Een berichtje voor Ripley.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:18 schreef Insomaniac het volgende:. Wat mot dat in mijn forum Tijn?
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:18 schreef Insomaniac het volgende:. Wat mot dat in mijn forum Tijn?
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een berichtje voor Ripley.
Het is niet erg als je het niet snapt.
Je bent namelijk Ripley niet.
MSN, ICQ, e-mail, postduif, rooksignalen, telefoon, brief topic.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een berichtje voor Ripley.
Zijn laptop is kapot en hij kan niet bij zijn mail. Ripley heeft geen MSN of ICQ. De postduif is dood. Tijn is een heaumeau en durft Ripley niet te bellen. De postbode komt niet op zondag.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
*Telefooncel opzoekt, omkleedt, opstijgt.*
<i>Het is een vogel! Neen, een vliegtuig! Neen, het is...
Dum dum dum...
MoraalMan!!!
[i]Go, MoraalMan!</i>
[..]
MSN, ICQ, e-mail, postduif, rooksignalen, telefoon, brief topic.
Dank je, vond ik zelf eigenlijk ook welquote:Op zondag 29 februari 2004 12:25 schreef MUUS het volgende:
Goed topic, Tijn.
Nee, inderdaadquote:Op zondag 29 februari 2004 12:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, en hij rookt ook niet.
Dan moet je hier klikken.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
. En ik had nog wel dingen.
.
Ja! Zeg dat dan! Trek ik verdomme voor niets buiten in de kou mijn onderbroek over een maillot aan. Welke idioot heeft verzonnen dat telefooncellen tegenwoordig zo open zijn!?quote:Op zondag 29 februari 2004 12:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zijn laptop is kapot en hij kan niet bij zijn mail. Ripley heeft geen MSN of ICQ. De postduif is dood. Tijn is een heaumeau en durft Ripley niet te bellen. De postbode komt niet op zondag.
Oh, en hij rookt ook niet.
Tijn raakt helemaal over zijn toeren als hij Ripley's gedaante ziet en krijgt deze belangrijke boodschap zijn strot dan niet uit. De heaumeau.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:28 schreef Stranger het volgende:
MUUS, wat heb je allemaal mooie redeneringen.
Kan je het fotoboek als optie ook nog weglullen?
Rip, ik heb zo verschrikkelijk hard gelachen om deze opmerking. En dat dan een half uur lang.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:15 schreef Ripley het volgende:Nu ben ik zoooo nieuwsgierig!
Heeft ze een bril of een pet met een klep, static?
Da's al oeroud, joh! Van de tv-reclame van het spelletje 'Wie is het'. Ken je dat niet?quote:Op zondag 29 februari 2004 13:48 schreef static het volgende:
Ik snap hem niet.
Kap nah.quote:Op zondag 29 februari 2004 13:51 schreef Tijn het volgende:
Dan is het Jack, static
Doe jij ook ff ingewikkeld.quote:Op zondag 29 februari 2004 13:51 schreef Tijn het volgende:
Dan is het Jack, static
Klinkt als AC/DC.quote:Op zondag 29 februari 2004 13:58 schreef Tijn het volgende:
Wel raar eigenlijk. Een vrouw die Jack heet.
Je bent wel een uur te laat.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:04 schreef Ripley het volgende:
Wat een geweldig topic, Tijn
Ik heb thuis geen internet en ik kan niet dag en nacht op mijn werk gaan zitten. Of eigenlijk kan het wel, maar wil ik het nietquote:Op zondag 29 februari 2004 15:08 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Je bent wel een uur te laat..
In dequote:Op zondag 29 februari 2004 15:10 schreef Vork het volgende:
Hoi, waar is het bier?
Die dicht is bedoel je?quote:Op zondag 29 februari 2004 15:13 schreef SuperUli het volgende:
In desupermarkt
.
Wie noemt er nou iemand H. M. Pet?quote:Op zondag 29 februari 2004 15:16 schreef MUUS het volgende:
[afbeelding] <-- Pet. Klep..
.
. *auw*
.
.
.
Bij snackbar, gekoelde blikkenquote:Op zondag 29 februari 2004 15:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Die dicht is bedoel je?
Heb je er wat tegen, ofzo!?quote:Op zondag 29 februari 2004 15:18 schreef ecc-O het volgende:
[..]
Bij snackbar, gekoelde blikkenHeineken
![]()
*check*quote:Op zondag 29 februari 2004 15:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
HALLO RIPLEY!
En Tijn en MUUS en de andere..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |