Ik zat daar ook bij.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef Ricky_ het volgende:
Hehe, en dan die positieve reacties in het begin van dit topic
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik geloof dat een Feyenoorder toch wel de allerlaatste is die mag lachen over falende verdedigers
Hij is gewoon niet goed genoeg als centrale verdediger, punt.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Wat is er toch met hem aan de hand? Het lag dus niet aan Koeman, maar waaraan dan wel?
Alle wedstrijden die hij samen met Nigel de Jong in het centrum begon, ik hield mijn hart vast.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Dat is vreemd hoor Radegast, want dat heeft hij toch vaak genoeg wel bekwaam gedaan.
Na het EK begon het ongeveer.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alle wedstrijden die hij samen met Nigel de Jong in het centrum begon, ik hield mijn hart vast.
Die onzekerheid bij Johnny, het is niet iets van de laatste tijd hoor. Denk maar eens terug aan de wedstrijden vorig jaar tegen bijvoorbeeld Munchen, Tel-Aviv. Of Heerenveen uit in 2004.
Hij kan zich beter gaan richten op het middenveld, zoals hij met Oranje tegen Engeland speelde. Anders zie ik voor hem weinig toekomst bij Ajax.
Na de rode kaart tegen Tsjechie is het helemaal fout gegaan met hem.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Na het EK begon het ongeveer.
Ik denk niet dat hij het type is om een stap terug te doenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op de bank blijven zitten wel dan?
Daar zit nu net het probleem van Johnny.. Volgens mij gelooft hij het zelf ook nog niet ..dat zijn ster dalende is.. of wil hij er nog niet aan toegeven..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het type is om een stap terug te doen
Hij is met rood van het veld gegaan, dus geschorst. Ik neem dat die schorsing gelijk van kracht wordt.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:28 schreef supertux het volgende:
ik hoop dat ie zaterdag weer speelt..
En zitten wij ons weer te verbijten......quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Naar het buitenland gaan lijkt me de beste oplossing, dan zullen we snel weer een goede Johnny zien.
FC Thun?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:07 schreef nik2043 het volgende:
was er niet een buitenlandse club die interesse in hem had, en ook nog eens iets van 9 (!!) miljoen wilde betalen?
Barcelona had toch interesse ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:07 schreef nik2043 het volgende:
was er niet een buitenlandse club die interesse in hem had, en ook nog eens iets van 9 (!!) miljoen wilde betalen?
Waarom kan hij niet vrijuit spelen volgens jou?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Naar het buitenland gaan lijkt me de beste oplossing, dan zullen we snel weer een goede Johnny zien. Hij kan niet vrijuit voetballen bij Ajax en ik denk dat dat er ook niet meer inzit.
Nee.quote:Op zondag 25 september 2005 00:21 schreef Suijk het volgende:
Ken het programma niet, maar is dat live dan?
dat meen je niet, was hij bij Paulquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Hij was vanavond live bij Paul de Leeuw terwijl zijn ploeg aan het voetballen was. Geschorst of niet, ik vind dat je dan uit teamgeest op de tribune moet zitten en niet in een show moet gaan staan![]()
Yups.quote:Op zondag 25 september 2005 00:21 schreef Suijk het volgende:
Ken het programma niet, maar is dat live dan?
Das ook best belangrijk en nuttig natuurlijk!quote:Op zondag 25 september 2005 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Hij moest een meisje voordoen hoe je een lobje moest maken.
jaa, en op maandag de herhalingquote:Op zondag 25 september 2005 00:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee.
Oh, volgens Golfer is dat programma wel live.
Het is echt live, want Bluezz en ik kijken altijd de live-beelden ook nog eens na de uitzending verder op de after-party op Internet.quote:Op zondag 25 september 2005 00:37 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is het niet live, als ik die reacties in het gastenboek zo lees. Een cameraman (?) is blij dat zijn beelden zijn gebruikt, hoe kan hij dat al weten? En Paul zou op vakantie zijn ofzo op dit moment.
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef Ricky_ het volgende:
Hehe, en dan die positieve reacties in het begin van dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |