abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17433782

Hoi

Wie ben jij dan weer?

Ik ben Conflict!

Oh ja, die gek die altijd jarig is.

Nee Ik ben alleen vandaag jarig, dat zie je toch in mijn profiel idioot!

Okay.... en wat moet je van me?

Ik kom je uitleggen wat baggeren is

Nou, verras me en laat maar zien dan

Baggeren is als je de hele tijd domme topics opent die niemand leuk vindt. Als de modjes dat zien dan worden ze boos want dan moeten ze het sluiten en slimme sluitposts verzinnen, en dat is heeeeeeel vermoeiend. Dus dan moet je het niet doen want Nikky en Insomaniac zijn lief!
Knut is stom! Alleen op MSN is Knut lief, want daar kan hij niks sluiten.

Dus bij Knut mag ik wel baggeren

Nee natuurlijk niet! Want dan roept hij z'n moeder en dan krijg je een ban en dan kan je niet meer posten! En de rest van de users kunnen je dan ook wel schieten!

En baggeren, dat moet je nog uitleggen.

Topics met alleen een smilie zijn stom, topics met 'ik moet poepen' of 'kijk eens wat een lief poesje' ook.
Stomme topics zijn bagger.
Bagger mag niet
Snap je het nu?

Een beetje

Kijk dan maar hoe ik het doe, ik doe het wel goed

Luister eens, baggeren is stom, dat moet je niet doen! Je moet leuke gezellige topics openen, dan houden we Fok! leuk voor iedereen

Met dank aan Dagonet (voor het verwoorden van mijn gedachten), Tiemie en Insomaniak

pi_17433963
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 04:47 schreef Insomaniac het volgende:
Oooo! Bagger mag niet!

Nee, duh! Daarom ook dit topic! Iemand stelde mij namelijk net de geniale vraag wat is bagger . Van Dale zegt het volgende ;

bag·ger (de ~, ~s)
1 modder
2 tropische zuigvis

bag·ge·raar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die zich met baggerwerk bezighoudt

-----> mod·der (de ~ (m.))
1 mengsel van aarde, vuil met water => bagger, blubber, derrie, prut, slib, slijk, slik, slobber, smurrie

Kortom, bagger is niet goed. .

Ik weet niet wie van Dale is en ik snap echt niet wat modder met het onterechte slotje op mijn mooie topic te maken heeft!

Nou bagger is dus nietstoevoegende troep. Dus stel, ik lees een topic en ik denk 'goh, wat een niets toevoegende troep' dan gooi ik er een slotje op, zo simpel is het. .

Wat boeit mij het wat jij denkt als jij mijn geniale topic leest, kutmod .

Nou, als jullie lieve users even wat langer nadenken eer jullie een topic openen, kan dat een slotje en/of note schelen. Heb je een heel leuk plaatje of een leuke link, is daar een centraal topic voor, dus open niet voor elke leuke link/afbeelding een topic. En ja, de search is stuk, maar ik ben helderziend en kan dat topic heel snel terugvinden, ik heb hem zojuist zelfs gekickt, omdat er steeds meer topics komen met in de OP alleen een plaatje of link.

Jamaar... Nu weet ik nog niet wat bagger is!

Nee klopt. . Bagger is namelijk heel persoonlijk. Maar omdat mensen ONZIN voor je leven steeds vaker verwarren met Bagger er rustig op los, toch even dit topic. Kijk anders eens naar de TTT-topics en al jouw topics met een slot er op en zoek de verschillen. Een leuk topic spoort users aan om mee te doen en trekt veel lurkers die erg moeten lachen/huilen/nadenken. Een baggertopic trekt vaak alleen maar users aan die stom reageren of met een smilie (bijvoorbeeld de beruchte ) .

Ja, dat kan wel zo wezen, maar toen ik een topic opende ging die meteen op slot en een topic van iemand anders ging pas na 5 archieven op slot!

Zoals ik al eerder schreef, bagger is heel persoonlijk. Stel, er wordt een baggertopic geopend met enige potentie in de OP/TT, dan gaat deze niet meteen op slot. Wordt er toch alleen maar in gebaggerd, gaat deze alsnog op slot. En open je een topic met een kansloze TT/OP, ga ik niet wachten of er misschien users gaan posten die er wél een leuk topic van kunnen maken.

Ja, okay, fijn en nu?

Nou, zoals jullie weten is FOK! helemaal nieuw en draait het nog niet helemaal naar behoren. Doet FOK! het eindelijk, belast de server dan niet met jouw baggertopics en denk goed na eer je een topic opent..want misschien is FOK! daarna wel weer down voor werkzaamheden en dan heb je de tijd die je had gestoken in het openen van een baggertopic, beter kunnen gebruiken voor het openen van een leuk topic.

Tering wat een lange OP!

Ja, ik weet dat jullie niet aan veel lettertjes gewend zijn, maar lees het toch eens door.

Verbeter ONZ begin bij jezelf en besteed een beetje aandacht aan het openen van een topic!

Enne.. mocht je iets tegenkomen wat geen bagger is, sterker nog wat geniaal is, er kunnen nog altijd topics aangedragen worden voor de TTT in het feedback-topic.

. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zondag 29 februari 2004 @ 23:17:40 #3
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_17435408
leuk topic
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
  zondag 29 februari 2004 @ 23:18:13 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17435421
Echt wel!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_17435430
Ja en hij heeft nog gelijk ook. .
Door die leuke mcDavid heb ik nu de helft van fok tegen me waarvan ik eerst dacht dat met me vriendjes waren
pi_17435455
*baggertopic
pi_17435463
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja en hij heeft nog gelijk ook. .
Door die leuke mcDavid heb ik nu de helft van fok tegen me waarvan ik eerst dacht dat met me vriendjes waren
Je icoon!!!! Wat doe je!!!
pi_17435548
Huh ??.
  Spellchecker zondag 29 februari 2004 @ 23:26:09 #9
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_17435604
hoorde daar niet een foto van de Baron te staan
Tevens -purist.
pi_17435636
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:26 schreef NoBody122 het volgende:
hoorde daar niet een foto van de Baron te staan
Mis je die dan ??. .
Ik ga meschien toch stoppen met fok mijn vriendjes vinden me nu opeens een kut user
pi_17435641
ja!
We'll keep on whispering our mantras.
pi_17435673
redelijk (matig)
pi_17435682
sticky!
pi_17435742
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:27 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Mis je die dan ??. .
Ik ga meschien toch stoppen met fok mijn vriendjes vinden me nu opeens een kut user
Gewoon geen beren meer posten, je icoon terugzetten, en niet baggeren enzo

Dan ben je helemaal populair @ Fok!

pi_17435753
quote:

[..]

Mis je die dan ??. .
he! was jij niet mijn beste fok vriendje???
  zondag 29 februari 2004 @ 23:35:22 #16
62182 Georges
That's the shit
pi_17435770
Ik was dus de enige die morgen moet werken.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_17435800
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:30 schreef Markster het volgende:
sticky!
Graag ja!
En zo hoort het ook Conflict, baggeren is echt kut en dat doe je gewoon niet op fok!
We houden het gewoon leuk en gezellig hier op fok
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_17435810
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:35 schreef Georges het volgende:
Ik was dus de enige die morgen moet werken.
nee hoor ik moet ook werken
vosss is de naam,
  zondag 29 februari 2004 @ 23:37:57 #19
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_17435820
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Graag ja!
hij was sticky, nu staat deze post in dat leesvoer-gedoe
pi_17436051
en zijn leuke PI's.
pi_17436070
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:37 schreef Tiemie het volgende:

[..]

vosss lul niet, jij bent een van fok's grootste baggeraars!
Tiemie, ik doe mn best
vosss is de naam,
pi_17437625
Bagger
Maar wel een goed topic.
  maandag 1 maart 2004 @ 02:14:22 #23
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_17437745
bagger
Drugs are good mkay?
  Spellchecker maandag 1 maart 2004 @ 02:14:52 #24
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_17437752
quote:

[..]

Mis je die dan ??. .
ergens mistte ik die inderdaad, maar nu niet meer want je hebt hem teruggezet (nee echt? )
Tevens -purist.
pi_17441900
de plak aan dit topic, wat doe je?

hoi bigmac, snap je het nogsteeds niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')