Op woensdag 25 februari 2004 04:47 schreef Insomaniac het volgende:Oooo! Bagger mag niet!Nee, duh! Daarom ook dit topic! Iemand stelde mij namelijk net de geniale vraag
wat is bagger . Van Dale zegt het volgende ;
bag·ger (de ~, ~s)
1 modder
2 tropische zuigvis
bag·ge·raar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die zich met baggerwerk bezighoudt
-----> mod·der (de ~ (m.))
1 mengsel van aarde, vuil met water => bagger, blubber, derrie, prut, slib, slijk, slik, slobber, smurrie
Kortom, bagger is niet goed.
![]()
.
Ik weet niet wie van Dale is en ik snap echt niet wat modder met het onterechte slotje op mijn mooie topic te maken heeft!Nou bagger is dus nietstoevoegende troep. Dus stel, ik lees een topic en ik denk '
goh, wat een niets toevoegende troep' dan gooi ik er een slotje op, zo simpel is het.
![]()
.
Wat boeit mij het wat jij denkt als jij mijn geniale topic leest, kutmod
.Nou, als jullie lieve users even wat langer nadenken eer jullie een topic openen, kan dat een slotje en/of note schelen. Heb je een heel leuk plaatje of een leuke link, is daar een centraal topic voor, dus open niet voor elke leuke link/afbeelding een topic. En ja, de search is stuk, maar ik ben helderziend en kan dat topic heel snel terugvinden, ik heb hem zojuist zelfs gekickt, omdat er steeds meer topics komen met in de OP alleen een plaatje of link.
Jamaar... Nu weet ik nog niet wat bagger is!Nee klopt.
![]()
. Bagger is namelijk heel persoonlijk. Maar omdat mensen ONZIN voor je leven steeds vaker verwarren met Bagger er rustig op los, toch even dit topic. Kijk anders eens naar de TTT-topics en al jouw topics met een slot er op en zoek de verschillen. Een leuk topic spoort users aan om mee te doen en trekt veel lurkers die erg moeten lachen/huilen/nadenken. Een baggertopic trekt vaak alleen maar users aan die stom reageren of met een smilie (bijvoorbeeld de beruchte
![]()
) .
Ja, dat kan wel zo wezen, maar toen ik een topic opende ging die meteen op slot en een topic van iemand anders ging pas na 5 archieven op slot!Zoals ik al eerder schreef, bagger is heel persoonlijk. Stel, er wordt een baggertopic geopend met enige potentie in de OP/TT, dan gaat deze niet meteen op slot. Wordt er toch alleen maar in gebaggerd, gaat deze alsnog op slot. En open je een topic met een kansloze TT/OP, ga ik niet wachten of er misschien users gaan posten die er wél een leuk topic van kunnen maken.
Ja, okay, fijn en nu?Nou, zoals jullie weten is FOK! helemaal nieuw en draait het nog niet helemaal naar behoren. Doet FOK! het eindelijk, belast de server dan niet met jouw baggertopics en denk goed na eer je een topic opent..want misschien is FOK! daarna wel weer down voor werkzaamheden en dan heb je de tijd die je had gestoken in het openen van een baggertopic, beter kunnen gebruiken voor het openen van een leuk topic.
Tering wat een lange OP!Ja, ik weet dat jullie niet aan veel lettertjes gewend zijn, maar lees het toch eens door.
Verbeter ONZ begin bij jezelf en besteed een beetje aandacht aan het openen van een topic!
Enne.. mocht je iets tegenkomen wat geen bagger is, sterker nog wat geniaal is, er kunnen nog altijd topics aangedragen worden voor de TTT in het feedback-topic.
![]()
.
![]()
.