kloonquote:Op maandag 1 maart 2004 20:40 schreef mg794613 het volgende:
Effe opwarmen.... tijd voor een oefening, nou waar had ik Kastanova nou voor het laatst gezien....
Neequote:Op maandag 1 maart 2004 20:41 schreef mcDavid het volgende:
ik ken maar 3 soorten flames:
-kutuser
-baggeruser
-newbie
voldoe ik aan de eisen?
je meent hetquote:Op maandag 1 maart 2004 20:45 schreef yvonne het volgende:
Schelden is niet hetzelfde als flamen
En wat weet jij daar nou van, wandelende theemuts?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:45 schreef yvonne het volgende:
Schelden is niet hetzelfde als flamen
hehe ik vind fok juist heel liefquote:Op maandag 1 maart 2004 20:57 schreef Insomaniac het volgende:
_Bicmac_
Je loopt hier steeds heel stoer je kritiek op FOK! en de crew te uiten. Maar duidelijk is dat jij het IQ hebt van een poffertje en het inlevingsvermogen van een platgetrapte hondendrol. Dus doe jezelf en de wereld een lol, log uit, gooi je ww weg en meld je aan voor een lobotmie. Je kan er in elk geval niet meer op achteruit gaan..
slijmbalquote:Op maandag 1 maart 2004 21:00 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
hehe ik vind fok juist heel lief![]()
Tis weer verbazingwekkend dat sommige mensen denken leuk te kunnen flamen maar de geestelijke vermogens ontberen om woorden correct te schrijven. "lobotmie" Doe je best, probeer het nog eens en als je last hebt van de moeilijke letters vraag je maar om hulpquote:Op maandag 1 maart 2004 20:57 schreef Insomaniac het volgende:
_Bicmac_
Je loopt hier steeds heel stoer je kritiek op FOK! en de crew te uiten. Maar duidelijk is dat jij het IQ hebt van een poffertje en het inlevingsvermogen van een platgetrapte hondendrol. Dus doe jezelf en de wereld een lol, log uit, gooi je ww weg en meld je aan voor een lobotmie. Je kan er in elk geval niet meer op achteruit gaan..
Heb je over dat stukje lang moeten doen?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:57 schreef Insomaniac het volgende:
_Bicmac_
Waarom schop je nou weer een oud topic omhoog :s.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:11 schreef FlyingFox het volgende:
Als Ranger dood is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |