Synergy Q450quote:Motor
Type Ééncilinder 4-takt
Koelsysteem Vloeistofgekoeld
Cilinderinhoud 449 cc
Boring x slag 97 x 60.76
Compressieverhouding 12:1
Klepaandrijving DOHC, 4 kleppen per cilinder
Ontsteking Computergestuurde digitale transistor ontsteking met elektronische vervroeging
Starter Elektrisch
Benzinetoevoer Carburateur, Mikuni TMR 41
Smering 'Dry sump'
Bougie NGK CR8EB
Vermogen 45 Pk a/h achterwiel (gemeten)
Koppel nnb
KTM 640 Duke IISquote:Specificaties:
Motor: eencilinder viertakt
Inhoud: 445cc
Boring x slag: 98 x 59 mm
Compressie ratio: 12,0:1
Max. vermogen: 60 PK @ 10.000 rpm
Max. koppel 45 Nm @ 8.000 rpm
Kleppen: 4
Nokkenas: DOHC
Koeling: vloeistofgekoeld
Versnellingen: 5
De eerste fok! motormeet?quote:Displacement: 625.00 ccm (38.14 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
HP (kW): 55.00 (40.1) @ 7250
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 58.00 (5.9 / 42.8) @ 5500
Bore x stroke: 101.0 x 78.0 mm (4.0 x 3.1 inches)
Fuel system: Carburettor
Valves per cylinder: 4
Gears: 5
Transmission type/final drive: Chain
Front suspension travel: 140 mm (5.5 inches)
Rear suspension travel: 170 mm (6.7 inches)
Front tyre dimensions: 120/70-HR17
Rear tyre dimensions: 160/60-HR17
Front brake(s): Single disc
Front brake(s) diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brake(s): Single disc
Rear brake(s) diameter: 220 mm (8.7 inches)
quote:Op zondag 14 maart 2004 09:30 schreef Makster het volgende:
Ik ga ff mijn tanden poetsen, mijn reet ontlasten, pak aan hijsen en richting de BP. Als het regent stompen we met zijn alle OPM in elkaar en ik zie jullie zo
quote:Op zondag 14 maart 2004 09:30 schreef Makster het volgende:
Ik ga ff mijn tanden poetsen, mijn reet ontlasten, pak aan hijsen en richting de BP. Als het regent stompen we met zijn alle OPM in elkaar en ik zie jullie zo
quote:Op zondag 14 maart 2004 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
haahha kom maar op, One Punch Mickey, weet je nogquote:Op zondag 14 maart 2004 09:30 schreef Makster het volgende:
Hoe heet die gozer ook weer Slashme.quote:Op zondag 14 maart 2004 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jazeker, een kennis heeft er ook een. wat voor type weet ik niet maar hij doet ook mee aan wedstrijden.
niet dat ik weetquote:Op zondag 14 maart 2004 09:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe heet die gozer ook weer Slashme.
He, ik ben hartstikke braaf jaquote:Op zondag 14 maart 2004 09:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Edit:
Oh edit, ik dacht -O van OPM, dat zou PM worden,. PatrickM dus, ik dacht al, wat heeft die nu weer gedaan
quote:Op zondag 14 maart 2004 12:09 schreef JK het volgende:
Heb je wel je MC naam geregistreerd? Anders ga je klappen krijgen vrees ik zodra je het op je jas gaat plakken
Hoeveel Fok MC's zouden er zijn denk je?quote:Op zondag 14 maart 2004 13:53 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Toch maar eens de clubnaam registreren, en dan zorgen voor naamsbekendheid voordat we in elkaar getimmerd gaan worden![]()
Het gaat niet om FOK, het gaat om 'MC'. Mag je niet zomaar gebruiken.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoeveel Fok MC's zouden er zijn denk je?![]()
Want?quote:Op zondag 14 maart 2004 15:30 schreef JK het volgende:
[..]
Het gaat niet om FOK, het gaat om 'MC'. Mag je niet zomaar gebruiken.
Waar staat MC voor denk je? Het zou hetzelfde zijn als voetbalclubs geen FC meer voor hun naam mogen plakken.quote:Op zondag 14 maart 2004 15:30 schreef JK het volgende:
[..]
Het gaat niet om FOK, het gaat om 'MC'. Mag je niet zomaar gebruiken.
Precies... en ik vrees dat dan 99% van de MC's hun naam moeten gaan wijzigen...quote:Op zondag 14 maart 2004 16:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar staat MC voor denk je? Het zou hetzelfde zijn als voetbalclubs geen FC meer voor hun naam mogen plakken.
echt schuin, zijn kneepads waren goed versleten en niet door een schuurpapiertje...quote:Op zondag 14 maart 2004 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo die kerel op Klaverblad Apeldoorn, die ging erg schuin,
ik ging iig aardig vlot door die bochtjesquote:Op zondag 14 maart 2004 18:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie was nu eigenlijk de snelste op Apeldoorn? Niet dat het uitmaakt, maar vind ik altijd wel leuk om te weten
Tja, zo kan ik het ook, als ik er als aan aap naast ga hangenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
echt schuin, zijn kneepads waren goed versleten en niet door een schuurpapiertje...
ik iets van 160 km gereden...
zou ik sowieso doen om gehoorbeschadiging te voorkomen.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:09 schreef Makster het volgende:
Ook weer thuis. Tering wat waaide het hard, werd er echt GEK van. Niet normaal meer man! Ben bijna in staat om oordoppen aan te schaffen.
Nou heb nu ongeveer een uur met 150 gereden en VOLOP windquote:Op zondag 14 maart 2004 18:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar mark niet, het schijnt dat je 3 min 140 km/h kunt rijden zonder serieuze schade op te doen...
Weer stap opzij???? Uitkijken daarmee, wees blij dat ie je nog waarschuwdquote:Op zondag 14 maart 2004 18:09 schreef Makster het volgende:
Ook weer thuis. Tering wat waaide het hard, werd er echt GEK van. Niet normaal meer man! Ben bijna in staat om oordoppen aan te schaffen.
Maar het was vandaag inderdaad wel leuk ja! En ik ben er nu zeker van dat ik echt andere banden moet hebben. Op het klaverblad zette mijn achterband gewoon een stappie opzij
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:17 schreef Makster het volgende:
Owja Pat281. Thanks voor het pinnen bij de pomp. Mail anders ff je rekeningnummer door dan maak ik het geld dadelijk ff over
a.scheurwater2@chello.nl
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zonder die auto's konden we ze goed bijhouden toch?
doe ik.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kon wel voorbij OPM maar eigenlijk vondt ik het wel fijn iemand voor mij..Die jongen begint goed.
Alleen Makster was uit het zicht verdwenen met zijn rotbandjes. Aansluiting met Riet en ZX9 raakten we kwijt door auto's die ertussen schoven.
Iedereen die pic's heeft mag ze ook mailen .. graag zelfs .. pbartATchello.nl
AT is apestaartje he.
Ook de foto's die gepost worden, dus onbewerkt graag!
ja klopt maar uit het zicht verdwenen ze in het begin niet.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we al 1.5 keer gehad toen er pas een auto tussenkwam.
Dat was even afzien he, ik ben ook blij dat jullie geen ZX-12 respectievelijk Bandit 1200 reden.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Nou heb nu ongeveer een uur met 150 gereden en VOLOP wind
Naja, toch maar eens kijken dan voor doppenWat kosten die dingen?
af en toe wel ja, maar het was goed te doen.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ook met die bochtjes draaien had ik er wat last van .. jullie ook of niet ?
Inderdaad ja op het Klaverblad werd je continu heen en weer geduwdquote:Op zondag 14 maart 2004 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was even afzien he, ik ben ook blij dat jullie geen ZX-12 respectievelijk Bandit 1200 reden.
Zo was het wel vol te houden. Ik had ook veel last van de winddruk. Dat deden mijn vorige motoren toch beter.
Ook met die bochtjes draaien had ik er wat last van .. jullie ook of niet ?
Op dat klaverblad:quote:Op zondag 14 maart 2004 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
af en toe wel ja, maar het was goed te doen.
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens OPM, waar zouden hun staan om foto's te maken hier
www.klaverblad-apeldoorn.tk
Teveel olie in het blok?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op dat klaverblad:
1 keer ben ik even (groot woord) geschrokken, er kwam rook uit je motor. shit .. gas dicht ..
(voordat jij snelheid verliest en ik erop knal)
Later heb ik het nog 2 keer gezien .. maar niet de kant van je uitlaat.
Ja ik wilde ook liever niet crashen. En die wind was niet grappig.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik moet wel zeggen, dat ik in het begin niet goed de bocht doorkeek en dan gaat het veel minder soepel. maar als je het wel doet, zoals ik vandaag deed, gaat het echt super!!! ik had het idee dat ik nog harder kon, maar ik durfde niet...![]()
Je kan er geen nagel in zetten met je vinger, dat lukt bij jou banden wel?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn ze niet uitgedroogd?
Kawa's ratelen alleen, ze roken over het algemeen niet of nauwelijks.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, blijft een Kawa
Hapquote:Op zondag 14 maart 2004 18:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kawa's ratelen alleen, ze roken over het algemeen niet of nauwelijks.
Geen Bandit 1200?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:46 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja... het word toch echt een supersport hierna
Of een Suzuki GSX1400quote:Op zondag 14 maart 2004 18:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen Bandit 1200?
Dat is een kwestie van customizingquote:Op zondag 14 maart 2004 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, dan zit ik weer zo door mn stepjes heen, vrees ik....
Ohh....quote:Op zondag 14 maart 2004 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben trouwens de enige die geen supersport heeft
Deze zijn onbewerkt en 2 mb per stuk met een upload van 128 kb/s.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:10 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje trage webserver Luc. Of hebben we last van veel meekijkers.![]()
Zijn deze onbewerkt? Of wil je die nog even mailen?
Wil Rietvaerder ze ook nog alles mailen graag.![]()
Ehm waarom geen Photoshop en betere Jpeg?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:11 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Deze zijn onbewerkt en 2 mb per stuk met een upload van 128 kb/s.
(Server staat beneden)![]()
voor mij ook graag!! -edit-quote:Op zondag 14 maart 2004 19:10 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje trage webserver Luc. Of hebben we last van veel meekijkers.![]()
Zijn deze onbewerkt? Of wil je die nog even mailen?
Wil Rietvaerder ze ook nog alle mailen.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Gave pics Luc!
Dit word denk ik mijn volgende
[afbeelding]
Maar ik heb de foto's nu .. moet ik ze even resizen en mailen dan?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:13 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben héél slecht met fotosoep.
Snap ik echt hé-le-maal niets van.
ja, ik moet welquote:Op zondag 14 maart 2004 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker doen!!!
Tis mijn eigen server. Hij staat namelijk hier in huis.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik heb de foto's nu .. moet ik ze even resizen en mailen dan?
Of mag je webserver dit gewoon hebben..
Nog bedankt voor saving my day.
Ik dacht dat ik 379 had gereden, maar dat moet ik dan bijstellen.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
PS: Ik heb 390km gereden vandaag
Een Suzuki.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een mafkees trouwens op de terugweg..... die ook op klaverblad reed
Wat voor motor was dat nou eigenlijk
Zover was ik... maar wat voorquote:Op zondag 14 maart 2004 19:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een Suzuki.
Ach toen deze leiperd met motorrijden begon waren dit de machines dus dan herken je dat wat sneller.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, zoiets dacht ik al... maar ik kan natuuriljk niet te lang naar rechts kijken, dan zie je zo weinig van wat er voor je gebeurd.
Maar heren, ik vond het een erg geslaagde dag vandaag! Goed weer, leuke omgeving en een leuke groep!
Wat Mackster en ik weten en jullie niet is dat er een paar chicks in de bosjes stonden knielden hoor.quote:
Ja, als hij gewoon origineel was herkende ik hem ook welquote:Op zondag 14 maart 2004 19:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach toen deze leiperd met motorrijden begon waren dit de machines dus dan herken je dat wat sneller.
Het was inderdaad een zeer geslaagde dag!
BTW: wij waren de enigste die ook de eerste meet hadden meegemaakt.
Alleen telt die voor mij maar half met de motorscoot.
In Hoog Vaals ben ik met vakantie geweest en daar kan je ook mooi toeren maar dat is net ff te ver misschien. (Epen en omgeving)
Je had iets tegen Zeeland meende ik he .. kan ook mooi zijn langs het water. Alleen wat camera's.
Dit keer genn blauwtje gelopen?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat Mackster en ik weten en jullie niet is dat er een paar chicks in de bosjes stonden knielden hoor.
Vorige keer ook al niet op het fysieke vlak .. maar daar was ik toen eigenlijk ook niet op uit.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dit keer genn blauwtje gelopen?
Die staan op mijn pa's pc.... zou ik morgen doen okquote:Op zondag 14 maart 2004 20:10 schreef ZX9R het volgende:
Zo, nu heb ik alle foto's!
Alleen zou ik graag de originelen hebben.
Kunnen jullie die melen naar fokmcATeenbergenPUNTnl?
Mag je wel houdenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Mark, er zit nog een pakje Sultana in mijn tanktas
Tja nog 5-6 dagen heel enthousiast sms'en, bellen, mailen enzo maar daarna ineens ijskoud.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar eigenlijk is het dus gewoon een sletje, wel neuken maar niet verder willen...
zeker!! ondanks dat ik redelijk lam was (korte nacht) en koppijn had was het zeer geslaagd. waar gaan we de volgende keer dus heen? het mooie weer komt eraan...quote:Op zondag 14 maart 2004 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar heren, ik vond het een erg geslaagde dag vandaag! Goed weer, leuke omgeving en een leuke groep!
Foto's staan op pa's pc, staat nu uit en staat benedenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rietvaerder en zx9r, kunnen jullie de foto's ook nog ff naar mij sturen?
Rotterdam bij ons.... daar kan je erg hard knallen. Maar die heb ik nu al zo vaak gezien, ghehe.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, limburg is wel een end weg. hangt er wel vanaf waar natuurlijk. jullie hebben het wel eens over de havenroute gehad. waar is dat dan?
Nee, maar je kon ook niet goed stoppen op Apeldoorn.... of je moest motor onder viaduct zetten en stukje lopenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, nu heeft luc nog geen schuine avatar...
echt jammer he!! ik ging veel schuiner (en harder) dan vrijdag vandaagquote:Op zondag 14 maart 2004 21:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, maar je kon ook niet goed stoppen op Apeldoorn.... of je moest motor onder viaduct zetten en stukje lopen
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt een vet geluid komt er uit je ZX9R Luc,
Jij hebt Michelin Pliot Sportquote:Op zondag 14 maart 2004 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, hoe kan ik zien of het tourbanden zijn? staat dat erop ofzo?
Moet je niet studeren?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij hebt Michelin Pliot Sport![]()
HEEEL goede banden, niks meer aan doen
Ik had hem bijna weer ingehaaldquote:Op zondag 14 maart 2004 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wanneer ga jij andere halen dan? jij bleef wel ver achter...niet dat t iets uitmaakt maar is wel leuker als je zo hard door de bocht kan gaan
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had hem bijna weer ingehaald .:)
Zaten ook nog een paar auto's tussen heh. Het viel nog best mee,begin ging ik gewoon goed mee alleen toen die 2 auto;s er tussen kwamen toen hield het wel ff op jaquote:Op zondag 14 maart 2004 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wanneer ga jij andere halen dan? jij bleef wel ver achter...niet dat t iets uitmaakt maar is wel leuker als je zo hard door de bocht kan gaan
Ik denk dat als we nog een kwartiertje doorgingen welquote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet overdrijven he
Das inderdaad ook weer zo.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je band een stap opzij zet weet je dat je moet stoppen met proberen... dan is de grip gewoon ronduit kut
evenals op oordoppen (he Markquote:Op zondag 14 maart 2004 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
en een hele leuke.......
en tja, op banden moet je NOOIT bezuinigen, evenals op goede kleding (he Pepijn)
Ik zou toch eens contact opnemen met de vorige eigenaar.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:25 schreef Makster het volgende:
Neemt niet weg dat ik inderdaad andere banden wil, geen vertrouwen hebben is KUT.
Ik heb nog een nieuw Lucky Strike Suzuki racepak van 1.500 pieken.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
en een hele leuke.......
en tja, op banden moet je NOOIT bezuinigen, evenals op goede kleding (he Pepijn)
Idd ook erg belangrijk. Ik reed in t begin ook zonder, maar zou nu niet anders meer willen.... je hoort de wind gewoon nietquote:Op zondag 14 maart 2004 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
evenals op oordoppen (he Mark)
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Alleen moet je ze wel uitdoen als je staat te praten met iemand
Ga met een beetje gas de bocht in en dan hoe verder in de bocht hoe meer gas zeg maar. Dus uhh ja met een trekkende motorquote:Op zondag 14 maart 2004 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou toch eens contact opnemen met de vorige eigenaar.
Heb je trouwens geen lekkende schokdemper / verkeerde afstelling.
Hoe ga je de bocht in, zonder gas tot uit bocht .. of hou je hem trekkend ... enz ..
[..]
Ik heb nog een nieuw Lucky Strike Suzuki racepak van 1.500 pieken.
Daarom even contact opnemen met de vorige eigenaar.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Mark vertelde me dat ie ook zwabbere vorige keer met volgas acceleren...Lijkt mij toch wel erg sterk dat je banden zo weinig grip geven met 8 graden buiten temp. Idd iets met vering dan lijkt me, dat zei ik al eens geloof ik..
Waarom doe je dat pak niet aan Pepijn
idd net een powerslide!!quote:Op zondag 14 maart 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik blijf die avatars vet vinden.... die van Mark vind ik het mooiste, de hoek is mooier
Ok, wat moet ik hiervan denken?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
Pak: gisteravond nog aangehad.![]()
Inderdaad .. dat ik even ging kijken hoe het paste na 1994 .. en of het wat voor de volgende dag was.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ok, wat moet ik hiervan denken?![]()
Kan je beter rosbief nemen.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ok, wat moet ik hiervan denken?![]()
Maare.. is voor je eigen veiligheid hoor....
O ja, ga eens naar de slager, koop een stukje leverworst, gooi dat in t zand en huiver... zo zie je er dus uit als je onderuit gaat met de broek die jij aan had
Jongens, lees dit even doorquote:Op zondag 14 maart 2004 16:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar staat MC voor denk je? Het zou hetzelfde zijn als voetbalclubs geen FC meer voor hun naam mogen plakken.
nee hoor, ik vind het ook stom. tis spelen met je eigen lichaam. pepijn vertelde van die keer dat ie 50 m. doorgleed nadat ie onderuit ging met een spijkerbroek aan en alleen maar schrammen opliep, maar dat was puur geluk natuurlijk.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja... ik vind het gewoon stom, maar goed
Ben ik de enigste?
HD-rijders vallen toch nooit?quote:Op maandag 15 maart 2004 07:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarja, mijn oom (HD rijder) vertelde ook dat ie altijd met spijkerbroek rijdt, in de zomer zelfs met korte broek en t-shirt. toen ik daarop zei, en als je een glijer maakt dan? ja, zei ie, als je gaat dan maar meteen goed...
nou, mij niet gezien!! ik wil graag na een glijer nog wel kunnen rijden.
Ik ga dus in mei al naar de Eiffelquote:Op maandag 15 maart 2004 08:33 schreef ZX9R het volgende:
Goeiesmorregens allemaal!
Ik lag er gisteren al om half tien in.![]()
Zo moe was ik na een inspannend dagje toeren.
@ OPM: De foto's zoals ik ze heb gemaakt staan op één van de eerste pagina's van dit topic (2 mb per stuk)![]()
Die superbikeolie van Castrol is echt super.Ik merkte gisteren dat hij sneller in zijn toeren klimt dan voorheen.
Nu heb ik wel een beetje last van mijn polsen van die lange zit gisteren. Ik ben dat ook niet gewend om zolang te rijden. Dit was voor mij de langste rit die ik op deze brommer heb gemaakt.![]()
Over een ritje in Limburg: Lijkt me leuk, alleen dat is zooooo ver voor mij.
En de Eifel? Lijkt me super alleen dan wel een paar dagen (weekend).
Binnenkort ga ik met een stel anderen naar Nürenberg om een keer over het circuit te rijden daar. Als jullie zin hebben????![]()
zou ik ook zijn na meer dan 500 km (!) te hebben gereden, wat een afstand!quote:Op maandag 15 maart 2004 08:33 schreef ZX9R het volgende:
Ik lag er gisteren al om half tien in.![]()
Zo moe was ik na een inspannend dagje toeren.
Nu heb ik wel een beetje last van mijn polsen van die lange zit gisteren. Ik ben dat ook niet gewend om zolang te rijden. Dit was voor mij de langste rit die ik op deze brommer heb gemaakt.![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 08:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Plo, jij hebt wat gemist hoor, whooo
oh ok, evengoed s6 met je oriëntatiegesprekquote:Op maandag 15 maart 2004 08:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh het is niet echt een sollicitatie gesprek, meer om te kijken of er iets is voor me... oriëntatiegesprek ofzo
Da's best lekker ff naar de Eiffel.quote:Op maandag 15 maart 2004 08:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga dus in mei al naar de Eiffel
Hoe kan het trouwens dat je motor sneller in toeren klimt door andere olie![]()
zingen..quote:Op maandag 15 maart 2004 09:09 schreef ZX9R het volgende:
Ik vond hem ook netter lopen gisteren. Behalve zo net bove de 80 km/h. Toen begon hij te zingen![]()
Inderdaad niks mis mee !!! Super geluid kwam er uit je pijp zetten. Kan die van mij nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 15 maart 2004 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zingen..janken moet ie
niet dat de jouwe dat niet deed, wat een geluid
ik begin arthur te begrijpen.
Jouw yoshi klinkt anders ook vetquote:Op maandag 15 maart 2004 09:24 schreef Makster het volgende:
Inderdaad niks mis mee !!! Super geluid kwam er uit je pijp zetten. Kan die van mij nog een puntje aan zuigen
Is inderdaad ook niks meequote:Op maandag 15 maart 2004 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jouw yoshi klinkt anders ook vet![]()
Maak je dan ook foto's?quote:Op maandag 15 maart 2004 09:51 schreef Makster het volgende:
Dan kan ik deze gelijk ff op roken, dat is dan ook gelijk het enige waarvoor deze banden nuttig kunnen zijn
wanneer? Daar wil ik bij zijn!quote:Op maandag 15 maart 2004 09:51 schreef Makster het volgende:
Dan kan ik deze gelijk ff op roken, dat is dan ook gelijk het enige waarvoor deze banden nuttig kunnen zijn
quote:Op maandag 15 maart 2004 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zingen..janken moet ie
Twobrothersquote:Op maandag 15 maart 2004 09:57 schreef SuperFour het volgende:
Mij begrijpen...?
Ik volg 't even niet....
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Twobrothers
Ik zie je plaatje niet!quote:Op maandag 15 maart 2004 10:06 schreef SuperFour het volgende:
Even een mooie foto van m'n fiets, gisteren bij Holec gemaakt door Aussie...
[afbeelding]
Nu je avatar nog.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:12 schreef SuperFour het volgende:
Nu wel, als 't goed is...
You arequote:Op maandag 15 maart 2004 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nu je avatar nog.
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nu je avatar nog.
T klonk sowieso allemaal vet, vooral toen we in Dieren (over het spoor naar rechts) met zijn 5en bij het stoplicht de 2 rijstroken in beslag namen. Het werd groen en Vrooooaaaaaaaaarrrrrrrrrrr met zijn alle tegelijk in stereo/dolby surroundquote:Op maandag 15 maart 2004 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zingen..janken moet ie
Alleen voor het geluid zou je al motor gaan rijden!quote:Op maandag 15 maart 2004 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
T klonk sowieso allemaal vet, vooral toen we in Dieren (over het spoor naar rechts) met zijn 5en bij het stoplicht de 2 rijstroken in beslag namen. Het werd groen en Vrooooaaaaaaaaarrrrrrrrrrr met zijn alle tegelijk in stereo/dolby surround. Echt kicken gewoon!
Luc, kun je niet ff een audiootje opnemen voor arthurquote:Op maandag 15 maart 2004 10:31 schreef SuperFour het volgende:
Stoppen nou...!
Ik heb al even helemaal geen geld meer voor m'n motor en als jullie nog even zo doorgaan, ren ik weer naar Martijns om een TwoBros te bestellen....!
Zal ik wel eens doen.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Luc, kun je niet ff een audiootje opnemen voor arthurwe moeten hem ff extra aanmoedigen nu
ben zeeeer benieuwd hoe een 2bros klinkt op zijn Honda!!!
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Luc, kun je niet ff een audiootje opnemen voor arthurwe moeten hem ff extra aanmoedigen nu
ben zeeeer benieuwd hoe een 2bros klinkt op zijn Honda!!!
Vet he, en Pepijn die een wheelie maaktequote:Op maandag 15 maart 2004 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
T klonk sowieso allemaal vet, vooral toen we in Dieren (over het spoor naar rechts) met zijn 5en bij het stoplicht de 2 rijstroken in beslag namen. Het werd groen en Vrooooaaaaaaaaarrrrrrrrrrr met zijn alle tegelijk in stereo/dolby surround. Echt kicken gewoon!
En óf tie het doet!quote:Op maandag 15 maart 2004 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je em buiten staan dan? je weet iig dat ie het doet!
Lekker schoffelen!quote:Op maandag 15 maart 2004 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben trouwens aangenomen bij Groenvoorziening! Ma t/m do van 7:30 tot 16:30![]()
Jammer dat ik em gemist heb!! Iedereen trouwens…quote:Op maandag 15 maart 2004 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Vet he, en Pepijn die een wheelie maakte
ja idd! maar volgens pepijn heb ik dus geen originele demper, zo klonk ie ook niet dacht ie. Grappig want arthur en mijn buurman (voormalig blade rijder) zeiden t ook al…quote:Maare.. als jij nu ook een andere demper had, dan klonk het nog beter
netjes!! Wel vroeg je bed uit…quote:Ben trouwens aangenomen bij Groenvoorziening! Ma t/m do van 7:30 tot 16:30![]()
Zo dan verdien ik 880 euro per maand hee, en das exclusief vakantiegeld
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vet he, en Pepijn die een wheelie maakte
Maare.. als jij nu ook een andere demper had, dan klonk het nog beter
Ben trouwens aangenomen bij Groenvoorziening! Ma t/m do van 7:30 tot 16:30![]()
Zo dan verdien ik 880 euro per maand hee, en das exclusief vakantiegeld
Ja, wel vroeg eruit.... maar jaquote:Op maandag 15 maart 2004 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jammer dat ik em gemist heb!! Iedereen trouwens…
[..]
ja idd! maar volgens pepijn heb ik dus geen originele demper, zo klonk ie ook niet dacht ie. Grappig want arthur en mijn buurman (voormalig blade rijder) zeiden t ook al…
[..]
netjes!! Wel vroeg je bed uit…
plus je helm op, ik zie t al voor mequote:Op maandag 15 maart 2004 10:50 schreef ZX9R het volgende:
Ik huur wel een garage maar die staat aan de andere kant van de stad.
En om in je motorpak in de auto te gaan zitten naar je motor.![]()
ambtenaren hequote:Op maandag 15 maart 2004 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja.. als je maar bezig bent toch
Is wel relaxed hoor als vakantiewerk. Als de lucht donker word gaan ze al in de kantine zitten
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jammer dat ik em gemist heb!! Iedereen trouwens?
[..]
ja idd! maar volgens pepijn heb ik dus geen originele demper, zo klonk ie ook niet dacht ie. Grappig want arthur en mijn buurman (voormalig blade rijder) zeiden t ook al?
[..]
netjes!! Wel vroeg je bed uit?
Nee hoor.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Jammer dat ik em gemist heb!! Iedereen trouwens…
Ook mooi, maar deze net iets mooier.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mooi hoor, blijf die blauwe wel mooier vinden.
Nee klopt... misschien wel voor 3500 (krijg ik nog wel voor de mijne) plus 3 keer 880 euroquote:Op maandag 15 maart 2004 11:18 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die heb je niet voor 3 keer ¤ 880,-![]()
klopt maar als 3 motorrijders anders zeggen ga je wel twijfelen, maar nu weet ik t zeker.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:17 schreef Makster het volgende:
Is inderdaad gewoon een standaard demperDacht dat je dat zelf ook wel wist toch
Gelukkigquote:Op maandag 15 maart 2004 11:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klopt maar als 3 motorrijders anders zeggen ga je wel twijfelen, maar nu weet ik t zeker.
Maar....maar.....maar......quote:Op maandag 15 maart 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik doe niet aan rammelbakken....
Het schijnt dat je met zo'n Kawa helemaal niet hard over een klaverblad kan... gisteren heb ik 3 levende bewijzen gezien...
Niemand is zo gek als jij zul je bedoelen.........quote:Op maandag 15 maart 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Het schijnt dat je met zo'n Kawa helemaal niet hard over een klaverblad kan... gisteren heb ik 3 levende bewijzen gezien...
Hahah tis dat er een auto tussen zat anders had ik je ingehaaldquote:Op maandag 15 maart 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, gek is relatief.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Niemand is zo gek als jij zul je bedoelen.........![]()
Jouw CB1000 wel dan?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:34 schreef SuperFour het volgende:
Das toch helemaal geen SuperMotard...!?!?!?
Blijf eens on-topic man...!
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahahah ja goed spul he!!
Dat stadje heet Arnhem.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:57 schreef Makster het volgende:
Trouwens gisteren nog bijna met zijn 5'n een potje motorvoetballen mee gemaaktZag die bal in dat stadje echt LAAT.
En lekker voor die kerel dat die bal de heuvel afrolden![]()
Dan ga je dus die bal achternaquote:Op maandag 15 maart 2004 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, idd
Zou je toch niet aan moeten denken als die onder je wiel komt...
Zei toch al dat ik geen idee had waar ik wasquote:Op maandag 15 maart 2004 12:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat stadje heet Arnhem.
Die boze patatkraamhouderquote:Op maandag 15 maart 2004 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vonden jullie gisteren het leukste?
LOLquote:Op maandag 15 maart 2004 12:01 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die boze patatkraamhouder![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ze moesten weer zo nodig kuilen graven.. (vlakbij Duitsland he)
Nee ik schrok niet, was (idd) niet de bedoeling maar het ging wel lekker.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik zag het ook. Voorwiel dat ongeveer 30 cm los kwam.
Ik denk dat Pepijn er zelf van schrok!![]()
Ik ookquote:Op maandag 15 maart 2004 12:04 schreef Makster het volgende:
Zag hem pas staan toen ik eenmaal naast Reetvaarder stond om te wachten
Zag er inderdaad redelijk vreemd uit jaquote:Op maandag 15 maart 2004 12:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee ik schrok niet, was (idd) niet de bedoeling maar het ging wel lekker.
Ik denk dat mark naast mij wel even wat meer er van opkeek.
Rietvaerder zat schuin voor mij vandaar dat ik het gas dicht deed.
Ik ben bang dat ik van de zomer nog wat meer ga oefenen, dit ging zo simpel.
Het volgende stoplicht rechtsaf ging die ook alweer bijna ..![]()
Het ging letterlijk in alle rust en zonder rare kronkels - althans zo voelde het.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Prutser die Pepijn![]()
yepquote:Op maandag 15 maart 2004 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja zeker
Sony toch?
de man bij de kraam was idd leuk, hij maar roepen en jullie maar doorgaanquote:Op maandag 15 maart 2004 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vonden jullie gisteren het leukste?
Ik wilde wel meevoetballen, maar ik reed er (vlak)links langs i.p.v. rechts.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat stadje heet Arnhem.
En idd., die bal was wel irri. Ik zag in mijn spiegeltjes dat een auto er vol overheen reed toen hij probeerde voor die bal uit te wijken.![]()
Echt niks gehoordquote:Op maandag 15 maart 2004 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de man bij de kraam was idd leuk, hij maar roepen en jullie maar doorgaanmaar achteraan rijden in een groep is ook gaaf hoor, in elke bocht 1 voor 1 de motoren die bocht zien nemen is echt een mooi gezicht.
Maar het leukste: klaverblad!!!
Ik kneep hem wel even want ik stond daar nog op de stoep met een niet startende motor.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de man bij de kraam was idd leuk, hij maar roepen en jullie maar doorgaanmaar achteraan rijden in een groep is ook gaaf hoor, in elke bocht 1 voor 1 de motoren die bocht zien nemen is echt een mooi gezicht.
Maar het leukste: klaverblad!!!
Ik vond t ook overdreven, als we daar nu al een half uur bezig waren…quote:Op maandag 15 maart 2004 12:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt niks gehoord
Dacht dat die Oost landers altijd zo aardig waren![]()
waar? Het blad? Toen vond ik het wel genoeg en wilde naar huis (koppijn hielp ook niet, wat wel verdween door adrenaline)quote:Ik vond Posbank en Klaverblad t leukste... maar waarom bleven we daar zo kort eigeniljk
nee joh, we gingen speciaal ri. Apeldoorn!quote:Op maandag 15 maart 2004 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
Klaverblad: ik dacht dat het bij de route hoorde.
Supermooi ding!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Mark ook met die banden?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Oke
Ik kan me altijd wel een uurtje of 3 zoet houden op zo'n blad.. ofnie Mark
Nou, laatst waren we toch effe zoet op Gorinchem met die Holec gasten van MF..quote:Op maandag 15 maart 2004 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mark ook met die banden?
Heb het altijd wel naar mijn zin jaquote:Op maandag 15 maart 2004 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mark ook met die banden?
Inderdaad, alleen wel een beetje jammer die grensquote:Op maandag 15 maart 2004 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je wel gelijk de grens van je banden
dat zeker!!!quote:Op maandag 15 maart 2004 12:51 schreef Makster het volgende:
Maar goed we hebben het naar onze zin gehad
iddquote:en daar gaat het toch om![]()
Mijn voetsteun bleek los te zitten, en de schakelas zit op dezelde moer.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Hahaha...![]()
Ja, ANWB geeft effe een route over Klaverblad Apeldoorn![]()
![]()
Waarom startte dat ding van je nou weer niet?
Enne Pat, jouw motor hoort op t klaverblad thuis
Ik heb ook een leuk (geheim) topic klaarliggen .. maar op deze manier gaan we dat niet redden.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nog 14 te gaan…en ik heb een nieuwe (mv topic) klaarliggen maar thuis op de pc…
Aardigquote:Op maandag 15 maart 2004 13:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu mogen jullie eens een topic openen
quote:Op maandag 15 maart 2004 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook een leuk (geheim) topic klaarliggen .. maar op deze manier gaan we dat niet redden.
En vanmiddag na werktijd een uur vergaderen.
Ben ik weleens..quote:Op maandag 15 maart 2004 13:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |