Dat is tenminste wat ik gehoord hebquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:28 schreef knalkoen het volgende:
@SannyDude, Op EDR wordt onze topjeugd afgeslacht ?? Ik herriner me vorig jaar nog toen meneer Ameijer en m'n broertje in de 1/4 of 1/2 finale van de Heren C tegen 2 roemeense dames moesten. Beide 5 setters dus geslacht viel nog wel mee. En de echte europese top komt niet naar EDR. Als ze al bij een jeugd toernooi zouden komen is het de week na EDR in hasselt (BE)
Eigenlijk niet, ben een derdeklasser, in de tweede klasse had ik ook niks te zoeken. Maar ja ik kan vanaf augustus niet meer op de dinsdagavond ( vrijdags wordt ook heel moeilijk) spelen en ik wil wel blijven pingpongen dus ik ben op zoek gegaan naar een andere vereniging en effect leek mij een hele gezellige vereniging toe. Als dat niet bevalt ga ik misschien wel naar bergumquote:Op maandag 9 mei 2005 18:40 schreef mp335 het volgende:
Ben er vrijdag geweest, was gezellig.
Dus Mental nu een 4de klasser. owowow. Daar heb je toch ook nix te zoeken.
mp335
Maar goed dat je gaat stoppen met tefeltennisquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef sannydude het volgende:
net 5-5 in eigen teamnet 2 gewonnen
trieste boel die 3e klasse
EDR was prachtig weerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:54 schreef sannydude het volgende:
ik
KLAZIENAVEEN - Van 25 tot en met 27 mei wacht Klazienaveen een ware tafeltennisinvasie van zo'n 1350 tafeltennissers uit Nederland, Belgie en Duitsland. Daarmee was het 10e Internationaal Slagter EDR-Teamtoernooi trouwens al twee maanden volledig volgeboekt met 675 teams. De toernooicommissie van tafeltennisvereniging Remerij/De Treffers'70, onder voorzitterschap van Albert Pol, is al maanden bezig met de voorbereidingen om ook van deze jubileum-editie een groot succes te maken. Ook kan de commissie een beroep doen op zo'n 60 vrijwilligers. Sporthal "De Zon", de tafeltennishal en een tijdelijke hal achter de sporthal zijn het decor voor dit grootste tafeltennistoernooi van Nederland. Veel deelnemers logeren op de tijdelijke camping achter sporthal "De Zon" en maken gebruik van de ontbijt/lunch arrangementen die speciaal voor dit toernooi beschikbaar worden gesteld.
Ach beter dat als met een duitser spelen... hahaquote:Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef sannydude het volgende:
beetje matig dat mijn die-hearts partner niet op kwam dagenmocht ik opgeven
hahaha ja het is echt een randdebiel, maar ik hou wel van zijn humorquote:Op donderdag 1 juni 2006 06:17 schreef Gose het volgende:
haha je hebt tegen mn maat gespeeld vriend, ik kijk net pas in je fotoboek...pa van jasmijn langs de zijlijn. Ik moest tegen jou maat....die hele grappige![]()
squash doe ik ook sinds kort, vind ik ook erg gaaf, maar op een gegeven moment zit je zo in een vereniging dat je niet zo makkelijk meer omschakelt naar een andere sport, dus gewoon 1x in de week squashen vind ik leuk zatquote:Heb jaren gespeeld bij ZTTC Zutphen en Pitt in Capelle. Maarja squashen bleef toch net iets interessanter
Josjequote:Op woensdag 31 mei 2006 12:34 schreef Gose het volgende:
Superhaagie, muhahahah jij op fok!! fucking droog
Zat net foto's te zoeken van edr die de fotograaf heeft staan maken en kwam op een topic op fok uit...ik denk ff kijken staat daniel er hahah.
Voor de edr gangers die de site nog niet kende www.taverzo1.tk staat bomvol foto's van het edr toernooi die we zelf hebben gemaakt.
TAVERZO!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |