Goedkoop.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:14 schreef NorthernStar het volgende:
Nee dat gaat echt te ver!
Pure belediging voor Hitler![]()
Geen overeenkomsten. Hitler ging voor de Endlösing.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:11 schreef Monidique het volgende:
Graag zou ik daarom wel eens willen weten wat nou precies de overeenkomsten zijn tussen de huidige Amerikaanse president en de leider van Nazi-Duitsland. Is dit hun politiek? Is het hun karakter, en mag je daar wel vergelijkingen mee maken? En wat zegt het over de toekomst, kan men er uit leren?
Voor Hitler zullen ze machthebbers wel voor Napoleon hebben uitgemaakt, en daarvoor voor Nero ofzo.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:15 schreef elcastel het volgende:
Ik denk dat ze het groot en machtig zijn van Hitler te vaak verwarren met de grootheid en macht van de huidige VS. Kolder natuurlijk en als er een president komt die de nadruk op zijn macht legt, dan hebben mensen die dat beweren een extra steun in de rug en dan krijg je een sneeuwbal effect. Bush is een lul, dat is het enige wat ik kan aan overkomsten zie met Hitler.
Onzin. Ga de mensen in ONZ vervelen ofzo.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor Hitler zullen ze machthebbers wel voor Napoleon hebben uitgemaakt, en daarvoor voor Nero ofzo.
Voor de Amerikanen heeft Hitler trouwens ook een heel andere 'lading' dan hier in (west) Europa denk ik.
niet hopend dat het topic hier in vervaltquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Onzin. Ga de mensen in ONZ vervelen ofzo.
Wederom onzin, amerika heeft vrijheid van media en pers; de duitse stond onder strenge controle en werder communisten en andere personen naar vernietigingskampen gestuurd.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Governing through fear. Er is daar een vrij bekende uitspraak over door Goebbels of één van z'n vriendjes die erg van toepassing is op het hedendaagse Amerika (maar ik vind hem even niet terug)
Dit is geen baggertopic.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
en ik heb ook weinig animo om verder te reageren in dit baggertopic
Dit topic nodigt uit tot discussie... als je het niet met dingen eens bent, vertel ons dan alsjeblieft waarom.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wederom onzin, amerika heeft vrijheid van media en pers; de duitse stond onder strenge controle en werder communisten en andere personen naar vernietigingskampen gestuurd.
Nou, na 9/11 hebben ze juist ontzettend veel steun gekregen, maar dat hebben ze kennelijk verspeeld door eigenlijk alleen te handelen in Afghanistan en een eenzijdige visie op de wereld te projecteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:48 schreef Flurry het volgende:
Na 11/9 is duidelijk geworden dat er enorm sterke anti-Amerikaanse gevoelens heersen in een groot deel van de wereld.
Niet meer vandaag; als morgen geen slotje op dit topic zit dan tot ziensquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:49 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dit topic nodigt uit tot discussie... als je het niet met dingen eens bent, vertel ons dan alsjeblieft waarom.
No offence, maar er is naar de aanloop en tijdens de tweede golfoorlog praktisch geen zendtijd geweest voor tegenstanders van de oorlog. Ik kan niet geloven dat een onzijdige pers dingen zo eenzijdig kan belichten... Als je kritisch bent op Bush, komt je de persconferenties gewoon niet meer in, etc. Dat is ook druk uitoefenen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wederom onzin, amerika heeft vrijheid van media en pers; de duitse stond onder strenge controle en werder communisten en andere personen naar vernietigingskampen gestuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |