quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:04 schreef ranja het volgende:
Masters of reality?
Yep... (ik wist 'm ...)quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Duurde toch wel lang, zijn er zo weinig spelers online?
ranja +1
Tips?quote:
+1 Docquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:48 schreef Mark het volgende:
Openstaande vraag:
Oja, en Doc verdient nog een punt van belsen voor de Beatles-vraag
Zijn niet al te lang geleden ook idd langsgeweest, geen idee meerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
OK dan.
Wie zijn dit?
[afbeelding]
Mijn excuses als dit toevallig gisteren of zo gevraagd werd(dat was namelijk het geval bij m'n vorige vraag, ondertussen al enkele maanden terug)
Het heeft toch maar liefst 14 minuten geduurd. Een persoonlijk record.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:43 schreef Gambolputty het volgende:
The Swans!
Helemaal juistquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:10 schreef Doc het volgende:
jaar: Al Stewart
maand: Posies
week: Bare Naked Ladies
dag: Beatles
uur: Housemartins
minuut: Don Henley
seconde: Neheh Cherry & Youssou N'Dour
Door 7 seconds (wat bij hen twee de enige mogelijkheid is) zit je snel in de goede richting ...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Helemaal juist
Was toch makkelijker dan ik dacht, maar evengoed verdiend:
Doc +1
Saint of Killer s+1quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Axelle Red
Persoonlijk vind ik het nog een heel erg leuke CD ook.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:29 schreef Gambolputty het volgende:
Ook ff gekeken, cd is eerlijk gezegd een beetje aan me voorbij gegaan.
guitar, female, adult oriented, de enige die in me opkomt is sheryl crow.quote:Op zondag 7 maart 2004 10:46 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil best een keer tori amos roepen, dan weet je iig dat er iemand je hints leest. ik weet dat je daar aan zou gaan twijfelen
+1 Grobbelquote:Op zondag 7 maart 2004 10:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dan zou het album C'mon C'mon moeten zijn.
Inderdaad, naar deze altijd 'goedgemutste' zanger was ik inderdaad op zoek!quote:Op zondag 7 maart 2004 14:11 schreef Doc het volgende:
Badly Drawn Boy
Het was ook het stukje muts op de foto dat me opweg hielp.quote:Op zondag 7 maart 2004 14:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Inderdaad, naar deze altijd 'goedgemutste' zanger was ik inderdaad op zoek!
puntje voor Doc!!
1 band goed, nummer niet goed.quote:Op zondag 7 maart 2004 14:26 schreef Mark het volgende:
Gok:
Bands: Kyuss, Masters of reality en Fu Manchu.
Nummer:Hand of Doom
had je haastquote:Op zondag 7 maart 2004 13:49 schreef Mark het volgende:
Goh Mark, zijn het misschien de Butthole Surfers?
Ja, inderdaad! Helaas kan ik er geen punt voor rekenen, maar stel gerust een nieuwe vraag!
Nee, misschien dat iemand anders daar zin in heeft.....
Als er in een uur tijd niet eens een gok gedaan wordt, dan houdt het wel op, jaquote:Op zondag 7 maart 2004 15:07 schreef dolle_hond het volgende:
had je haast
weer een band goed (de ander niet)quote:Op zondag 7 maart 2004 15:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
soundgarden, the earthlings ?
Nope:quote:Op zondag 7 maart 2004 15:28 schreef Berkery het volgende:
Nummer: Symptom of the universe
Yep.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
+
monster magnet
Godzijdank geen inkoppertjes als 'It's raining men'quote:Op zondag 7 maart 2004 16:24 schreef methodmich het volgende:
1. The Beatles - Here Comes The Sun
2. The Beatles - Sun King
3. The Beatles - Rain
4. Travis - Why Does It Always Rain On Me
5. Counting Crows - Rain King
6. Counting Crows - Raining In Baltimore
7. The Pogues - Rain Street
8. The Pogues - A Rainy Night In Soho
9. Belle & Sebastian - Asleep On A Sunbeam
10. The White Birch - Star Is Just A Sun
11. Elton John - Don't Let The Sun Go Down On Me
12. Cat Stevens - The Wind
13. Beulah - Burned By The Sun
14. Muse - Sunburn
15. Tom McRae - Sao Paulo Rain
Was 'ie echt zo simpel?quote:Op zondag 7 maart 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Johan - Paper Planes
Inderdaad. En met dit antwoord van Doc is er meteen een einde gekomen aan de een-tweetjes met Mtehodmich.quote:Op zondag 7 maart 2004 17:33 schreef Doc het volgende:
Slayer
Grip Inc
Fantomas
Een beetje van beide. Ik ken "Naked Eye", en dat is meteen alles wat ik weet van Luscious Jackson. En het is traditioneel rustig in het weekend.quote:Op zondag 7 maart 2004 18:57 schreef Doc het volgende:
Is-ie zo lastig of is er niemand on-line?
Sir Mick Jaggerquote:Op zondag 7 maart 2004 19:27 schreef tong80 het volgende:
Welke miet zij ooit let's work.
Da's toch geen miet? Meer een metro zou ik zeggen.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Sir Mick Jagger
bukgeit + 1quote:Op zondag 7 maart 2004 21:15 schreef bukgeit het volgende:
Die zanger van Him, Ville Valo
Het begin is erquote:Op zondag 7 maart 2004 21:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
the apples in stereo?
Velocity Of Soundquote:Op zondag 7 maart 2004 22:52 schreef bigshadow het volgende:
Apples in stereo - "Velocity in sound" als ik zo vrij mag zijn
Me erg happy daarmee!quote:Op zondag 7 maart 2004 22:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Velocity Of Sound
bigshadow +1
Damn, ze moeten bij jouw de quickreply weghalenquote:Op zondag 7 maart 2004 23:06 schreef bukgeit het volgende:
Tindersticks
en dat is wel goedquote:Op maandag 8 maart 2004 00:35 schreef bukgeit het volgende:
Minste aantal punten behaald door een nummer 1 hit in de eeuwige Top 40-ranglijst
quote:Op maandag 8 maart 2004 09:50 schreef Z het volgende:
En het is cLOUDDEAD volgens mij. Heb je die cd van Why? (Oaklandazulasylum) wel eens gehoord bukgeit? Leuke plaat. En wat cLOUDDEAD nou met Why? te maken heeft heb ik nog iet kunnen achterhalen touwens...
Juistem! Ik luister nu naar zijn requiem, prachtig.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik twijfel. Is het Brahms?
helemaal correctquote:Op maandag 8 maart 2004 10:36 schreef Mark het volgende:
Jim Morrison
Edith Piaf
Gok: Oscar Wilde
Chopin (behalve zijn hart)
quote:Op maandag 8 maart 2004 11:22 schreef bartrid het volgende:
KMFDM
quote:Op maandag 8 maart 2004 13:12 schreef bigshadow het volgende:
Scooter!
Respect for the man in the icecream-van!quote:Op maandag 8 maart 2004 13:28 schreef Mark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die kennen maar 1 taal: Pseudo-Engels
Eindelijk!quote:Op maandag 8 maart 2004 14:08 schreef bigshadow het volgende:
Het is Sash!
Deze foto is al eens langs geweest, dus het wordt een enorme aha (voor mij dan, ik weet hem namelijk niet meer...)quote:Op maandag 8 maart 2004 14:23 schreef Mark het volgende:
zal wel weer een oja worden
Dat zou kunnen, hintjes --> Engels en elektronica, opgericht in 1988quote:Op maandag 8 maart 2004 14:26 schreef Z het volgende:
[..]
Deze foto is al eens langs geweest, dus het wordt een enorme aha (voor mij dan, ik weet hem namelijk niet meer...)
Hij is DE man, maar de groep telt volgens AMG 3 personenquote:Op maandag 8 maart 2004 14:44 schreef Mark het volgende:
Ik zie maar 1 persoon, en die is opgericht in 1988?
klopt!quote:Op maandag 8 maart 2004 14:50 schreef bukgeit het volgende:
A ja, Nightmares on Wax, George Evelyn
oneequote:Op maandag 8 maart 2004 14:23 schreef Mark het volgende:
zal wel weer een oja worden
reujksoppquote:Op maandag 8 maart 2004 15:13 schreef bukgeit het volgende:
Juiste schrijfwijze #3:
royksopp
bjork
tocotronic
was not was
zzz
Die was al genoemdquote:Op maandag 8 maart 2004 15:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
bjurk
Dan houd ik het op Tocotronic zonder accentjesquote:Op maandag 8 maart 2004 15:39 schreef Jolan het volgende:
geen ö, iig. je zegt gewoon tocotronic.
misschien toco-tronic of tócotronic
Had ik dat nog niet gedaan dan? Aan wie?quote:Op maandag 8 maart 2004 17:11 schreef bukgeit het volgende:
Silent, moet jij nog dat shadow/shadows-puntje uitdelen?
Ministry's Al Jourgensenquote:Op maandag 8 maart 2004 17:32 schreef bartrid het volgende:
doe ik er nog 1. Mark zou deze wel moeten weten....
Wie gaat er schuil achter Buck Satan & the 666 Shooters?
Overkomt me ook regelmatig. Maar in dit geval was ik gewoon even etenquote:Op maandag 8 maart 2004 18:01 schreef Doc het volgende:
ik had op de quick reply ingevuld, maar in plaats van invoeren op reageer geklikt
en de rest......quote:Op maandag 8 maart 2004 18:40 schreef Z het volgende:
RinoÇerose
(ik kan de kleine 'Ç' niet vinden..)
welke o? en wat nog meer?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:49 schreef Z het volgende:
En misscien ook nog een dakje op de 'o'!!!
Ik ga geen franse dingen opschrijver![]()
De laatste......?quote:Op maandag 8 maart 2004 19:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
en welke nog meer?
bijna........quote:Op maandag 8 maart 2004 19:07 schreef Z het volgende:
Rinôçèrôse
Alle Alt codes ken ik nu weer uit m'n hoofd...
het lijkt er steeds meer op........quote:Op maandag 8 maart 2004 19:11 schreef Z het volgende:
Rinôçérôse dan?
quote:Op maandag 8 maart 2004 19:11 schreef Gambolputty het volgende:
Rinôçèrose
Stomme fransen..
Sterker nog: die is toch goed?quote:Op maandag 8 maart 2004 19:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
het lijkt er steeds meer op........
eigenlijk nnog niet helemaalquote:Op maandag 8 maart 2004 19:17 schreef Mark het volgende:
[..]
Sterker nog: die is toch goed?
Goed!quote:Op maandag 8 maart 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
The High Llamas?
...en die mis ik dan net weer...quote:Op maandag 8 maart 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
The High Llamas?
One burrito, Paul?quote:Op maandag 8 maart 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
Olé!
"I buried Paul".
Volgens vele Paul is dead-verhalen op internet, zou John Lennon dit zeggen aan het einde van Strawberry Fields Forever. Dit is echter niet waar, John zegt iets anders. Wat dan?
Jij bent de juryquote:Op maandag 8 maart 2004 17:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Had ik dat nog niet gedaan dan? Aan wie?
De langst openstaande vraag in de geschiedenis van Fok! Muziek Triviaquote:Op maandag 8 maart 2004 20:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Deze hadden we nog open staan: wie o wie?
[afbeelding]
Jazeker wel!!quote:Op maandag 8 maart 2004 20:37 schreef thabit het volgende:
Dat gezicht lijkt wel van Johan Edlund. Tiamat misschien?
Hear hearquote:Op maandag 8 maart 2004 20:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jazeker wel!!thabit + 1!
En waag het eens een vraag de stellen over de zus van de buurvrouw van de neef van de oma.............
Ohhwwww, het wordt een wiskundig onder-onsjequote:Op maandag 8 maart 2004 22:23 schreef placebeau het volgende:
yes it is I
the fever of mankind
*r*es whorish as ever
I am the new Christ Nunquam
nu doe ik al die moeite en ken ik het nummer niet
iets metaal-achtig waarschijnlijk
Volgens mij komt dit van het laatste nummer van My Dying Bride's The Dreadful Hours.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:23 schreef placebeau het volgende:
yes it is I
the fever of mankind
*r*es whorish as ever
zieje, ik heb je heel wat moeite bespaardquote:Op maandag 8 maart 2004 22:32 schreef Z het volgende:
[..]
Ohhwwww, het wordt een wiskundig onder-onsjeIk dacht al een eind te zijn, maar helaasch... Ik ken de tekst niet overigens...
quote:for too long you've been silent
touch me once again
the dark ground lies cold
et gelidus hoc voluntas firmamentum hark
yes, it is i
the fever of mankind
urges whorish as ever
i am the new christ nunquam
silence yourself
you are powerless here
pitiful one pity me not
give back the sun
souls will mourn
in this unending season of darkness
beware, ravaged one
mine is the might
if you're feeble, turn away
no dagger glints in my hand
technique is secret
she gave herself to me
liar
Nou, dan kan het maar een nummer zijn: The return of the beautiful van My Dying Bridequote:Op maandag 8 maart 2004 22:23 schreef placebeau het volgende:
yes it is I
the fever of mankind
*r*es whorish as ever
nu doe ik al die moeite en ken ik het nummer niet
iets metaal-achtig waarschijnlijk
TheSilentEnigma +1.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou, dan kan het maar een nummer zijn: The return of the beautiful van My Dying Bride![]()
Pavement - ...quote:Op maandag 8 maart 2004 22:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is echt een fan-tas-tisch nummer
Leuke vraag ook, thabit!!
even een simpele vraag nu:
welk nummer?
Architectuurstudenten zijn als maagden
Met een jeuk die ze niet kunnen krabben,
Bouw nooit een gebouw tot je 50 bent
Wat voor een leven is dat?
band klopt, album klopt bijna, maar het gaat om het liedje.....quote:Op maandag 8 maart 2004 23:01 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Pavement - ...
Ja ik loop gewoon te klotenquote:Op maandag 8 maart 2004 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
band klopt, album klopt bijna, maar het gaat om het liedje.....
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:14 schreef bukgeit het volgende:
The Hexx is dat van Pavement en waar is Grobbel?
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:25 schreef bukgeit het volgende:
Toch maf dat bigshadow wat roept maar dan gelijk wel het goede
Spellingsrondje #4:
...and you will know us by the trail of dead
(at the close of every day)
therapy?
quest-love
6 x 7
Hoofdletters, kleine letters, cijfers, spaties en leestekens, alles moet kloppen
hoeveel rondes komen er nog?quote:Op maandag 8 maart 2004 23:25 schreef bukgeit het volgende:
Spellingsrondje #4:
Ik wist dat het van pavement was, ik ken het nummer (niet de titel), en twilight terror was het eerste wat me te binnenschot, dat had ik weggehaald omdat het een album is en niet een liedje. Ik krijg alleen soms niet de % edit dus vandaar dat het raar lijkt!quote:Op maandag 8 maart 2004 23:25 schreef bukgeit het volgende:
Toch maf dat bigshadow wat roept maar dan gelijk wel het goede
...And You Will Know Us By The Trail Of Deadquote:Op maandag 8 maart 2004 23:35 schreef bukgeit het volgende:
...and you will know us by the trail of dead
(at the close of every day)
therapy?
quest-love
6 x 7
Waar zijn de hoofdletters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |