Ja dat is ook het goede woord op geleide van muziek, want zo voelde het ook. Door de muziek vloede het verhaal als het ware uit mn vingers (erg vaag) Vooral bij het einde vond ik het zelf gewoon spannend hoe het zou aflopenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken wel kunstenaars die op geleide van muziek een kunstwerk hebben gemaakt, dit is dan voor mijn gevoel een kunstwerk met woorden
Maar misschien is het al eerder gedaan, geen idee.
heb je mailtje gestuurd ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:16 schreef search64 het volgende:
Ja ikke wil ontvangen!
Ik kan vanvond pas bij mijn thuismailquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Regel dan ook even een normaal adres, Bosbeetle.
Hm, dat is vervelend. Ik kan mijn mail gewoon via webmail lezen. Nou ja, dan heb ik nog even geduld.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kan vanvond pas bij mijn thuismail
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hm, dat is vervelend. Ik kan mijn mail gewoon via webmail lezen. Nou ja, dan heb ik nog even geduld.
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hm, dat is vervelend. Ik kan mijn mail gewoon via webmail lezen. Nou ja, dan heb ik nog even geduld.
Mail komt de laatste tijd niet echt snel binnen, maar het komende uur zal het wel verschijnen. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je hebt mail
Ad Visserquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken wel kunstenaars die op geleide van muziek een kunstwerk hebben gemaakt, dit is dan voor mijn gevoel een kunstwerk met woorden
Maar misschien is het al eerder gedaan, geen idee.
Cewlquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:01 schreef Eronymus het volgende:
ga 't 'lezen...
tvp (voor reacties later)
4e pag.... medicijnen injecteren??? klinkt beetje raar, medicijnen dien je toe... medicamenten injecteer je; denk ik.quote:Hier wat bloed afnemen daar wat medicijnen injecteren
ja die voe,l had ik ook gezienquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:41 schreef Eronymus het volgende:
[..]
4e pag.... medicijnen injecteren??? klinkt beetje raar, medicijnen dien je toe... medicamenten injecteer je; denk ik.
ow let wel op in de volgende zin staat al medicaties ?! daar medicijn gebruiken misschien?
kijk maar....
ben nu op pag 4, ziet er goed uit. laatste alinea ff aanpassen: voe,l
Ja, met een injectienaald, soms.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:41 schreef Eronymus het volgende:
[..]
4e pag.... medicijnen injecteren??? klinkt beetje raar, medicijnen dien je toe
Mijn fout, denk ik. Die komma moet na de l, maar door de cursieve tekst zat ik er soms naast.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja die voe,l had ik ook gezien
idd maar injecteren is in dit geval hetzelfde als toe dienen, maar injecteren was volgens mij in dit geval wel specifiek bedoelt ja !quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, met een injectienaald, soms.
haar dubbelquote:Toen ze zichzelf eindelijk had overtuigd dat er echt niemand in huis kon zijn pakte een hand van achter haar haar schouder ruw vast.
maar er van; 'zodat die'... want anders staat er erg vaak zakdoekquote:Vervolgens bond hij een andere zakdoek over haar mond en knoopte deze vast in haar nek, zodat de zakdoek in haar mond geen kant op kon
voeg woordje toe: echt (maakt dramatischer)quote:een moment dat je er niks aan hebt
beetje raar?? heeft ze die gast dan ooit zien lopen.... vraag ik me af.quote:Ook herkende ze het karakteristieke loopje van haar belager in bijna elke marktganger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |