Yamaha FZS600 Fazer 2002 en 2003quote:Specs:
Model: Yamaha FZS 600 Fazer
Year: 1999
Category: Naked bike
Engine/transmission
Displacement: 599.00 ccm (36.55 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 95.00 (69.3) @ 11500
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 61.00 (6.2 / 45.0) @ 9500
Compression: 12.0:1
Bore x stroke: 62.0 x 49.6 mm (2.4 x 2.0 inches)
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Liquid
Gears: 6
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (incl. oil and gas): 217.0 kg (478.4 pounds)
Front percentage of weight: 49.0
Seat height (if adjustable, lowest setting): 790 mm (31.1 inches)
Wheelbase: 1,415 mm (55.7 inches)
Chassis/dimensions
Front suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Rear suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Front tyre dimensions: 110/70-ZR17
Rear tyre dimensions: 160/60-ZR17
Front brake(s): Dual disc
Front brake(s) diameter: 298 mm (11.7 inches)
Rear brake(s): Single disc
Rear brake(s) diameter: 245 mm (9.6 inches)
Speed/acceleration
Top speed: 214.0 km/h (133.0 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 3.500 seconds
60-140 km/h (37-87 mph), highest gear: 11.800 seconds
Other specifications
Fuel capacity: 18.00 litres (4.76 gallons)
Average fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles): 0.64 litres (0.17 gallons)
Yamaha FZS Fazer1000 2002quote:Model: Yamaha FZS Fazer 600 2002
Year: 2002
Category: Allround
Engine/transmission
Displacement: 599.00 ccm (36.55 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 95.00 (69.3) @ 11500
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 61.20 (6.2 / 45.1) @ 9500
Compression: 12.0:1
Bore x stroke: 62.0 x 49.6 mm (2.4 x 2.0 inches)
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Liquid
Physical measures
Weight (dry): 189.0 kg (416.7 pounds)
Seat height (if adjustable, lowest setting): 790 mm (31.1 inches)
Wheelbase: 1,415 mm (55.7 inches)
Overall length: 2,080 mm (81.9 inches)
Overall width: 710 mm (28.0 inches)
Overall height: 1,180 mm (46.5 inches)
Ground clearance: 130 mm (5.1 inches)
Chassis/dimensions
Front suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Rear suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Front tyre dimensions: 110/60-ZR17
Rear tyre dimensions: 160/60-ZR17
Front brake(s): Dual disc
Front brake(s) diameter: 298 mm (11.7 inches)
Rear brake(s): Single disc
Rear brake(s) diameter: 245 mm (9.6 inches)
Wheelie met Fazer1000quote:Model: Yamaha FZS 1000 Fazer
Year: 2002
Category: Allround
Engine/transmission
Displacement: 998.00 ccm (60.90 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 143.10 (104.5) @ 10000
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 105.90 (10.8 / 78.1) @ 7500
Compression: 11.4:1
Bore x stroke: 74.0 x 58.0 mm (2.9 x 2.3 inches)
Cooling system: Liquid
Physical measures
Weight (dry): 208.0 kg (458.6 pounds)
Wheelbase: 1,450 mm (57.1 inches)
Overall length: 2,125 mm (83.7 inches)
Overall width: 765 mm (30.1 inches)
Overall height: 1,190 mm (46.9 inches)
Ground clearance: 140 mm (5.5 inches)
Chassis/dimensions
Front suspension travel: 140 mm (5.5 inches)
Rear suspension travel: 135 mm (5.3 inches)
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17 58W
Rear tyre dimensions: 180/55-ZR17 73W
Front brake(s): Dual disc
Front brake(s) diameter: 298 mm (11.7 inches)
Rear brake(s): Single disc
Rear brake(s) diameter: 267 mm (10.5 inches)
En hier de naakte FZ-6quote:Type: Vloeistof gekoeld, 4-takt, 4-cilinder, DOHC, 16 kleppen
Cilinderinhoud: 600 cc
Boring x slag: 65.5 x 44.5 mm
Compressieverhouding: 12.2 : 1
Max. vermogen: 72 kW (98 pk) @ 12,000 tpm
Max. koppel: 63.1 Nm (6.4 kg-m) @ 10,000 tpm
Ontsteking: TCI
Startsysteem: Elektrisch
Transmissie: Constant mesh, 6 speed
Eindoverbrenging: Ketting
Tankinhoud: 19.4 liter
Lengte: 2,095 mm
Breedte: 750 mm
Hoogte: 1,215 mm
Zithoogte: 795 mm
Wielbasis: 1,440 mm
Grondspeling: 130 mm
Gewicht leeg: 180 kg
Olieinhoud: 3.4 liter
Ik weet het ik weet het ik weet het, ik ben ook heel blij dat het allemaal goed gegaan is en dat ik nu van dat kleine rijbewijs af ben en is zal het nooit meer doen en het was heel dom, ik weet het..quote:Dat vind ik nou weer wel erg dom.... je bent gewoon niet verzekerd dan, stel je dat je iemand invalide rijdt, kan je fijn je hele leven betalen (cliche he maar is wel zo)
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:29 schreef Gerako het volgende:
zal het nooit meer doen en het was heel dom, ik weet het.. [afbeelding]
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe wou je dat nog een keer doen dan?
Kan ik thuis pas bekijken, helaas.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je dit zien...
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=dl&action=download&id=369
Hij is gek!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je dit zien...
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=dl&action=download&id=369
Doet hier ook niets ..quote:Op maandag 22 maart 2004 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Kan ik thuis pas bekijken, helaas.
We krijgen hem nog wel.quote:Op maandag 22 maart 2004 14:09 schreef pmponer het volgende:
die gozer is gek
Ok, nu weten jullie het welquote:Ik heb op een Bandit les gehad en de overstap naar de Fazer was 1 groot feest.
Wij hebben een raar ingedeeld huis.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Netjes ZX9R. Hoe heb je die 2e foto gemaakt? Vanuit het slaapkamerraam ofzo, lijkt zo hoog?
quote:Op maandag 22 maart 2004 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist je van tevoren met al dat tupperware he
thx! gaat wel lukken met hem erbij.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
En OPM wens ik succes met de sleuteluurtjes
pfoei, das een hoop geld!! wel errug bruut...quote:Trouwens, die extreme high mount demper voor de Fazer kost 405 euro...
Das dan de LASER Oval Extreme High level - einddemper in het titanium...
Deze dus
[afbeelding]
nicequote:Op maandag 22 maart 2004 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Yamaha FZS Fazer1000 2002
jij en volvermogen: Gixxerquote:Op maandag 22 maart 2004 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Jazeker, misschien iets voor als de Fazer600 bevalt en ik vol vermogen mag
In t zwart:
[afbeelding]
Heb je je voor niks druk zitten maken he? Ik zei ook al tegen je dat het best meevalt. Dat probleem van je koelvloeistof als het er al is kan je zo terugzien. Er moet dan of olie in je koelvloeistof reservoir zitten of koelvloeistof in je carter. Koelvloeistofreservoir kan je zo in kijken, je carter wordt wat lastiger maar is meteen een goed moment je olie en filter te verwisselen.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net mijn oom gesproken (HD rijder) en zaterdag gaan we sleutelen bij de box die hij huurt. daar heeft ie gereedschappen bij de hand liggen. hij zegt dat het geen probleem moet zijn om dit te verhelpen.
yep eigenlijk wel, maar ik ben ook maar een leek wat dat betreft en ik zag mijn centen al naar de dealer rollen...quote:Op maandag 22 maart 2004 17:39 schreef hollander172 het volgende:
Heb je je voor niks druk zitten maken he? Ik zei ook al tegen je dat het best meevalt. Dat probleem van je koelvloeistof als het er al is kan je zo terugzien. Er moet dan of olie in je koelvloeistof reservoir zitten of koelvloeistof in je carter. Koelvloeistofreservoir kan je zo in kijken, je carter wordt wat lastiger maar is meteen een goed moment je olie en filter te verwisselen.![]()
Ik heb een aantal keren verwezen naar die werkplaatshandboeken en dat was welgemeend, zelfs mijn vriendin zou met die boeken nog een motor in elkaar kunnen zetten of demonteren.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep eigenlijk wel, maar ik ben ook maar een leek wat dat betreft en ik zag mijn centen al naar de dealer rollen...
Netjes! Vergeet niet dat deze uitlaten echt een takkeherrie maken, vandaag kwam er weer eentje voorbij met volledig systeem van muzzy en als je dan met iemand aan het praten bent zie je ineens alleen de lippen nog bewegen en hoor je niks anders meer dan die heerlijke kawa roffel.quote:woensdag heb ik een afspraak voor die muzzy
ja ik weet t, maar ik had er een beetje een hard hoofd in. erg handig ben ik er niet mee maar dat wil ik graag veranderen, vandaar dat ik dubbel blij ben met deze oplossing.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:52 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb een aantal keren verwezen naar die werkplaatshandboeken en dat was welgemeend, zelfs mijn vriendin zou met die boeken nog een motor in elkaar kunnen zetten of demonteren.
Het mooie is dat je gewoon alle plaatjes hebt en dus niet de fout in kan gaan, ook staan alle waarden voor het vastdraaien, inhoud etc. erbij.
Gewoon verplichte kost dus als je de kosten binnen de perken wil houden. Mocht je echt enthousiast worden na het lezen dan zou je zelfs je eigen kleppen kunnen stellen als je het goede gereedschap maar bij de hand hebt.![]()
Een dealer kan je altijd nog bezoeken als je er zelf niet meer uitkomt, vergeet niet zoveel mogelijk weer in elkaar te schroeven want anders gaat ie nog wat extra arbeidsuurtjes uitschrijven om te puzzelen hoe het weer in elkaar moet.
was hij niet die gast van MF die meerdere onderdelen had verkocht? en dat iedereen er erg positief over was? ik heb hem nog even gevraagd of er geen losse delen in zitten of gaten en hij verzekert mij dat ie prima in orde is.quote:Netjes! Vergeet niet dat deze uitlaten echt een takkeherrie maken, vandaag kwam er weer eentje voorbij met volledig systeem van muzzy en als je dan met iemand aan het praten bent zie je ineens alleen de lippen nog bewegen en hoor je niks anders meer dan die heerlijke kawa roffel.
Dat gaat zeker wel lukken als je zo'n boek achter de hand hebt, er valt ook weinig niet aan te snappen eigenlijk. Laat je niet teveel van de wijs brengen door de benamingen van onderdelen e.d. gewoon lekker plaatjes kijken en je snapt in no time waar ze het nou over hebben.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja ik weet t, maar ik had er een beetje een hard hoofd in. erg handig ben ik er niet mee maar dat wil ik graag veranderen, vandaar dat ik dubbel blij ben met deze oplossing.
Klopt, dat is ZXrene zoek maar even op MF als je meer van hem wil weten.quote:was hij niet die gast van MF die meerdere onderdelen had verkocht? en dat iedereen er erg positief over was? ik heb hem nog even gevraagd of er geen losse delen in zitten of gaten en hij verzekert mij dat ie prima in orde is.
en takkeherrie:laat het maar snel woensdag zijn
jammer voor mijn buren maar die Muzzy komt en blijft eronder
Laat ik nu net mijn domeinnaam en hosting geregeld hebben, kan ik mooi die WPH's mirroren totdat de site klaar is.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:15 schreef ploderus het volgende:
Hmm, kwam net tijdens wat zoekwerk op dit topic:
Het centraal werkplaatshandboeken topic
Kan nog wel eens handig zijn
Dat zou nog eens handig zijn!!quote:Op maandag 22 maart 2004 18:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laat ik nu net mijn domeinnaam en hosting geregeld hebben, kan ik mooi die WPH's mirroren totdat de site klaar is.![]()
Laat het ff weten, dan host ik hem wel. Moet nog even wachten op mijn inloggegevens maar dat komt helemaal goed. Heb ~500mb tot mijn beschikking en dataverkeer met FUP.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:33 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat zou nog eens handig zijn!!![]()
Heb net een MF'er gemaild die het ZX6R 2000 werkplaatshandboek digitaal heeft. Hij heeft alleen geen ruimte om het online te zetten. Heb hem de mogelijkheid gegeven het online te zetten op mijn webruimte van school, maar daar is de kans dat het er van af gehaald wordt ivm dataverkeer
Kijken wel wat hij doet. Ben in ieder geval best wel geintersserd in zo'n handboek
Dat zal ik dan wel doen! Tnx! Hij wil hem ook wel graag online hebben geloof ik. Het bestand is wel 60mbquote:Op maandag 22 maart 2004 18:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laat het ff weten, dan host ik hem wel. Moet nog even wachten op mijn inloggegevens maar dat komt helemaal goed. Heb ~500mb tot mijn beschikking en dataverkeer met FUP.
quote:
Maakt niks uit toch? Is dat gezipt?quote:Op maandag 22 maart 2004 18:37 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel doen! Tnx! Hij wil hem ook wel graag online hebben geloof ik. Het bestand is wel 60mb![]()
Weet niet of dat gezipt is of niet. Las alleen in zijn post dat hij ze had en dat het 60mb is. Heb hem een mail gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maakt niks uit toch? Is dat gezipt?
Hosting is actief inmiddels, die gasten zijn echt snel!![]()
Domeinnaam duurt natuurlijk wat langer, die moet ook nog de DNS in maar ik verwacht dat deze het morgen of overmorgen doet.
zeker! wat is de bedoeling met de meetverhalen? komt daar een aparte pagina voor? ben bezig met een de 'minimeet' met rietvaerder en superfour, dus die komt deze week eraan hollander.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:59 schreef ploderus het volgende:
Wel lekker dat het allemaal zo snel gaat trouwens!
Die kleur is idd ook wel mooi!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rietvaerder, check deze kleur, vind ik ook wel wat hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |