[Cross-Post/Topic]quote:Op zondag 28 maart 2004 12:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
the man who wasn't there
[offtopic]InTrePidIvity wil mij vast wel even een mailtje sturen?[/offtopic]
dat had ik al eens aan patch gevraagd en die zei, dat het enige mogelijke was omaan hem te vragenquote:Op maandag 22 maart 2004 14:12 schreef MasterWouter het volgende:
HEY!
oh...ff vraagie.
weet iemand of er ook een site bestaat waarop staat welke nederlandse acteurs/actrices stemmen inspreken voor films. zoals voor brother bear bijvoorbeeld of voor the lion king?
ik kan het niet vinden, of het is er gewoon niet
Een goedenavondquote:Op donderdag 29 april 2004 22:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja schop ja
quote:[b]* Fok! Movie Trivia - Mei 2004
Spelregels
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wie het punt krijgt.
Degene wie hem het eerst goed beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen, er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Als deze persoon dat niet binnen een uur gedaan heeft, mag iemand anders deze taak van hem overnemen. Dit om het topic niet onnodig lang vast te laten zitten. Wanneer iemand aangeeft dat hij weggaat na het beantwoorden van een vraag, mag er natuurlijk meteen een andere vraag gesteld worden.
Het is niet toegestaan om meerdere antwoorden in één post te geven. De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren.
Het is handig als de persoon die de vraag gesteld heeft het topic in de gaten blijft houden. Als hij/zij voor een langere periode daar niet toe in staat is, is er waarschijnlijk wel iemand bereidt om deze vraag op te geven, aan wie dan het goede antwoord doorgegeven kan worden, zodat deze de jurering verder op zich kan nemen.
Het is niet toegestaan om meer dan 2 gokken/antwoorden te doen, voordat de vragensteller deze afgekeurd heeft. Dit om het spammen van tig antwoorden door één persoon te voorkomen.
Puntentelling
Elke maand wordt er een nieuwe ranking gestart. De laatste vraag die voor 0:00 uur van de laatste dag van de maand is gesteld, telt nog mee voor die maand. Als deze vraag beantwoord is wordt er een nieuwe topic geopend (met als titel: "Fok! Movie Trivia - [MAAND JAAR] I").De resultaten van de vorige maanden en de overall ranking kun je in dit topic terugvinden: Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Elke goed beantwoorde vraag is één punt waard. In elke 10e topic van de maand tellen de punten dubbel.
Vragen
Je mag vragenstellen over elke film die je kan bedenken (TV-films, direct-to-video-films, films die nog in de bios moeten komen, mogen dus ook), zolang je maar verwacht dat de vraag te beantwoorden is.
Vragen waarvoor meerdere antwoorden mogelijk zijn kun je het best vermijden, aangezien dit nog wel eens onduidelijkheden wat punten verdeling op kan leveren. Bij vragen met meerdere antwoorden, moeten al je antwoorden in dezelfde post staan om goedgekeurd te kunnen worden.
Een overzicht van de soorten vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep : Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Spoilertag
Omdat er tegenwoordig een spoilertag is, is het handig om die af en toe te gebruiken. Zo was er laatst een vraag om 10 films op te noemen waar de hoofdpersoon dood ging op het eind. Als je die film nog niet hebt gezien, dan wil je dat niet weten. Daar is de spoilertag heel erg handig voor.
Verboden
Het gebruik van IMDb of welke website ook bij het beantwoorden van de vragen is verboden. Als we erachter komen dat dit toch gebeurt is, wordt het punt niet toegekend.
Ranking
Deze zal Gorro aan het begin van elk topic bekend maken, mits hij het topic ook opent natuurlijk of edit.
IRC-Kanaal
Tegenwoordig bestaat er ook een IRC-kanaal speciaal voor FMT. Waar je gezellig kunt chatten met de andere FMT-ers. Het is in principe niet de bedoeling om te gaan overleggen over de vragen, gezien dat oneerlijk is tegenover de mensen die niet in dat channel (kunnen) zitten.Dit kanaal is #fmt op de IRC-server van Fok!, irc.fok.nl, Port 6667.
Slowchat
Met de komst van een apart slowchat-topic (Fok! Movie Trivia - Slow/FastChat-topic #10) is slowchat in dit topic, net als in alle andere topics in FTR niet meer toegestaan. Een grappige opmerking mag natuurlijk altijd, maar ga geen hele gesprekken meer voeren. Indien nodig kunnen reacties weggemodereerd worden.
Openingspost
Zoals valt te zien is er een duidelijke eenheid in de vorm van de OP's binnen deze topicreeks. Voor het gemak van jullie én anderen, heeft InTrePidIvity een kant-en-klare openingspost gemaakt, waarbij je alleen nog even de topictitel hoeft in te vullen en de gestelde/nog te stellen vraag! Verder kan je deze gewoon kopiëren vanaf InTre's geweldige OP-sjabloon
De vraag
wellicht komt dit topic ook weer tot levenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:38 schreef InTrePidIvity het volgende:Patch is terug
EigenlijkPatch is terug
, want nu haal ik al helemaal geen puntjes meer
Er is in elk geval weer een zwakke pols voelbaar....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wellicht komt dit topic ook weer tot leven
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:55 schreef California het volgende:
Moet ik nou een nieuwe openen?
Hij is mooi geworden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:55 schreef California het volgende:
Moet ik nou een nieuwe openen?
Vind je? Lief van je.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 03:06 schreef SODA het volgende:
Hij is mooi geworden.
Vooral met diequote:Op dinsdag 20 juli 2004 03:06 schreef California het volgende:
[..]
Vind je? Lief van je.
You noticed!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 03:09 schreef SODA het volgende:
Vooral met die. Schitterend toch?
Dat is inderdaad wel een beetje jammer, maar wat wil je...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er staat geen [afbeelding] bij het nieuwe topic.
Hahahaha, dus eigenlijk verandert er niksquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:11 schreef dolle_hond het volgende:
er staat nu een vraagteken.
ik ga niets bijzonders doen in de vakantie. lekker thuisblijven (en de hele dag fokken oid)
jawel, ik begin eerder met fokkenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:19 schreef GFP het volgende:
[..]
Hahahaha, dus eigenlijk verandert er niks
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:23 schreef InTrePidIvity het volgende:Patch
Heb je die vriendin overgehouden aan Fuerteventura??
http://www.imageshack.us (nog makkelijker dan picserver...)quote:Op maandag 26 juli 2004 08:09 schreef Patch het volgende:
Weet er iemand een gratis, goede, makkelijke site waar je foto's op kunt plaatsen, zodat je die weer bijvoorbeeld kunt plaatsen in FMT?
Ik had voorheen picserver, maar die schijnt niet meer te werken...
En het weer schijnt ook beter te wordenquote:Op maandag 26 juli 2004 10:04 schreef dolle_hond het volgende:vakantie
auquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk mama, ik schop een topic
*schop*
Subtiele hintquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk mama, ik schop een topic
*schop*
Krijg jij er ook zo'n kick van? (*)quote:
M'n excuses, het was niet mijn bedoeling subtiel te zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:20 schreef GFP het volgende:
[..]
Subtiele hint
Ik snapte hem al niet, dan zal ie wel erg subtiel zijn geweest...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
M'n excuses, het was niet mijn bedoeling subtiel te zijn.![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:31 schreef dolle_hond het volgende:
241
hoezo dubbelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:29 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik snapte hem al niet, dan zal ie wel erg subtiel zijn geweest...
Moeten we trouwens nog dubbel zo snel/slow chatten...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoezo dubbel
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
En de Heer sprak:
Bla bla...
Opgelet! 10e topic. Dus dubbel zo slow of dubbel zo fast chatten.
G-e-e-n p-r-o-b-l-e-e-m h-o-o-r d-o-l-l-e_h-o-n-dquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:25 schreef dolle_hond het volgende:
ow sorry dan
ben je Heinz aan het lezenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:27 schreef GFP het volgende:
[..]
G-e-e-n p-r-o-b-l-e-e-m h-o-o-r d-o-l-l-e_h-o-n-d
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:13 schreef twentemeisje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:13 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb geen tijd, maar je antwoord was goed dolle_hond, dus ik doe het even hier en ben dan weer wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bijna weekend
en daarna weer werken
Shit zeg OW... wat kut voor je! don't know what to say...quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:05 schreef Oscar-Wilde het volgende:
zo ben er weer. zal niet veel online zijn. BlaatschaaP is vrijdag de 13de vervroegd terug gegaan naar Nederland. Ze miste haar vrienden.... en mij en haar broertje konden haar weinig schelen.
Joepie voor Blaatschaap![]()
ik dacht al, zit ze nou vanuit japan op irc.quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:05 schreef Oscar-Wilde het volgende:
zo ben er weer. zal niet veel online zijn. BlaatschaaP is vrijdag de 13de vervroegd terug gegaan naar Nederland. Ze miste haar vrienden.... en mij en haar broertje konden haar weinig schelen.
Joepie voor Blaatschaap![]()
Wat gezellig, ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:34 schreef Patch het volgende:
Ik ben hier...
Ben je druk of heb je het drukquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:47 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben zo'n eerste dag na de vakantie op het werk nogal druk. enzo.
zowel alsquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:10 schreef GFP het volgende:
[..]
Ben je druk of heb je het druk
quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zowel als
bovendien zat ik nog de FOK!stats van 4 weken ipv. 1 week te verwerken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:40 schreef GFP het volgende:
[..]
![]()
Ik doe dat eigenlijk alleen thuis...quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb nog nauwelijks de tijd genomen om eens flink te keer te gaan op het toilet.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb nog nauwelijks de tijd genomen om eens flink te keer te gaan op het toilet.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:35 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk alleen thuis...
jij hier zo laatquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:48 schreef GFP het volgende:
Meisjes uit het oosten kunnen weinig hebben vandaag de dag, beetje beschermd opgevoed en zo...
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:48 schreef GFP het volgende:
Meisjes uit het oosten kunnen weinig hebben vandaag de dag, beetje beschermd opgevoed en zo...
zowel als...quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij hier zo laat
internet thuis of overwerk
Zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:46 schreef GFP het volgende:
[..]
Zoals ik al zei
Goedemorgen, heb je al een nieuwe vraag klaarliggen, uiteraard heb je het goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
Okee okee okee... Goedemorgen
Ja! Dus hupsakee... naar FMT!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:56 schreef GFP het volgende:
[..]
Goedemorgen, heb je al een nieuwe vraag klaarliggen, uiteraard heb je het goed
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:23 schreef GFP het volgende:
[..]
Mijn favo wresteler was trouwens Jimmy "the superfly" Snuka.
wrestlingquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]die van mij.... The Undertaker!
[afbeelding]
vroeggâh dolle_hond... vroeggâh...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wrestling
ikweet hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
vroeggâh dolle_hond... vroeggâh...
Livequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ikweet het
ik heb zelfs Anton Geesink live bezig gezien met die onzin
het zal rond 1978 zijn geweest. gelukkig hield hij zich in toen hij mijn hand schudde. ik kreeg hem ongeschonden terug.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:24 schreef GFP het volgende:
[..]
Live![]()
![]()
![]()
Wauw...
Toen was ik 5...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het zal rond 1978 zijn geweest. gelukkig hield hij zich in toen hij mijn hand schudde. ik kreeg hem ongeschonden terug.
ik al een stuk ouderquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:37 schreef GFP het volgende:
[..]
Toen was ik 5...
jouw vraag veroorzaakt die zuchtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:29 schreef twentemeisje het volgende:
Vanwaar de zucht dol hondje?
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:32 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken haar niet
heb ik dan nog niet genoeg koffie op om met wakkere ogen te kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Stop playing games with your FMT-friendsquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij is ze nog bekender dan Beckinsale.
Maar ik had wel gelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Stop playing games with your FMT-friends
pompidompidomquote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:56 schreef dolle_hond het volgende:
tomtidomtidom
quote:Op maandag 23 augustus 2004 08:13 schreef dolle_hond het volgende:
taptitaptitap
*KUCH*quote:Op maandag 23 augustus 2004 08:46 schreef twentemeisje het volgende:
Gaat lekker hè?
Goodmorning
bop sh-bop sh-bopquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:13 schreef dolle_hond het volgende:
taptitaptitap
Het is wel lekker relaxed wakker worden...quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:19 schreef dolle_hond het volgende:
moet jou als roker dan wel aanspreken
dolle_hond +1quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:23 schreef dolle_hond het volgende:
dicky
koffiequote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:37 schreef twentemeisje het volgende:
dolle_hond wat heb je geslikt?
dolle_hond on speedquote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:52 schreef dolle_hond het volgende:
flieberdiflans
flieberdiflip
flieberdiflans
padam padam
flieberdiflans
flieberdiflip
flieberdiflans
als je specifieke uitleg nodig hebt, dan mail je maar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:02 schreef GFP het volgende:
[..]
dolle_hond on speed
ik ben nog steeds met je uitleg bezig, ik gebruik Excell niet zo veel![]()
De prequel was veel beter, deze ging wel...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:37 schreef dolle_hond het volgende:
vond je het een goede film?
Niet nodig, ik weet hem alquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:33 schreef twentemeisje het volgende:
Zal ik het antwoord dan zelf maar geven?
Wat ken je me toch goed!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:22 schreef GFP het volgende:
tmVincent
Dan kan ze Vincent ook wel inruilen!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:43 schreef dolle_hond het volgende:
voor monica staan ze in de rij
jij leek toch veel op monica of had ik die fot nou toch niet gezienquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan kan ze Vincent ook wel inruilen!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij leek toch veel op monica of had ik die fot nou toch niet gezien
* dolle_hond opent zijn mailboxquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:01 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik kan hem je wel mailen
Heb je 'm bewaard danquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:01 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik kan hem je wel mailen
In mijn dromen wel ja....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij leek toch veel op monica of had ik die fot nou toch niet gezien
Hmm, ik heb even voor je gezocht, maar de foto heeft de laatste herinstallatie niet overleeftquote:Op woensdag 1 september 2004 21:32 schreef dolle_hond het volgende:
nog geen foto gezien
Je had 'm toch ook met een punaise boven je bed aan de muur gepriktquote:Op donderdag 2 september 2004 08:54 schreef GFP het volgende:
[..]
Hmm, ik heb even voor je gezocht, maar de foto heeft de laatste herinstallatie niet overleeft![]()
Nee, daar hangt Samantha Fox...quote:Op donderdag 2 september 2004 09:33 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je had 'm toch ook met een punaise boven je bed aan de muur geprikt![]()
Goedemorgen....
Ik vroeg me al af wat er met haar gebeurd was.quote:Op donderdag 2 september 2004 09:41 schreef GFP het volgende:
[..]
Nee, daar hangt Samantha Fox...
Toch leuk dat je een rolletje mee pikt in de film van een van je helden...quote:
quote:Op donderdag 9 september 2004 15:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wow patch, wat een cast
eendebekquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:48 schreef twentemeisje het volgende:
Ola amigos... TM bek in da house...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:57 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
een Cystocopie?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
maar dit komt meer in de buurt:
[afbeelding]
En om helemaal precies (en plastisch) te zijn....
[afbeelding]
(hiermee ben ik gemarteld...)![]()
rijmt wel... Ureteroscopie...quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:35 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
een Cystocopie?
Dat doet volgens mij wel pijnquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
rijmt wel... Ureteroscopie...
Het was behoorlijk ernstig (aanhoudende niersteenkolieken plus ontstoken nier).... en bovenal onmenselijk pijnlijk.... Ze hebben me platgespoten met morfine en zelfs dat hielp niet (hoewel ik er wel lekker high van werd...)... Zes dagen in het ziekenhuis doorgebracht... Ben nu wel weer de oude Joyce maar die kusjes mogen natuurlijk altijd!!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:52 schreef dolle_hond het volgende:
is het ernstig tm
dan moeten we je namelijk extra veelgaan geven
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het was behoorlijk ernstig (aanhoudende niersteenkolieken plus ontstoken nier).... en bovenal onmenselijk pijnlijk.... Ze hebben me platgespoten met morfine en zelfs dat hielp niet (hoewel ik er wel lekker high van werd...)... Zes dagen in het ziekenhuis doorgebracht... Ben nu wel weer de oude Joyce maar die kusjes mogen natuurlijk altijd!!!
wist ik al dat jij in 't echt Joyce heette?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het was behoorlijk ernstig (aanhoudende niersteenkolieken plus ontstoken nier).... en bovenal onmenselijk pijnlijk.... Ze hebben me platgespoten met morfine en zelfs dat hielp niet (hoewel ik er wel lekker high van werd...)... Zes dagen in het ziekenhuis doorgebracht... Ben nu wel weer de oude Joyce maar die kusjes mogen natuurlijk altijd!!!
Wist je wel al dat ik Wouter heet?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:29 schreef Patch het volgende:
[..]
wist ik al dat jij in 't echt Joyce heette?
even nadenken....
euhmmmmmmmmmm... kweenie.... Maar dan weet je het nu!!! Hebben we niet eens zo'n topic gevuld met het elkaar aanspreken met de echte namen? Dat klonk toen zo weird....quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:29 schreef Patch het volgende:
[..]
wist ik al dat jij in 't echt Joyce heette?
even nadenken....
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:36 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Wist je wel al dat ik Wouter heet?
* twentemeisje is het daar volkomen mee eens!quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vind deze wel heel erg liev, niet te overtreffen denk ik
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:51 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
euhmmmmmmmmmm... kweenie.... Maar dan weet je het nu!!! Hebben we niet eens zo'n topic gevuld met het elkaar aanspreken met de echte namen? Dat klonk toen zo weird....
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:49 schreef Sheridana het volgende:
En deze avond dan? Ik verveel me....
Nou, lekker dan D_H, daar heb ik echt wat aan!!quote:Op woensdag 22 september 2004 21:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]![]()
sorry, ben er maar af en toe
zoals ik al zei: sorry. geniet van mijn kortstondige aanwezigheid, want morgenavond ben ik er helemaal nietquote:Op woensdag 22 september 2004 21:57 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nou, lekker dan D_H, daar heb ik echt wat aan!!![]()
![]()
Ben druk bezig met genieten!quote:Op woensdag 22 september 2004 21:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zoals ik al zei: sorry. geniet van mijn kortstondige aanwezigheid, want morgenavond ben ik er helemaal niet
je stelt je vast voor dat ik nou naast je zit en je laat zien hoe snel mijn vingers......over het toetsenbord gaan terwijl ik blind typ....quote:Op woensdag 22 september 2004 22:04 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ben druk bezig met genieten!
Vroeger, toen FMT nog es gezamenlijk een weekendje weg zou gaanquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:39 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt ja !
vroeger...
![]()
memories....
Eerlijk gezegd ben ik er ook elke dag....ik laat me niet altijd zien!quote:Op woensdag 22 september 2004 22:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je stelt je vast voor dat ik nou naast je zit en je laat zien hoe snel mijn vingers......over het toetsenbord gaan terwijl ik blind typ....
maar laten we wel zijn, jij bent hier zo weinig. ik ben er praktisch elke dag........
ow je bent dus op de hoogte van al mijn erudiete postsquote:Op woensdag 22 september 2004 22:17 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik er ook elke dag....ik laat me niet altijd zien!![]()
dat was gezellie hequote:Op woensdag 22 september 2004 22:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vroeger, toen FMT nog es gezamenlijk een weekendje weg zou gaan
Ja, wat is daarmee gebeurd? Das toch al bijna een jaar geleden of zo?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vroeger, toen FMT nog es gezamenlijk een weekendje weg zou gaan
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2004 22:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow je bent dus op de hoogte van al mijn erudiete posts
Patch ging op vakantiequote:Op woensdag 22 september 2004 22:23 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ja, wat is daarmee gebeurd? Das toch al bijna een jaar geleden of zo?
*snif*quote:Op woensdag 22 september 2004 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Patch ging op vakantie
Volgens mij iets minder lang geleden, maar wel lang idd...
was begin van het jaar. patch ging naar zijn eiland en OW naar japanquote:Op woensdag 22 september 2004 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Patch ging op vakantie
Volgens mij iets minder lang geleden, maar wel lang idd...
ik ook, alleen geen gebouw meer tot mijn beschikking...quote:Op donderdag 23 september 2004 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan nog steeds hoor
ik wil dat nog steeds wel opetenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:44 schreef Sheridana het volgende:
Ik kan nog steeds...en ik wil nog steeds ontbijt maken!
uiteraardquote:Op donderdag 23 september 2004 17:59 schreef Patch het volgende:
gingen we dan ook ketsen?
Thanx and done!quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:24 schreef ranja het volgende:
done
Zet je zelf de vraag er in?
vandaag nietquote:Op woensdag 29 september 2004 15:45 schreef dolle_hond het volgende:
patch: zit je nou in amsterdam dan
]quote:Op woensdag 29 september 2004 15:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Patch, ben je veel in contact met hem geweest dan?
Ik dacht eigenlijk dat je maar een kleine rol had?
quote:Op donderdag 30 september 2004 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
hey, tm, ben je alweer aan t werk
Nee, ben met enige tussenpauzes sinds vorige week maandag alweer aan de slag (beetje te voortvarend bleek achteraf, vandaar wat dagen thuis geweest).quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:39 schreef dolle_hond het volgende:
vandaag begonnen dan
je moet wel een beetje zuinig op jezelf zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nee, ben met enige tussenpauzes sinds vorige week maandag alweer aan de slag (beetje te voortvarend bleek achteraf, vandaar wat dagen thuis geweest).
You're right! Daarom ga ik volgende week ook lekker vier dagen naar Parijs, even weg. Het is nogal chaos in mijn hoofd lately door dat hele ziekenhuisgebeuren. En nu hoorden we deze week dat een broer van mijn vader wederom kanker heeft en dat er dit keer niets meer aan te doen is, dat is dus ook als een bom ingeslagen in onze familie. Bah... klotezooi allemaal....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je moet wel een beetje zuinig op jezelf zijn
done...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:02 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb geen mail-adres van je, anders zou ik iets persoonlijkers vertellen. mail mij anders even, dan kan ik replyen.
That Sux !!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:56 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
You're right! Daarom ga ik volgende week ook lekker vier dagen naar Parijs, even weg. Het is nogal chaos in mijn hoofd lately door dat hele ziekenhuisgebeuren. En nu hoorden we deze week dat een broer van mijn vader wederom kanker heeft en dat er dit keer niets meer aan te doen is, dat is dus ook als een bom ingeslagen in onze familie. Bah... klotezooi allemaal....
Inderdaad GFP-tje!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:14 schreef GFP het volgende:
[..]
That Sux !!!!
Ik hoest idd een beetje, voor de rest gaat het allemaal Toppiejoppiequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Inderdaad GFP-tje!Hoest met jou dan?
Hij is leuk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
http://myjokemail.com/videos/Golf.shtml
Billy Connolly wannabequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben Stiller wannabequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:11 schreef Khalein het volgende:
[..]
Billy Connolly wannabe![]()
Seriously, though... Grappig
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben Stiller wannabe![]()
Right awayquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kan InTre misschien zijn geweldige OP-sjabloon eens aanpassen?
Gorro maakt de stand niet meer op, dat is nu dolle_hond.
dolle_hond, wat ga je doen??quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:33 schreef dolle_hond het volgende:
ik pas en verlaat fok! zometeen een tijdje
hallo.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
dolle_hond, wat ga je doen??
En hoe lang blijf je weg? En wie houdt de stand bij?? Vragen, vragen, vragen....
Wil je mijn punten er dan ook even bijtellenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:22 schreef dolle_hond het volgende:
dat klopt, ik ga ff de avond tellen
is nou toch gebeurdquote:Op donderdag 11 november 2004 17:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wil je mijn punten er dan ook even bijtellen
Fok! Movie Trivia - November 2004 V
Fok! Movie Trivia - November 2004 V
Fok! Movie Trivia - November 2004 IV
dubbel zo slow volgens mij...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opgelet! 10e topic. Dus dubbel zo slow of dubbel zo fast chatten.
We gaan idd niet zo vlot...quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:27 schreef Patch het volgende:
dubbel zo slow volgens mij...
animeerwerk, voor zover het dat was, heb ik wel voor gezien nu.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
6!
Ga je nog naar het buitenland binnenkort, Patch?
Of heb je genoeg animeerwerk gedaan voorlopig?
Ik zit in het zuiden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sardinië neem ik aan?
Daar ben ik vorig jaar zomer nog op vakantie geweest, in het noorden
Wat ben je daar zoal aan het uitvoeren dan?
Niet de slechtste locatie??? Het regent hier de Godganse dag !!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dan heb je niet de slechtste locatie uitgekozen
Hoe lang gaat dat nog duren dan?
Finding Neverland...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:14 schreef Don_Tom het volgende:
ff vraagje tussendoor. De "hint" (cryptisch) voor de sneak preview in LUX nijmegen is deze week: "J.M. Barrie's biografie".
Weet iemand op welke film dit kan slaan?
Wat?quote:Op woensdag 17 november 2004 08:22 schreef dolle_hond het volgende:
das jammer
neequote:Op woensdag 17 november 2004 12:43 schreef GFP het volgende:
[..]
Wat?
Dit keer in bed wakker geworden?
Dank je.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Heel veel succes daar Patch en tot snel.
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:12 schreef Patch het volgende:
Jongens,
Het is helaas weer zover, ik ga er weer vandoor.
Over een paar dagen dan....
Ik zoek de zon weer op.
Ik hoop wel dat mijn inbreng zoals die 'vroeger' bij FMT was ooit nog eens terug komt, want ik heb nog altijd erg veel plezier gehad met het spelen daarvan.
Vrijdag vertrek ik naar Tenerife om daar in een nieuwe hotelketen heel het entertainment-gebeuren op touw te gaan zetten. Ik heb een team samengesteld, waaronder mijn vriendin, en we gaan ervoor zorgen dat mensen daar een fijne vakantie hebben op show-gebied, want al het andere (eten, weersomstandigheden, omgeving, service) daar geef ik geen zak om, als het avond-gebeuren maar gewoon top is.
Vrijdag neem ik het vliegtuig en ben dan dus weer een hele tijd weg. Alhoewel ik natuurlijk wel heel gauw een internet aansluiting hoop te vinden voor FMT.
grtjsEn vergeet me niet
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:31 schreef GFP het volgende:
[..]
Helemaal dit bericht gemist...
Veel succes Patch![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is een prettig vooruitzicht in deze koude en natte maanden.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Je moet er ook nog een Italiaanse schone naast denken... dan is het plaatje compleet...
En wellicht een koud pilsje... ook nooit weg
quote:
quote:
is het hierbinnen ookquote:Op zondag 5 december 2004 13:26 schreef Patch het volgende:
Niet zo heel warm... 23 graden maar
nu ff nietquote:Op zondag 5 december 2004 13:33 schreef Patch het volgende:
Heb jij ook je zonnebril op?
Blue Lagoon 3quote:Op zondag 5 december 2004 16:32 schreef dolle_hond het volgende:
en patch, hoe moet dat nou met je filmcarriere als je daaro zit
Opnames voor de grotere films zitten erop.quote:Op zondag 5 december 2004 16:32 schreef dolle_hond het volgende:
en patch, hoe moet dat nou met je filmcarriere als je daaro zit
Hee Johnny! How's life in the 'tropics'? Bevalt het een beetje daarquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Opnames voor de grotere films zitten erop.
En mocht er nog een interessante aanbieding komen, dan ben ik gelukkig hier in zo´n positie dat ik zo mijn koffers weer pak.
Toch wel een daverend succes, dit kanaal.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
IRC-Kanaal
Tegenwoordig bestaat er ook een IRC-kanaal speciaal voor FMT. Waar je gezellig kunt chatten met de andere FMT-ers. Het is in principe niet de bedoeling om te gaan overleggen over de vragen, aangezien dat oneerlijk is tegenover de mensen die niet in dat channel (kunnen) zitten.Dit kanaal is #fmt op de IRC-server van Fok!, irc.fok.nl, Port 6667.
*Update*
Het Fok!-forum heeft tegenwoordig ook een optie om een web-based-versie van IRC te gebruiken, deze is hier te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |