Je mag meer redenen noemen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:35 schreef gfree het volgende:
10 maar?
*BAMM!!!! En het slotje raakt Megumi recht tussen de ogen, jezus dat doet pijn.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:36 schreef Megumi het volgende:
Voel een slotje aankomen.
Ken jij mij écht niet.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:17 schreef Maud_Dib het volgende:
Gast, ik ken je niet eens, wil het eigenlijk ook wel zo houden
Omdat ik een fantastische user ben, de in's en out's van dit forum weet, en omdat ik gewoon geil op dat heerlijk blauwe kleurtje.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
zou er nog niet één kunnen noemen waarom wel
doe zelf eens poging
Volgens mij zijn dat redenen om wel Mod te worden en volgens mij ging dit topic over redenen dat je nog geen Mod bent.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:32 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Omdat ik een fantastische user ben, de in's en out's van dit forum weet, en omdat ik gewoon geil op dat heerlijk blauwe kleurtje..
Hee UIO_AMS, jij zou pas een goede mod zijn!quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
zou er nog niet één kunnen noemen waarom wel
doe zelf eens poging
lezen Maud_Dib, dan zie je waar hij op reageertquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:35 schreef Maud_Dib het volgende:
Volgens mij zijn dat redenen om wel Mod te worden en volgens mij ging dit topic over redenen dat je nog geen Mod bent.
*positieve notes zetquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:45 schreef Tokay het volgende:
Hee UIO_AMS, jij zou pas een goede mod zijn!
Je hebt er alle capaciteiten voor!
Shit he, dat blauwe vakje met plusje, als je (weereens) online bent?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:51 schreef UIO_AMS het volgende:
helaas moet ik de schijn van het af en toe werken hooghouden
quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:49 schreef mcDavid het volgende:je bent een kutuser Check je bent een newbie Ja. .
.
je opent topics over jezelf Check je hebt nog geen crewleden gepijpt/beft Ik doe niet aan animal seks. .
je bent lelijk???? Lelijkheid is relatief. Nee dus. .
je opent baggertopics als deze Check je username is te lang Vorige was net zo lang. .
zijn er al 7
En wie mag jij dan wel niet zijn?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:51 schreef mat_herben het volgende:we kennen je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |