Burqa mag niet. Het gezicht moet herkenbaar blijven en de ogen zichtbaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Doe een hoofddoekje op (voor mijn part een burqa) dan maak ik wel een foto van jou? Deal????![]()
hahahahaha, zei die dat echt?? Bush????quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:07 schreef pberends het volgende:
[..]
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ik zie net bij het NOS de 5 seconden voordat hij JP ontmoette voor de 2e keer.
"I can't remember his name"
LOL LOL LOL LOL
Natuurlijk NOS maar wel grappig.
Ja Bush: "I can't remember his name"quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
hahahahaha, zei die dat echt?? Bush????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woehahahahahahahahahahahaah.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja Bush: "I can't remember his name"
Ik kon het niet helemaal volgen, omdat ik dacht dat het cabaret was ofzo, maar het was echt zo.
Vet schijnheilig toen de deuren met JP opeens opengingen: "Hi, Jan Peter"quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Woehahahahahahahahahahahaah.
UeberLOL!!!! Wat een sukkels!!!
![]()
![]()
![]()
LOL @ NOS.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat geeft maar een hoe serieus Balkie wordt genomen!
Ach, als Dora het ermee eens is, wil ik voor een keer best een uitzondering maken... Oh nee, wacht dat valt onder postieve discriminatie... Deze optie valt af... Nou dan maar op de foto met een hoofddoekje i.p.v burqa. Dat is toch geen ramp, hoop ik?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:14 schreef freako het volgende:
[..]
Burqa mag niet. Het gezicht moet herkenbaar blijven en de ogen zichtbaar.
Ik heb Bush nog niet Balkenende horen uitspreken. Vandaar dat ie 'm ook altijd 'my friend' noemd.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat geeft maar een hoe serieus Balkie wordt genomen!
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Vet schijnheilig toen de deuren met JP opeens opengingen: "Hi, Jan Peter"![]()
![]()
Doe ik jullie niet aan, daar krijgen de fok!ers nachtmerries van. Vraag maar aan hen die op IRC zittenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Mogen we ook een foto van jou (mag met hoofddoekje)?
Ging over iemand anders. Lijkt me sterk eigenlijk maar goed, het NOS zou het wel weer beter weten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is toch niet normaal meer, wat een imago heeft Balkie.
...en wat is Bush een dom varken.![]()
Wat denk je? Welke Nederland kent Bush. Geen Amerikaan dus Balk kent.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:28 schreef Silmarwen het volgende:
Tja over wie zegt het nu meer. Balkie of Bush?
Jezus man leer grammatica!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat denk je? Welke Nederland kent Bush. Geen Amerikaan dus Balk kent.
Maar het is niet zeker dat het over Balk ging.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:24 schreef pberends het volgende:
[..]
het NOS zou het wel weer beter weten.
Hallo veel Amerikanen weten niete ens wara Nederland ligt. Dat is ook best zielig.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat denk je? Welke Nederland kent Bush. Geen Amerikaan dus Balk kent.
Maar het is niet zeker dat het over Balk ging.
Ja, maar er is geen sprake van ongeoorloofde discriminatie. NIEMAND mag met een hoofddeksel op de foto, TENZIJ diegene aannemelijk kan maken dat er een gegronde reden* is om dit te negeren. Als hij/zij dat niet kan, heeft ie pech gehad.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Irrelevant. Het punt is dat IK gediscrimineerd word, omdat ik niet met een hoofddeksel op de foto mag en die moslima's wel.
Een pet dragen om cosmetische redenen en een hoofddoek of tulband dragen om religieuze redenen zijn geen gelijke gevallen, dus mag er gediscrimineerd worden.quote:Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld.
Bush? Wie is dat?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:28 schreef Silmarwen het volgende:
Tja over wie zegt het nu meer. Balkie of Bush?
Ja, zo kun je elke vorm van discriminatie wel goedpraten. Je mag mensen niet discrimineren vanwege hun afkomst, tenzij je aannemelijk kan maken dat die bevolkingsgroep buitenproportioneel veel problemen veroorzaakt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:31 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, maar er is geen sprake van ongeoorloofde discriminatie. NIEMAND mag met een hoofddeksel op de foto, TENZIJ diegene aannemelijk kan maken dat er een gegronde reden* is om dit te negeren. Als hij/zij dat niet kan, heeft ie pech gehad.
De goede die de slechte terroristen vermoord.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bush? Wie is dat?
Als je hier geboren bent ben je van nederlandse afkomst. Criminele buitenlanders (dus zonder ned. paspoort) worden gewoon uitgezet hoor, dus ik begrijp je relaas niet helemaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, zo kun je elke vorm van discriminatie wel goedpraten. Je mag mensen niet discrimineren vanwege hun afkomst, tenzij je aannemelijk kan maken dat die bevolkingsgroep buitenproportioneel veel problemen veroorzaakt.
Ben je weer vrijgelaten door de FA'squote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je hier geboren bent ben je van nederlandse afkomst. Criminele buitenlanders (dus zonder ned. paspoort) worden gewoon uitgezet hoor, dus ik begrijp je relaas niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |