abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23451781
hehe ben er zaterdag en zondag.. In het organisatie hokkie Wou dat ik nog aan dat soort toernooien mee kon doen, vond ik altijd veruit de leukste die ranglijst toernooien..
pi_23477647
is assen grinder84 ?
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
pi_23477654
in assen grinder84 ?
pi_23489479
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:47 schreef knalkoen het volgende:
in assen grinder84 ?
Ja in Assen

mp335
pi_23492628
jullie 2 kennen elkaar ?
pi_23497217
yep, de wereld is maar klein in tafeltennis.
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:18 schreef knalkoen het volgende:
jullie 2 kennen elkaar ?
  woensdag 1 december 2004 @ 23:50:53 #132
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23703888
IK ben met mijn team kampioen geworden in de 3e klasse c, de laatste wedstrijd gewonnen met 10 - 0 dat is goed voor een voorsprong van 15 punten, op de nummer 2, zij moeten nog 1 wedstrijd maar zoals iedereen weet is 10 de maximale score. Dus volgend jaar 2e klasse ( tenminste als de vereniging dan nog bestaat want door bezuinigingen van de gemeente raken wij hoogstwaarschijnlijk de zaal kwijt en omdat er nog geen nieuwe zaal is... ) Maar goed dit seizoen weer een verbetering van mijn record, vorig jaar 66% en dit seizoen 80 % heerlijk
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_23704924
Ik zit ook op tafeltennis Nouja, heb het al tijdje niet gedaan. Speel bij htc (hoofddorp) (officieel) sta ingeschreven als reserve nu dacht ik in de 2e klasse van de senioren, maar heb geen een keer gespeeld. Opzich niet heel erg, maar ja. Als ik train, dan doe ik dat bij pecos in oegstgeest ofzo. Train daar met Maroun Nader, misschien bekend? (goede vriend van me ) Zelf ooit 100 gulden gewonnen met een toernooi bij rijnsoever en verder in de top 50 van de jeugdranglijst. Ook kampioen in landelijk B geworden met 0 punten verschil, maar onderling resultaat gaf doorslag Ik had het beslissende punt gemaakt *trots* Helaas is het team daarna opgeheven :'( Waren echt lekker bezig.
pi_23709472
sta je nog steeds op de jeugdranglijst dan ?
pi_23710006
nee ben nu senior
  donderdag 2 december 2004 @ 18:52:31 #136
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23720135
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:31 schreef sannydude het volgende:
nee ben nu senior

wat is er zo erg aan senior??? Ik weet nog toen ik bij de jeugd speelde kon ik niet wachten tot ik bij de senioren mocht spelen. Ik was 16 toen ik bij de senioren mocht, wel 5e klasse maar dat vond ik een stuk leuker dan bij de jeugd.
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_23720798
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:31 schreef sannydude het volgende:
nee ben nu senior

hoe heet je dan ?? maroun ken ik wel, daar speelt m'n broertje welles tegen
pi_23726819
Sander Spook. Jij? Ben niet zo bekend hoor Heb trouwens met broertje van maroun, tony in het team gezeten.
pi_23736123
Joost Hollak, maar dan heb je denk ik ook bij jorrit in het team gezeten
pi_23742636
juist klopt. *heeft goede herinneringen aan winst op jorrit* *grinnik modus*
pi_23742765
Ken je mij dan toevallig ook of niet?
pi_23752429
nope sorry ken je niet, mayb van gezicht wel ben je binnenkort nog een x op een toernooi ?
pi_23760458
Waarschijnlijk niet. Geen plannen iig. Kom bijna nooit meer bij mijn vereniging. Hoe heb je eigenlijk gespeeld?? Laatste wedstrijd vandaag toch?
pi_23800897
Vrijdag de laatste wedstrijd gespeeld, 6-4 verloren ik 1. Hadden 3 puntjes nodig voor handhaving.
Blij dat het nu ff over is. Op naar volgend seizoen. He Schieringen, hoop tot volgende seizoen. Kunnen we ff lekker vegen.

mp335
pi_23801563
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:52 schreef mental_remmy het volgende:

[..]

wat is er zo erg aan senior??? Ik weet nog toen ik bij de jeugd speelde kon ik niet wachten tot ik bij de senioren mocht spelen. Ik was 16 toen ik bij de senioren mocht, wel 5e klasse maar dat vond ik een stuk leuker dan bij de jeugd.
De reden dat ik het bij de senioren niet leuk vind, is omdat ik dat gepiel heel vervelend vind en verder is de drang om te winnen door de tegenstander ook een stuk minder. Ze willen wel, maar toch wat minder fanatiek. Ik hou van tafeltennis waarvan je echt druk bezig bent met aanvallende rally's, niet van die afwachtende speelstijlen. De snelheid die je in het landelijk tegen komt, is niet echt snel terug te vinden bij de senioren. Heb al wat potjes er op zitten, nog geen een met een beetje snelheid gezien.
pi_23844474
dan moet je hoger spelen bij de senioren wij zijn 4e geworden in de comp niet echt goed maja. zaterdag B toernooi @ Assen. Nog meer mensen die erheen gaan ? ik maak er een gezellig dagje van waar ik veelll bekenden weer is ga zien
pi_23845329
Ben nog gevraagd om te coachen op zondag, maar ben blij dat ik gezegd heb dat ik niet kon Het is toch weer 7 uur je bed uit om te coachen voor mensen die je niet echt mag. Ben blij dat ik dan in bed lig. iig veel succes en hoop natuurlijk te hopen dat je een A haalt. Laat maar horen als je tegen goede moet spelen, ben benieuwd of ik er nog wat ken. Het is idd ook zo dat je veel bekenden tegen komt. Ik heb ooit nog eens op mijn laatste toernooi met 20 man aan vrienden om me heen gestaan. Gaf een heerlijk gevoel . Jammer dat die tijd afgelopen is
pi_23849191
haha ik hoef zelf niet te spelen, ben al senior en m'n broertje gaat ook mee kijken maar die heeft al sinds de welpen een A dus we komen alleen voor het kijken en voor de gezelligheid, ken er zeker 100 mensen dus dat wordt wel gezellig
pi_23849326
woon je in de buurt van assen dan? Voor ons is het 2,5 uur rijden, heb ik er niet echt voor over
pi_23849850
euhm uurtje rijden, maar dat boeit me echt weinig. we gaan ook wel kijken bij de B in hoorn enz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')