quote:Meneer? Je mag wel Speed zeggen hoor.
Op vrijdag 13 februari 2004 23:01 schreef Luizao het volgende:
Basisplaats ga weg man.. die kerel speelt net weer een paar goede wedstrijden in t eerste van ajax.. en meneer denkt dat die dan maar meteen basisplaats verdiend in het nederlands elftal..
Let op mijn woorden. Die krijgt een passis plaats Dat kakkerlakken en lampies dat niet zo zien zitten verbaast mij niets
quote:Oh, ik zie het wel zitten hoor, Heitinga is een hele goede speler die goed is terug gekomen van zijn blessure.
Op zaterdag 14 februari 2004 09:20 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Meneer? Je mag wel Speed zeggen hoor.
Let op mijn woorden. Die krijgt een passis plaats
Dat kakkerlakken en lampies dat niet zo zien zitten verbaast mij niets
dat is al jaren bekend bij de insiders.
krijgt elk broekkie hier een eigen topic
*slotje*
quote:Nee, je moet minstens international zijn voor een eigen topic, maar daar moet je wel iets over de speler zelf melden. Dit topic blijft gewoon open
Op zaterdag 14 februari 2004 11:07 schreef hoi_mensen het volgende:
hier komt dalijk slotje op dat de ridder topic en colin topic werd ook geslotenkrijgt elk broekkie hier een eigen topic
*slotje*
quote:Nu Heitinga fit is en dit niveau haalt, Trabelsi blijft, kan Grygera wel eens de verkoop in.
Op zaterdag 14 februari 2004 11:25 schreef methodmich het volgende:
John zal wel aanvoerder van Ajax worden ook, als Rafael weg is. Bij Jong Oranje was ie ook al captain op het WK voor jeugdteams, hoewel hij bij lange niet de oudste was en ook helemaal niet zoveel ervaring had. Kwam omdat hij toen al als pure prof leefde. Hij zal nooit rondjes afsnijden, zoals Raffie.
quote:Dus we houden Grygera.
Op zaterdag 14 februari 2004 11:30 schreef WaStEd het volgende:[..]
Nu Heitinga fit is en dit niveau haalt, Trabelsi blijft, kan Grygera wel eens de verkoop in.
quote:oh
Op zaterdag 14 februari 2004 11:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nee, je moet minstens international zijn voor een eigen topic, maar daar moet je wel iets over de speler zelf melden. Dit topic blijft gewoon open
PS: als hij een basisplaats krijgt kan hij zich bewijzen
dus alle jonkies moeten deze wedstrijd basisplaats krijgen ( is toch maar oefenwedstrijd )
en dan kunnen ze zich bewijzen
quote:Wel met je eens, maar dat moet natuurlijk niet ten koste van alles gaan...
Op zaterdag 14 februari 2004 11:40 schreef hoi_mensen het volgende:
PS: als hij een basisplaats krijgt kan hij zich bewijzen
dus alle jonkies moeten deze wedstrijd basisplaats krijgen ( is toch maar oefenwedstrijd )
en dan kunnen ze zich bewijzen
en dan robben voor overmars
en heitinga voor F.de Boer
maar persoonlijk denk ik dat robben en heitinga invallen
quote:Misschien wel handig op een aantal vaste voorwaarden op te nemen in de FQA van voetbal.
Op zaterdag 14 februari 2004 11:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nee, je moet minstens international zijn voor een eigen topic, maar daar moet je wel iets over de speler zelf melden. Dit topic blijft gewoon open
quote:Helemaal mee eens
Op zaterdag 14 februari 2004 11:45 schreef hoi_mensen het volgende:
sneijder en van der vaart hebben al basis plaatsen dan robben voor overmars
en heitinga voor F.de Boer
quote:Ook mee eens, om van te kotsen toch.
maar persoonlijk denk ik dat robben en heitinga invallen
quote:Advocaat laat z'n losers graag meedelen in zijn succes van een nieuw contract.
Op zaterdag 14 februari 2004 11:54 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Helemaal mee eens
[..]Ook mee eens, om van te kotsen toch.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 09:53 schreef mitt het volgende:
Heitinga wordt de nieuwe leider van Ajax en Oranje.dat is al jaren bekend bij de insiders.
En Alain Villafuerte wordt de nieuwe keeper.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 12:57 schreef Hedgehog het volgende:
Waar moet het met Nederland naar toe als spelers als Heijtinga tegenwoordig al opgeroepen worden vcoor het Nederlands elftal? Je kunt nog 50 van dit soort spelers vinden in de goudengidsdivisie. Zal wel komen omdat hij van Ajax komt
Leukste post sinds jaren, helemaal als het niet ironisch is.
quote:wie moeten we dan op die positie zetten F.de Boer
Waar moet het met Nederland naar toe als spelers als Heijtinga tegenwoordig al opgeroepen worden vcoor het Nederlands elftal? Je kunt nog 50 van dit soort spelers vinden in de goudengidsdivisie. Zal wel komen omdat hij van Ajax komt
quote:
TM67 gaat vast en zeker weer Discovery kijken om 2300u.
quote:Ja - het is nogal saai en voorspelbaar om iedere zondag Jack van Gelder uit de aars van weer een andere Ajacied te zien lebberen
Op zondag 15 februari 2004 19:50 schreef Speed1971 het volgende:
En vanavond is onze nieuwe ster en Oranje-debutant te bewonderen in Studio VoetbalTM67 gaat vast en zeker weer Discovery kijken om 2300u.
quote:Bijna net zo saai en voorspelbaar als jij met je reactie`s
Op zondag 15 februari 2004 19:57 schreef SCH het volgende:[..]
Ja - het is nogal saai en voorspelbaar om iedere zondag Jack van Gelder uit de aars van weer een andere Ajacied te zien lebberen
quote:Meen je dat nou?
Op zondag 15 februari 2004 20:00 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Bijna net zo saai en voorspelbaar als jij met je reactie`s
Iedere zichzelf respecterende redactie zal geen 2 x achter elkaar iemand van dezelfde club uitnodigen.
quote:p.s lees je je eigen reacties in de PSV en Feyenoord-topics wel eens terug?
Op zondag 15 februari 2004 20:00 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Bijna net zo saai en voorspelbaar als jij met je reactie`s
quote:Nope, BVO op C+, waar men wel kritisch durft te kijken naar bepaalde zaken
Op zondag 15 februari 2004 19:50 schreef Speed1971 het volgende:
En vanavond is onze nieuwe ster en Oranje-debutant te bewonderen in Studio VoetbalTM67 gaat vast en zeker weer Discovery kijken om 2300u.
quote:Gut een omkijker....
Op zondag 15 februari 2004 20:05 schreef SCH het volgende:[..]
p.s lees je je eigen reacties in de PSV en Feyenoord-topics wel eens terug?
quote:..........
Op zondag 15 februari 2004 20:03 schreef SCH het volgende:[..]
Meen je dat nou?
Iedere zichzelf respecterende redactie zal geen 2 x achter elkaar iemand van dezelfde club uitnodigen.
hij was er niet........
quote:Ja na die pass tegen PSV kan je niet anders concluderen he
Op maandag 16 februari 2004 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik geef het toe: hij heeft meer in zich en laat meer zien dan ik verwacht had. Goede zaak voor het NL voetbal!
Ik geloof dat een Feyenoorder toch wel de allerlaatste is die mag lachen over falende verdedigersquote:Op donderdag 22 september 2005 10:57 schreef Le-proffesseur het volgende:
Heerlijk om zo'n topic terug te lezen....hahahaha![]()
Heb zo'n idee dat zelfs zijn eigen supporters hem nu een stuk minder lof toejuichen..![]()
Wij zijn geen feyenoordquote:Op donderdag 22 september 2005 10:57 schreef Le-proffesseur het volgende:
Heb zo'n idee dat zelfs zijn eigen supporters hem nu een stuk minder lof toejuichen..![]()
Vandaar dat ie een paar maanden geleden nog een overduidelijke basisplaats had.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:59 schreef Dos37 het volgende:
Dit is echt gewoon de slechtste speler van Ajax in jaren. Keer op keer blijkt dat hij het niveau niet aankan en hij schuift het zelf op dat ie niet in vorm is. Word nou maar wakker je bent niet goed genoeg ga maar na de GGD
toen draaide ajax gewoon beter. Nu het slecht gaat loopt ie alleen maar in de weg.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vandaar dat ie een paar maanden geleden nog een overduidelijke basisplaats had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |