FC Thun?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:07 schreef nik2043 het volgende:
was er niet een buitenlandse club die interesse in hem had, en ook nog eens iets van 9 (!!) miljoen wilde betalen?
Barcelona had toch interesse ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:07 schreef nik2043 het volgende:
was er niet een buitenlandse club die interesse in hem had, en ook nog eens iets van 9 (!!) miljoen wilde betalen?
Waarom kan hij niet vrijuit spelen volgens jou?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Naar het buitenland gaan lijkt me de beste oplossing, dan zullen we snel weer een goede Johnny zien. Hij kan niet vrijuit voetballen bij Ajax en ik denk dat dat er ook niet meer inzit.
Nee.quote:Op zondag 25 september 2005 00:21 schreef Suijk het volgende:
Ken het programma niet, maar is dat live dan?
dat meen je niet, was hij bij Paulquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Hij was vanavond live bij Paul de Leeuw terwijl zijn ploeg aan het voetballen was. Geschorst of niet, ik vind dat je dan uit teamgeest op de tribune moet zitten en niet in een show moet gaan staan![]()
Yups.quote:Op zondag 25 september 2005 00:21 schreef Suijk het volgende:
Ken het programma niet, maar is dat live dan?
Das ook best belangrijk en nuttig natuurlijk!quote:Op zondag 25 september 2005 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Hij moest een meisje voordoen hoe je een lobje moest maken.
jaa, en op maandag de herhalingquote:Op zondag 25 september 2005 00:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee.
Oh, volgens Golfer is dat programma wel live.
Het is echt live, want Bluezz en ik kijken altijd de live-beelden ook nog eens na de uitzending verder op de after-party op Internet.quote:Op zondag 25 september 2005 00:37 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is het niet live, als ik die reacties in het gastenboek zo lees. Een cameraman (?) is blij dat zijn beelden zijn gebruikt, hoe kan hij dat al weten? En Paul zou op vakantie zijn ofzo op dit moment.
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef Ricky_ het volgende:
Hehe, en dan die positieve reacties in het begin van dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |