abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 december 2004 @ 19:15:02 #151
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23903871
Vandaag naar t poldertoernooi in emmeloord geweest, niet ver gekomen maar heb lekker gespeeld en het was wel gezellig. Het was de eerste keer dat ik erheen ben geweest maar t was wel voor herhaling vatbaar.
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_23909726
wie heeft er gewonnen ?
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
  zondag 12 december 2004 @ 10:23:42 #153
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_23915349
Ik moet bekennen dat ik niet weet wie er gewonnen heeft , ik ben eerder naar huis gegaan, het was al 18.00 toend ekwart finales gespeeld moesten worden. Ik heb nadat ik uitgeschakeld was nog wel de verrichtingen van een vriend van mij in klasse g gevolgd, hij is bij de eerste 8 gekomen. Ik ben daarna naar huis gegaan om ik toch nog wel een aardig eindje moest rijden. En ik moest rond een uur of 1930 thuiswezen omdat ik nog bezoek verwachtte. Maar hetwas een leuk toernooi en heb tegen "onbekende spelers" gespeeld en dat is als ik een toernooi speel niet vaak t geval. IK kom dan vaak spelers tegen die ik ook in de competitie heb gehad en als ik een toernooi speel dan speel ik liever tegen onbekenden.
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_23918851
Ik speelde van de zomer heel vaak tafeltennis bij mijn oude basisschool met een vriend, maar nu niet meer.
pi_23925526
vandaag zijn de finales van de B meerkampen gespeeld, iemand nog gekeken toevallig ?
pi_23987479
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:30 schreef knalkoen het volgende:
vandaag zijn de finales van de B meerkampen gespeeld, iemand nog gekeken toevallig ?
Nee, dat was te ver weg. Zaterdag wel de in assen de finale gezien van Mathias.
Leuke wedstrijd.

mp335
pi_24048628
jah die heb ik ook nog gezien zaten paar leuke rally's bij maar vond het niet echt een topwedstrijd, te weinig spin over spin rally's
pi_24060430
Altijd te weinig van he. Ik wordt gek van die mietjes die niet durven aan te vallen, dan gaat de lol er ook snel af hoor. Lekker de beuk erin
pi_24072816
haha ze wilden wel aanvallen hoor, maar meestal was het opening punt
pi_24224343
nog mensen bij de 1/8 finale meerkampen geweest ?
pi_24225006
Het is kerst hoor
pi_24233003
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:19 schreef knalkoen het volgende:
nog mensen bij de 1/8 finale meerkampen geweest ?
Zekers, Tamar heeft de 1/4 gehaald :-D. Op naar Leimuiden.

Mp335
  maandag 27 december 2004 @ 18:30:53 #163
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_24239331
vandaag gekeken naar de indeling voor volgend seizoen en zoals t nu staat speel ik volgend jaar met mijn team 2 klasse b
pi_24239582
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:06 schreef mp335 het volgende:

[..]

Zekers, Tamar heeft de 1/4 gehaald :-D. Op naar Leimuiden.

Mp335
zie ik je daar wel jongens en meisjes junioren spelen daar in een aparte zaal dus mijn broertje was ook door bij de jongens junioren. in totaal wel 2 games verloren
pi_24259199
quote:
Op maandag 27 december 2004 18:30 schreef mental_remmy het volgende:
vandaag gekeken naar de indeling voor volgend seizoen en zoals t nu staat speel ik volgend jaar met mijn team 2 klasse b
Ja heb ik ook gezien. Tot ziens in BERGUM.
Weet je al waar jullie spelen?
pi_24259236
quote:
Op maandag 27 december 2004 18:45 schreef knalkoen het volgende:

[..]

zie ik je daar wel jongens en meisjes junioren spelen daar in een aparte zaal dus mijn broertje was ook door bij de jongens junioren. in totaal wel 2 games verloren
Zekers :-D
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:53:47 #167
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_24260662
dat hoor ik pas volgend jaar... Ik hoop dat ze het snel weten, ik laat t weten zodra er meer nieuws is en tot ziens in bergum Waarschijnlijk zullen we wel weer gelijk degraderen maar dat maakt mij niks uit, als ik maar lekker speel in deze klasse en ik kan tenminste zeggen dat ik 2e klasse heb gespeeld
pi_24464446
Over 2 weekjes is het zover! Heb voor het eerst in 7 jaar ook weer eens een nieuw batje aangeschaft. Zondag spelen we eerst nog even een toernooi, waar zo'n 20 man van onze club aan meedoen, dus wordt wel een gezellige boel. Hopelijk zijn we dan weer klaar voor de competitie. Speel zelf helaas weer 5e klasse, ondanks 80% winst daar vorig seizoen. Ik zou doorstromen naar een 4e klasse team, maar dat heeft een of andere bitch van de club voor me verpest. Had het graag een seizoen geprobeerd. Nog vervelender is dat er 2 man vanuit de 6e klasse nu bij ons team zijn gezet en degene met hoogste percentage uit ons team weg is, zodat het evenaren van het resultaat van vorig seizoen (p/d halen) nogal lastig wordt. Ach ja we zien wel hoe het loopt.
Please, find my happy place!
pi_24498287
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:58 schreef Essiepessie het volgende:
Over 2 weekjes is het zover! Heb voor het eerst in 7 jaar ook weer eens een nieuw batje aangeschaft. Zondag spelen we eerst nog even een toernooi, waar zo'n 20 man van onze club aan meedoen, dus wordt wel een gezellige boel. Hopelijk zijn we dan weer klaar voor de competitie. Speel zelf helaas weer 5e klasse, ondanks 80% winst daar vorig seizoen. Ik zou doorstromen naar een 4e klasse team, maar dat heeft een of andere bitch van de club voor me verpest. Had het graag een seizoen geprobeerd. Nog vervelender is dat er 2 man vanuit de 6e klasse nu bij ons team zijn gezet en degene met hoogste percentage uit ons team weg is, zodat het evenaren van het resultaat van vorig seizoen (p/d halen) nogal lastig wordt. Ach ja we zien wel hoe het loopt.
Zozo, 7 jaar met een batje, dat lukt mij niet eens :-D.
WElke klasse speel jij?

mp335
pi_24499075
Ik ben de clubkampioenschappen gister vergeten
  donderdag 13 januari 2005 @ 15:38:20 #171
111848 AMeijer
Mr Tafeltennis
pi_24548276
Toch ook maar ff geregistreerd, zie een aantal bekenden MP, Diedow, knalkoen... mental_remmy zit ik nog over na te denken of ik hem ken, kan zo niemand bedenken

Zal proberen het topic in de gaten te houden, wie weet kan ik nog eens wat nuttigs hier posten!

Groetjes Arnoud (FTTC (Franeker) en TTV Dokkum)
pi_24551218
Ik speel ook tafeltennis.

bij de jeugd is mijn hoogste landelijk C en bij de senioren (word je steeds slechter door de bar-instelling) heb ik 2e klasse gespeeld. speel nu 4e en speel bij

TTCV van Herwaarder uit Veghel. mooie club

www.nttb.nl/ttcv voor info
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:36:10 #173
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_24672062
Volgende week de eerste wedstrijd maar nu is al bekend dat we het heel moeilijk zullen krijgen Hoe weet je dat zo zullen jullie afvragen. Het zit zo: 1 van ons team ( de beste man) is per direct gestopt en dus moeten we elke wedstrijd met een invaller spelen, best wel jammer.
pi_24709357
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:36 schreef mental_remmy het volgende:
Volgende week de eerste wedstrijd maar nu is al bekend dat we het heel moeilijk zullen krijgen Hoe weet je dat zo zullen jullie afvragen. Het zit zo: 1 van ons team ( de beste man) is per direct gestopt en dus moeten we elke wedstrijd met een invaller spelen, best wel jammer.
Wat is Bul gestopt, waarom dat?

mp335
pi_24711155
Ging vandaag weer eens spelen tegen wat landelijk A spelers die ik ken bij hbc, een club om de hoek, overigens niet mijn eigen club. Na een half jaar van niet spelen op 2 trainingen na, sloeg ik alsnog veel terug en won ik ook nog *trots*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')