Dat zijn de gangmakers op een feestjequote:Op woensdag 10 maart 2004 23:55 schreef Summoner het volgende:
Ziet er weer gezellig uit.
niet slecht... die mevrouw frippquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:53 schreef fripper het volgende:
[afbeelding]
De heer en mevrouw Fripp. Hij kan een glimlach niet helemaal onderdrukken.
rofl..quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:38 schreef fripper het volgende:
[afbeelding]
Waarom zou je lachen als je ook een potje zuur kan gaan zitten kijken ?
Toyah Wilcox toch?? Wij 'oudjes' kennen die op muzikaal gebied nog wel uit de jaren 80.quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
niet slecht... die mevrouw fripp
Wij hebben zelfs de film Quadrophenia nog gezien waarin ze meespeelt, toch ?quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:12 schreef Jane het volgende:
Toyah Wilcox toch?? Wij 'oudjes' kennen die op muzikaal gebied nog wel uit de jaren 80.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hm, het werkte niet zoals het moet, ik heb het nummer niet in mijn hoofd. Gelukkig.
Nee. Deze hebben Jory en m.a.r.i.e.k.j.e voor me gemaakt. Hij is idd vrij eng.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:17 schreef Z het volgende:
Hé AudreyHepburn; die penissen van jou worden ook steeds vrolijker en bewegelijker? Maak je ze zelf?
*ril* een enge roze penisquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Deze hebben Jory en m.a.r.i.e.k.j.e voor me gemaakt. Hij is idd vrij eng.
Vooral erg roze!quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Deze hebben Jory en m.a.r.i.e.k.j.e voor me gemaakt. Hij is idd vrij eng.
zozo er is op de details geletquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Vooral erg rose. Let ook op de ballen die een beetje van kleur veranderen bij de beweging..
Well, ik had eerst dus die zwarte piemel. En toen vonden ze eerst dat ik een slappe piemel moest doen als uploadicon en een stijve als webicon, zodat als Picserver down is, dat je dan een slappe pik ziet. Anyway, toen vonden ze het hele piemelgebeuren zo spannend dat ze deze gemaakt hebben. En nu stel ik inderdaad hun werk ten toon.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:36 schreef Z het volgende:
En waarom maken Jory en m.a.r.i.e.k.j.e deze penissen voor jou? Od stel jij gewoon hun werk ten toon?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En toen vonden ze eerst dat ik een slappe piemel moest doen als uploadicon en een stijve als webicon, zodat als Picserver down is, dat je dan een slappe pik ziet.
Nou dat klink allemaal lekker conceptueel! Of is het meer performance art? De performance van de penis hangt af van de picserver oid. Ohw en goed dat je je vooral met je tentamen bemooeit hebt!quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Well, ik had eerst dus die zwarte piemel. En toen vonden ze eerst dat ik een slappe piemel moest doen als uploadicon en een stijve als webicon, zodat als Picserver down is, dat je dan een slappe pik ziet. Anyway, toen vonden ze het hele piemelgebeuren zo spannend dat ze deze gemaakt hebben. En nu stel ik inderdaad hun werk ten toon.
Ik heb me er overigens niet tegenaan bemoeid, ik was een tentamen aan het leren.
Aaaaagh! You biAtch!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:58 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:04 schreef Zander het volgende:
Kijk nou wat je hebt aangericht, Z. [afbeelding]
Stop the pidgeon, stop the pidgeon.. [afbeelding]
Haha, waarom heb je dat nu weer veranderd?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:37 schreef Zander het volgende:
Ha, hier stond eerst weer onzin.
Dat zijn toch van die singeltjes die je vroeger weleens gratis bij tijdschriften kreeg, 't is van een of ander papier-achtig spul gemaakt in plaats van vinyl en meestal zijn ze na 2x draaien nauwelijks meer af te spelen. Ik heb er heel vroeger wel een paar gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:46 schreef Seborik het volgende:
En wat is een flexi-disc?
van de zijkant leek ze aantrekkelijkerquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:04 schreef fripper het volgende:
Genoeg reden voor een glimlach overigens
[afbeelding]
Slechte mosselen gegeten of zo..quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:55 schreef Zander het volgende:
Knipperen? Welnee. Zit er daar in Zeeland iets raars door het leidingwater of zo?
Ik zie het.. vast een of 't andere vage verwijzing naar die andere Zanderrrrr waarvan we al 3 jaar niks meer gehoord hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:53 schreef Seborik het volgende:
Hehe, ok. Ben benieuwd.
Zeg Zander, ik dacht dat ik psychotisch was geworden, want je icoon knipperde naar me.
Dude, mosselen zijn smerig.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:56 schreef julekes het volgende:
[..]
Slechte mosselen gegeten of zo..
Gheghe, daarom wordt dat spul vooral aan Belgie verkocht.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dude, mosselen zijn smerig.
Het zal wel aan mij liggen dan.![]()
![]()
Het is dan ook een botte klootzak, een mensenhater en een sociopaat. Ik kan het weten, want ik ken hem, helaas.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:58 schreef Seborik het volgende:
Ik vind die cover wel typisch van Zanderrr... het is net alsof hij ons uitlacht...
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:16 schreef Zander het volgende:
Het is dan ook een botte klootzak, een mensenhater en een sociopaat. Ik kan het weten, want ik ken hem, helaas.
Ezel!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:27 schreef Zanderrr het volgende:
![]()
Heel aardigquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:16 schreef Zander het volgende:
[..]
Het is dan ook een botte klootzak, een mensenhater en een sociopaat. Ik kan het weten, want ik ken hem, helaas.
Wil je er op zich wel een basgitaar bij hebben?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ik had bijna een basgitaar gekocht vandaag. Een MusicMan-neppert van Vintage. Maar ik vond 300 euro net iets teveel voor zo'n crappy merk.
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik me heb kunnen inhouden qua aanschaf van muziekidngen. Hooray. Ik ben volwassen
Spiderman heeft toch ook een evil alter ego?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:52 schreef Zander het volgende:
't is net Superman III zo..
[afbeelding]
Sorry, zal er nu mee kappen![]()
Ja, Venom heet die, geloof ik. Maar ik ben niet zo'n comic-kenner.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:24 schreef julekes het volgende:
Spiderman heeft toch ook een evil alter ego?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:46 schreef Seborik het volgende:
En wat is een flexi-disc?
Hehehe, ik heb er hier nog steeds een aantal liggen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:50 schreef Zander het volgende:
Dat zijn toch van die singeltjes die je vroeger weleens gratis bij tijdschriften kreeg, 't is van een of ander papier-achtig spul gemaakt in plaats van vinyl en meestal zijn ze na 2x draaien nauwelijks meer af te spelen. Ik heb er heel vroeger wel een paar gehad.
Ja, tis een beetje een trend van de laatste jaren om stemmen dusdanig te "corrigeren" dat er weinig eigen meer van overblijft. Zeker in de ultrapop-scene waarin Britney zich begeeft. Produceer-technisch gezien best leuk en interessant, maar muzikaal misschien wat minderquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:37 schreef Jane het volgende:
Btw, over Britney gesproken (een tijdje geleden in dit topic dan)...
Heeft iemand enig idee hoe haar stem nu eigenlijk klinkt? Ok, het standaard antwoord is natuurlijk 'Dat wil je niet weten!!', maar serieus: als ik naar dat nummer 'Toxic' luister, dan hoor ik daar volgens mij allerlei mensen zingen en het is allemaal ontzettend vervormd, maar geen idee hoe Britney's stem nu echt klinkt.Geldt natuurlijk wel voor meer van dat soort artiesten, maar toch best gek. De artiesten waar ik graag naar luister hebben allemaal toch wel een eigen geluid qua stem en die is dan ook duidelijk te herkennen, ook als je dan een nieuw of onbekend nummer hoort.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:53 schreef Jane het volgende:
Nou, zou er iets bijzitten dat geld waard is?
Top ! Als hij af is zal ik hem naar je mailen ! Hij is trouwens gewoon in het nederlands. Enverwacht geen hoogdravende psychologisch drama ofzo, verwacht eerder een basisschool "en toen en toen" verhaalquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wil best even doorlezen en kijken of ik er opvallende fouten in zie. Bedoel je taalkundig? Schrijf je in het Engels of Nederlands?
Och, roept u maar. Ik ben geen taalgoeroe, maar wil best even kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Ik zou het beschouwen als een teken van laksigheid van die andere kroeg. Zo van hey dit is leuk ... copy paste.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:48 schreef Jane het volgende:
Nou ja, ik beschouw het maar als teken van bewondering....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:38 schreef Zander het volgende:
Haha, ik zat net in de trein met een moeder en haar zoontje van een jaar of 6, en 't kereltje wilde perse ook naar de muziek luisteren die ik in mijn discman had. Nou had ik een of andere moeilijke jazzplaat met veel getoeter opstaan, dus ik dacht nog: dat houdt 'ie geen 5 seconden vol. Maar nee, hoor, de hele terugreis heeft 'ie er luidkeels kraaiend naar zitten luisteren. Soms heb ik nog wel vertrouwen in de jeugd
Gaaf, is er misschien eentje in hetzelfde rijtje als deze:quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:37 schreef Zander het volgende:
Ik zou het niet weten, ik heb wel een versie van PJ Harvey van dat nummer die ik zelf erg okee vind. Die hele cd is trouwens gaaf, "September Songs" met allemaal Weil/Brecht composities uitgevoerd door bekende muzikanten (o.a. ook Nick Cave en Lou Reed).
Welke plaat zat er in die draagbare LP speler van je ?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:38 schreef Zander het volgende:
Haha, ik zat net in de trein met een moeder en haar zoontje van een jaar of 6, en 't kereltje wilde perse ook naar de muziek luisteren die ik in mijn discman had. Nou had ik een of andere moeilijke jazzplaat met veel getoeter opstaan, dus ik dacht nog: dat houdt 'ie geen 5 seconden vol. Maar nee, hoor, de hele terugreis heeft 'ie er luidkeels kraaiend naar zitten luisteren. Soms heb ik nog wel vertrouwen in de jeugd
Hoe vaker ik deze foto bekijk, des te leuker ik hem vind. Ik kan zelfs een lichte glimlach niet onderdrukken.quote:
Dat is een leuk lijstje namen ... intresse is gewekt !!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:42 schreef Seborik het volgende:
Lost in The Stars: The Music of Kurt Weill
Is ook met allemaal bekende artiesten: Sting, Marianne Faithfull, Lou Reed, Van Dyke Parks, John Zorn, Tom Waits en nog vele andere...
Haha, geweldig Zander.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:38 schreef Zander het volgende:
geef maar toe, je wilt gewoon nog een keer terug naar Tholenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:06 schreef Jane het volgende:
Durf hier bijna niet meer te zeggen dat ik mosselen heel erg lekker vind.
Ja, mag het?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
geef maar toe, je wilt gewoon nog een keer terug naar Tholen
Daar zijn oordoppen voorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:14 schreef Zander het volgende:
Hmpf, gisteren deed de "Dutch Angry Metal Tour" mijn woonplaats aan. Best aardig, met Textures als uitschieter, MAAR MOET DAT @#@#@#@ GELUID NOU ECHT ZO HARD? Nu zitten m'n oren letterlijk potdicht, en morgen moet ik weer opnemen
[/klaag]
Motörhead-wannabe's.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:14 schreef Zander het volgende:
Hmpf, gisteren deed de "Dutch Angry Metal Tour" mijn woonplaats aan. Best aardig, met Textures als uitschieter, MAAR MOET DAT @#@#@#@ GELUID NOU ECHT ZO HARD? Nu zitten m'n oren letterlijk potdicht, en morgen moet ik weer opnemen
[/klaag]
Over Brian Wilson? Ben ik nu scheel? Ik zie hem niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:07 schreef Seborik het volgende:
Heel veel plezier vanavond Jane en alle anderen die gaan. Heb even het topic opgezocht.
Ow, je hebt gelijk. Link vergeten te plakken.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Over Brian Wilson? Ben ik nu scheel? Ik zie hem niet.
Live waren die trouwens ook echt geweldig, heb ze in 1997 op NSJ gezien. Jammer dat ze tegenwoordig niet meer die speciale zaal/dag voor Knitting Factory artiesten hebben, want toen zaten we de hele dag bijna alleen maar in die zaal. De hele dag muziek van Sex Mob, Wayne Horvitz etc, dat was echt goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:02 schreef Seborik het volgende:
Tof, zal er eens naar op zoek gaan. Bedankt voor de tip!
"ineens"? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:21 schreef nipeng het volgende:
Zeg Summo hoe komt het dat je ineens High on Fire hebt ontdekt
Het komt wat vaker ter sprake omdat er nu een centraal stoner topic is.quote:Op zondag 14 maart 2004 09:53 schreef nipeng het volgende:
Ik heb je nooit High on Fire zien noemen tot de laatste paar weken.
ja, die kan je tegenwoordig elke dag aanvragen, dus niet alleen tijdens het rock/metal avondjequote:Op zondag 14 maart 2004 09:53 schreef nipeng het volgende:
Zag net een Maiden clip op the Box
"Wildest dreams".
wij hebben the box niet meer...maar nu ipv the box het travel channelquote:Op zondag 14 maart 2004 15:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, die kan je tegenwoordig elke dag aanvragen, dus niet alleen tijdens het rock/metal avondje
Haha, die heb ik ooit nog eens met Menno live gezien in de Veraquote:Op zondag 14 maart 2004 16:07 schreef Seborik het volgende:
Supersuckers
Shit gemist... heb er ooit wat stukjes uit gedownload...quote:Op zondag 14 maart 2004 19:47 schreef nipeng het volgende:
Nu op Ketnet, Alice Cooper bij de Muppets.
Nou, hun gitaarmoves en fake-encore routine waren anders wel heel erg truiquote:Op zondag 14 maart 2004 19:13 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Haha, die heb ik ooit nog eens met Menno live gezien in de Vera. Heeeeel fout!
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:11 schreef Z het volgende:
Grrrr, na een nacht belachelijk slecht slapen er achter komen dat je fiets gejat is, is geen goed begin van de weekIk snap ook niet wat ze met die fiets willen, het was een enorm barrel, het slot op m'n fiets was 5x duurder was dan de fiets zelf. Bovendien had je een kleine gebruiksaanwijzing nodig om er een beetje normaal op te kunnen fietsen... zinloze diefstal.
Zal ook wel niet opvallen dan als er iemand op gaat fietsen...quote:Op maandag 15 maart 2004 10:11 schreef Z het volgende:
Grrrr, na een nacht belachelijk slecht slapen er achter komen dat je fiets gejat is, is geen goed begin van de weekIk snap ook niet wat ze met die fiets willen, het was een enorm barrel, het slot op m'n fiets was 5x duurder was dan de fiets zelf. Bovendien had je een kleine gebruiksaanwijzing nodig om er een beetje normaal op te kunnen fietsen... zinloze diefstal.
wat een deceptie ik had altijd het idee dat jij altijd al op muziek zat maar je bent dus pas begonnen 2 maanden voordat ik me registreerde.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:47 schreef Seborik het volgende:
Erg kut, Z.
Nieuwe Moderator voor Muziek: Seborik
Jullie zitten nu al twee jaar met me opgescheept.
Bizar, ik dacht net precies hetzelfde..quote:Op maandag 15 maart 2004 15:31 schreef Z het volgende:
Op één of anders manier krijg ik altijd jeuk van die 'Parker Fly' gitaren, kan niet uitleggen waarom, maar ik vind het niks...
Grappig. Zal wel met het type persoon wat meestal op een Parker Fly speelt te maken hebben oid.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:33 schreef Zander het volgende:
[..]
Bizar, ik dacht net precies hetzelfde..
Ik moet zeggen dat het (eerlijk is eerlijk) wel behoorlijk goede gitaren zijn, ze spelen lekker en ze klinken goed. Maar hij weegt ook bijna niks, en dat voelt toch een beetje raar aan, vind ik.
Is een Parker Fly dat rooie mormel van Belew?quote:Op maandag 15 maart 2004 15:31 schreef Z het volgende:
Op één of anders manier krijg ik altijd jeuk van die 'Parker Fly' gitaren, kan niet uitleggen waarom, maar ik vind het niks...
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Ook nog tweedehands fiets te koop!
Damn, dat is bijna een eeuwigheid.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:47 schreef Seborik het volgende:
Nieuwe Moderator voor Muziek: Seborik
Jullie zitten nu al twee jaar met me opgescheept.
Hoe weten we nu wanneer Jane onze echte Jane is en niet een enge pseudo-Jane?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:16 schreef Jane het volgende:
Ik zie net dat ik voor de 2e keer in betrekkelijk korte tijd een 'Bevestiging passwordaanvraag'-mailtje van Fok! voor 'Jane' heb gekregen. Niet door mij aangevraagd dus.
Ze "kloppen" gewoon niet he. Dat heb ik ookquote:Op maandag 15 maart 2004 15:31 schreef Z het volgende:
Hij schijnt ooit eens tegen een lid van een andere prog-band (ik heb geen idee meer wie) gezegd te hebben: volgens mij ben je nu goed genoeg om bij Crimson te komen spelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:33 schreef Seborik het volgende:
Fripp was toch altijd een beetje het baasje in King Crimson?
Nog beter, er hoort ook een soundtrack bij:quote:Bob Moog (b. 1934) has been inventing and building electronic musical instruments for nearly half a century. Still active in his workshop in rural North Carolina, Moog continues to shape musical culture with some of the most inspiring instruments ever created. Moog explains that he "can feel what's going on in a piece of electronic equipment... it's something between discovering and witnessing."
And he is convinced that many musicians come to "feel" a circuit in a similar way. "They make contact." In fact, musicians make such strong emotional connections with the electronics inside a Moog synthesizer that Moog himself has reached cult hero status.
Moog has not only made prodigious contributions to modern music and culture, but he has become a character within an unfolding "American maverick inventor" mythology. Moog certainly walks and talks the "mad scientist" part, complete with the fly-away white hair, intense eyes, eccentric mannerisms and a head full of stories.
Ik ben benieuwd.quote:Artists such as Stereolab, N.E.R.D., Devo, Meat Beat Manifesto, Tortoise, DJ Spooky, Money Mark, Luke Vibert & Jean-Jacques Perrey, 33, Moog Cookbook, Plastiq Phantom, Brian Emrich, Junky XL with Gary Numan, The Album Leaf, Bernie Worrell, Pete Devriese, Bostich, Charlie Clouser, Baiyon, Suzanne Ciani, Gershon Kingsley, Electric Skychurch and others are contributing original music produced on Moog instruments for the soundtrack.
Heb er eigenlijk nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:57 schreef RichardQuest het volgende:
Even een vraag voor jullie, ik heb geen zin om er een topic over te openen. Was het vroeger in Engeland verplicht om aan het eind van elk concert het volkslied te zingen, of was het gewoon een gebruik? En wanneer is dat dan afgeschaft?
Ik kan er een topic over openen maar als het hier kan
Er was ook zo'n docu over de Theremin, maar die heb ik ook nog niet gezien.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:31 schreef Bosbeetle het volgende:
is dat eigenlijk al eens eerder gedaan een film over een instrumenten bouwer ?
Ja, over Stradivarius is een film of serie gemaakt. Wel aardige serie op zich.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Die moog film lijkt mij wel leuk !
is dat eigenlijk al eens eerder gedaan een film over een instrumenten bouwer ?
Waarom nou altijd die Moog en nooit eens de veel mooiere en zuiverdere Oberheims en Arps in de spotlights?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:00 schreef Zander het volgende:
Ha, binnenkort in de bioscoop: Moog, the movie, een documentaire over synth-pionier Robert Moog. Bekijk de trailer alvast op de site.
Goedemorgen allemaal van de echte, die nu naar haar werk gaat.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:39 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hoe weten we nu wanneer Jane onze echte Jane is en niet een enge pseudo-Jane?![]()
morge muziek en veel plezier AudreyHepburnquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, ondanks het feit dat ik vrij afwezig ben geweest de laatste tijd, zwaai ik jullie bij deze even gedag, aangezien ik morgen naar Parijs vertrek met mijn moeder..
Van mijn lagere school zijn er nog drie klasgenoten die ik regelmatig zie. En dat is voldoende.quote:Op woensdag 17 maart 2004 07:45 schreef Jane het volgende:
Zie trouwens dat ik een mailtje heb gehad van een oud klasgenoot van de lagere school. My God, die heb ik echt al 25 jaar niet gezien of zo!![]()
dat zal ik je volgende week vrijdag vertellenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Voor diegene(n) die naar het concert van Dick Dale waren, hoe was het ?.
Snel aan de man en de baby?quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:10 schreef Jane het volgende:
Geloof dat ik nu echt maar eens volwassen moet gaan worden.![]()
beterschap Sebboquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:27 schreef Seborik het volgende:
Joepie, weer barstende koppijn.
Elke keer als je "volwassen" zegt, gaat er een elfje doodquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:10 schreef Jane het volgende:
Geloof dat ik nu echt maar eens volwassen moet gaan worden.![]()
Hij is leukquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:27 schreef Seborik het volgende:
Hoezee en binnenkort naar de film School of Rock.
Ik vond hem vrij saai. Natuurlijk wel een paar leuke momenten, maar over het algemeen toch een uiterst slap verhaal, en maar een paar écht leuke grappen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:33 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Hij is leuk.
Lieve Tijn!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Elke keer als je "volwassen" zegt, gaat er een elfje dood
Blijf vliegen Jane, blijf vliegen, opgroeien is voor mietjes!
hmm ik zie hem nog nietquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bosbeetle heeft mail.
Altijd leuk die lokale dingenquote:Ik heb weekend. Ik heb nog niks gehoord over een eventuele baan. Nou ja, ik wacht rustig af. Morgen het 10-jarig jubileum van het jongerencentrum alhier. Dat wordt vast gezellig, 7 bandjes komen spelen (alle bands komen voor 50 Euro en een kratje bier ofzo). En ik ben dankzij mijn werkzaamheden daar persoonlijk uitgenodigd, dus nu moet ik ook wel even heen.
Dat komt omdat je je vrienden uitkiest, en dat zijn vaak gelijkgestemden !quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:29 schreef Jane het volgende:
Wat het zo raar maakt voor mij is dat ik in mijn omgeving (vrienden, kennissenkring) helemaal geen uitzondering ben. Eigenlijk ken ik maar heel erg weinig mensen die op jonge leeftijd het huisje-boompje-beestje bestaan zijn gaan leiden. Maar als ik naar die oud-klasgenoten kijk, dan lijk ik daar wel een uitzondering. Vreemd toch? Zou het er aan liggen dat ik op mijn 20ste naar de Gooise Matras ben verhuisd of zo?
Volgens het boekje is ook niet mijn manier. Maar ik ken geen mensen van mijn leeftijd met kinderen (maarja ik ben dan ook nog maar 22 )quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:45 schreef Zander het volgende:
Mjah, een vriend van me verwacht nu ook zijn eerste kind, en hij is net zo oud als ik (26). Ik kan me nu ook moeilijk voorstellen dat er over een paar jaar misschien wel een Zander Jr. op de wereld rondkruipt, maar misschien verander je heel snel van mening over dat soort dingen. En ik doe wel meer dingen niet 'volgens het boekje', anders was ik nu ook lang en breed afgestudeerd en zo.
Of je komt even op IRC, als je daar de mogelijkheid toe hebt, en dan geef ik je mijn mailadres, of je DCC't even ofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm ik zie hem nog niet
Zeker. Ook 2 bands van vrienden van me. Een paar onbekende bandjes, waarvan 1 net een platencontract heeft binnengesleept, dus ik ben wel benieuwd wat er voor talent in Schagen e.o. rondloopt dat ik niet ken.quote:Altijd leuk die lokale dingen
Mag wel hier van mij hoor... heb niet echt zin om moeilijk te gaan doen over dat soort dingen terwijl er geen search of my active topics is.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Schrijven op Muziek
trouwens seborik mag preceis ditzelfde topic met de titel "muziek en schrijven" hier openen of doe je er dan een slot op.
Zo ja dan laat ik het hierbij (ik heb search64 toch al bereikt)
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat er ooit een Jr. van mij deze wereld betreedt. Ik kan me nu niet voorstellen dat ik daar ooit behoefte aan zal hebben, maar dat kan uiteraard veranderen, ik ben immers pas 20.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:45 schreef Zander het volgende:
Mjah, een vriend van me verwacht nu ook zijn eerste kind, en hij is net zo oud als ik (26). Ik kan me nu ook moeilijk voorstellen dat er over een paar jaar misschien wel een Zander Jr. op de wereld rondkruipt, maar misschien verander je heel snel van mening over dat soort dingen. En ik doe wel meer dingen niet 'volgens het boekje', anders was ik nu ook lang en breed afgestudeerd en zo.
vanavond kom ik nog wel op IRCquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Of je komt even op IRC, als je daar de mogelijkheid toe hebt, en dan geef ik je mijn mailadres, of je DCC't even ofzo.
[..]
Zeker. Ook 2 bands van vrienden van me. Een paar onbekende bandjes, waarvan 1 net een platencontract heeft binnengesleept, dus ik ben wel benieuwd wat er voor talent in Schagen e.o. rondloopt dat ik niet ken.
Ok gelukkig anders zat je vast niet hier maar hadden we idd met je zoontje/dochtertje lopen praten. Die dan waarschijnlijk een rebbelerende afkeer heeft van the beatlesquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:09 schreef Jane het volgende:
Ik wil hier ook geen R&P topic van maken, maar wil nog wel ff wat zeggen voordat de verkeerde indruk gewekt wordt. Ik heb dus niks tegen kinderen en zeg ook niet dat ik ze niet wil of zo. Alleen dat ik daar voordat ik de 30 al ruim gepasseerd was helemaal niet mee bezig was en het als het ware niet tot de opties behoorde. Ik was daarvoor gewoon van het leven, de vrijheid enz aan het genieten. Mijn jeugd zo lang mogelijk aan het uitrekken. Het is voor mij dus moeilijk voor te stellen dat sommige mensen al vlak na de middelbare school met het echte 'volwassen leven' begonnen zijn. That's all.
Ja, die dvd waar vreselijk veel promotie voor is geweest van allerlei kanten. Hij wordt je op alle mogelijke manieren door de strot geduwd.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:17 schreef Zander het volgende:
Iets anders: heeft Marco Borsato een nieuwe cd uit of zo? Ik heb zijn gejammer vandaag op Hoog Catherijne wel uit vier of vijf verschillende winkels horen komen..
Marco Borsato snapt het niet helemaalquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, die dvd waar vreselijk veel promotie voor is geweest van allerlei kanten. Hij wordt je op alle mogelijke manieren door de strot geduwd.
Zie ook:
Marco Borsato kapot gemaakt door de platenmaatschappij
Marco Borsato brengt nieuw album alleen uit op DVD
Hij $napt h¤t b¤t¤r dan wij.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Marco Borsato snapt het niet helemaal
het staat ook in ONZ.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:45 schreef Zander het volgende:
[..]
Hij $napt h¤t b¤t¤r dan wij.
Leuke film!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:07 schreef Seborik het volgende:
Wat apart, Grobbel.
[afbeelding]
Morgen naar School of Rock.
Ik weet wel dat palingen heel slecht tegen onweer kunnen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:59 schreef Grobbel het volgende:
Vreemde ervaring trouwens, toen ik net naar huis fietste van mijn werk - langs de hele weg lagen er tientallen dode kikkers op hun rug langs de kant van de weg. Geen idee of het een poging was om een oude Egyptische plaag te doen herleven die letterlijk in het water was gevallen, maar bizar was het zeker.
Ja joh, wij mensen op kantoor hebben een leven als een vorst. Slapend rijk worden!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:17 schreef dwerg het volgende:
Zo een waarbij ik vijf dagen in de week op mijn dikke reet kan zitten en meer vakantiedagen krijg dan ik in een jaar op kan maken.
Tuurlijk Jane, zet z'n wereld op z'n kop! Dat zal 'em lerenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Schoolbank is toch wel leuk. Ik kom net thuis en zie dat ik een mailtje heb gekregen van mijn allereerste stille jeugdliefde van toen ik een jaar of 10 was.Hij vraagt hoe het met me gaat en of ik hem nog ken. Zal ik hem dan nu na al die jaren maar vertellen dat ik toen tot over mijn oren verliefd op hem was?
![]()
Hoe bedoel je? Dat ik hem een eikel vond of zo?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:58 schreef Seborik het volgende:
Het is leuker om hem het omgekeerde te vertellen.
Het is juist leuk alsie al wel gesettled is, maar op deze manier in vertwijfeling komt sebboquote:Op zondag 21 maart 2004 01:09 schreef Seborik het volgende:
Ik weet nooit wat het nut ervan is om zoiets te gaan vertellen. Misschien als'ie nog niet gesettled is.
Ja, er zijn veel mensen die hun huidige leven op zouden geven, of erover in twijfel geraken, voor iemand waar ze een prepuberale voorkeur voor hadden.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is juist leuk alsie al wel gesettled is, maar op deze manier in vertwijfeling komt sebbo
Laat maar geen foto's van jezelf zien. Dan heb je iiig weer een huwelijk gered.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:32 schreef Jane het volgende:
Hee, ik bedoelde het helemaal niet om hem in vertwijfeling te brengen!Nee, gewoon uit nostalgische overwegingen. Hij is getrouwd en heeft een dochter van 8. Heb ook foto's van hem nu gezien en daar voel ik geen kriebels bij hoor.
waarom niet dan ?quote:Op maandag 22 maart 2004 18:52 schreef Seborik het volgende:
Er zal amper muziek worden gedraaid die repressentatief is voor dit subforum.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:53 schreef Seborik het volgende:
Het wordt een heel chaotisch programma wanneer je in 2,5 uur de muziek laat variëren van DJ Tiësto, DJ Sebbo naar Robbie Williams, Hind, John Zorn, Queens of The Stone Age, deathmetal en avantgarde jazz en ook nog eens alles wat er daar tussen ligt.
Tong, de Supersuckers-cd is binnen.
In ommen woont een vrouw die het hele huis vol heeft met stapels papier, tot aan het plafon. In haar auto is alleen de berijdersstoel open de rest is ook vol !quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:18 schreef Seborik het volgende:
http://matrix.netsoc.tcd.ie/~villiros/pics/holyfuck/![]()
![]()
Klinkt als een programma waar ik naar zou luisteren, als je de DJs en Hind zou weglaten. In ieder geval beter dan een programma waarbij zouteloze grappen over Kontebonken worden afgewisseld met een reportage over de laatste ontwikkelingen in het ONZin-forum.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:53 schreef Seborik het volgende:
Het wordt een heel chaotisch programma wanneer je in 2,5 uur de muziek laat variëren van DJ Tiësto, DJ Sebbo naar Robbie Williams, Hind, John Zorn, Queens of The Stone Age, deathmetal en avantgarde jazz en ook nog eens alles wat er daar tussen ligt.
Whoah, en ik dacht dat mijn kamer een puinhoop was.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:18 schreef Seborik het volgende:
http://matrix.netsoc.tcd.ie/~villiros/pics/holyfuck/![]()
![]()
Ik moet direct aan Leng Tch'e denken...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:40 schreef Seborik het volgende:
een van m'n onderzoeken voor volgend jaar over pijn & muziek!
Wat wil je met die combi. de pijn verzachten of juist verhevigenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:59 schreef Seborik het volgende:
Hm, zo'n onderzoek wordt het dus niet, maar goed, eerst eens kijken of het wel haalbaar is.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:11 schreef Seborik het volgende:
Het eerste natuurlijk.
Ik ben geen sadist hoor, hoewel je wanneer je het ene begrijpt, het andere ook mogelijk wordt.
Welk OC, welke meldingen....??? Zie je hem wel in je 'apparaatbeheer' enz...quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:56 schreef Zander het volgende:
Dammit, ik heb een nieuwe geluidskaart gekocht (een Soundblaster Audigy 2), maar het ding is met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen in mijn PC.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:26 schreef Z het volgende:
En sttat de comp ook niet op 'mute'? Heb ik wel eens gehad namelijk
Heb je hem ook in het goede gaatje gedaan? Dat ding heeft zo enorm veel aansluitingen.. Daarnaast kun je nog heel veel instellen en daar wil makkelijk iets kleins niet goed zitten. Ik heb zelf de Audigy 1 en die doet het verder prima! Maar je moet wel goed opletten dat je alles goed hebt staan. Hij staat ook niet toevallig op de 'alleen digitaal' instelling? Dat wil ook nog wel eens wat problemen opleveren.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:15 schreef Zander het volgende:
Mjah, de instellingen zouden volgens mij wel goed moeten zijn (en de speakers staan ook aan). Ik denk dat ik ff ga proberen om hem in een ander slot te zetten, misschien werkt dat wel, anders weet ik 't niet echt meer.
vertel je morgen hier ff hoe het was UIO_M....ik geef het opquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
vanavond dus Dick Dale
AMS, als in Amsterdam, da's toch niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
vertel je morgen hier ff hoe het was UIO_M....ik geef het opwaarom zo'n username
Dus DVDs kijken in surround en een beetje opnemen. Spelletjes doe ik eigenlijk toch maar zelden.quote:The Sound Blaster Audigy 2 ZS also provides encompassing 7.1 surround sound for Dolby Digital® EX as well as DTS-ES supported DVD movies, any DirectSound 3D games, and CMSS 3D virtualized 7.1 stereo music. Musicians will also enjoy true 24-bit recording and low latency ASIO support for the ultimate audio recording platform.
UIO als in ...????quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
AMS, als in Amsterdam, da's toch niet zo moeilijk.
de UIO levert me zelf meer problemen op
Ik heb een paar maanden geleden m'n ouwe Hercules-kaartje vervangen voor een M-Audio Delta 1010LT. Kostte me 300 euro en nu heb ik 8 analoge ingangen (waarvan 2 XLR), 8 analoge uitgangen en hele fijne ASIO-driversquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:23 schreef Zander het volgende:
Mjah, maar da's iha toch weer een andere prijsklasse als je dezelfde opties wil, en het is toch alleen maar voor een beetje geklooi thuis bedoeld. Wat voor geluidskaart gebruik jij eigenlijk voor opnames, Tijn?
Quito (als in luchthavencode van)quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:26 schreef Z het volgende:
UIO als in ...????
En de logica van jouw naam is dan: ...quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Quito (als in luchthavencode van)
luchthavencodes van de twee steden waar ik ten tijde van registratie woonde (vliegticket lag naast me op bureau)quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:56 schreef Z het volgende:
En de logica van jouw naam is dan: ...
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
luchthavencodes van de twee steden waar ik ten tijde van registratie woonde (vliegticket lag naast me op bureau)![]()
nu is het alleen bijzonder lastig om jezelf voor te stellen op een meet
Klinkt als:quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
nu is het alleen bijzonder lastig om jezelf voor te stellen op een meet
waarvoor dankquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:06 schreef Z het volgende:
Klinkt als:
Wel een originele naam iig!
Jij cassanova jij!quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:33 schreef Seborik het volgende:
Hallo muziek.
...en ik heb met een meisje gepraat over exploratieve factoranalyses. ...
Ik had ook altijd dat gezeik met m'n SoundBlaster Live. En alsie het dan wel deed, kraakte het bij het leven. Kheb toen eigenlijk al besloten om voorlopig nooit meer wat van Creative te kopen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:42 schreef Zander het volgende:
Voorlopig zuigt het leven hier nog, want die kutkaart doet het nog steeds niet, zelfs nadat ik heel Windows opnieuw geinstalleerd had.
Ik zou als ik jou was die kaart morgen terugbrengen en een andere kaart kopen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:42 schreef Zander het volgende:
Voorlopig zuigt het leven hier nog, want die kutkaart doet het nog steeds niet, zelfs nadat ik heel Windows opnieuw geinstalleerd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |