BMW R1150RTquote:Motor
Type 2-cilinder 4-takt boxermotor
Kleppen 4 per cilinder
Cilinderinhoud 1085 cc
Boring x slag 99,0 mm x 70,5 mm
Vermogen 72kW (98pk) bij 7500/min
Koppel 97 Nm bij 5750/min
Compressieverhouding 11,3 : 1
Koelsysteem lucht/olie
Distributie HC
Mengselvorming/ Motorregeling Bosch Motronic MA 2.4
Koppeling enkelvoudig, droog
Katalysator 3-wegkatalysator
Transmissie 6-versnellings-closebak met klauwschakeling
Overbrengingen l 2,045; ll 1,600; lll 1,267; lV 1,038; V 0,900; Vl 0,800
Eindoverbrenging 2,75 : 1
Elektrische installatie
Dynamo Wisselstroomdynamo (600W)
Accu 12 V / 14 Ah
Maten en gewichten
Tankinhoud 18 l waarvan ca. 4 l reserve
Zithoogte rijklaar 800 mm
Rijklaar gewicht 229 kg
Toelaatbaar totaalgewicht 450 kg
Prestaties en verbruik
Topsnelheid 225 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 4,0 s
Acceleratie 80-120 km/h 3,4 s
Brandstofverbruik bij 90 km/h 4,3 l / 100 km
Brandstofverbuik bij 120 km/h 5,2 l / 100 km
Frame en rijwielgedeelte
Frame 3-delig, voor- en achterframe met meedragend motorblok
Voorvork BMW Telelever met centraal veerbeen, uitgaande slag traploos verstelbaar
Veerweg 170 mm
Achterwielophanging Eenzijdige swing-arm Paralever
Aandrijving cardan
Veerbeen Centraal veerbeen met schroefdrukveer en enkelpijps gasdrukdemper, traploos verstelbare uitgaande slag, hydraulisch verstelbare veervoorspanning
Veerweg 130 mm
Remmen
voor: Dubbele schijfrem (Ø 305mm), zwevend gemonteerd, vaste 4-zuiger remklauwen
achter: Schijfrem (Ø 276mm) met zwevende 2-zuiger remklauwen
Remvoeringen
voor: Gesinterd metaal
achter: Organisch
Wielen Lichtmetalen velgen met 5-dubbelspaaks design
voor: 3,50"x 17"
achter: 5,00"x 17"
Banden (voor) 120/70 - ZR 17
Banden (achter) 170/60 - ZR 17
Mijn favoriet, zal ik best weleens mee off-road willen raggenquote:Motor
Type 2-cilinder 4-takt boxermotor
Kleppen 4 per cilinder
Cilinderinhoud 1130 cm³
Boring x slag 101 mm x 70,5 mm
Vermogen 70 DIN kW (95 pk) bij 7250/min
Koppel 100 Nm bij 5500/min
Koelsysteem lucht/olie
Mengselvorming/ Motorregeling Bosch Motronic MA 2.4 met roluitschakeling
Katalysator geregelde 3-wegkatalysator
Transmissie 6 versnellingen
Eindoverbrenging 2,9:1
Elektrische installatie
Dynamo 700 W
Accu 12 V/19 Ah
Maten en gewichten
Tankinhoud 25,2 l, waarvan ca. 4 l reserve
Zithoogte rijklaar 805, 825, 845 mm
Rijklaar gewicht 279 kg
Toelaatbaar totaalgewicht 495 kg
Prestaties en verbruik
Topsnelheid meer dan 200 km/h
Brandstofverbruik bij 90 km/h 4,7l/100 km
Brandstofverbuik bij 120 km/h 5,6l/100 km
Frame en rijwielgedeelte
Frame 3-deling, voor- en achterframe en meedragende motor
Voorvork BMW Telelever met centraal veerbeen, kantelontkoppeling en stuurdemper
Veerweg 120 mm
Achterwielophanging eenzijdige swing-arm (BMW Paralever)
Aandrijving cardan
Veerbeen centraal veerbeen met schroefdrukveer en enkelpijps gasgevulde schokdemper, uitgaande slag traploos verstelbaar, veervoorspanning 7 voudig verstelbaar
Veerweg voor 120 mm, achter 135 mm
Remmen
voor: dubbele EVO-schijfremmen (Ø 320 mm) zwevend gemonteerd, vaste 4-zuiger remklauwen en schuinslijtcompensatie
achter: enkele schijfrem (Ø 276 mm) met zwevende 2-zuiger remklauw
Wielen lichtmetalen velgen in 5-dubbel-sspaaks design
Banden (voor) 120/70 - ZR 17 (tubeless)
Banden (achter) 170/60 - ZR 17 (tubeless)
BMW R1150RSquote:Motor
Type 2-cilinder 4-takt boxermotor
Kleppen 4 per cilinder
Cilinderinhoud 1170 cm³
Boring x slag 101 mm x 73 mm
Vermogen 74 DIN kW ( 100 pk) bij 7000/min
Koppel 115 Nm bij 5500/min
Koelsysteem lucht/olie
Mengselvorming/ Motorregeling Brandstofinjectie, digitaal motormanagement: BMS-K met roluitschakeling, dubbele bougies
Katalysator geregelde 3-wegkatalysator
Transmissie 6 versnellingen, schuine vertanding
Brandstof Euro loodvrij (95 RON)
Elektrische installatie
Dynamo 600 W
Accu 12 V/14 Ah
Maten en gewichten
Tankinhoud 20,0 l, waarvan ca. 4 l reserve
Zithoogte rijklaar 840, 860 mm
Rijklaar gewicht 225 kg
Toelaatbaar totaalgewicht 425 kg
Prestaties en verbruik
Topsnelheid ca. 208 km/h
Brandstofverbruik bij 90 km/h 4,5l/100 km
Brandstofverbuik bij 120 km/h 6,0l/100 km
Frame en rijwielgedeelte
Frame 3-delig, voor- en achterframe en meedragende motor
Voorvork BMW Telelever met centraal veerbeen, veervoorspanning 9-voudig verstelbaar
Veerweg 190 mm
Achterwielophanging Eenzijdige swingarm (BMW Motorrad Paralever)
Aandrijving cardan
Veerbeen Centraal WAD veerbeen met schroefdrukveer en enkelpijps gasgevulde schokdemper, uitgaande slag traploos mechanisch verstelbaar, veervoorspanning hydraulisch verstelbaar
Veerweg 200 mm
Remmen
voor: Dubbele schijfrem (Ø 305 mm) zwevend gemonteerd, vaste EVO 4-zuiger remklauwen
achter: Schijfrem (Ø 276 mm) met zwevende 2-zuiger remklauwen
Wielen Aluminium gietwielen
Banden (voor) 110/80 - R 19 (tubeless)
Banden (achter) 150/70 - R 17 (tubeless)
De eerste fok! motormeet?quote:Motor
Type 2-cilinder 4-takt boxermotor
Kleppen 4 per cilinder
Cilinderinhoud 1130 cm³
Boring x slag 101 mm x 70,5 mm
Vermogen 70 DIN kW (95 pk) bij 7250/min
Koppel 100 Nm bij 5500/min
Koelsysteem lucht/olie
Mengselvorming/ Motorregeling Bosch Motronic MA 2.4 met roluitschakeling
Katalysator geregelde 3-wegkatalysator (optie)
Transmissie 6 versnellingen
Eindoverbrenging 2,82:1
Elektrische installatie
Dynamo 700 W
Accu 12 V/19 Ah
Maten en gewichten
Tankinhoud 22 l, waarvan ca. 4 l reserve
Zithoogte rijklaar 790, 810, 830 mm
Rijklaar gewicht 246 kg
Toelaatbaar totaalgewicht 450 kg
Prestaties en verbruik
Topsnelheid 215 km/h
Brandstofverbruik bij 90 km/h 4,3 l/100 km
Brandstofverbuik bij 120 km/h 5,2 l/100 km
Frame en rijwielgedeelte
Frame 3-deling, voor- en achterframe en meedragende motor
Voorvork BMW Telelever met centraal veerbeen, uitgaande slag traploos verstelbaar
Veerweg voor 120 mm, achter 135 mm
Achterwielophanging Eenzijdige swing-arm (BMW Paralever)
Aandrijving cardan
Veerbeen centraal veerbeen met uitgaande demping traploos verstelbaar, veervoorspanning 7-voudig verstelbaar
Veerweg 135 mm
Remmen
voor: dubbele schijfremmen EVO (Ø 320 mm) zwevend gemonteerd, vaste 4-zuiger remklauwen en schuinslijtcompensatie
achter: enkele schijfrem (Ø 276 mm) met zwevende 2-zuiger remklauw
Wielen lichtmetalen velgen in 5-dubbel-spaaks design
Banden (voor) 120/70 -ZR 17 (tubeless)
Banden (achter) 170/60 -ZR 17 (tubeless)
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:Als goed gebaar voor PatrickM
Voor zondag is dit?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klasse rietvaerder!!
dus ziet het lijstje er voorlopig zo uit:
rietvaerder
patrick281
zx9r
makster
OPM
PatrickM
iemand vergeten?
Oh oke, mits mooi weer ben ik er maar weer bij dan hequote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep.
Ga slapen manquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:33 schreef Makster het volgende:
Ik vind het zwaar ruk.
Maar dat wisten wel al
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:15 schreef Makster het volgende:
wat zijn de weersverwachtingen?
Gave avatar!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja ok, dan kan ie er nog mee door. maar verder...
ja ga rusten zodat je zondag mee kanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga slapen man
Heb ik nog gelijk een mooi pak voor je wat je erbij aan kunt trekkenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou.. voor een BMW
Nee serieus, stel je eens een hele lange weg vol met stenen en zand voor, lekker in t zonnetje, en raggen maar
Voor op de weg lijkt het me ook niet zoveel, maar goed
thx!! eindelijk een foto van mezelf in een bochtquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Gave avatar!
Ik heb hier geen Photoshop (die zou Arthur meenemen vandaag, maar nee hoor), kan jij hem misschien ff inzoomen en resizen zodat ik een soortgelijk plaatje heb als jij?
Zitten ook geen kneesliders op, dan mot ik het nietquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb ik nog gelijk een mooi pak voor je wat je erbij aan kunt trekken
[afbeelding]
Die eerste R1100.. nog wat is wel vet.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Vind die GS best vet hoor
Inderdaad misschien een beter plan jaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja ga rusten zodat je zondag mee kan!!
ja dat strakke gedoe vind ik niks. en dit pak zit super en is nog redelijk strak, plus vind ik em echt mooi.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Mickey, waarom heb jij trouwens geen leren pak? Das toch wel een muts op zo'n motor
Dan is het goed, maar je vriendin verdoet dus nog wel aan de eisen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja dat strakke gedoe vind ik niks. en dit pak zit super en is nog redelijk strak, plus vind ik em echt mooi.
hahaha geen probquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan is het goed, maar je vriendin doet dus nog wel aan de eisen?![]()
idd, ik had wel een reactie verwacht nu ie op ons lijstje staat voor zondag.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Waar blijft PatjeM net was'ie er nog.
Tegen een nieuwe zeg ik geen nee .. gratis dan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Slaap je nou nog niet Mark...
Zal ik een slaapliedje zingen?
Slaap motorrijdertje slaap, daar buiten staat een BMW, een BMW met goude velgjes, die drinkt zn benzine zo zoetjes...
Nope heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
van flapperen heb ik gelukkig weinig last, je kunt zo'n beetje alles aansnoeren. ideaal. en wat ik heb begrepen van de sterkte van de nieuwe textiele pakken is dat de ontwikkeling zo ver is dat het niet veel scheelt met een leren pak. of is dat overdreven?
Jaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
O?
Hee vet!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rietvaerder, ik heb er ff 3 voor je geuploaded. moet je maar ff kijken welke het het mooiste is:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die 1e iig niet...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rietvaerder, ik heb er ff 3 voor je geuploaded. moet je maar ff kijken welke het het mooiste is:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die 1e iig niet...
Lolquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee vet!
Thanks! Je moet je rekeningnr nog ff mailen btw,
Ik ga voor de bovenste
Omdat ik dat wel eens gelezen heb. Nieuwe generaties textiel doen qua veiligheid niets onder t.o.v. leer.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom?
Wat niet wegneemt dat leer stoerder isquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat ik dat wel eens gelezen heb. Nieuwe generaties textiel doen qua veiligheid niets onder t.o.v. leer.
Tja... ik heb een vreemde smaakquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahaha ik dacht ik bewerk em ff met psp maar origineel bevalt em toch beter.
Zonder twijfelquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat leer stoerder is
ach elke vd drie is beter dan die blokkige viper-avatar van jequote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja... ik heb een vreemde smaak
niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je soms je cam op 1,5 MP staan ipv 3,2?
Nu iljkt het net alsof ik mn pa zijn lichten heb gejatquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Toch heeft een beetje bewerking ook wel wat ..
precies, daar gaat het om. kijken en durven gaat redelijk en ik heb het gevoel alsof ik mijn motor al goed begin te kennen. maarja, alles op zijn tijd he. man, wat is motorrijden heerlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Kwestie van oefenen en ervaring.... maar vooral GOED de bocht inkijken en durven...
Maar als je nog niet weet wat je motor (en banden) precies doet, NIET doen dan
jawel?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Je avatar doet het niet meer..
Toch met me eens dat je beter niet op een Fireblade kon beginnen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
precies, daar gaat het om. kijken en durven gaat redelijk en ik heb het gevoel alsof ik mijn motor al goed begin te kennen. maarja, alles op zijn tijd he. man, wat is motorrijden heerlijk![]()
geldt voor mij ook wel hoor, R6, GSX R 600, ZX9R, etc etc etc maar de blade vind ik toch wel echt apart. of een CBR 600 RR...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ooit... oooooooooit... ik heb geen droommotor eigenlijk, of eigenlijk, ik heb er teveel
Maar niet echt een specifieke...
Kijk, dat is pas een mooie foto, met wat voor camera zou die gemaakt zijn? Vette camera zo te zien!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:08 schreef Makster het volgende:
Hee pikey, ik ben onder de indruk van je resize werk. Anders kan je deze ook heus wel ff goedresizen hoor. Zijn we allemaal in stijl
[afbeelding]
Die laatste heeft een goede vriend van mijquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geldt voor mij ook wel hoor, R6, GSX R 600, ZX9R, etc etc etc maar de blade vind ik toch wel echt apart. of een CBR 600 RR...
Ik ga niet meer meeten met de Honda (kilometers beperken tot het minimum voor verkoop)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klasse rietvaerder!!
dus ziet het lijstje er voorlopig zo uit:
rietvaerder
patrick281
zx9r
makster
OPM
PatrickM
iemand vergeten?
Onderste nemen Mark!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook voor jou 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks ~~quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook voor jou 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga je toch bij mij achteropquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ga niet meer meeten met de Honda (kilometers beperken tot het minimum voor verkoop)
En met een beetje geluk is ie morgen verkocht...
Dus eerstvolgende meet dat ik mee ga is met de beemer
Ben nog niet levensmoequote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ga je toch bij mij achterop
*mee eens isquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Onderste nemen Mark!
Niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ben nog niet levensmoe![]()
hahah wel lachen he, toch maar weer de originele.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Haha, nu lijkt het net alspf je ook linkse bochtjes kan maken!
Net echt he jongens, dit
Absoluut, dat is Mark natuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is goed te zien nu wie er het schuinst hangt
Niet echtquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is goed te zien nu wie er het schuinst hangt
Omdat die andere stinkend goor zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Absoluut, dat is Mark natuurlijk
Waarom denken jullie dat ie pas nieuwe knippers heeft voor..
Testoteronquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet echt
BEter nemen we zondag dan ook een statief mee. Dan hebben we zeker de zelfde hoek van de foto en kunnen we goed vergelijken
Die reed je toch aan de grond?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat die andere stinkend goor zijn
en owja, ook iets te groot natuurlijk
Offeren we jou wel op ok?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klopt, volgende keer maar in de berm staan voor mooiere foto's!
Ik vind de eerst bocht als je die je tegen komt als je uit richting van dordt komt het lekkerst. En dan inderdaad ook weer de 3e. Dus eigenlijk de bochten omhoog dusquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, die bocht waar deze foto's gemaakt zijn is een bocht waar je helemaal niet in kan hangen, pas in de 2e bocht kan je hangen en je stepje laten vonken
Dan zou ik dus nog schuiner hangen op de foto... helaas kan je daar niet gaan staan voor foto
ik zorg voor de cam dus iemand anders mag van mij fotootjes makenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Offeren we jou wel op ok?
Ik heb ook een digicam.. maar die had mijn pa vandaag nodig, hij is ook van hem, maar goedquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zorg voor de cam dus iemand anders mag van mij fotootjes maken![]()
Die kilometers op de teller niets, maar aangezien er nog al wel eens wat stuk gaat aan dat dingquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, patM wat maken die paar honderd kms uit voor de verkoop?
hahah ok dus zolang ie rijdt, rijdt ie en niet aankomen dusquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die kilometers op de teller niets, maar aangezien er nog al wel eens wat stuk gaat aan dat ding
neuh, die andere was beter.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuke avatar he
quote:
Je schijnt de stepjes aan de grond te kunnen rijden, maar mijn inziens zit daar nog een motorblokbeschermbeugel (leuk woord voor scrabble) en een beetje kuip voor in de wegquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe snel zou zijn stepje van de BMW aan de grond zitten?![]()
Sorry, kan er niks aan doen
Zo erg nou ook weer niet, maar toch wel weer een beetje jaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hahah ok dus zolang ie rijdt, rijdt ie en niet aankomen dus![]()
Mzzlquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mensen was leuk vandaag, tot later!
Maar ik heb tenminste wel de euhhhh... grootste kuipquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Beetje jammer
Agree!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mensen was leuk vandaag, tot later!
Volgens mij heeft Patrick281 diequote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Maar ik heb tenminste wel de euhhhh... grootste kuip
Hij heeft iig de onhandigste kuipquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Patrick281 die
Goedemorgen! .. waarmee?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Patrick281 die
Tis hier ook niet al te best. Straat is nat en het ziet er grauw uitquote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen! rijden?? tis hier zo donker dat ze lantaarns maar es moesten aan doen![]()
regen...
Nope ben vandaag vrij, eindelijk is een keer en dan is het zulk honde weerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar is iedereen trouwens? werken enzo? rijden iig niet met ditweer...
hahah ja veel s6 PatM!! tis iig erg rustig hier...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:25 schreef Makster het volgende:
Maar goed, uhh ik denk dat Pat281 naar Motoport is voor zijn remmen. Reetvaarder heb ik geen ideeIk zelf ben afwezig aan het zijn. Arthur ? Denk ook aan het werken. ZX9R ?? PatM zal wel zijn buurwijf aa nhet versieren zijn ofzo
ik dacht dat PatM wel een eigen kanaal heeft gehad, maar inmiddels niet meer.quote:Owja Mutz, ik heb geen idee
thxquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:05 schreef Makster het volgende:
Hee OPM, kom er misschien een beetje laat mee maar kijk anders is op www.400cc.nl
Ik zit daar ook en het is best gezellig. Allemaal 400 cc rijders onder elkaar. Er staan daar trouwens ook routes beschreven voor de aankomende meet. Heb nu alleen ff geen tijd meer om die na te kijken want ik moet nu ff weg.
Have Fun
ik heb deze eerder gezien en hij vroeg er dacht ik teveel voor. en ik heb de viper van rietvaerder mogen horen en dat klonk erg goed!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:18 schreef hollander172 het volgende:
OPM is dit niet iets? Is specifiek voor een ZXR400.
[afbeelding]
En staat in dit topic: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/53975/1
Nee maar financieel ziet het er niet naar uit dat een srad er op dit moment in zit. Maar ik ben niet eenkenning dus er is nu iets groens voorbijgekomen wat mijn interesse wel heeft.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe gaat het trouwens met jou en je zoektocht? of is dat ff op een laag pitje?
groens? klinkt als een kawaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee maar financieel ziet het er niet naar uit dat een srad er op dit moment in zit. Maar ik ben niet eenkenning dus er is nu iets groens voorbijgekomen wat mijn interesse wel heeft.
Ben nu in afwachting van wat foto's van de motor en misschien voor volgend weekend maar eens een afspraak maken om te gaan kijken.
marktplaats zie ik? thx, ff een mailtje sturen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:30 schreef hollander172 het volgende:
En deze OPM? [afbeelding]
Is wel voor ZX6R maar misschien dat die ook past?
Yep, alleen staat hij in het buitenland (limburg). Is niet echt naast de deur om zo maar even te gaan kijken. Ik wacht eerst de foto's wel even af.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
groens? klinkt als een kawa?
Ziehier een ergonomisch design kuip.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hij heeft iig de onhandigste kuip![]()
En uiteraard denk ik langzamer s'avonds
Hij heeft iid de grootste kuip, maar dat is dan echt badkuip in kwadraat
hahaha buitenland, tis wel een eind weg idd. maarja, als het moeite is...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yep, alleen staat hij in het buitenland (limburg). Is niet echt naast de deur om zo maar even te gaan kijken. Ik wacht eerst de foto's wel even af.
graag!! zou super zijn. dat is bij utrecht toch?quote:Moet ik anders hier bij Motoport ook eens voor je kijken of ze niet wat leuks qua dempers hebben?
dus zo schrijf je een goed verhaalquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:46 schreef Patrick281 het volgende:
Bimota powerrrrrrrrrr!!
feli met je pa!quote:Maar mijn pa viert om 15:30 zijn verjaardag .. en ik moet nog wat dingen doen.
Kan beter hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus zo schrijf je een goed verhaal
[..]
feli met je pa!
maar dat klinkt wel goed allemaal! morgen dus met je bimota naar de veluwe?
Tja er staan genoeg route's op Internet. Vorig jaar had ik wat dingen gepost over restaurants enz.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja idd, in de middag zou er een bui vallen dus niet te laat afspreken morgen. weet jij nog een route voor de veluwe? vorige keer was er toch iemand die een route had liggen?
Alles beneden de rivieren is buitenland voor mij. Ze lullen ook meteen zo krom.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahaha buitenland, tis wel een eind weg idd. maarja, als het moeite is...
Ja is in Vianen, net onder Utrecht.quote:graag!! zou super zijn. dat is bij utrecht toch?
ja dat snap ik, ik zal zo es ff kijken wat ik kan vinden.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
Zelf heb ik er alleen geen tijd voor nu. Wil wel wat uitzetten/plannen maar dan voor een andere keer.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:21 schreef hollander172 het volgende:
Alles beneden de rivieren is buitenland voor mij. Ze lullen ook meteen zo krom.
dat is te rijden!quote:Ja is in Vianen, net onder Utrecht.
Ik spreek keurig ABN hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en jullie lullen zo plat!
Ja dat is best te doen. Vanuit Arnhem toch? Wordt trouwens pas volgende week, ben nu gedwongen om in huis op te ruimen e.d. Zometeen nog even de schuur uitmesten want er moet natuurlijk wel een motor in passen als ik er eentje koop.quote:dat is te rijden!
hahaha ja APN; Algemeen Plat Nederlandsquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:55 schreef hollander172 het volgende:
Ik spreek keurig ABN hoor.
ik heb er toch niet echt haast mee dus graagquote:Ja dat is best te doen. Vanuit Arnhem toch? Wordt trouwens pas volgende week, ben nu gedwongen om in huis op te ruimen e.d. Zometeen nog even de schuur uitmesten want er moet natuurlijk wel een motor in passen als ik er eentje koop.
Budget is even lastig aangezien ik nog uitgaven moet doen die ik nu niet in kan schatten. (onderhoud auto) Ik ben nu een beetje aan het kijken tussen de 4 & 4500. De motor die ik bedoelde is gewoon van een particulier, wel geimporteerd overigens via Brouwer in Putten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hahaha ja APN; Algemeen Plat Nederlands
[..]
ik heb er toch niet echt haast mee dus graag
zeg, ff een ander vraagje. ik neem aan dat je je budget hebt bijgesteld? mag vragen naar hoeveel, kan ik ook ff meezoeken. is het toevallig een bedrijf in limburg? een kennis heeft zijn bandit daar ook gekocht en voor een hele mooie prijs! zij importeren motoren vanuit duitsland vandaar. berentsen geloof ik? of iets met een B iig...
Hier aan de kust is het momenteel gewoon zonnigquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
WTF, waar hebben jullie het over???? Hondeweer? Kutweer?
Heb vandaag 250km gereden, geen spatje regen had! Wel bewolkt, maar ook af en toe lekker zonnetje
Ik dacht zijn pleemobiel (na 1 hersencel gisteravond gereactiveerd te hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik bedoelde gewoon zijn Bimota kuip hoor..
Hmm, heb jij pechquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pas in de middag is het opgehouden met regenen hierdus ik heb geen km gereden met mijn motor. en ik heb het idee dat het koud is, zelfs kouder dan gisteren...
Normaal doe je er 2 he?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:56 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik dacht zijn pleemobiel (na 1 hersencel gisteravond gereactiveerd te hebben)
nee; posten!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Al foto gezien?
ach, dan ga je toch een geknepen Gixxer rijdenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmm, heb jij pechNet trouwens linker stepje voor het eerst in contact met het asfalt gebracht
Ben ik dan echt nu al toe aan iets sportievers...? Ik wou daar eigenlijk nog 1 jaar en 8 maanden mee wachten, tot ik vol vermogen mag rijden
Ik was gisteravond zwaar verrot, dus ik was al blij met eentjequote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Normaal doe je er 2 he?
Kan niet.... geen geld voor, ik kan nog 3500 voor de mijne krijgen iigquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ach, dan ga je toch een geknepen Gixxer rijden
Vertel? Je buurmeisje te hard geneu...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik was gisteravond zwaar verrot, dus ik was al blij met eentje
Ben daarom blij dat die K1100LT geen topkoffer heeft (de orginele van BMW isquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij zet zijn eigen topkoffer er weer op, en zijn oude koffers houd ie zelf (zilver past er wel goed bij)
Tja, topkoffer, niet mooi, maar wel reuze praktisch volgens hem
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vertel? Je buurmeisje te hard geneu...![]()
k Moet zeggen dat de koffer zelf niet lelijk is, best mooi. De originele van Yamaha is pasquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ben daarom blij dat die K1100LT geen topkoffer heeft (de orginele van BMW islelijk) Ik wil alleen nog in de toekomst de orginele zijkoffers erop zetten, en een bagagerek (en daarop als ik op vakantie gaat een grote rol oid)
Ik ben iig geen liefhebber van topkoffers. Alleen op de Goldwing en de K1200LT, daar hoort het bij, maar verderquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
k Moet zeggen dat de koffer zelf niet lelijk is, best mooi. De originele van Yamaha is pas
Maar toch, op zo'n motor is het niet mooi vind ik...
Mooie kleurquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja.. het is wel handig voor zn werk enzo.
[afbeelding]
Dit is m dus... de kleur Silver Storm
wat?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:14 schreef Makster het volgende:
Ik ben er geen geld in
tofquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:10 schreef ZX9R het volgende:
Mij maakt de tijd ook niet zoveel uit!
Donder op!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tofaangezien jij uit groningen moet komen, dat klinkt voor mij als buitenland...
Mee eens, alleen dat stuk beneden de rivieren met die importbelgen is buitenland!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Donder op!
Is geen buitenland!![]()
Ehh.... 10:00 BP?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:14 schreef Makster het volgende:
Ow kee, Hoe laat spreken we af ReetVaarder. En als jij nou ff kijkt hoe we moeten rijden enzo
Ik ben er geen geld in
quote:HET WEER:
Eerst nog een enkele bui. Geleidelijk vrij helder.
Minimumtemperatuur omstreeks 4 graden. Morgenochtend perioden
met zon. In de middag van het westen uit toenemende bewolking
en in de avond nu en dan regen. Middagtemperatuur morgen rond
12 graden.
Ja, ANWB heeft een route lopen daarzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
doen we nog een route ofzo?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
A. BMW-suf-toer-tempo
wat mij betreft combi tussen B en C.quote:B. Lekker vlot doorrijden
C. Iets harder dan vlot
D. Achterlijk hard
Alle vier kan geregeld worden, maar in optie D heb ik geen zin
toch maar die bladequote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan heb je de verkeerde motor gekocht vrees ik...
Dat BMW-suf-toer-tempo is niets tegen PatM, maar idd misschien verkeerde woordkeuzequote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
wat mij betreft combi tussen B en C.
Neuh dan had je nu allang ernaast gelegenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toch maar die blade![]()
hij heeft een compleet yoshi systeem met dynokit en kn filter...ik denk dat hij rustig aan moet doen voor mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:13 schreef Rietvaerder het volgende:
We moeten wel beetje rustig voor Mark rijden..
Joh, ik wou hem effe laten happenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij heeft een compleet yoshi systeem met dynokit en kn filter...ik denk dat hij rustig aan moet doen voor mij.
Kan het boekje niet vinden op mn kamer, moet ik weer helemaal naar benedenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je al een route?
Nog 2 weken en we zullen weten of een BMW-suf-toer-tempo altijd suf isquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
A. BMW-suf-toer-tempo
hij hapt welquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nog 2 weken en we zullen weten of een BMW-suf-toer-tempo altijd suf is![]()
Ja, ging niet hard toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op zijn gemak zegt ie...dan rijd je wel flink door op je gemak
Nee hoor, ik zeg alleen maar dat we over 2 weken zullen zien hoe suf een BMW rit isquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij hapt idd ja..
Gewoon meteen gaan met dat ding en die zijkoffers goed opschuren in de bochten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg alleen maar dat we over 2 weken zullen zien hoe suf een BMW rit is![]()
(nou ja, 2 weken, ook eerst eens een beetje ervaring met de machine op doen, voor dat ik te gek ga doen)
Oke, gek binnen de marges van het type motorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Vind je het erg Pat als ik er niks van geloof
k Bedoel, zo'n ding koop je toch niet om er gek mee te doen lijkt me..
k Zag vanmiddag op de snelweg precies dezelfde BMW rijden... zelfde kleur ookquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Oke, gek binnen de marges van het type motor![]()
10:00 Uur is perfect, wel vroeg maar ok dan maarquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ehh.... 10:00 BP?
Dan Gorinchem/Utrecht, dan Veenendaal en dan in de Arnhem begint de Veluwe route...
Dus, gasten, bij Mac Veenendaal afspreken om 11:30?
Tegenstrijdig. 10 uur perfect maar wel vroegquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:15 schreef Makster het volgende:
[..]
10:00 Uur is perfect, wel vroeg maar ok dan maar
Kan een K75RT, K100RT, K100LT of een K1100LT zijn geweest. In de grove lijnen zien ze er een beetje hetzelde uit (behalve qua afmetingen en motorisch en technisch, en wat uiterlijke verschillen waaraan je kan herkenen wat wat is)quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
k Zag vanmiddag op de snelweg precies dezelfde BMW rijden... zelfde kleur ook
K1100LT toch?
Wij 10 00 BP, moet nog tanken en dan om 10.15 BP.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom op heren, we moeten wel goed afspreken voor morgen...
Wat staat er nu precies vast?
10:00 carpoolplaats Papendrecht, Mark en ik? (En misschien Pepijn, moet dan effe bevestigen)
11:30 Mac Donalds Veenendaal.
Jij had het over 10.00 uur BP en niet over 10.00 Carpool. Dus ik vind 10.00 BP ok, en dan om 10.15 Carpool.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Wij 10 uur BP, en dan om 10:15 BP![]()
![]()
Vat je effe niet hoor...
dit: 11:30 Mac Donalds Veenendaal.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom op heren, we moeten wel goed afspreken voor morgen...
Wat staat er nu precies vast?
10:00 carpoolplaats Papendrecht, Mark en ik? (En misschien Pepijn, moet dan effe bevestigen)
word je niet gek van jezelfquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
*knip*
volgens mij hebben we een trend gezetquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:11 schreef ZX9R het volgende:
En er gaat natuurlijk een digicam mee want ik wil natuurlijk ook zo'n mooi schuin plaatje als avatar
en anders om 1130 bij de Mac...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
NNee, ong niet lathans
ok ik ga er vaook uit dat PErpijn morgen dan om 10.15 bij Papendrecht staat
Hij moet gewoon...
Vet he.. maar Mark en ik waren de 1equote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
volgens mij hebben we een trend gezet
maar dan in de berm, daar waar we het schuinst hangen in de bochtquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep...
Morgen ZX9R en Pepijn er ook bij, doen we ff op Klaverblad Gorinchem
deal!! mooi, dan kan ik ook eten morgenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja idd, maar op 1 voorwaarde: als je dan ook een foto van mij maakt![]()
Heb er ook alweer mega zin in... dan maak ik natuurlijk ook een foto van jouEn ik neem je geld mee
Net al gekeken inderdaad.. *check*quote:Bij Rotterdam de A15 richting Gorinchem/Nijmegen pakken, dan afslag Papendrecht/Dordrecht, dan bovenaan bij de stolichten links, en dan achter de rotonde is een parkeerplaats
Ik heb ook een idee .. mag ik dit keer even.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Straks weer een nieuw vers topic maken
Ik heb al een ideetje
Moet hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
NNee, ong niet lathans
ok ik ga er vaook uit dat PErpijn morgen dan om 10.15 bij Papendrecht staat
Hij moet gewoon...
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Straks weer een nieuw vers topic maken
Ik heb al een ideetje
mag ik vast aanspraak doen op een mv agusta topic? gisteren beetje verveeld en al iets in elkaar geknutseld nl...maakt mij niet uit welk deel (6, 7, 8 of nog verder) want ik gok zo, zomaar hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook een idee .. mag ik dit keer even.![]()
Dat zou moeten lukken, zelfs voor een ongeleid projectiel als ik soms ben. (huh welke afslag ..)quote:Op zondag 14 maart 2004 08:40 schreef Rietvaerder het volgende:
zo, ben ik weer.
Je weet het te vinden Pepijn?
Bij Rotterdam A15 richting Gorinchem/Nijmegen, afslag Papendrecht/Dordrecht, bovenaan bij stoplichten links, stukje doorrijden, achter de rotonde
quote:Op zondag 14 maart 2004 09:14 schreef Rietvaerder het volgende:
In R'dam regent het al...
Sorryquote:Op zondag 14 maart 2004 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Daar ook al .. hier net ook wat spetters.
Hoogvliet trouwens .. niet Maassluis. Mij niet met Westlanders verwarren.
quote:Op zondag 14 maart 2004 09:25 schreef Rosco_P_Coltrane het volgende:
Op deze manier kom je nooit aan motorrijden toe in dit land,
ietsje erboven? ietsje kost je niet je papiertje...maar wel mazzel, dus dat kan ook nogquote:Op zondag 14 maart 2004 09:25 schreef Rosco_P_Coltrane het volgende:
Wat zitten jullie toch te jammeren wanneer er misschien een druppel regen valt, het is niet alsof het de gehele dag gaat plensen ofzo. Op deze manier kom je nooit aan motorrijden toe in dit land, er wordt namelijk altijd wel ergens regen voorspelt hier
Gisteren ben ik zelf trouwens nog even gaan rijden, leuke ritjes met leuke snelheden, kom ik in de buurt van Hoofddorp een politiebusje tegen.
Denkend dat motoren wel ietsje boven de max. snelheid mogen wilde ik inhalen, maar die knakker zwenkt gewoon naar links.
Blijkt verderop een enorme snelheidscontrole te zijn, waarschuwde die knakker meDat had ik niet verwacht, goed dat hij dat deed, anders had ik nu zonder roze papier gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |