abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17410621
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik word helemaal gek nu. Hoor op de radio dat de gemeentes R'dam en Den Haag vliegtickets betalen aan marokkanen om naar het rampgebied te gaan. Wat is dit voor een totale waanzin???
Lees je maar even in...
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2004 @ 16:07:00 #227
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17410630
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Je moet ook geen radio luisteren maar hier meelezen, dan ben je veel eerder op de hoogte!
Ik zie het ja, had geen zin om de hele reut te lezen. Echt schandalig wat er gebeurt.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_17410649
Ik vind het ook idioot om te doen alsof Marokanen mensen zijn
pi_17410656
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind het ook idioot om te doen alsof Marokanen mensen zijn
Als je ze geen gratis vliegticket geeft behandel je ze niet als mensen?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17410674
Het gaat dus om mensen in de bijstand en om een regeling die al jaren oud is, namelijk mensen in de bijstand extra helpen. Niets mis mee. Wel zou er iets mis zijn als men in vergelijkbare omstandigheden geen hulp krijgt, zoals, bijvoorbeeld, een bijstandsgezin met familie in Turkije.
pi_17410700
Zouden ze niet eerder geld moeten afpakken van mensen die wel op reis gaan naar Marokko die een uitkering hebben. Pakken ze die fraudeurs op, en kunnen ze de vliegtickets voor mensen die het niet kunnen betalen financieren.
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2004 @ 16:18:49 #232
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17410778
Kaalhei:

Ik ben weer weg!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_17410798
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kaalhei:

[afbeelding]

Ik ben weer weg!
LOL

zaterdag 28 februari 2004 @ 16:28:12 #234
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17410921
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:10 schreef Monidique het volgende:
Het gaat dus om mensen in de bijstand en om een regeling die al jaren oud is, namelijk mensen in de bijstand extra helpen. Niets mis mee. Wel zou er iets mis zijn als men in vergelijkbare omstandigheden geen hulp krijgt, zoals, bijvoorbeeld, een bijstandsgezin met familie in Turkije.
Zo'n regeling moet er ook in andere gelijke gevallen zijn ja.

Overigens is er een apart topic voor deze discussie: Den Haag maakt geld vrij voor tickets naar Marokko

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17411018
* pberends is playing Kinderen voor Kinderen - Ik hou van hard.mp3
pi_17411024
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:28 schreef Sidekick het volgende:
Overigens is er een apart topic voor deze discussie: Den Haag maakt geld vrij voor tickets naar Marokko
Nou discussie
pi_17411033
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:34 schreef pberends het volgende:
*klinkt geil
pi_17411050
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Kritiek uiten op de islam is moslimgebash?
Je generaliseert alles, alle moslims zijn volgens jou extremisten. En dan ga je weer bashen op de Islam, en dan komt SCH weer van de andere kant aanzetten met naief gebabbel, het gaat maar door en gaat maar door.

De mensen die in de Islam geloven zijn voor het grootste gedeelte gewone mensen. Niks geen extremisme, laat die mensen ook gewoon in hun waarde.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_17411052
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:35 schreef SCH het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 28 februari 2004 16:34 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Kinderen voor Kinderen - Ik hou van hard.mp3</div></blockquote>*klinkt geil
Hehe, gaat over iemand die van harde muziek houdt ipv r&b en popmuziek ofzo.
pi_17411141
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:35 schreef UnderWorld_ het volgende:
Je generaliseert alles, alle moslims zijn volgens jou extremisten.
Dat heb ik nooit gezegd. Zet ik er niet steeds bij dat het niet geldt voor gematigde, liberale moslims?

Overigens heb ik een net zo grote hekel aan het christendom als aan de islam.
quote:
En dan ga je weer bashen op de Islam, en dan komt SCH weer van de andere kant aanzetten met naief gebabbel, het gaat maar door en gaat maar door.

De mensen die in de Islam geloven zijn voor het grootste gedeelte gewone mensen. Niks geen extremisme, laat die mensen ook gewoon in hun waarde.
Dus ik moet mijn mond houden over misstanden onder de islamieten, omdat mensen die in de islam geloven voor het grootste deel normale mensen zijn?
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17411152
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:35 schreef SCH het volgende:
*klinkt geil
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:34 schreef pberends het volgende:
.
pi_17411244
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd. Zet ik er niet steeds bij dat het niet geldt voor gematigde, liberale moslims?

Overigens heb ik een net zo grote hekel aan het christendom als aan de islam.
Ja, je hebt gezegd dat de Islam een totalitaire religie is en dat daarom alle moslims extremisten zijn. En wat is er nou weer mis met het Christendom? Zolang ze niet hun mening aan jouw opdringen is er niks mis mee, het is gewoon de vrijheid van mensen om te geloven in wat ze willen!!! Prima.

Het is alleen verkeerd als bepaalde geloofsregels/moraal via wetten aan de samenleving worden opgelegd, dat kunnen we tegengaan, dat betekent nog niet dat het geloof per definitie verkeerd is!
quote:
[..]

Dus ik moet mijn mond houden over misstanden onder de islamieten, omdat mensen die in de islam geloven voor het grootste deel normale mensen zijn?
Nee, je kan best ingaan op dingen die verkeerd gaan. Bij jouw gaat het echter over in een constante bash op alles wat Islam is en dus verkeerd. Het is heel erg eentonig, saai en bagger.
pi_17411304
Ik ben het wel met je eens Underworld, ook dat ik me er schuldig aanmaak. Je kan bijna een apart Islam-forum maken hier. Veel van die topics (bv. over homo's) horen ook niet in POL.
pi_17411308
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 28 februari 2004 16:34 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Kinderen voor Kinderen - Ik hou van hard.mp3</div></blockquote>[afbeelding].
Ach we zijn toch allemaal een stel kinderen.
pi_17411333
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:53 schreef SCH het volgende:
Ik ben het wel met je eens Underworld, ook dat ik me er schuldig aanmaak. Je kan bijna een apart Islam-forum maken hier. Veel van die topics (bv. over homo's) horen ook niet in POL.
LOL Goed idee. Maar hoe meer je discusieert over de islam hoe minder er gediscusieerd hoeft te worden in de toekomst.
pi_17411367
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

* pberends is playing Kinderen voor Kinderen - Ik hou van hard.mp3</div></blockquote>[afbeelding].
Foei SCH! Ga je schamen.
pi_17411429
* pberends is playing kinderen voor kinderen - mijn vader is een clown.mp3

pi_17411431
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:49 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ja, je hebt gezegd dat de Islam een totalitaire religie is en dat daarom alle moslims extremisten zijn.
De islam is ook een totalitaire religie, dwz dat hij alle aspecten van het leven van gelovigen probeert te controleren. Dat hoeft alle moslims nog geen extremisten te maken.
quote:
En wat is er nou weer mis met het Christendom?
Het feit dat er minder christelijke extremisten zijn dan islamitische, maakt het christendom nog geen betere religie .
quote:
Zolang ze niet hun mening aan jouw opdringen is er niks mis mee, het is gewoon de vrijheid van mensen om te geloven in wat ze willen!!! Prima.

Het is alleen verkeerd als bepaalde geloofsregels/moraal via wetten aan de samenleving worden opgelegd, dat kunnen we tegengaan, dat betekent nog niet dat het geloof per definitie verkeerd is!
Inderdaad, zoals bv gelovigen die tegen euthanasie en abortus zijn. Dat JIJ tegen abortus bent, prima, maar dan doe je het zelf gewoon niet, het hoeft dan nog niet verboden te worden.

Bovendien heb ik nooit gezegd dat geloof per definitie verkeerd is. Alleen fundamentalistische gelovigen zijn achterlijk, niet alle gelovigen.
quote:
Nee, je kan best ingaan op dingen die verkeerd gaan. Bij jouw gaat het echter over in een constante bash op alles wat Islam is en dus verkeerd.
De westerse cultuur is superieur aan die van de islam. Als het westen verislamiseerd, gaat het dus achteruit.
pi_17411446
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:54 schreef pberends het volgende:

[..]

LOL Goed idee. Maar hoe meer je discusieert over de islam hoe minder er gediscusieerd hoeft te worden in de toekomst.
Inderdaad. Hoe eerder we optreden, hoe meer we de schade kunnen beperken.
pi_17411458
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:53 schreef SCH het volgende:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')