Als je tegen je vader kunt winnen is altijd leuk. Ik heb jarenlang samen met mijn vader en tweelingbroer op dezelfde vereniging gezeten. Vaak speelden we tegen elkaar en altijd was ik degene die altijd verloor. Mijn vader en broer zaten op een hoog niveau. Dankzij die partijtjes heb ik wel veel bijgeleerd en mijn vader was ook enkele jaren m ijn coach. Dat heeft na enkele jaren eindelijk zijn vruchten afgeworpen. Ik kan nu mijn vader goed bijbenen ( ok hij is dan nu ook al wat ouder) en mijn broer is omdat hij enkele jaren geleden gestopt, niet moeilijk meer te verslaan. Maar ik ben mijn vader nog steeds dankbaar voor zijn coaching, dankzij hem ben ik nu een redelijk goede derdeklasser ( gem 60-70% winst)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:28 schreef Martydekale het volgende:
Tegen mijn vader vooral (die is echt goed, maar ik begin zijn niveau te evenaren) (
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:51 schreef knalkoen het volgende:
met tamar
vrij dramatisch 6 uit 12 terwijl ik normaal toch rond de 70 % zit , maar gelukkig draait het team wel goed en staan we rond de 2e / 3e plekquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:48 schreef mp335 het volgende:
[..]
goed geraden
![]()
Hoe gaat het met jouw in de competitie?
mp335
Welke dag? zaterdag of zondag in assenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:09 schreef knalkoen het volgende:
[..]
vrij dramatisch 6 uit 12 terwijl ik normaal toch rond de 70 % zit , maar gelukkig draait het team wel goed en staan we rond de 2e / 3e plekhelaas was ik er niet bij in hoorn dit jaar , m'n broertje had competitie en dat vond ik toch leuker om te kijken. maar in Assen zijn we er weer bij
zaterdag , dan is de Bquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:31 schreef mp335 het volgende:
[..]
Welke dag? zaterdag of zondag in assen
mp335
Ik ben de zaterdags er ook. nee ben niet in Berkel.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:49 schreef knalkoen het volgende:
[..]
zaterdag , dan is de Benne ik ben 14 november ook wel op A toernooi in berkel maar denk niet dat jij daar bent
Ja in Assenquote:Op zondag 21 november 2004 21:47 schreef knalkoen het volgende:
in assen grinder84 ?
quote:Op maandag 22 november 2004 15:18 schreef knalkoen het volgende:
jullie 2 kennen elkaar ?
quote:
quote:
De reden dat ik het bij de senioren niet leuk vind, is omdat ik dat gepiel heel vervelend vind en verder is de drang om te winnen door de tegenstander ook een stuk minder. Ze willen wel, maar toch wat minder fanatiek. Ik hou van tafeltennis waarvan je echt druk bezig bent met aanvallende rally's, niet van die afwachtende speelstijlen. De snelheid die je in het landelijk tegen komt, is niet echt snel terug te vinden bij de senioren. Heb al wat potjes er op zitten, nog geen een met een beetje snelheid gezien.quote:Op donderdag 2 december 2004 18:52 schreef mental_remmy het volgende:
[..]
wat is er zo erg aan senior??? Ik weet nog toen ik bij de jeugd speelde kon ik niet wachten tot ik bij de senioren mocht spelen. Ik was 16 toen ik bij de senioren mocht, wel 5e klasse maar dat vond ik een stuk leuker dan bij de jeugd.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |