Zeg je dat ook tegen de topicstarter van het topic over Koerden?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Ik vind vooral de argumentatie van TS die mij doet overwegen om het met hem/haar eens te zijn. Erg sterk.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:27 schreef danos het volgende:
OPROTTEENNN!!!!! ALLEMAAAL NU!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaaal met de koppies richting Mekka, en lopen maar![]()
![]()
tjsa, ik heb er niks op tegen als mijn reacties verwijderd worden, behalve als ik niks verkeerds zeg en ik zie posts die dat wel zijn gewoon blijven staanquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
wel ge edit maar niet gesloten
hmm hmm...
ow, daar staat mijn reactie, dubbel topic met dezelfde titel en OPquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Typisch dat dit topic meer reacties krijgt dan het andere.
Moeten de koerden weg gaan uit Turkije of niet..?
Zeggen dat de Koerden moeten oprotten uit Turkije als het ze niet bevalt mag wel, maar hetzelfde over Turken in Nederland mag weer niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:33 schreef DjDev het volgende:
Fuck die Dora.
Oruspunun Cocugu
Anani sik.
insalah geberirsin ibne.
en nu gewoon in het nederlandsquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:33 schreef DjDev het volgende:
edit: zolang ik geen Turks kan -en ik dus ook niet kan controleren of het binnen de policy valt- wordt het weggeëdit!
misschien moet je zelf maar weggaan als je het hier niet fijn vindquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik vind dat de turken niet moeten zeuren en gewoon weg meoten gaan als ze het niet fijn vinden..
edit: zolang ik geen Turks kan -en ik dus ook niet kan controleren of het binnen de policy valt- wordt het weggeëdit!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:37 schreef Elroyb het volgende:
[..]
misschien moet je zelf maar weggaan als je het hier niet fijn vind
Spreek Nederlands, dan hoef je van mij niet weg hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:33 schreef DjDev het volgende:
edit: zolang ik geen Turks kan -en ik dus ook niet kan controleren of het binnen de policy valt- wordt het weggeëdit!
Niks doodvallen, Allah de Barmhartige, de Vergevensgezinde zorgt voor mij!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:36 schreef DjDev het volgende:
orospu orospu orospu ibne *** gast val dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |