Accounts kapen is niet netjes Knut.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:13 schreef Nouk het volgende:
Ik vind Knut, objectief gezien, een erg knappe en vriendelijke man.
JK, ik kaap niets, het is een feit waarover amper gediscussieerd kan worden.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Accounts kapen is niet netjes Knut..
Als je zo even snel kijkt he, dan lijkt jouw avatar net op een gezicht met bloed!quote:Op maandag 8 maart 2004 00:19 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
En ook soms niet, naar wij dachte....
Kun je weer effe undercover gaan en blijvenquote:Op maandag 8 maart 2004 00:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
AlLeEn DoEt DaT eNuH WiJf SoMs Us UiT dUh HoOgTe. MaAr Ze HeP WeL MoOiE LaArZuH.
Dan moet je ook niet zo snel kijken schat, whehehehehquote:Op maandag 8 maart 2004 00:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als je zo even snel kijkt he, dan lijkt jouw avatar net op een gezicht met bloed!
Oh het is je naam geschreven met rode lettersquote:Op maandag 8 maart 2004 00:24 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo snel kijken schat, wheheheheh.
.
En dan Eminem z'n foto eronder...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh het is je naam geschreven met rode letters
Bedankt voor de tip!.
Mwah je ziet niet echt duidelijk of het Eminem is he, misschien issie zelf wel zo knap!quote:Op maandag 8 maart 2004 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
En dan Eminem z'n foto eronder...
Niemand evenaart de uitstraling van Eminem. Zeker OnderBroekVolSchijt niet...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mwah je ziet niet echt duidelijk of het Eminem is he, misschien issie zelf wel zo knap!.
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mwah je ziet niet echt duidelijk of het Eminem is he, misschien issie zelf wel zo knap!.
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Niemand evenaart de uitstraling van Eminem. Zeker OnderBroekVolSchijt niet...
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:35 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
Ik ook van jou
![]()
Jealousy is a motherfucker.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:38 schreef Nouk het volgende:
Wat een geslijm
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:39 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
Jealousy is a motherfucker.![]()
Handen boven tafel Karboenkelquote:Op maandag 8 maart 2004 08:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Foei toch, weer een reeks vreselijk onderdrukken... Tsssk.
Die staat natuurlijk gewoon in de openingspost lamzak.quote:Op maandag 8 maart 2004 08:09 schreef ShaoliN het volgende:
Kan een der blauwen mij een link geven naar het vorige onzin fb topic.
quote:Op maandag 8 maart 2004 09:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hee, ik had een idee.Als de nachtbar weg is dan is er dus weer ruimte voor een andere slowchatserietopicreeks.
quote:Op maandag 8 maart 2004 08:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Handen boven tafel Karboenkel
quote:Op maandag 8 maart 2004 09:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hee, ik had een idee.Als de nachtbar weg is dan is er dus weer ruimte voor een andere slowchatserietopicreeks.
quote:Op zondag 7 maart 2004 22:55 schreef Tiemie het volgende:
Mag [bier] nu?
Nee, een leuke reeks.quote:Op maandag 8 maart 2004 09:45 schreef Tiemie het volgende:
Ik mag nu de huillie-posts verwijderen van jequote:Op maandag 8 maart 2004 10:49 schreef DamagedBrain het volgende:
Insomaniac.... Waarom laat je Jogy het vuile werk opknappen......??
Idd, vvan ene heel teamquote:Op maandag 8 maart 2004 11:09 schreef Knut het volgende:
He kapot brein.
He tis niet puur de beslissing van 1 mod
Ah, dan valt VV nog steeds af.quote:Op maandag 8 maart 2004 09:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, een leuke reeks.
Een team van tirannen en naarlingen, ja!quote:Op maandag 8 maart 2004 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Idd, vvan ene heel team
Jullie zijn allemaal Verdraaid Verdorven!quote:VVerregaande nixerigheid,
ik blijf het een mooi woord vinden
Natuurlijk, jij bent nu eenmaal de koningin van kwaadaardigheid en je stinkt.quote:O, en Boenkel,
tis natuurlijk allemaal mijn schuld
Judas.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:30 schreef -B- het volgende:
[..]
Ah, dan valt VV nog steeds af.
Kom op, ik ben niet voor niks gestopt met posten daar.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Judas.
Blijkbaar, maar heel even serieus,quote:Op maandag 8 maart 2004 11:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Een team van tirannen en naarlingen, ja!
[..]
Jullie zijn allemaal Verdraaid Verdorven!
[..]
Natuurlijk, jij bent nu eenmaal de koningin van kwaadaardigheid en je stinkt.
Gelukkig zijn er mensen die het erg waarderen wat jij, en anderen uiteraard, hier doen!quote:Op maandag 8 maart 2004 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar heel even serieus,
het is bizar te merken en te voelen hoe erg mensen je kunnen haten door een beslissing op een internet forum,
ik laat je niet graag m'n mailbox en MSN zien nu,
dit is werkelijk waar zeer bizar.
Waar?quote:Op maandag 8 maart 2004 11:41 schreef Troebble het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die het erg waarderen wat jij, en anderen uiteraard, hier doen!![]()
Het was slechts een geintje.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:34 schreef -B- het volgende:
[..]
Kom op, ik ben niet voor niks gestopt met posten daar.
Tja, als mensen "last" van je beslissing hebben ageren ze daar tegen en het internet is dan een ideaal medium om dat zonder beschaving te doen.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
het is bizar te merken en te voelen hoe erg mensen je kunnen haten door een beslissing op een internet forum,
Je kunt je ook inlikken voor het inlikken hoor.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:41 schreef Troebble het volgende:
(Voor de zeikerds) Nee, ik heb geen enkele reden me waar dan ook in te likken![]()
omdat er in haar fotoboek geen fatsoenlijke foto staat die er in gesoept kan worden..quote:Op maandag 8 maart 2004 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, waarom staat Inso nog niet op de bovenste fotoFF kan best wegesoept worden
Deze kloon is geen lang leven toegekend...quote:Op maandag 8 maart 2004 12:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je kunt je ook inlikken voor het inlikken hoor.
Iemand's beslissingen afkeuren--of de manier waarop is idd heel wat anders dan iemand haten die je niet kent, om beslissingen die genomen worden.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:35 schreef yvonne het volgende:
Hey, je hebt weer een blij icoontje, toeval?quote:Op maandag 8 maart 2004 12:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Iemand's beslissingen afkeuren--of de manier waarop is idd heel wat anders dan iemand haten die je niet kent, om beslissingen die genomen worden.
Maar dat soort mensen zijn er nou eenmaal..helaas... en dat waren mijn mede NB-ers?
Ik heb geen idee. Het is over en uit, denk ik.quote:Op maandag 8 maart 2004 12:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
MUUS, hoe moet het nou verder met Chiel Christoffel Pieter Peter Tjeerd?
Nee nee nee! Zo mag, nee, zo kan het niet eindigen! Mijn geloof in eeuwige en vaak geconsumeerde liefde, wat doe je?quote:Op maandag 8 maart 2004 13:34 schreef MUUS het volgende:
Ik heb geen idee. Het is over en uit, denk ik..
Het topic is toch ook al volgeluld, zie ik nu ineens.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee nee nee! Zo mag, nee, zo kan het niet eindigen! Mijn geloof in eeuwige en vaak geconsumeerde liefde, wat doe je?.
Is TRU een beetje leuk om te modden? Dan stel ik gelijk een mailtje op.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:42 schreef MUUS het volgende:
Het topic is toch ook al volgeluld, zie ik nu ineens.
Ik geloof ook heilig in het niet-uitmelken-systeem, dus helaasch zal dit geen vervolg krijgen.
En nu ga ik maar gif innemen...alleen komt Chriet Christoffel niet aanrennen om vervolgens zichzelf te doden..
Adieu.
quote:Op maandag 8 maart 2004 13:29 schreef jogy het volgende:
Hey, je hebt weer een blij icoontje, toeval?.
Dacht ik alquote:Op maandag 8 maart 2004 13:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee
Je moet niet denken, je moet modden. Tenzij je een vrouw bent, gaat dat niet samenquote:Op maandag 8 maart 2004 13:50 schreef jogy het volgende:
Dacht ik al.
Ow, ik heb net het newbies, leesvoer restickiedquote:Op maandag 8 maart 2004 14:40 schreef Dagonet het volgende:
Hoi! Karboenkel gaat weer stressen, jullie zijn het TTT kwijt
Reanimatie!quote:Op maandag 8 maart 2004 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar, maar, maar...
Ik dacht ik probeer omgekeerde spiegelogie! Maar die werkt dus niet bijMUUS
.
!
Wat nu?.
Omdat ik het waard ben!quote:Op maandag 8 maart 2004 15:06 schreef Anosmie het volgende:
Reanimatie!
Mond-op-mond!
Maagleegpomping!
Darmgestelspoeling!
Wortelkanaalbehamdeling!
Wat kan mij die TTT nu schelen? Zolang Welkom newbies! Leesvoer! maar braaf op zijn plaats blijft.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:40 schreef Dagonet het volgende:
Hoi! Karboenkel gaat weer stressen, jullie zijn het TTT kwijt
Ja maar, ja maar, jij staat óók in het TTT!quote:Op maandag 8 maart 2004 17:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat kan mij die TTT nu schelen? Zolang Welkom newbies! Leesvoer! maar braaf op zijn plaats blijft.
Daar ontleen in namelijk in grote mate mijn positieve zelfbeeld aan.
Goed punt. Ook de TTT is bij deze heilig verklaard.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, jij staat óók in het TTT!
werkt deze weer?quote:Insodingus
Topic-open ban
Er is speciaal voor ONZ een nieuwe ban ingevoerd; de Topic-Open ban (TO-ban). Het spreekt voor zich; hou je niet aan de regels en je kunt geen topics meer openen
Je zit nog in je proeftijdquote:Op maandag 8 maart 2004 18:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
werkt deze weer?
quote:Knut (Moderator) - maandag 8 maart 2004 @ 20:32
Loyal Dog
Deze had ik dus tot nu toe gemist.
De reden voor het slotje hoef ik niet uit te leggen denk ik .
Doe eens alsof je een moslim bent.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:36 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
![]()
lijkt me toch van wel hoor.......
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:37 schreef yvonne het volgende:
Ff zwaaien naar Oversiggie
Go tell 'emquote:Op maandag 8 maart 2004 20:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
hoi vonny,...
ze doen me rellen......
maar ik vertel het ze wel even hoor....
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:37 schreef Knut het volgende:
[..]
Doe eens alsof je een moslim bent.
Lees je topic dan nog eens.
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:37 schreef Knut het volgende:
[..]
Doe eens alsof je een moslim bent.
Lees je topic dan nog eens.
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:42 schreef Knut het volgende:
Ik doe niet zielig.
Als ik het topic eerder had gezien had ik hem eerder geslotenquote:Op maandag 8 maart 2004 20:48 schreef Oversight het volgende:
[..]
nee je bent sportief.....
Insomniac sluit een van mijn topics omdat deze al liep,.....
... en dat accepteer ik ook nog es zonder klagen.......
en ik ga braaf door in het topic waarnaar mijn favoriete BLAUW verwijst...
en dan vind jij het ineens moslim-onwaardig of beledigend ?
Iedere weldenkende moslim die dit op zijn tv ziet verklaart ze OOK voor gek hoor....
![]()
![]()
![]()
.....quote:Op maandag 8 maart 2004 21:01 schreef jogy het volgende:
Oversight was gewoon weer een grens aan het zoeken, ik vond em ook niet kunnen, de FAQ wordt op meerdere punten overschreden, al was het alleen door de onsmakelijke foto's.
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Als ik het topic eerder had gezien had ik hem eerder gesloten
quote:Ik wist niet dat je doorverwezen was. Ik vind het topic niet kunnen en ik kreeg meerdere klachten waardoor ik er naar ging kijken.
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:01 schreef jogy het volgende:
Oversight was gewoon weer een grens aan het zoeken, ik vond em ook niet kunnen, de FAQ wordt op meerdere punten overschreden, al was het alleen door de onsmakelijke foto's.
quote:Op maandag 8 maart 2004 13:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
En nu ga ik maar gif innemen...alleen komt Chriet Christoffel niet aanrennen om vervolgens zichzelf te doden. :'(.
Adieu.
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
kan geen FAQ overschrijden hoor....
wel een Policy...
bedoel je die ?
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:34 schreef jogy het volgende:
[..]
maar toch was het onsmakelijk en policy overschrijdend
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
...en dus deed jij er ook niets tegen, en begin je er nu over......
quote:waarom bemoei je je er eigenlijk mee ?
quote:heeft Knut geen keyboard, of denk je dat ie geen antwoord weet.....
quote:.....tot gauw waarschijnlijk dus...![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:50 schreef jogy het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:54 schreef Oversight het volgende:" Nu ga ik weer lief doen ! "
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Leugenaar!
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
fles maken hiervoor onderbroken....
voel je maar schuldig, jij babyheeftnuhongerenhuiltomfles veroorzaakmod !
dat is niet aardig van jou !
<b>ik ga het lekker tegen mirage zeggen.....
en tegen vonny ook !</b>
hoe voelt dat nou ?
dat je na iedere post even onder je keyboard moet kijken ?
en dat je na iedere reply even van IP moet verwisselen ?
er komt een moment dat ik je te pakken neem natuurlijk...
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:39 schreef Oversight het volgende:
hmmmzzzz
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:01 schreef Oversight het volgende:
Door een luie Mirage ( geen zin om nick te changen ):
Ik heb hem zijn ...ste glas wijn gevoerd.
Hij zal zo wel in slaap vallen
Merci!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:43 schreef Dagonet het volgende:
Down with the rules! Total Anarchy!
Oftewel:
Bingeliebingeliebiep!
De Huisregels zijn weer kwijt!
niet kansloos, slechts onbegrepenquote:Insomaniac (Moderator) - woensdag 10 maart 2004 @ 10:54
Best wel kansloos topic eik. . Sorry uijoooaaemes.
Pro-jeex bash topics kunnen er niet genoeg zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:00 schreef yvonne het volgende:
Jogy, stomme lul,
Kijk MikeyMo! Zo doe je dat!quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:00 schreef yvonne het volgende:
Jogy, stomme lul,
ik kwam net op gang
Nu ga ik wel poetsen, *snik*
Hey, het is hier toch eenquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:00 schreef yvonne het volgende:
Jogy, stomme lul,
ik kwam net op gang
Nu ga ik wel poetsen, *snik*
Ik zou zeggen, go for it, je weet waar de "quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:59 schreef ShaoliN het volgende:
Dat onzin toptoptiptopic ofzo, waar een verzameling instaat van flauwe en saaie kuttopics, kunnen we daar niet een variant op maken? Met een verzameling van alle bash/flame topics uit onzin die de moeite waard zijn. Dat scheelt een hoop zoekwerk.![]()
Maak jij hem sticky dan.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, go for it, je weet waar de " [afbeelding] " knop voor is toch?.
Ik neem het mee naar achteren.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maak jij hem sticky dan.![]()
[vertaling]quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achteren.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:10 schreef Anosmie het volgende:
*liefde betuigt door aan [insert desbetreffende moderator]'s linkeroor te sabbelen*
*en passant meedeelt dat de postduiven weer uitgevlogen zijn*
*BURP*.
.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:25 schreef Dagonet het volgende:
mannen willen dit niet lezen, GOOR+++
Wat een heerlijk topic voor bij het ontbijt of de lunch of avondeten, mag deze in het TTT?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:26 schreef Tiemie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:30 schreef Tiemie het volgende:
[..]
putlucht
quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:10 schreef Anosmie het volgende:
*liefde betuigt door aan [insert desbetreffende moderator]'s linkeroor te sabbelen*
*en passant meedeelt dat de postduiven weer uitgevlogen zijn*
*BURP*.
.
De TTT-post blijftquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:09 schreef woutabest het volgende:
Ik houd er niet van genegeerd te worden, heel aardig gezegd.
Maar mag wel opgevolgd wordenquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:21 schreef jogy het volgende:
[..]
De TTT-post blijft.
Het is gewoon een grote woutabest-afzeiktopic.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:21 schreef jogy het volgende:
[..]
De TTT-post blijft.
Nope, het is een educatie-topic, dat jij het niet wilt inzien is je eigen probleemquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
Het is gewoon een grote woutabest-afzeiktopic.
Het is gewoon bagger.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, het is een educatie-topic, dat jij het niet wilt inzien is je eigen probleem.
Het is een compliment omdat het van jou komtquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
Het is gewoon bagger.
Nu kan ik het eindelijk eens oprecht zeggen!
Zeik niet zeikstraalquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
Het is gewoon een grote woutabest-afzeiktopic.
Niks toppig aan, en dat zeg ik niet om dat hij specifiek over mij gaat.
Iemand die het wel begrijptquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeik niet zeikstraal
De andere hadden je al gebannend
Nu op je knieeen en kus ze voeten en zegt dat je eindelijk iets gaat leren![]()
En dan zit binnen de kortste keren geheel onzin op slot behalve de GPD, waar je elke post van een niet GPD-user elke keer weer delete zeker?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik wil ook van die geile extra knopjes..
mag ik die van PR niet een poosje lenen?
Tuurlijk niet, die biertopics blijven ook openquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:14 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan zit binnen de kortste keren geheel onzin op slot behalve de GPD, waar je elke post van een niet GPD-user elke keer weer delete zeker?.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:14 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan zit binnen de kortste keren geheel onzin op slot behalve de GPD, waar je elke post van een niet GPD-user elke keer weer delete zeker?.
was maar een garpje hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[insert PDD's GFY link]quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:38 schreef jogy het volgende:
[..]
was maar een garpje hoor..
Goed he, dat ze nu al preventief aan je hart denken?quote:Op donderdag 11 maart 2004 07:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
De sticky's staan er weer mooi bij dame en heren. Goed werk, ga zo door.
Noem 10 redenen waarom...quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Umbarbapapauamu dinges, modjes in je MSN hebben is oke hé
Zeker voor B&H.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Zeker voor B&H.
Dus je wilt niet eens overwegen dat ik een MiB ben ofzo?quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waar is de TTT trouwens?quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
TTT-waardig
ONZIN TopTipTopic!quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:55 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Waar is de TTT trouwens?.
en dat is gelijk te merken aan de topics!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:47 schreef Maanvis het volgende:
Den Huischreghels zijn weg-gezackt!
quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:48 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Dus je wilt niet eens overwegen dat ik een MiB ben ofzo?.
Ik werkquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:26 schreef MikeyMo het volgende:
wat grappig, als je een topic opent ben je er als de kippen bij om er eens lot op te gooien, maar een fatsoenlijk antwoord laat daarentegen wel op zich wachten...
Maaruh, ff wat andersquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:08 schreef ElPatrico2002 het volgende:
WAAR ZIJN ME PLAATJES GEBLEVEN?
Hoe lief je dat ook zegtquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:12 schreef jogy het volgende:
Maaruh, ff wat anders
Bookmark je bagger dan ook!.
Snel, maud, snelquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:02 schreef Maud_Dib het volgende:
Misschien is het een idee om niet alle bagger uit andere subfora naar Onzin te schoppen, maar gewoon te sluiten. Op die manier heb je ook minder bagger in Onzin.
En jogy, wanneer gaan we nou eindelijk eens daten?
Nee, maar de user-verkiezingen waren daar wel. lees je eens in joh!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:02 schreef woutabest het volgende:
Wie is de meest irritante user?
GC is geen onzin, jogy.
Sorry, schoonheid, neen. Want de vuile #*(%@*% search doet het #*#%()@($ nog steeds niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Snel, maud, snel
Anyway, heb je een linkje naar het topic dat deze irritatie vandaag verwekte.
Ik heb de desbetreffende blauwe al laten weten dat het topic beter met een hangslotje versierd kon wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:53 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Sorry, schoonheid, neen. Want de vuile #*(%@*% search doet het #*#%()@($ nog steeds niet.
Was in ieder geval een topic over baukel.
Groetjes![]()
HW is gewoon niet zo goed ende begaafd als jijquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb de desbetreffende blauwe al laten weten dat het topic beter met een hangslotje versierd kon worden.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:12 schreef JaWi het volgende:
Ik vind jullie lief.
Mijn schoenen, bitch!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
*Grinz*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:14 schreef Pjederdy het volgende:
^
|
|
|
dat was dus een grap he!.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:24 schreef Oversight het volgende:
KNUT,mag ik een link naar gratis 24 uur online Fok deel 2 ?
alvast bedankt
schattig he?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:28 schreef Arcee het volgende:
Insomaniac is een neurotische slotjeszetter.
Arcee is een neurotische topicplaatser.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:28 schreef Arcee het volgende:
Mar had ik deze geniale bijdrages open moeten laten dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:28 schreef Arcee het volgende:
Die eerste wel, ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:30 schreef Insomaniac het volgende:
Mar had ik deze geniale bijdrages open moeten laten dan?
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld. Jeeeeeezus, dat is godverdomme snel!
Ik ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:41 schreef Kreator het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik geil ben.
Dan zijn we samen geil.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook.
Ja. Ik krijg straks orale seks. En jij?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan zijn we samen geil.
Ik koop het.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Ik krijg straks orale seks. En jij?
Ik wilde eventjes zeggen dat asje.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:43 schreef Nouk het volgende:
Nou ik wilde even wat vragen, ik heb vannacht (rond 4 uur denk ik) een topic geopend met als titel (iets van): "ik wil eventjes iets zeggen" maar ik denk dat ie op slot is gedaan want ik zie m nergens meer..iemand een link?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:16 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wilde eventjes zeggen dat asje..
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wilde eventjes zeggen dat asje..
Je lekt! Kick, Ban. Kick, Ban (why) !quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:20 schreef Tiemie het volgende:
[gruwelijk lek]
Je sluitpost klopte inso
Waarom verbaast me dat niets.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
-log-
Je sluitpost klopte inso
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je lekt! Kick, Ban. Kick, Ban (why) !.
Gewoonquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wat nou "" ?
Knut, moet je niet ergens aan het zuipen zijn ofzo?quote:Vragen, opmerkingen en liefdesbetuigingen
Ik ben net terug ?quote:Op zondag 14 maart 2004 03:02 schreef kooba het volgende:
[..]
Knut, moet je niet ergens aan het zuipen zijn ofzo?
quote:Op zondag 14 maart 2004 03:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik ben net terug ?
Maar wie ben JIJ in vredesnaam ?
quote:Op zondag 14 maart 2004 03:07 schreef kooba het volgende:notoire baggeraar (al valt het volgens jou de laatste tijd best mee)
ja fuck, weet ik veel, die klotesearch werkt nog nietquote:Op zondag 14 maart 2004 03:09 schreef Knut het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 14 maart 2004 03:07 schreef kooba het volgende:notoire baggeraar (al valt het volgens jou de laatste tijd best mee)</div></blockquote>
Link ? Bron ?
40k postsquote:Op zondag 14 maart 2004 03:15 schreef Knut het volgende:
En waarom post je niet gewoon onder je eigen naam ?
Ik ben alvast ochtendslotjes aan het zetten Maanvis.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:16 schreef Maanvis het volgende:
Inso Mijn kunstwerk, wat doe je?
ochtendslotjes??quote:Op zondag 14 maart 2004 04:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben alvast ochtendslotjes aan het zetten Maanvis.
ga nou maar gewoon onder Vosss posten.....quote:Op zondag 14 maart 2004 04:18 schreef kooba het volgende:
[..]
ochtendslotjes??
ben je al op dan??
Nou, goeiemorgen dan maar
Nee, dan kan ik morgen blijven liggen Vosss.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:18 schreef kooba het volgende:
[..]
ochtendslotjes??
ben je al op dan??
Nou, goeiemorgen dan maar
Das best triest....quote:Op zondag 14 maart 2004 04:19 schreef Maanvis het volgende:
Preventieve slotjes zijn wel okay ja
Morgen begrijp ik toch niet meer wat ik met dat topic bedoelde.
Moet overigens best wel frustrerend zijn om alleen in beschonken toestand zo creatief te zijn. Maargoed, het leven heeft nog meer verrassingen te bieden.
Veel plezier. Ik ga spelen met mijn vriendinnetje en dromen over mijn eikelpiercing
hey grieksepiemel, ga eens naar bed ofzoquote:Op zondag 14 maart 2004 04:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
INSOMANIAC WIL JE MET ME TROUWEN?.
Ongeldig verklaard ivm vormfout.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
ONSOMANIAC WIL JE MET ME TROUWEN?.
Nee jij dan, met je opgezwollen keizersnee!quote:Op zondag 14 maart 2004 04:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Das best triest....![]()
So, echt wel, dan had ik met mn heb ik iets gemist ofzo, sinds wanneer is Yvonne FA nog wel mod kunnen wordenquote:Op zondag 14 maart 2004 04:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik morgen blijven liggen Vosss.. Wat is die Knut traag van begrip huh.
.
Nooit een keizersnee gehad, en nu?quote:Op zondag 14 maart 2004 04:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee jij dan, met je opgezwollen keizersnee!![]()
![]()
nee, kooba bevalt me prima, kooba....... jammer dat ik die naam niet in 2001 gekozen heb toen ik registreerdequote:Op zondag 14 maart 2004 04:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
ga nou maar gewoon onder Vosss posten.....![]()
Neh.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
INSOMANIAC WIL JE MET ME TROUWEN?.
Okay, dan weet ik dat...quote:Op zondag 14 maart 2004 04:22 schreef kooba het volgende:
[..]
nee, kooba bevalt me prima, kooba....... jammer dat ik die naam niet in 2001 gekozen heb toen ik registreerde
Ga nu maar je 12-vingerige darm extrapoleren.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nooit een keizersnee gehad, en nu?![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 04:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neh.
Tuurlijk... Lekker ding, je bent een gekke vent.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga nu maar je 12-vingerige darm extrapoleren.
Vort!
Nou! Steek die maar in je zak, Krasloterij NV!quote:Op zondag 14 maart 2004 04:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neh.
Ik ben enkel mezelf, misschien dat het daardoor komt. Ik ben slechts een benadering van degene op wie ik lijk. Net zoals jij slechts een benadering zult zijn van je ideaalbeeld en om het verschil te overbruggen dingen doet die eigenlijk regelrecht tegen je principes indruisen.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tuurlijk... Lekker ding, je bent een gekke vent.
Je probeerd nu andere mensen na te doen....
Lukt niet echt...![]()
Malista, je hoort nog van me..quote:Op zondag 14 maart 2004 04:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neh.
Tsss, ga zelf slapen man,quote:Op zondag 14 maart 2004 04:20 schreef kooba het volgende:
[..]
hey grieksepiemel, ga eens naar bed ofzo
flauw.quote:het potentieel straalt ervan af, als de dinges van bestraalde bloemkool. (Tsjernobyl)
...
geef het een kans.
je zal jezelf in de nabije toekomst dankbaar zijn.
Ochi.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Malista, je hoort nog van me...
Jij lult, jij wordt morgen wakker en je blijft die zeikerd en wel maanvis....quote:Op zondag 14 maart 2004 04:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben enkel mezelf, misschien dat het daardoor komt. Ik ben slechts een benadering van degene op wie ik lijk. Net zoals jij slechts een benadering zult zijn van je ideaalbeeld en om het verschil te overbruggen dingen doet die eigenlijk regelrecht tegen je principes indruisen.
Maargoed, zo is het leven soms wel eens voor velen onder ons, en daar kan de koekoek ook niets aan doen.
Kortom, niet getreurd. Want de ochtendstond heeft goud in de grond.
Zonde van dat tweede topic wat je opende. Probeer het anders een andere keer opnieuw en verbagger je topic dan niet meteen zelf.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:29 schreef realist_ik het volgende:
[..]
flauw.
er moet nog zoveel komen...
Nou stel je voor dat ik morgen niet meer mezelf zou zijn. Zou dat een verbetering zijn? Zonder yang geen ying, zonder alpha geen omega, zonder wit geen zwart, zeg ik altijd maar tegen mijn onderdanen.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij lult, jij wordt morgen wakker en je blijft die zeikerd en wel maanvis....![]()
Zie TTT. En willen jij en Maanvis even ergens anders gaan klessebessen? Geen zin om een nieuw topic te openen.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:32 schreef Oblivion het volgende:
Insomaniac? mag ik je vragen wat je leuke topics vindt?
Stik er lekker in, vraag nog eens wat...quote:Op zondag 14 maart 2004 04:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zie TTT. En willen jij en Maanvis even ergens anders gaan klessebessen? Geen zin om een nieuw topic te openen..
Wat is jouw probleem. Ik geef toch antwoord?quote:Op zondag 14 maart 2004 04:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Stik er lekker in, vraag nog eens wat...![]()
Wel eens gehoord van een KUT antwoord?quote:Op zondag 14 maart 2004 04:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem. Ik geef toch antwoord?
Wat de neuk loop jij je nou aan te stellen? Ik geef een normaal antwoord op je vraag en ik krijg als reactie dat ik er in kan stikken? En dan is het nu een KUTantwoord? Doe eens even normaal zeg!quote:Op zondag 14 maart 2004 04:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van een KUT antwoord?
Nou dit was er 1, maar laat maar hoor....![]()
JIJ geeft niet normaal antwoordquote:Op zondag 14 maart 2004 04:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat de neuk loop jij je nou aan te stellen? Ik geef een normaal antwoord op je vraag en ik krijg als reactie dat ik er in kan stikken? En dan is het nu een KUTantwoord? Doe eens even normaal zeg!
quote:Op zondag 14 maart 2004 04:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
JIJ geeft niet normaal antwoord
Zal wel aan de kleur liggen..
Goh Inso wat is de TTT? Nou Oblivion, dat zijn de Onzin TopTipTopics. Pft, als je iets niet weet kan je het ook gewoon vragen, in plaats van zo achterlijk te reageren.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:41 schreef Oblivion het volgende:
Wel eens over nagedacht dat iemand niet weet wat een TTT is?
Neh je moet het allemaal maar weten, je zou teveel moeten type....![]()
Ik gaf netjes antwoord. Dat jij dat niet begrijpt is jouw probleem.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:43 schreef Oblivion het volgende:
Zeker vergeten dat je hier in het VRAGEN, opmerkingen en liefdehuppelepup topic bent...?
Wat ben je dan voor een achterstallige rioolpijp als je meteen vindt dat Inso geen zuurstof meer tot zich mag nemen omdat ze iets zegt wat iedereen die hier meer dan 4 topics, heeft, begrijpt?quote:Op zondag 14 maart 2004 04:41 schreef Oblivion het volgende:
Wel eens over nagedacht dat iemand niet weet wat een TTT is?
Dat vroeg indirect ook, jij neemt klakkeloos aan dat iemand dat weet, niet echt snugger...quote:Op zondag 14 maart 2004 04:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Goh Inso wat is de TTT? Nou Oblivion, dat zijn de Onzin TopTipTopics. Pft, als je iets niet weet kan je het ook gewoon vragen, in plaats van zo achterlijk te reageren.
Morgen zal ik je topic grondig analyseren okay. Maar ik herinner me smileyposts, beetje off-topic geblaat met CliosporT.. En een matige OP.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:38 schreef realist_ik het volgende:
ja, zeer matig leuk.
edoch een serieuze *ahum* poging tot een succestopic met een openingspost die aanspoort tot het laten gaan van de fantasie wordt abrupt en zonder waarschuwing verbannen tot oblivium omwille van een so called "verbaggering" door topicstarter.
Een verbaggering die ik tot nu toe zelf nog niet heb gezien.
Misschien is het constructief om mij daar nog even op te wijzen?
Nee niet snuggere. Jij stelt mij een normale vraag, ik geef normaal antwoord en mag meteen stikken van jou. Lees je anders eerst even in voordat je zonder reden een grote bek komt geven.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat vroeg indirect ook, jij neemt klakkeloos aan dat iemand dat weet, niet echt snugger...![]()
Waarom zou ik? Omdat jij mijn antwoord niet snapt en meteen roept dat ik kan stikken? Ik ga me inderdaad niet excuseren voor jouw onwetendheid en de lompe manier waarop je daarmee omgaat.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:46 schreef Oblivion het volgende:
Ow ja vandaar dat ik niet zo vaak in onzin kom...
Mijn excuses hoor. jij maakt ze toch niet...![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:38 schreef Lolalala het volgende:
Knut, ik hou van je
Zo, dat was mijn liefdesbetuiging. Wie volgt?quote:Op zondag 14 maart 2004 16:39 schreef Knut het volgende:
[..]
Topicspammen is niet okay, dat kan je zelf ook wel bedenken. Nogal logisch dat je topic op slot gaat.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:58 schreef ElPatrico2002 het volgende:
Wie heeft er nu weer mijn topic gesloten? Nog voor ik hem zelf kon openen alweer dicht gooien.![]()
tsss
Dit was een link van fok, en niet eens een post van mij? Hoe kan het dan spem zijn?quote:Op zondag 14 maart 2004 17:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Topicspammen is niet okay, dat kan je zelf ook wel bedenken. Nogal logisch dat je topic op slot gaat.
Je opent een topic, met daarin een link naar een ander topic en de oproep dat mensen daar moeten kijken. Stel je even voor dat iedereen in ONZ topics gaat openen over andere topics. Het valt gewoon onder de noemer bagger. Het is heel lief dat je dat topic wil delen met andere users, maar das niet helemaal de bedoeling.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:02 schreef ElPatrico2002 het volgende:
[..]
Dit was een link van fok, en niet eens een post van mij? Hoe kan het dan spem zijn?
Ik vond het wel grappig, wou eens kijken of anderen dat ook vonden.
Dus, voor mij, nogal onlogisch dat hij op slot ging.
Anders reageerde ik hier sowieso al niet.
Daar heb je dan ook weer gelijk in eigenlijk. Beloof het nóóóóit meer te doen.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:08 schreef Insomaniac het volgende:
En goed van je dat je hier reageert en om opheldering komt vragen, maar dat kan voortaan ook wet beleefder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |