Oasis - Cast no shadowquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Speciaal voor Big Shadow, om hem een beetje over zijn teleurstelling heen te helpen:
15 liedjes met 'Shadow(s)' in de titel, alstublieft!
Da's van The Shoes. The Rasmus hebben een 'In the shadows'.....quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:46 schreef belsen het volgende:
The Rasmus - In her shadow
Even een ahum/foei/erratum:quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Love you madly, van LA woman.
zoeken in eigen collectie is wel toegestaan, toch?
Helemaal juist.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:08 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Père-Lachaise
Als het op f FUBAR moet lijken denk ik dat je Fucked Up Got Ambushed Zipped In bedoeld.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:22 schreef Mark het volgende:
Wat betekent "Fugazi"? Ik zoek het amerikaanse slang!
Steely Dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:03 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hint: hoes van comeback-album uit 2000. Het album ervoor stamt uit 1980.
Helemaal correct! Alsnog Doc +1, een nieuwe vraag zit er even niet inquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:07 schreef Doc het volgende:
Als het op f FUBAR moet lijken denk ik dat je Fucked Up Got Ambushed Zipped In bedoeld.
Het betekent trouwens ook "nep", iets wat door moet gaan voor "the real thing" maar het niet is.
Hé koel!!! Thnx voor de stand! Met die code tag komt het wel weer goed denk ik zo!quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:36 schreef belsen het volgende:
Kan iemand ook even aan Z doormelen dat er standen staan, dat geeft hem misschien wat rust in zijn kop.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:48 schreef Mark het volgende:
Sarah McLachlan?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:15 schreef ranja het volgende:
Beverly Craven
Uit de categorie "Single luck"quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:15 schreef ranja het volgende:
Beverly Craven
vul de smiliesquote:March 4, 1982....Rolling Stone reports''s son
and daughter
have formed a band called Fred Zeppelin. Their first single will be called
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |