quote:Op woensdag 1 december 2004 11:12 schreef Patch het volgende:
Jongens,
Het is helaas weer zover, ik ga er weer vandoor.
Over een paar dagen dan....
Ik zoek de zon weer op.
Ik hoop wel dat mijn inbreng zoals die 'vroeger' bij FMT was ooit nog eens terug komt, want ik heb nog altijd erg veel plezier gehad met het spelen daarvan.
Vrijdag vertrek ik naar Tenerife om daar in een nieuwe hotelketen heel het entertainment-gebeuren op touw te gaan zetten. Ik heb een team samengesteld, waaronder mijn vriendin, en we gaan ervoor zorgen dat mensen daar een fijne vakantie hebben op show-gebied, want al het andere (eten, weersomstandigheden, omgeving, service) daar geef ik geen zak om, als het avond-gebeuren maar gewoon top is.
Vrijdag neem ik het vliegtuig en ben dan dus weer een hele tijd weg. Alhoewel ik natuurlijk wel heel gauw een internet aansluiting hoop te vinden voor FMT.
grtjsEn vergeet me niet
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:31 schreef GFP het volgende:
[..]
Helemaal dit bericht gemist...
Veel succes Patch![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is een prettig vooruitzicht in deze koude en natte maanden.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Je moet er ook nog een Italiaanse schone naast denken... dan is het plaatje compleet...
En wellicht een koud pilsje... ook nooit weg
quote:
quote:
is het hierbinnen ookquote:Op zondag 5 december 2004 13:26 schreef Patch het volgende:
Niet zo heel warm... 23 graden maar
nu ff nietquote:Op zondag 5 december 2004 13:33 schreef Patch het volgende:
Heb jij ook je zonnebril op?
Blue Lagoon 3quote:Op zondag 5 december 2004 16:32 schreef dolle_hond het volgende:
en patch, hoe moet dat nou met je filmcarriere als je daaro zit
Opnames voor de grotere films zitten erop.quote:Op zondag 5 december 2004 16:32 schreef dolle_hond het volgende:
en patch, hoe moet dat nou met je filmcarriere als je daaro zit
Hee Johnny! How's life in the 'tropics'? Bevalt het een beetje daarquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Opnames voor de grotere films zitten erop.
En mocht er nog een interessante aanbieding komen, dan ben ik gelukkig hier in zo´n positie dat ik zo mijn koffers weer pak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |