23 april heen en 26 april terug.quote:Tarief, Luchthavenbelasting en Servicefee:
EUR 899.00 per volwassene, tax EUR 36.66, servicefee EUR 15.00
Totaalbedrag EUR 950.66 (voor alle reizigers gezamenlijk) U vliegt: China Airlines
Vertrek Bestemming Datum Vertrek Aankomst Klasse Vluchtnr. Boeken
Amsterdam Taipei 23 Apr 14:25 13:00 +1 Economy CI 66
Retour Bestemming Datum Vertrek Aankomst klasse Vluchtnr. Boeken
Taipei Amsterdam 26 Apr 22:20 09:40 +1 Economy CI 65
Voorwaarden tarief
Importeren jullie voor bloemenkwekers of ook voor particulieren? En om wat voor bloemen gaat het? Lelies, tulp?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:23 schreef El_Nino het volgende:
ik werk bij een importeur van Nederlandse bloembollen, in het midden van Taiwan. Erg interresant, en in de laatste stad voordat de natuur begint dus het uitzicht is prima!
duur? och, valt wel mee toch.. ?quote:Op zondag 21 maart 2004 14:32 schreef Liejannuh het volgende:
Mag hoor Dwerg!![]()
En Lucille, lekker gelopen??
Ik begin een beetje op te schieten met mn studie!
En nu schijnt hier heerlijk het zonnetjequote:Op zondag 21 maart 2004 15:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het regent hier trouwens keihard nu!!
nee hoor, de zon schijntquote:Op zondag 21 maart 2004 16:59 schreef Lucille het volgende:
En nu regent het
quote:Op maandag 22 maart 2004 09:34 schreef Hik het volgende:
Blij dat je mijn SMS hebt gehad Lucille. Het thema van de reismeet wordt iets van "Leer uw DIG-mod SMS-en", begrijp ik?
Zonder postzegel kan wel hoor, dan moet ik alleen de kosten betalen. (Toch?!)
Ik heb hem gekregen!!quote:Op maandag 22 maart 2004 18:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je CD is al op de post gedaan hoor.
Graag gedaan. En ga je nu je collega's lastig vallen met het filmpje?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:26 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik heb hem gekregen!!Met mooi hoesje en al! Geweldig zeg!!
Nu ga ik echt snel mijn computer laten maken!
[afbeelding]![]()
En die ga jij hem ook geven?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:03 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij wil K_man "de datum" weten
Dan zal ik die 61 dagen vrij houden in mijn agenda.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:08 schreef Liejannuh het volgende:
Het was of ergens in april of ergens in mei.
Ik moest vorige week nog aan ze denken en dacht nog 'goh we moeten nog een kaartje sturen'. En ja, ik mis ze ook, zou best weer een dagje in de Sahara willen zitten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:54 schreef Liejannuh het volgende:
Lucille, mis jij ze ook???
http://www.auberge-oasis.net
En heb je mijn mailtje/cc'tje gekregen??
Hou 'ns op, zulke mooie foto's posten is gemeen, en een klein lief poezelig katje vermelden is ultiem gemeen. Nou moet ik weer denken aan dat grijze katje op Ko Chang of het katje op Phu Quoc dat spontaan eerst in mijn rugzak klom, en vervolgens op mijn armen in slaap viel....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:21 schreef Lucille het volgende:
Onze slaapplaats, op een stretcher in de open lucht, met een klein katje half onder de dekens gekropen.![]()
[afbeelding]
Voor mij wordt het altijd moeilijk. Ik werk bijna iedere zaterdag, en vaak heb ik op de zondag een fietstocht, zo ook 16 mei, de 300km van Tournai.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:54 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, en Ivo, we kunnen nog schuiven hoor, met de data!
Paar dagen Heerlen/Maastricht wordt het trouwens niet voor mij volgende week. Ze hebben weer iets uitgesteld.
Volgens mij was iedereen daar tevreden mee en er is geen ander voorstel gekomen. Heb jij nog een alternatief dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:37 schreef k_man het volgende:
Is er trouwens consensus dat het Amsterdam wordt (Tropenmuseum)?
Oh, sorry. Beroepsdeformatie. Ik ben zelf een beetje een hobbytuinder, en heb ook een paar topics op Fok geopend over bloemen die we telen. Naast de tulpen (die dus via mijn sig te vinden zijn) onder andere Snijbloem: herfstchrysant. Zomerbloemen: Violier en ook Lelie. Lelies vind ik eigenlijk te zwaar. Als je een dag met die bloemen loopt te sjouwen, ben je gewoon moe. Het moet niet teveel op werk gaan lijken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:10 schreef El_Nino het volgende:
ehm.. we importeren leliebollen en verkopen die aan kwekers, later als de lelies groot zijn verkopen we ze weer. Daarnaast verkopen we orchideeen (export) en cut-flowers naar Japan. Waarom moest je het vragen? Noord-Hollander?
Ik heb 'm nog niet gezien (wanneer komt e eindelijk eens in amersfoort?quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:53 schreef Hik het volgende:
Ik ben gisteren naar Lost in Translation geweest en heb nu voorlopig géén zin om naar Tokio te gaan!![]()
Oh, er zijn nog genoeg foto's zonder regenjassen. Naderhand werd het weer droog. Na afloop werd er zelfs behoorlijk gednast op de dam. Heb je dus allemaal gemist.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:46 schreef Hik het volgende:
Leuk ivo, ik ben benieuwd!
Hoewel het enige dat je eventueel van mij zult zien een hele grote natte regenjas is...
Slecht nieuws: ik heb net te horen gekregen dat ik dit jaar waarschijnlijk geen koninginnedag kan gaan vieren...![]()
Goed nieuws: Dat is omdat ik voor het werk een dag of 4 naar Roemenië ga!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:25 schreef Lucille het volgende:
We hebben er een nieuwe user, of liever twee users, bij in TRV. Ze heten Travel-Babes.
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 28 maart 2004 22:20 schreef Lucille het volgende:
http://www.iens.nl/restau(...)9
Dan moet ze wel eerst haar account vinden om te posten.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:39 schreef Joene het volgende:
18 april klinkt als leuk , zondags![]()
vriendinnetje wil misschien ook mee ???
Hahaha , nah graag of niet hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 10:44 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dan moet ze wel eerst haar account vinden om te posten.![]()
Mijn vriendje gaat niet meer, maar dat is geen verrassing denk ik.
Deze bedoel je?quote:Op maandag 29 maart 2004 10:03 schreef Hik het volgende:
Leuke foto's ivo! Ik stond vlak achter dat meisje met die PACE-vlag om haar nek! (niet op de foto dus).
Ik ga trouwens naar Brasov, in Roemenië (vlakbij het Dracula-kasteel) en naar Rovinj in Kroatië (schijnt heel mooi te zijn, ik kan het alleen nog niet uitspreken).
quote:Op maandag 29 maart 2004 10:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Hahaha , nah graag of niet hoor
Kan ik wel weer is Yppy zien
Nog een projectleider nodig?quote:Op zondag 28 maart 2004 21:56 schreef YPPY het volgende:
Ik was vanochtend op bezoek bij mijn oude werk. Een vriendin van me werkt daar nog. Ik ben nog steeds blij dat ik daar weg ben.Wat een zooitje. Ze gaan verbouwen, maar toch niet, maar toch wel, maar toch volgend jaar.
Van die chaos kun jij zelfs niks georganiseerds maken.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Nog een projectleider nodig?
Je moetquote:Op maandag 29 maart 2004 11:52 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik erbij ben. Als de kaakchirurg me niet te erg mishandelt wel.
__________________________________________________________________quote:Op zondag 28 maart 2004 22:10 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Case_, stond die wandeling over die dijk tussen Lelystad en Enkhuizen nou nog gepland??
Moet je dit eens lezen: Appeltaart! :) a
Wel het lijstje volledig maken he?quote:Op maandag 29 maart 2004 19:45 schreef Liejannuh het volgende:
Sushi eten klinkt ook wel heel leuk!Maar dat zien we tzt wel!
Maar wie hebben we tot nu toe?
Lucille
Joene
Yppy
Hik
K_man
Ivo
Bluesparkle en Noy
Case_
Liejannuh
Dagobert, BHFH, Pandorah, Dino, kunnen jullie ook de 18e?
Missen we nu nog mensen??
Geen idee, ik zal zo eens diezelfde post quotenquote:Op maandag 29 maart 2004 20:02 schreef Liejannuh het volgende:
Lucille, wat doe jij anders dan Case_
Software installeren moet je aan sysadmins over laten.quote:En ik heb Case vandaag niet gezien. Ik heb de hele dag gestoeid met mijn nieuwe pc op mn werk. Ik vertik het om gebruiksaanwijzingen te lezen (beetje vrouwentic geloof ik) en dus ging ik alles tegelijk installeren en toen deed ie het niet meer.
Moest mn hele pc weer opnieuw geinstalleerd worden!
Nouja, heb nu wel een 17" en een 19" flatscreen op mn bureau staan op mn werk.
We zijn allemaal benieuwd en ik neem aan dat Noy ook wel benieuwd is naar ons (al die rare verhalen van bluesparkle over een stel figuren die elkaar van internet kennen en elkaar een paar keer per jaar opzoeken).quote:Owja, sorry Lucille, ik zal Noy nooit meer vergeten!Ik ben wel heeeeeeeel benieuwd naar Noy!
Testquote:Op zondag 28 maart 2004 22:10 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Case_, stond die wandeling over die dijk tussen Lelystad en Enkhuizen nou nog gepland??
Moet je dit eens lezen: Appeltaart! :)
.
Ik ga een bugreport schrijvenquote:Op maandag 29 maart 2004 20:05 schreef case_ het volgende:
Na een hyperlink quote-ie dus niet correct... a-tje ingevuld, na de hyperlink.
Iets voor het Replique development?
Case_ heeft het al opgelost!quote:Op maandag 29 maart 2004 20:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal zo eens diezelfde post quoten
Dat probeerde ik ze ook al duidelijk te maken, maar ik moest het echt zelf doen!quote:[..]
Software installeren moet je aan sysadmins over laten.
*snel wegduikt*
quote:[..]
We zijn allemaal benieuwd en ik neem aan dat Noy ook wel benieuwd is naar ons (al die rare verhalen van bluesparkle over een stel figuren die elkaar van internet kennen en elkaar een paar keer per jaar opzoeken).
* eerste keer een bug ontdenkt heeft.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ga een bugreport schrijven
Quote gaat fout als laatste deel van quote een url isquote:Op maandag 29 maart 2004 20:11 schreef case_ het volgende:
[..]
* eerste keer een bug ontdenkt heeft.*
* Rapport aan de mod Lucille overlaat. *
Geweldig leuk restaurantje op de Zeedijk, van te voren wel reserveren, want er passen schat ik hooguit 18 personen in. Vooral de do-it-yourself sushi is onovertroffen. Het leukste Japanse restaurant zit overigens in Lampang, 100 kilometer ten zuiden van Chiang Mai. Met een Thaise chef, die gerechten uit een catalogus voor Japans eetgerei namaaktquote:Op maandag 29 maart 2004 19:45 schreef Liejannuh het volgende:
Sushi eten klinkt ook wel heel leuk!Maar dat zien we tzt wel!
Yep.quote:.... Dino, kunnen jullie ook de 18e?
Je bent ook bij Zushi geweest?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:11 schreef k_man het volgende:
Trouwens, in amsterdam kun je goed sushi eten. Op zo'n lopende band waar het dan allemaal op schoteltjes voorbij komt en jer af pakt wat je lekker lijkt. Als je afrekent tellen ze het aantal schoteltjes dat je op tafel hebt. Verschillende kleuren schoteltjes geven de verschillende prijzen aan.
Is leuk, lekker, hip én internationaal. Ideaal toch?
Bij mij gaat het met dágen... das nog erger!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:52 schreef Joene het volgende:
Goeiemorgen....*Helder meeltje heeft ontvangen over pc prive project herziening*
Het gaat door maar met inlevering van de helft van het vakantiegeld...*zwaar twijfelt*
Dagen zou ik liever hebben , daar ik daar toch in omkom en er nooit ruimte is om die op te nemenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:32 schreef Hik het volgende:
[..]
Bij mij gaat het met dágen... das nog erger!![]()
Ik zórg gewoon dat ik ze opneem!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Dagen zou ik liever hebben , daar ik daar toch in omkom en er nooit ruimte is om die op te nemen
Tsjah .... ik mn vakantie ook wel , maar al mn dagen nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:05 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik zórg gewoon dat ik ze opneem!
Handen af van mijn vakantie(s)!![]()
Ik heb de mijne ook nog steeds niet verstuurdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:06 schreef Hik het volgende:
Vanavond is het belastingen-tijd...![]()
Hier nog eentje die het nog moet doen ...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook nog steeds niet verstuurd
Ik moet meer dan 1000 euro betalenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:29 schreef Hik het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe het kan:
Vorige jaar één freelance-opdrachtje gedaan voor 500 euro (zou ik dus nog iets van 150 euro aan moeten betalen?) en twee banen gehad dus véél afgedragen (rond de 350 euro bij de tweede baan). Had dus verwacht 100-200 euro terug te krijgen. Maar volgens mijn eerste berekening moet ik 15 euro betálen...
Bummer... ga ik nog maar eens goed nakijken vanavond!
Try me...quote:Op maandag 29 maart 2004 18:48 schreef YPPY het volgende:
[..]
Van die chaos kun jij zelfs niks georganiseerds maken.
Nee, Zento.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:32 schreef Hik het volgende:
Je bent ook bij Zushi geweest?
De crux is volgens mij of de accessoires al aanwezig waren bij aanschaf. In dat geval moet je ze meetellen, anders niet. Tenzij je ze zelf betaald hebt, maar dat is meestal niet zo: zal wel verrekend zijn in de leaseprijs.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:15 schreef Joene het volgende:
Hier nog eentje die het nog moet doen ...
Twijfel nog wat ik doe met de fiscale grondslag van mn auto...
inclusief of exclusief accesoires ...
altijd zonder accersoires gedaan hiervoor
Zeg, pest jij ze weg ofzo??quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:23 schreef Vogue het volgende:
Bleh, nummer 2 die ik sinds vorige week ingewerkt heb is alweer wegVanaf vanmiddag nummer 3 inwerken. Het is weer lekker een chaos hier, vrijdag gelukkig mijn laatste werkdag.
Ah, gelukkig maar!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:56 schreef Vogue het volgende:Nummer één zit er nog steeds hoor. Ik ben best aardig volgens mij
Nummer twee kon de stress niet meer aan en heeft laten weten dat ze zich verloren voelde op de afdelingNummer 3 zou vanmiddag komen, maar komt morgen. Er komen 2 mensen in mijn plaats, omdat we Rijkswaterstaat als klant erbij hebben gekregen en het heel druk gaat worden komende tijd. En een ander collega van me is vandaag ontslagen, had al veel eerder moeten gebeuren. Wat een lapzwans was dat zeg
Zwaar hoor... Yppy zon cursusquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:28 schreef YPPY het volgende:
Weet je al wat voor auto het gaat worden Joene?
Dat klinkt allemaal erg interessant Liejannuh!Mijn volgende cursus is aan het strand van Renesse, met zwembad, sauna en stoombad in het hotel.
Echt wel! 's Avonds zwemmen en naar de sauna, 's ochtends weer een strandwandeling.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Zwaar hoor... Yppy zon cursus![]()
![]()
Auto ... nou gezien de leaseprijzen helaas nogal aan de dure kant liggen ....
zal het of Wrs een Renault Megane Expression Luxe wordenof een peugeot 307 Break
Nee hoor, ik heb mijn aangifte ook al ingestuurd. Ik krijg een boel centjes terug en die wil ik graag snel hebben. Da's logischquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:22 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ben ik trouwens de enige die z'n aangifte al heeft ingevuld![]()
Klopt. Domme ik.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:08 schreef Pandorah het volgende:
k_man: ik heb niet dat Franse mailtje voor je geschreven hoor! Dat heeft Vogue geloof ik gedaan.
Ik ook. Kben nu in Nieuwegein en moet nog naar Amersfoort terug.quote:Zeg! Heeft een van jullie een bommetje neergelegd op Utrecht CS? Ik moet zo nog naar huis hoor!
De boel is weer opgeheven. Je komt dus thuisquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:38 schreef k_man het volgende:
Ik ook. Kben nu in Nieuwegein en moet nog naar Amersfoort terug.
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:46 schreef Vogue het volgende:
[..]
zatlap
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:40 schreef Hik het volgende:
[..]
Welja.....quote:Op donderdag 1 april 2004 14:13 schreef Joene het volgende:
Zojuist de bestelling doorgevoerd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik ben er wel content mee
Kan er wel mee door toch voor een jaartje of 3 ?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
is toepasselijker
[..]
Welja.....
Rood is snel lelijk door de zon , en ik vind persoonlijk een doffe kleur iets zakelijker staan.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:35 schreef Hik het volgende:
Godzijdank heb je niet gekozen voor de Megane stationwagen. Daar kwam een vriendin van mij mee aan en die is echt afgrijselijk. (Overigens is een stationwagon sowieso not done als je nog geen 4 kinderen en een labrador moet verslepen).
Deze is wel leuk (maar hij moet wel rood eigenlijk).
Ja hoor. Ik wil alles wel doen, als ik weer aan het werk mag.quote:Op donderdag 1 april 2004 08:25 schreef YPPY het volgende:
Ze zoeken hier nog iemand voor de receptie k_man, iets voor jou?
Welja, ga een beetje mijn auto keuze af lopen zeiken.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:35 schreef Hik het volgende:
(Overigens is een stationwagon sowieso not done als je nog geen 4 kinderen en een labrador moet verslepen).
Deze is wel leuk (maar hij moet wel rood eigenlijk).
Altijd al vermoed dat je vier kinderen en een labrador hadquote:Op donderdag 1 april 2004 20:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Welja, ga een beetje mijn auto keuze af lopen zeiken.
Hij is wel rood, is dat weer een pluspuntje?
Ik ga meer voor de luxequote:Op donderdag 1 april 2004 19:41 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een lelijke auto Joene!
Nouja, ik hoef er niet in te rijden!![]()
ik kom weinig op meetings , en teveel op....heb ik dat ooit ?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:52 schreef YPPY het volgende:
Mooie auto Joene!Mag ik daar ook in rijden als je te veel op hebt tijdens een meet?
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:22 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Altijd al vermoed dat je vier kinderen en een labrador had
Maar wat voor station auto rijd je lucille ?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:29 schreef Lucille het volgende:
[..]![]()
![]()
Een Corolla uit '97quote:Op donderdag 1 april 2004 20:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar wat voor station auto rijd je lucille ?
Hij zou intelligenter zijn dan degene die het sollicitatiegesprek doet.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:41 schreef Liejannuh het volgende:
En Yppy, zou K_man dan niet een verademing zijn?? Gewoon iemand die wel intelligent is? En ook nog eens stoere verhalen heeft over zijn reizen? ?
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:27 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kom weinig op meetings , en teveel op....heb ik dat ooit ?![]()
![]()
Corsa is te mini voor mij....quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hij zou intelligenter zijn dan degene die het sollicitatiegesprek doet.
[..]Het is maar goed dat je niet naar de 5 jaar meet gaat.
Wat ben ik blij dat wij gewoon een opel corsa hebben, die kan ik tenminste nog een beetje inparkeren.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar!Ik werd al bijna bang voor die Amerikaanse toeristen die je gaat rondleiden!
Weet je al welke tour je gaat doen enzo? En hoe alles er een beetje uit gaat zien???
requote:Op zondag 4 april 2004 22:25 schreef Vogue het volgende:
Ik ben een beetje weemoedigMijn kamer staat volgepakt met dozen en troep, donderdag ga ik mijn spullen naar Borne verhuizen
Ik ben dan een week dakloos voordat ik werkelijk vertrek. Met in mijn achterhoofd de gedachte dat ik de komende 1 tot 1,5 jaar uit mijn koffer ga leven. Die staat hier als een baken naast me. Ik weet het, kies er zelf voor, maar als het moment suprême dichterbij komt dan gaat het je niet in de koude kleren zitten
Misschien dat ik een vrolijker muziekje op moet zetten, luister nu naar de Buena Vista Social Club
Valt best mee hoor, ik ben erger gewendquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ivo!!! Wat fanatiek!! Even 200 km gaan fietsen! :
Ik vind 20 precies leuk om te doen qua woon-werk of woon-vriendje verkeer.
Zodat je meteen weer een nieuwe krijgt?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:00 schreef Joene het volgende:
en mijn autoootje kan je ook wel inparkeren hoor beeb![]()
Watje!quote:Op zondag 4 april 2004 23:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
bij ons was het heel erg druk ,heb zelfs overgewerkt vrijdag tot 19.30... volgende week moet ik 2 vergaderingen bijwonen, een avonddienst draaien en ook nog lesgeven aan een klas met ouderen! weer druk dus...
Ben je zon ster in inparkerenquote:Op maandag 5 april 2004 09:28 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zodat je meteen weer een nieuwe krijgt?
Geen idee, ik doe het nooit meer. Fileparkeren is een ramp. Gelukkig hebben we hier ook andere parkeervakken. Ik zit altijd op de stoep of te ver van de stoep. 't Is gewoon een talent.quote:Op maandag 5 april 2004 09:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je zon ster in inparkeren?
Is ook knapquote:Op maandag 5 april 2004 09:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe het nooit meer. Fileparkeren is een ramp. Gelukkig hebben we hier ook andere parkeervakken. Ik zit altijd op de stoep of te ver van de stoep. 't Is gewoon een talent.
Het is zeker vermoeiend om door de duinen te lopen maar het is wel weer eens wat andersquote:Op maandag 5 april 2004 16:42 schreef k_man het volgende:
Zo, van t weekend weer lekker wezen wandelen. Twaalf kilometer is nog best ver als er een stuk door de duinen bij zit zeg; rul zand en veel heuvel op, heuvel af.
Wie staat een paar pagina's trug wel.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hoi
Ik heb niet gewandeld. Ik heb m'n pc opnieuw geïnstalleerd na een totale systeemcrash. Ook gezellig
Hoe zit het eigenlijk met het Tropenmuseum? Wie, waar, wanneer?
Ik ben maandagmiddag, dinsdag en woensdagmiddag in Borne cq Hengelo, dus als je dan een bakkie wil doen in de stad, laat het maar even wetenquote:Op zondag 4 april 2004 23:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
re
BOrne??? dat is hier vlakbij, ik kom daar regelmatig, heb daar vrienden wonen!! leuk wil wel een keer op de koffie komen!![]()
Dat betekent hier vertrekken om 7u30, eens kijken of de ns dat niet te vroeg vindt.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:15 schreef Lucille het volgende:
Tropenmuseum Meeting
==> Mijn voorstel is dus om af te spreken om 10:30 (graag jullie mening) <==
Niet mutsen, komen!quote:Op donderdag 8 april 2004 08:20 schreef YPPY het volgende:
Ik hoop dat ik erbij ben, maar ik kan niks beloven. Een dag van tevoren weet ik pas echt of het gaat lukken.
Als ik zo duizelig ben dat ik al in onze straat tegen een lantaarnpaal zit, kom ik dus niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet mutsen, komen!
Joh..zo erg zal het ook weer niet zijnquote:Op donderdag 8 april 2004 08:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Als ik zo duizelig ben dat ik al in onze straat tegen een lantaarnpaal zit, kom ik dus niet.
Dat niet, maar de vorige keer durfde ik niet eens een brief te gaan posten.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Joh..zo erg zal het ook weer niet zijnJe bent geen Watje
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 18:10 schreef Hik het volgende:
Hola chicos!
Even een klein groetje vanuit Granada, Spanje. Liejannuh, vandaag heb ik voor het eerst gezien dat het inderdaad kan regenen zoals jij zei... Ik geloofde je bijna niet, want de afgelopen 5 dagen was het hier iedere dag 30 graden met zon!!!
Anyway, het is heerlijk hier... ik denk dat ik niet meer terugkom!![]()
Ga me nu opfrissen en dan is het weer tijd voor tapas en vino fino
(Zij jullie al jaloers? Goedzo!)
Valt best mee hoor. Van het weekend is Parijs-Roubaix, en ik ga 'm live kijken in Noord-Frankrijk. Ook een leuk vooruitzicht.quote:Op donderdag 8 april 2004 18:10 schreef Hik het volgende:
(Zij jullie al jaloers? Goedzo!)
Jij ook al niet??quote:Op donderdag 8 april 2004 19:11 schreef Lucille het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben absoluut niet jaloers
![]()
![]()
Lekker met plakje spek eronder ???quote:Op zondag 11 april 2004 10:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga zo een ei bakken voor mij zelf..
Dank je wel hoor yppy beebquote:Op zondag 11 april 2004 10:25 schreef YPPY het volgende:
Ik heb alleen maar wat yoghurt op. Als vriendje eindelijkwakker wordt, gaan we broodjes eten.
Veel plezier Joene!
Jammer, volgende keer beter iddquote:Op zondag 11 april 2004 22:56 schreef Pandorah het volgende:
Oja, en de 18e zal niet lukken om te komen. Volgende keer beter dus!
ieeee, je praat enge dingenquote:Op zondag 11 april 2004 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nu hele intelligente dingen aan het verzinnnen.
Nu morgen nog meer intelligente dingen verzinnen, alles in een mooie lay out gieten en er nog wat meer structuur in aanbrengen en vooral de theoretische modellen niet vergeten.
En dan kan ik het dinsdagochtend uitprinten en aan elkaar nieten en dan dinsdagmiddag na mn werk ff langs het postkantoor fietsen om het op de bus te gooien. Heb wel alvast al een envelop geschreven. Dus ik lijk ineens een soort van efficient te gaan worden. Als dat nu maar goed gaat!
ik heb het geld al teruggehad.. waarom doe je het niet via internet!quote:Op maandag 12 april 2004 15:56 schreef Lucille het volgende:
Belastingen ingevuld en verzonden
Ik verstuur het al jaren electronischquote:Op maandag 12 april 2004 15:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb het geld al teruggehad.. waarom doe je het niet via internet!
quote:Op maandag 12 april 2004 16:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik verstuur het al jaren electronisch
quote:Op maandag 12 april 2004 16:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]je had het over ingevuld, dus dan denk ik automatisch aan pen en papier..
![]()
![]()
oh had ik laat gezien als je nog zin hebt!? maar ik weet niet of het deze week nu nog lukt.. :S heb je msn anders? en het gaat me niet om een date trouwens, even voor de duidelijkheid !!quote:Op woensdag 7 april 2004 19:24 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik ben maandagmiddag, dinsdag en woensdagmiddag in Borne cq Hengelo, dus als je dan een bakkie wil doen in de stad, laat het maar even weten
Voor mij is het haalbaar , plan gewijzigd ik kom ipv van uit het noorden nu vanuit het zuiden , maar ga mn auto in noord zetten , zal om 11 uur bij het meetingpoint op cs zijn , mits er daar meer mensen willen meeten anders direct naar museum .quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:58 schreef Lucille het volgende:
Nieuw voorstel voor de meeting van zondag:
Bij het museum om 11:30 (voor de mensen die met de trein komen dus rond 11:00 op het meeting point van CS).
Is dit acceptabel?
Ok, dan kom ik daar ook heenquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:12 schreef Lucille het volgende:
Mijn plan is om bij het meeting point te staan. Ze zijn wel aan het verbouwen daar, maar het is nog steeds bereikbaar volgens mij.
Woon jij in Noord dan?quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik daar ook heenwel zo handig vanaf de pont
![]()
Neehoor ik woon in DEN oeverquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Woon jij in Noord dan?
ik zag vanochtend een aanbieding voor 19 euro naar antaljaquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:55 schreef Hik het volgende:
Hola... Ik ben terug
Bah
Wat een kutweer!
Wanneer mag ik weer?
Welkom terugquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:55 schreef Hik het volgende:
Hola... Ik ben terug
Bah
Wat een kutweer!
Wanneer mag ik weer?
Okidokie. Ik kom weliswaar met de trein, maar zie jullie toch pas bij het Tropenmuseum. Afhankelijk van de chaos die de NS weet te creeeren kom ik hetzij lopend van Muiderpoort, lopend van Weesperplein, of met de 7 of 10 van Weesperplein. Of zoiets.quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:58 schreef Lucille het volgende:
Nieuw voorstel voor de meeting van zondag:
Bij het museum om 11:30 (voor de mensen die met de trein komen dus rond 11:00 op het meeting point van CS).
Is dit acceptabel?
De tijd staat nu op 11:30.quote:Op woensdag 14 april 2004 09:36 schreef Hik het volgende:
Anyway.... kunnen jullie nog even de precieze tijden van zondag ergens neerzetten. Ben het even kwijt. Nemen we nog foto's mee? Niet dat ik héél veel bijzonders heb, maar Andalucía kan ik wel meenemen op zich...![]()
Nou, ik had voor de operatie al last van oorpijn en een soort gevoel van 'bijna-griep', maar ik dacht dat dat gewoon kwam door de zenuwen. Maar het is nu nog niet over. De pijn van de verstandskiezen is te doen, maar voor mijn oor zijn de pijnstillers erg welkom. Ik weet niet hoe ik daar nu weer aan kom, maar ik hoop dat het snel over is. Zo lang ik nog aan de pijnstillers zit, kan ik niet autorijden. Ik heb (net als de vorige keer) last van de bijwerkingen. Zo kan ik niet goed rechtdoor lopen en durf ik al helemaal geen auto te rijden en stukken te lopen op onbekend terrein. Hier heb ik overal muren om me vast te houden, maar dat is niet overal het geval.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:45 schreef Lucille het volgende:
Maar verder weinig problemen dus met de verstandskiezen-operatie. Dus je kan gewoon meeten.
Tot Zondagquote:Op woensdag 14 april 2004 11:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nou, ik had voor de operatie al last van oorpijn en een soort gevoel van 'bijna-griep', maar ik dacht dat dat gewoon kwam door de zenuwen. Maar het is nu nog niet over. De pijn van de verstandskiezen is te doen, maar voor mijn oor zijn de pijnstillers erg welkom. Ik weet niet hoe ik daar nu weer aan kom, maar ik hoop dat het snel over is. Zo lang ik nog aan de pijnstillers zit, kan ik niet autorijden. Ik heb (net als de vorige keer) last van de bijwerkingen. Zo kan ik niet goed rechtdoor lopen en durf ik al helemaal geen auto te rijden en stukken te lopen op onbekend terrein. Hier heb ik overal muren om me vast te houden, maar dat is niet overal het geval.
Die bijwerkingen zijn best heftig zo te horen. Maar ik ga er van uit dat je maar een paar dagen die dingen slikt. Hopelijk ben je er snel van af. Dus idd tot zondag.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nou, ik had voor de operatie al last van oorpijn en een soort gevoel van 'bijna-griep', maar ik dacht dat dat gewoon kwam door de zenuwen. Maar het is nu nog niet over. De pijn van de verstandskiezen is te doen, maar voor mijn oor zijn de pijnstillers erg welkom. Ik weet niet hoe ik daar nu weer aan kom, maar ik hoop dat het snel over is. Zo lang ik nog aan de pijnstillers zit, kan ik niet autorijden. Ik heb (net als de vorige keer) last van de bijwerkingen. Zo kan ik niet goed rechtdoor lopen en durf ik al helemaal geen auto te rijden en stukken te lopen op onbekend terrein. Hier heb ik overal muren om me vast te houden, maar dat is niet overal het geval.
OK, tot een andere meet dan maar, die zal er vast wel een keer komen.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:40 schreef Dagobert het volgende:
Beetje drukker de druk hier, dus laat de meet maar langs me heen gaan. Kan ik lekker beetje ontspannen van het weekend
Ja zoiets ligt het wel in de planning als ik zo het topic terugleesquote:Op donderdag 15 april 2004 09:37 schreef Hik het volgende:
Ok, maar zondag 11:30 in het Tropenmuseum dus?
Just checking![]()
Succes manquote:Op donderdag 15 april 2004 17:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb vandaag een brief ontvangen van de instantie waarbij ik heb gesolliciteerd (in Belgie) en ik ben uitgenodigd voor een gesprek!!! Ik had het niet eens verwacht, maar wel verassend, ik moet de 29e daar sochtends al zijn, dus alvast maar even rond gaan kijken voor eem hotelletje in de buurt!!![]()
Ik kreeg gisterenavond het aanbod om opgehaald te worden door Liejannuh. Dus ik ben bang dat ik niet op het meeting point zal staan. Maar ultra_ivo komt ook met de trein, dus hij zal daar wel staan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:22 schreef Joene het volgende:
Lucille je gaat nog steeds naar het meetingpoint ?
Mail je nummer maar naar mij toe, want het is nog niet zeker of YPPY komt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:34 schreef Joene het volgende:
Geen telefoonnr's nodig ?
ik heb Yppy's nr ...
You've got mail.quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Mail je nummer maar naar mij toe, want het is nog niet zeker of YPPY komt.
trein, maar ik poog rechtstreeks naar Muiderpoort te gaan ipv Centraalquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:32 schreef Lucille het volgende:
Dino geen idee
Yppy ik heb nog hetzelfde nr , wat we ook kunnen doen is afspreken bij amsterdam sloterdijkquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:08 schreef YPPY het volgende:
Bedankt voor de sterkte wensen.Ik ben helemaal vergeten om vooraf om de kiezen te vragen Liejannuh en achteraf kon ik niet meer praten. Ik geloof dat de dokter en verpleegster zelfs bang waren dat ik flauw ging vallen. Ze zeiden ineens nogal gestressd dat ik mijn ogen open moest doen.
Ik ben ervan overtuigd dat ik nu twee verstandskiezen in mijn oren heb zitten.Het voelt niet fijn, maar zo langs ik slaap, merk ik daar niks van.
Ik eet nu wel veel chocoladevla en wordt verwend door vriendje.
![]()
Leuke collega Hik.Jammer als je daar dan min of meer afhankelijk van bent.
Klinkt goed BHFH!
Joene, heb jij nog hetzelfde nummer? Voor het geval dat ik durf. Ik kom alleen nooit helemaal met de auto. Amsterdam in vind ik niks. Bij de Arena parkeren is ook geen succes, dan moet ik ‘s avonds laat terug door dat gezellige gedeelte stad. Met het ov gaat ook niet, vanaf Amsterdam centraal gaat de laatste trein terug al voor 10 uur. Is er misschien een treinstation buiten de stad met een goede verbinding naar de stad waar je gratis of goedkoop kunt parkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |