quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:14 schreef ranja het volgende:
Alan Parsons project?
wat isquote:is a lightweight, catchy pop music that was a significant commercial force in the late '60s and early '70s.
was targeted at a preteen audience whose older siblings had been raised on rock & roll. It was simple, melodic, and light as feather — neither the lyrics or the music had much substance.
was a manufactured music, created by record producers that often hired session musicians to play and sing the songs. Frequently, the session musicians were given a fake band name to give the illusion that they were a real group. Apart from acts like the Partridge Family and Tommy Roe, most
groups were one-hit wonders.
Daar wordt het wel weer eens tijd voor, maar ik heb het een beetje druk de laatste tijd.... En ben oom geworden dus dat wordt niks vanavond...quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:07 schreef Mark het volgende:
- ruimte voor stand -
Laat ik me nou net in Japanse 'Bubblegum' bandjes aan het verdiepen zijn! Bubblegum dus...quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:33 schreef ranja het volgende:
...
en je komt net op tijd onlinequote:Op donderdag 4 maart 2004 13:35 schreef Z het volgende:
[..]
Laat ik me nou net in Japanse 'Bubblegum' bandjes aan het verdiepen zijn! Bubblegum dus...
Nope... Ik verwijs naar een song titel....quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:51 schreef Mark het volgende:
6?
Dat zou wel eens goed kunnen zijn, maar ik zou er graag een band bij horen en/of een liedje, anders wordt het zo'n gok vraag...quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:00 schreef Mark het volgende:
Dan zijn het er vast 4
quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:03 schreef Z het volgende:
Dat zou wel eens goed kunnen zijn, maar ik zou er graag een band bij horen en/of een liedje, anders wordt het zo'n gok vraag...
prachtig nummer trouwensquote:Op donderdag 4 maart 2004 14:25 schreef bartrid het volgende:
is dat niet van cake?
Boris Karlov ofzo??quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:09 schreef Berkery het volgende:
Nieuwe (schaam)vraag:
Van wie is deze "Rammstein tribute?"
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:10 schreef Mark het volgende:
Ivan Rebroff
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:41 schreef ranja het volgende:
Welke titels horen logischerwijs bij deze artiesten/bands?
whitney houston -- I will always love you
roots syndicate -- Mocking bird hill
2 unlimited -- No Limit
rene klijn -- Mr Blue
haddaway -- What is love
ub 40 -- Red Red wine
culture beat -- Mr Vain
4 non blondes -- What's up?
bitty mclean --![]()
urban cookie collective -- I have the key, the secret
meat loaf -- Paradise by the dashboard light
andre van duin -- Paard in de gang?![]()
grr ranja!quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:13 schreef ranja het volgende:
nu heeft bigshadow 5 fout
voor UB40 en van Duin niet de enige nummer 1 natuurlijk, die bleven dan ook het langst onzekerquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:58 schreef bukgeit het volgende:
Pas toen Berkery het zei was ik daar ook van overtuigd. Voor alle namen is het denk ik ook hun enige of grootste hit.
Dit is een "had-nou-maar-naar-mij-geluisterd quote"quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:52 schreef Z het volgende:
Het zal wel om een bepaald jaar gaan... Dus gok ik nog deze alleen hoe heet dat gedrocht van meat loaf ook alweer?
...
dit is een "had ik maar naar Z geluisterd quote"quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:06 schreef Z het volgende:
[..]
Dit is een "had-nou-maar-naar-mij-geluisterd quote"
dat waren Dandy warholsquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:35 schreef Z het volgende:
Kim Deal?
Ja, maar het nummer heet toch 'Cool As Kim Deal' dus misschien waren zij 'Cooler Than Kim Deal'...quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:41 schreef ranja het volgende:
[..]
dat waren Dandy warholsmaar die waren trouwens gelijk cool
contradictie in terminis.quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:49 schreef Z het volgende:
Ja, maar het nummer heet toch 'Cool As Kim Deal' dus misschien waren zij 'Cooler Than Kim Deal'...
Niemand is idd cooler dan Kim, daar heb je gelijk in. Ik heb ook nog nooi van dat bandje gehoord, daarom heb ik het ok over 'dat bandje'...quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:51 schreef ranja het volgende:
[..]
contradictie in terminis.
niemand is cooler dan Kim Deal.
Overigens ken ik dat hele bandje niet... komt uit Indië zeker?
Ik heb het ook maar even opgezocht... Persoonlijk vind ik de persoon in kwestie helemaal niet zo cool, dus cooler dan hem zijn is dan ook niet zo moeilijk, in tegen stelling tot Kim, die is natuurlijk de coolste.quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:01 schreef ranja het volgende:
Overigens vertelt AMG me dat het inderdaad niet Kim Deal is (het idee al) maar iemand anders.
Nee hoor, net als hier boven: Stand.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ah, dan weet ik hem wel.
Stand.
Great White is een haaiquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:15 schreef methodmich het volgende:
Wat is een White voor beest? Als in Great White dus.
The Cats!quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:14 schreef Mark het volgende:
The Monkeys The Monkees!!!
Zebrahead
White Lion
Great White
Pantera
Pussycat
Whale
Dinosaur Jr.
W.A.S.P.
Boss Hogg
Video killed the radio stars van the Bugles, geloof ik, pas nog gevraagdquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:13 schreef Ascaroth het volgende:
Omdat Mark weg is en het hier angstvallig stil blijft doe ik een nieuwe vraag.
Welke clip zond MTV als eerste uit bij de lancering in 1981?
Wist het niet meer zeker, maakte ook nog uit of het MTV Europe was of USA.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:16 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Oké, het is ook een typische trivia-vraag natuurlijk.
Gambolputty + 1
De beschrijving van the Buggles door AMG:quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:21 schreef belsen het volgende:
Vorige topic zelfs nog...
En eerder daarvoor ook...
quote:Now that ain't workin' that's the way you do it
You play the guitar on the MTV
That ain't workin' that's the way you do it
Money for nothin' and your chicks for free
Money for nothin' and chicks for free
Is deze pas ook nog geweest? Of is Norman erg herkenbaar?quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:28 schreef belsen het volgende:
Beats International
Was dat dan weer ná 1981?quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:30 schreef belsen het volgende:
Mtv Europe was Dire Straits: Money for nothing...
[..]
Optie C denk ik, gewoon bekende koppen...quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Is deze pas ook nog geweest? Of is Norman erg herkenbaar?
Belsen +1
Zo te merken en volgens mij wel...quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Was dat dan weer ná 1981?
Ja MTV europe kwam een paar jaar later.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Was dat dan weer ná 1981?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:40 schreef Gambolputty het volgende:
drankmisbruikverminderingsbestrijding.
Ja, zelfde categorie als dodelijke slachtoffersquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:53 schreef ranja het volgende:
[..]
is dat net zoiets als de kinderbestrijding?
Nee, ik denk dat het "Love you madly", van LA woman isquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Love you madly, van LA woman.
zoeken in eigen collectie is wel toegestaan, toch?
Oasis - Cast no shadowquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Speciaal voor Big Shadow, om hem een beetje over zijn teleurstelling heen te helpen:
15 liedjes met 'Shadow(s)' in de titel, alstublieft!
Da's van The Shoes. The Rasmus hebben een 'In the shadows'.....quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:46 schreef belsen het volgende:
The Rasmus - In her shadow
Even een ahum/foei/erratum:quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Love you madly, van LA woman.
zoeken in eigen collectie is wel toegestaan, toch?
Helemaal juist.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:08 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Père-Lachaise
Als het op f FUBAR moet lijken denk ik dat je Fucked Up Got Ambushed Zipped In bedoeld.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:22 schreef Mark het volgende:
Wat betekent "Fugazi"? Ik zoek het amerikaanse slang!
Steely Dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:03 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hint: hoes van comeback-album uit 2000. Het album ervoor stamt uit 1980.
Helemaal correct! Alsnog Doc +1, een nieuwe vraag zit er even niet inquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:07 schreef Doc het volgende:
Als het op f FUBAR moet lijken denk ik dat je Fucked Up Got Ambushed Zipped In bedoeld.
Het betekent trouwens ook "nep", iets wat door moet gaan voor "the real thing" maar het niet is.
Hé koel!!! Thnx voor de stand! Met die code tag komt het wel weer goed denk ik zo!quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:36 schreef belsen het volgende:
Kan iemand ook even aan Z doormelen dat er standen staan, dat geeft hem misschien wat rust in zijn kop.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:48 schreef Mark het volgende:
Sarah McLachlan?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:15 schreef ranja het volgende:
Beverly Craven
Uit de categorie "Single luck"quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:15 schreef ranja het volgende:
Beverly Craven
vul de smiliesquote:March 4, 1982....Rolling Stone reports''s son
and daughter
have formed a band called Fred Zeppelin. Their first single will be called
Hé ranja, de link in je sig verwijst naar het topics waar je nummers uit 1993 op kan geven en niet naar het stem topic...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:16 schreef ranja het volgende:
Goedzo Bukgeit. De titel is alleen niet goed. Na de lunch kijk ik wel of er iemand is die het wel weet.
Het is wel een typische zappa-titel qua absurditeit
en een bedankje van Zquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:50 schreef Z het volgende:
Hé koel!!! Thnx voor de stand! Met die code tag komt het wel weer goed denk ik zo!
Die heet Gail.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:54 schreef ranja het volgende:
Aangepast.
Het gezochte nummer is een 'ode' aan hun moeder.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:17 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die heet Gail.
Gail's Great Qualities When It Comes To Cooking?
Obscure vraag! Alleen door het vader-zoon-dochter verhaal was ie te doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:21 schreef ranja het volgende:
[..]
aangezien ik zo weer overleg heb en de Zappa fans het laten afweten ga ik je gewoon de punten geven. Bukgeit +1
Het nummer heet My mother is a space-cadet
Is juist, maar dan met opplaksnor. Hoe heet ze dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:41 schreef bartrid het volgende:
da's avril lavigne.
OK, bedankt voor je eerlijkheid!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:19 schreef bukgeit het volgende:
Mijn vraag, een paar weken geleden - ABBA - SOS
Stel je een nieuwe?
Als je de hoek kent, MOET je hem kennen!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:02 schreef Gambolputty het volgende:
Hmmm...zelfs als je de hoek kent is het nog tamelijk moeilijk denk ik. (Opgezocht, had 't niet geweten)
Correct! En deze meneer is dus de godfatherquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:08 schreef Z het volgende:
Volgens mij gaat het om BLUEGRASS maar ik weet er geen naam bij...
Bill Monroe en zijn Blue Grass Boys!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:26 schreef RoofingBurner het volgende:
De king of Bluegrass is Bill Monroe. Vanavond de laatste aflevering trouwens in het uur van de wolf. Kan je een hoop van opsteken.
Dit is de heer Graham Nashquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:43 schreef RoofingBurner het volgende:
En nu de koning van een ander genre, wie is dit?
[afbeelding]
Inderdaad, dat is hem, Freddy 'before the next teardrop falls' Fender.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:22 schreef bukgeit het volgende:
Is het Freddy Fender?
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:34 schreef Mark het volgende:
W.A.S.P.
5ive
Adult.
dEUS
f33l3r
Goh, en ik dacht nog wel dat niemand hem zou kennenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:13 schreef Z het volgende:
Nash The Slash.
Ik denk dat iedereen rond die leeftijd op die foto lijkt...quote:
Dacht ik ook, heb ik laten varen vanwege de boom. Dacht dat ze die niet hadden op IJsland.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:47 schreef placebeau het volgende:
bjork?
geen idee maar vast niet een van die 3quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:13 schreef bukgeit het volgende:
Waar staat die boom: Hyde Park, Central Park of Vondelpark.
Is the right answer.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:13 schreef bukgeit het volgende:
Add (N) To X
shit, die hint had ik niet gelezenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:18 schreef bukgeit het volgende:
Heb ik ook aan zitten denken, maar Tori is van '63 en Courtney van '64.
Deze hint bedoel je?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:43 schreef ranja het volgende:
En toch lijkt ze wel op hoe ze nu is. Maar misschien ben ik niet objectief
dezequote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:15 schreef ranja het volgende:
[..]
geen idee maar vast niet een van die 3
Mijn gedachten exact, Vanessa Paradisquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:17 schreef Mark het volgende:
Ze is dus zeer waarschijnlijk niet Engels, Amerikaans of Nederlands. Volgende gok: Sarah Bettens
You may have struck goldquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:19 schreef Berkery het volgende:
Mijn gedachten exact, Vanessa Paradis
dat was toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn gedachten exact, Vanessa Paradis
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:22 schreef ranja het volgende:
dat was toch niet zo moeilijk?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:41 schreef Mark het volgende:
Killing Joke + Love like blood?
ongeduldige belsen +1quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:44 schreef belsen het volgende:
Violent Femmes?
Oja, nu snap ik hem...
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:59 schreef Mark het volgende:
[..]
ongeduldige belsen +1
"I got blisters on my fingers!"quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:57 schreef belsen het volgende:
Nieuwe vraag maar vast?
Wat schreeuwt Ringo aan het einde van Helter Skelter?
dat is toch George, die speelt gitaar....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:00 schreef Doc het volgende:
[..]
"I got blisters on my fingers!"
(was dat Ringo?)
Maar het is volgens mij wel wat op het eind van Helter Skelter geschreeuwd wordt ...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:08 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is toch George, die speelt gitaar....
Yep.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:26 schreef Mark het volgende:
Stevie Ray Vaughn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |