abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21352798
Heerlijk, volgende week begint het weer.
Kan haast niet wachten om een balletje te slaan.

mp335
pi_21357190
Een leuke hobby is het van mij. Vaak in de zomer, als het goed weer is. Tegen mijn vader vooral (die is echt goed, maar ik begin zijn niveau te evenaren) en tegen een goede vriend van mij (daar win ik meestal wel van).
  woensdag 18 augustus 2004 @ 20:54:34 #103
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_21382026
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 21:28 schreef Martydekale het volgende:
Tegen mijn vader vooral (die is echt goed, maar ik begin zijn niveau te evenaren) (
Als je tegen je vader kunt winnen is altijd leuk. Ik heb jarenlang samen met mijn vader en tweelingbroer op dezelfde vereniging gezeten. Vaak speelden we tegen elkaar en altijd was ik degene die altijd verloor. Mijn vader en broer zaten op een hoog niveau. Dankzij die partijtjes heb ik wel veel bijgeleerd en mijn vader was ook enkele jaren m ijn coach. Dat heeft na enkele jaren eindelijk zijn vruchten afgeworpen. Ik kan nu mijn vader goed bijbenen ( ok hij is dan nu ook al wat ouder) en mijn broer is omdat hij enkele jaren geleden gestopt, niet moeilijk meer te verslaan. Maar ik ben mijn vader nog steeds dankbaar voor zijn coaching, dankzij hem ben ik nu een redelijk goede derdeklasser ( gem 60-70% winst)

Omdat ik nu in leeuwarden speel en mijn vader nog steeds in drachten mis ik hem wel als coach maar ja er komt een tijd dat het alleen moet zien te redden. Al heb ik dit jaar het wel een keer gepresteerd om tijdens een toernooi om mijn vader te bellen voor tips. ( ik moest toen tegen een teamgenoot van hem) Ik heb die partij ook nog gewonnen.
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:45:21 #104
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_22186683
vandaag eindelijk de eerste wedstrijd van het seizoen. Ik heb er echt naar uitgekeken om weer lekker tegen dat balletje te rammen. Wat ik jammer vond was dat ik niet erg lekker gespeeld heb maar toch 2 gewonnen. 7 - 3 gewonnen dat is een mooie uitslag natuurlijk dat geeft hoop voor de rest van het seizoen.
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_22270661
Wij hebben met 8-2 gewonnen van dokkum.
Ik heb er 3 gewonnen.

Heerlijk is dat.

mp334
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:11:14 #106
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_22273498
8 - 2 dat is een lekker begin, hoop voor je dat het zo goed blijft gaan mp, succes toegewenst voor de rest van het seizoen.Vandaag was voor mij de2e wedstrijd en wonder bovern wonder hebben wij 8 - 2 gewonnen van yos.( dit team troffen wij afgelopen seizoen ook en toen hadden we twee keer een nederlaag) Nu 3 gewonnen en het gevoel komt weer wat terug. Eindelijk weer lekker gespeeld. Ik vind het persoonlijk wel belangrijk dat ik lekker/goed speel ipv winnen. Al is het natuurlijk altijd mooi als je wint
pi_22329843
eerste twee wedstrijden 7-3 en 6-4 verloren. ik heb er twee keer 2 gewonnen en 1 keer de dubbel. vanavond tegen de koploper, wordt weer erg lastig.
pi_22531103
Wij hebben nu 2 maal 5-5 gespeeld. in alle 2 de wedstrijden 2 gewonnen.
Wij stonden boven aan. Dus wij gaan goed. Wij hopen op handhaving, maar dat moet nu wel lukken.

mp334
pi_22533161
de koploper met 8-2 (ik 3 en dubbel) verslagen, en vrijdag 5-5 (ik 2 en dubbel) gespeeld. staan ongeveer derde, als verwacht.
  maandag 11 oktober 2004 @ 22:37:29 #110
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_22563774
Zo te zien is het seizoen goed begonnen voor de fokkers , met mijn team kan het haast niet beter, na 7 -3 en 8 - 2 gewonnen te hebben, hebben we afgelopen vrijdag 9 - 1 van dokkum gewonnen. Dit is niet wat we verwacht hadden want zij stonden na 2 wedstrijden op nummer 2. Na drie wedstrijden hebben we nu 6 punten voor op de nummer 2. Morgenavond weer een wedstrijd en ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Als we de komende 2 wedstrijden ook zo goed spelen hoeven we in ieder geval niet meer te vrezen voor degradatie ( wat de afgelopen 2 seizoen wel steeds het geval was)

Ik wens in ieder geval elke fokker die het spelletje speelt veel succes en plezier toe dit seizoen.
pi_22657179
Gisteren met 10-0 verloren. de tegenstanders hadden echt alles mee.
6 wedstrijden in 5 games gespeeld en alles ging naar de tegenstanders.
Dat is echt knap balen. Volgen de keer, moet het maar anders om.

mp335
pi_22657213
Ik speel met mijn kids op school nog wel eens tafeltennis

Ze zijn helemaal idolaat omdat ze me nooit kunnen verslaan
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_22724530
Zondag naar Hoorn geweest met een vriendin en nog iemand van de club.
Daar had die vriendin een tournooi. Daar is ze bij de laatste 4 geeindigd. Dat heeft ze goed gedaan.
Een leuke dag gehad.

mp335
pi_22734071
met tamar
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
pi_22744289
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 21:51 schreef knalkoen het volgende:
met tamar
goed geraden

Hoe gaat het met jouw in de competitie?

mp335
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:51:48 #116
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22744366
Ik verloor gisteren echt weer eens van een enorme kneus. Het leek Mr. Bean wel.

Niets is zo frustrerend als van zo iemand verliezen. Maar dat overkomt elke tafeltennisser wel eens.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22746017
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:48 schreef mp335 het volgende:

[..]

goed geraden

Hoe gaat het met jouw in de competitie?

mp335
vrij dramatisch 6 uit 12 terwijl ik normaal toch rond de 70 % zit , maar gelukkig draait het team wel goed en staan we rond de 2e / 3e plek helaas was ik er niet bij in hoorn dit jaar , m'n broertje had competitie en dat vond ik toch leuker om te kijken. maar in Assen zijn we er weer bij
pi_22746510
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:09 schreef knalkoen het volgende:

[..]

vrij dramatisch 6 uit 12 terwijl ik normaal toch rond de 70 % zit , maar gelukkig draait het team wel goed en staan we rond de 2e / 3e plek helaas was ik er niet bij in hoorn dit jaar , m'n broertje had competitie en dat vond ik toch leuker om te kijken. maar in Assen zijn we er weer bij
Welke dag? zaterdag of zondag in assen

mp335
pi_22746940
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:31 schreef mp335 het volgende:

[..]

Welke dag? zaterdag of zondag in assen

mp335
zaterdag , dan is de B enne ik ben 14 november ook wel op A toernooi in berkel maar denk niet dat jij daar bent
pi_22756597
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:49 schreef knalkoen het volgende:

[..]

zaterdag , dan is de B enne ik ben 14 november ook wel op A toernooi in berkel maar denk niet dat jij daar bent
Ik ben de zaterdags er ook. nee ben niet in Berkel.

mp335
pi_22954796
Gisteren met 8-2 gewonnen. Ik weer eens 3. Heerlijk.

mp335
  woensdag 3 november 2004 @ 16:31:27 #122
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23052898
weer een update van mij, afgelopen dinsdag de zesde wedstrijd gespeeld en weer gewonnen, 8 - 2, we hebben tot nu toe alle wedstrijden toch wel redelijk makkelijk gewonnen, 8-2, 7-3 tegen buitenpost, 9-1 dokkum, 8-2 yos 8-2 tegen utingeradeel en dan 5-5 tegen effect maar dat is ook een van de betere teams die bij ons is ingedeeld, ik sta nu op een heel mooi percentage ( 16 gewonnen van de 18 is ( rond de 90%) ik hoop dat ik dit vol kan houden en dat we de komende wedstrijden ook kunnen winnen dan speel ik eindelijk eens in de 2e klasse, natuurlijk moet ik niet te snel juichen maar we zitten als team op de goede weg. Natuurlijk hebben wij daar als team niet echt wat te zoeken maar om eens te proeven van de 2e klasse lijkt me wel errug leuk!
pi_23239217
Vorige week met 6-4 verloren. Ik heb er 3 gewonnen + dubbel. Jammer genoeg, lieten mijn teamgenoten het een beetje liggen. Volgen de keer beter.

mp335
pi_23326966
gister naar het 1e A toernooi geweest, met een 4e plek bij de jongens junioren gingen we weer naar huis aankomende zondag naar schiedam voor de 1/2 finale B meerkampen
  woensdag 17 november 2004 @ 23:12:24 #125
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23390652
Het ging zo goed, en nu...... We hebben de laatste 2 wedstrijden maar 9 punten gehaald, zelf maar 3 gewonnen van de 6 ook al frustrerend, het wordt nu echt spannend wie er kampioen wordt yos of wij. Tegen dokkum afgelopen dinsdag was helemaal een drama, 5 -5 thuis terwijl we uit nog met 9 - 1 hadden gewonnen. Ik heb gehoord dat zij ook nog tegen onze directe concurent yos moeten en heb de jongens nog maar even gemotiveerd, bij winst een kratje bier en bij zeer grote winst zelfs 2 Natuurlijk moeten wij het op eigen kracht doen maar volgens mij is de puf er nu helemaal uit.Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als blijkt dat we het net niet gaan redden, we waren er zo dichtbij. Komende maandag moet we een uitwedstrijd tegen effect, wordt ook errug zwaar.
pi_23451781
hehe ben er zaterdag en zondag.. In het organisatie hokkie Wou dat ik nog aan dat soort toernooien mee kon doen, vond ik altijd veruit de leukste die ranglijst toernooien..
pi_23477647
is assen grinder84 ?
pi_23477654
in assen grinder84 ?
pi_23489479
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:47 schreef knalkoen het volgende:
in assen grinder84 ?
Ja in Assen

mp335
pi_23492628
jullie 2 kennen elkaar ?
pi_23497217
yep, de wereld is maar klein in tafeltennis.
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:18 schreef knalkoen het volgende:
jullie 2 kennen elkaar ?
  woensdag 1 december 2004 @ 23:50:53 #132
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23703888
IK ben met mijn team kampioen geworden in de 3e klasse c, de laatste wedstrijd gewonnen met 10 - 0 dat is goed voor een voorsprong van 15 punten, op de nummer 2, zij moeten nog 1 wedstrijd maar zoals iedereen weet is 10 de maximale score. Dus volgend jaar 2e klasse ( tenminste als de vereniging dan nog bestaat want door bezuinigingen van de gemeente raken wij hoogstwaarschijnlijk de zaal kwijt en omdat er nog geen nieuwe zaal is... ) Maar goed dit seizoen weer een verbetering van mijn record, vorig jaar 66% en dit seizoen 80 % heerlijk
pi_23704924
Ik zit ook op tafeltennis Nouja, heb het al tijdje niet gedaan. Speel bij htc (hoofddorp) (officieel) sta ingeschreven als reserve nu dacht ik in de 2e klasse van de senioren, maar heb geen een keer gespeeld. Opzich niet heel erg, maar ja. Als ik train, dan doe ik dat bij pecos in oegstgeest ofzo. Train daar met Maroun Nader, misschien bekend? (goede vriend van me ) Zelf ooit 100 gulden gewonnen met een toernooi bij rijnsoever en verder in de top 50 van de jeugdranglijst. Ook kampioen in landelijk B geworden met 0 punten verschil, maar onderling resultaat gaf doorslag Ik had het beslissende punt gemaakt *trots* Helaas is het team daarna opgeheven :'( Waren echt lekker bezig.
pi_23709472
sta je nog steeds op de jeugdranglijst dan ?
pi_23710006
nee ben nu senior
  donderdag 2 december 2004 @ 18:52:31 #136
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23720135
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:31 schreef sannydude het volgende:
nee ben nu senior

wat is er zo erg aan senior??? Ik weet nog toen ik bij de jeugd speelde kon ik niet wachten tot ik bij de senioren mocht spelen. Ik was 16 toen ik bij de senioren mocht, wel 5e klasse maar dat vond ik een stuk leuker dan bij de jeugd.
pi_23720798
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:31 schreef sannydude het volgende:
nee ben nu senior

hoe heet je dan ?? maroun ken ik wel, daar speelt m'n broertje welles tegen
pi_23726819
Sander Spook. Jij? Ben niet zo bekend hoor Heb trouwens met broertje van maroun, tony in het team gezeten.
pi_23736123
Joost Hollak, maar dan heb je denk ik ook bij jorrit in het team gezeten
pi_23742636
juist klopt. *heeft goede herinneringen aan winst op jorrit* *grinnik modus*
pi_23742765
Ken je mij dan toevallig ook of niet?
pi_23752429
nope sorry ken je niet, mayb van gezicht wel ben je binnenkort nog een x op een toernooi ?
pi_23760458
Waarschijnlijk niet. Geen plannen iig. Kom bijna nooit meer bij mijn vereniging. Hoe heb je eigenlijk gespeeld?? Laatste wedstrijd vandaag toch?
pi_23800897
Vrijdag de laatste wedstrijd gespeeld, 6-4 verloren ik 1. Hadden 3 puntjes nodig voor handhaving.
Blij dat het nu ff over is. Op naar volgend seizoen. He Schieringen, hoop tot volgende seizoen. Kunnen we ff lekker vegen.

mp335
pi_23801563
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:52 schreef mental_remmy het volgende:

[..]

wat is er zo erg aan senior??? Ik weet nog toen ik bij de jeugd speelde kon ik niet wachten tot ik bij de senioren mocht spelen. Ik was 16 toen ik bij de senioren mocht, wel 5e klasse maar dat vond ik een stuk leuker dan bij de jeugd.
De reden dat ik het bij de senioren niet leuk vind, is omdat ik dat gepiel heel vervelend vind en verder is de drang om te winnen door de tegenstander ook een stuk minder. Ze willen wel, maar toch wat minder fanatiek. Ik hou van tafeltennis waarvan je echt druk bezig bent met aanvallende rally's, niet van die afwachtende speelstijlen. De snelheid die je in het landelijk tegen komt, is niet echt snel terug te vinden bij de senioren. Heb al wat potjes er op zitten, nog geen een met een beetje snelheid gezien.
pi_23844474
dan moet je hoger spelen bij de senioren wij zijn 4e geworden in de comp niet echt goed maja. zaterdag B toernooi @ Assen. Nog meer mensen die erheen gaan ? ik maak er een gezellig dagje van waar ik veelll bekenden weer is ga zien
pi_23845329
Ben nog gevraagd om te coachen op zondag, maar ben blij dat ik gezegd heb dat ik niet kon Het is toch weer 7 uur je bed uit om te coachen voor mensen die je niet echt mag. Ben blij dat ik dan in bed lig. iig veel succes en hoop natuurlijk te hopen dat je een A haalt. Laat maar horen als je tegen goede moet spelen, ben benieuwd of ik er nog wat ken. Het is idd ook zo dat je veel bekenden tegen komt. Ik heb ooit nog eens op mijn laatste toernooi met 20 man aan vrienden om me heen gestaan. Gaf een heerlijk gevoel . Jammer dat die tijd afgelopen is
pi_23849191
haha ik hoef zelf niet te spelen, ben al senior en m'n broertje gaat ook mee kijken maar die heeft al sinds de welpen een A dus we komen alleen voor het kijken en voor de gezelligheid, ken er zeker 100 mensen dus dat wordt wel gezellig
pi_23849326
woon je in de buurt van assen dan? Voor ons is het 2,5 uur rijden, heb ik er niet echt voor over
pi_23849850
euhm uurtje rijden, maar dat boeit me echt weinig. we gaan ook wel kijken bij de B in hoorn enz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')