Dit deel daarentegen.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
Vorige deel was toch niet oneindig..
Hoi.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:49 schreef Conflict het volgende:
Hoi
Gelukkig maar, 20 pagina's ofzo, fuckte de layout nogal up.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
Vorige deel was toch niet oneindig..
Je topic was kut?quote:Op zondag 29 februari 2004 15:33 schreef Knoxville1985 het volgende:
Waarom krijg ik zo snel een slotje?
Yeeh, een topic over mij en dan een slotjequote:Op zondag 29 februari 2004 14:41 schreef Conflict het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
Nee, niet eens!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:34 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Je topic was kut?
Maar het was een 'het grote van-alles-en-nog-wat topic'. Kunnen wij over van alles praten!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:39 schreef Insomaniac het volgende:
Uli heeft gelijk. OP was bagger, reacties waren bagger, kortom, slotje.
En over welke heb je het nu precies? Dat naamtopic wat Conflict voor je had geopend? Als je over vanalles en nog wat wil praten, moet je eens in GC kijken, daar lopen heel veel leuke topics waar over van alles en nog wat gepraat wordt.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:42 schreef Knoxville1985 het volgende:
[..]
Maar het was een 'het grote van-alles-en-nog-wat topic'. Kunnen wij over van alles praten!
Mmmmm ok,quote:Op zondag 29 februari 2004 15:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En over welke heb je het nu precies? Dat naamtopic wat Conflict voor je had geopend? Als je over vanalles en nog wat wil praten, moet je eens in GC kijken, daar lopen heel veel leuke topics waar over van alles en nog wat gepraat wordt.
Da allernieuwste stickyquote:Op zondag 29 februari 2004 15:51 schreef JaWi het volgende:
Inso
Welke sticky, het stikt hier van de stickys
Mja, maar het was wel pure bagger.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:51 schreef Knoxville1985 het volgende:
[..]
Mmmmm ok,
even een vraagje, dat naamtopic van Conflict is ook opslot, omdat....? Hij was toch wel geinig?
Okquote:Op zondag 29 februari 2004 15:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, maar het was wel pure bagger.
Dat weet je zelf ook welquote:Op zondag 29 februari 2004 15:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wil mijn gesloten topics terug vindenquote:Op zondag 29 februari 2004 15:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook welConflict
Je weet dat ik dat kan. Daarnaast kan je ook een topic bookmarken en dan raak je ze nooit meer kwijt.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wil mijn gesloten topics terug vinden
ja ik ben het met hem eens, als je hem vergeten bent te bookmarken, kan je hem helemaal niet meer vinden ?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wil mijn gesloten topics terug vinden
Ik eis mijn topics terug, je moet niet alle op slot zetten en ik vind jou lief!quote:Op zondag 29 februari 2004 16:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat kan. Daarnaast kan je ook een topic bookmarken en dan raak je ze nooit meer kwijt..
welke nerdquote:Op zondag 29 februari 2004 16:03 schreef Conflict het volgende:
geef mij die link naar dat topic over die nerd eens dan.
http://forum.fok.nl/topic/500379quote:Op zondag 29 februari 2004 16:03 schreef Conflict het volgende:
geef mij die link naar dat topic over die nerd eens dan.
dank je wel maar voor ons is het ook heel moeilijk hoorquote:Op zondag 29 februari 2004 16:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Knoxville1985
Alsjeblieft Conflict.. Ik vind jou ook lief, maar je moet me niet zo rond commanderen.
Dat snap ik lieverd. Maar je kan al je topics bookmarken. Dat is toch een hele leuke feature?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
dank je wel maar voor ons is het ook heel moeilijk hoor
Moet ik dan AL mijn topics gaan bookmarken? Waarom heeft niemand dat even gezegd dan?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat snap ik lieverd. Maar je kan al je topics bookmarken. Dat is toch een hele leuke feature?.
Open er een topic over, dan bookmark ik 'm welquote:Op zondag 29 februari 2004 16:09 schreef Knoxville1985 het volgende:
Insomaniac,
Conflict vindt mij een nerd
Goed....quote:Op zondag 29 februari 2004 16:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Open er een topic over, dan bookmark ik 'm wel
Conflict!quote:Op zondag 29 februari 2004 16:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Open er een topic over, dan bookmark ik 'm wel
Nou, te laat...quote:Op zondag 29 februari 2004 16:12 schreef Conflict het volgende:
1985!!!!
Geen topic openen! Doe het niet!
quote:Op zondag 29 februari 2004 15:49 schreef Insomaniac het volgende:
Karboenkeltje en Dagonet!!!!!
Kijk hier ; Schouderklopjes meldtopic deel 1 eens!!!
Omdat het barstte van de schrikkeldag-topics. Er is nu een centraal schrikkeldag topic.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:08 schreef Lolalala het volgende:
Schrikkeldag Waarom is hier een slotje op?
Je komt zo zonder kleur niet echt overtuigend meer over..quote:Op zondag 29 februari 2004 18:59 schreef FlyingFox het volgende:
-yaddayadda-
Ten aanval!
Die van mij was volgensmij eerder.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat het barstte van de schrikkeldag-topics. Er is nu een centraal schrikkeldag topic.
JA!quote:Op zondag 29 februari 2004 19:17 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Die van mij was volgensmij eerder.
Zou best kunnen, heb niet naar de tijden van de OP's gekeken oid.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:17 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Die van mij was volgensmij eerder.
Het is niet naar GC. In GC is een centraal 'waar woon jij topic' omdat het sinds kort niet meer toegestaan is om voor elke woonplaats een topic te openen. Dus heb ik in jouw topic aangekondigd dat jullie daar verder moesten en het daarna op slot gegooid.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:19 schreef El_Bartos het volgende:
zou ik mogen weten waar mijn Belgische Fok!ers topic is gebleven??
Het zou naar GC zijn, maar vind het niet
Verhaal halen. Ik vroeg me af waarom ie dicht was. (en dat je de volgende x naar de tijden kijktquote:Op zondag 29 februari 2004 19:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heb niet naar de tijden van de OP's gekeken oid..
Maar wat wil je? Dat die van jou weer open gaat en dat dat het centrale topic wordt? Of wilde je gewoon verhaal halen?
Ok! Thx!quote:Op zondag 29 februari 2004 19:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is niet naar GC. In GC is een centraal 'waar woon jij topic' omdat het sinds kort niet meer toegestaan is om voor elke woonplaats een topic te openen. Dus heb ik in jouw topic aangekondigd dat jullie daar verder moesten en het daarna op slot gegooid.
Goed idee.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:23 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Verhaal halen. Ik vroeg me af waarom ie dicht was. (en dat je de volgende x naar de tijden kijkt![]()
)
De volgende x als ik zeker weet dat ik de eerste ben zet ik er wel [centraal] in.
No problem! Kom je ook eens in een ander forumquote:Op zondag 29 februari 2004 19:23 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Ok! Thx!
Zit hier nog nie zo lang en snap hier de regels en afkortingen nie zo geweldig.
ByeBye!
klikquote:Op zondag 29 februari 2004 18:59 schreef FlyingFox het volgende:
Mensen, luister!
Alle incrow-azijnpissende-oldbies denken dat ze zomaar te pas en te onpas overal een naamtopic voor kunnen openen! Ze vervuilen het topic met hun insider dingetjes! Ik pik dit niet langer meer! Users van Onzin, verenig! Deze avond zal de geschiedenis in gaan als nutteloze-naamtopic-avond.
Als antwoord op alle oldbie-naamtopics stel ik voor de hele avond de meest nutteloze naamtopics te openen die je maar kunt bedenken! Het liefst met informatie die niemand begrijpt, en voor users waar niemand iets nuttige over te zeggen heeft!!!
Ten aanval! [afbeelding]
Dat klopt helemaal.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:49 schreef Oversight het volgende:kan het zijn dat users geen gesloten topics meer kunnen zien ?
en wrom dan ?
Hahaha, godverkut, ik lees je post en ben hem kwijt. Ik doe mijn best weer effe nog dus.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:52 schreef Knut het volgende:
Ik wacht even elcastel
...quote:Op zondag 29 februari 2004 22:59 schreef Oversight het volgende:ik wacht nog wel even hoor,....
doe rustig aan.....
denk aan je nagels.....
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Oversight, je kan me ook gewoon vriendelijk vragen waar je topic is gebleven. En dan zoek ik hem voor je op een geef ik de urrel.. Goed he.
.
Lieve Oversight.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
[afbeelding] LIEVE LIEVE LIEVE INSO......mag ik aub een link naar gratis bellen deel 1 en 2 ?
dan kan ik jullie verhelderende opmerkingen lezen.....
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:15 schreef Oversight het volgende:
tijddoodposthoi vonny !
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:14 schreef Insomaniac het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 50px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 23:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/yes_new.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] LIEVE LIEVE LIEVE INSO......mag ik aub een link naar gratis bellen deel 1 en 2 ?
dan kan ik jullie verhelderende opmerkingen lezen.....
![]()
![]()
</div></blockquote>Lieve Oversight.
. Bij deze deel 2, waar de slotpost van deel 1 is opgenomen. Ik raad je aan voortaan je prachtige topics te bookmarken, dan kan je ze ook niet meer kwijtraken.
Vriendelijke groet,
Insomaniac..
Gratis Bellen deel 2 edit, nu mét link!
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zoeken zonder search is leuk hoor. Doe ik speciaal voor jou. Graag gedaan, geen probleem.
.
*pets*quote:Op zondag 29 februari 2004 23:29 schreef Oversight het volgende:meeste andere mods ( behalve vonny natuurlijk...... (
hoi vonny)
en iteejer ook!!! ) zijn niet liev hoor.......
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
*pets*
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:35 schreef Vork het volgende:
Hey Oversight, een tip: laat die fles voortaan maar gewoon staan.
Hoef ik gelukkig geen kussen op je hoofd te duwen de volgende keer dat je naast me ligt te ronken.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:41 schreef Oversight het volgende:meeste andere mods ( behalve vonny natuurlijk...... (
hoi vonny)
en iteejer ook!!! en MUUS!!!!) zijn niet liev hoor.......
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoef ik gelukkig geen kussen op je hoofd te duwen de volgende keer dat je naast me ligt te ronken..
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:50 schreef tang het volgende:
testtest?
Welkomquote:Op zondag 29 februari 2004 23:50 schreef tang het volgende:
testtest?
Nee, mijn neukobject ligt ziek in bed en wil niks met FOK! te maken hebben. Volgens hem kom ik alleen hier omdat er veel mannen op me geilen.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:54 schreef MUUS het volgende:
Is dat stuk gereedschap Inso's neukobject?
Als je mij soms bedoelt, ik ben verdomme een Wasbeer!quote:Op zondag 29 februari 2004 23:54 schreef MUUS het volgende:
Is dat stuk gereedschap Inso's neukobject?
Je komt hier toch ook omdat er veel van die nerds op je geilen?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, mijn neukobject ligt ziek in bed en wil niks met FOK! te maken hebben. Volgens hem kom ik alleen hier omdat er veel mannen op me geilen..
En Tang is mijn medemod van een ander forum en nu proberen Knut en ik haar ook over te laten lopen..
Dat is een hele moeilijke vraag MUUS. Ik worstel de laatste tijd nogal met mijn oppervlakkigheid. En bevestigend antwoorden op jouw vraag, zou suggereren dat ik idd oppervlakkig ben.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je komt hier toch ook omdat er veel van die nerds op je geilen?.
Wie niet.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je komt hier toch ook omdat er veel van die nerds op je geilen?.
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:58 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh, hallo tang!
Ik doe gemeen tegen mensen die gewoon gruwelijk irritant kunnen zijn :quote:Op zondag 29 februari 2004 23:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Opmerking: Inso is best okay!
Vraag: Knut, waarom ben jij zo gemeen tegen mij?
Kutsapvragendoogje.. Ik ben toch ook geen underdog?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:59 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wie niet.
Fok is een beetje een omgekeerd universum.
De grootste kneuzen zijn hier populair, en de toffe mensen zijn de underdogs.
Je image! Wat doe je?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is een hele moeilijke vraag MUUS. Ik worstel de laatste tijd nogal met mijn oppervlakkigheid. En bevestigend antwoorden op jouw vraag, zou suggereren dat ik idd oppervlakkig ben.. Dus ik onthou me van elk antwoord en ontken alles. Kay?
.
Even voor de zekereheid, ik ken haar niet, mag ik aannemen?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
Ow, euhm, wat moet ik zeggenquote:Op maandag 1 maart 2004 00:00 schreef Knut het volgende:
Ik ben geen nerd
GODVERDOMMEquote:Op maandag 1 maart 2004 00:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je image! Wat doe je?
Yes, you are. Moet ik even een Roonaan-Knut topic erbij zoeken?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:00 schreef Knut het volgende:
Ik ben geen nerd
Het begon allemaal toen jij mij kleineerde op de grote ONZ nieuwjsaars meetquote:Op zondag 29 februari 2004 23:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik doe gemeen tegen mensen die gewoon gruwelijk irritant kunnen zijn :
Nope, ze komt niet uit onze hometown.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Even voor de zekereheid, ik ken haar niet, mag ik aannemen?
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Yes, you are. Moet ik even een Roonaan-Knut topic erbij zoeken?
*opstaat*quote:Op maandag 1 maart 2004 00:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
GODVERDOMME.
Ik ben een oppervlakkige bitch en kom hier alleen omdat al die nerds op me geilen
Sue me..
Nee hoorquote:Op maandag 1 maart 2004 00:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het begon allemaal toen jij mij kleineerde op de grote ONZ nieuwjsaars meet.
Het begon allemaal toen ik mij op een goede dag twee jaar terug registreerde?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:03 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee hoor.
*opstaat*quote:
Ok, dat scheelt weer een hoop geheimzinnig gedoe, gegis gegok en geraad. Je bent tegenwoordig nergens meer volledig anoniem potdorie.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:02 schreef Insomaniac het volgende:
Nope, ze komt niet uit onze hometown.
Ja! Hoe! Wat! Wie! Waar! Met andere woorden: Wat heb ik gisteren gepost dat ik daar een officieel (quote:Op zondag 29 februari 2004 15:49 schreef Insomaniac het volgende:
Karboenkeltje en Dagonet!!!!!
Kijk hier ; Schouderklopjes meldtopic deel 1 eens!!!
Het was niet één specifieke post Karboenkeltje. Het is je algehele inzet en de manier waarop je aanwezig bent in ONZ.quote:Op maandag 1 maart 2004 14:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja! Hoe! Wat! Wie! Waar! Met andere woorden: Wat heb ik gisteren gepost dat ik daar een officieel (!!! ) schouderklopje voor krijg.
Vervloekt zij dit searchgebrek!Dammit, nu weet ik niet wat ik deed zodat ik het vaker kan gaan doen.
Oh,quote:Op maandag 1 maart 2004 15:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was niet één specifieke post Karboenkeltje. Het is je algehele inzet en de manier waarop je aanwezig bent in ONZ..
Die is niet meer sticky omdat we door alle sticky bomen het bos niet meer zagen.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:15 schreef mcDavid het volgende:
vraag 1: waar is TTT heen? is al geschopt
vraag 2: waarom is Hoi, bagger niet meer sticky?
Die over de lettergrootte van de lay out veldmuis? Die is idd foetsie, omdat er alweer in gehuild werd over de nieuwe lay out en we dat soort topics niet meer dulden. Toch bedankt voor je inzet.quote:Op maandag 1 maart 2004 17:13 schreef veldmuis het volgende:
Hoi ik had vanochtend een heel kansloos topic geopend, maar waarom is die dicht? Reden? Bron? Enzo?.
Bij voorbaat dank, Insomaniac!!
Kutzooi man (vrouw) ik had er echt men best opgedaanquote:Op maandag 1 maart 2004 17:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die over de lettergrootte van de lay out veldmuis? Die is idd foetsie, omdat er alweer in gehuild werd over de nieuwe lay out en we dat soort topics niet meer dulden. Toch bedankt voor je inzet..
Hoi Maanvisquote:Op maandag 1 maart 2004 17:39 schreef Maanvis het volgende:
Bij deze ook een informeel schouderklopje voor Dagonet!
En voor Karboenkeltje!
quote:Op maandag 1 maart 2004 17:08 schreef Insomaniac het volgende:
Nieuwe huisregels. Huisregels Onzin voor je Leven!
.
Ik was er alleen vanochtend, een mooi topic geopend, beloond met een slotjequote:Op maandag 1 maart 2004 17:44 schreef Maanvis het volgende:
Goedenavond Veldmuis! Nog lekker gebaggerd vandaag? Ik niet. Ik was er niet
Kan dat niet morgenavond?quote:Vanavond ga ik leuke topics openen. Beloofd!
Log stuk tekst? Er zijn hoofdstukken met links Maanvis. Hoef je alleen maar op de link te klikken van het hoofdstuk wat je wil lezen. Daarnaast kan er niets geschrapt worden.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:03 schreef Maanvis het volgende:
Owh.. Die nieuwe FAQ he?
Kan die niet wat korter? Het is echt een log stuk tekst geworden dat niemand meer gaat lezen natuurlijk
MIjn GOD zeg, doe niet zo betuttelend. Vertel dat er IRC is en meer niet. Vanwaar deze voorzorgmaatregel? Je bent met zijn 4en om de boel te modereren. Da's meer dan genoeg om dat eventuele IRCtopic dat er eens in de 100 jaar gepost wordt, dicht te gooien.quote:Het is NIET de bedoeling dat er een wildgroei aan (insiders) IRC topics komt. Dus als er iets leuks op IRC gebeurt, is het niet nodig om er hier een topic over te openen, waar het gros van de users niets van begrijpt. Deze topics zullen dan ook gesloten worden. En dan doelen we dus op topics als ‘Kareltje zegt net op irc dat hij.. !.
Ik help ook alleen maar mee om dit forum leuker en beter te maken, Knutquote:Op maandag 1 maart 2004 18:56 schreef Knut het volgende:
He Maanvis.
Wat ben je weer typerend opbouwend kritiek aan het geven
Ehm: Feedback op moderatie (was:Hoe word je modje 2) <-- Die bedoel je?quote:Op maandag 1 maart 2004 18:57 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb ooit wat richtlijnen geschreven voor moderators, in een topic in feedback. Ik denk nog voor jouw tijd op het forum. Als ik die terug kan vinden zal ik die hier posten, kay?
quote:-een topic hoeft niet op slot als het niet in de weg staat.
-modjes moeten het gezellig houden op hun forum, en een beetje de sfeer opleuken
-modden doe je met je verstand en niet met regeltjes. Hoe meer regeltjes een subforum krijgt, hoe minder de modjes hun verstand gebruiken.
-laat goedlopende topics gewoon open ipv na 20 reacties te klagen dat de openingspost bagger is en er een slotje op te mieteren.
-centrale topics zijn irritant, en bovendien worden ze weinig gelezen. vooral het centrale B&H topic beleid is spuugirritant.
-verwijs users niet naar een dood topic van een half jaar oud als ze eens iets dubbels posten, en laat dubbele topics gewoon open als er al meer dan 5 reacties op zijn. Anders is dat zonde van die reacties .
-hou het leuk. sta boven de flames van de users
http://forum.fok.nl/topic/498845quote:Op maandag 1 maart 2004 19:17 schreef Oversight het volgende:
lieve mod....mag ik aub een link naar Gratis Bellen deel 1 ?
bij voorbaat dank !
http://forum.fok.nl/topic/498845 .quote:Op maandag 1 maart 2004 19:17 schreef Oversight het volgende:
lieve mod....mag ik aub een link naar Gratis Bellen deel 1 ?
bij voorbaat dank !
Worden jullie niet kostmisselijk van mijn gebagger?quote:Vragen en opmerkingen aan de ONZ-mods.
Niet zo heel erg meer.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Worden jullie niet kostmisselijk van mijn gebagger?
Wat zal ik nu doen. Optie a: Gewoon verstandig mijn bek houden. Optie b: Hem inkoppen.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:25 schreef Knut het volgende:
Ze zijn nogal makkelijk te weerleggen voor mensen die REGELMATIG en GOED onzin lezen
Verstand komt met de jarenquote:Op maandag 1 maart 2004 19:21 schreef Knut het volgende:
[..]
Niet zo heel erg meer.
Je bent erger geweest
Probeer eens iets anders.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat zal ik nu doen. Optie a: Gewoon verstandig mijn bek houden. Optie b: Hem inkoppen.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:16 schreef Knut het volgende:
Ik heb nu al 4 keer geprobeerd niet aanvallend op maanvis te reageren.
Dat wil dus gewoon niet lukken. De enige manier die ik nu kan bedenken is :
Je hoeft niet te reageren, knut. Sterker nog. Reageer niet als je je zo aan me irriteert.
Insomaniac Insomaniac insomaniac
Ik heb het over de faq, niet over insomaniac. Waar haal je dat idee vandaan? Ze doet haar best dus waarom zou ik dan in godsnaam haar persoonlijk willen aanvallen? Tenminste, dat is de indruk die je nu wekt.
Kom eens van jouw superieure paard af en besef je eens dat de onzin modjes echt wel weten waar ze mee bezig zijn.
Duh, dat snap ik en als je die indruk hebt dan is dat niet mijn bedoeling geweest. Zoals altijd probeer ik mee te denkenSommige dingen worden overgenomen, andere resoluut afgewezen. Maar op het eind van de dag heb ik toch het idee dat onzin weer een beetje leuker wordt
En daar gaat het (mij iig) om.
Ow. En incrowd IRC topics zijn inderdaad afentoe leuk. Vaker niet dan wel echter en vandaar de regel.
Stel je niet aan en doe gewoon alsof je hier komt om lol te hebben in plaats van allerlei stennis proberen te schoppen. Dat truukje kennen we wel van je en raakt heel erg oud.
Spreek voor jezelf alsjeblieftAls ik werkelijk stennis wil schoppen doe ik dat wel ergens anders, en op andere manieren, dan hier in dit gezellige feedbacktopic.
In dit stukje waarschijnlijk:quote:Op maandag 1 maart 2004 19:32 schreef Oversight het volgende:als je een dergelijke grens wilt trekken en handhaven, kunnen jullie dan op z'n minst aangeven waar deze wordt beschreven in de policy ?
quote:Verder kan de crew posts en topics aanvullend op deze policy naar eigen inzicht beoordelen, als de policy niet in een situatie voorziet.
lieve knut...quote:Op maandag 1 maart 2004 19:40 schreef Knut het volgende:
Oversight.
De reden dat ik het zou sluiten is omdat je meer dan bewust de grenzen van de policy probeert te vinden en er ook nog eens bewust overheen probeert te gaan zonder gebanned te worden.
Verder is dit inderdaad geen onzin topic.
En is het iets dat hier gewoon niet thuispast. De reden vansluiten is omdat er voor dit soort dingen geen plek is op Fok!.
Daar zal je je jammergenoeg bij neer moeten leggen en het ergens anders moeten "propangeren"
En mijn gebagger? :$quote:Op maandag 1 maart 2004 19:21 schreef Knut het volgende:
[..]
Niet zo heel erg meer.
Je bent erger geweest
Hoe kunnen mensen nou iets persoonlijks hebben tegen andere mensen op een internetforum.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:51 schreef Oversight het volgende:NU LIJKT HET BIJNA IETS PERSOONLIJKS.....
Zegt iemand die post "Ik heb ooit nog eens ergens wat richtlijntjes voor moderators gepost, ver voor jouw tijd, maar ik zal binnenkort eens gaan zoeken en ze nog een keer posten zodat je er van kan leren meisje"quote:Op maandag 1 maart 2004 20:03 schreef Maanvis het volgende:
Nou PR, ik zou zeggen : Herschrijf de regels in een iets minder belerende toon,
quote:Op maandag 1 maart 2004 20:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen nou iets persoonlijks hebben tegen andere mensen op een internetforum.Voor jou is het misschien willekeur maar in de praktijk valt dat over het algemeen wel mee. Het probleem is dat veel users niet begrijpen dat sommige topics slaan op andere topics. Ze snappen de humor niet en bestempelen het maar als bagger. En op de een of andere vreemde manier vinden ze dan dat ze zelf ook mogen baggeren.
. Net een stel kleine kindjes eigenlijk.
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2004 20:10 schreef Dagonet het volgende:
Of zo kwam het in ieder geval wel over
Het lag dus toch niet aan mij.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zegt iemand die post "Ik heb ooit nog eens ergens wat richtlijntjes voor moderators gepost, ver voor jouw tijd, maar ik zal binnenkort eens gaan zoeken en ze nog een keer posten zodat je er van kan leren meisje"
brallerige toon er zelf bijdenken
Tig stickies over baggeren en humor, maar geen 1 over hoe post ik op een forum!quote:Op maandag 1 maart 2004 20:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zegt iemand die post "Ik heb ooit nog eens ergens wat richtlijntjes voor moderators gepost, ver voor jouw tijd, maar ik zal binnenkort eens gaan zoeken en ze nog een keer posten zodat je er van kan leren meisje"
brallerige toon er zelf bijdenken
Ik wil je graag helpen Maanvis, maar ik weet het allemaal nog niet zo goed.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tig stickies over baggeren en humor, maar geen 1 over hoe post ik op een forum!
Ik ga niet meer verder hierop in totdat ik weer weet wat ik bedoel, en het in een nuttige post kan zettenVoorlopig word ik daar alleen maar depri van, boehoe!
U bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 1 maart 2004 21:40 schreef Insomaniac het volgende:
Zullen we hem dan nog één kans geven EgoTrippin?
Zullen we dan meteen maar beginnen met dat ene stomme naam topic voor die ene user waar een foto gespammed wordt?quote:Op maandag 1 maart 2004 21:42 schreef Vork het volgende:
Zeg Insomaniac, gooi maar gewoon alles op slot hoor. Er zijn meer dan genoeg topics.
Jaquote:Op maandag 1 maart 2004 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
Zullen we dan meteen maar beginnen met dat ene stomme naam topic voor die ene user waar een foto gespammed wordt?
quote:Op maandag 1 maart 2004 21:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, foto's van lelijke mensen zijn niet okay!
*knuffelkuskroelaai*quote:Op maandag 1 maart 2004 21:48 schreef Vork het volgende:
[..]
En dat is niet grappig
quote:Op maandag 1 maart 2004 22:37 schreef Pjederdy het volgende:
Maar hij heeft wel een beetje gelijk.
Nee hequote:Op maandag 1 maart 2004 19:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
:
Maar goed, ik heb ik ieder geval een rechtmatig excuus om verder te zoeken naar de grens....
Richtlijnen PDD, richtlijnen.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:43 schreef Pjederdy het volgende:
Lees het centrale ONZ topic achter de schermen maar eens. Minder regels zijn okay!
quote:Op maandag 1 maart 2004 22:44 schreef Pjederdy het volgende:
Ohja,voor Inso.
En natuurlijk ook een beetje voor die drie die er een beetje bijhangen en bij haar verbleken.
QR roeleert
En jij bent de eerste Admin die zich hier laat zienquote:Op maandag 1 maart 2004 22:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee heeven naar Oversiggie
Richtlijnen my ass, het zijn regels. Punt.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Richtlijnen PDD, richtlijnen.
Oyquote:Op maandag 1 maart 2004 22:45 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En jij bent de eerste Admin die zich hier laat zien.
Kssst!
Dit wordt hem?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:46 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Richtlijnen my ass, het zijn regels. Punt.
Weg ermee!!
*recalcitrant een of ander strijdlied aanheft
Hij was te nadrukkelijk aanwezigquote:Op maandag 1 maart 2004 22:47 schreef yvonne het volgende:
Je hoeft mn post niet te lezen
Ah! Het recalcitrante obstinate uurtje is aangebroken!quote:Op maandag 1 maart 2004 22:46 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Richtlijnen my ass, het zijn regels. Punt.
Weg ermee!!
*recalcitrant een of ander strijdlied aanheft
De nieuwe ONZ-FAQ bedoel je?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit wordt hem?
Huisregels PDD, huisregels.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:49 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
De nieuwe ONZ-FAQ bedoel je?.
Was het bushokje versleten dan?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ah! Het recalcitrante obstinate uurtje is aangebroken!.
Het zijn richtlijnen die newbies helpen een plaatsje te vinden op Fok! PDD.
Noem een Kever Beetle, het blijft een Kever. Punt!quote:Op maandag 1 maart 2004 22:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Huisregels PDD, huisregels.
Ik vind Maanvis liefquote:Op maandag 1 maart 2004 22:57 schreef Pjederdy het volgende:
Jah!. Hallo!!
.
Word ik hier geMaanvist of hoe zit dat?
Ja hallo, ga je nog zeiken of hoe zit het?quote:Op maandag 1 maart 2004 23:14 schreef Pjederdy het volgende:
Druk? Druk? Het vliegtuig naar Al-Hoceima, da's pas druk!.
Zogen ze maarquote:Op maandag 1 maart 2004 23:31 schreef Pjederdy het volgende:
[.]
Nee, jij zuigt. Net als de rest van de c:rew.
Eenquote:Op maandag 1 maart 2004 23:36 schreef Pjederdy het volgende:
Alhoewel het FF-tijdperk nauwelijk een tijdperk te noemen is, meer een moment.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 1 maart 2004 23:31 schreef Pjederdy het volgende:
[.]
Nee, jij zuigt.
kej, *pijpt*quote:Op maandag 1 maart 2004 23:40 schreef Pjederdy het volgende:
Nah, wij zijn wel een beetje uitgeneukt. Je mag me wel even pijpen.
Oh, en wel repsect voor je users he!quote:Op maandag 1 maart 2004 23:38 schreef yvonne het volgende:
Er si geen moer te beleven
Ohwboy.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:41 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Vlak voor je een duikvlucht van de trap nam. Weet je dat niet meer?.
Oy! Een beetje icons van andere fora gebruiken he! Je moest je schamen!quote:Op maandag 1 maart 2004 23:40 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Okayquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:30 schreef jogy het volgende:
Maanvis, niet zo janken. De FAQ kan gebruikt worden door de machtwellustelingen die moderators heten in eigen inzicht, als jij ooit een leuk topic maakt ( goed verhoede onze lieve ziel en smeek om genade bij de Heilige maria Moeder van de heilige Jezus die in de hemel over ons waakt ) dan blijft ie heus wel open, lemming of niet. de regels ( richtlijnen ) zijn er gewoon om het leven van de eeuwig bescheten blauwe arbeider in deze regionen makkelijker te maken, niet om het leven van de user moeilijker te maken.
slaap lekker trouwens.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
OkayAangezien ik me nu ontiegelijk zit te vervelen hier op mijn werk zit ik onder het genot van een leuk live-dvd'tje mezelf te bedenken hoe ik hier zal reageren.
Of naja laat ook maar. Je hebt gelijkWel wil ik er nog even op wijzen, op dingen die ik al gezegd heb over dat het te strak lijkt enzo, maar dat zeg ik geen 2x want dan begin ik een beetje op calvobbes te gelijken.
Enne Jogy, ik sta 3x met mijn topics of met naam in de TTT, dus dat is toch redelijk wat leuke topics toch?
Misschien kun je dat ook ergens in een V.G.V. zetten, scheelt weer [*Wijst.]* "Hij wel en ik niet!"quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:33 schreef jogy het volgende:
[..].
Jij weet net zo goed als ik dat het echt niet opeens een strak geregelde, regelneukend subforum wordt hier, het is gewoon handig voor de nieuwe gebruikers dat ze weten wat wel en niet kan, tot ze een beetje eigen inzicht ontwikkelen
.
Heerlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:35 schreef vosss het volgende:
Hebben de ONZ-mods lekker geslapen?
Elke dag is een inspiratie Jawi, bedankt!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:17 schreef JaWi het volgende:
Ik wens u allen een inspirerende dag!
Dat deden ze eerst ook niet, alleen stond er toen nog geen slotje bijquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:25 schreef JaWi het volgende:
Topics met slotje verdwijnen niet meer uit de AT-lijst?
ik bookmark allesquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:27 schreef JaWi het volgende:
Een topic waar een slotje op zat, en die je niet gebookmarked had, kon je niet meer terugvinden.
@%%^#@@#@@#!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:35 schreef JaWi het volgende:
Ja maar jij kan niet op irc.
Hoi.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:54 schreef jogy het volgende:
Jongens, het is hier rete-gezellig, maar als het niet over de onzin-mod(d)eratie gaat gaarne ergens anders het gesprek voortzetten.
Ja, ik ga nu even meedogenloos de regels op de users botvieren, tot zo!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoi.. Ik heb me verslapen, dus schuif nu wat ontbijt naar binnen en ga zo weg. Ik kom later wel terug om te modden volgens onze starre, onbuigzame richtlijnen, okay?
.
Als ik terug ben moet je wel minimaal op de helft van je slotjesquotum zitten, dat zijn dus 50 slotjes jogy. Veel plezier!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu even meedogenloos de regels op de users botvieren, tot zo!
Okay, ik ga dan maar even van start, heb jij de lijst van 'ongewenste users' nog doorgemaild en bijgevuld met je eigen user-id's ?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik terug ben moet je wel minimaal op de helft van je slotjesquotum zitten, dat zijn dus 50 slotjes jogy. Veel plezier!.
.
Hihihi.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:50 schreef Tiemie het volgende:
[..]
@%%^#@@#@@#!
helaas niet.
Die heb ik nét gemaild. Ik heb ook even alle id's erbij gezet die eigenlijk per ongeluk tijdens de downtime gewist zouden worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, ik ga dan maar even van start, heb jij de lijst van 'ongewenste users' nog doorgemaild en bijgevuld met je eigen user-id's ?![]()
.
Teamwork mén.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:07 schreef Knut het volgende:
Dan lurk ik wel weer mee en grijp ik in waar jogy het niet ziet
Oe!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu even meedogenloos de regels op de users botvieren, tot zo!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:11 schreef Insomaniac het volgende:
Ja hallo stomme mod! Wil jij even aan je smilie-technieken werken? Je kan niet eens een fatsoenlijke hoofdletter O plus maken..
Ow,quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
Knut? Ik wil toch even voor de zekerheid laten weten dat ik die flames in dat ene topicje niet meen hoor. Gewoon voor het geval dat.
En vanwege het feit dat ik jouw reactie wel erg realistisch vond.
I knowquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
Knut? Ik wil toch even voor de zekerheid laten weten dat ik die flames in dat ene topicje niet meen hoor. Gewoon voor het geval dat.
En vanwege het feit dat ik jouw reactie wel erg realistisch vond.
Wie?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Leeft PR nog? Ik mis hem. Soms.
Die lange zonder die wijf. Die lange met die drinken opdrinken en die raarpraten. Die.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:04 schreef MUUS het volgende:
Wie?
Okay, omdat ik je gemist heb en 300.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:52 schreef LoveHenk het volgende:
2 vragen:
mag ik één baggertopic plaatsen aub?
hoeveel berichten kunnen nu in een topik
Selectief modden. Feedbacktopic.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, omdat ik je gemist heb en 300.
Go for it!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Selectief modden. Feedbacktopic.
Fokkers in het echt. (Handig topic!) ?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik ben een topic kwijt...Waar is die topic over de gebruikersbeschrijvingen?
Ik keek echt! Ik zweer het! *Schaamsmilie.*quote:
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik keek echt! Ik zweer het! *Schaamsmilie.*
Ik snap er geen zak van... Ik zag hem echt niet.
Dat topic in het TTT zetten werkt ook goedquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
( ctrl-F : topicstarters naam werkt goed voor de actieve pagina's)
Dammit! Neeeeeeeee! Wat een kutdag!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:44 schreef mcDavid het volgende:
waar is "newbies! leesvoer!" heen?
Jij bent wel van de domme vragen vandaag he.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:44 schreef mcDavid het volgende:
Hoi
waar is "newbies! leesvoer!" heen?
en waar is de FAQ heen? (of is die definitief vervangen door huisregels?)
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij bent wel van de domme vragen vandaag he.. Newbies is blijkbaar aan de wandel, die zal ik even opsporen (had al het idee dat er iets niet klopte). En wat er met de FAQ/huisregels is mag je zelf even proberen te bedenken.
.
Dat je ziet dat er een sticky mist is goed!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding] sorry, kan ik er wat aan doen dat het me gelijk opvalt als er ineens maar 3 sticky's staan?
Haaaaaaai.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:01 schreef Dagonet het volgende:
Hoi
Waar? Nee, ik ben nu even aan het bijlezen, ik heb ook al een lange mail moeten sturen vandaag.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Haaaaaaai.. Je bent druk aan het typen?
Je vleem. Ik heb terug gevleemd.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waar? Nee, ik ben nu even aan het bijlezen, ik heb ook al een lange mail moeten sturen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |