Sidekick eat your heart out!
quote:uberLOL
Op zondag 8 februari 2004 23:04 schreef pberends het volgende:
Wouter Bos noemde denet in het tv-programma "Het geluk van Nederland" dat de PvdA meer dan welke andere partij dan ook schuldige is aan het (gedeeltelijk) mislukken van integratie.Sidekick eat your heart out!
quote:en daar heeft ie volledig gelijk in.....
Wouter Bos noemde denet in het tv-programma "Het geluk van Nederland" dat de PvdA meer dan welke andere partij dan ook schuldige is aan het (gedeeltelijk) mislukken van integratie.Sidekick eat your heart out!
quote:De enige dat ik dit zeg:
Op zondag 8 februari 2004 23:06 schreef Kaalhei het volgende:
Juistem
Hij heeft het begrepen.
Wouter Bos
quote:goh, is het nu eindelijk tot hun door gedrongen? Pim Fortuyn had ze daar volgens mij vroeger al op geattendeerd.
quote:nee,op zijn babytje..
Op zondag 8 februari 2004 23:07 schreef Toad het volgende:
en nu gaan we wél wouter stemmen?
quote:Nee het ging er mij om dat Sidekick predikt dat de PvdA niet de hoofdschuldige is aan het falen van integratie. En dat zegt een van Sidekick's favoriete politici nu wel.
Op zondag 8 februari 2004 23:07 schreef Toad het volgende:
en nu gaan we wél wouter stemmen?
quote:De politieke partijen die de afgelopen jaren regeringsverantwoordelijkheid hebben gedragen hebben dit al lang en breed de afgelopen twee jaar gedaan. Ook de PvdA.
Op zondag 8 februari 2004 23:07 schreef JohnDope het volgende:[..]
goh, is het nu eindelijk tot hun door gedrongen? Pim Fortuyn had ze daar volgens mij vroeger al op geattendeerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 08-02-2004 23:11]
quote:Alleen nu hoofdschuldige.
Op zondag 8 februari 2004 23:10 schreef Toad het volgende:[..]
De politieke partijen die de afgelopen jaren regeringsverantwoordelijkheid hebben gedragen hebben dit al lang en breed de afgelopen twee jaar gedaan. Ook de PvdA.
quote:Programma van Geluk van Nederland staat morgen denk ik wel online.
Op zondag 8 februari 2004 23:11 schreef SCH het volgende:
Citeer de tekst even pberends, van bron graag. Ik ken jouw manier van weergeven een beetje.
quote:Hm, jammer.
Op zondag 8 februari 2004 23:09 schreef pberends het volgende:[..]
Nee het ging er mij om dat Sidekick predikt dat de PvdA niet de hoofdschuldige is aan het falen van integratie. En dat zegt een van Sidekick's favoriete politici nu wel.
quote:volgens mij zit je nu uit je nek te lullen, ik heb het ze tenminste nog nooit horen zeggen.
Op zondag 8 februari 2004 23:10 schreef Toad het volgende:[..]
De politieke partijen die de afgelopen jaren regeringsverantwoordelijkheid hebben gedragen hebben dit al lang en breed de afgelopen twee jaar gedaan. Ook de PvdA.
V.
quote:Nu hij de waarheid onder ogen ziet wel.
Op zondag 8 februari 2004 23:12 schreef gelly het volgende:
Nu is Bos ineens wel geloofwaardig ?
en ook de peilingen heeft gezien
quote:Als het echt nieuws was, werd het wel ergens gemeld.
Op zondag 8 februari 2004 23:11 schreef pberends het volgende:[..]
Programma van Geluk van Nederland staat morgen denk ik wel online.
Ik hoor dit al voor de zoveelste keer van Bos, dus wat is je punt?
quote:Vergeet zijn " lekkere kontje" niet.
Op zondag 8 februari 2004 23:13 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Nu hij de waarheid onder ogen ziet wel.
en ook de peilingen heeft gezien
(Iemand Nederland 3 aanstaan?)
[Dit bericht is gewijzigd door Bauhaus op 08-02-2004 23:16]
quote:Ach, ben je weer op een slotje aan het azen nu het onderwerp je niet bevalt?
Op zondag 8 februari 2004 23:13 schreef SCH het volgende:[..]
Als het echt nieuws was, werd het wel ergens gemeld.
Vooralsnog houdt ik een slag om de arm bij mensen als Wouter Bos. Eenmaal aan de macht ontpoppen ze zich al snel als een Wolf in schaapskleren.
quote:Oh, als het al zo vaak gezegd zou zijn, waarom lees ik dat hier dan nooit?
Op zondag 8 februari 2004 23:13 schreef SCH het volgende:[..]
Als het echt nieuws was, werd het wel ergens gemeld.
quote:Nee Wouter Bos zegt het, dat is toch 'jullie' leider van de PvdA. Waarom accepteer je dat als PvdA'er dan niet. Hypocriet hoor, gaan jullie bij de volgende ledenvergadering hem afzetten omdat hij liegt?
Op zondag 8 februari 2004 23:11 schreef Toad het volgende:[..]
Hm, jammer.
Of de PvdA hoofdschuldige is weet ik niet. Niet alleen onder Paars zijn volgens mij problemen ontstaan. Maar dat de PvdA problemen heeft laten liggen m.b.t. integratie is een feit.
quote:Is dat echt zo interessant? De oplossingen voor deze problemen ben ik veel meer geinteresseerd in. Kennelijk velen niet meer tegenwoordig.
Op zondag 8 februari 2004 23:11 schreef AchJa het volgende:[..]
Alleen nu hoofdschuldige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |