quote:Ja, Edr is een mooi leuk, gezellig toernooi.
Op donderdag 19 februari 2004 16:42 schreef DiEdoWw het volgende:
Ik ben ook pingponger, al iets van 10 jaar alweer....speel nu 1e klasse senioren en ldk b jeugd als invaller, maar heb ook verdienstelijk ldk A gespeeld
Wie kent het edr toernooi in klazienaveen ?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:38 schreef knalkoen het volgende:
MP335 wie ben jij eigenlijk ?? waar speel je , wat speel je ??
jah dat weet ik wel zeker ,zodra het plezier weg is gaan de resultaten ook achteruit dat heb ik een paar x gezienquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:38 schreef mental_remmy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Maar weer ontopic, blij om te zien dat ik jullie fokkers weer kan verblijden met het wel en wee van mental_remmy in de 3e klasse b hier in t hoge noorden/ Ik sta de afgelopen paar weken weer boven mijn kunnen te spelen, 4 wedstrijden gespeeld en tot nu 10 gewonnen van de 12. LekkerZijn nu bijna halverwege de competitie en benieuwd of ik dit kan volhouden. Het is natuurlijk erg goed voor je zelfvertrouwen als je veel wint. IK denk zelf dat het komt doordat het plezier in het spelletje terug is. Ik heb voordat ik leeuwarden kwam te spelen in drachten gespeeld, al ging het daar ook redelijk maar heb t niet echt naar mijn zin gehad. In leeuwarden is het veel gezelliger en je kan soms lekker gek doen. Zijn jullie het met mij eens dat naast veel trainen plezier in het spelletje je spel kan beïnvloeden?
Ik speel al sinds 1986/1987 tafeltennis, speel dit jaar 1ste klas, vorig jaar 70% 2de klas. Ik speel in het noorden. Maar kom zo wat in heel nederland met tafeltennis, met een clubgenoot. Zij staat 14de op de B-ranglijst van de meisjesjunioren.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:38 schreef knalkoen het volgende:
MP335 wie ben jij eigenlijk ?? waar speel je , wat speel je ?? enne bij de weg diedo jij ook hier ?
Dat meisje is Tamar Kooistra ??quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:30 schreef mp335 het volgende:
[..]
Ik speel al sinds 1986/1987 tafeltennis, speel dit jaar 1ste klas, vorig jaar 70% 2de klas. Ik speel in het noorden. Maar kom zo wat in heel nederland met tafeltennis, met een clubgenoot. Zij staat 14de op de B-ranglijst van de meisjesjunioren.
Dit seizoen wil het even niet, door omstandigheden (ontslag). Dus ben druk zoeken om een nieuwe baan.Remco (mental_remmy) , doe de groeten aan je vader Johan. Jij bent toch ook heel eventjes lid geweest bij Bergum en Beetsterzwaag toch?
mp335
Ja, dat is zijquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:21 schreef knalkoen het volgende:
[..]
Dat meisje is Tamar Kooistra ??
Ik zal hem wel even de groeten doen. Maar ik ben geen lid geweest van bergum maar toen ik bij drachten wegging spookte het wel door mijn hoofd maar omdat ik door een oude bekende, nu mijn teamgenoot, werd gevraagd of ik niet bij schieringen wilde spelen ben ik daar weer lid geworden. Ik ben wel lid geweest van beetsterzwaag, ik ben daar ook een tijdje jeugdtrainer geweest wat ik erg leuk vond, ik heb daar ook met veel plezier gespeeld. Jammer dat ze niet meer bestaan. Ik heb trouwens veel clubs gehad vind ik zelf, ben begonnen bij de jeugd van ready, ze speelden toen nog in een klein zaaltje in het centrum van leeuwarden. Toen ik 16 was ben ik naar schieringen gegaan en toen we verhuisden gingen we spelen voor beetsterzwaag, in die periode heb ik ook een korte periode getraind bij hbo-sport en toen beetsterzwaag ermee ophield waren we eigenlijk gedwongen om bij drachten te spelen. Ik speel nu alweer 1,5 jaar bij schieringen maar als ik mijn niveau kan behouden wat ik tot nu heb behaald ( 80% 3e klas) wil kijken of ik misschien bij een andere vereniging een kans kan krijgen in de 2e klas. Want ondanks het feit dat mijn teamgenoten ook wel redelijk veel winnen, de kans dat we 2e klas gaan spelen is helaas minimaal. Natuurlijk zal ik wel altijd lid blijven daarvoor is het veel te leuk bij schieringen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:30 schreef mp335 het volgende:
[..]Remco (mental_remmy) , doe de groeten aan je vader Johan. Jij bent toch ook heel eventjes lid geweest bij Bergum en Beetsterzwaag toch?
mp335
de enige echte jelle bosmanquote:Op zondag 29 februari 2004 01:03 schreef Grinder84 het volgende:
Goh veel bekenden hier, haha. Speel ook tafeltennis bij Drachten en Idefix. 2e klasse nu zon 40-50% denk ik..
Oud teamgenoot van mental_remmyEn goede bekende van mp335 (je identiteit kan haast niet missen hehe).
Vandaag overigens opendag bezocht van Appelscha, ze gaan een nieuwe vereniging starten. Met intro van Anne Vlieg en die jonge gast van de treffers (eredivisie). Ontzettend veel enthousiasme van kinderen e.d. Belooft echt wat te worden daaro.
borne ,een klein plaatsje in twentequote:Op maandag 1 maart 2004 11:00 schreef mp335 het volgende:
He Knalkoen,
waar kom jij vandaan?
Ja, jammer genoeg niet. :-(.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:14 schreef knalkoen het volgende:
haha owkeedeze week geen competitie
Helemaal mee eens, dat vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:03 schreef DiEdoWw het volgende:
jaah wat vinden jullie nou et mooiste in de sport ?
ik vin de snelheid en de manier hoe je die bal steeds verschillend behandeld om em tog aan de overkant te krijgen haha als et niet lukt en je speelt tegen jezelf is het één groot drama![]()
![]()
een pingponger die magic speeltquote:Op maandag 8 maart 2004 19:39 schreef mental_remmy het volgende:
Ik speel komende dinsdag weer helaas heb ik de afgelopen week niet kunnen trainen dus ben benieuwd hoe het gaat. In de derde klas spelen ze nooit op zaterdag eigenlijk wel jammer want soms heb je dezelfde dag hard gewerkt en dan ook nog een zware wedstrijd op de avond kan soms je spel wel bederven. Maar ja ik ben t gelukkig wel gewend en heb ook niet zulk zwaar werk
Vrijuit spelen is wel lekkker, geen stress van blijven we er nou wel of niet in, al is het natuurlijk altijd jammer als je erg snel van te voren weet of je degradeert,Maar alsje nou even eenpaar wedstrijden dik wint dan moet je er wel in blijven kunnen toch, jullie zijn toch niet zo slecht ? Ik sta nu met mijn team 4e van de 6 maar ben erg bang dat we degraderen al zou ik dat niet erg leuk vinden vooral omdat het op persoonlijk vlak nog steeds goed gaat, halverwege de competitie sta ik op 11 van de 15 gewonnen dus ongeveer 73% Maar goed we zullen zien....quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:50 schreef mp335 het volgende:
Morgen weer spelen, kijken hoe het nu gaat. Ach dat wij degraderen is al zeker, kan dus lekker vrij uit spelen.![]()
toevallig 1 van de familie van de berg ??quote:Op maandag 15 maart 2004 14:57 schreef Casah het volgende:
Ey mensen ik speel al jaren tafeltennis. Begonnen op mn 8ste bij falco (valkenburg) daar een paar jaar gespeeld maar lag geen toekomst voor me, ben toen naar bartok gegaan heb ik ook een aantal jaar gespeeld toen naar westa 1 jaar landelijk B toen weer terug naar bartok landelijk A. Ik had een A licentie bij de junioren, halve finale meerkampen. Toen viel ons team uit mekaar en ik had ook geen zin meer op prestatie gericht te spelen. Toen hebben ze me gevraagd om bij READY op het 1ste herenteam te spelen. Daar speel ik nu 3 seizoenen, mn oudere broer die ook bij bartok en westa heeft gespeeld en nog bij furst kantoors is ook bij me op team komen spelen omdat die niet meer zo prestatiegericht wilde spelen (heeft 1ste devisie gespeeld). Nu spelen we niet echt hoog, 2de klasse maar we worden dik kampioen. Mijn broer wint alles en ik heb 80%!:-) 1ste competitie dat ik goed speel bij de heren, Vorig jaar 1ste klasse gespeeld om 8 punten geen kampioen geworden omdat mn broer na 5 wedstrijden met een ernstige blessure de competitie niet afmaken. DUs waren zowiezo al 15 punten die we misten en dat heeft ons het kampioenschap gekost. Majah volgend seizoen gaan we het opnieuw proberen!
Afgelopen zaterdag van onze naaste concurrent gewonnen waar ik vorig x 2 verloor, speelde ook eentje op die 2de devisie heeft gespeeld!Nu met 7-3 gewonnen, ik 3, mn broer weer alles en mn andere teamgenoot 1tje.
In leeuwarden zit ook een reay, maar in de afdeling Limburg zit ook een Ready uitquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:12 schreef knalkoen het volgende:
je speelt nu bij ready welke plaats is die club dan ?? ik ken alleen ready uit leeuwarden
Gefeliciteerd Casahquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:18 schreef Casah het volgende:
Das minder mp335, morgen naar succes de nr 2, we staan 10 punten voor dus als we 5 puntjes halen kunnen we volgende week al kampioen worden!:-)
Daar ga ik ook weer heen na dit seizoen, ga terug naar TTV Bergum.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:25 schreef Casah het volgende:
Thnx MP335!! Damnz deze week is niks dus moeten we nog een weekje wachten haha. Bij welke club heb je dan eerst gespeeld mp335?
mooie rally , maar als je 2 redelijke spelers hebt en die spelen een contra rally denk ik dat ze het al sneller doenquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
49 ballen in 46 seconden
http://home.scarlet.be/~s(...)v
Ik niet, ik zou wel willen dat ik zo goed wasquote:Op zondag 18 april 2004 16:22 schreef knalkoen het volgende:
zaterdag NK - B , zondag NK - A doen er nog mensen mee ?
Ja er doet 1 mee uit friesland.quote:Op zondag 18 april 2004 19:55 schreef knalkoen het volgende:
naja is jeugd he , geen senioren
Zaterdags. WIe is jouw broertje?quote:Op maandag 19 april 2004 13:39 schreef knalkoen het volgende:
ik ben er zondags , ga ff bij m'n broertje kijkenwanneer ben jij er ??
/me in 2de klasse gebleven op 1 punt verschilquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:39 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous waarschijnlijk degradereert naar 3e klasse![]()
frank hollak (junioren) , met wie ga jij mee dan ?quote:Op maandag 19 april 2004 15:24 schreef mp335 het volgende:
[..]
Zaterdags. WIe is jouw broertje?
met tamar kooistra. meisje juniorenquote:Op maandag 19 april 2004 18:54 schreef knalkoen het volgende:
[..]
frank hollak (junioren) , met wie ga jij mee dan ?
dank u, dinsdag gewordne, hadden 1 punt nodig en dat haalde ik hoogstepersoonlijk binnen in de 1e wedstrijdquote:Op woensdag 21 april 2004 21:06 schreef mp335 het volgende:
Hierbij feliciteer ik iedereen die kampioen zijn geworden.
Mp335
Zekers ga ik heen, alleen vrijdag in het mixed. Durf nog geen risico te nemen met mijn schouder.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:46 schreef knalkoen het volgende:
morgenavond begint het weer , het mooiste toernooi van het jaar : EDRnog meer fokkers die er komen ??
ja leuk idee,quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:40 schreef knalkoen het volgende:
we kunnen ook een fok toernooi houden
wel jammer, leek me wel leuk. dan speel ik een keer tegen onbekende spelers. hier in friesland kom je vaak dezelfde gezichten tegen. Dat vind ik persoonlijk wel jammer, ik vind het zelf wel eluk om ieder seizoen weer andere mensen te treffen, dan leer je spelen tegen verschillende soorten spel als je begrijpt wat ik bedoel. Kom op fokkers, toon wat interesse en misschien kunnen we dit jaar nog een leuk toernooitje houden.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:47 schreef knalkoen het volgende:
haha het loopt nog niet echt storm
Als je tegen je vader kunt winnen is altijd leuk. Ik heb jarenlang samen met mijn vader en tweelingbroer op dezelfde vereniging gezeten. Vaak speelden we tegen elkaar en altijd was ik degene die altijd verloor. Mijn vader en broer zaten op een hoog niveau. Dankzij die partijtjes heb ik wel veel bijgeleerd en mijn vader was ook enkele jaren m ijn coach. Dat heeft na enkele jaren eindelijk zijn vruchten afgeworpen. Ik kan nu mijn vader goed bijbenen ( ok hij is dan nu ook al wat ouder) en mijn broer is omdat hij enkele jaren geleden gestopt, niet moeilijk meer te verslaan. Maar ik ben mijn vader nog steeds dankbaar voor zijn coaching, dankzij hem ben ik nu een redelijk goede derdeklasser ( gem 60-70% winst)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:28 schreef Martydekale het volgende:
Tegen mijn vader vooral (die is echt goed, maar ik begin zijn niveau te evenaren) (
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:51 schreef knalkoen het volgende:
met tamar
vrij dramatisch 6 uit 12 terwijl ik normaal toch rond de 70 % zit , maar gelukkig draait het team wel goed en staan we rond de 2e / 3e plekquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:48 schreef mp335 het volgende:
[..]
goed geraden
![]()
Hoe gaat het met jouw in de competitie?
mp335
Welke dag? zaterdag of zondag in assenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:09 schreef knalkoen het volgende:
[..]
vrij dramatisch 6 uit 12 terwijl ik normaal toch rond de 70 % zit , maar gelukkig draait het team wel goed en staan we rond de 2e / 3e plekhelaas was ik er niet bij in hoorn dit jaar , m'n broertje had competitie en dat vond ik toch leuker om te kijken. maar in Assen zijn we er weer bij
zaterdag , dan is de Bquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:31 schreef mp335 het volgende:
[..]
Welke dag? zaterdag of zondag in assen
mp335
Ik ben de zaterdags er ook. nee ben niet in Berkel.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:49 schreef knalkoen het volgende:
[..]
zaterdag , dan is de Benne ik ben 14 november ook wel op A toernooi in berkel maar denk niet dat jij daar bent
Ja in Assenquote:Op zondag 21 november 2004 21:47 schreef knalkoen het volgende:
in assen grinder84 ?
quote:Op maandag 22 november 2004 15:18 schreef knalkoen het volgende:
jullie 2 kennen elkaar ?
quote:
quote:
De reden dat ik het bij de senioren niet leuk vind, is omdat ik dat gepiel heel vervelend vind en verder is de drang om te winnen door de tegenstander ook een stuk minder. Ze willen wel, maar toch wat minder fanatiek. Ik hou van tafeltennis waarvan je echt druk bezig bent met aanvallende rally's, niet van die afwachtende speelstijlen. De snelheid die je in het landelijk tegen komt, is niet echt snel terug te vinden bij de senioren. Heb al wat potjes er op zitten, nog geen een met een beetje snelheid gezien.quote:Op donderdag 2 december 2004 18:52 schreef mental_remmy het volgende:
[..]
wat is er zo erg aan senior??? Ik weet nog toen ik bij de jeugd speelde kon ik niet wachten tot ik bij de senioren mocht spelen. Ik was 16 toen ik bij de senioren mocht, wel 5e klasse maar dat vond ik een stuk leuker dan bij de jeugd.![]()
Nee, dat was te ver weg. Zaterdag wel de in assen de finale gezien van Mathias.quote:Op zondag 12 december 2004 19:30 schreef knalkoen het volgende:
vandaag zijn de finales van de B meerkampen gespeeld, iemand nog gekeken toevallig ?
Zekers, Tamar heeft de 1/4 gehaald :-D. Op naar Leimuiden.quote:Op zondag 26 december 2004 22:19 schreef knalkoen het volgende:
nog mensen bij de 1/8 finale meerkampen geweest ?
zie ik je daar welquote:Op maandag 27 december 2004 12:06 schreef mp335 het volgende:
[..]
Zekers, Tamar heeft de 1/4 gehaald :-D. Op naar Leimuiden.
Mp335
Ja heb ik ook gezien. Tot ziens in BERGUM.quote:Op maandag 27 december 2004 18:30 schreef mental_remmy het volgende:
vandaag gekeken naar de indeling voor volgend seizoen en zoals t nu staat speel ik volgend jaar met mijn team 2 klasse b![]()
![]()
Zekers :-Dquote:Op maandag 27 december 2004 18:45 schreef knalkoen het volgende:
[..]
zie ik je daar weljongens en meisjes junioren spelen daar in een aparte zaal dus
mijn broertje was ook door bij de jongens junioren. in totaal wel 2 games verloren
Zozo, 7 jaar met een batje, dat lukt mij niet eens :-D.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:58 schreef Essiepessie het volgende:
Over 2 weekjes is het zover! Heb voor het eerst in 7 jaar ook weer eens een nieuw batje aangeschaft.Zondag spelen we eerst nog even een toernooi, waar zo'n 20 man van onze club aan meedoen, dus wordt wel een gezellige boel. Hopelijk zijn we dan weer klaar voor de competitie. Speel zelf helaas weer 5e klasse, ondanks 80% winst daar vorig seizoen. Ik zou doorstromen naar een 4e klasse team, maar dat heeft een of andere bitch van de club voor me verpest.
Had het graag een seizoen geprobeerd. Nog vervelender is dat er 2 man vanuit de 6e klasse nu bij ons team zijn gezet en degene met hoogste percentage uit ons team weg is, zodat het evenaren van het resultaat van vorig seizoen (p/d halen) nogal lastig wordt. Ach ja we zien wel hoe het loopt.
Wat is Bul gestopt, waarom dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:36 schreef mental_remmy het volgende:
Volgende week de eerste wedstrijd maar nu is al bekend dat we het heel moeilijk zullen krijgen Hoe weet je dat zo zullen jullie afvragen. Het zit zo: 1 van ons team ( de beste man) is per direct gestopt en dus moeten we elke wedstrijd met een invaller spelen, best wel jammer.![]()
O.a onenigheid met bestuur en al dat gedoe met die nieuwe zaal. Dat waren volgens mij de belangrijkste redenen dat hij gestopt is. Erg jammer. Ik zit zelf ook te denken om te stoppen of naar een andere vereniging ( na dit seizoen als we op vrijdag blijven spelen) Maar goed dat is afwachten.quote:
He geinig. Zieje binnenkort dan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:43 schreef AMeijer het volgende:
@ Riert: Toevallig zit ik in het team van Jan de Haan! En was ik er de vorige keer ook bij toen we vanuit Hilversum ff bij jullie langs gingen en uit zijn gegaan in de Thunderdome (of zoiets) En zijn we al eens aan het bowlen geweest met jullie clubje
Alleen is mijn namenkennis ook niet geweldig, dus kan momenteel nog geen gezicht tevoorschijn toveren bij de naam Sander *schaam*
Bedoelde inderdaad Silverdomequote:Op woensdag 26 januari 2005 12:56 schreef Riert het volgende:
He geinig. Zieje binnenkort dan.
En schaam je niet want ik weet ook alleen de naam van Jan nogWas jij de chauffeur?
Thunderdome = Silverdome trouwens.
daar bedoel je niet Ready mee, weet ik sinds zaterdag uit ervaringquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:25 schreef AMeijer het volgende:
Dat kan altijd! Alleen gaan we dan wel naar Leeuwarden toe, daar is iets meer![]()
Ah, da's mooi. (schema zelf nog niet gezien, beetje laat begonnen deze helft...als in afgelopen zaterdag)quote:Ennuh, als je slim bent bel je dan van tevoren ff met Jan, die heeft altijd slaapplaatsen overMajah, kan je ook regelen op 12 maart, we mogen namelijk eerst bij jullie
Ik woon in Leeuwarden, maar speel niet voor niets bij FTTC en niet bij Readyquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:34 schreef Riert het volgende:daar bedoel je niet Ready mee, weet ik sinds zaterdag uit ervaringSaai kippehok.
We spelen de 5e en de 10 wedstrijd tegen elkaar... Dus als jullie er nou voor zorgen dat jullie of wij de 10e wedstrijd kampioen worden, hebben we zeker een leuk feestje die laatste competitiewedstrijdquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:34 schreef Riert het volgende:Ah, da's mooi. (schema zelf nog niet gezien, beetje laat begonnen deze helft...als in afgelopen zaterdag)
Ik ben niet naar Franeker geweest toen, stond 4e man toenquote:@ Sannydude: HTC Hoofddorp heb ik wel tegen gespeeld, alleen dan al veel langer geleden... Volgens mij zelfs een keer met Vitesse '35, maar dta weet ik niet meer zeker! 1 jaar geleden zat ik niet meer bij de jeugd nee, maar heb jullie toen nog wel in Franeker zien spelen, dus wie weet ken ik je gezicht nog welEnnuh, EDR = Dat toernooi in Klazienaveen!
EDR is de naam van de hoofdsponsor ;-) Ooit gekeken op www.edrtoernooi.com ? ;-)
Toch jullie. Foei toch, ik dacht dat Trias de zwakke broeder was. Wij krijgen ze zaterdag dacht ik.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:10 schreef AMeijer het volgende:
Nee, we hebben enorm slecht gespeeld, 6-4 verloren tegen TriasGTTC - Slagvaardig was wel uitgesteld
BTW< heb je ook MSN of zo? Maybe is dat wat makkelijker dan dat forumchatten hier
Mijn MSN: arnoud_84@hotmail.com
Jullie hadden 1 punt meer dan Vitesse '35quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:42 schreef sannydude het volgende:Ik ben niet naar Franeker geweest toen, stond 4e man toenIk heb iig ook nog tegen vitesse '35 gespeeld. We werden kampioen met evenveel punten maar op onderling resultaat gewonnen. *herinnert zich de beslissende wedstrijd die ik won
* *rilling* Dus het zou best kunnen hoor. Bij vitesse 35 zat een anti speler die bijna alles won. Remember? Mijn naam is iig Sander Spook, zegt dat je misschien iets?
Ja dan ken ik jequote:Op donderdag 27 januari 2005 13:26 schreef AMeijer het volgende:
[..]
Jullie hadden 1 punt meer dan Vitesse '35Ennuh, die anti-speler die
BIJNA
alles won was ik
Jullie team bestond uit onder andere Jorrit Kalkman en .... Nader.. Die 2 kan ik me nog het beste herinneren
Van Jorrit verloor ik namelijk 1 keer (terecht
) en Nader was kansloos tegen me
Als ik je gezicht zie, weet ik ut vast wel weer
Dat is tenminste wat ik gehoord hebquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:28 schreef knalkoen het volgende:
@SannyDude, Op EDR wordt onze topjeugd afgeslacht ?? Ik herriner me vorig jaar nog toen meneer Ameijer en m'n broertje in de 1/4 of 1/2 finale van de Heren C tegen 2 roemeense dames moesten. Beide 5 setters dus geslacht viel nog wel mee. En de echte europese top komt niet naar EDR. Als ze al bij een jeugd toernooi zouden komen is het de week na EDR in hasselt (BE)
Eigenlijk niet, ben een derdeklasser, in de tweede klasse had ik ook niks te zoeken. Maar ja ik kan vanaf augustus niet meer op de dinsdagavond ( vrijdags wordt ook heel moeilijk) spelen en ik wil wel blijven pingpongen dus ik ben op zoek gegaan naar een andere vereniging en effect leek mij een hele gezellige vereniging toe. Als dat niet bevalt ga ik misschien wel naar bergumquote:Op maandag 9 mei 2005 18:40 schreef mp335 het volgende:
Ben er vrijdag geweest, was gezellig.
Dus Mental nu een 4de klasser. owowow. Daar heb je toch ook nix te zoeken.
mp335
Maar goed dat je gaat stoppen met tefeltennisquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef sannydude het volgende:
net 5-5 in eigen teamnet 2 gewonnen
trieste boel die 3e klasse
EDR was prachtig weerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:54 schreef sannydude het volgende:
ik
KLAZIENAVEEN - Van 25 tot en met 27 mei wacht Klazienaveen een ware tafeltennisinvasie van zo'n 1350 tafeltennissers uit Nederland, Belgie en Duitsland. Daarmee was het 10e Internationaal Slagter EDR-Teamtoernooi trouwens al twee maanden volledig volgeboekt met 675 teams. De toernooicommissie van tafeltennisvereniging Remerij/De Treffers'70, onder voorzitterschap van Albert Pol, is al maanden bezig met de voorbereidingen om ook van deze jubileum-editie een groot succes te maken. Ook kan de commissie een beroep doen op zo'n 60 vrijwilligers. Sporthal "De Zon", de tafeltennishal en een tijdelijke hal achter de sporthal zijn het decor voor dit grootste tafeltennistoernooi van Nederland. Veel deelnemers logeren op de tijdelijke camping achter sporthal "De Zon" en maken gebruik van de ontbijt/lunch arrangementen die speciaal voor dit toernooi beschikbaar worden gesteld.
Ach beter dat als met een duitser spelen... hahaquote:Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef sannydude het volgende:
beetje matig dat mijn die-hearts partner niet op kwam dagenmocht ik opgeven
hahaha ja het is echt een randdebiel, maar ik hou wel van zijn humorquote:Op donderdag 1 juni 2006 06:17 schreef Gose het volgende:
haha je hebt tegen mn maat gespeeld vriend, ik kijk net pas in je fotoboek...pa van jasmijn langs de zijlijn. Ik moest tegen jou maat....die hele grappige![]()
squash doe ik ook sinds kort, vind ik ook erg gaaf, maar op een gegeven moment zit je zo in een vereniging dat je niet zo makkelijk meer omschakelt naar een andere sport, dus gewoon 1x in de week squashen vind ik leuk zatquote:Heb jaren gespeeld bij ZTTC Zutphen en Pitt in Capelle. Maarja squashen bleef toch net iets interessanter
Josjequote:Op woensdag 31 mei 2006 12:34 schreef Gose het volgende:
Superhaagie, muhahahah jij op fok!! fucking droog
Zat net foto's te zoeken van edr die de fotograaf heeft staan maken en kwam op een topic op fok uit...ik denk ff kijken staat daniel er hahah.
Voor de edr gangers die de site nog niet kende www.taverzo1.tk staat bomvol foto's van het edr toernooi die we zelf hebben gemaakt.
TAVERZO!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |