thats soooo gay !quote:Op maandag 8 maart 2004 15:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Alle in Fok!land aanwezige burgers behoren in gelijke gevallen gelijk behandeld te worden. Discriminatie op grond van ras, geslacht of geaardheid is niet toegestaan.
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Alle in Fok!land aanwezige burgers behoren in gelijke gevallen gelijk behandeld te worden. Discriminatie op grond van ras, postaantal, geslacht of geaardheid is niet toegestaan.
Maar discrimineren op basis van inteligentie is dus wel toegestaan... das fijn...quote:Op maandag 8 maart 2004 15:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Alle in Fok!land aanwezige burgers behoren in gelijke gevallen gelijk behandeld te worden. Discriminatie op grond van ras, geslacht of geaardheid is niet toegestaan.
Dus jij bedoeld dat een vrouw die aangerand wordt, in feite al dood is... en dus geen recht op leven meer heeftquote:Op maandag 8 maart 2004 15:21 schreef The-Chosen1 het volgende:
het aanranden en tevens verkrachten van de vrouw staat gelijk aan de doodstraf , omgekeerd is van harte welkom
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:23 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Dus jij bedoeld dat een vrouw die aangerand wordt, in feite al dood is... en dus geen recht op leven meer heeft
quote:Maar discrimineren op basis van inteligentie is dus wel toegestaan... das fijn...
ja zoietsquote:Op maandag 8 maart 2004 15:23 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Dus jij bedoeld dat een vrouw die aangerand wordt, in feite al dood is... en dus geen recht op leven meer heeft
Banned 4 life is echter een zeer goed alternatiefquote:Op maandag 8 maart 2004 15:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De doodstraf zal niet voltrokken mogen worden, de staat mag niet in die mate beschikken over het leven van een ander mens.
Fascist. Jij zult nooit toegelaten worden tot mijn bedrijf.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Discriminatie op basis van nickname of opinie is illegaal.
Dit mag wat mij betreft al vanaf 16+ Eigenlijkquote:Op maandag 8 maart 2004 15:25 schreef Kroketeer het volgende:
- tongzoenen (de tongen worden bij elkaar ingebracht)
Lolquote:Op maandag 8 maart 2004 15:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Fascist. Jij zult nooit toegelaten worden tot mijn bedrijf.
Is dit een openbaar schuldbekentenis? U wordt vanaf nu in de gaten gehouden door onze eigen sexsquat. Wanneer zij u betrappen wordt u per direct ontdaan van uw tong.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:27 schreef Heli0s het volgende:
[..]
Dit mag wat mij betreft al vanaf 16+ Eigenlijk![]()
gelukkig heb ik die hier niet nodigquote:Op maandag 8 maart 2004 15:29 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Is dit een openbaar schuldbekentenis? U wordt vanaf nu in de gaten gehouden door onze eigen sexsquat. Wanneer zij u betrappen wordt u per direct ontdaan van uw tong.
dus een vrouw die iemand vermoord krijgt als straf een verkrachtingquote:het aanranden en tevens verkrachten van de vrouw staat gelijk aan de doodstraf, omgekeerd is van harte welkom
Vallen motorfietsen hier ook onder?quote:Op maandag 8 maart 2004 15:34 schreef Kroketeer het volgende:
Per gezin wordt maximaal één auto per verzorgende toegestaan. In een geval van een gezin met een vader en een moeder worden er dus maximaal twee auto's toegestaan, enzovoort. Bij overtreding wordt een geldboete gevorderd met een bedrag van de helft van het aankoop bedrag van de duurste auto. Deze wordt teven per direct in beslag genomen.
Neen, moterfietsen vallen onder de zogeheten vermaakmobielen. Deze kennen geen limiet in bezit.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:37 schreef Heli0s het volgende:
[..]
Vallen motorfietsen hier ook onder?
Die wet begint steeds meer op de Sharia te lijken...quote:Op maandag 8 maart 2004 15:36 schreef Logical het volgende:
[..]
dus een vrouw die iemand vermoord krijgt als straf een verkrachting
Ik typ met 2 vingers, dus met 2 stompjes moet dan ook wel lukken.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:58 schreef sp3c het volgende:
alle posters van onzinnige topics in serieuze fora dienen subiet 1 vinger te laten daten met mistar betonschaar.
10 topics later en dan is dit probleem ook weer opgelost (evt kan er bij geval van twijfel nog een elfde kans gegeven worden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |