quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is een prettig vooruitzicht in deze koude en natte maanden.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Je moet er ook nog een Italiaanse schone naast denken... dan is het plaatje compleet...
En wellicht een koud pilsje... ook nooit weg
quote:
quote:
is het hierbinnen ookquote:Op zondag 5 december 2004 13:26 schreef Patch het volgende:
Niet zo heel warm... 23 graden maar
nu ff nietquote:Op zondag 5 december 2004 13:33 schreef Patch het volgende:
Heb jij ook je zonnebril op?
Blue Lagoon 3quote:Op zondag 5 december 2004 16:32 schreef dolle_hond het volgende:
en patch, hoe moet dat nou met je filmcarriere als je daaro zit
Opnames voor de grotere films zitten erop.quote:Op zondag 5 december 2004 16:32 schreef dolle_hond het volgende:
en patch, hoe moet dat nou met je filmcarriere als je daaro zit
Hee Johnny! How's life in the 'tropics'? Bevalt het een beetje daarquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Opnames voor de grotere films zitten erop.
En mocht er nog een interessante aanbieding komen, dan ben ik gelukkig hier in zo´n positie dat ik zo mijn koffers weer pak.
Toch wel een daverend succes, dit kanaal.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
IRC-Kanaal
Tegenwoordig bestaat er ook een IRC-kanaal speciaal voor FMT. Waar je gezellig kunt chatten met de andere FMT-ers. Het is in principe niet de bedoeling om te gaan overleggen over de vragen, aangezien dat oneerlijk is tegenover de mensen die niet in dat channel (kunnen) zitten.Dit kanaal is #fmt op de IRC-server van Fok!, irc.fok.nl, Port 6667.
*Update*
Het Fok!-forum heeft tegenwoordig ook een optie om een web-based-versie van IRC te gebruiken, deze is hier te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |