Sharon Dijksma is niet gewenst hier.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
Na de LPF nu ook Leefbaar Rotterdam uit de gratie?
Waarom is mijn PvdA stemmende koe verwijderd?![]()
![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wederom een Bush -- Hitler topic; wederom een slotje?
Vergelijkingen tussen Bush en Hitler
Sjonge, misschien ben ik daar dan wat te sceptisch over....quote:Op maandag 8 maart 2004 02:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom?
Velen hebben het er over en ik ben van mening dat een discussie tot verdiepende inzichten kan komen.
Flauw en nikszeggend topic. Zo kun je er duizenden van maken. Het antwoord weet je al, jij zoekt de bevestiging. Laster en smaad zou je het ook kunnen noemen.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:01 schreef Monidique het volgende:
Waarom?
Velen hebben het er over en ik ben van mening dat een discussie tot verdiepende inzichten kan komen.
Welk antwoord weet ik al, welke bevestiging?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het antwoord weet je al, jij zoekt de bevestiging.
Waar heb je het over?quote:Laster en smaad zou je het ook kunnen noemen.
Sorry dat ik een goed topic om zeep help.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:18 schreef sjun het volgende:
Is er een modje die hier ff naar wil kijken?
Wat een slijmbalquote:Op maandag 8 maart 2004 16:18 schreef sjun het volgende:
quote:Geen discussie s.v.p. stem gewoon VVD
Verplaatst.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:18 schreef sjun het volgende:
Ik heb haar nu op tv gezien.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sharon Dijksma is niet gewenst hier.
Ik vrees dat de discussie daar dan over is... al nodigt de titel zeker uit tot overplaatsing.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:42 schreef Kozzmic het volgende:
Aangezien MyActive enzo nog niet werkt....
Ik heb Een echte feministe is een moslimvrouw naar Cultuur & Historie verplaatst.
Ik ben het helemaal met je eens, Mondinique. Sommige mensen kunnen het niet opbrengen om een normale inhoudelijke reactie te posten, maar posten inhoudsloze of flamerige posts. Neem nou deze post als voorbeeld:quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:33 schreef Monidique het volgende:
Moeten de turken weg gaan uit Nederland of niet..?
Sommige reacties kunnen niet, hoor.
Dit voegt toch to-taal niets toe aan het topic?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:20 schreef Monidique het volgende:
Geweldig.
Misschien.
Ik vind deze post ietwat twijfelachtig, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, Mondinique. Sommige mensen kunnen het niet opbrengen om een normale inhoudelijke reactie te posten, maar posten inhoudsloze of flamerige posts. Neem nou deze post als voorbeeld:
[..]
Dit voegt toch to-taal niets toe aan het topic?
Ik ben het met je eens. Alleen weer niet dat je hem dan maar weer zo gaat affikken. Dan overschrijd je net zo goed de policy.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:23 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ik heb normaal een bloedhekel aan dat aangeef gedrag, maar dit kan toch niet? Die debiel maakt Aznar voor Hitler uit (oa omdat ie ook een snor heeft!), voor fascist die direct verantwoordelijk is voor de aanslagen in Madrid! Wat is dit voor mongool? En die jankt altijd over respect, niet overdrijven en niet polariseren? Spaanse Parlementsverkiezingen 14 maart
Spaanse Parlementsverkiezingen 14 maart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |