quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:07 schreef RijstNatie het volgende:
Tegenwoordig reizen de Wok restaurants de pan uit in NL.
Dit zijn eettenten waar ze voor je neus in 1minuut je eten snel wokken.
Ikzelf vind het niet te freten, maar wat vinden jullie?
Is de normale chinees met zn lopend buffet beter of de nieuwe Wok restaurants?![]()
quote:Op maandag 23 februari 2004 15:16 schreef trpetine het volgende:
Ik ben ook helemaal verzot op die broodjes en in Amstelveen heb ik laatst gezien dat ze bakjes met die roomkaas los verkochten..![]()
Ik was alleen zo stom om te vergeten een bakje mee te nemen![]()
Nee hoor ik vind het een leuk topicquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:14 schreef Troel het volgende:
Gewoon, om te zien hoe het er mee gaat. Als Karin en Lois het er niet mee eens zijn, dan mag er wel een slotje op, maar ik denk dat jullie ook de smiley wel willen "volgen"
Dan moet je in FB zijn, dit is weer een ander soort smilie topic.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
[afbeelding] ==> voor deze pleit ikin het klik stuk ermee
Alleen jammer dat zo'n overduidelijke smiley niet door iedereen begrepen wordtquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:20 schreef E.T. het volgende:
Swets heeft wel eer van z'n werk met die perssmiley![]()
Daar zijn meerdere mogelijkheden voor. Ik heb er zelf ooit eentje bewerkt in Adobe ImageReady. Dat is een programmaatje dat bij Photoshop zit en je kunt er bewegende animaties in maken of een bestaande in bewerken.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:56 schreef Angel22 het volgende:
Hoe maak je in hemelsnaam een smilie![]()
Tekenenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:56 schreef Angel22 het volgende:
Hoe maak je in hemelsnaam een smilie![]()
PTAquote:Op zondag 7 maart 2004 17:47 schreef Conflict het volgende:
wie gaat er nou in een auto inbreken om de spoiler te jatten?
quote:Op zondag 7 maart 2004 13:18 schreef Herr.Flick het volgende:
Nobel streven, maar waar begin je toch in hemelsnaam aan.
Dalijk neem je zo'n beestje in huis, en na 3 maanden moet ie er toch weer uit omdat ie heel je huis ondergezeken heeft.![]()
Uit het topic over de finalethema'squote:Op maandag 8 maart 2004 12:13 schreef rickywilliams in het idolsforum het volgende:
niemand verder?
Volgens mij is dat geen ouders smiley, die staat er al een tijdje tussen... volgens mij is ditquote:Op maandag 8 maart 2004 12:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Uit het topic over de finalethema's
Ja, de emosmilie :') (ooit op mijn verzoek gemaaktquote:Op maandag 8 maart 2004 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen ouders smiley, die staat er al een tijdje tussen... volgens mij is dit :') de ouders-smiley
Uit: spelen met jezelf....quote:Op maandag 8 maart 2004 11:24 schreef zovty het volgende:
Vreemd dat dit soort artikelen wel voor vrouwen bestaan maar dat een man/jongen het maar moet uitzoeken. Of zijn vrouwen niet zo ondernemend uit zichzelf?
*ril*
Uit het Alice fan/bash-topic.quote:Op zondag 7 maart 2004 11:54 schreef Takkembah het volgende:
tsss why not
it rocks it rocks it rocks it rocks![]()
op-sou-ten![]()
In een topic over de softcup, een soort alternatieve tamponquote:Op maandag 8 maart 2004 10:49 schreef So_Addictive het volgende:
klotedingen...
bij mij lekt het er gewoon naast![]()
en er netjes uithalen??? forget it.... dat is onmogelijk![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 20:51 schreef nevada het volgende:
Alice eruit, had gisteren al gemogen! die leeft van geiligheid op de sterrenstatus!!!wat een arrogante B*tch
![]()
Ik ergerde mij wild aan haar!
Erik vond ik errug leuk en goed (zangkwaliteit wat minder) maar errug toppie!
greetz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |