Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:41 |
Fok Motorclub [SC deel 4] Vee Two first started making individual motorcycles in 1987 with the acclaimed Alchemy model. This firmly established Vee Two as a maker of up market, fast and reliable low volume motorcycles. Many of those produced are regularly used on both road and track today. In 1997 Vee Two introduced the Squalo (Italian for Shark) - a great name for a motorbike - especially one made in Australia, but fitted with an Italian engine to deliver sportsbike performance and handling. ![]() ![]() ![]() SQUALO SPECIFICATIONS Engine: Aircooled SOHC 90¼ V-Twin 4 Stroke with tooth belt camshaft drive and two valves per cylinder Capacity: 904 cc Maximum Power: 76 bhp at 7,800 rpm (rear wheel) Maximum Torque: Length: 2,085 mm Wheelbase: 1,411 mm Width: 690 mm Height: 1,140 mm Road Clearance: 130 mm Seat Height: 790 mm Rake/Trail: 25¼/95 Fuel Capacity: 17 litres Rear Suspension: Single shock absorber Front Tyre: 120/70-17 Rear Tyre: 160/60-17 Weight (oil/no fuel): 168 kg Frame Weight: 6.8 kg Swing Arm Weight: 4.3 kg Historie slowchat: http://forum.fok.nl/showtopic.php/319610 http://forum.fok.nl/showtopic.php/429526 http://forum.fok.nl/showtopic.php/436919 http://forum.fok.nl/showtopic.php/451969 http://forum.fok.nl/showtopic.php/455934 http://forum.fok.nl/showtopic.php/456233 http://forum.fok.nl/showtopic.php/457517 http://forum.fok.nl/showtopic.php/460390 http://forum.fok.nl/showtopic.php/463426 http://forum.fok.nl/showtopic.php/467536 http://forum.fok.nl/showtopic.php/469902 http://forum.fok.nl/showtopic.php/473051 http://forum.fok.nl/showtopic.php/474615 http://forum.fok.nl/showtopic.php/475296 http://forum.fok.nl/showtopic.php/476823 http://forum.fok.nl/showtopic.php/478690 http://forum.fok.nl/showtopic.php/482426 http://forum.fok.nl/showtopic.php/483983 http://forum.fok.nl/showtopic.php/486211 http://forum.fok.nl/showtopic.php/489833 http://forum.fok.nl/topic/494197 http://forum.fok.nl/topic/499508 http://forum.fok.nl/topic/502450 http://forum.fok.nl/topic/503429 http://forum.fok.nl/topic/505082 http://forum.fok.nl/topic/505084 http://forum.fok.nl/topic/507981 http://forum.fok.nl/topic/508634 http://forum.fok.nl/topic/511148 Hier verder: [ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 19-03-2004 22:48:53 ] | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:44 |
ik zie geen pics! en dat is wel heel veel historie ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:46 |
Hallo heren ![]() Hee OPM. Kut voor je man, als het echt olielekkage is ![]() En wat betreft Gerako over Thommy, ben ik helemaal met je eens.... en volgens mij rijden we niet als echt suffe lullen ![]() Mag ik jou er effe op wijzen Tommy, dat er op de weg niets te winnen valt, enkeld te verliezen. Mijn pa heeft al 2 motorrijders letterlijk van de weg geschrapt. Je koopt er werkelijk niets voor, van al dat gerace... Nee, laat mij maar een suffe lul zijn dan, maar dan wel 1 die niet op zijn 30e in een rolstoel zit ![]() ![]() Ok, ik rijd niet sloom.... ik rijd vlot, maar zèker niet achterlijk en imbecielig hard.. | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:48 |
En hier zitten geen sjonnies noch suffe lullen... We zijn bijna allemaal beginners op een enkeling na ![]() (ZX9R en Patrick281 bijvoorbeeld) | |
tommytheman | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:49 |
Ik zei ook dat ik dit seizoen niet meer mee doe en voor mezelf rij..afgezien van de circuitdagen | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:50 |
![]() ![]() Maar wat vinden jullie van Vee Two? ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:51 |
Je zou het niet geloven, maar ook dat kan zonder sjonnie of imbeciel te zijn ![]() Zolang je maar niet overmoedig wordt of je laat opnaaien.. dan kan het prima. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:52 |
quote:nog een merk waar ik nog nooit van had gehoord! wel vet hoor ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:52 |
Ik vind de achterband wel mooi. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:52 |
quote:zeker ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:52 |
quote:Bij mij zijn het geen kruisjes .. bij iedereen verder wel?? ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:53 |
Ik zie wel hoor. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:53 |
zal wel aan mij liggen... | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:53 |
quote:Pirelli .. had ik ook op mijn ZX-10. Rullen waar je bij ehh rijdt.. | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:54 |
Wie zijn hier trouwens nu de echte mannen met ervaring....? ![]() Luc denk ik, Pepijn zeker..Yakult ook toch? De rest is allemaal net begonnen ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:54 |
maar komt dat merk uit aussie of? | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:54 |
quote:Jij ziet wel meer niet he ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:55 |
quote:hoe bedoel je ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:55 |
quote:superfour? | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:55 |
Moet ik dat nog uitleggen ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:56 |
quote:Nope... ook pas sinds juli ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:56 |
Hoe zit het met Plo? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:59 |
quote:ok, dat zegt genoeg... | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:59 |
quote: ![]() En hoezal alweer een merk dat je nog niet kende .. mmm Mv Agusta ? ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:59 |
quote:geen idee? en gerako dan? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:59 |
quote:nou, voor jou had ik nog nooit van bimota gehoord. | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:01 |
quote:Je vat hem nog niet ![]() ![]() Laat maar, weet het zelf ook niet eigenlijk. Geen idee hoelang Gerako al rijd... Maar volgens mij gaat Plo ook aardig rond ![]() Wie zijn hier nou eigenlijk de echte race-liefhebbers (om het zo maar ff te zeggen ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:01 |
quote:En Münch? Of Britt? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:03 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:03 |
quote:en ga zo maar door... | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:05 |
Zijn allemaal wel gave merken.... De Munch Mummut (?) is pas gaaf ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:06 |
quote:De oude of nieuwe ?? Klaverblad motor voor One Punch .. of moeten we zeggen: one corner .. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:06 |
![]() Engine size 1,998 cc Power: 260 bhp (191 kW) @ 5,650 rpm Engine type DOHC four-stroke, transvers in-line four-cylinder Torque 295 Nm (30,1 mkp) @ 3.500 rpm Compression 9,0 : 1 SS ¼ mile n/a Transmission 6 gears Top Speed 156 mph (250 km/h - electronically limited) Dry Weight 780 lbs (354 kg) Special Features Fuel Capacity 26.5 litres Front Brakes floating double-disk, Ø 320 mm, 2 x 8 pistons Rear Brakes floating single disc, Ø 280 mm, 4 pistons Front Suspension Öhlins telescopic, Ø 43 mm Rear Suspension 2 x WP ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:07 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:09 |
260PK, 295nM koppel, alleen 345kg ![]() Ohlins en WP vering.. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:09 |
quote:260 pk?? tering, wat een ding ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:13 |
quote:Voor iedereen, dacht ook meer aan dat idiote gewicht. ![]() Maar wat een ding ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:16 |
Dacht je hiervan dan..... misschien optisch niet mooi, maar mooiste techniek die er is ![]() ![]() ![]() De maker John Britten: ![]() ![]() Performance 160 HP @ 12,000 RPM in 985cc format maximum safe engine speed: 12500rpm maximum speed 303km/h Water cooled 985cc 60 degree V-Twin quad cam 4-stroke. 4 valves per cylinder, included angle 30 degrees, belt driven DOHC compression ratio: 13.7:1 bore x stroke: 13.7:1 Pistions from Omega, flat top slipper design titanium conrods with oil feed to little end. titanium valves, ground lash caps with direct acting buckets Wet cast iron sleeves with no head gaskets Dry clutch, wet sump, in-unit gearbox Oil feed to big-ends, gudgeon pins, camshaft lobes & gearbox shafts Programmable Engine Management Computer with history facility Fuel Injection - sequential, 2 injectors per cylinder | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:19 |
quote:Die leeft niet meer die man. :'( Was een geniale vent .. Alleen qua design had hij inderdaad nog wel wat kunnen leren of uitbesteden. Wel een paar openingen Riet .. en je had er geen zin in. ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:19 |
Ja ach.. er zijn toch ook mensen die BMW's kopen ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:20 |
en je wist geen thema's meer ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:21 |
Ach ja, volgende keer weer ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:22 |
Moeten jullie niet gaan stappen trouwens ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:22 |
ik ga ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:23 |
quote:en jij dan? jij bent nog single... ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:23 |
Nu al? De nacht is nog jong! ![]() Morgen kan je weer uitslapen toch ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:23 |
Ik ben niet single ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:24 |
quote:uitslapen kan ik niet, ik wordt altijd ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:24 |
Das lullig ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:25 |
quote:huh? hoe kom ik daarbij dan? meen zoiets een tijd terug gelezen te hebben, zal je wel met iemand anders verwarren. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:25 |
quote:yep, dus als ik ga stappen ben ik altijd gebroken de volgende dag en niet door de alcohol...ook wel een beetje natuurlijk ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:26 |
maarre, ik ben weg. tot later weer! | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:26 |
quote:Ik heb toch een motor ![]() Klinkt misschien freaky ofzo, maar ik denk dat die band net zo sterk is als met een vriendin.... en ze luistert altijd, ze is misschien een beetje lui (lees sloom ![]() ![]() Ik ben gek ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:26 |
Trusten | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 23:35 |
Zo istie mooi, zonder spiegels ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 00:05 |
![]() ![]() ![]() ![]() Een gast die ik ken van MadRacing b.v. gaat zoeken voor een Fazer600 voor mij.... koop ze in uit Engeland voor ongeveer 2400 euro zei ie, en vraag er dan rond de 3500 euro voor mij aan mij! Misschien hoeft er dus niets bij... maar dat denk ik wel, want hij rekent 350 euro voor de 25kw kit inbouwen, maar dan stelt ie hem wel af ![]() Hoor echt alleen maar goede dingen over hem (Hij zit namelijk op het Bikepower forum) en is echt een handige jongen ![]() Zou mooi zijn... | |
Makster | zaterdag 20 maart 2004 @ 01:42 |
Anders ga ik ook maar weer eens slapen ![]() Nog best veel chicks te vinden in Dordt, had ik eigenlijk niet verwacht. Viel me weer alles mee deze avond ![]() | |
Adamas | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:12 |
-edit- | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:21 |
Naast mijn olie/koelvloeistof ontdekking ben ik gisteren met nog iets anders bezig geweest: racegaas ![]() Op zoek naar gaas bij de lokale auto-tune-shop (ATS) kwam ik erachter dat dit spul 19,95 euro kost! Wat ik veel te duur vind. Plus dat ze het alleen verkopen per 80x30 cm, waar ik waarschijnlijk 1/3 deel van nodig zal hebben. Dus maar naar de gamma etc. Daar hebben ze wel gaas maar toch net niet zo mooi als bij de ATS. Gisteren dus toch maar gekozen voor het dure maar o zo mooie spul: Voordat ik begin nog ff wat pics van hoe het origineel was (goed te zien dat 1 pin is afgebroken): Na een globaal stuk eruit geknipt te hebben kon ik de mal vormen. Dit viel mij nog mee, gewoon het gaas erop leggen, hier en daar de uitstekende delen wegknippen, wat naar binnen vouwen en klaar: Wat goed uitkwam is dat vlakbij een bevestigingsschroef zat van het scherm, mooi gebruik van gemaakt met de mal: de mal was helemaal klaar dus nu is het tijd om het scherm goed schoon te maken, ontvetten vooral dus met dreft: Goed droogmaken en de kit kan erop gesmeerd worden (later heb ik dat deel waar geen kit zit nog bijgesmeerd): Nog even kort de andere kant: zie hier het eindresultaat: Nu het terugzetten van de schermen. Eerst rechts erop daarna links. Vrolijk beide kanten erop gezet en trots als een pauw ![]() ![]() Nu nog de zadels erop en klaar is kees. Laat ik toch tijdens het monteren van de rijderszit dat schroefje in de motor vallen ![]() ![]() hoe dan ook. het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf ![]() dit is hoe het eruit zag ervoor: dit is hoe het nu eruit ziet: | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:34 |
Vet gedaan OPM!!!!!!!!!!!!!!![]() Heb vannacht gedroomd van de Fazer ![]() | |
Makster | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:41 |
Netjes! Maar waarom niet gelijk ook je kappen gedaan? Zit bij nog wel in de planning, maarja is inderdaa dbest veel werk ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:41 |
quote:thx!! quote: ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:42 |
quote:ik twijfel of ik dat nog ga doen, ik ben bang dat dat teveel van het goede gaat worden... | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:44 |
Denk t wel... ![]() Zit er niet teveel pek op? ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:44 |
OPM is ook een poser aan het worden ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:45 |
quote:wtf is toch een poser? | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:46 |
quote:nah, moet goed vast zitten. | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:46 |
Iemand die showed en niet kan rijden ![]() Altijd poetsen en verbouwen enzo ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:49 |
quote:ah ok ![]() en ja, niet kunnen rijden, zeg jij het maar... ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:51 |
Het was ook om de definitie poser uit te leggen ![]() Tuurlijk kan je wel rijden...... maar bijv. iemand met een R1 die schaamranden van 3cm aan elke kant heeft is een poser ![]() Mark: Ik zag van de week al twee keer een rood/witte R1 met verlengde achterbrug in Dordt! Ken jij die gast?? Echt kansloos! ![]() ![]() | |
Makster | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:54 |
Te veel van het goede zal wel meevallen, in ieder geval dat vind ik. Kijk hier is ff naar, ziet er toch aardig gelikt uit al zeg ik het zelf ![]() ![]() En Reetvaarder kan zelf niet rijden en niet boenen ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:55 |
De harde waarheid ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:57 |
*knip* | |
Makster | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:57 |
quote: ![]() ![]() Ow en uh nee, die gast op die R1 ken ik niet. Wel gister weer ff gesproken met de nieuwe Gohstrider in spe, a.k.a wheelie Valentijn ![]() Ook afgeschreven ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 11:58 |
Wist ie al wanneer ie zn leven verder in een rolstoel doorbrengt? | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 12:00 |
quote:zo, dat ziet er zeker gelikt uit!! hmm, missch toch maar een keer doen dan, ik heb toch genoeg gaas over... | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 12:20 |
![]() Logotje ![]() Zou wel niet mogen worden gebruikt zonder toestemming, vrees ik ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 13:41 |
hollander, youve got mail ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 13:58 |
quote:Netjes gedaan hoor!! Zie er goed uit! | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 13:59 |
Wat een kloteweer trouwens. Mag ik eens vroeger weg van mijn werk, regent het non-stop ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 14:03 |
Niemand iets over mijn logo ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 14:08 |
op zich ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 14:09 |
![]() | |
ZX9R | zaterdag 20 maart 2004 @ 14:33 |
Ik ben net bij de importeur van TwoBrothers geweest. Ik heb daar zo'n veertje opgehaald wat de slip-on demper op de pijp houd. Dat was namelijk niet in een motorzaak hier te verkrijgen en aangezien de importeur op een steenworp afstand zit. ![]() Hij heeft trouwens wel erg leuk spul allemaal. ![]() Als ik iets nodog heb bel ik eerst hem. Hij is volgens mij ook wat goedkoper dan een winkel. Hij verkoopt namelijk alleen op afspraak aan particulieren. Ik heb ook een foldertje meegekregen van hem met wat ie allemaal verkoopt. Kreeg ook het advies mee om mijn demper een keer uit elkaar te halen en opnieuw te vullen met dat vulsel. | |
Patrick281 | zaterdag 20 maart 2004 @ 14:34 |
![]() Er zat een verborgen boodschap in .. alles bij de hand .. ![]() ![]() Wat deze post met motoren te maken heeft is mij even ontschoten... ![]() Die man die 1.500,00 op mijn scooter heeft geboden reageert niet meer.. ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door Patrick281 op 20-03-2004 14:45:29 ] | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 14:46 |
Die is nog mooier! Dat logo. | |
Patrick281 | zaterdag 20 maart 2004 @ 14:48 |
quote:Inmiddels iets lichter gemaakt, in de stijl van Fok! Alleen zie je de foto niet meer zo. Heeft alleen niets met dit topic enzo te maken. ![]() Misschien een mooie motor erin zetten? | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 14:52 |
welke foto ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 15:21 |
Dat MC.. Vinden jullie trouwens hiervan. http://www.motoroccasion.(...)r=71368&KlantId=4940 | |
Patrick281 | zaterdag 20 maart 2004 @ 15:28 |
quote:Het is dus geen open pijp .. en hoezo vullen, zitten er niet alleen maar kamertjes in? Wel handig een demper die je zelf een beetje in kan delen. ![]() ![]() Ik heb bij een oude motor wel eens een autoschadeherstelbedrijf aangeklopt. Op mijn SZR zat een erg stille uitlaat .. of er een kamertje tussenuit kon en dan weer dichtlassen. Helaas konden ze geen roestvrijstaal lassen .. ZX9R .. ik krijg die benzinedop niet meer goed afgesteld, jij nog tips? Ze hebben die pin er bij de motorzaak helemaal uit gehad, nu gaat het schroefje niet meer helemaal in. ![]() Hij zei nog .. volgens mij staat ie nu te strak .. maar ik mis nog ongeveer 2 mm afdichting .. Ik heb eigenlijk geen zin om het weer helemaal uit elkaar te halen en de schroefdraad te smeren. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 20 maart 2004 @ 15:30 |
quote:Zwart .. wat vlammen op de stuurkuip en onder het zadel maken. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 15:47 |
He bah.. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 15:56 |
Mn ma heeft het goedgekeurd!!!!!!! ![]() Eerst werken en op vakantie, als je dan geld overhoud moet je maar kijken ![]() ![]() Nu pa nog ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 16:37 |
Net Safe Zoetermeer opgebeld, omdat die een Fazer 25kw hebben staan...voor een proefrit. Hij was nog wel 25kw op kenteken, maar niet in echt. Hij gaat nu navragen hoeveel werk het is om terug te zetten, dan belt ie nog terug. Als het binnen half uurtje gedaan is wilt ie het wel doen, voor proefrit ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 16:37 |
vet ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 16:43 |
Idd ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 16:45 |
nu je ma nog ff met je laten pa praten...? ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 16:47 |
quote:zie je t eindelijk ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 16:49 |
Eerst maar eens geld verdienen ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:15 |
Safe belde net! ze hebben stuk of 6 fazers staan, maar niet 1 25kw, mar werkplaats was druk, maar hij had het overlegd met manager, die vond het wel goed idee om 1 zo'n Fazer 25kw te maken/. Dus hij gaat het dinsdag voorleggen met de werkplaats, belt ie dinsdag of woensdag. Hij zei ook, wel handig om 1 25kw te hebben, anders kunnen gasten zoals jou nooit proef rijden ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:36 |
Beters! Dus binnenkort lekker proefrijden op een Fazer ![]() Wel slim dat ze één ombouwen. Want wat heb je nou aan 6 precies dezelfde Fazers? ![]() Maar eerst netjes centjes verdienen en pappa overtuigen ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:45 |
Papa net gesproken..... Kwam er op neer dat ie vond, als je geld genoeg dan kijk je maar ![]() "Ik probeer nu je al een tijdje te vertellen dat je moet sparen, een reserve moet hebben voor als er iets met je motor gebeurd" ![]() Maar ja, straks verdien ik genoeg.... Zo kwam het eruit ![]() Dus ja, het ziet er goed uit ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:52 |
quote:klinkt op zich wel verstandig... quote:maarja, straks is dat geen prob dus mooi ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:53 |
Zwart of zilver ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:53 |
quote:Dat klinkt in ieder geval niet negatief! Nu nog een beetje erbij sparen ook en dan zit je helemaal goed ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:54 |
Precies. Maar k ga eerst proefrijden, om te kijken of het het geld wel waard is.. als ik met de proefrit al met de stepjes aan de grond zit weet ik genoeg ![]() ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:54 |
quote:Zilver! Zilver! .... Zwart! Zwart! Hmm, ploderus is er nog niet helemaal over uit ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:55 |
quote:vet ![]() quote:tja, als dat zo is dan ben je genoodzaakt een SS te halen he ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:55 |
quote:Gewoon inleveren met rokende steppies en zeggen dat je iets sportievers zoekt ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:57 |
Doe mij maar een Fazer racing yellow. ![]() Maar is er niet een motorzaak in de buurt.. Zoetermeer. ![]() Informeer gelijk ff naar die CBR-125R. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:58 |
quote:Hahahaha ![]() ![]() Eigen risico van 1250 euro bij Safe ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 17:59 |
quote:Nee, weinig zaken die een Fazer 25kw hebben staan..... Zou ik doen Pepijn ![]() Maar de meeste zaken hebben nog geen demo. | |
Patrick281 | zaterdag 20 maart 2004 @ 18:03 |
quote:Ik had ooit een voorlopig koopcontract bij Safe Rotterdam onder voorbehoud proefrit. ![]() Omdat die motor (Cagiva Al la Verde met Ducati L'blok) een tijd had stilgestaan moesten ze hem eerst helemaal rijklaar maken. In de tussentijd (ging een hele week en weekend overheen) kwam ik ergens anders (Kruisinga) een leukere motor tegen .. (de RGV) Direct gekocht, en ik kreeg zelfs een superprijs voor de Jawa terug omdat de RGV er ook al heel lang stond. (en ze graag in December nog wat handel willen hebben) Maar ik moest dus nog naar Safe .. Wel gewoon die proefrit gemaakt .. je had die gezichten moeten zien toen ik hem inleverde: moi valt tegen .. ![]() Ik kwam ook gewoon al met de RGV naar Safe.. ![]() Met de proefrit kon ik idd de motor helemaal opengooien en dan viel ik nog zowat in slaap. ![]() De RGV had ik op dat moment nog niet onder controle, en was heel wat spannender. ![]() Ik was achteraf dus heel blij dat de proefrit in eerste instantie niet doorging en ik zolang moest wachten. ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 18:04 |
quote:Oei! 1250 is wel veel ![]() ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 18:06 |
quote: ![]() ![]() Moet je met een nieuwe R1 eens proberen ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 18:08 |
Of met de ZX10R doen ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 18:31 |
Ik zal jullie even verblijden met wat tekst uit de Test van de Fazer600 1998 van Motormaniacs.nlquote:Klinkt erg goed... de titel van de test is dan ook "Fazer 600 - Bijna perfect" ![]() Voor de geinteresseerde, bron: http://www.motormaniacs.n(...)a_fzs600fazer_tr.htm Wheelie met 2 man ![]() http://www.motormaniacs.n(...)600fazer_wheelie.htm ![]() Eindelijk een benzinemeter! ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 18:34 |
1 voorwaarde: op een Fazer MOET een Laser Hotcam ![]() ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 18:45 |
quote:Die test klinkt erg positief. Zeker een aanrader dus! Zorg alleen wel dat je die hond zijn riem van je motor loshaalt voor je gaat rijden ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 18:45 |
Die Hotcam staat er trouwens erg ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:03 |
quote: ![]() klink erg goed die test!! | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:03 |
Zeker erg ![]() ![]() En de test is ook positief idd... | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:04 |
quote:Ja, maar die kunnen beter rijden dan ik ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:08 |
quote:dit staat echt bruut ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:08 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:09 |
ga voor zilver ![]() ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:09 |
quote:En er zit nog wel een goed geluidje in ook ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:10 |
quote:Ik vind hem idd zoals hij hier op de foto staat erg mooi! Die hotcam maakt het dan helemaal af! | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:13 |
![]() Iedereen jaloers ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:24 |
niet overdrijven he ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:28 |
http://www.scottishbiker.com/getagrip/ Stoppies maken ![]() | |
Gerako | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:35 |
Zo ben ik ook weer eens een keertje. Hele positieve berichten over die Fazer lees ik, hoop het beste voor je Rietvaerder, ik sta helemaal achter je keuze, ook wat betreft de Hotcam. Ik was vanmorgen op uitnodiging van Aprilia naar Scheveningen om de film Torque te bekijken en een kopje koffie te drinken en wat te eten met ongeveer 400 collega Aprilia rijders. Was wel leuk, zeker als het voor niks is, maar wat een waardeloze *piep* film is dat zeg, maar dat hebben jullie waarschijnlijk al vaker gehoord of gelezen. Ik was eigenlijk benieuwt hoe lang die routes zijn die jullie al eens gereden hebben, ik ben met de routeplanner een route aan het uitstippelen in Noord-Holland om te gaan rijden als het mooi weer is, maar misschien dat we die ooit een keer met z`n allen kunnen gaan rijden. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:38 |
dat klinkt beter, gratis naar torque. wel jammer dat het zo'n boutfilm is, dat hoor je idd meer. hoe zijn jullie naar scheveningen gegaan dan? vorige keer op de veluwe hebben we geloof ik 160 km gereden. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:40 |
quote:ik neem aan dat je route brabant niet mee gaat, dus streep ik je weg helaas. | |
Gerako | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:42 |
quote:Met de auto naar Scheveningen, en maar goed ook want het was echt kloteweer onderweg, heeeel veel regen en heeeel veel wind. Er waren er ook niet veel met de motor. Er was wel een hele aparte bewaakte parkeerplaats + garderobe ingericht voor degene die op de motor waren. Die 160km zat ik ook zo`n beetje op nu, maar ga ik nog even verder zoeken, en hem een paar keer rijden denk ik. | |
Gerako | zaterdag 20 maart 2004 @ 19:58 |
quote:Nee van mij mag je me nog wel even laten staan. (als jullie mij erbij willen heb tenminste ![]() Het is wel een stukje rijden maar als het mooi weer is dan kom ik wel. Ben vorig jaar naar de Nordschleife en Calais geweest ook, dan moet dit ook wel lukken toch? [ Bericht 8% gewijzigd door Gerako op 20-03-2004 20:06:21 ] | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 20:00 |
quote:serieus?? uit je vorige post (die ik dus quotte) dacht ik te lezen dat je deze keer niet mee kon. beter ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 20:19 |
quote:Is idd niet echt een beste film ![]() ![]() ![]() Verder tijdens het racen als één de ander in wil halen gaat hij ineens extra gas geven, waarbij hij hem ook nog eens op zijn achterwiel trekt terwijl hij er voorbij racet ![]() ![]() Toch wel aardig dat ze een poging maken voor de motorrijder ook nog iets te doen, maar ik denk dat ik lekker wacht tot Faster uitkomt.. Die lijkt me wel heel gaaf worden!! Faster Movie Faster Trailer | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 20:19 |
Haha mijn vader is best geinteresseerd ![]() Hij wilt zelfs mee met proefrit ![]() | |
hollander172 | zaterdag 20 maart 2004 @ 20:26 |
quote:Ik vrees dat een meer algemeen logo'tje moeten gebruiken, op deze zit zeker copyright van een of ander soort. (krijg ik zo Danny en Knor met zweep in de aanslag achter me aan. ![]() Sowieso lijkt het me beter om het iets meer toegankelijk te maken. Het is ook leuk natuurlijk als er meer mensen bij komen. Wat eenieder zometeen schrijft of vaak refereert naar Fok! moet hij of zij zelf weten natuurlijk. Ben op dit moment bezig met het regelen van een account met voldoende ruimte en een domeinnaam. Heb alleen niet het idee dat dit komende week al gaat lukken maar ik moet toch nog genoeg doen om het op poten te krijgen. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 20:32 |
Het Fazer-lied!quote: | |
hollander172 | zaterdag 20 maart 2004 @ 20:32 |
quote:heb je zelf nou al een leuk dempertje gevonden? Ik zag net deze staan: Muzzy Geen bolt-on maar een slip-on, de verkoper heeft trouwens wel meer spulletjes in de aanbieding voor de ZXR400/ZXR750. | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 20:37 |
Jullie raden nooit wat mijn pa zei ![]() ''t zou wel beter rijden zo'n fazer'' ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:09 |
quote:hee thx!! maar dat mooi maken, dat zal wel weer wat werk kosten gok ik zo. wel ff een mailtje gestuurd ![]() | |
Wimo | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:29 |
Fazer is een goede keus .. echt een allemansvriend. Hotcam zou ik toch echt van tevoren gaan beluisteren want het geluid is niet echt super hard | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:31 |
Heb nu een open Viper demper op mijn Bandit ![]() Maar ach, demper is voor latere zorg... Superhard hoeft ook niet, als er maar een lekker diepe grom in zit ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:35 |
quote:Als je kan zou ik er één zoeken waar al een lekkere demper op zit. Dat scheelt je weer kosten.. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:36 |
quote:en je weet meteen hoe die klinkt. | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:36 |
Jep ![]() Alleen mag je officieel NIETS veranderen aan je motor als je motor 25kw is.... andere demper kan bijv. het vermogen omhoog schroeven zeggen ze ![]() Dus ik denk dat je niet snel een 25kw tegenkom met andere demper.. Edit: Toch wel ![]() Ik had hierop 3850 geboden en de eigenaar mailed net dat ik voor die prijs mag komen komen ![]() ![]() Geeft wel aan dat er echt niet veel bij moet als ik de mijne voor 3750 kan verkopen... | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:38 |
quote:Denk dat er toch wel zat zijn die er een ander dempertje op zetten nadat hij 25kw gemaakt is, juist vanwege het mogelijk extra vermogen dat je krijgt ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:39 |
quote:Dat is idd ook een groot voordeel ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:39 |
Nog 4 maanden heren ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:41 |
Liet me een beetje meeslepen ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:42 |
quote:sht jammer dat je nu nog geen geld ervoor hebt, er zit al een laser op! | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:52 |
Ben even wat informatie aan het zoeken over gehoorbescherming. Had een tijd geleden van die universele oordoppen gekocht van Alpine. Vond ze toen niet zo lekker zitten. Heb tot nu toe eigenlijk altijd van die gele soort schuimrubberen doppen gebruikt en die deden het ook erg goed. Nu als test weer eens die Alpine ingedaan. Zitten nu een stuk beter. Ook kwam ik toevallig bij deze test: Helmentests Hier wordt een hele serie helmen getest op geluidsniveaus. Wel aardig om eens door te kijken. Watvoor oorbescherming gebruiken jullie eigenlijk? | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:56 |
ik heb ook die Alpine doppen en ik vind ze wel goed zitten. dempen genoeg en zijn makkelijk schoon te maken... met de tijd ga ik ook op maat gemaakte oordoppen kopen, maar die zijn wat prijziger dus dat kan wel ff wachten. | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 21:58 |
Ik heb op maat gemaakte doppen... die ook gebruikt worden door motoragenten ![]() I-d-e-a-al | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 22:06 |
quote:Die op maat gemaakte lijken me wel makkelijk, maar vind ze wel redelijk duur. Tot nu toe bevallen die schuimrubber doppen me ook goed. Ze dempen wel beter, maar ze dempen dan ook alles. Je hoort mensen dus ook nauwelijks nog praten ![]() 'Zullen we hier rechts gaan?!' 'WAT?!?!' 'ZULLEN WE HIER RECHTS GAAN?!?' "WAT?!' gebaar naar rechts en dan een weet ik niet gebaar.. ander knikt richting aan naar rechts en weer flink gas geven ![]() Tja, dan zijn die andere doppen wel wat makkelijker ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 22:08 |
quote:Ze zijn idd wel lekker makkelijk schoon te maken. Gewoon beetje lauw water en ze zijn zo schoon ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 20 maart 2004 @ 22:14 |
Ik betaalde 60 euro voor die op maat gemaakte dingen. Maar dat is "inkoop" prijs ![]() Normaal zitten ze idd op de 160 euro. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 20 maart 2004 @ 22:22 |
heeft mark al doppen? ik zou daar niet te lang mee wachten als ik hem was...zo vaak rijd ik niet onder de 80 km/h. | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 22:22 |
quote:Dat vind ik nu nog even een beetje te duur ![]() ![]() | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 22:23 |
quote:Alleen binnen woonerven, toch? ![]() | |
Wimo | zaterdag 20 maart 2004 @ 22:27 |
quote:Met een volledig open uitlaat gaan je prestaties zonder afstellen juist achteruit. Mijn cbr loopt met hotcam duidelijk slechter dan zonder | |
ploderus | zaterdag 20 maart 2004 @ 22:30 |
quote:Maar met afstellen kan het beter worden ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 00:04 |
Jep, hij loop vaak alleen maar slechter. Maar met afstellen loopt ie idd beter ![]() Ik ken iemand die monteerde een open demper onder zijn motor zonder te afstellen, 3000km klep verbrand omdat ie veel te schraal stond.... | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 01:23 |
stil hier... | |
#ANONIEM | zondag 21 maart 2004 @ 01:46 |
Oordoppen? ![]() | |
ploderus | zondag 21 maart 2004 @ 06:39 |
quote:Wat is daar zo gek aan ![]() Als je geen gehoorbeschadiging wilt oplopen door het rijden zul je ze toch zeker wel moeten gebruiken.. | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 09:42 |
quote:ik zag op de beurs in utrecht dit overzicht: 10 min 80 km/h 5 min 100 km/h 3 min 120 km/h zonder gehoorbeschadiging op te lopen. (kan iets afwijken maar zal niet veel zijn). dus oordoppen is een belangrijk onderdeel van je uitrusting. | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 09:44 |
quote:ik heb mail terug: hij is bekrast en moet geschuurd en gepolijst worden, vanavond stuurt ie een foto. | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 10:22 |
Hoe weet je of het voor een ZXR400 is? | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 10:23 |
tis voor een ZX7R. | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 10:24 |
Moet je dan nog iets aanpassen? | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 10:27 |
yep, drie extra gaatjes boren normaal gesproken. maar toen ik naar apeldoorn ging kijken voor die laser (met dat gat erin) heb ik die demper ernaast gelegd en er waren al gaten geboord die best zouden kunnen passen. dus missch hoef ik dat niet meer te doen, maar wat dan nog? wat zijn nu 3 gaatjes ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 10:33 |
3 plekken die niet helemaal dicht zijn ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 10:39 |
quote:shit happens ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 10:40 |
Jep ![]() (Veel spraakstof) | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 10:41 |
quote: ![]() (nog meer) | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 10:41 |
Het is opzich wel mooi weer, alleen het waait vrij stevig ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 10:42 |
de zon scheen een half uur geleden best aardig hier, maar idd die wind. | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 10:45 |
Ik hoor net dat we zo naar Hoek v Holland gaan, hadden ze beter gisteren kunnen doen, waaide het harder ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 10:46 |
wat ga je doen daar? | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 10:49 |
Geen idee.. golven kijken denk ik ![]() Ik heb iemand gesproken van de FJR club en die vertelde: quote: | |
hollander172 | zondag 21 maart 2004 @ 11:04 |
quote:Het is een slip-on OPM dus waarschijnlijk moet je van de originele buis een stukje afzagen om hem pas te maken. Lukt het trouwens een beetje op die FTP? | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 11:13 |
quote:ach, helemaal vergeten. maar dan nog, dat stelt ook niet zoveel voor. alleen dat schuren en polijsten, dat heb ik dus nog nooit gedaan...hij zegt in zijn ad dat over de prijs valt te praten, 50 euro dus maar geboden ![]() quote:jazeker, alleen ben ik er niet zo thuis in dus wat is de uiteindelijke bedoeling? want ik heb allemaal links meegestuurd voor de pics enzo. ik dacht dat het een website zou worden zoals die van PatrickM, of komt dat nog? inloggen enzo werkt wel alleen duurt t wel ff. | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 11:18 |
![]() Heb je die quote gelezen OPM? ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 11:20 |
yep alleen maar goede geluiden over die fazer!!quote:dit stond ook in die test!! goede keuze dus ![]() | |
hollander172 | zondag 21 maart 2004 @ 11:21 |
quote:Ligt een beetje aan de staat waarin de demper verkeerd, vaak kan je gewoon met hele fijne korrel schuren en daarna polijsten met commandant. quote:Het wordt ook een website, heb alleen de ftp opengegooit om alvast content te verzamelen zodat ik iets heb om neer te zetten. Op dit moment moet ik nog hem helemaal maken en hosting +domeinnaam regelen. Als iedereen nou zijn pics op mijn FTP parkeert heb ik ze allemaal bij elkaar en hoef ik niet al die topics door te spitten. Doordat de bestandsgrootte geen issue is bij een ftp hoef je foto's e.d. ook niet te comprimeren voor je ze daar neerzet. Je hoeft geen links meer te gebruiken, je mag als je wil ook alle foto's in het document zelf plakken. Ik kan dit ook voor je doen overigens. Op dit moment heb ik nog ruimte zat op de schijf. (~20GB) Inloggen e.d. duurt altijd even met een ftp. na het inloggen kan je hem gebruiken als een harde schijf op afstand. De snelheden zullen niet denderent zijn maar het is wel heel flexibel. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 13:23 |
zo, ff wat andere foto's: hoort er bij die 3e foto zoveel ruimte tussen te zitten? ik heb t al geprobeerd aan te draaien maar dat gaat niet verder. ik denk dat die witte kit de boosdoener is... | |
Makster | zondag 21 maart 2004 @ 13:34 |
Wat moet ik zien? En what the fuck is dat witte? Lijkt wel een soort van kit te zijn ofzo ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 13:35 |
met de 2e probeerde ik te laten zien dat er alleen op het voorste deel olie zit, en de 3e die ruimte ertussen. | |
Makster | zondag 21 maart 2004 @ 13:40 |
Aha ![]() Naja het zegt mij niet veel in ieder geval maar ben ook niet zo een techneut ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 13:42 |
quote:idd, de motorzaak zei dat die kit geen probleem was dus ik dacht dat komt wel een keer. en de rest vd ringen sluiten wel goed aan. | |
hollander172 | zondag 21 maart 2004 @ 14:00 |
Die eerste foto is een foto van je kleppendeksel? Als dit zo is dan kan het hier inderdaad relatief makkelijk gaan lekken, kit is niet echt een goed lapmiddel voor gaten in deze delen. Een nieuwe kopen is bijna het enige wat er op zit, lassen is vrij lastig voor dit soort delen en waarschijnlijk duurder dan een nieuwe. De 3 foto klopt wel, de plaat dient om de uitlaatpijp tegen het blok aan te duwen, je bent verder van huis als je hem helemaal aan kan draaien en dat ie nog niet afdicht. (krijg je een raar sissend geluid van) | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 14:11 |
quote:weet t niet zeker maar lijkt wel op het kleppendeksel. enig idee wat een nieuwe kost? quote:ah ok, dus hier hoef ik me geen zorgen over te maken? | |
hollander172 | zondag 21 maart 2004 @ 14:46 |
quote:Het kleppendeksel is de bovenste kap die op je motor zit. Je herkent dit vrij makkelijk omdat hierop ook vaak het typeplaatje met serienummer is aangebracht. (of dit zo is bij jouw motor weet ik niet zeker maar het is de meest waarschijnlijke plaats.) Wat een nieuwe kost durf ik niet met zekerheid te zeggen. Overigens is een tweedehandse net zo goed, het enige wat het doet is de olie binnen boord houden en je kleppen, stoters etc. vrij van stof en vuil houden. quote:Nee zeer zeker niet, dat plaatje wat je ziet met die twee moeren dat zorgt ervoor dat de twee delen stevig op elkaar getrokken worden. Dit is natuurlijk wenselijk aangezien je geen lekkend uitlaattraject wil hebben. Deze moet je overigens ook niet te vast aantrekken aangezien metaal expandeert als het warm wordt. Ga je overigens nog foto's sturen? Ben nu bezig met het aanpassen van de core van bestaande CMS software voor het doel wat ik voor ogen heb. Ben ook meteen bezig met het maken van een stylesheet en ben aan het proberen het stabieler te krijgen met een lagere load. (het moet natuurlijk wel lekker draaien.) Komt allemaal goed, alleen laat die hosting nog op zich wachten. Ben nu denk ik op 15% van het traject. (excl. bugfixes) Heb ook meteen een pagina gemaakt met bikerbabes in bikini die je te zien krijgt als ie offline is. Nu de plaatjes nog laten roteren. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 15:09 |
quote:dus die kan ik ook bj een sloop halen. mooi dat scheelt weer. alleen monteren gaat niet zelf lukken schat ik in. quote:ik heb dus geprobeerd die 2 bouten aan te draaien maar dat gaat dus niet verder, ik ben bang dat er wat afbreekt als ik doordraai... quote:bikesbabes zijn altijd goed ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 15:12 |
Die bouten van je uitlaat in je cilinder moet je vastdraaien met een momentsleutel ![]() Ziet er aardig gaar uit OPM.... | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 15:14 |
WTF is dat witte? Vogelstront ofzo?? | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 15:17 |
quote:dus toch? lekker, wat doet zo'n sleutel en wat heb ik nu verneukt? quote:ik weet t, ik baal er echt van... dat witte is een of andere kit ofzo. | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 15:20 |
Ik hoop voor je nog niks, maar als je hem te vast draait komt er teveel spanning op en kan het scheuren..... Loshalen en met momentsleutel vast zetten, moet je wel ff de waarde opzoeken op internet (met hoeveel nM je hem vast moet draaien) Zo'n sleutel zet de bout vast met een bepaalde kracht, die kracht (nM) moet je ffe opzoeken op internet. Dus bijv. 20nM, dat stel je in op die sleutel en draaien maar... net zolang dat ie tikt zeg maar, dan zit ie goed vast volgens de gegevens.. | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 15:23 |
Mijn pa zeg het dat te grof is voor kit. Hij vindt het op papier lijken.. Mark vind het lijken alsof er een Duitse gans ff tussen heb zitten kakken ofzo ![]() Straks hebben ze een gat gewoon dicht ge-papiermacheet ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 15:25 |
papier?? ff kijken. nee is echt kit. | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 15:28 |
Alleen, tja, dat kon je toch ook zien toen je gingen kijken naar hem? ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 15:31 |
quote:dit? dan ik de schermen eraf moeten halen? ik heb er bijna 1000 km meegereden en geen druppel olie gelekt. | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 15:34 |
Ja, lijkt misschien lullig om de kappen eraf te halen bij het bezichtigen van de motor, maar het gaat toch om een hoop geld. Weer een voordeel van een (half) naked ![]() Maar dat is natuurlijk oude koeien uit de sloot halen, ik zit me echt af te vragen waarvoor die kit dient... ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 15:35 |
quote:sorry dat ik hier nu niet om kan lachen. | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 15:36 |
Hmm, ok ![]() Ik probeer je ook alleen maar beetje op te beuren... | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 15:39 |
quote:die schroefdraad zal wel dol zijn ofzo ![]() quote:weet ik maar ik baal gewoon enorm hiervan. | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 15:42 |
Er is toch nog niks ![]() En wat bedoel je met het schroef zal wel dol zijn. Wat zit er onder die kit dan ![]() | |
hollander172 | zondag 21 maart 2004 @ 16:32 |
quote:Zelf monteren is de moeite niet, er moet wel een nieuw rubber tussen overigens. Doe dit met een gradenmeter, in die workshopmanuals staat het aandraaimoment cq aantal graden. (gradenmetertje zit meestal standaard bij een doppenset.) quote:Dat zeg ik, Gamma! Niet aanzitten, ze zitten al goed vast en nog vaster draaien kan tot gevolg hebben dat er iets gaat scheuren. quote:Ik wacht het af, je bent trouwens de enige participant tot nu toe, ik dacht dat iedereen hier zat foto's had maar die willen ze blijkbaar zometeen niet terugzien? ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 16:34 |
quote:nou, er lekt dus nog steeds enzo... quote:nee, schroefdraad van waar die bout inzit. quote:kleppendeksel missch... | |
hollander172 | zondag 21 maart 2004 @ 16:36 |
quote:Nog niet bij stilgestaan eigenlijk maar een dolle schroef zou kunnen, of hij is gewoon 1 van de schroeven verloren en heeft het gat dichtgekit. Wat zit eronder als je de kit eraf haalt? Als dit een gat is en je ziet oliesporen lopen dan valt het mee, enkel een nieuwe schroef/bout halen. Gat kan je tijdelijk dichten met duct tape, dat moet toch zeker wel 100 km kunnen houden. Wel op het gat een plaatje metaal leggen, duct tape lost gedeeltelijk op in olie en dat wil je niet onder je kleppendeksel krijgen. | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 16:52 |
quote:Joh, echt? ![]() Ik doelde meer op iets van een gat ofzo.. | |
PatrickM | zondag 21 maart 2004 @ 16:55 |
@ OPM: te hopen dat er niets ernstigs aan de hand is en er opeens ernstige gebreken aan het licht komen. @hollander172: De foto's die bij mijn website zaten zijn de enigste van de 1e Fok! Meet die ik in mijn bezit heb. Ik zal volgende week ff eea uploaden (mijn ouwe Honda VT500C die nu de deur uit is, en mijn 'nieuwe' aanwinst (de K1100LT dus)). @Rietvaerder: Wel relaxed dat je ouders het goed vinden dat je over een paar maandjes, als je een zak met geld hebt, een Fazer mag halen (of toch maar een 25 kw ss ![]() | |
PatrickM | zondag 21 maart 2004 @ 17:01 |
BTW, de kogel is door de kerk... ik ga van de week een setje Alpine MotoSafe gehoorbeschermers kopen... (mede omdat ik volgende week weer 200 km + beetje achterelkaar op de motor zit, nl. van Leeuwarden naar Den Haag) En volgende winter ga ik ws otoplastieken laten aanmeten. En waarom? Geen zin om doof te worden... (en ja, het is best irritant dat constante windgeruis, zeker met zo'n cheap ass helm als ik heb) En ook ga ik in de herfst/winter een goeie pak (leren broek en textiel jax) + goeie helm (systeemhelm) + motorlaarzen kopen. Oftewel, niet erg nuttige informatie, maar wou het gewoon ff kwijt ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 17:02 |
Nou, is niet erg hoor ![]() Fazer all the way! ![]() Wel verstandige beslissing van je om gehoorbescherming aan te schaffen ![]() | |
hollander172 | zondag 21 maart 2004 @ 17:06 |
quote:Wil je dit dan naar mijn ftp doen? Anders wordt het zo'n zooitje in mijn mailbox. ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 17:07 |
OPM, heb het even aan wat mensen gevraagd voor je:quote: quote: | |
PatrickM | zondag 21 maart 2004 @ 17:08 |
quote:Uiteraard... zal wel ff zoeken naar je emeel adres voor een accountje <edit> emeel staat gewoon in je profiel ![]() [ Bericht 14% gewijzigd door PatrickM op 21-03-2004 17:10:02 (stupid) ] | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 17:09 |
Wat is er met dat FTP gebeuren? Is me een beetje ontgaan ![]() Trouwens, als ik die Fazer heb, en ik mag over 2 jaar vol vermogen, zou ik er dan om het te vieren zo'n high mount Laser onder hangen? ![]() | |
hollander172 | zondag 21 maart 2004 @ 17:10 |
quote:Adres staat in mijn profiel. ![]() | |
PatrickM | zondag 21 maart 2004 @ 17:10 |
quote: ![]() | |
hollander172 | zondag 21 maart 2004 @ 17:14 |
quote:Niks bijzonders, heb gewoon een ftp server opengegooid voor foto's e.d. die je neer kan zetten zodat ik ze weer kan plaatsen op de nog te komen site voor de meets. ![]() Ook heb je tijdelijk de mogelijkheid om te hotlinken hiernaar zodat je ze hier op Fok! kan plaatsen. Iedereen krijgt volledige rechten dus hou het netjes anders is ie zo weer uit de lucht. Accountje aanvragen kan per mail. | |
hollander172 | zondag 21 maart 2004 @ 17:17 |
quote:Bij zo'n high mount vervalt toch het stepje achter? Je wil natuurlijk wel leuke dames achterop mee kunnen nemen? | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 17:34 |
Neuuhh.. niet nodig ![]() Op een motor moet je solo rijden vind ik ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 17:41 |
quote:thx ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 18:11 |
No problemo... ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 18:29 |
Ik denk in ieder geval dat je de klepdekselpakking moet vervangen. Als de klepdekselkap er dan af is kan je gelijk goed bekijken wat die andere witte klont is die erop zit | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 20:02 |
Jullie moeten dit eens lezen ![]() http://www.motormaniacs.n(...)i_yamaha_r1_2004.htm | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 20:03 |
En voor Pepijn: De CBR125R getest ![]() http://www.motormaniacs.n(...)a_cbf600_cbr125r.htm | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 20:07 |
volgens mij was het koud ![]() quote: ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 20:08 |
Simon (eigenaar van Freebike tevens een vriend van me) op zijn FJR) platter dan plat op zijn FJR ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 20:09 |
quote:Klopt, heb m laatst horen draaien... kwam net uit de doos, beetje gassen in zn vrij enzo. Heeft erg veel indruk op me gemaakt... niet te beschrijven dat geluid ![]() Zit gewoon zoveel power achter, en dat hoor je... ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 20:10 |
quote:hij moet sliders aan zijn koffer bevestigen! | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 20:12 |
Jep PatrickM, FJR hetzelfde als een BMW ![]() ![]() ![]() quote: | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 20:12 |
quote:Hahaha ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 20:18 |
quote:dacht t niet, nee ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 20:26 |
O man, wat heb ik zin in de proefrit met de Fazer ![]() ![]() | |
tommytheman | zondag 21 maart 2004 @ 20:54 |
quote:Om nog even terug te komen..wie zegt dat wij achterlijk en imbecielig hard rijden. We hebben echt wel een beetje ervaring..vroeger de crossmotoren(vanaf 8 a 10jr) en trials en nu allemaal zo'n 5 tot 8 jaar motorervaring. Dus statistisch gezien zitten jullie in een hogere risico groep. Niemand van ons rijdt achterlijk of imbecielig hard. Alleen wel boven max toegestane snelheden. Maar dat is met de huidige motoren niet meer te voorkomen. Dus wil niks meer horen over sjonnie gedrag ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 20:58 |
Je bent toch Nederlander ofnie, op je snelheid letten dus ![]() | |
Makster | zondag 21 maart 2004 @ 20:58 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 21 maart 2004 @ 21:02 |
50 euro voor deze: | |
PatrickM | zondag 21 maart 2004 @ 21:28 |
quote:Het scheelt maar 45 pk ![]() ![]() | |
hollander172 | zondag 21 maart 2004 @ 21:29 |
quote:Nette prijs denk ik zo, op de foto ziet ie er niet zo heel slecht uit. (best goed eigenlijk) Je hebt dan ook wel iets redelijk speciaals op je motor. Neem wel de tijd voor het poetsen en polijsten overigens, dit kan nog weleens even duren. ![]() | |
ploderus | zondag 21 maart 2004 @ 22:10 |
quote:Hmm, eens kijken of ze daar binnenkort nog ergens een demo van hebben ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 22:14 |
Gaaf... Hee OPM, nog effe quote van het topic waar ik het probleem aangaf: quote:Het topic: http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?t=5769 | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 22:15 |
quote:Dat is natuurlijk altijd leuk ![]() Mag ik dan mee ![]() Sla we hem er gewoon af... ![]() | |
ploderus | zondag 21 maart 2004 @ 22:19 |
quote:Uhm, eraf slaan ga ik maar niet doen, want hij gaat al een tijdje naar de sportschool ![]() | |
Patrick281 | zondag 21 maart 2004 @ 22:24 |
quote:Idd, dat heb ik al eens gehad. Je kan het beter eerst goed insmeren/ kruipolie en dan de boel loshalen. Nieuwe pakkingen erin en dan weer goed (en voorzichtig) aandraaien. Momentsleutel is eigenlijk wel een pre, vaak is het aluminium waar e.a. in getapt is en dat is vrij zacht materiaal, zwakker dan je spierballen en de hefbrug van gereedschap. Een beetje ruimte blijft er optisch inderdaad altijd wel. Maar ook hier geldt: geen problemen of lekken: niets aan doen. ![]() CBR125R test: ![]() ![]() ![]() Ik ben vandaag 2 keer gebeld over de scoot, zat alleen op een verjaardag en hoorde de foon niet. Edit: OPM die witte rook kwam van de linkerkant van de motor. Daar zit je uitlaat toch niet????!!! [ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 21-03-2004 22:38:47 ] | |
Rietvaerder | zondag 21 maart 2004 @ 23:54 |
So, jij ook toch ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 22 maart 2004 @ 07:52 |
quote:yep, grote kans dat ik em neem. De tijd heb ik wel want ik wil em samen monteren met een luchtfilter en dan meteen goed laten afstellen. quote:thx!! Ff topic doorlezen. quote:Ok, zal ik doen thx! quote:nee, idd maar wel de slang vd koelvloeistof alhoewel ik daar toch geen lek kon vinden. Die scheur die eerder liet zien hoort daar lijkt het want er gaat een slang naar boven en de 2 uiteinden zitten goed bevestigd. | |
ploderus | maandag 22 maart 2004 @ 08:16 |
Heb je trouwens al gekeken in die ZXR400-pdf's die laatst langskwamen? Daar stonden toch best wel uitgebreide uitwerkingen van alle onderdelen in. Misschien dat je dan ook kunt zien of er iets speciaals onder dit kit zit.. (of weet je al wat daar zit?) | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 08:40 |
quote:En je kan het vaak ook horen, pakkingen resoneren dan .. en geluid waar het niet vandaan hoort te komen.. quote:Toen moest ik alsnog naar de garage, want de helicoil die ik gekocht had om nieuwe te tappen zat er ook al scheef in. ![]() Met een naked is het allemaal niet meer zo mooi als het was. (bout moest nu vast in het blok, en de uitlaat met een moer vast) quote:Die is wakker! ![]() | |
ZX9R | maandag 22 maart 2004 @ 09:01 |
's Morregens! Een weekend geen tijd gehad en dan zit het topic al weer bijna vol. ![]() Weer wat bijgelezen. Riet, ga jij echt voor een Fazer? en heb je al een motor gevonden waarop je kunt testrijden (een 25 kW bedoel ik)? Zo'n Fazer ziet er wel stoerder uit dan een Bandit hoor! ![]() Leuk dat je Pa en Ma er ook (redelijk) enthousiast over zijn. OPM, Ik hoop voor je dat het probleem met de lekkage snel opgelost is. Als je de hier gegeven instructies opvolgt, denk ik wel dat het probleem snel verholpen zal zijn. En dat racegaas: ![]() Netjes gedaan! Pepijn, over die tankdop van je heb ik geen idee. Wat ik ervan heb kunnen zien was het een veer aan de onderkant die dat pinnetje (waar dat stangetje doorheen zat wat afgebroken is) eigenlijk door de tankdop wilde trekken. Met aan de onderzijde van dat pinnetje een zelfborgende moer die het een en ander tegenhoudt. Ik denk dat daar weinig aan af te stellen valt. ![]() PatrickM, ik hoop dat je deze week veel plezier zult beleven met je BMW. (en dan natuurlijk niet alleen deze week hè!) Ik dank dat ik vandaag mijn kuip er in zijn geheel af ga schroeven. Dat moet er nog steeds een keer van komen namelijk. ff alles een beetje poetsen en kijken of ik het kuipframepje iets rechter kan zetten. ![]() | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 09:04 |
quote:Normaal draaide die veel verder in .. maar ik had nog niet gezien dat het een zelfborgende moer is. Dat wordt helemaal los draaien en dan opnieuw proberen. ![]() | |
ZX9R | maandag 22 maart 2004 @ 09:09 |
quote:Ben je zwanger? En aan het bevallen? ![]() Dat is namelijk een smiley uit de OUD reeks! Ze zitten daar iedereen voor de gek te houden door topics te lezen en dan hun smiley's te quoten! ![]() | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 09:11 |
quote:Don't know the fuck'youre talking about. ![]() edit: kan er uitzien als puffen ja... | |
ZX9R | maandag 22 maart 2004 @ 09:12 |
weet ik. Sinds replique is tie toegevoegd. Maar daar is een smiley aan het puffen tijdens een wee. ![]() De OUDERS-smileys | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 09:20 |
quote:Dat moet je ruim zien .. mijn huwelijk met de Bimota is ook 1 grote bevalling. ![]() | |
ZX9R | maandag 22 maart 2004 @ 09:24 |
quote:Waar. Helemaal waar!! | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 09:29 |
quote:Voordat de problemen begonnen zei ik al dat ze mij wel gestolen kon worden. ![]() Maar een groot deel is eigen fout hoor. (ongeluk en het gedoe met opknappen, zelfs de tankdop was eigenlijk een handelingsfout .. ahum.. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 10:01 |
Ja Luc, ik heb een 25kw Fazer gevonden bij Safe Zoetermeer, morgen belt ie terug over hoe en wat. Want die stond alleen 25kw op kenteken, maar was het niet.. | |
One_Punch_Mickey | maandag 22 maart 2004 @ 10:05 |
das geen prob toch ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 10:18 |
Jawel, voor de verzekering wel ![]() | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 10:20 |
Ik krijg uiterlijk morgen antwoord van Motoport Rotterdam over de CBR125 levertijden en demo modellen. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 10:21 |
Vet ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 10:22 |
Ben ik nou de enigste die "Bimota YB9" als prototype vind klinken ? | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 10:36 |
Ja dus ![]() | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 10:38 |
quote:Historie is altijd merk motorblok, B= Bimota. Dus YamahaBimota typenr. Enzovoort: SuzukiBimota KawasakiBimota Ducati Bimota .. Namen verzinnen is voor autofabrikanten. En R,R61 is toch ook niet brilliant. ![]() | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 10:39 |
quote: ![]() Ga jij ff alvast een nieuw topic maken, ik moet werken op dit moment. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 10:43 |
Ik snap t.... ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 11:00 |
Wie heeft er zin om naar een dealer te zoeken die een Fazer 25kw heeft staan en het liefst op maandag open is ![]() ![]() | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 11:01 |
quote:Wie heeft er op maandag de hele dag tijd om dit te doen. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 11:03 |
![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 11:04 |
Ik bedoelde eigenlijk, hee helpen zoeken ![]() | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 11:10 |
http://www.yamaha-motor.nl/dealerAddDetails.cfm?country=nl Meer kan ik even niet doen hier. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 11:19 |
Thanks. Hoe vinden jullie zo'n onderkuip? ![]() | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 11:23 |
quote: | |
hollander172 | maandag 22 maart 2004 @ 11:24 |
quote:Heb ik ook al een paar keer aangehaald, daar staat gewoon alles in wat je wil weten met plaatjes. ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 22 maart 2004 @ 11:32 |
quote: ![]() quote:ik ga ze der maar es op na slaan, idd ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 11:33 |
quote:Jep ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 22 maart 2004 @ 11:53 |
Hey riet, check deze eens, tis wel een particulier. | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 11:58 |
quote:Expensive en buitenland.. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 12:01 |
Te duur... en geen 25kw ![]() Wel tof van je om te zoeken. ![]() Zou het niet aantrekkelijk zijn om er 1 te kopen die 25kw op kenteken is maar niet in t echt... wat niet weet wat niet deert toch? ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 12:02 |
Noord Brabant is niet ver trouwen hoor! | |
pmponer | maandag 22 maart 2004 @ 12:04 |
Ik dacht dat jij bandit reed? | |
pmponer | maandag 22 maart 2004 @ 12:04 |
quote:Totdat je een ongeluk krijgt ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 12:06 |
Weet er alles van ja. Maare, als een motor gewoon 25kw op kenteken is voeren ze geen technische controle uit, enkeld alstie verzekerd is dmv een testbankuitdraai. Ik rijd nog steeds Bandit ja. | |
pmponer | maandag 22 maart 2004 @ 12:08 |
Ik heb de mijne gister in een auto geparkeerd... Nogal wat (schuif) schade. met een beetje mazzel totall | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 12:10 |
Das nooit fijn... Wat reed je? | |
Gerako | maandag 22 maart 2004 @ 12:12 |
quote:Zo rijdt een vriend van mij op een R6. 25kW op kenteken maar niet in het echt. Daarvoor heeft hij hetzelfde gedaan met een RS 250. Nou kon hij dat vrij eenvoudig regelen omdat hij bij de motorzaak werkt hier in het dorp. | |
pmponer | maandag 22 maart 2004 @ 12:13 |
fijn is het niet nee maar goed, zelf heb ik alleen een pijnlijke knie en wat spierpijn. Ik reed in de bebouwde kom dus niet hard, mijn voorwiel verloor grip en hoppa weg was de banditos.. Maar jij wilt nu een fazert? | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 12:13 |
Fazer ja ![]() Gerako, Ja, ik weet t niet.. tis dan toch maar voor iets langer dan een jaartje.... maar dan speel je het wel op safe gewoon met echt 25kw. t Blijft altijd link.. | |
One_Punch_Mickey | maandag 22 maart 2004 @ 12:14 |
quote: ![]() | |
Gerako | maandag 22 maart 2004 @ 12:16 |
quote:Link link, tja het is maar hoe je het bekijkt. Ik was ook 18 toen ik mijn rijbewijs haalde maar ik heb het hele 25kW gebeuren over geslagen en ben meteen op een RS250 begonnen met 55pk, ook op het kenteken. Ik denk dat er weining kan gebeuren als ie op kenteken 25kW is. | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 12:18 |
quote:Wat? ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 22 maart 2004 @ 12:18 |
quote:Dat vind ik nou weer wel erg dom.... je bent gewoon niet verzekerd dan, stel je dat je iemand invalide rijdt, kan je fijn je hele leven betalen ![]() ![]() | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 12:21 |
quote:Ik reed/kocht in een jaar tijd de Jawa (23 pk) RGV 250 (60pk) Suzuki GSX600F (86 pk) en ZX-10 (137 pk) ![]() Het enige waar ik moeite mee had was de RGV. ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 22 maart 2004 @ 12:22 |
quote:die fazer was geen 25Kw, vandaar ![]() | |
Patrick281 | maandag 22 maart 2004 @ 12:22 |
quote:Valt wel mee idd, maar iets meer in de buurt moet ook te scoren zijn. Zeker voor een proefrit. |