Osama ook niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:16 schreef SnookieMJ het volgende:
jan-peter is dan ook geen gebrukelijke engelse naam.
De achternaam van Saddam.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:19 schreef Hawk het volgende:
Correctie: Hij kon de naam van Colin Powell niet onthouden.
Dat later ze zeker nog een keer zien. Als het journaal een kans ziet om Balkenende of Bush in de zeik te zetten, doen ze dat vol overgave.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:31 schreef Darklight het volgende:
Idd een afgang, heb het ook gezien.
Zouden ze het bij het 8uur journaal nog een keer laten zien, of wordt dat eruit geknipt?
natuurlijk is dat wel raar, want hij heeft z'n huiswerk dus duidelijk niet gedaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:49 schreef freako het volgende:
[..]
Overigens is het niet zo raar dat Bush de voornaam niet kent. Ik neem aan dat jij wel alle 200 regeringsleiders in de wereld met volledige naam kent?
Ik neem aan dat als jij iemand op bezoek krijgt je weet wat z'n naam is.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:49 schreef freako het volgende:
[..]
Dat later ze zeker nog een keer zien. Als het journaal een kans ziet om Balkenende of Bush in de zeik te zetten, doen ze dat vol overgave.
Overigens is het niet zo raar dat Bush de voornaam niet kent. Ik neem aan dat jij wel alle 200 regeringsleiders in de wereld met volledige naam kent?
Ben ik president van de USA?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:49 schreef freako het volgende:
[..]
Dat later ze zeker nog een keer zien. Als het journaal een kans ziet om Balkenende of Bush in de zeik te zetten, doen ze dat vol overgave.
Zonder z'n huiswerk te maken is ie wel president geworden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ben ik president van de USA?
Je mag toch minimaal van Bush verwachten dat ie zn huiswerk doet, maar zelfs dat doet ie niet :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |