Nee, dat was te ver weg. Zaterdag wel de in assen de finale gezien van Mathias.quote:Op zondag 12 december 2004 19:30 schreef knalkoen het volgende:
vandaag zijn de finales van de B meerkampen gespeeld, iemand nog gekeken toevallig ?
Zekers, Tamar heeft de 1/4 gehaald :-D. Op naar Leimuiden.quote:Op zondag 26 december 2004 22:19 schreef knalkoen het volgende:
nog mensen bij de 1/8 finale meerkampen geweest ?
zie ik je daar welquote:Op maandag 27 december 2004 12:06 schreef mp335 het volgende:
[..]
Zekers, Tamar heeft de 1/4 gehaald :-D. Op naar Leimuiden.
Mp335
Ja heb ik ook gezien. Tot ziens in BERGUM.quote:Op maandag 27 december 2004 18:30 schreef mental_remmy het volgende:
vandaag gekeken naar de indeling voor volgend seizoen en zoals t nu staat speel ik volgend jaar met mijn team 2 klasse b![]()
![]()
Zekers :-Dquote:Op maandag 27 december 2004 18:45 schreef knalkoen het volgende:
[..]
zie ik je daar weljongens en meisjes junioren spelen daar in een aparte zaal dus
mijn broertje was ook door bij de jongens junioren. in totaal wel 2 games verloren
Zozo, 7 jaar met een batje, dat lukt mij niet eens :-D.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:58 schreef Essiepessie het volgende:
Over 2 weekjes is het zover! Heb voor het eerst in 7 jaar ook weer eens een nieuw batje aangeschaft.Zondag spelen we eerst nog even een toernooi, waar zo'n 20 man van onze club aan meedoen, dus wordt wel een gezellige boel. Hopelijk zijn we dan weer klaar voor de competitie. Speel zelf helaas weer 5e klasse, ondanks 80% winst daar vorig seizoen. Ik zou doorstromen naar een 4e klasse team, maar dat heeft een of andere bitch van de club voor me verpest.
Had het graag een seizoen geprobeerd. Nog vervelender is dat er 2 man vanuit de 6e klasse nu bij ons team zijn gezet en degene met hoogste percentage uit ons team weg is, zodat het evenaren van het resultaat van vorig seizoen (p/d halen) nogal lastig wordt. Ach ja we zien wel hoe het loopt.
Wat is Bul gestopt, waarom dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:36 schreef mental_remmy het volgende:
Volgende week de eerste wedstrijd maar nu is al bekend dat we het heel moeilijk zullen krijgen Hoe weet je dat zo zullen jullie afvragen. Het zit zo: 1 van ons team ( de beste man) is per direct gestopt en dus moeten we elke wedstrijd met een invaller spelen, best wel jammer.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |