Ik ga ff naar Van Vuuren motoren in Brandwijk, ff kijken naar deze Fazer (Yamaha FZS 600 Fazer b.j. 1999 15.000km ¤ 4.750,-) ![]() | |
Gerako | donderdag 25 maart 2004 @ 12:17 |
quote:Zie edit... | |
pmponer | donderdag 25 maart 2004 @ 13:10 |
Werd net gebeld door de dealurt mijn motor is waarschijnlijk totall loss ![]() Riet ===> dit kijkt wat makkelijker http://www.vanvuurenmotoren.nl/tour/images/pic0128.jpg | |
Shifgie | donderdag 25 maart 2004 @ 13:42 |
quote:Das flink Balen ![]() | |
PatrickM | donderdag 25 maart 2004 @ 13:45 |
Hee kinders ![]() ![]() Ik ga over een uurtje ofzo richting Friesland, en ben ws ergens zaterdag in de middag terug. Als alles goed is gegaan en ik weer heel met motor terug ben gekomen, zal ik gelijk ff wat pics posten... Tot zaterdag ergens in de loop van de middag ![]() * PatrickM kan nu al niet wachten tot zaterdag... eerst morgen nog even leren die machine een beurt te geven... ![]() | |
Gerako | donderdag 25 maart 2004 @ 13:54 |
Veel succes daar en wat een timing want volgens mij zit het mooie weer eraan te komen. | |
PatrickM | donderdag 25 maart 2004 @ 13:56 |
quote:Zaterdag maar 10% regenkans een graad of 9 en weinig wind en zon mwoah... je kan het idd slechter treffen ![]() ![]() ![]() | |
pmponer | donderdag 25 maart 2004 @ 14:04 |
Idd best wel naar want de dagwaarde is natuurlijk weer DAAAAG waarde maar goed nu moet ik wat nieuws uitzoeken... Riet.. waarom ga je van je bandit naar die fazert? | |
SterkStaaltje | donderdag 25 maart 2004 @ 16:34 |
Vanaf zondag staat deze in de garage! Joehoee! Alleen matig dat ie pas 20 april gekeurd kan worden bij RDW. (belgische motor)Maarja het is niet anders! | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 16:40 |
gaaf hoor ![]() | |
rvdboomen | donderdag 25 maart 2004 @ 16:56 |
Kijk, ook een motortopic. Nog niet tegengekomen. Ben zlef in het bezit van een Suzuki GSX-R SRAD 750. Zal het hier eens gaan volgen. Rob | |
SterkStaaltje | donderdag 25 maart 2004 @ 17:12 |
quote:Lijkt me leuk! | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 17:17 |
Leuk, Zou me effe voorstellen, ik ben Rietvaerder ![]() Als je niet weet wie ik ben; ik rijd altijd vooraan op de meets ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 17:35 |
zie je, nu zeg t je zelf ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 17:35 |
quote:ook welkom ![]() | |
Gerako | donderdag 25 maart 2004 @ 18:19 |
quote: quote:Welkom beide, misschien dat we elkaar een keer tegen komen op een meet. | |
rvdboomen | donderdag 25 maart 2004 @ 18:23 |
Waar worden die gehouden? Uiteraard altijd leuk om een keer te proberen. Rob | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 18:23 |
quote:Bij deze ![]() | |
Gerako | donderdag 25 maart 2004 @ 18:25 |
quote:Door het hele land is de bedoeling volgens mij. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 18:36 |
quote:houd deze topics in de gaten: [FOK MC] Motormeet als je mee wilt als we brabant doen zet ik je erbij. | |
Gerako | donderdag 25 maart 2004 @ 18:37 |
Deze trouwens al eens een keer gezien???![]() Die video`s van hun zijn ook goed trouwens. | |
Gerako | donderdag 25 maart 2004 @ 18:43 |
quote:En niet komen als je van verder komt dan ik, want ik heb tot nu toe de prijs voor de van verst komende deelnemer. ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 19:00 |
quote:mooi ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 19:00 |
quote:gefeliciteerd ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 19:04 |
quote:Niet zeuren he.. ook ik rijd weleens fout, ik kom haast nooit in die omgeving daar.. Is hetzelfde als dat jij hier in de omgeving een route moet gaan rijden, zou je ook heus wel verkeerd rijden ![]() Maar we hadden geen haast toch ![]() ![]() En over dat tempo, dat vlotte tempo kan ook heus wel als er iemand anders van ons vooraan rijdt toch ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 19:05 |
happerderhap ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 19:07 |
Ik legde het alleen effe uit ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 19:10 |
btw:quote:dat zeker!!!! | |
Gerako | donderdag 25 maart 2004 @ 19:11 |
quote:Dank u. ![]() Ik heb wel zin in de meet trouwens, ik rij nu ook af en toe, maar het is nog zo koud, ik heb namelijk alleen zomerhandschoenen. | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 19:13 |
quote:Mooi toch ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 19:24 |
Hmm... mijn remlicht werkt niet op mijn achterrem ![]() | |
Makster | donderdag 25 maart 2004 @ 19:36 |
Wat voor weer word het morgen? Als het lekker weer word ga ik zeker rijden! Weet niet of er ngog meer mensen van plan zijn om op te stappen? Reetvaarder perhaps? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 19:44 |
ik ga morgen missch wel een stukje rijden, maar niet te ver... | |
Makster | donderdag 25 maart 2004 @ 19:52 |
Ziet er wel ok uit ![]() Maar ik heb ook geen zin om 100-en kilomters te gaan dus daarom eigenlijk ook indirect mijn vraag aan de Reetvaarder ![]() Ps. Je gaat wel gewoon riiden met je motor? | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 19:54 |
http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?p=156943#156943 Ik ga morgen met pa naar St. Oedensrode die nieuwe FJur ophalen ![]() Mits het goed gaat met mn achterrem.. lees topic maar eens wat ik hierboven post. Niet de achterrem aanraken dus ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 19:54 |
yep, vandaag even een beetje castrol erbij gegooid en wat koelvloeistof en dat was geen probleem. ik heb vandaag zo'n 75 km gereden ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 19:59 |
blijft je rem hangen ofzo? | |
Makster | donderdag 25 maart 2004 @ 20:00 |
quote:Owkee ![]() Mooi kut van je achterrem ![]() Denk dat ik morgen maar een paar rondjes gorichem ga doen en wat Holec werk ofzo ![]() quote:Beter ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 20:01 |
trouwens, ik heb waarschijnlijk morgen een afspraak met ZXRene in Den Bosch. Dat zal het enige worden wat ik ga rijden als het doorgaat. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 20:02 |
quote:zeker, ik had al een week niet meer gereden...ik kreeg afkickverschijnselen. hoogste tijd was t weer om ff te sturen ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 20:05 |
Voor morgen naar eindhoven even zorgen dat je achterwiel ´aardig´ vrij loopt, en dan je achterrem gewoon ff niet gebruiken. Ik denk dat de remblokken te ver op zijn dan komen de bussen te ver naar buiten. Zaterdag maar nieuwe blokjes erin gooien dan ![]() | |
hollander172 | donderdag 25 maart 2004 @ 20:18 |
quote:Je kan nog steeds gewoon rijden hoor zolang je het peil van je olie maar in de gaten houdt. Koelvloeistof is minder belangrijk, je merkt vanzelf wanneer de motor te heet wordt. ![]() | |
Makster | donderdag 25 maart 2004 @ 20:54 |
quote:Is het dan niet een beetje te laat ![]() beter kom je het net voor dat de motor te heet wordt te weten, toch ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 21:09 |
![]() | |
Makster | donderdag 25 maart 2004 @ 21:11 |
quote:Niet tan ![]() | |
hollander172 | donderdag 25 maart 2004 @ 21:14 |
quote:Een motor overlijd niet als ie te warm wordt hoor, het probleem zit gek genoeg in de olie die daar niet tegen bestemd is. Het is veel erger als een motor geen goede smering meer heeft, een warmlopertje zo af en toe kan geen kwaad zolang je maar op tijd de olie ververst. ![]() Shit man, ben nu al een tijdje bezig met scripten voor de site maar ik heb een pijn in mijn bek niet normaal meer. Dat wordt toch over een tijdje naar de tandarts of kaakchirurg vrees ik. ![]() ![]() FF wat anders, is die Patrick281 weer aan de vrouw? Ik zie hem zo weinig hier.... | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 21:18 |
quote:Omdat ie niet geschikt voor mijn rijstijl.... te slap frame, te slappe vering en te weinig grondspeling.. ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 21:18 |
shit, ik wilde vandaag deze stickers verwijderen maar dat is dus niet gelukt ![]() | |
Makster | donderdag 25 maart 2004 @ 21:19 |
Hmm...dus af en toe te warm is niet erg. Kan met een voorval met mijn ouwe auto herinderen dat niet al te best was zeg maar ![]() Als de motor te warm word dan kunnen de onderdelen in het blok toch krom trekken of ligt dit aan mij? Uiteraard snap ik wel dat smering belangrijk is, kom miet helemaal uit een ei ![]() En ga naar de tandarts dan ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 21:20 |
quote:Waarom zou je dat willen ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 21:20 |
ik heb wat andere plannen ermee... | |
Rietvaerder | donderdag 25 maart 2004 @ 21:28 |
O jee... | |
hollander172 | donderdag 25 maart 2004 @ 21:29 |
quote:Voor zover ik weet zit de lak inderdaad wel over die stickers heen. Die krijg je er dus niet af, bekijk anders eens andere ZXR400'tjes, die hebben ook allemaal die stickers nog. quote:Te warm is nooit goed maar in een auto merk je dat pas als de dop van je radiateur eraf knalt. Op een motor heb je dit veel sneller in de gaten. (verlies van trekkracht e.d.) Kromtrekken moet je het wel bont voor maken, zelf OPM acht ik daar niet toe in staat. ![]() quote:Ik wil helemaal niet naar de tandarts. ![]() Als dit nou doorzet ga ik eerst zelf even een incisie maken om wat ruimte te creeeren in mijn mond en daarna kan ik altijd nog naar die hufter. Probleem is dat er aan de linkerkant in mijn kaak tegelijkertijd 2 verstandskiezen zijn doorgekomen maar er is geen ruimte voor zeg maar. Het moet nog wat opgerekt worden. We zien wel, met die hoofdpijn kan ik nog wel een tijdje leven. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 21:34 |
quote:daar ben ik dus niet blij mee ![]() ![]() | |
Makster | donderdag 25 maart 2004 @ 21:35 |
quote:Tis inderdaad zo dat je het in een auto minder snel door heb. In mijn geval was het echter snel duidelijk. Verrote waterpomp, v-snaar eraf en bijna alles naar de klote ![]() En zelf de tandarts uithangen is misschien niet het beste idee. Ik bied me wel aan om ff wat ruimte te creeren in die bakkes van je ![]() ![]() ![]() | |
Makster | donderdag 25 maart 2004 @ 21:35 |
quote:Wat was je plan dan? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 21:37 |
quote:hey 1 tip: ga heel snel naar je tandarts. een vriend van me ging ook niet maar had er wel last van. na een tijd pijngeleden te hebben is ie toch maar gegaan en omdat ie daar zo lang mee heeft gewacht moesten die kiezen waar de verstandkies tegenaan zat er ook uit. ook door ruimtegebrek, die verstandkiezen banen zich wel een weg, desnoods door je andere kiezen... | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 21:37 |
quote:iig die klotekleur roze eraf halen. | |
Makster | donderdag 25 maart 2004 @ 21:42 |
quote:Pink Pikey ![]() | |
hollander172 | donderdag 25 maart 2004 @ 21:43 |
quote:Dat ligt dan niet aan een hitteprobleem. Zeker de snaar van de poelie van de waterpomp afgelopen? Dan gaat alles wel snel verrot ja, dat kan ook niet anders. Heb vandaag weer een mooi blok gezien op mijn werk, drijfstang afgebroken ![]() ![]() quote:Doe ik eigenlijk altijd, heb er een hekel aan geholpen te moeten worden. Hechten e.d. doe ik ook gewoon zelf, je moet goed voor jezelf zorgen want een ander doet het niet voor je. Wel even wat studie doen overigens voor je aan jezelf gaat sleutelen. ![]() | |
hollander172 | donderdag 25 maart 2004 @ 21:47 |
quote:Bedankt voor het advies, op dit moment zitten er al plaatjes tussen. Kan op zich geen kwaad maar het ligt eraan hoe ze zich richten. Bij twijfel ga ik ook wel maar zolang ik het zelf kan oplossen verdient deze methode mijn voorkeur. Ze snijden tegenwoordig toch al veel te snel. Vandaar de optie om ze zelf meer ruimte te geven, de ruimte is er wel maar nu moeten ze deze nog kunnen benutten. | |
hollander172 | donderdag 25 maart 2004 @ 21:48 |
quote:Toch liever een groene gehad? ![]() | |
ondeugend | donderdag 25 maart 2004 @ 21:49 |
Mag ik even Drentheland tippen voor één van de volgende tochten ? Ik wil dan graag mee ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 21:52 |
quote:neuh ![]() ![]() quote:dat mag. waarom ga je niet mee naar brabant of friesland dan? | |
Gerako | donderdag 25 maart 2004 @ 21:53 |
quote:Is Friesland dan misschien ook een idee??? Daar is binnenkort ook een meet geloof ik. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 25 maart 2004 @ 21:55 |
quote: ![]() | |
Makster | donderdag 25 maart 2004 @ 21:58 |
quote:Inderdaad de snaar van de poelie gelopen. Maar de waterpomp was ook zwaar versleten, dus volgens mij is eerst de waterpomp verrot gegaan en toen de snaar van de poelie. Heb nog nooit zoveel lichtjes zijn branden ![]() Mooie was dat die gelukkig gebeurd op de terug reis van vakantie, in belgie ![]() ![]() Ook een leuke bijkomstigheid was mijn aluminium 1.7 16V Alfa blok ![]() ![]() ![]() | |
ondeugend | donderdag 25 maart 2004 @ 22:34 |
quote:Ja die had ik al opgemerkt ..... maar ik ben al gauw een uur onderweg met autootje voor ik uberhaupt bij iemand achterop kan springen. Dus dacht ik dat mijn Drentheland met zijn mooie bossen een kandidaat kon zijn voor een meeting na die in Friesland ![]() | |
ook_gek | donderdag 25 maart 2004 @ 22:37 |
quote:Stalk ![]() | |
ondeugend | donderdag 25 maart 2004 @ 22:39 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 26 maart 2004 @ 07:36 |
quote:achterop ![]() ![]() ![]() | |
pmponer | vrijdag 26 maart 2004 @ 08:14 |
Rietvaerder ===> heeft een fazer dan meer grondspeling??... En dat van die steppies op de bandit ken ik ja ik had ze al vervangen door wat sportieveren... ![]() ![]() | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 08:32 |
quote:Via de waterpomp kan je veel koelwater verliezen waardoor je motor "droog kookt". Dit gaat inderdaad snel mis. Als de poelie eraf loopt heb je sowieso een probleem want dan is de gehele aandrijflijn onstabiel (mist een "last"). Leuk die aluminium blokken, ik werk zelf ook met blokken van italiaanse makelaardij en die zijn zo gegoten dat een flinke warmloper ze behoorlijk zwak maakt, de hele sterkte is uit het blok verdwenen. Behoorlijk klote voor je, maar je hebt er 1 ding van geleerd: je hebt nu een jap gekocht en die blijven veel langer heel. (hoe het met je auto zit weet ik niet maar qua motor zit je nu goed. ![]() quote: quote:Bij mij mag het wel maar ik moet de motor alleen nog even kopen. ![]() Je moet wel zelf beschikken over een motorhelm en enigzins beschermende kleding. (een strak leren pakje heeft de voorkeur. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 26 maart 2004 @ 08:55 |
hoe gaat het met je zoektocht, hollander? | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 09:10 |
quote:Zitten wat dingen tegen, prive dan. Zondag alsnog de proefrit maken die ik eigenlijk vorig weekend zou maken. We zien het wel. Op dit moment heb ik jammer genoeg even meer aan mijn hoofd dan alleen motorrijden. [ Bericht 0% gewijzigd door hollander172 op 26-03-2004 09:17:33 ] | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 09:13 |
quote: ![]() .. even bouwen i.p.v. de sneltrein van eerst, ben er zuinig op .. | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 09:28 |
quote:Als ik goed is is het frame sowiesie stugger, evenals de vering. Grondspeling is hetzelfde in het aantal milimeters, maar goed, ik ga dus morgen proefrijden om het te bekijken ![]() Kneedown? Geen idee, heb geen sliders op mn pak.. zal vast wel ![]() Ik ga nu proberen mn remblokjes los te krijgen van mn schijf, zodat ik om 13:00 mee kan om de FJR op te halen ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 09:29 |
quote:Wat gebruik jij toch altijd lastige woorden en zinnen... 9 van de 10 keer begrijp ik niets van jouw posts, wist je dat ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 09:43 |
quote:Sorry, is niet de bedoeling. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 09:50 |
Zeg t maar ff ![]() Zo, de klauw is eraf.. als ik dus nu achterrem indruk zie ik ze wel naar het midden bewegen dus, maar springen niet meer terug als ik de rem loslaat... | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 09:51 |
Ow, na hem 2x opnieuw gelezen te hebben begrijp ik de zin eindelijk ![]() | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 09:51 |
quote:Ik heb je wel door! Gaat het goed? Ik bedoel, zie je al resultaat van je inspanningen? ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 09:54 |
Op die foto staan ze dus open, zodra ik de achterrem indruk gaan ze dicht en niet meer open als je de rem loslaat... moet je met de hand weer naar buiten duwen ![]() Iets met de zuigertjes ofzo? | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 10:03 |
quote:Geen last van? ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 10:04 |
Das mooi, bij mij komt ie soms nogal vaag over. Misschien ben jij gewoon intelligenter ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 10:09 |
quote:Geduld is een schone zaak he .. kan je na 2 keer nog niets van zeggen qua relatiekans. Ik reken nergens op nadat de eerste keer zo heftig was, zij wekenlang met passie sms'en , email , bellen en toen een tijd ineens niets waarna ze aangaf niet op een relatie uit te zijn. ![]() Ga het nu een beetje afwachten, het moet wel van 2 kanten komen. ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Patrick281 op 26-03-2004 10:35:03 ] | |
Gerako | vrijdag 26 maart 2004 @ 10:37 |
quote:Dat is een kwestie van alles goed schoonmaken. Remblokjes er even uit, de zuiger even helemaal schoonmaken met remmenreiniger en dan werkt het meestal wel weer. Je kunt ook nauwlijks zien dat ze weer terug gaan hoor, het is alleen de bedoeling dat de druk eraf is. | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 10:43 |
quote:Intelligenter zal wel niet ![]() ![]() quote:Ah 2de keer pas? Dus eerst sex en nu de diepzinnige gesprekken? ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 10:51 |
Nou het is gelukt hoor. Achterwiel loopt weer vrij... oplossing tot morgenmiddag: NIET de achterrem gebruiken ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 10:56 |
quote:Zo ben ik vorig jaar ook over de kop gegaan .. maar ja dat is de combinatie met Brembo Goldline remmen en een noodstop. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 11:05 |
Ik gebruik de achterrem toch al niet vaak... alleen als tweede stuur of bij een noodstop ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 11:09 |
quote:Daarom is de scoot zo handig met filerijden. ![]() 1 handje bij de rem, 1 hand op het gaas en gaaaaaan .. ![]() Bij lastige koekblikken kan je dan veel sneller reageren. | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 11:25 |
Heb net bij een motor staan kijken die water naar binnen heeft gezogen, ziet er smerig uit zo'n slagroom van opgeklopte olie met water. ![]() | |
ZX9R | vrijdag 26 maart 2004 @ 11:34 |
Leuk! Weer twee motorrijders erbij! | |
Gerako | vrijdag 26 maart 2004 @ 11:36 |
Wordt een volle bak zo. [ Bericht 93% gewijzigd door Gerako op 26-03-2004 11:48:55 ] | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 12:28 |
quote:Ik dacht dat hier wat anders stond een uur terug. ![]() | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 12:47 |
quote:Ik was ook net te laat om het te quoten. | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 12:49 |
BAH ![]() ![]() | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 12:51 |
quote:Het enige dat voor mij ff telt is dat het zondag mooi wordt, voor de rest maakt het me niet uit. | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 12:54 |
Ego! ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 12:58 |
"Honda - Total control" ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ttp://www.marktplaats.nl/markt/motoren/schademotoren/3066.htm | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 12:58 |
quote:Ach ik gun het jullie wel, maar voor mij persoonlijk maakt het niks uit. Motorblok is overleden inmiddels, d'r lijkt zelfs meer smurrie uit te komen dan er feitelijk qua volume in lijkt te passen. ![]() | |
Oldbie | vrijdag 26 maart 2004 @ 14:23 |
Ik heb net mijn eerste ritje gemaakt met mijn nieuwe Yoshi eronder. Ik had de neiging om mijn oordopjes toch maar weer uit te doen. Heerlijk wat een geluid. Iedereen aan de kant van de weg keek op of om. BWOOOOOOAAAAAAAAP ![]() ![]() Trouwens, is er niemand die meedoet aan MotoGP manager? | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 14:25 |
quote:Je weet toch niet wat het precies is.. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 26 maart 2004 @ 14:28 |
quote:het weer toch ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 26 maart 2004 @ 14:29 |
quote:hier klopte het wel aardig anders, af en toe een buitje...toch lekker gereden vandaag ![]() ![]() | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 14:39 |
quote:Hij kan op meerdere manieren geinterpreteerd worden. Is inderdaad een beetje vaag. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 26 maart 2004 @ 14:50 |
mooi, ligt iig niet aan ons ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 14:52 |
quote:Ja ik zit hier ook maar op mijn werk tussendoor te posten, en met mijn ex te mailen. ![]() Ik dacht dat het over de oude (gewijzigde) post van ehmm ![]() Maar het ging dus over het weer .. sorry. ![]() OPM heeft die post trouwens niet eens gezien denk ik van Gerako. ![]() | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 15:28 |
quote:Ik heb die post ook niet helemaal gelezen maar het kwam erop neer dat ie niemand achterop wilde hebben toch? Ik had mijn toekomstige backseat al aangeboden overigens, nu de motor nog waar hij op zit. ![]() | |
Gerako | vrijdag 26 maart 2004 @ 15:59 |
quote:Ik hoef idd niemand achterop nee. Maar op die manier die er stond klonk het zo onaardig en dat was nou ook weer niet de bedoeling. | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:11 |
Het lijkt mij juist leuk iemand achterop. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten. ![]() | |
ondeugend | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:15 |
Nou wat een ontwikkelingen weer zeg ! ..... Volgens mij had ik allang een plaatsje bij iemand achterop. Ik ben trouwens heel benieuwd naar die onaardige post van Gerako ! ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:17 |
quote:Er stond alleen maar: er gaat niemand bij mij achterop. ![]() En als ik er een stukje om moet rijden dan is het ook goed hoor. ![]() Helaas geen rel hier .. ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Patrick281 op 26-03-2004 16:31:39 ] | |
ondeugend | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:36 |
ik wil er best eentje veroorzaken hoor ! ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:38 |
quote:Wacht maar tot de anderen terug zijn. ![]() Ik herinner mij trouwens nog een rel een paar maanden geleden. ![]() | |
ondeugend | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:40 |
quote: ![]() ![]() en terecht ![]() | |
ondeugend | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:41 |
quote:ja ik ook ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:42 |
quote:Jij bent zeker bang in de bochten, zeker op een klaverblad. (was'da ![]() ![]() Of zou je OPM via bijzonder krachten superkleefkracht bieden misschien. ![]() | |
ondeugend | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:44 |
quote:Ah je bent al begonnen zie ik ! Je onderschat me ....... ik zit vaker achterop, ben niet snel bang en weet wat een klaverblad is. Trouwens onverantwoord roekeloos rijgedrag keur ik wel af ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:48 |
quote: ![]() ...nog kwartiertje werken... | |
ondeugend | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:49 |
quote:Pcies ![]() Ik duik even een half uurtje onder de zonnebank ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:58 |
quote:Hoezo offtopic .. wat hebben wij daar mee te maken. ![]() Ik ben sneller .. eergisteren al gedaan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben benieuwd hoe iedereen hier straks verder post .. [ Bericht 3% gewijzigd door Patrick281 op 26-03-2004 17:31:30 ] | |
PatrickM | vrijdag 26 maart 2004 @ 17:05 |
Zo, ben al weer thuis ![]() Vanmorgen de olie ververst, alles nagelopen, en toen maar besloten (omdat ik al voor de middag klaar was) om vandaag al naar huis te gaan. Bij Amsterdam regende het even (en nee, ik ben op mijn helm en mijn mouwen na zo goed als niet nat geworden ![]() Was een heerlijk stuk om te rijden, en gelijk aardig kunnen wennen aan de fiets. Wat me wel opvalt, is dat de machine een lekkere bochtenvreter is (heeft een hoog gooi en smijt gehalte op dijkjes en poldertjes). Langzaam manouvreren is totaal geen probleem, pies of koekie! Zelfs een secondje of 10 a 15 stilstaan zonder voetjes aan de grond is geen probleem, en heeeeeeeeeel langzaam rijden zonder voetjes aan de grond is ook heel makkelijk. En verder sleurt ie lekker met het gas ![]() En dan nog even piccies hoe ie er nu uitziet (zo voor me deur ![]() ![]() ![]() ![]() Ben erg blij met mijn nieuwe fiets ![]() | |
ploderus | vrijdag 26 maart 2004 @ 17:06 |
quote:Beters! Heb tot nu toe alleen maar positieve dingen over Yoshi gehoord! Merk je ook nog wat in rijgedrag? Heb geluid is idd erg indrukwekkend! Al die mensen die zichzelf een stijve nek bezorgen door zo snel mogelijk te kijken wat er aan komt brullen ![]() Ik doe trouwens niet mee aan de MotoGP manager. In het begin doe ik bij dat soort spelletjes nog wel actief mee, maar dan vergeet ik het een tijdje en dan is ineens het seizoen voorbij ![]() | |
ploderus | vrijdag 26 maart 2004 @ 17:08 |
quote:Mooie foto's. O ja, ik wordt trouwens ook niet zo erg nat hoor, als ik in de regen rij. Gewoon zo hard rijden dan alles over je heen waait ![]() | |
PatrickM | vrijdag 26 maart 2004 @ 17:11 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 26 maart 2004 @ 17:28 |
zo ben ook weer terug uit Den Bosch; met Muzzy demper in me rugzak ![]() alleen op de terugweg, kapt mijn km teller ermee ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 17:30 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 26 maart 2004 @ 17:32 |
quote:gefeliciteerd!! geen slecht weer gehad onderweg? | |
PatrickM | vrijdag 26 maart 2004 @ 18:09 |
quote:Alleen in Amsterdam. Viel allemaal wel mee gelukkig. Ik moet wel zeggen dat het fijn was om gelijk even zo'n afstand te rijden. Ik ben gelijk een beetje gewend met wat en hoe de motor doet. | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 18:13 |
Misschien heb ik wat gemist, maar hoe ben je naar Friesland gegaan .. en wel/niet alleen teruggereden? | |
ploderus | vrijdag 26 maart 2004 @ 18:14 |
quote:Kapt kilometerteller ermee?! Vaag?! Dan bedoel je dus kilometerstand en dagteller? (digitaal?) Wel raar! In ieder geval gefeliciteerd met je Muzzy! Ben benieuwd! | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 26 maart 2004 @ 18:22 |
quote:op de dagteller heb ik eigenlijk niet meer gelet, maar ik had iig geen idee meer van de snelheid die ik reed. quote:thx, ik ook! | |
Gerako | vrijdag 26 maart 2004 @ 18:33 |
quote:Meestal is dan gewoon het kabeltje gebroken. (Het is toch gewoon een mechanische kabel? ) Moet je de de kabel bij de teller even losmaken en dan voelen of je hem met de hand kunt draaien, als dat kan is ie waarschijnlijk gebroken. Of je moet hem even een stukje verijden en kijken of het uiteinde van de kabel draait. Als deze draait dan zit het in je teller, maar dat denk ik niet. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 26 maart 2004 @ 18:39 |
hmm thx, zal morgen ff naar kijken. | |
ploderus | vrijdag 26 maart 2004 @ 18:42 |
quote:Snelheidsmeter doet het dus niet? Raar! Heb even in de ZXR400 pdf's zitten kijken, maar het elektrisch schema van de snelheidsmeter lijkt er niet echt bij te zitten. Zag in het schema wel het lampje van de snelheidsmeter staan, maar niet de snelheidsmeter zelf. Maakt de bedrading achter op de snelheidsmeter wel goed contact? | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 18:43 |
Inderdaad, ik heb beide gehad: gewoon losgetrilde schroef onder de kilomterteller en (tja al 3-4 keer) een defecte kabel. Gelukkig nog niet met de Bimota trouwens voordat iedereen (Riet voorop!) dat denkt. ![]() | |
ploderus | vrijdag 26 maart 2004 @ 18:46 |
quote:Is de snelheidsmeter mechanisch? Hmm. Vandaar dat hij niet in het elektrisch schema staat ![]() | |
ploderus | vrijdag 26 maart 2004 @ 18:48 |
quote:Het gaat trouwens om de snelheidsmeter toch? Of niet? | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 18:55 |
quote:Ja .. die is mechanisch, toerenteller is electronisch. ![]() | |
ploderus | vrijdag 26 maart 2004 @ 18:57 |
quote:Ok. Zag verschillende termen voorbij komen; snelheidsmeter en kilometerteller. Bij mij is het trouwens beiden elektrisch, maar was even de draad kwijt (dubbelzinnig ![]() | |
PatrickM | vrijdag 26 maart 2004 @ 19:11 |
quote:Ben donderdag met de trein naar Friesland gegaan, door mijn oom in Heerenveen opgehaald, bij mijn oom thuis overnacht. Vanmorgen door hem naar Leeuwarden gebracht, en vanmiddag dus weer naar huis (in mijn eentje). | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 19:11 |
Wow, dit is de eerste keren van mijn leven dat er 2 vliegtuigen ZO laag hier overvliegen, eerst een 757 en toen een 767!!! Ik denk op 150 meter. k Woon in Dordrecht en ze vlogen richting Noordzee, richting Londen lijkt het... iig van oost naar west! Heb dit nog nooit gezien in de 18 jaar dat ik hier woon... de eerste (757 dacht ik,) vloog rond 18:55 over de tweede (767) zo rond 19:02 Wat de reden hiervan is is me nog onduidelijk.... Ow PatM, gefeliciteerd! Maare, is je achterband zo plat dat je er 15 sec. stil mee kan staan zonder voetjes? ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 19:12 |
quote:Dan is zo'n ritje een hele goede inwijding. ![]() | |
PatrickM | vrijdag 26 maart 2004 @ 19:12 |
quote: ![]() | |
PatrickM | vrijdag 26 maart 2004 @ 19:13 |
quote:230 kilometer gereden ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 19:14 |
Ja, echte bochtenvreter he ![]() ![]() ![]() Pa zijn nieuwe FJR staat inmiddels in de schuur hier..... ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 26 maart 2004 @ 19:31 |
quote:ja km teller/snelheidsmeter...sorry die gebruik ik doorelkaar. snelheidsmeter dus en missch ook de kmteller omdat ik daar niet meer naar keek... ik zal morgen de bedrading eens nakijken. | |
Gerako | vrijdag 26 maart 2004 @ 19:37 |
quote:Het is er toch een met een normale mechanische kabel, daar zit niks geen bedrading aan hoor. | |
PatrickM | vrijdag 26 maart 2004 @ 19:51 |
quote:Als je de kans eens krijg zou je eens voor de gein met een K1100LT moeten rijden ![]() En nee, niemand komt aan de mijne, want de mijne is heilig ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 19:53 |
Als je de kans eens krijg zou je eens voor de gein met een GSX-R600 moeten rijden ![]() [ Bericht 32% gewijzigd door Rietvaerder op 26-03-2004 20:00:08 ] | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 19:57 |
Rustig he jongens. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 26 maart 2004 @ 19:59 |
quote: ![]() ![]() | |
PatrickM | vrijdag 26 maart 2004 @ 20:03 |
quote:Ach, heb al eens op de YZF750R gereden ![]() ![]() | |
Gerako | vrijdag 26 maart 2004 @ 20:03 |
quote:Wat je zegt, het begint alweer spannend te worden. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 20:07 |
Oh.. | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 20:11 |
..en een Bimota .. en een Aprillia .. ja zelfs een BMW is wel eens leuk om te proberen. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 20:13 |
CBR125R dan ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 20:13 |
quote:Hoe meer verschillende dingen je bereden hebt hoe leuker toch. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 20:15 |
Jep, zo morgen een Fazer ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 20:16 |
quote:Was dat in de ochtend o.i.d. ?? | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 20:29 |
Ja.. | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 20:32 |
quote:Hebben we het nu over vrouwen of motoren? ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 20:34 |
Wat denk jij, gezien de topic titel ![]() | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 20:36 |
quote:Ik was even in de war door de vage tekst van Patrick281. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 26 maart 2004 @ 21:10 |
![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 maart 2004 @ 21:25 |
![]() [ Bericht 22% gewijzigd door Patrick281 op 26-03-2004 21:30:43 ] | |
PatrickM | vrijdag 26 maart 2004 @ 21:46 |
quote: ![]() Welnee... | |
PatrickM | vrijdag 26 maart 2004 @ 21:48 |
quote:Tja... je moet alles een keertje geprobeerd hebben in het leven (nou ja... alles... ![]() ![]() | |
Oldbie | vrijdag 26 maart 2004 @ 21:54 |
quote:Ik had het idee dat hij, vooral in zijn twee, veel sneller het rode gedeelte van mijn toerenteller opzocht, maar misschien is dat ook alleen maar wishful thinking. Hoe dan ook, ik kan niet wachten tot morgen...weer lekker een stukkie rijden. Die MotoGP manager: ja, je moet betalen: ¤ 3,50. Het is heel eenvoudig. Je geeft je team op and that's it. Je mag tijdens een seizoen niet meer van rijders wisselen. Dus als iemand van zijn motor pleurt en de rest van een seizoen niet meer kan rijden dan heb je een probleem. Hoe dan ook, ¤ 3,50 voor een GSX600R is niet veel. ![]() Login: FOK Racing Password: FOKnatuurlijk | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 26 maart 2004 @ 22:20 |
toen was 't weer eens stil... | |
ploderus | vrijdag 26 maart 2004 @ 22:22 |
quote:En hoe groot is die kans ook al weer dat je hem wint? ![]() | |
hollander172 | vrijdag 26 maart 2004 @ 22:40 |
quote:Begint een trend te worden dat wegeditten, is er nog een specifieke reden voor? | |
Oldbie | vrijdag 26 maart 2004 @ 23:38 |
quote:In mijn geval erg groot natuurlijk ![]() ![]() | |
ploderus | zaterdag 27 maart 2004 @ 06:03 |
quote: ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 08:27 |
quote:Nieuwsgierig mannetje. ![]() ![]() Het is een motortopic en ik draafde even door.. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 09:15 |
man wat is het mooi weer ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 09:22 |
Ik ben naar Safe toe, laters! | |
PatrickM | zaterdag 27 maart 2004 @ 09:23 |
quote:Rijdze ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 09:29 |
Thanks!![]() | |
hollander172 | zaterdag 27 maart 2004 @ 11:16 |
quote:Was ook maar een grapje hoor, we mogen hier offtopic gaan overigens. Daar is dit hele topic voor bedoelt! Morgen de afspraak gemaakt om bij de motor te gaan kijken, ik neem nu mijn schoonvader mee ondanks dat ie de ballen verstand van motoren heeft. Moet nu naar Limboland anders had ik jouw el gevraagd maar dat is wel erg ver omrijden. Hopen dat de "mean green machine" in goede staat is dan kan ik ook eindelijk meerijden. | |
hollander172 | zaterdag 27 maart 2004 @ 11:23 |
quote:Hoe is het met de muzzy afgelopen eigenlijk? | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 11:37 |
quote:gisteren naar Den Bosch geweest en ik heb em gekocht! ff met ZXRene staan praten (toffe gast ![]() vandaag opgepoetst met alu poets (naam ff kwijt) en nu ziet ie er zo uit: | |
Makster | zaterdag 27 maart 2004 @ 11:55 |
Ziet er netjes uit ![]() Nu alleen nog ff erop zetten ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 12:22 |
quote: ![]() Vanaf gisteren staat de scoot op Marktplaats en tweedehands.nl Ik zag alweer een FZR-1000 staan voor weinig .. ![]() | |
hollander172 | zaterdag 27 maart 2004 @ 13:02 |
quote:Ziet er netjes uit! ![]() | |
hollander172 | zaterdag 27 maart 2004 @ 13:26 |
quote:Het is in ieder geval een Kawa, meer zeg ik niet. Oh en hij is groen. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 14:14 |
quote:weet ik niet, ik moet ff kijken hoe ik zit met de tijd enzo. net ff lekker stukje gereden, t is echt lekker weer ![]() | |
Gerako | zaterdag 27 maart 2004 @ 14:46 |
Ben net terug van de Dynotest, hij geeft 119 pk aan het achterwiel en een koppel van 100 Nm en dat was voor deze motor keurig zei de meneer, dus ik ben tevreden. OPM, mooie demper, ziet er goed uit. | |
ploderus | zaterdag 27 maart 2004 @ 16:05 |
quote:Leuk dempertje! Nu het geluid nog ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 16:12 |
Er komt zo om 5 uur iemand voor de motorscoot. Hij heeft al 3 keer kort achterelkaar gebeld en zei waarom ik de telefoon niet gelijk opnam. ![]() Als het doorgaat moet ik op de fiets of Bimota naar het werk. ![]() En ik kan niet wachten om er iets bij te kopen, misschien maar even een extra vrije dag nemen. Tot volgend weekend duurt weer veel te lang. ![]() ...ben benieuwd of Rietvaerder vol vermogen mocht op die Fazert..waar blijft hij nou.. | |
PatrickM | zaterdag 27 maart 2004 @ 17:47 |
quote:en en en en? | |
hollander172 | zaterdag 27 maart 2004 @ 18:00 |
Hmmm, ik zit nog eens naar de foto's van de motor te kijken waar ik morgen naar toe ga en deze mist de achterstepjes, zijn deze eigenlijk gewoon te koop? Was wel van plan af en toe iemand mee achterop te nemen. Iemand overigens nog tips voor de inspectie? | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 18:25 |
quote:beter ![]() quote:thx! wat een beetje alupoets al niet kan doen. quote:yep, ben zeer benieuwd!! | |
PatrickM | zaterdag 27 maart 2004 @ 18:27 |
quote:Over je uitlaat gesproken, heb je nog met je oom naar het blok gekeken vandaag? | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 18:31 |
vandaag met mijn oom gekeken naar die lekkende olie. schermen, tank en luchtfilter eraf en het was duidelijk zei ie. kleppendeksel. die kit verwijderd en die bout eens goed bekeken. die had dus amper schroefdraad!! ander schroefje erin, een beetje lockite (als ik het goed heb), en vast!! alles goed schoongemaakt en nu kijken of ie nog steeds lekt. lijkt me sterk, zei me oom omdat er alleen maar aan 1 kant olie lekte. ff laten lopen en geen olie meer ![]() ook nog even naar de kabel van mijn km/snelheidsmeter gekeken en die was gebroken, dus die moet ik vervangen. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 18:31 |
quote:ik was al druk bezig ![]() | |
PatrickM | zaterdag 27 maart 2004 @ 18:32 |
quote:Dat valt dan gelukkig mee ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 18:33 |
jazeker!! we zijn om 1530 uur begonnen en om 1800 uur klaar dus nog best redelijk snel gedaan. | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 18:35 |
quote:Ik ga geen bod accepteren van 1.250,00 euro. ![]() Die dingen staan bij de motordealers voor 2.250 en meer, dan is 1.500 wel een goede prijs. (reken het eens om naar guldens ..) Ach hij staat nog geen 24 uur op marktplaats. ![]() Wel leuk om een beetje rond te kijken wat ik ga kopen straks. DNA 180, Honda CBR125R of gewoon voor dat geld een oude superbike die ook de Bimota kan vervangen op den duur. ![]() Volgende week ga ik misschien ook nog naar een Camaro kijken namelijk. @ Hollander: stepjes kan je inderdaad gewoon kopen. Ik heb nog een paar aluminium exemplaren liggen waar ik vroeger mijn Jawa mee wilde pimpen. Helaas pasten ze niet omdat Jawa's wat afwijken van het gebruikelijke. ![]() Via www.motozoom.nl kan je alvast kijken daar heb ik ze ook vandaan. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 18:56 |
zeg, zo'n slip on demper, hé...kan ik dat pijpje er gewoon op schuiven (als ie past)? daar hoeft verder niets gemonteerd te worden toch? | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:04 |
Zo ik ben er weer hoor! ![]() Een hele ervaring rijker... | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:16 |
quote:Dat was een lange proefrit. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:16 |
Wat kan ik zeggen..... nou ja, een plaatje zegt meer dan 1000 worden ![]() Over de Fazer: ![]() ![]() "Mijn" Fazer: ![]() ![]() Nou, ff eindje rijden dan maar he ![]() ![]() | |
PatrickM | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:17 |
quote:Tell... <edit> Je was me al voor ![]() [ Bericht 16% gewijzigd door PatrickM op 27-03-2004 19:20:07 (te laat) ] | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:18 |
Pa's FJR: http://home.wanadoo.nl/amridder/fjr/ Note: ruit stond in hoogste stond op die eerste foto(s) plus die Lip gaat eraf (rijd wel erg fijn zegt ie ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:29 |
Ok, een verslagje. Fazer600, een verhaal opzich waard ![]() Ten eerste, startte prima uit koude toestand in tegenstelling tot wat ze in de tests zeggen. Vrij luide klak bij het in zijn 1 zetten, maar ja, typisch Yamaha-bakken he. Reed er direct mee weg, goede en makkelijk koppelingsbediening. Naar de 2e versnelling schakelen is natuurlijk ff wennen, is bij iedere motor zo'n beetje anders (door zijn vrij en dan naar de 2), maar maakt nog steeds een klakje als je goed schakel ![]() Dan het vermogen, tja, ik had een officieel 25kw-gemaakte Fazer, en deze leek toch iets minder fel dan de Bandit.... dit kan komen omdat er een standaard demper onder zat, waardoor de Fazer net een naaimachine leek, echt niet leuk als je een open demper gewend ben ![]() En dan de remmen, deze hebben heel veel indruk op mij gemaakt! Tering jantje, wat een remmen zitten daarop!!! ![]() ![]() Wegligging, heel stabiel en scherp. Niets op aan te merken Bochtgedrag: heel stabiel en scherp... vele malen beter dan de Bandit. Vering is ook veel stugger, evenals het frame. Ja jongens, ik weet nu waar ik voor ga werken! ! ![]() | |
PatrickM | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:35 |
quote:Dus over een paar maanden zien we een gekuipte Rietvaerder ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:43 |
Ah een verhaal .. hij kan het dus toch wel. ![]() Mooi dat alles wat je wilde uitgekomen is in die Fazer. ![]() ![]() Waar gaan we volgende week een proefrit mee maken..ergens een MV bespreken ofzo .. ![]() OPM had nog een vraag op de vorige pagina, volgens mij moet jij daar wel antwoord op kunnen geven. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:49 |
ziet er goed uit, rietvaerder!! tis altijd goed om een doel te hebben ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:50 |
quote:Dat kan heeeel lastig gaan, ik heb de mijne moeten insmeren met zeep ![]() Maar dan lekt ie tenminste niet, je schuift ze idd gewoon ij elkaar... | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:55 |
quote:hoe lastiger hoe beter zullen we maar zeggen ![]() ik zei tegen em, ik zit erover te denken om die demper wat schuiner omhoog te laten lopen. zou je dat wel doen, zei ie. dan loopt ie niet meer in de lijn van de motor. wat vinden jullie? | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:57 |
Ik weet niet hoe het staan, ik zou op mijn Fazer een extreme high mount demper willen ![]() Maare, Fazertje was mooi he! ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:58 |
quote:Dat dacht ik vanmiddag ook al .. ![]() quote:Hoe wil je dat doen dan, lijkt mij wel mooi inderdaad. Wel oppassen voor de duo dat die'dr benen niet brandt. ![]() | |
PatrickM | zaterdag 27 maart 2004 @ 19:58 |
quote:Ik zou 'm gewoon in dezelfde lijn laten lopen als je kuip werk. Is wel het mooist. Schuin omhoog vind ik alleen mooi als je een uitlaat systeem a la VTR1000-SP1 en SP2 hebt ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 20:00 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 20:00 |
de een wel, de ander niet ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 20:01 |
quote:idd!!! mooi plaatje zo ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 20:09 |
quote: ![]() Maar deze is te duur hoor..... (2000 met 5700km ![]() Stond nog wel een 2001 model uit 2000 met nieuwe striping, rood/zwart (Ff piccie zoeken) met 6000km voor 5290 euro ![]() Dit is die van 5290..... ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 20:13 |
Worden standaard geleverd met Laser demper ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 20:43 |
quote:Schuin omhoog 2x dan. ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 20:46 |
Dit is wel een mooie motor i.p.v. de 2 andere .. 5.500,00 en de Bimota was al meer dan 7.000. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 20:47 |
Ah kijk nou, een oliebootje ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 27 maart 2004 @ 20:48 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 20:49 |
Zit een deuk in de demper Pepijn ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 21:09 |
quote:Als dat het ergste is.. dan maar een Carbon of iets anders erop. ![]() Pas nog een test gelezen van deze motor in vergelijking met een CBR1100XX. Het scheelde natuurlijk wel wat in vermogen, al viel het ze niet eens echt op en qua sturen was de Yamaha gewoon de baas. (en dus sneller op het circuit) Morgen gaat de Bimota ook op marktplaats. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 21:56 |
quote:Dan zou ik het met motorolie doen, gelijk wat roestbescherming ofzo. ![]() Zeep en insmeren doe je maar met een meisje. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 22:10 |
Ja, maar de Blackbird is ook een tourmotor.. net als de FJR ![]() Thunderace is wat meer op sport gericht (supersport hoor je mij niet zeggen ![]() Maar een bekend euvel van de Ace is het hoge olie verbruik.. | |
PatrickM | zaterdag 27 maart 2004 @ 22:13 |
Vanmiddag nog een leuke ontdekking gedaan op mijn motor ![]() Er zitten speakers op de motor. Over niet al te lange tijd ga ik samen met mijn zwager kijken waar de speaker draden lopen, en dan een autoradio met MP3 in bouwen ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 22:17 |
quote:Tot op het volgende klaverblad. ![]() ![]() Maar t'is geen R1 inderdaad .. | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 22:17 |
quote:Osdorp Posse uit een ![]() | |
PatrickM | zaterdag 27 maart 2004 @ 22:22 |
quote:Bijvoorbeeld ![]() Heb toevallig de cd 'tegenstrijd' van OP ![]() Maar: - Soulfly - Korn - Metallica - Slipknot - System of a Down - Fear Factory - Marilyn Manson - etc. etc. is ook best leuk om uit een BMW te horen ![]() Tupperware ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 22:38 |
quote:"Want het leven is nou eenmaal niet strijdloos.." ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 23:03 |
quote:Klopt... ik zeg toch, tis geen tour/sport, maar een echte sport, maar ook weer geen supersport ![]() Net zoals de Cat.... werd eerst ook supersport genoemd, maar met de komst van de R1 en R6 verloor hij die naam... | |
hollander172 | zaterdag 27 maart 2004 @ 23:05 |
quote:En ik maar denken dat alleen Goldwings dat hadden. ![]() Heb je ook van die mooie roosterjes bij je benen waar warme lucht uitkomt? ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 23:06 |
quote:En cruisecontrol. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 23:11 |
Deze lijkt mij trouwens het aantrekkelijkst... http://safe.hexon.cx/detail.html?sid=71800 | |
Rietvaerder | zaterdag 27 maart 2004 @ 23:11 |
quote:Is dat een uitdaging.. ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 27 maart 2004 @ 23:34 |
quote:Die blauwe! ![]() quote:Of een uitnodiging. ![]() | |
PatrickM | zaterdag 27 maart 2004 @ 23:54 |
Geen warme lucht (behalve dan de warmte van het blok) of airco (airco is bij huidige Goldwing optioneel) ![]() Cruise control ook niet... He, maar om op tupperware terug te komen he... bekijk een supersport nou eens goed... ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 28 maart 2004 @ 10:29 |
Blauw is idd mooi he... past goed bij mn pak ![]() Uitnodiging klinkt beter ![]() | |
PatrickM | zondag 28 maart 2004 @ 17:13 |
We zijn toch niet allemaal aan het motorrijden he? ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 28 maart 2004 @ 17:25 |
ik wel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
hollander172 | zondag 28 maart 2004 @ 17:30 |
Nou net terug uit van de proefrit. Ook maar ff een verhaaltje doen dan. Mijn schoonvader en ik moesten ruim een uur rijden alvorens we er waren. We kwamen aan in een hele nette nieuwbouw buurt, lekker zonnetje en dus waren er opvallend veel mannen de auto aan het wassen. Zo ook de vrouw van de eigenaar van de motor, hij zat op ons te wachten. Hij had net nog even de motor opgepoetst en gecontroleerd. Na het voorstellen de garagedeur opengedaan en daar stond het schatje netjes op de paddockstand te wachten op ons. Meteen begon ik met de inspectie terwijl ik vragen ging stellen. Voordat ik er naar toe ging wist ik al dat er behoorlijk wat niet standaard onderdelen op de motor gemonteerd zaten waarvan de Ohlins achterdemper het meest in het oog sprong. De standaard dingen nagekeken en mijn schoonvader vond het toen al wel tijd voor een proefrit geloof ik. (hij is er dus echt niet in geinteresseerd.) Toen de garage uitgereden omdat het toch wat donker was en de banden aan een nadere inspectie onderworpen (dat vergeet ik dus nooit meer na het geintje met de Suus.) en mij viel op dat oliepeil wel errug hoog stond. Zelf de motor even overgepakt van de eigenaar en het viel hem nu dus ook op. Onder het mom beter teveel dan te weinig dit punt maar even laten zitten. Nog wat om de motor heen gedrenteld en toen naar binnen voor een bak koffie. Na de koffie mijn kloffie aangedaan om de proefrit te beginnen. Is nog een hele toer als een pak van leer nieuw is en heel koud, het werkte niet echt mee maar toch was ik binnen 5 minuten klaar voor de strijd. De motor gestart, deze wilde de eerste paar keer niet omdat ie al even stil had gestaan en uiteindelijk sloeg hij met een luide brul uit de merkloze sportdemper aan. Even met het gas gespeelt totdat de buurman verontwaardigt naar buiten kwam en toen helm op, handschoenen aan en zitten. Heel rustig en beheerst weggereden op naar de provinciale weg. Ik draaide de woonwijk uit en hoorde dat ie al af en toe inhield maar verder geen acht op geslagen. Bij het eerste stoplicht wat ik tegenkwam sloeg hij af toen ik weer op wilde trekken, okee even weer starten en gaan. Niks aan de hand, ik passeerde een volgend stoplicht maar doordat ik het rustig aandeed moest ik toch echt stoppen voor de eerstvolgende. Ik knijp de koppelingshendel in en niks meer. Ik kom tot stilstand, slinger nog wat aan het gas en helemaal niks. Ik probeer de motor weer te starten, hij start weer, loopt heel even en slaat weer af. What the fuck dacht ik, die krijgt gewoon geen benzine. Naar de kant gerold, in de tank kijken, jahoor genoeg benzine. Okee wat nu? Van de motor afgestapt en aan de rechterkant gaan kijken, misschien filter verstopt, slangetjes afgekneld weet ik het. Ondertussen kwamen er maar liefst 7 motoren langs maar niemand die stopte. (die harleyrijders neem ik niks kwalijk, die helpen je nooit.) Terwijl ik nog aan de rechterkant de slangen e.d. aan het bekijken was hoor ik ineens iemand roepen. "Wat is er aan de hand?" Dus ik roep terug dat ik waarschijnlijk geen benzine toegevoerd krijg. Hij roept terug dat ie wel even komt kijken en rijd de parkeerplaats op met zijn auto. Meteen zegt ie dat hij ook Kawa rijdt, ik zeg hem nog net geen Kawa te rijden aangezien dit niet mijn motor is en ik bezig ben met een proefrit. Hij kijkt even en op het moment dat hij de knop van de benzinekraan aanwijst schiet het me ineens te binnen, de eigenaar heeft die natuurlijk dichtgedraaid omdat ie al even stilstaat. ![]() Bedankt nog voor het aanduwen terwijl je eigenlijk een hoop haast had. Hierna gewoon de standaard dingen afgewerkt, wat een genot op deze machine. Wel een beetje bijterig door het dynojet kitje maar oh wat is die Ohlinsvering achter toch zalig. Samen met de brul uit de sportdemper zorgde dit voor een gevoel van liefde op het eerste gezicht. Nog wat bochtige weggetjes gepakt, even flink gasgegeven (hij moet wel goed afgesteld worden) en zonder problemen zonder handjes kunnen rijden en flauwe bochten kunnen maken. Lekker rustig aangedaan en na een uurtje weer teruggereden. Kom ik aan bij het huis waar ik dacht dat ik vertrokken was en helemaal niemand. Nog eens op het naambordje gekeken en jahoor dit was het goede huis. Auto van schoonpapa was weg, niemand thuis dus maar bij de buren aangebeld. "Ja ik zag net de buurman in een zwarte auto stappen." Nou jas maar uit, handschoenen uit en een peukie roken dan maar. Komen ze ineens weer aanrijden, ze waren gaan zoeken omdat de eigenaar ineens dacht aan de benzinekraan die dicht stond. Mijn schoonvader had zoiets van dat vindt ie wel dus hij komt wel terug maar de eigenaar stond erop om even te gaan kijken of ik niet ergens stilstond. Om het niet te lang te maken, ik ben nog niet de nieuwe eigenaar, we konden er qua prijs niet uitkomen. De motor stond voor een vraagprijs te koop van 4000,- en ik heb 3750,- geboden, niet te laag dacht ik zo? Hij wilde er persee 3900,- voor hebben inclusief accessoires waar ik geen reet aan heb. Een slot heb ik al (hij wilde er 2 sloten bij doen) en een paddockstand is leuk maar vergoelijkt voor mij het prijsverschil niet. Zo'n ding koop je nieuw voor 50,-. Om OPM van zijn nieuwsgierigheid af te helpen, het is dus inderdaad een ZXR400. ![]() | |
Patrick281 | zondag 28 maart 2004 @ 17:46 |
Mooi geschreven Hollander, zo blijven we op de hoogte. ![]() Het zou wel leuk zijn een ZXR400 erbij. ![]() Ik ben ook net thuis, even van het mooie weer genoten. ![]() En waarom gaat die klok in het weekend een uur vooruit .. laten ze dat doordeweeks doen .. overdag. ![]() | |
Patrick281 | zondag 28 maart 2004 @ 17:49 |
quote:De manier waarop het gemaakt is: daar gaat het om. Niet om het materiaal. ![]() | |
hollander172 | zondag 28 maart 2004 @ 17:57 |
quote:Thanks, was al bang dat het te lang zou worden. Alhoewel, de meeste mensen zullen deze lap al niet lezen, laat staan als ik het verhaal nog langer had gemaakt. ![]() quote:Wordt wel een beetje eentonig niet? Maar dit was echt een plaatje! Mooie Ohlins achter eronder volledig instelbaar, dynojetkitje erop, groen kuipruitje, afdekkapje voor buddyseat, sportdempertje met een heerlijk geluid, prachtig gewoon! ![]() Ondanks dat ik eerst helemaal viel voor de GSXR vond ik het bepaald geen straf deze Kawa te mogen berijden. Sterker nog, die Kawa past veel beter bij mij dan die GSXR. Het was op het benzinekraantje na gewoon 1 groot feest om deze te mogen besturen. Ik hoop echt dat ik er alsnog uitkom met de huidige eigenaar, hij zou me op dit moment geen groter plezier kunnen doen. ![]() Enig minpuntje is het trillen van "iets" bij 4000 toeren in het dashboard, heb niet kunnen vinden wat het was maar dat was wel aardig irritant. Misschien een Kawa kwaal? | |
Rietvaerder | zondag 28 maart 2004 @ 18:12 |
http://www.fzrclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1487 ..... ![]() Klinkt goed hollander, dat had ik nou met die Fazer, nou ja, niet verliefd op het geluid (welk geluid? ![]() ![]() Ja, ik heb ook gehele dag gereden, in Zeeland. Toch nog zo'n 320km's ![]() | |
Rietvaerder | zondag 28 maart 2004 @ 18:13 |
Hollander, dan geef je toch gewoon 3900 ipv 3750 ![]() | |
hollander172 | zondag 28 maart 2004 @ 19:00 |
quote:Hmmm simpel gezegd zou dat de oplossing zijn maar dan betaal ik voor dingen die ik erbij krijg die ik helemaal niet nodig heb. Of wil jij nog 2 sloten kopen? ![]() Ik heb weinig zin om met iets te gaan leuren wat me er verplicht bijverkocht is. Ik vindt eerlijk gezegd dat bij een vraagprijs van 4000,- een bod van 3750,- helemaal niet slecht is. Bij Patrick281 kan ik me voorstellen dat hij op een vraagprijs van 1500,- geen bod accepteert dat 250,- lager ligt maar in mijn geval vindt ik het niet slecht. De reden dat hij er niet mee akkoord ging ligt denk ik ook ergens anders, helaas kan hij om gezondheidsredenen niet meer rijden en het leek erop dat hij zich daar niet echt bij neer kon leggen. Op het moment dat een koper zich dan meldt kan ik me goed voorstellen dat hij twijfelt, hij heeft ook geen tegenbod gedaan zoals dat normaal gesproken het geval is. Ik vond het ook heel erg lullig voor hem en merkte ook dat gaandeweg de tijd verstreek hij steeds minder enthousiast was. Ik heb uiteindelijk zelf het gesprek beeindigt met te stellen dat we er gewoon nog even over na moeten denken. Ik kan het thuis ook niet zomaar verantwoorden dat er 150,- extra bij moet. | |
PatrickM | zondag 28 maart 2004 @ 19:00 |
quote: ![]() | |
PatrickM | zondag 28 maart 2004 @ 19:02 |
quote:Mijn idee... als het een mooie en goeie motor is... what the hell... dan maar 150 euro erbij... En die sloten raak je wel weer kwijt... | |
Rietvaerder | zondag 28 maart 2004 @ 19:09 |
Idd, als je hem graag wilt en als ie goed is.. je leeft maar 1x ![]() | |
Rietvaerder | zondag 28 maart 2004 @ 19:16 |
Heb een Fazer uit 2002 gezien met 7000km voor ongeveer 5300 euro ![]() | |
ploderus | zondag 28 maart 2004 @ 19:23 |
quote:Heb het stuk gelezen. Kon wel janken. Wat triest!! En mede omdat ik net terug was van een stukkie rijden kon ik het bijna voor me zien.. :'( Heel erg triest! Iedereen kent de risico's, maar het komt keer op keer zo hard aan als je weer zoiets triests hoort/leest :'( | |
hollander172 | zondag 28 maart 2004 @ 19:36 |
quote:We laten het gewoon even bezinken, ben de eerste die kwam kijken en rijden dus alle tijd. Zoals ik hierboven al zei, volgens mij gaat het hem niet eens om het geld. Ik denk dat hij zich vanmiddag ineens besefte dat hij er afstand van ging doen. Het was zijn 16de motor en met de motor moet hij ook afstand doen van het motorrijden zelf. Dit zal best zwaar zijn als je er zoveel plezier in hebt en hebt gehad. Zeker omdat het enkel niet meer kan door lichamelijke ongemakken. Met de motor was voor zover ik kon beoordelen niks mis mee, prima machine in een uitmuntende staat. | |
Rietvaerder | zondag 28 maart 2004 @ 19:41 |
quote:Ja ![]() Echt erg... |