abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17325665
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:42 schreef DiEdoWw het volgende:
Ik ben ook pingponger, al iets van 10 jaar alweer....

speel nu 1e klasse senioren en ldk b jeugd als invaller, maar heb ook verdienstelijk ldk A gespeeld

Wie kent het edr toernooi in klazienaveen ?

Ja, Edr is een mooi leuk, gezellig toernooi.
  maandag 23 februari 2004 @ 17:27:25 #2
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_17337404
Jaaaaaren lang tafeltennis gespeeld.. EN met succes.. bij Vriendenschaar in Gouda..
Na jaren heb je et alleen wel gezien vind ik en ben ik weer op voetbal gegaan..
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_17344968
MP335 wie ben jij eigenlijk ?? waar speel je , wat speel je ?? enne bij de weg diedo jij ook hier ?
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
pi_17358600
quote:
Op dinsdag 24 februari 2004 09:38 schreef knalkoen het volgende:
MP335 wie ben jij eigenlijk ?? waar speel je , wat speel je ??
Dat vraag ik me ook af.

Maar weer ontopic, blij om te zien dat ik jullie fokkers weer kan verblijden met het wel en wee van mental_remmy in de 3e klasse b hier in t hoge noorden/ Ik sta de afgelopen paar weken weer boven mijn kunnen te spelen, 4 wedstrijden gespeeld en tot nu 10 gewonnen van de 12. Lekker Zijn nu bijna halverwege de competitie en benieuwd of ik dit kan volhouden. Het is natuurlijk erg goed voor je zelfvertrouwen als je veel wint. IK denk zelf dat het komt doordat het plezier in het spelletje terug is. Ik heb voordat ik leeuwarden kwam te spelen in drachten gespeeld, al ging het daar ook redelijk maar heb t niet echt naar mijn zin gehad. In leeuwarden is het veel gezelliger en je kan soms lekker gek doen. Zijn jullie het met mij eens dat naast veel trainen plezier in het spelletje je spel kan beïnvloeden?
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_17359159
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:38 schreef mental_remmy het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af.

Maar weer ontopic, blij om te zien dat ik jullie fokkers weer kan verblijden met het wel en wee van mental_remmy in de 3e klasse b hier in t hoge noorden/ Ik sta de afgelopen paar weken weer boven mijn kunnen te spelen, 4 wedstrijden gespeeld en tot nu 10 gewonnen van de 12. Lekker Zijn nu bijna halverwege de competitie en benieuwd of ik dit kan volhouden. Het is natuurlijk erg goed voor je zelfvertrouwen als je veel wint. IK denk zelf dat het komt doordat het plezier in het spelletje terug is. Ik heb voordat ik leeuwarden kwam te spelen in drachten gespeeld, al ging het daar ook redelijk maar heb t niet echt naar mijn zin gehad. In leeuwarden is het veel gezelliger en je kan soms lekker gek doen. Zijn jullie het met mij eens dat naast veel trainen plezier in het spelletje je spel kan beïnvloeden?
jah dat weet ik wel zeker ,zodra het plezier weg is gaan de resultaten ook achteruit dat heb ik een paar x gezien
  woensdag 25 februari 2004 @ 19:08:39 #6
21066 Potter
At your service
pi_17359188
Niet meer sinds ik niet meer na de camping in Frankrijk ga.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_17368521
quote:
Op dinsdag 24 februari 2004 09:38 schreef knalkoen het volgende:
MP335 wie ben jij eigenlijk ?? waar speel je , wat speel je ?? enne bij de weg diedo jij ook hier ?
Ik speel al sinds 1986/1987 tafeltennis, speel dit jaar 1ste klas, vorig jaar 70% 2de klas. Ik speel in het noorden. Maar kom zo wat in heel nederland met tafeltennis, met een clubgenoot. Zij staat 14de op de B-ranglijst van de meisjesjunioren.
Dit seizoen wil het even niet, door omstandigheden (ontslag). Dus ben druk zoeken om een nieuwe baan.

Remco (mental_remmy) , doe de groeten aan je vader Johan. Jij bent toch ook heel eventjes lid geweest bij Bergum en Beetsterzwaag toch?

mp335
pi_17371145
jaah wat vinden jullie nou et mooiste in de sport ?

ik vin de snelheid en de manier hoe je die bal steeds verschillend behandeld om em tog aan de overkant te krijgen haha als et niet lukt en je speelt tegen jezelf is het één groot drama
De wereld is tegen mij, niet andersom...
pi_17373335
Heu, ik zit er de laatste tijd weer over te denken om weer eens een balletje te gaan slaan. Ik ben min of meer gestopt zodra ik ging studeren. Toen speelden we promotieklasse senioren (tussen 1ste klasse en 4de divisie in) Alhoewel de 4de divisie geloof ik opgeheven is? En natuurlijk met de iets kleinere bal.
Toen ik afgelopen zomer nog eens langs ging bij mijn oude club bleken alle slagen nog heel behoorlijk aanwezig, ik zou denk ik zo weer de 2de klasse in kunnen...
Ook voor jou komt dat moment dat je vooraan staat in de file. Loop dan niet te sufkutten, maar geef vol gas en maak dat je wegkomt...
pi_17373354
Gisteren avond even in Sports World
Erg leuk, maar we gaan al lid worden van gewoon tennis. Al is tafeltennis ook heeeeel erg stoer.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_17373977
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 09:30 schreef mp335 het volgende:

[..]

Ik speel al sinds 1986/1987 tafeltennis, speel dit jaar 1ste klas, vorig jaar 70% 2de klas. Ik speel in het noorden. Maar kom zo wat in heel nederland met tafeltennis, met een clubgenoot. Zij staat 14de op de B-ranglijst van de meisjesjunioren.
Dit seizoen wil het even niet, door omstandigheden (ontslag). Dus ben druk zoeken om een nieuwe baan.

Remco (mental_remmy) , doe de groeten aan je vader Johan. Jij bent toch ook heel eventjes lid geweest bij Bergum en Beetsterzwaag toch?

mp335
Dat meisje is Tamar Kooistra ??
pi_17374493
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:21 schreef knalkoen het volgende:

[..]

Dat meisje is Tamar Kooistra ??
Ja, dat is zij

mp334
  vrijdag 27 februari 2004 @ 00:00:57 #13
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_17385515
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 09:30 schreef mp335 het volgende:

[..]

mp335
Ik zal hem wel even de groeten doen. Maar ik ben geen lid geweest van bergum maar toen ik bij drachten wegging spookte het wel door mijn hoofd maar omdat ik door een oude bekende, nu mijn teamgenoot, werd gevraagd of ik niet bij schieringen wilde spelen ben ik daar weer lid geworden. Ik ben wel lid geweest van beetsterzwaag, ik ben daar ook een tijdje jeugdtrainer geweest wat ik erg leuk vond, ik heb daar ook met veel plezier gespeeld. Jammer dat ze niet meer bestaan. Ik heb trouwens veel clubs gehad vind ik zelf, ben begonnen bij de jeugd van ready, ze speelden toen nog in een klein zaaltje in het centrum van leeuwarden. Toen ik 16 was ben ik naar schieringen gegaan en toen we verhuisden gingen we spelen voor beetsterzwaag, in die periode heb ik ook een korte periode getraind bij hbo-sport en toen beetsterzwaag ermee ophield waren we eigenlijk gedwongen om bij drachten te spelen. Ik speel nu alweer 1,5 jaar bij schieringen maar als ik mijn niveau kan behouden wat ik tot nu heb behaald ( 80% 3e klas) wil kijken of ik misschien bij een andere vereniging een kans kan krijgen in de 2e klas. Want ondanks het feit dat mijn teamgenoten ook wel redelijk veel winnen, de kans dat we 2e klas gaan spelen is helaas minimaal. Natuurlijk zal ik wel altijd lid blijven daarvoor is het veel te leuk bij schieringen.
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_17418900
Goh veel bekenden hier, haha. Speel ook tafeltennis bij Drachten en Idefix. 2e klasse nu zon 40-50% denk ik..
Oud teamgenoot van mental_remmy En goede bekende van mp335 (je identiteit kan haast niet missen hehe).

Vandaag overigens opendag bezocht van Appelscha, ze gaan een nieuwe vereniging starten. Met intro van Anne Vlieg en die jonge gast van de treffers (eredivisie). Ontzettend veel enthousiasme van kinderen e.d. Belooft echt wat te worden daaro.
pi_17423035
gister competitie weer : tegen gedeeld nummer 1 (nu niet meer) 6-4 gewonnen
You watch you wait, you take a breath, Steady your gun, You take aim, Your heart stops, You squeeze the trigger, One shot One kill.
pi_17427895
Vroeger bij Westa gespeeld, in Wessem... Kwas niet echt geweldig... maar kvond het altijd wel leuk...
Soaves ne vent, smurges absent.
pi_17435241
quote:
Op zondag 29 februari 2004 01:03 schreef Grinder84 het volgende:
Goh veel bekenden hier, haha. Speel ook tafeltennis bij Drachten en Idefix. 2e klasse nu zon 40-50% denk ik..
Oud teamgenoot van mental_remmy En goede bekende van mp335 (je identiteit kan haast niet missen hehe).

Vandaag overigens opendag bezocht van Appelscha, ze gaan een nieuwe vereniging starten. Met intro van Anne Vlieg en die jonge gast van de treffers (eredivisie). Ontzettend veel enthousiasme van kinderen e.d. Belooft echt wat te worden daaro.
de enige echte jelle bosman enne die demo was zkr wel cool anne weet wel hoe die dat moet doen
pi_17441238
He Knalkoen,

waar kom jij vandaan?
pi_17441839
quote:
Op maandag 1 maart 2004 11:00 schreef mp335 het volgende:
He Knalkoen,

waar kom jij vandaan?
borne ,een klein plaatsje in twente hoezo ??
pi_17442195
gewoon nieuwsgierig
pi_17447601
haha owkee deze week geen competitie
pi_17470748
quote:
Op maandag 1 maart 2004 19:14 schreef knalkoen het volgende:
haha owkee deze week geen competitie
Ja, jammer genoeg niet. :-(.

Ach donderdag maar ff vrij spelen. Dan krijg ik ook geen onwenningsverschijnsellen :-D
pi_17526402
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:03 schreef DiEdoWw het volgende:
jaah wat vinden jullie nou et mooiste in de sport ?

ik vin de snelheid en de manier hoe je die bal steeds verschillend behandeld om em tog aan de overkant te krijgen haha als et niet lukt en je speelt tegen jezelf is het één groot drama
Helemaal mee eens, dat vind ik ook leuk.
Moet je zorgen dat je niet tegen jezelf gaat spelen.
pi_17564023
nog mensen gespeeld dit weekend ?? competitie of C meerkampen ?
  maandag 8 maart 2004 @ 19:39:35 #25
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_17581266
Ik speel komende dinsdag weer helaas heb ik de afgelopen week niet kunnen trainen dus ben benieuwd hoe het gaat. In de derde klas spelen ze nooit op zaterdag eigenlijk wel jammer want soms heb je dezelfde dag hard gewerkt en dan ook nog een zware wedstrijd op de avond kan soms je spel wel bederven. Maar ja ik ben t gelukkig wel gewend en heb ook niet zulk zwaar werk
pi_17584520
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:39 schreef mental_remmy het volgende:
Ik speel komende dinsdag weer helaas heb ik de afgelopen week niet kunnen trainen dus ben benieuwd hoe het gaat. In de derde klas spelen ze nooit op zaterdag eigenlijk wel jammer want soms heb je dezelfde dag hard gewerkt en dan ook nog een zware wedstrijd op de avond kan soms je spel wel bederven. Maar ja ik ben t gelukkig wel gewend en heb ook niet zulk zwaar werk
een pingponger die magic speelt suc6 dinsdag
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:06:24 #27
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_17601905
dank je, als het net zogaat als de paar potjes magic die ik afgelopen vrijdag heb gespeeld met vrienden, dan moet het wel goed komen
over enkele uurtjes is het weer zover
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:46:56 #28
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_17612242
net terug van de wedstrijd maar snel vergeten, 8 - 2 verloren en zelf maar 1 gewonnen, zonde vind ik zelf ik had zo'n goede reeks, ( 10 van de 12) en nu staan we onderaan, volgende week een uitwedstrijd en met een invaller dus dat zal waarschijnlijk weer moeilijk worden maar goed we zullen zien hoe het af gaat lopen, ik hoop wel op handhaving want 4e klas is niks voor mij
pi_17651730
Morgen weer spelen, kijken hoe het nu gaat. Ach dat wij degraderen is al zeker, kan dus lekker vrij uit spelen.
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:41:10 #30
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_17657817
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 19:50 schreef mp335 het volgende:
Morgen weer spelen, kijken hoe het nu gaat. Ach dat wij degraderen is al zeker, kan dus lekker vrij uit spelen.
Vrijuit spelen is wel lekkker, geen stress van blijven we er nou wel of niet in, al is het natuurlijk altijd jammer als je erg snel van te voren weet of je degradeert,Maar alsje nou even eenpaar wedstrijden dik wint dan moet je er wel in blijven kunnen toch, jullie zijn toch niet zo slecht ? Ik sta nu met mijn team 4e van de 6 maar ben erg bang dat we degraderen al zou ik dat niet erg leuk vinden vooral omdat het op persoonlijk vlak nog steeds goed gaat, halverwege de competitie sta ik op 11 van de 15 gewonnen dus ongeveer 73% Maar goed we zullen zien....
pi_17711200
Vrijdag 7-3 verloren. Ik heb 1 gewonnen en ook hebben wij het dubbel gewonnen.
Had toch meer ingezeten. Gelukkig kom ik ze nog een keer tegen.
pi_17731163
Ey mensen ik speel al jaren tafeltennis. Begonnen op mn 8ste bij falco (valkenburg) daar een paar jaar gespeeld maar lag geen toekomst voor me, ben toen naar bartok gegaan heb ik ook een aantal jaar gespeeld toen naar westa 1 jaar landelijk B toen weer terug naar bartok landelijk A. Ik had een A licentie bij de junioren, halve finale meerkampen. Toen viel ons team uit mekaar en ik had ook geen zin meer op prestatie gericht te spelen. Toen hebben ze me gevraagd om bij READY op het 1ste herenteam te spelen. Daar speel ik nu 3 seizoenen, mn oudere broer die ook bij bartok en westa heeft gespeeld en nog bij furst kantoors is ook bij me op team komen spelen omdat die niet meer zo prestatiegericht wilde spelen (heeft 1ste devisie gespeeld). Nu spelen we niet echt hoog, 2de klasse maar we worden dik kampioen. Mijn broer wint alles en ik heb 80%!:-) 1ste competitie dat ik goed speel bij de heren, Vorig jaar 1ste klasse gespeeld om 8 punten geen kampioen geworden omdat mn broer na 5 wedstrijden met een ernstige blessure de competitie niet afmaken. DUs waren zowiezo al 15 punten die we misten en dat heeft ons het kampioenschap gekost. Majah volgend seizoen gaan we het opnieuw proberen!

Afgelopen zaterdag van onze naaste concurrent gewonnen waar ik vorig x 2 verloor, speelde ook eentje op die 2de devisie heeft gespeeld!Nu met 7-3 gewonnen, ik 3, mn broer weer alles en mn andere teamgenoot 1tje.
pi_17767088
quote:
Op maandag 15 maart 2004 14:57 schreef Casah het volgende:
Ey mensen ik speel al jaren tafeltennis. Begonnen op mn 8ste bij falco (valkenburg) daar een paar jaar gespeeld maar lag geen toekomst voor me, ben toen naar bartok gegaan heb ik ook een aantal jaar gespeeld toen naar westa 1 jaar landelijk B toen weer terug naar bartok landelijk A. Ik had een A licentie bij de junioren, halve finale meerkampen. Toen viel ons team uit mekaar en ik had ook geen zin meer op prestatie gericht te spelen. Toen hebben ze me gevraagd om bij READY op het 1ste herenteam te spelen. Daar speel ik nu 3 seizoenen, mn oudere broer die ook bij bartok en westa heeft gespeeld en nog bij furst kantoors is ook bij me op team komen spelen omdat die niet meer zo prestatiegericht wilde spelen (heeft 1ste devisie gespeeld). Nu spelen we niet echt hoog, 2de klasse maar we worden dik kampioen. Mijn broer wint alles en ik heb 80%!:-) 1ste competitie dat ik goed speel bij de heren, Vorig jaar 1ste klasse gespeeld om 8 punten geen kampioen geworden omdat mn broer na 5 wedstrijden met een ernstige blessure de competitie niet afmaken. DUs waren zowiezo al 15 punten die we misten en dat heeft ons het kampioenschap gekost. Majah volgend seizoen gaan we het opnieuw proberen!

Afgelopen zaterdag van onze naaste concurrent gewonnen waar ik vorig x 2 verloor, speelde ook eentje op die 2de devisie heeft gespeeld!Nu met 7-3 gewonnen, ik 3, mn broer weer alles en mn andere teamgenoot 1tje.
toevallig 1 van de familie van de berg ??
pi_17772747
Nope rouwette, we speelden met zn 3tjes tafeltennis. Mijn broertje heeft nog bij me op het team gespeeld ook in de landelijk a, erna heeft die een seizoen in belgie gespeeld maar had geen zin meer omdat je daar ergens in niemandsland moet spelen om 8uur savond's en pas om 4 uur snachts terug bent!Majah alleen mn broer en ik spelen nog (en mn pa)hhaha!
pi_17774589
je speelt nu bij ready welke plaats is die club dan ?? ik ken alleen ready uit leeuwarden
pi_17793761
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 13:12 schreef knalkoen het volgende:
je speelt nu bij ready welke plaats is die club dan ?? ik ken alleen ready uit leeuwarden
In leeuwarden zit ook een reay, maar in de afdeling Limburg zit ook een Ready uit
Valkenburg aan de Geul

mp335
pi_17806204
Mp335 you're right ik speel bij het ready in limburg!:-)
pi_17817279
Gisteren met 10-0 verloren. Het wou voor geen meter.
Volgende keer beter :-D.

mp335
pi_17821313
Das minder mp335, morgen naar succes de nr 2, we staan 10 punten voor dus als we 5 puntjes halen kunnen we volgende week al kampioen worden!:-)
  zaterdag 20 maart 2004 @ 18:14:55 #40
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_17849304
nou casah, alvast gefeliciteerd met het kampioenschap En Mp 10 - 0 dat is echt K#t maar ons team heeft t gisteravond ook niet veel beter gedaan, 8 - 2 verlies terwijl we thuis nog 7 - 3 wonnen. Nu moeten we echt gaan vrezen voor degradatie want volgende week dinsdag tegen de nr 1 en dan krijgen we weer een pak slaag. Al heeft t trouwens weer niet aan mij gelegen. Ik heb 2 puntjes nog gehaald al had de derde ook moeten winnen :-( . Ik heb eigenlijk geen zin om 4e klas te gaan spelen want als ik dan speel zoals ik t afgelopen jaar speel dan moet ik wel de 90% halen. IK sta momenteel op 72% . Nou ja de competitie duurt nog 4 wedstrijden en moeten dan toch nog 2 een klapper maken en die andere 2 wedstrijden niet al te dik verliezen.
pi_17864431
Dankjewel wel mental_remmy. Nou gister dus naar ttv succes de nr2, speeld superslecht, snelle tafels enz majah we hebben toch met 9-1 gewonnen!:-) was echt een bagger wedstrijd heb alles gewonnen op mn service, lekker snel, lang en veel afwisselend kwa effect! Volgende wedstrijd hebben we 5 puntjes nodig en zijn we officieel kampioen.

Is idd minder als je degradeert terwijl je hoger aankunt, majah je bent een team he en niet iedereen is even goed!
  zondag 21 maart 2004 @ 17:44:01 #42
61362 gijsbert2002
consumeren is mijn leven
pi_17869332
Goh, best veel tafeltennissers hier eigenlijk, eerste keer dat ik kijk of die er ook zitten.
Speel zelf al tien jaar bij httv Victoria in Hilversum. Speel vierde klas maar zou veel hoger kunnen. Ik heb alleen al een tijdje geen motivatie om mijn best te doen, heeft iemand daar tips voor?
ete
  zondag 21 maart 2004 @ 23:47:56 #43
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_17878427
Hi gijsbert, je zegt dat je hoger kunt dan de vierde klas, daardoor heb je waarschijnlijk de motivatie niet om je best te doen. Maar als ik jou was zou ik dat toch proberen zoveel mogelijk te winnen en daardoor je teamgenoten ook mee te nemen als je begrijpt wat ik bedoel. Als jij veel wint, zullen je teamgenoten dit ook proberen, daardoor is de kans dat je kampioen wordt een stuk groter. En kampioen willen worden dat lijkt me al een hele goede motivatie om je best te doen. Al moet ik zeggen dat ik volgend seizoen ook wel in t hetzelde schuitje kom te zitten, Ik speel nu rond de 70 tot 80 procent in de derde klas maar omdat we veel wedstrijden met een invaller moet spelen degraderen we waarschijnlijk. Ik weet dat mijn teamgenoten normaal gesproken ook meer kunnen winnen en ik probeer door mijn best te blijven doen hun ook te laten zien dat als ik met mijn eenvoudige spel veel kan winnen dat zij dat ook kunnen doen. Als je teamgenoten echt een stuk minder goed zijn, kun je ook wel eens vragen aan degenen die de teams indelen vragen of je een paar keer mag invallen in een hogere klasse en zo kun je laten zien dat je hoger kunt. En dan zien ze in dat je te laag speelt.
pi_17878774
jah ik
KLOOTVIOOL! luister is, je mot echt effe normaal doen met je HOOFD !!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 23:29:03 #45
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_17927417
net terug van de zevende wedstrijd alweer, als team hebben we een fantastische prestatie geleverd , 4 punten tegen de nummer 1, de uitwedstrijd was begin deze competitie 9 - 1, alleen het was dit keer dankzij mijn teamgenoten, zelf alledrie in 5 sets verloren , daar baal ik ontzettend van, de 2e helft van de competitie gaat t minder dan in t begin, maar goed ik ben wel blij dat mijn teamgenoten weer wonnen, dat is weer goed voor t zelfvertrouwen. volgende week moeten we een degradatieduel spelen gelukkig thuis en als we die dik kunnen winnen hebben we voorlopig wat lucht. Ik hoop dat we ein blijven, nog drie wedstrijden en dan weet ik t.......
pi_17929312
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 12:18 schreef Casah het volgende:
Das minder mp335, morgen naar succes de nr 2, we staan 10 punten voor dus als we 5 puntjes halen kunnen we volgende week al kampioen worden!:-)
Gefeliciteerd Casah , mijn team heeft maandag met 9-1 verloren, deed zelf niet mee.
Speel over 3 weken weer eens of ze moeten mij vragen dat ik wil invallen bij het eerste.
Denk dat ik terug ga naar mijn oue club, daar ben ik ook bezig met het opzetten van een dames
team. Maar dat moet eerst rond zijn voor dat ik een beslissing neem.

mp335
pi_17980231
Thnx MP335!! Damnz deze week is niks dus moeten we nog een weekje wachten haha. Bij welke club heb je dan eerst gespeeld mp335?
pi_18002725
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 12:25 schreef Casah het volgende:
Thnx MP335!! Damnz deze week is niks dus moeten we nog een weekje wachten haha. Bij welke club heb je dan eerst gespeeld mp335?
Daar ga ik ook weer heen na dit seizoen, ga terug naar TTV Bergum.
pi_18079127
Mijn seizoen zit erop, moet rusthouden, ik heb een ontsteking in mijn schouder. daar baal ik van.
  woensdag 31 maart 2004 @ 10:39:11 #50
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18079173
* Posdnous waarschijnlijk degradereert naar 3e klasse
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_18114182
das vervelend MP335 en Posdnous!Majah volgend seizoen is weer een nieuwe ronde!:-)

Ik hoef zaterdag lekker niet te spelen, nog maar 1 wedstrijd!Dus met een beetje geluk kom ik uit op 85%
  donderdag 1 april 2004 @ 22:16:59 #52
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_18119094
Degraderen is nooit leuk, vooral als je zel heel goed speelt, bijvoorbeeld als je 80% kan spelen in de 3e klasse maar degradeert omdat je teamgenoten gewoonweg niks konden winnen dan speel je 4e klas 100% en dan misschien dan ook wel met 1 arm gebonden op je rug bij wijze van spreken. Waarschijnlijk degraderen wij uit de derde klasse, al hebben we de laatste 2 wedstrijden het redelijk gedaan 6 - 4 verlies tegen de nummer 1 en 7 - 3 winst tegen de naaste concurent. Helaas heb ik de 2e helft van de competitie veel laten liggen maar gelukkig winnen mijn teamgenoten eindelijk weer eens. Helaas moeten we de laatste 2 wedstrijden de beste man missen Vooral de 15e dan moeten we tegen een andere concurent van ons, als we deze kunnen winnen is handhaving een feit ben benieuwd hoe dat zal gaan Maar dat laat ik dan wel weer weten.
  vrijdag 2 april 2004 @ 00:10:44 #53
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18121991
Mja, onze degradatie is een wat ongelukkige samenloop van omstandigheden

Het gaat gewoon al best kut met het hele team, maar op zich zouden we ons moeten kunnen handhaven, ware het niet dat de sterkste teams tegen werkelijk al onze concurrenten met twee man komen opdagen of de slechtste 3 uit een 5-mans team. En tegen ons precies andersom.

Gebeurt wel vaker natuurlijk, maar nu echt elke week of zo
pi_18168421
Mijn team heeft vrijdag 4-6 verloren. maar is wel gelijk de beste uitslag die wij tot nu toe
gespeeld hebben. En dat zonder mij. Zo hoort het :-D
pi_18194653
Mn team heeft met 6-4 gewonnen, zelf niet meegedaan!We zijn nu officieel kampioen!14 punten voor op nummer 2 en 50 op de nummer laatst!:-)
pi_18294445
nog mensen die zaterdag 1/2 finale C meerkampen hebben ?
pi_18378809
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
49 ballen in 46 seconden

http://home.scarlet.be/~s(...)v
mooie rally , maar als je 2 redelijke spelers hebt en die spelen een contra rally denk ik dat ze het al sneller doen
  donderdag 15 april 2004 @ 23:50:26 #59
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_18456879
na een tijdje rust was het vanavond weer zover, de uitwedstrijd tegen de naaste concurent we hadden 3 punten voorsprong maar hebben deze niet kunnen vergroten 5 -5 degradatie is nu zeker want wij moeten nog tegen de nummer 3 met een invaller dus dat zal wel een flinke nederlaag worden en zij moeten nog tegen de onderste, zij hebben waarschijnlijk aan 5 punten genoeg om ons in te halen. Of het moet zo gek lopen dat wij dik winnen al zit dat er denk ik niet in. Nou ja dan maar een seizoen vierde klas.
pi_18516298
zaterdag NK - B , zondag NK - A doen er nog mensen mee ?
  zondag 18 april 2004 @ 16:48:54 #61
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_18516818
quote:
Op zondag 18 april 2004 16:22 schreef knalkoen het volgende:
zaterdag NK - B , zondag NK - A doen er nog mensen mee ?
Ik niet, ik zou wel willen dat ik zo goed was
pi_18520887
naja is jeugd he , geen senioren
pi_18532677
quote:
Op zondag 18 april 2004 19:55 schreef knalkoen het volgende:
naja is jeugd he , geen senioren
Ja er doet 1 mee uit friesland.
Dus ik ben daar ook, ben chauffeur. altijd gezellig daar :-D

jij ook knalkoen?

mp335
pi_18534773
ik ben er zondags , ga ff bij m'n broertje kijken wanneer ben jij er ??
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 april 2004 @ 13:40:58 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18534810
morgen avond gaat mijn team weer kampioen worden nog 1 puntje nodig en we moeten tegen een tegenstander waar we toch wel met 9-1 van winnen normaal gesproken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18537038
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:39 schreef knalkoen het volgende:
ik ben er zondags , ga ff bij m'n broertje kijken wanneer ben jij er ??
Zaterdags. WIe is jouw broertje?
  maandag 19 april 2004 @ 15:27:52 #67
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18537145
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 10:39 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous waarschijnlijk degradereert naar 3e klasse
/me in 2de klasse gebleven op 1 punt verschil

pi_18542226
quote:
Op maandag 19 april 2004 15:24 schreef mp335 het volgende:

[..]

Zaterdags. WIe is jouw broertje?
frank hollak (junioren) , met wie ga jij mee dan ?
pi_18546637
quote:
Op maandag 19 april 2004 18:54 schreef knalkoen het volgende:

[..]

frank hollak (junioren) , met wie ga jij mee dan ?
met tamar kooistra. meisje junioren
pi_18594897
Hierbij feliciteer ik iedereen die kampioen zijn geworden.

Mp335
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 april 2004 @ 12:06:44 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18606260
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:06 schreef mp335 het volgende:
Hierbij feliciteer ik iedereen die kampioen zijn geworden.

Mp335
dank u, dinsdag gewordne, hadden 1 punt nodig en dat haalde ik hoogstepersoonlijk binnen in de 1e wedstrijd wat een eer
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18658659
Naar Helomd geweest, geen suc6 volle dag. Waren vroeg thuis
pi_18690285
gister was ook niet echt succesvol , alleen dubbel moesten ze in de finale staan na een 2-1 voorsprong in games en in de 4e 9-7 voor , maar helaas ze verloren toch nog
pi_18737161
Nog 1 toernooi als alles mee zit en dan zit het seizoen erop.
Wie gaat er allemaal naar het ED-toernooi?
  maandag 3 mei 2004 @ 18:18:37 #75
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_18861134
ik ga niet naar ed toernooi, wel de 16e naar t idefix toernooi in groningen, heb er wel zin in, altijd gezellig daar.

oja ik ben samen met mijn team gedegradeerd, 1 punt tekort Helaas heb ik de laatste wedstrijd niet veel kunnen winnen, 1 maar en ik ben helaas geëindigd op 60% veel te weinig , als je bedenkt dat ik halverwege nog op 85% stond. Komend seizoen moeten we maar goed ons best doen en gaan voor t kampioenschap.
pi_18887534
hey joost, kerl veel posten hier eej . kspeel bij de weg ook tafeltennis, maar stop na deze maand waarschijnlijk. Het wordt een beetje eentonig en na 4 jaar heb je het ook wel een X gezien in principe. Kspeel nu nog lan. A en was ook @ NK vorige week. 1/8 finale d8 ik gehaald, toen was ik moe en verloor dus whihii
pi_18953877
ik speel 3e klas junioren
pi_18956922

Jep, in Sydney tafeltennist men ook Wel 90% chinees maar het gaat om het idee hehe. Nu moet ik alleen de komende maanden ze nog ff zien te verslaan :S
  zondag 16 mei 2004 @ 20:09:57 #79
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_19178604
net terug van het idefix - toernooi te groningen en heb daar ondanks slecht spel de halve finale gehaald. Een hele prestatie maar ik baal er wel van dat ik van een broekje van 15/16 jaar verloren heb, denk je te winnen omdat je met "materiaal " speelt ( beide kanten anti-spin) wordt ik regelrecht van de tafel geveegd, hij is wel de uiteindelijke kampioen geworden dus dat maakt t een beetje goed.

Het was een leuk toernooi en ook erg gezellig. Ik vind het persoonlijk 1 van de leukste toernooien in het noorden Zijn er meerdere fokkers die geweest zijn? Hoe is het jullie vergaan?
pi_19218027
morgenavond begint het weer , het mooiste toernooi van het jaar : EDR nog meer fokkers die er komen ??
pi_19246541
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:46 schreef knalkoen het volgende:
morgenavond begint het weer , het mooiste toernooi van het jaar : EDR nog meer fokkers die er komen ??
Zekers ga ik heen, alleen vrijdag in het mixed. Durf nog geen risico te nemen met mijn schouder.

Een leuk toernooi
pi_19360172
jammer dat ik dit zo laat las. anders had ik je is kunnen zien maar EDR was weer oppergezellig
pi_19361157
waar zijn jullie fotos mensen... ook op de edr site nog geen fotos
pi_19390598
ik heb geen foto's gemaakt , maar op de site zullen ze binnenkort vast wel komen
pi_19461348
owkee we weten al wie er volgend seizoen uit de eredivisie degradeert btje jammer dat een team als treffers roelofarendsveen met zulke spelers in de eredivisie speelt. geef die plek dan aan branderstad ofzo
pi_19559144
nog mensen naar internationaaltoernooi in hasselt geweest dit weekend ??
pi_19907809
kick
  dinsdag 15 juni 2004 @ 23:20:19 #88
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_19924161
ik vind het erg jammer dat het seizoen er voorlopig op zit, ik smacht er echt weer naar om weer lekker een potje te slaan.
pi_19925066
Ik speel ook trouwens, 1e klasse senioren in Drenthe... nu met een schamele 30% helaas het seizoen afgesloten, vorig seizoen was het nog 60%.
pi_19933936
we kunnen ook een fok toernooi houden
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:46:50 #91
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_19948889
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:40 schreef knalkoen het volgende:
we kunnen ook een fok toernooi houden
ja leuk idee,
pi_19951918
HhmM in de zomervakantie ozzo , best cool. moeten we alleen btje centraal gelegen locatie hebben
  donderdag 17 juni 2004 @ 00:48:27 #93
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_19953895
Nou fokkers wie wil er eventueel meedoen aan een toernooi? Als we weten wie mee wil doen en waar vandaan moet komen, misschien dat we dan kunnen kijken of we ergens een zaaltje kunnen vinden, ik kan sowieso als er genoeg animo is navraag doen of de zaal waar ik speel eventueel gebruikt kan worden dat is in leeuwarden. Het maakt mij in principe niet uit waar we spelen.
pi_19962174
ik wil zkr wel meedoen waar we spelen boeit mij ook weinig.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 20:30:51 #95
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_20002439
Nou fokkers, wie wil er nog meer meedoen? Als er genoeg animo is, kan ik even checken of we de zaal kunnen gebruiken. Natuurlijk beloof ik niks dus als de zaal niet kan krijgen..... Eerst maar zien of er genoeg mensen zijn die t ook leuk lijkt,
pi_20080714
haha het loopt nog niet echt storm
  dinsdag 22 juni 2004 @ 22:00:36 #97
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_20105839
quote:
Op maandag 21 juni 2004 23:47 schreef knalkoen het volgende:
haha het loopt nog niet echt storm
wel jammer, leek me wel leuk. dan speel ik een keer tegen onbekende spelers. hier in friesland kom je vaak dezelfde gezichten tegen. Dat vind ik persoonlijk wel jammer, ik vind het zelf wel eluk om ieder seizoen weer andere mensen te treffen, dan leer je spelen tegen verschillende soorten spel als je begrijpt wat ik bedoel. Kom op fokkers, toon wat interesse en misschien kunnen we dit jaar nog een leuk toernooitje houden.
pi_20115766
Ik heb ook een paar keer meegedaan aan het hasselttoernooi! Was wel leuk, tegen teams uit andere landen spelen.

Majah dat was in mn goede oude tijd!
pi_20154284
casah , wil jij niet meedoen als er een fok toernooi komt ??
  donderdag 1 juli 2004 @ 23:47:05 #100
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_20350056
Afgelopen dinsdag was er bij ons een ledenvergadering en kreeg daar goed nieuws te horen.
we waren officieel gedegradeerd maar volgens onze wedstrijdsecretaris mogen we het toch weer proberen in de 3e klasse Nttb bedankt!!
pi_21352798
Heerlijk, volgende week begint het weer.
Kan haast niet wachten om een balletje te slaan.

mp335
pi_21357190
Een leuke hobby is het van mij. Vaak in de zomer, als het goed weer is. Tegen mijn vader vooral (die is echt goed, maar ik begin zijn niveau te evenaren) en tegen een goede vriend van mij (daar win ik meestal wel van).
  woensdag 18 augustus 2004 @ 20:54:34 #103
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_21382026
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 21:28 schreef Martydekale het volgende:
Tegen mijn vader vooral (die is echt goed, maar ik begin zijn niveau te evenaren) (
Als je tegen je vader kunt winnen is altijd leuk. Ik heb jarenlang samen met mijn vader en tweelingbroer op dezelfde vereniging gezeten. Vaak speelden we tegen elkaar en altijd was ik degene die altijd verloor. Mijn vader en broer zaten op een hoog niveau. Dankzij die partijtjes heb ik wel veel bijgeleerd en mijn vader was ook enkele jaren m ijn coach. Dat heeft na enkele jaren eindelijk zijn vruchten afgeworpen. Ik kan nu mijn vader goed bijbenen ( ok hij is dan nu ook al wat ouder) en mijn broer is omdat hij enkele jaren geleden gestopt, niet moeilijk meer te verslaan. Maar ik ben mijn vader nog steeds dankbaar voor zijn coaching, dankzij hem ben ik nu een redelijk goede derdeklasser ( gem 60-70% winst)

Omdat ik nu in leeuwarden speel en mijn vader nog steeds in drachten mis ik hem wel als coach maar ja er komt een tijd dat het alleen moet zien te redden. Al heb ik dit jaar het wel een keer gepresteerd om tijdens een toernooi om mijn vader te bellen voor tips. ( ik moest toen tegen een teamgenoot van hem) Ik heb die partij ook nog gewonnen.
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:45:21 #104
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_22186683
vandaag eindelijk de eerste wedstrijd van het seizoen. Ik heb er echt naar uitgekeken om weer lekker tegen dat balletje te rammen. Wat ik jammer vond was dat ik niet erg lekker gespeeld heb maar toch 2 gewonnen. 7 - 3 gewonnen dat is een mooie uitslag natuurlijk dat geeft hoop voor de rest van het seizoen.
pi_22270661
Wij hebben met 8-2 gewonnen van dokkum.
Ik heb er 3 gewonnen.

Heerlijk is dat.

mp334
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:11:14 #106
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_22273498
8 - 2 dat is een lekker begin, hoop voor je dat het zo goed blijft gaan mp, succes toegewenst voor de rest van het seizoen.Vandaag was voor mij de2e wedstrijd en wonder bovern wonder hebben wij 8 - 2 gewonnen van yos.( dit team troffen wij afgelopen seizoen ook en toen hadden we twee keer een nederlaag) Nu 3 gewonnen en het gevoel komt weer wat terug. Eindelijk weer lekker gespeeld. Ik vind het persoonlijk wel belangrijk dat ik lekker/goed speel ipv winnen. Al is het natuurlijk altijd mooi als je wint
pi_22329843
eerste twee wedstrijden 7-3 en 6-4 verloren. ik heb er twee keer 2 gewonnen en 1 keer de dubbel. vanavond tegen de koploper, wordt weer erg lastig.
pi_22531103
Wij hebben nu 2 maal 5-5 gespeeld. in alle 2 de wedstrijden 2 gewonnen.
Wij stonden boven aan. Dus wij gaan goed. Wij hopen op handhaving, maar dat moet nu wel lukken.

mp334
pi_22533161
de koploper met 8-2 (ik 3 en dubbel) verslagen, en vrijdag 5-5 (ik 2 en dubbel) gespeeld. staan ongeveer derde, als verwacht.
  maandag 11 oktober 2004 @ 22:37:29 #110
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_22563774
Zo te zien is het seizoen goed begonnen voor de fokkers , met mijn team kan het haast niet beter, na 7 -3 en 8 - 2 gewonnen te hebben, hebben we afgelopen vrijdag 9 - 1 van dokkum gewonnen. Dit is niet wat we verwacht hadden want zij stonden na 2 wedstrijden op nummer 2. Na drie wedstrijden hebben we nu 6 punten voor op de nummer 2. Morgenavond weer een wedstrijd en ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Als we de komende 2 wedstrijden ook zo goed spelen hoeven we in ieder geval niet meer te vrezen voor degradatie ( wat de afgelopen 2 seizoen wel steeds het geval was)

Ik wens in ieder geval elke fokker die het spelletje speelt veel succes en plezier toe dit seizoen.
pi_22657179
Gisteren met 10-0 verloren. de tegenstanders hadden echt alles mee.
6 wedstrijden in 5 games gespeeld en alles ging naar de tegenstanders.
Dat is echt knap balen. Volgen de keer, moet het maar anders om.

mp335
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 11:24:42 #112
30919 mitt
Michael Corleone
pi_22657213
Ik speel met mijn kids op school nog wel eens tafeltennis

Ze zijn helemaal idolaat omdat ze me nooit kunnen verslaan
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_22724530
Zondag naar Hoorn geweest met een vriendin en nog iemand van de club.
Daar had die vriendin een tournooi. Daar is ze bij de laatste 4 geeindigd. Dat heeft ze goed gedaan.
Een leuke dag gehad.

mp335
pi_22734071
met tamar
pi_22744289
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 21:51 schreef knalkoen het volgende:
met tamar
goed geraden

Hoe gaat het met jouw in de competitie?

mp335
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:51:48 #116
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22744366
Ik verloor gisteren echt weer eens van een enorme kneus. Het leek Mr. Bean wel.

Niets is zo frustrerend als van zo iemand verliezen. Maar dat overkomt elke tafeltennisser wel eens.
pi_22746017
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:48 schreef mp335 het volgende:

[..]

goed geraden

Hoe gaat het met jouw in de competitie?

mp335
vrij dramatisch 6 uit 12 terwijl ik normaal toch rond de 70 % zit , maar gelukkig draait het team wel goed en staan we rond de 2e / 3e plek helaas was ik er niet bij in hoorn dit jaar , m'n broertje had competitie en dat vond ik toch leuker om te kijken. maar in Assen zijn we er weer bij
pi_22746510
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:09 schreef knalkoen het volgende:

[..]

vrij dramatisch 6 uit 12 terwijl ik normaal toch rond de 70 % zit , maar gelukkig draait het team wel goed en staan we rond de 2e / 3e plek helaas was ik er niet bij in hoorn dit jaar , m'n broertje had competitie en dat vond ik toch leuker om te kijken. maar in Assen zijn we er weer bij
Welke dag? zaterdag of zondag in assen

mp335
pi_22746940
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:31 schreef mp335 het volgende:

[..]

Welke dag? zaterdag of zondag in assen

mp335
zaterdag , dan is de B enne ik ben 14 november ook wel op A toernooi in berkel maar denk niet dat jij daar bent
pi_22756597
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:49 schreef knalkoen het volgende:

[..]

zaterdag , dan is de B enne ik ben 14 november ook wel op A toernooi in berkel maar denk niet dat jij daar bent
Ik ben de zaterdags er ook. nee ben niet in Berkel.

mp335
pi_22954796
Gisteren met 8-2 gewonnen. Ik weer eens 3. Heerlijk.

mp335
  woensdag 3 november 2004 @ 16:31:27 #122
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23052898
weer een update van mij, afgelopen dinsdag de zesde wedstrijd gespeeld en weer gewonnen, 8 - 2, we hebben tot nu toe alle wedstrijden toch wel redelijk makkelijk gewonnen, 8-2, 7-3 tegen buitenpost, 9-1 dokkum, 8-2 yos 8-2 tegen utingeradeel en dan 5-5 tegen effect maar dat is ook een van de betere teams die bij ons is ingedeeld, ik sta nu op een heel mooi percentage ( 16 gewonnen van de 18 is ( rond de 90%) ik hoop dat ik dit vol kan houden en dat we de komende wedstrijden ook kunnen winnen dan speel ik eindelijk eens in de 2e klasse, natuurlijk moet ik niet te snel juichen maar we zitten als team op de goede weg. Natuurlijk hebben wij daar als team niet echt wat te zoeken maar om eens te proeven van de 2e klasse lijkt me wel errug leuk!
pi_23239217
Vorige week met 6-4 verloren. Ik heb er 3 gewonnen + dubbel. Jammer genoeg, lieten mijn teamgenoten het een beetje liggen. Volgen de keer beter.

mp335
pi_23326966
gister naar het 1e A toernooi geweest, met een 4e plek bij de jongens junioren gingen we weer naar huis aankomende zondag naar schiedam voor de 1/2 finale B meerkampen
  woensdag 17 november 2004 @ 23:12:24 #125
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23390652
Het ging zo goed, en nu...... We hebben de laatste 2 wedstrijden maar 9 punten gehaald, zelf maar 3 gewonnen van de 6 ook al frustrerend, het wordt nu echt spannend wie er kampioen wordt yos of wij. Tegen dokkum afgelopen dinsdag was helemaal een drama, 5 -5 thuis terwijl we uit nog met 9 - 1 hadden gewonnen. Ik heb gehoord dat zij ook nog tegen onze directe concurent yos moeten en heb de jongens nog maar even gemotiveerd, bij winst een kratje bier en bij zeer grote winst zelfs 2 Natuurlijk moeten wij het op eigen kracht doen maar volgens mij is de puf er nu helemaal uit.Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als blijkt dat we het net niet gaan redden, we waren er zo dichtbij. Komende maandag moet we een uitwedstrijd tegen effect, wordt ook errug zwaar.
pi_23451781
hehe ben er zaterdag en zondag.. In het organisatie hokkie Wou dat ik nog aan dat soort toernooien mee kon doen, vond ik altijd veruit de leukste die ranglijst toernooien..
pi_23477647
is assen grinder84 ?
pi_23477654
in assen grinder84 ?
pi_23489479
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:47 schreef knalkoen het volgende:
in assen grinder84 ?
Ja in Assen

mp335
pi_23492628
jullie 2 kennen elkaar ?
pi_23497217
yep, de wereld is maar klein in tafeltennis.
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:18 schreef knalkoen het volgende:
jullie 2 kennen elkaar ?
  woensdag 1 december 2004 @ 23:50:53 #132
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23703888
IK ben met mijn team kampioen geworden in de 3e klasse c, de laatste wedstrijd gewonnen met 10 - 0 dat is goed voor een voorsprong van 15 punten, op de nummer 2, zij moeten nog 1 wedstrijd maar zoals iedereen weet is 10 de maximale score. Dus volgend jaar 2e klasse ( tenminste als de vereniging dan nog bestaat want door bezuinigingen van de gemeente raken wij hoogstwaarschijnlijk de zaal kwijt en omdat er nog geen nieuwe zaal is... ) Maar goed dit seizoen weer een verbetering van mijn record, vorig jaar 66% en dit seizoen 80 % heerlijk
pi_23704924
Ik zit ook op tafeltennis Nouja, heb het al tijdje niet gedaan. Speel bij htc (hoofddorp) (officieel) sta ingeschreven als reserve nu dacht ik in de 2e klasse van de senioren, maar heb geen een keer gespeeld. Opzich niet heel erg, maar ja. Als ik train, dan doe ik dat bij pecos in oegstgeest ofzo. Train daar met Maroun Nader, misschien bekend? (goede vriend van me ) Zelf ooit 100 gulden gewonnen met een toernooi bij rijnsoever en verder in de top 50 van de jeugdranglijst. Ook kampioen in landelijk B geworden met 0 punten verschil, maar onderling resultaat gaf doorslag Ik had het beslissende punt gemaakt *trots* Helaas is het team daarna opgeheven :'( Waren echt lekker bezig.
pi_23709472
sta je nog steeds op de jeugdranglijst dan ?
pi_23710006
nee ben nu senior
  donderdag 2 december 2004 @ 18:52:31 #136
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23720135
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:31 schreef sannydude het volgende:
nee ben nu senior

wat is er zo erg aan senior??? Ik weet nog toen ik bij de jeugd speelde kon ik niet wachten tot ik bij de senioren mocht spelen. Ik was 16 toen ik bij de senioren mocht, wel 5e klasse maar dat vond ik een stuk leuker dan bij de jeugd.
pi_23720798
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:31 schreef sannydude het volgende:
nee ben nu senior

hoe heet je dan ?? maroun ken ik wel, daar speelt m'n broertje welles tegen
pi_23726819
Sander Spook. Jij? Ben niet zo bekend hoor Heb trouwens met broertje van maroun, tony in het team gezeten.
pi_23736123
Joost Hollak, maar dan heb je denk ik ook bij jorrit in het team gezeten
pi_23742636
juist klopt. *heeft goede herinneringen aan winst op jorrit* *grinnik modus*
pi_23742765
Ken je mij dan toevallig ook of niet?
pi_23752429
nope sorry ken je niet, mayb van gezicht wel ben je binnenkort nog een x op een toernooi ?
pi_23760458
Waarschijnlijk niet. Geen plannen iig. Kom bijna nooit meer bij mijn vereniging. Hoe heb je eigenlijk gespeeld?? Laatste wedstrijd vandaag toch?
pi_23800897
Vrijdag de laatste wedstrijd gespeeld, 6-4 verloren ik 1. Hadden 3 puntjes nodig voor handhaving.
Blij dat het nu ff over is. Op naar volgend seizoen. He Schieringen, hoop tot volgende seizoen. Kunnen we ff lekker vegen.

mp335
pi_23801563
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:52 schreef mental_remmy het volgende:

[..]

wat is er zo erg aan senior??? Ik weet nog toen ik bij de jeugd speelde kon ik niet wachten tot ik bij de senioren mocht spelen. Ik was 16 toen ik bij de senioren mocht, wel 5e klasse maar dat vond ik een stuk leuker dan bij de jeugd.
De reden dat ik het bij de senioren niet leuk vind, is omdat ik dat gepiel heel vervelend vind en verder is de drang om te winnen door de tegenstander ook een stuk minder. Ze willen wel, maar toch wat minder fanatiek. Ik hou van tafeltennis waarvan je echt druk bezig bent met aanvallende rally's, niet van die afwachtende speelstijlen. De snelheid die je in het landelijk tegen komt, is niet echt snel terug te vinden bij de senioren. Heb al wat potjes er op zitten, nog geen een met een beetje snelheid gezien.
pi_23844474
dan moet je hoger spelen bij de senioren wij zijn 4e geworden in de comp niet echt goed maja. zaterdag B toernooi @ Assen. Nog meer mensen die erheen gaan ? ik maak er een gezellig dagje van waar ik veelll bekenden weer is ga zien
pi_23845329
Ben nog gevraagd om te coachen op zondag, maar ben blij dat ik gezegd heb dat ik niet kon Het is toch weer 7 uur je bed uit om te coachen voor mensen die je niet echt mag. Ben blij dat ik dan in bed lig. iig veel succes en hoop natuurlijk te hopen dat je een A haalt. Laat maar horen als je tegen goede moet spelen, ben benieuwd of ik er nog wat ken. Het is idd ook zo dat je veel bekenden tegen komt. Ik heb ooit nog eens op mijn laatste toernooi met 20 man aan vrienden om me heen gestaan. Gaf een heerlijk gevoel . Jammer dat die tijd afgelopen is
pi_23849191
haha ik hoef zelf niet te spelen, ben al senior en m'n broertje gaat ook mee kijken maar die heeft al sinds de welpen een A dus we komen alleen voor het kijken en voor de gezelligheid, ken er zeker 100 mensen dus dat wordt wel gezellig
pi_23849326
woon je in de buurt van assen dan? Voor ons is het 2,5 uur rijden, heb ik er niet echt voor over
pi_23849850
euhm uurtje rijden, maar dat boeit me echt weinig. we gaan ook wel kijken bij de B in hoorn enz
  zaterdag 11 december 2004 @ 19:15:02 #151
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23903871
Vandaag naar t poldertoernooi in emmeloord geweest, niet ver gekomen maar heb lekker gespeeld en het was wel gezellig. Het was de eerste keer dat ik erheen ben geweest maar t was wel voor herhaling vatbaar.
pi_23909726
wie heeft er gewonnen ?
  zondag 12 december 2004 @ 10:23:42 #153
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23915349
Ik moet bekennen dat ik niet weet wie er gewonnen heeft , ik ben eerder naar huis gegaan, het was al 18.00 toend ekwart finales gespeeld moesten worden. Ik heb nadat ik uitgeschakeld was nog wel de verrichtingen van een vriend van mij in klasse g gevolgd, hij is bij de eerste 8 gekomen. Ik ben daarna naar huis gegaan om ik toch nog wel een aardig eindje moest rijden. En ik moest rond een uur of 1930 thuiswezen omdat ik nog bezoek verwachtte. Maar hetwas een leuk toernooi en heb tegen "onbekende spelers" gespeeld en dat is als ik een toernooi speel niet vaak t geval. IK kom dan vaak spelers tegen die ik ook in de competitie heb gehad en als ik een toernooi speel dan speel ik liever tegen onbekenden.
pi_23918851
Ik speelde van de zomer heel vaak tafeltennis bij mijn oude basisschool met een vriend, maar nu niet meer.
pi_23925526
vandaag zijn de finales van de B meerkampen gespeeld, iemand nog gekeken toevallig ?
pi_23987479
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:30 schreef knalkoen het volgende:
vandaag zijn de finales van de B meerkampen gespeeld, iemand nog gekeken toevallig ?
Nee, dat was te ver weg. Zaterdag wel de in assen de finale gezien van Mathias.
Leuke wedstrijd.

mp335
pi_24048628
jah die heb ik ook nog gezien zaten paar leuke rally's bij maar vond het niet echt een topwedstrijd, te weinig spin over spin rally's
pi_24060430
Altijd te weinig van he. Ik wordt gek van die mietjes die niet durven aan te vallen, dan gaat de lol er ook snel af hoor. Lekker de beuk erin
pi_24072816
haha ze wilden wel aanvallen hoor, maar meestal was het opening punt
pi_24224343
nog mensen bij de 1/8 finale meerkampen geweest ?
pi_24225006
Het is kerst hoor
pi_24233003
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:19 schreef knalkoen het volgende:
nog mensen bij de 1/8 finale meerkampen geweest ?
Zekers, Tamar heeft de 1/4 gehaald :-D. Op naar Leimuiden.

Mp335
  maandag 27 december 2004 @ 18:30:53 #163
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_24239331
vandaag gekeken naar de indeling voor volgend seizoen en zoals t nu staat speel ik volgend jaar met mijn team 2 klasse b
pi_24239582
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:06 schreef mp335 het volgende:

[..]

Zekers, Tamar heeft de 1/4 gehaald :-D. Op naar Leimuiden.

Mp335
zie ik je daar wel jongens en meisjes junioren spelen daar in een aparte zaal dus mijn broertje was ook door bij de jongens junioren. in totaal wel 2 games verloren
pi_24259199
quote:
Op maandag 27 december 2004 18:30 schreef mental_remmy het volgende:
vandaag gekeken naar de indeling voor volgend seizoen en zoals t nu staat speel ik volgend jaar met mijn team 2 klasse b
Ja heb ik ook gezien. Tot ziens in BERGUM.
Weet je al waar jullie spelen?
pi_24259236
quote:
Op maandag 27 december 2004 18:45 schreef knalkoen het volgende:

[..]

zie ik je daar wel jongens en meisjes junioren spelen daar in een aparte zaal dus mijn broertje was ook door bij de jongens junioren. in totaal wel 2 games verloren
Zekers :-D
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:53:47 #167
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_24260662
dat hoor ik pas volgend jaar... Ik hoop dat ze het snel weten, ik laat t weten zodra er meer nieuws is en tot ziens in bergum Waarschijnlijk zullen we wel weer gelijk degraderen maar dat maakt mij niks uit, als ik maar lekker speel in deze klasse en ik kan tenminste zeggen dat ik 2e klasse heb gespeeld
pi_24464446
Over 2 weekjes is het zover! Heb voor het eerst in 7 jaar ook weer eens een nieuw batje aangeschaft. Zondag spelen we eerst nog even een toernooi, waar zo'n 20 man van onze club aan meedoen, dus wordt wel een gezellige boel. Hopelijk zijn we dan weer klaar voor de competitie. Speel zelf helaas weer 5e klasse, ondanks 80% winst daar vorig seizoen. Ik zou doorstromen naar een 4e klasse team, maar dat heeft een of andere bitch van de club voor me verpest. Had het graag een seizoen geprobeerd. Nog vervelender is dat er 2 man vanuit de 6e klasse nu bij ons team zijn gezet en degene met hoogste percentage uit ons team weg is, zodat het evenaren van het resultaat van vorig seizoen (p/d halen) nogal lastig wordt. Ach ja we zien wel hoe het loopt.
Please, find my happy place!
pi_24498287
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:58 schreef Essiepessie het volgende:
Over 2 weekjes is het zover! Heb voor het eerst in 7 jaar ook weer eens een nieuw batje aangeschaft. Zondag spelen we eerst nog even een toernooi, waar zo'n 20 man van onze club aan meedoen, dus wordt wel een gezellige boel. Hopelijk zijn we dan weer klaar voor de competitie. Speel zelf helaas weer 5e klasse, ondanks 80% winst daar vorig seizoen. Ik zou doorstromen naar een 4e klasse team, maar dat heeft een of andere bitch van de club voor me verpest. Had het graag een seizoen geprobeerd. Nog vervelender is dat er 2 man vanuit de 6e klasse nu bij ons team zijn gezet en degene met hoogste percentage uit ons team weg is, zodat het evenaren van het resultaat van vorig seizoen (p/d halen) nogal lastig wordt. Ach ja we zien wel hoe het loopt.
Zozo, 7 jaar met een batje, dat lukt mij niet eens :-D.
WElke klasse speel jij?

mp335
pi_24499075
Ik ben de clubkampioenschappen gister vergeten
  donderdag 13 januari 2005 @ 15:38:20 #171
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24548276
Toch ook maar ff geregistreerd, zie een aantal bekenden MP, Diedow, knalkoen... mental_remmy zit ik nog over na te denken of ik hem ken, kan zo niemand bedenken

Zal proberen het topic in de gaten te houden, wie weet kan ik nog eens wat nuttigs hier posten!

Groetjes Arnoud (FTTC (Franeker) en TTV Dokkum)
pi_24551218
Ik speel ook tafeltennis.

bij de jeugd is mijn hoogste landelijk C en bij de senioren (word je steeds slechter door de bar-instelling) heb ik 2e klasse gespeeld. speel nu 4e en speel bij

TTCV van Herwaarder uit Veghel. mooie club

www.nttb.nl/ttcv voor info
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:36:10 #173
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_24672062
Volgende week de eerste wedstrijd maar nu is al bekend dat we het heel moeilijk zullen krijgen Hoe weet je dat zo zullen jullie afvragen. Het zit zo: 1 van ons team ( de beste man) is per direct gestopt en dus moeten we elke wedstrijd met een invaller spelen, best wel jammer.
pi_24709357
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:36 schreef mental_remmy het volgende:
Volgende week de eerste wedstrijd maar nu is al bekend dat we het heel moeilijk zullen krijgen Hoe weet je dat zo zullen jullie afvragen. Het zit zo: 1 van ons team ( de beste man) is per direct gestopt en dus moeten we elke wedstrijd met een invaller spelen, best wel jammer.
Wat is Bul gestopt, waarom dat?

mp335
pi_24711155
Ging vandaag weer eens spelen tegen wat landelijk A spelers die ik ken bij hbc, een club om de hoek, overigens niet mijn eigen club. Na een half jaar van niet spelen op 2 trainingen na, sloeg ik alsnog veel terug en won ik ook nog *trots*
pi_24712766
Wie gaat er eigenlijk dit jaar naar klazinaveen toernooi? Ik ga voor het eerst dit jaar, heb er nu al enorm zin in. Al die Russen en Duitsers die onze top jeugd afslachten Ik kom voor het bier en de vrouwen Hoor van iedereen dat het echt geweldig is daar
  maandag 24 januari 2005 @ 00:45:58 #177
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24716248
Ik ga zekerrrrr weer naar Klazienaveen toe! heb er nu al weer enorm veel zin in! Denk erom, vanaf 1 maart snel inschrijven anders ben je misschien te laat!!!!
pi_24716282
Zou het echt niet willen missen!!! Ga trouwens met een andere club ipv m'n eigen. Mijn club bestaat uit jeugdige 14 jarige jongetjes
  maandag 24 januari 2005 @ 23:28:34 #179
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_24732978
quote:
Op zondag 23 januari 2005 18:02 schreef mp335 het volgende:

[..]

Wat is Bul gestopt, waarom dat?

mp335
O.a onenigheid met bestuur en al dat gedoe met die nieuwe zaal. Dat waren volgens mij de belangrijkste redenen dat hij gestopt is. Erg jammer. Ik zit zelf ook te denken om te stoppen of naar een andere vereniging ( na dit seizoen als we op vrijdag blijven spelen) Maar goed dat is afwachten.

Helaas kan ik door omstandigheden de eerste wedstrijd niet meedoen ( denk niet dat de anderen daar blij mee zullen zijn...) Dus mijn debuut in de 2e klasse moet maar even wachten
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:46:13 #180
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24741893
Bij welke vereniging speel je dan eigenlijk sannydude? Wie weet kom ik je op het EDR wel tegen!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:16:09 #181
16494 Riert
rrrataputata
pi_24743200
Ik zie dat jij van Franeker bent AMeijer. Daar moet ik tegen dit seizoen, team van Jan de Haan. toffe gast.
Doe Jan en zn team de groeten van de Bijmaat, ze zijn vorig jaar na hun wedstrijd tegen Victoria nog bij ons geweest om te stappen in Huizen. (ik ben Sander btw)
hophop
pi_24756561
Ik speel zelf bij HTC Hoofddorp. Was een bekende jeugdclub, helaas hebben we nu nog amper goede jeugd. Ik kom zelf eigenlijk ook nog amper bij mijn club. Speel liever bij Pecos in Oegstgeest of bij HBC in Heemstede. Ik heb in de competitie wel eens tegen een team uit Franeker gespeeld in het landelijk B. Zat je daar ook bij of niet? 2 seizoenen geleden ofzo. Ben altijd zo slecht in het onthouden van namen en gezichten. Wat is het EDR eigenlijk??
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:43:08 #183
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24758274
@ Riert: Toevallig zit ik in het team van Jan de Haan! En was ik er de vorige keer ook bij toen we vanuit Hilversum ff bij jullie langs gingen en uit zijn gegaan in de Thunderdome (of zoiets ) En zijn we al eens aan het bowlen geweest met jullie clubje Alleen is mijn namenkennis ook niet geweldig, dus kan momenteel nog geen gezicht tevoorschijn toveren bij de naam Sander *schaam*

@ Sannydude: HTC Hoofddorp heb ik wel tegen gespeeld, alleen dan al veel langer geleden... Volgens mij zelfs een keer met Vitesse '35, maar dta weet ik niet meer zeker! 1 jaar geleden zat ik niet meer bij de jeugd nee, maar heb jullie toen nog wel in Franeker zien spelen, dus wie weet ken ik je gezicht nog wel Ennuh, EDR = Dat toernooi in Klazienaveen! EDR is de naam van de hoofdsponsor ;-) Ooit gekeken op www.edrtoernooi.com ? ;-)
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:56:28 #184
16494 Riert
rrrataputata
pi_24758454
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:43 schreef AMeijer het volgende:
@ Riert: Toevallig zit ik in het team van Jan de Haan! En was ik er de vorige keer ook bij toen we vanuit Hilversum ff bij jullie langs gingen en uit zijn gegaan in de Thunderdome (of zoiets ) En zijn we al eens aan het bowlen geweest met jullie clubje Alleen is mijn namenkennis ook niet geweldig, dus kan momenteel nog geen gezicht tevoorschijn toveren bij de naam Sander *schaam*
He geinig. Zieje binnenkort dan.
En schaam je niet want ik weet ook alleen de naam van Jan nog Was jij de chauffeur?

Thunderdome = Silverdome trouwens.
hophop
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:44:54 #185
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24761526
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:56 schreef Riert het volgende:
He geinig. Zieje binnenkort dan.
En schaam je niet want ik weet ook alleen de naam van Jan nog Was jij de chauffeur?

Thunderdome = Silverdome trouwens.
Bedoelde inderdaad Silverdome Ik was inderdaad de chauffeur, de jongste van het stel
Wel toevallig dat ik je hier tegenkom dan! Kzie je 12 maart dan wel! kring ik eingelijk weer een gezicht bij een naam
  woensdag 26 januari 2005 @ 16:01:02 #186
16494 Riert
rrrataputata
pi_24761749
Kunnen we nog een beetje stappen in Franeker na afloop eigenlijk?
(ik ga ervan uit dat mn teamgenoten daar ook wel oren naar hebben)
hophop
  woensdag 26 januari 2005 @ 16:25:34 #187
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24761797
Dat kan altijd! Alleen gaan we dan wel naar Leeuwarden toe, daar is iets meer Ennuh, als je slim bent bel je dan van tevoren ff met Jan, die heeft altijd slaapplaatsen over Majah, kan je ook regelen op 12 maart, we mogen namelijk eerst bij jullie
  woensdag 26 januari 2005 @ 16:34:06 #188
16494 Riert
rrrataputata
pi_24761932
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:25 schreef AMeijer het volgende:
Dat kan altijd! Alleen gaan we dan wel naar Leeuwarden toe, daar is iets meer
daar bedoel je niet Ready mee, weet ik sinds zaterdag uit ervaring Saai kippehok.
quote:
Ennuh, als je slim bent bel je dan van tevoren ff met Jan, die heeft altijd slaapplaatsen over Majah, kan je ook regelen op 12 maart, we mogen namelijk eerst bij jullie
Ah, da's mooi. (schema zelf nog niet gezien, beetje laat begonnen deze helft...als in afgelopen zaterdag)
hophop
  woensdag 26 januari 2005 @ 16:49:05 #189
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24762182
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:34 schreef Riert het volgende:daar bedoel je niet Ready mee, weet ik sinds zaterdag uit ervaring Saai kippehok.
Ik woon in Leeuwarden, maar speel niet voor niets bij FTTC en niet bij Ready Gezelligheid is er idd heel erg ver te zoeken!
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:34 schreef Riert het volgende:Ah, da's mooi. (schema zelf nog niet gezien, beetje laat begonnen deze helft...als in afgelopen zaterdag)
We spelen de 5e en de 10 wedstrijd tegen elkaar... Dus als jullie er nou voor zorgen dat jullie of wij de 10e wedstrijd kampioen worden, hebben we zeker een leuk feestje die laatste competitiewedstrijd
  woensdag 26 januari 2005 @ 16:59:57 #190
16494 Riert
rrrataputata
pi_24762346
Kampioensfeestje zou leuk zijn. En we hebben een vrij gelijkwaardige poule heb ik begrepen dus dikke kans dat er pas in de 10e pot een beslissing valt dus zorg maar dat je er goed voorstaat dan, zodat je aan die 3 punten tegen ons genoeg hebt

Was jullie wedstrijd afgelopen zaterdag nou uitgesteld?
hophop
  woensdag 26 januari 2005 @ 17:10:42 #191
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24762534
Nee, we hebben enorm slecht gespeeld, 6-4 verloren tegen Trias GTTC - Slagvaardig was wel uitgesteld BTW< heb je ook MSN of zo? Maybe is dat wat makkelijker dan dat forumchatten hier Mijn MSN: arnoud_84@hotmail.com
pi_24771935
quote:
@ Sannydude: HTC Hoofddorp heb ik wel tegen gespeeld, alleen dan al veel langer geleden... Volgens mij zelfs een keer met Vitesse '35, maar dta weet ik niet meer zeker! 1 jaar geleden zat ik niet meer bij de jeugd nee, maar heb jullie toen nog wel in Franeker zien spelen, dus wie weet ken ik je gezicht nog wel Ennuh, EDR = Dat toernooi in Klazienaveen! EDR is de naam van de hoofdsponsor ;-) Ooit gekeken op www.edrtoernooi.com ? ;-)
Ik ben niet naar Franeker geweest toen, stond 4e man toen Ik heb iig ook nog tegen vitesse '35 gespeeld. We werden kampioen met evenveel punten maar op onderling resultaat gewonnen. *herinnert zich de beslissende wedstrijd die ik won * *rilling* Dus het zou best kunnen hoor. Bij vitesse 35 zat een anti speler die bijna alles won. Remember? Mijn naam is iig Sander Spook, zegt dat je misschien iets?
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:16:52 #193
16494 Riert
rrrataputata
pi_24774212
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:10 schreef AMeijer het volgende:
Nee, we hebben enorm slecht gespeeld, 6-4 verloren tegen Trias GTTC - Slagvaardig was wel uitgesteld BTW< heb je ook MSN of zo? Maybe is dat wat makkelijker dan dat forumchatten hier Mijn MSN: arnoud_84@hotmail.com
Toch jullie. Foei toch, ik dacht dat Trias de zwakke broeder was. Wij krijgen ze zaterdag dacht ik.
Ik heb geen msn of iets wat daarop lijkt.
hophop
  donderdag 27 januari 2005 @ 13:26:29 #194
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24778033
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:42 schreef sannydude het volgende:Ik ben niet naar Franeker geweest toen, stond 4e man toen Ik heb iig ook nog tegen vitesse '35 gespeeld. We werden kampioen met evenveel punten maar op onderling resultaat gewonnen. *herinnert zich de beslissende wedstrijd die ik won * *rilling* Dus het zou best kunnen hoor. Bij vitesse 35 zat een anti speler die bijna alles won. Remember? Mijn naam is iig Sander Spook, zegt dat je misschien iets?
Jullie hadden 1 punt meer dan Vitesse '35 Ennuh, die anti-speler die BIJNA alles won was ik Jullie team bestond uit onder andere Jorrit Kalkman en .... Nader.. Die 2 kan ik me nog het beste herinneren Van Jorrit verloor ik namelijk 1 keer (terecht ) en Nader was kansloos tegen me Als ik je gezicht zie, weet ik ut vast wel weer

@ Rierts: Trias zou ook de zwakke broeder moeten zijn, alleen wij speelden enorm slecht! Normaal gesproken zouden wij er 7-3 van moeten winnen denk ik... Maar ze zijn minder zwak dan ik in ieder geval dacht Wij mogen zaterdag tegen GTTC, ook geen makkelijk team... Zijn eigenlijk helemaal geen makkelijke teams in deze competitie
pi_24780910
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 13:26 schreef AMeijer het volgende:

[..]

Jullie hadden 1 punt meer dan Vitesse '35 Ennuh, die anti-speler die BIJNA alles won was ik Jullie team bestond uit onder andere Jorrit Kalkman en .... Nader.. Die 2 kan ik me nog het beste herinneren Van Jorrit verloor ik namelijk 1 keer (terecht ) en Nader was kansloos tegen me Als ik je gezicht zie, weet ik ut vast wel weer
Ja dan ken ik je

Tony Nader verloor idd dik ja. hehe. Ik denk dat je me ook nog wel zal herinneren. Eens even een foto zoeken.

dit ben ik, als het niet duidelijk is, moet je het ff zeggen, maak ik een nieuwe.
  donderdag 27 januari 2005 @ 16:16:25 #196
16494 Riert
rrrataputata
pi_24780975
niet duidelijk
hophop
pi_24782436
Zeikerd zal wel morgen ofzo een nieuwe schieten
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:34:47 #198
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24808413
lol Ik herken je gezicht idd wel ja maar een duidelijkere is inderdaad niet verboden
pi_24808602
Dit is van de mooie kant geschoten he *gaat opzoek naar andere foto morgen of zondag*
  zaterdag 29 januari 2005 @ 01:41:11 #200
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24809522
Doe dan van dezelfde kant, alleen met iets meer licht
pi_24864246
@SannyDude, Op EDR wordt onze topjeugd afgeslacht ?? Ik herriner me vorig jaar nog toen meneer Ameijer en m'n broertje in de 1/4 of 1/2 finale van de Heren C tegen 2 roemeense dames moesten. Beide 5 setters dus geslacht viel nog wel mee. En de echte europese top komt niet naar EDR. Als ze al bij een jeugd toernooi zouden komen is het de week na EDR in hasselt (BE)
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:07:18 #202
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_24885315
Ik doe 1 wedstrijd niet mee en gelijk een dikke nederlaag. 9-1 tegen buitenpost. Ik hoop dat we komende vrijdag een betere uitslag hebben ( weet nog niet tegen wie we moeten)
pi_24909986
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:28 schreef knalkoen het volgende:
@SannyDude, Op EDR wordt onze topjeugd afgeslacht ?? Ik herriner me vorig jaar nog toen meneer Ameijer en m'n broertje in de 1/4 of 1/2 finale van de Heren C tegen 2 roemeense dames moesten. Beide 5 setters dus geslacht viel nog wel mee. En de echte europese top komt niet naar EDR. Als ze al bij een jeugd toernooi zouden komen is het de week na EDR in hasselt (BE)
Dat is tenminste wat ik gehoord heb
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:34:52 #204
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24910086
Niet alles wat je hoort klopt ook Frank (broertje knalkoen) en ik hadden genoeg kans, beide 11-9 in de 5e verloren van de uiteindelijke winnaars.. Waren partijen op vrij hoog niveau, zeer spannend! en bovendien leuk om te spelen!
  zondag 6 februari 2005 @ 14:29:58 #205
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_24952988
Afgelopen vrijdag dik verloren tgen ready, 9-1. We hebben nu dus 2 punten uit 2 wedstrijden. Degradatie is nu al een feit! Ik wist van te voren dat we zouden degraderen maar dat we alles zo dik zouden verliezen dat zat niet in de planning.
  zondag 6 februari 2005 @ 14:50:50 #206
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24953348
Wij hebben 7-3 gewonnen van Ready! Majah, ik maar 1 gewonnen, win steeds net niet We staan nu aan kop met 15 punten uit 3 wedstrijden... komt ook omdat de rest maar 2 keer gespeeld heeft
pi_25015020
Nou hier ben ik dan. Na lang wachten. Deze foto is lang niet zo zekci maar goed Is dit duidelijk dan? heb deze geknipt uit een familie foto. Zal jullie mijn familie niet aan doen
  donderdag 10 februari 2005 @ 11:00:48 #208
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_25020395
Ik elk uur maar kijken.... En het duurde maar en duurde maar Nah, ik herken je nu duidelijk hoor
pi_25024924
mooi zo t heeft even geduurt. Ben mijn kamer volledig aan het opruimen. Ben al meer dan een week bezig, lol dus daarom een beetje laat van gekomen. Sorry voor het lang laten wachten. T houdt het verlangen iig sterk he
  donderdag 10 februari 2005 @ 17:34:35 #210
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_25025683
Haha, een week bezig emt kamer opruimen.. dat haal IK zelfs niet Ondertussen ook nog eens een balletje slaan of dat helemaal niet meer?
pi_25029130
haha nou ben net weer een beetje begonnen. Trainen voor het maaslam toernooi daarna proberen om 1x per week te spelen, maar wordt lastig

Ik fitness namelijk 3x per week (doe dan rpm, ook wel bekend als spinning) en dan ook 2x per week zwemmen. Uiteindelijk is dit al 7 uur per week flink sporten. Moet even kijken of ik er nog 2 uur tafeltennis per week kan bijvoegen. Moet te doen zijn
  vrijdag 11 februari 2005 @ 11:10:19 #212
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_25037106
Heey, op het Maasland zal ik je dan wel zien denk ik! Welke categorie doe je mee dan? Toch nog 1 bekende daar dan

En tsjah, veel sporten is nooit erg... Ik ben ook 2 keer per week aant fitnessen en nog 2 keer trainen.. en nog 1 keer training geven (en na de tijd vaak zelf nog een uur ballen ) Maar ach, ik heb er plezier in, zolang ik kan sporten ben ik wel tevreden
pi_25076391
Ik heb geen flauw idee in welke categorie ik mee doe Zie ik daar wel weer.

Ga met een vriend van me mee doen. Helaas gaat z'n vriendin mee Dus die spreek ik alleen tijdens de rally's. Wordt weer heel erg gezellig, niet dus Ga gewoon opzoek naar andere mensen

We gaan elkaar daar wel ff meeten iig.

Ben nu dood. Gister naar Trance Energy geweest
pi_25283972
Heb gister de 2e plaats gepakt op het blacklight toernooi bij htc Heb ik toch weer ff mooi gedaan met mijn talent, want van trainen moet ik het niet hebben (kuch kuch kuch)
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:34:45 #215
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_26709196
Het is lang geleden maar hier weer eens een post van mij. De tweede klasse was afgelopen seizoen toch iets teveel. helaas heb k niet het talent van sannydude (hehehe) Ik heb niet echt veel gewonnen. We zijn een na laatste geworden. Maar goed volgend seizoen belooft een makkie te worden. Ik ga t nu proberen bij 'effect' in de 4e klasse.
pi_26712510
overmorgen EDR KLAZINAVEEN

Tijd voor bier!!! o ja, ook tafeltennis
pi_26841735
Raad eens wie er volgend jaar weer gaat
pi_26860063
Ben er vrijdag geweest, was gezellig.
Dus Mental nu een 4de klasser. owowow. Daar heb je toch ook nix te zoeken.

mp335
pi_26902288
Waarom alleen vrijdag dan ?? ik was er van woensdag tot zaterdag en heb me super vermaakt alleen langer dan 3 avonden zou ik echt niet trekken
  woensdag 11 mei 2005 @ 02:09:55 #220
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_26902641
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:40 schreef mp335 het volgende:
Ben er vrijdag geweest, was gezellig.
Dus Mental nu een 4de klasser. owowow. Daar heb je toch ook nix te zoeken.

mp335
Eigenlijk niet, ben een derdeklasser, in de tweede klasse had ik ook niks te zoeken. Maar ja ik kan vanaf augustus niet meer op de dinsdagavond ( vrijdags wordt ook heel moeilijk) spelen en ik wil wel blijven pingpongen dus ik ben op zoek gegaan naar een andere vereniging en effect leek mij een hele gezellige vereniging toe. Als dat niet bevalt ga ik misschien wel naar bergum . Maar goed, voor zover ik weet hebben ze daar geen derde klas team. ( bij effect bedoel ik)
  vrijdag 20 mei 2005 @ 19:39:20 #221
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_27195396
Morgen het idefix toernooi in groningen, meer mensen die er heen gaan? Ik speelde vorig jaar de halve finales in de f-klasse, hoop dat ik dit jaar weer zover kom.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:13:57 #222
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_27224867
Het was weer een leuk, gezellig toernooi. Helaas ging het niet zo goed, met de dubbel niet eens de 2e ronde gehaald ,( wel 2 van de drie gewonnen wat ik wel aardig goed vond) en de enkel was derde in de poule dus naar de verliezersronde en daar oo snel uitgeschakeld, 13 - 11 verloren in de laatste 5e beslissende set, als ik had gewonnen was ik verder maar goed het gaat erom dat het verder een leuke dag was. :-)
pi_27275128
helaas kon ik dit jaar niet meedoen op het idefix toernooi. speel weleenswaar niet zo hoog (G-licentie) maargoed. volgendjaar misschien. zaterdag eerst maar eens clubkampioenschappen.

kijken of ik mijn prestatie van vorig jaar (2de) kan evenaren/verbeteren.
(moet niet zo moeilijk zijn. doen er maar 8 mee

zijn er nog mensen hier die in regio zwolle spelen?? zoja bij welke vereniging???
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:19:13 #224
61362 gijsbert2002
consumeren is mijn leven
pi_29215789
Een tijdje terug hoorde ik van iemand, dat er een studentencompetitie bestaat, weet iemand hier iets meer van, onder andere het niveau enzo?

Ik heb hier namelijk een stel vrienden, die graag met mij een team willen vormen, maar we hebben nogal een uiteenlopend niveau. Dus meer voor de lol spelen, maar we willen wel allemaal een beetje uitdaging hebben en beter worden/naar elkaar toegroeien kwa niveau. Mijn niveau is eerste klasse jeugd geweest, daarna vierde klasse senioren gespeeld, waar mijn niveau al achteruit ging en nu een jaar niet getraind, zij hebben weinig ervaring, maar wel tennis.

edit: oh ja, we studeren allemaal in Leiden.
ete
pi_29275160
Ik zou het zo niet weten, ik kom uit Friesland. Moet je eens rondvragen in Leiden. Misschien bij DOCOS.

mp335
pi_29287051
In leiden zit ook scylla.
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:50:18 #227
61362 gijsbert2002
consumeren is mijn leven
pi_29312136
Ik zal eens rond gaan vragen, thnx voor de tips.
ete
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:24:39 #228
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_30642339
En iemand weer begonnen?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_30643281
Gister ingevallen in het 2e team. 10-0 verloren

vanavond met mijn eigen team spelen. Hopelijk net zo snel klaar als gister
pi_30652809
net 5-5 in eigen team net 2 gewonnen trieste boel die 3e klasse
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:37:08 #231
104022 JasperE
daar is de kont
pi_30666011
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef sannydude het volgende:
net 5-5 in eigen team net 2 gewonnen trieste boel die 3e klasse
Maar goed dat je gaat stoppen met tefeltennis
gezellig!
  woensdag 16 november 2005 @ 01:05:58 #232
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_32303919
Speel ook tafeltennis (5e klas), dit jaar ook op het EDR geweest wat echt super gezellig was, volgend jaar zeker weer, met meer bier
Percentage is niet echt hoog momenteel, pas mijn 1e seizoen en speel pas een jaar en 3 maanden tafeltennis bij taverzo zoetermeer.
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 november 2005 @ 03:31:07 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32305197
val ik gisteren in bij een ander team win ik alles en vanavond win ik er maar 2
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 16 november 2005 @ 15:48:26 #234
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_32316829
hehe ja maar dat zegt toch niks
moet morgen ook invallen, en afg. maandag ook, 3 keer comp in 1 week... ben blij als t ff afgelopen is na volgende week...
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_32317487
ik ook. Volgend jaar alleen nog maar tafeltennissen op het edr
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:42:11 #236
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_38131883
EDR is coming again! Gaan er nog meer mensen heun?
pi_38132260
ik

KLAZIENAVEEN - Van 25 tot en met 27 mei wacht Klazienaveen een ware tafeltennisinvasie van zo'n 1350 tafeltennissers uit Nederland, Belgie en Duitsland. Daarmee was het 10e Internationaal Slagter EDR-Teamtoernooi trouwens al twee maanden volledig volgeboekt met 675 teams. De toernooicommissie van tafeltennisvereniging Remerij/De Treffers'70, onder voorzitterschap van Albert Pol, is al maanden bezig met de voorbereidingen om ook van deze jubileum-editie een groot succes te maken. Ook kan de commissie een beroep doen op zo'n 60 vrijwilligers. Sporthal "De Zon", de tafeltennishal en een tijdelijke hal achter de sporthal zijn het decor voor dit grootste tafeltennistoernooi van Nederland. Veel deelnemers logeren op de tijdelijke camping achter sporthal "De Zon" en maken gebruik van de ontbijt/lunch arrangementen die speciaal voor dit toernooi beschikbaar worden gesteld.

[ Bericht 85% gewijzigd door sannydude op 23-05-2006 20:06:03 ]
  zondag 28 mei 2006 @ 12:58:48 #238
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_38297422
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:54 schreef sannydude het volgende:
ik

KLAZIENAVEEN - Van 25 tot en met 27 mei wacht Klazienaveen een ware tafeltennisinvasie van zo'n 1350 tafeltennissers uit Nederland, Belgie en Duitsland. Daarmee was het 10e Internationaal Slagter EDR-Teamtoernooi trouwens al twee maanden volledig volgeboekt met 675 teams. De toernooicommissie van tafeltennisvereniging Remerij/De Treffers'70, onder voorzitterschap van Albert Pol, is al maanden bezig met de voorbereidingen om ook van deze jubileum-editie een groot succes te maken. Ook kan de commissie een beroep doen op zo'n 60 vrijwilligers. Sporthal "De Zon", de tafeltennishal en een tijdelijke hal achter de sporthal zijn het decor voor dit grootste tafeltennistoernooi van Nederland. Veel deelnemers logeren op de tijdelijke camping achter sporthal "De Zon" en maken gebruik van de ontbijt/lunch arrangementen die speciaal voor dit toernooi beschikbaar worden gesteld.
EDR was prachtig weer
Onwijs gezellig, weinig slaap veel brakheid, maar dat hoort erbij...
Volgend jaar zeker weer!!!
Groeten van Taverzo!
  zondag 28 mei 2006 @ 19:16:54 #239
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_38309031
Same here Wat een succes!
pi_38309079
beetje matig dat mijn die-hearts partner niet op kwam dagen mocht ik opgeven
pi_38336747
Het was weer ouderwets TOP, ben benieuwd wie jullie allemaal zijn. Sannydude ken ik als enige
  maandag 29 mei 2006 @ 20:41:26 #242
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_38344407
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef sannydude het volgende:
beetje matig dat mijn die-hearts partner niet op kwam dagen mocht ik opgeven
Ach beter dat als met een duitser spelen... haha
dat was zo klote he... je kan geen woord zeggen, ook niet tijdens de dubbel...
maar goed
het was weer een prachtig weekend
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:34:38 #243
55396 Gose
doelloos
pi_38405558
Superhaagie, muhahahah jij op fok!! fucking droog

Zat net foto's te zoeken van edr die de fotograaf heeft staan maken en kwam op een topic op fok uit...ik denk ff kijken staat daniel er hahah.

Voor de edr gangers die de site nog niet kende www.taverzo1.tk staat bomvol foto's van het edr toernooi die we zelf hebben gemaakt.

TAVERZO!!
pi_38420331
Ik heb van 2 gasten van taverzo gewonnen zaterdag
  donderdag 1 juni 2006 @ 06:17:06 #245
55396 Gose
doelloos
pi_38424963
haha je hebt tegen mn maat gespeeld vriend, ik kijk net pas in je fotoboek...pa van jasmijn langs de zijlijn. Ik moest tegen jou maat....die hele grappige
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:23:49 #246
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_38428341
Taverzo. Daar ben ik ook nog ooit geweest voor de competitie. Maar dat is al weer jaren geleden, ben inmiddels al lang gestopt met tafeltennis. Toch nog altijd leuk om met vrienden te spelen
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_38428968
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 06:17 schreef Gose het volgende:
haha je hebt tegen mn maat gespeeld vriend, ik kijk net pas in je fotoboek...pa van jasmijn langs de zijlijn. Ik moest tegen jou maat....die hele grappige
hahaha ja het is echt een randdebiel, maar ik hou wel van zijn humor zijn jullie nog ver gekomen in het troosttoernooi? Wij lagen er in de eerste ronde al uit tegen 2 belgen
pi_38433155
Heb jaren gespeeld bij ZTTC Zutphen en Pitt in Capelle. Maarja squashen bleef toch net iets interessanter
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:55:00 #249
55396 Gose
doelloos
pi_38433265
troosttoernooi hebben we de eerste wedstrijd 2-0 gewonnen en toen werden we na 2 uur eens opgeroepen om de volgende wedstrijd te spelen, maar toen hadden we alle tenten en spullen al ingepakt. Na toen ze voor de laatste keer ons omriepen reden we net het terrein af .
quote:
Heb jaren gespeeld bij ZTTC Zutphen en Pitt in Capelle. Maarja squashen bleef toch net iets interessanter
squash doe ik ook sinds kort, vind ik ook erg gaaf, maar op een gegeven moment zit je zo in een vereniging dat je niet zo makkelijk meer omschakelt naar een andere sport, dus gewoon 1x in de week squashen vind ik leuk zat
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:39:33 #250
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_38507701
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:34 schreef Gose het volgende:
Superhaagie, muhahahah jij op fok!! fucking droog

Zat net foto's te zoeken van edr die de fotograaf heeft staan maken en kwam op een topic op fok uit...ik denk ff kijken staat daniel er hahah.

Voor de edr gangers die de site nog niet kende www.taverzo1.tk staat bomvol foto's van het edr toernooi die we zelf hebben gemaakt.

TAVERZO!!
Josje ja zit hier altijd... en vaker nat als droog hoor

Maar was weer een mooi weekend, duurde wel ff eer ik bijgekomen was zeg... mijn god.

En ja de foto's zijn weer mooi evenals de filmpjes.. kan niet wachten op de dvd.

Taverzo de gekste!!!
  zondag 4 mei 2008 @ 18:59:59 #251
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_58476212
Nog mensen naar het EDR geweest afgelopen dagen? Ik van woensdag tot en met vanmorgen! Super gezellig weer
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:26:57 #252
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_59153701
Ben ook op het EDR geweest.. ook al is het een tijdje terug alweer!
Maar was een prachtig weekend weer...
Hoe heb jij t gehad XDo?:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')