Kickboxen effectiever om massa aan te zetten dan krachttraing. Sure kiddo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:54 schreef Configuratiescherm het volgende:
Trouwens als je iets aan wilt komen dan raad ik je aan om te gaan kickboxen, kilo's vliegen er aan. Is veel intensiever dan gewoon fitness.
En is je urine donker?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:53 schreef xxDian het volgende:
Ik ben ook echt veels te licht
- 1.63
- 34 kg
- 14
Ben bang dat ik een lintworm heb en trouwens mijn poep is heeeel licht van kleur
Onzin, ik zit in de meest onmogelijke ploegendiensten (per uur van de dag 2 starttijdenquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:50 schreef Alsgeenander het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca, dus dat is vrijwel onmogelijk..
Nog iemand die een post van twee jaar terug gaat quotenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Onzin, ik zit in de meest onmogelijke ploegendiensten (per uur van de dag 2 starttijden)
En ik eet gewoon elke dag hetzelfde behalve me avondeten dat varieert elke dag. Niet in dezelfde volgorde maar het kan makkelijk, alleen je moet er misschien een klein beetje moeite voor doen.
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nog iemand die een post van twee jaar terug gaat quoten![]()
Voor mij was de post nieuw newbie (ik heb fucking 2 keer zoveel gepost als jou man).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nog iemand die een post van twee jaar terug gaat quoten![]()
Ik ben 15 kilo aangekomen ondertussen, vooral door structureel meer te eten, niet alleen meer maar ook regelmatiger (om de 2 uur). Eet soms wel schandalig veel, zo'n 4000kcal. Maar 3000-3500 is opzich voldoende om aan te komen, gaat het alleen minder snel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:53 schreef YoWilly het volgende:
Ik schop dit (oude) topic weer even omhoog. Gewoon omdat ik benieuwd ben hoe het nu met de mensen (waaronder TS) gaat die toendertijd (2004 - 2006) ondergewicht hadden.
Zijn jullie inmiddels al wat aangekomen? En zo ja, hoeveel wegen jullie nu en hoe hebben jullie dat uiteindelijk voor elkaar gekregen?
Is dat door structueel meer te gaan eten?
Meer te gaan sporten? (fitness)
Een combinatie van die 2?
Of zijn jullie misschien nog steeds "magertjes"?
Ik weet niet of de users nu nog actief zijn op FOK! maar dat zullen we wel zien.
Ik ben zelf 1.85 en 70 klio. Dit is naar mijn mening ook te weinig.
Sinds een paar dagen ben ik ook op zoek naar wat voedingsschema's die mij wat inzicht kunnen geven van wat ik ongeveer moet eten om aan de +/- 3000 calorieen te komen.
Ik ben in ieder geval tot de conclusie gekomen dat ik flink meer moet gaan eten dan dat ik nu doe.![]()
En ik maar zeggen "ik kan eten wat ik wil maar kom geen gram aan"Maar dat zal ook niet gebeuren als ik rond de 1800-2000 calorieen per dag blijf hangen
![]()
Dat wordt vreten!!!!!
Binnenkort ook maar eens een sportschool opzoeken voor de nodige spiertjes...... 'k zal d'r niet slechter van worden![]()
En inmiddels is het rond de 75kg. Soms minder, soms richting de 80kgquote:Op maandag 21 juni 2004 00:40 schreef RemCOW het volgende:
Sinds ik op kamers woon ben ik redelijk aangekomen. Maargoed, ik moest ook nog in de breedte groeien. Op mijn 16e was ik rond de 55kg. Inmiddels is dat bijna 70kg. Ik ben nu 20 en nog steeds 1.85. Fitness helpt zeker voor breedte in de schouders en meer eetlust.
Neem dan van die suikernoten, als ze toch niet clean willen aankomenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:15 schreef ivosnivo het volgende:
Neem een zak ongezoute pinda's mee en dwing jezelf die leeg te eten. Zit je zo weer op gewicht.
Je altvleesklier wordt zo getrickerd om te werken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:15 schreef ivosnivo het volgende:
Misschien kauwgom kauwen? Ik krijg dan meteen gerommel in me maag. Terwijl ik dat normaal nooit heb.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:54 schreef Configuratiescherm het volgende:
Trouwens als je iets aan wilt komen dan raad ik je aan om te gaan kickboxen, kilo's vliegen er aan. Is veel intensiever dan gewoon fitness.
Duh, je kunt dus juist goed aankomen door een goede combinatie van voldoende goede voeding en de juiste sport. Fitness is daar uitermate geschikt voor. Als je hoofdzakelijk met gewichten werkt en de cardio miniem dan kom je zeker te weten aan. In de tijd dat ik fitnesste woog ik 9 kilo zwaarder dan nu.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:31 schreef Farenji het volgende:
Dus je wil aankomen maar blijft wel 3 keer per week fitnessen? Tja....
Fabeltjes. 's ochtends veel eten en probeer om de twee uur wat naar binnen te werken. Ook voor het slapen gaan. Patat / chips eten is niet alleen ongezond, je krijgt er ook geen spieren van.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:03 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, ik ben 1,84 en weeg ongeveer 65.
Op zich is dat nie té dun maar een beetje meer vet hier en daar mag wel vind ik, helemaal omdat ik ook fitness 3x per week (vooral conditie, maar ook krachttraining) en daardoor zou het beter zijn als ik iets zwaarder was
Maar echt wat ik ook eet ik kom geen gram aaner is een periode geweest dat ik wel 5/6 keer per week patat at (niet als avond eten, maar gewoon 's middags ofzo) en eet ook iets van 10 boterhammen per dag mét boter en met beleg dat minimaal de hele boterham overdekt
.
Afvallen is moeilijk, maar aankomen net zo![]()
waar koop je eiwitshakes en hoeveel ben je er per dag aan kwijt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:04 schreef Dsquared2 het volgende:
PFFF, zo moeilijk is het allemaal toch niet...
Basisregel 1; Train veel!
Basisregel 2; Eet veel!
Basisregel 3; Rust veel!
Pak gewoon Eiwitshakes erbij. Eet brintapap. Slaap en train veel.
Creatine heb je in het begin helemaal niet nodig. Weight gainer idem dito.
Drink Goede morgen vloeibaar ontbijt. 3 pakken staan bijna gelijk aan 2500 kcal.Wat je de rest van de dag eet zou je dan al als een extra toevoeging kunnen zien.
Ik kom dagelijks op 4000 kcal uit. Weeg nu 78 kilo bij een lengte van 1,84 meter.
Ik ben in 4 maanden tijd 10 kilo aangekomen. Alleen maar door bovenstaande verhaaltje.
Jij zal het weten jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Fabeltjes. 's ochtends veel eten en probeer om de twee uur wat naar binnen te werken. Ook voor het slapen gaan. Patat / chips eten is niet alleen ongezond, je krijgt er ook geen spieren van.
Ik wil wedden dat jij en velen anderen hier niet aan de dagelijkse hoeveelheid calorieën komt. Indien je niet weet hoeveel je moet hebben en je bent ze niet aan het tellen, zul je NOOIT het gewenste resultaat bereiken: zwaarder worden.
Op internet. Zoek maar iets leuks uit via google.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:22 schreef roburt het volgende:
[..]
waar koop je eiwitshakes en hoeveel ben je er per dag aan kwijt?
Hoe weet hij nou of ik niet genoeg calorieën binnen krijg, want dat krijg ik namelijk welquote:
Zolang je meer calorieen eet dan jouw lichaam nodig heeft en niet overdreven veel cardio doet kom je geheid aan. Als dat niet het geval is is er lichamelijk iets niet in orde en zou ik maar ns bij de dokter infomeren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef TwyLight het volgende:
Ja ok, maar dat doe ik nu ook al lang niet meer.
Het ging meer om een beeld te vormen dat ook al eet ik zoveel vet ik nog geen gram aankom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |