abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30830501
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef Ricky_ het volgende:
Hehe, en dan die positieve reacties in het begin van dit topic
Ik zat daar ook bij.
Maar hij is gewoon heel erg terug gezakt
pi_30830681
Die jongen zou gelijk opleven bij een club uit het buitenland, net als Rafael. Het lijkt me niet onlogisch als hij verkast in de winterstop.
That's all folks!
pi_30832321
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:45 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik geloof dat een Feyenoorder toch wel de allerlaatste is die mag lachen over falende verdedigers
Doe mijn best!!
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_30832457
Echt zo jammer he. Hij mist gewoon echt elke vorm van zelfvertrouwen op de een of andere manier en dan kom je in een neerwaartse spiraal terecht...

Ik denk ook dat het voor hem zelf beter is om te gaan. Misschien de Spurs of zo, lijkt me wel een cluppie voor hem eigenlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30833926
Wat is er toch met hem aan de hand? Het lag dus niet aan Koeman, maar waaraan dan wel?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30833981
Zelfvertrouwen.

Als hij bij een club vast in de basis mag beginnen zonder druk komt het goed denk ik. Maar die kans kan hij bij Ajax niet krijgen, omdat een fout al fataal kan zijn.
pi_30834010
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Wat is er toch met hem aan de hand? Het lag dus niet aan Koeman, maar waaraan dan wel?
Hij is gewoon niet goed genoeg als centrale verdediger, punt.
pi_30834242
Dat is vreemd hoor Radegast, want dat heeft hij toch vaak genoeg wel bekwaam gedaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_30834476
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Dat is vreemd hoor Radegast, want dat heeft hij toch vaak genoeg wel bekwaam gedaan.
Alle wedstrijden die hij samen met Nigel de Jong in het centrum begon, ik hield mijn hart vast.
Die onzekerheid bij Johnny, het is niet iets van de laatste tijd hoor. Denk maar eens terug aan de wedstrijden vorig jaar tegen bijvoorbeeld Munchen, Tel-Aviv. Of Heerenveen uit in 2004.

Hij kan zich beter gaan richten op het middenveld, zoals hij met Oranje tegen Engeland speelde. Anders zie ik voor hem weinig toekomst bij Ajax.
pi_30834613
Oeps... helemaal vergeten om Heitinga te bedanken van gisteravond.

Dank je wel Johny
pi_30834911
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

Alle wedstrijden die hij samen met Nigel de Jong in het centrum begon, ik hield mijn hart vast.
Die onzekerheid bij Johnny, het is niet iets van de laatste tijd hoor. Denk maar eens terug aan de wedstrijden vorig jaar tegen bijvoorbeeld Munchen, Tel-Aviv. Of Heerenveen uit in 2004.

Hij kan zich beter gaan richten op het middenveld, zoals hij met Oranje tegen Engeland speelde. Anders zie ik voor hem weinig toekomst bij Ajax.
Na het EK begon het ongeveer.
www.thuisuiteten.nl
pi_30835047
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Na het EK begon het ongeveer.
Na de rode kaart tegen Tsjechie is het helemaal fout gegaan met hem.

Zelf het ik het idee dat het allemaal begonnen is bij de 4-1 nederlaag tegen Heerenveen, eind februari 2004. Was hij toen niet voor het eerst aanvoerder, omdat Raffie toen afwezig was?
pi_30835178
Dat weet ik niet precies meer. Zeker is dat Johnny net zo hard is gevallen als hij gestegen is.
www.thuisuiteten.nl
pi_30835777
Kan Ajax hem niet beter tot de winterstop verhuren aan een club als Twente, Heerenveen of Nac?
Misschien krijgt hij als hij daar elke wedstrijd speelt weer vertrouwen in zich zelf. Dat lijkt me de beste oplossing. Want van op de bank zitten word hij ook niet beter.
pi_30836100
Ik denk dat er zelf niks in ziet
pi_30836126
Op de bank blijven zitten wel dan?
pi_30836177
Hij kan naar Ado toe komen We zoeken nog wel een verdediger en een aanvaller !
pi_30840826
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op de bank blijven zitten wel dan?
Ik denk niet dat hij het type is om een stap terug te doen
pi_30855369
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij het type is om een stap terug te doen
Daar zit nu net het probleem van Johnny.. Volgens mij gelooft hij het zelf ook nog niet ..dat zijn ster dalende is.. of wil hij er nog niet aan toegeven..
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_30855416
Dan verkiest 'ie zeker het buitenland ipv Nederland.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30855739
Erg domme voetballer die Heitinga, past ook wel in het topic overschatte voetballer....
volgende wedstrijden:
pi_30855825
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:28 schreef supertux het volgende:
ik hoop dat ie zaterdag weer speelt..
Hij is met rood van het veld gegaan, dus geschorst. Ik neem dat die schorsing gelijk van kracht wordt.
De vraag is eerder wie Blind moet gaan opstellen wanneer Grygera nog niet is hersteld. De Ajax-website noemt Juanfran als optie, maar die speelt op dezelfde plek als Emanuelson.
pi_30855831
Naar het buitenland gaan lijkt me de beste oplossing, dan zullen we snel weer een goede Johnny zien. Hij kan niet vrijuit voetballen bij Ajax en ik denk dat dat er ook niet meer inzit.
That's all folks!
pi_30856884
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Naar het buitenland gaan lijkt me de beste oplossing, dan zullen we snel weer een goede Johnny zien.
En zitten wij ons weer te verbijten......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30857011
was er niet een buitenlandse club die interesse in hem had, en ook nog eens iets van 9 (!!) miljoen wilde betalen?
Damn! We're in a tight spot!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')