Wat bedoel je ?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
[POL#193] Give me that old Marine Corps spirit
[POLborrelblaat 192] Tijd voor nieuwe verkiezingen
[Langzaamaan#189] De groetzone is fascistisch
JA dus
Is de LPF links geworden??quote:Links wil kortere rouwperiode
DEN HAAG In de Tweede Kamer is een discussie ontstaan over de lengte van de rouwperiode na het overlijden van een lid van het Koninklijk Huis. Wegens het overlijden van prinses Juliana zijn alle openbare activiteiten uitgesteld tot na de bijzetting op 30 maart.
PvdA, SP, GroenLinks, D66 en LPF vinden dat er intussen doorgewerkt kan worden. "Je kunt ook respect tonen terwijl je werkt", zegt GL-Kamerlid Van Gent. Deze week stonden debatten over de wao en de terrorismebestrijding op de agenda.
Kamervoorzitter Weisglas ontkent dat de Tweede Kamer stilvalt. Volgens hem heeft de Kamer "nog meer instrumenten".
bron: Teletekst
Het begon me halverwege te dagen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zocht die SC-topics
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:37 schreef Kozzmic het volgende:
Dit is tevens een poging de reacties in dit topic weer wat meer politiek-gerelateerd te maken. WTF doet al die Games-zooi hier??
En LR heeft een vrouw gepresenteerd als wethouder van Rotterdam, die vroeger ook nog eens actief bij Greanpeace was betrokken!quote:Is de LPF links geworden??
Ja maar ze heeft alle boeken van Pim in de eerste druk!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:45 schreef Flumina het volgende:
[..]
En LR heeft een vrouw gepresenteerd als wethouder van Rotterdam, die vroeger ook nog eens actief bij Greanpeace was betrokken!
Waar moet dit heen?
Als iedereen nou 's voortaan voor niets gaat werken...dan is alles gratisquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:42 schreef Silmarwen het volgende:
Die rouw periode is idd absurt lang. Maar ik vind de "vakantie" periode ook te lang en de lonen te hoog. Maar goed wie ben ik
Jij snapt het. Het moet een eer zijn om dit land te besturen. Dat doe je gratis!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als iedereen nou 's voortaan voor niets gaat werken...dan is alles gratis![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als iedereen nou 's voortaan voor niets gaat werken...dan is alles gratis![]()
![]()
Moeten de ontwikkelaars van Replique maar een soort aantal-ICT-mensen-per-topic limiet bouwen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:37 schreef Kozzmic het volgende:
Dit is tevens een poging de reacties in dit topic weer wat meer politiek-gerelateerd te maken. WTF doet al die Games-zooi hier??
Jezus man, wat ben jij een zeikerd. Games hebben een grote invloed gehad op de denkwijze van mensen, en daarmee de politiek. Kijk maar naar Zalm.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:37 schreef Kozzmic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |