abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:53:38 #241
139835 Configuratiescherm
voor alle schermen
pi_39518356
www.CHEAPCAT.nl // Community for Art, Music & Lifestyle!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:54:18 #242
139835 Configuratiescherm
voor alle schermen
pi_39518377
Trouwens als je iets aan wilt komen dan raad ik je aan om te gaan kickboxen, kilo's vliegen er aan. Is veel intensiever dan gewoon fitness.
www.CHEAPCAT.nl // Community for Art, Music & Lifestyle!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:50:28 #243
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_39520167
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:54 schreef Configuratiescherm het volgende:
Trouwens als je iets aan wilt komen dan raad ik je aan om te gaan kickboxen, kilo's vliegen er aan. Is veel intensiever dan gewoon fitness.
Kickboxen effectiever om massa aan te zetten dan krachttraing. Sure kiddo.

Ga je je nog maar eens even inlezen wanneer precies hypertrofie zal optreden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_39520303
Goddome ik lig hier onder de stoel van het lachen als ik de reacties van afgelopen 3 dagen lees
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:10:05 #245
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_39520839
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:11:39 #246
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_39520883
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 17:53 schreef xxDian het volgende:
Ik ben ook echt veels te licht
- 1.63
- 34 kg
- 14

Ben bang dat ik een lintworm heb en trouwens mijn poep is heeeel licht van kleur
En is je urine donker?
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:20:51 #247
140141 ivosnivo
pi_39521199
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 11:50 schreef Alsgeenander het volgende:

[..]

Ik werk in de horeca, dus dat is vrijwel onmogelijk..
Onzin, ik zit in de meest onmogelijke ploegendiensten (per uur van de dag 2 starttijden )
En ik eet gewoon elke dag hetzelfde behalve me avondeten dat varieert elke dag. Niet in dezelfde volgorde maar het kan makkelijk, alleen je moet er misschien een klein beetje moeite voor doen.
pi_39521382
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:20 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Onzin, ik zit in de meest onmogelijke ploegendiensten (per uur van de dag 2 starttijden )
En ik eet gewoon elke dag hetzelfde behalve me avondeten dat varieert elke dag. Niet in dezelfde volgorde maar het kan makkelijk, alleen je moet er misschien een klein beetje moeite voor doen.
Nog iemand die een post van twee jaar terug gaat quoten
pi_39546449
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet.
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:45:23 #250
140141 ivosnivo
pi_39554031
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Voor mij was de post nieuw newbie (ik heb fucking 2 keer zoveel gepost als jou man).
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:53:47 #251
97685 YoWilly
No shit....sherlock
pi_50647584
Ik schop dit (oude) topic weer even omhoog. Gewoon omdat ik benieuwd ben hoe het nu met de mensen (waaronder TS) gaat die toendertijd (2004 - 2006) ondergewicht hadden.
Zijn jullie inmiddels al wat aangekomen? En zo ja, hoeveel wegen jullie nu en hoe hebben jullie dat uiteindelijk voor elkaar gekregen?
Is dat door structueel meer te gaan eten?
Meer te gaan sporten? (fitness)
Een combinatie van die 2?
Of zijn jullie misschien nog steeds "magertjes"?

Ik weet niet of de users nu nog actief zijn op FOK! maar dat zullen we wel zien.

Ik ben zelf 1.85 en 70 klio. Dit is naar mijn mening ook te weinig.

Sinds een paar dagen ben ik ook op zoek naar wat voedingsschema's die mij wat inzicht kunnen geven van wat ik ongeveer moet eten om aan de +/- 3000 calorieen te komen.
Ik ben in ieder geval tot de conclusie gekomen dat ik flink meer moet gaan eten dan dat ik nu doe.
En ik maar zeggen "ik kan eten wat ik wil maar kom geen gram aan" Maar dat zal ook niet gebeuren als ik rond de 1800-2000 calorieen per dag blijf hangen
Dat wordt vreten!!!!!

Binnenkort ook maar eens een sportschool opzoeken voor de nodige spiertjes...... 'k zal d'r niet slechter van worden

[ Bericht 1% gewijzigd door YoWilly op 20-06-2007 12:13:50 ]
Don't get shot....It hurts!!
pi_50655881
Heb zelf jaren aan ondergewicht geleden. Iedereen vond me broodmager. En hoe ik ook at, ik kwam geen grammetje aan! Hopeloos...

Uiteindelijk niet zoveel aangedaan maar heb geen ondergewicht meer! Lengte: 1.68 en gewicht: 55 kg.
Vind het wel best zo, alle kilo's gaan toch in mijn kont zitten. Ziet eropzich ook niet uit, smalle taille en een huge kont eronder.

Blijf nu constant wat hetzelfde eten, niet meer niet minder. Naja soms nog wel dikke schranspartij-en ;p

Alleen mijn polsen blijven nogsteeds zo ontzettend dun! Das wel jammer, maarhja, shit happens!
pi_50664295
Dat vind ik ook minder. Ik weeg niet echt heel weinig (75KG, bij 1,84m), maar toch zijn mijn polsen, of eigenlijk mijn armen over het algemeen, erg dun. Ik kan er met mijn hand makkelijk omheen bijvoorbeeld (ik heb geen bijzonder grote handen ). OK, ik heb nog nooit een sportschool van binnen gezien.. wellicht maar eens doen ..
pi_50665127
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:53 schreef YoWilly het volgende:
Ik schop dit (oude) topic weer even omhoog. Gewoon omdat ik benieuwd ben hoe het nu met de mensen (waaronder TS) gaat die toendertijd (2004 - 2006) ondergewicht hadden.
Zijn jullie inmiddels al wat aangekomen? En zo ja, hoeveel wegen jullie nu en hoe hebben jullie dat uiteindelijk voor elkaar gekregen?
Is dat door structueel meer te gaan eten?
Meer te gaan sporten? (fitness)
Een combinatie van die 2?
Of zijn jullie misschien nog steeds "magertjes"?

Ik weet niet of de users nu nog actief zijn op FOK! maar dat zullen we wel zien.

Ik ben zelf 1.85 en 70 klio. Dit is naar mijn mening ook te weinig.

Sinds een paar dagen ben ik ook op zoek naar wat voedingsschema's die mij wat inzicht kunnen geven van wat ik ongeveer moet eten om aan de +/- 3000 calorieen te komen.
Ik ben in ieder geval tot de conclusie gekomen dat ik flink meer moet gaan eten dan dat ik nu doe.
En ik maar zeggen "ik kan eten wat ik wil maar kom geen gram aan" Maar dat zal ook niet gebeuren als ik rond de 1800-2000 calorieen per dag blijf hangen
Dat wordt vreten!!!!!

Binnenkort ook maar eens een sportschool opzoeken voor de nodige spiertjes...... 'k zal d'r niet slechter van worden
Ik ben 15 kilo aangekomen ondertussen, vooral door structureel meer te eten, niet alleen meer maar ook regelmatiger (om de 2 uur). Eet soms wel schandalig veel, zo'n 4000kcal. Maar 3000-3500 is opzich voldoende om aan te komen, gaat het alleen minder snel.

Ik dacht altijd dat ik genoeg at, maar vooral als tiener at ik veels te weinig, bij dietiste bleek dat je als tiener bijna 2x zoveel moet eten als een volwassene. En ik at hetzelfde als m'n moeder zeg maar. Snelle verbranding en veel sporten daarbij toegevoegd zorgde ervoor dat ik altijd zo rond de 55 woog. Toen ik postte in dit topic begin 2005 was ik door wat stress nog lager gegaan naar 52, en zit nu dus op 67. Wil nu naar 70+ minimaal. 75+ als ik ga fitnissen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:55:07 #255
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_50676752
Ik ben ook erg mager van mezelf (zit in de familie ) voordat ik in het leger ging veel wezen fitnessen enzo en toen ik erin ging woog ik 62 (ben trouwens 1.85m), toen ik eruit kwam na 3 weken (gestopt) woog ik nog maar 55kg

Ik zag er toen dus niet uit en begin dit jaar ben ik begonnen met structureel meer te eten. Om de 2uur wat eten en ook vooral meer kleine dingen. Op het toppunt woog ik 64 kg. En zo ''zwaar'' was ik dus nog nooit eerder geweest dus was erg blij daarmee Als ik dan samen met vriendin at nam ik ook echt een vol bord met eten en soms kreeg ik het gewoon niet meer op. Mijn vriendin zei dan dat ik gewoon nog een paar happen moest nemen (gewoon helemaal opeten dus) or else . Klinkt stom en paar vrienden vonden dat maar raar maar het hielp wel
Naja, als het helpt maakt dat dus niet uit, wij wisten iig hoe het zit.
Wel handig dus (voor mij eigenlijk helemaal) dat er iemand is die je ook steunt zeg maar...

Alleen nu gaat het weer slecht en weeg ik rond de 60/61kg. Maar dat komt door mezelf en doordat er prive wat dingen zijn gebeurd en heb gewoon minder trek
Kan gerust een dag zonder eten als ik wil maar dat komt gelukkig niet voor. overdags tijdens werk eet ik alleen niet echt op vaste tijdstippen. Komt ook meer omdat ik het dan druk heb en dan weer niet en dan denk je er weer wel/niet aan.
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:15:44 #256
140141 ivosnivo
pi_50753917
Neem een zak ongezoute pinda's mee en dwing jezelf die leeg te eten. Zit je zo weer op gewicht.
  FOK!fossiel zaterdag 23 juni 2007 @ 10:34:10 #257
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_50754136
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:40 schreef RemCOW het volgende:
Sinds ik op kamers woon ben ik redelijk aangekomen. Maargoed, ik moest ook nog in de breedte groeien. Op mijn 16e was ik rond de 55kg. Inmiddels is dat bijna 70kg. Ik ben nu 20 en nog steeds 1.85. Fitness helpt zeker voor breedte in de schouders en meer eetlust.
En inmiddels is het rond de 75kg. Soms minder, soms richting de 80kg . Allesch komt goed
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_50766118
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:15 schreef ivosnivo het volgende:
Neem een zak ongezoute pinda's mee en dwing jezelf die leeg te eten. Zit je zo weer op gewicht.
Neem dan van die suikernoten, als ze toch niet clean willen aankomen

Voor de rest gewoon veel eten, werkt bij iedereen!
pi_51398863
Heeft er iemand tips om meer honger te krijgen? Als ik om half5 een stuk ontbijtkoek neem dan merk ik gewoon tijdens het avondeten een uur later dat ik veel minder op kan. En sowieso heb ik bijna nooit honger waardoor ik vaak mezelf moet dwingen om toch wat te eten en dat is niet erg fijn.
-
  donderdag 12 juli 2007 @ 18:15:25 #260
140141 ivosnivo
pi_51401842
Misschien kauwgom kauwen? Ik krijg dan meteen gerommel in me maag. Terwijl ik dat normaal nooit heb.
pi_51457225
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:15 schreef ivosnivo het volgende:
Misschien kauwgom kauwen? Ik krijg dan meteen gerommel in me maag. Terwijl ik dat normaal nooit heb.
Je altvleesklier wordt zo getrickerd om te werken.

Eet zo veel als je kunt 's ochtends. Roken (blowen) vermindert de eetlust. Probeer voor het slapen gaan nog wat te eten.

En erbij fitness / krachttraining. Zonder dit laatste element, zul je nooit veel zwaarder worden. Wel vetter.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 18:04:27 #262
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_51466200
PFFF, zo moeilijk is het allemaal toch niet...

Basisregel 1; Train veel!
Basisregel 2; Eet veel!
Basisregel 3; Rust veel!

Pak gewoon Eiwitshakes erbij. Eet brintapap. Slaap en train veel.
Creatine heb je in het begin helemaal niet nodig. Weight gainer idem dito.
Drink Goede morgen vloeibaar ontbijt. 3 pakken staan bijna gelijk aan 2500 kcal.Wat je de rest van de dag eet zou je dan al als een extra toevoeging kunnen zien.
Ik kom dagelijks op 4000 kcal uit. Weeg nu 78 kilo bij een lengte van 1,84 meter.
Ik ben in 4 maanden tijd 10 kilo aangekomen. Alleen maar door bovenstaande verhaaltje.
pi_51466371
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:54 schreef Configuratiescherm het volgende:
sukkel
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51468294
Dus je wil aankomen maar blijft wel 3 keer per week fitnessen? Tja....
pi_51472424
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 19:31 schreef Farenji het volgende:
Dus je wil aankomen maar blijft wel 3 keer per week fitnessen? Tja....
Duh, je kunt dus juist goed aankomen door een goede combinatie van voldoende goede voeding en de juiste sport. Fitness is daar uitermate geschikt voor. Als je hoofdzakelijk met gewichten werkt en de cardio miniem dan kom je zeker te weten aan. In de tijd dat ik fitnesste woog ik 9 kilo zwaarder dan nu.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_51574155
Ik heb precies hetzelfde, ik ben 1,84 en weeg ongeveer 65.
Op zich is dat nie té dun maar een beetje meer vet hier en daar mag wel vind ik, helemaal omdat ik ook fitness 3x per week (vooral conditie, maar ook krachttraining) en daardoor zou het beter zijn als ik iets zwaarder was

Maar echt wat ik ook eet ik kom geen gram aan er is een periode geweest dat ik wel 5/6 keer per week patat at (niet als avond eten, maar gewoon 's middags ofzo) en eet ook iets van 10 boterhammen per dag mét boter en met beleg dat minimaal de hele boterham overdekt .

Afvallen is moeilijk, maar aankomen net zo
pi_51587591
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:03 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, ik ben 1,84 en weeg ongeveer 65.
Op zich is dat nie té dun maar een beetje meer vet hier en daar mag wel vind ik, helemaal omdat ik ook fitness 3x per week (vooral conditie, maar ook krachttraining) en daardoor zou het beter zijn als ik iets zwaarder was

Maar echt wat ik ook eet ik kom geen gram aan er is een periode geweest dat ik wel 5/6 keer per week patat at (niet als avond eten, maar gewoon 's middags ofzo) en eet ook iets van 10 boterhammen per dag mét boter en met beleg dat minimaal de hele boterham overdekt .

Afvallen is moeilijk, maar aankomen net zo
Fabeltjes. 's ochtends veel eten en probeer om de twee uur wat naar binnen te werken. Ook voor het slapen gaan. Patat / chips eten is niet alleen ongezond, je krijgt er ook geen spieren van.

Ik wil wedden dat jij en velen anderen hier niet aan de dagelijkse hoeveelheid calorieën komt. Indien je niet weet hoeveel je moet hebben en je bent ze niet aan het tellen, zul je NOOIT het gewenste resultaat bereiken: zwaarder worden.
pi_51593806
Hoe dom kun je zijn. Ik zit af en toe met verbazing de reacties hier te lezen. Om aan te komen dan maar voor patat, ijs, mayonaise en weet niet wat voor gefrituurde dingen kiezen. Daar wordt je enkel vetter en ongezonder van. Dan kun je beter gezond dun blijven dan ongezond dikker proberen te worden. Om dat uit te puzzelen hoef je toch geen Einstein te zijn lijkt me
pi_51595537
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:04 schreef Dsquared2 het volgende:
PFFF, zo moeilijk is het allemaal toch niet...

Basisregel 1; Train veel!
Basisregel 2; Eet veel!
Basisregel 3; Rust veel!

Pak gewoon Eiwitshakes erbij. Eet brintapap. Slaap en train veel.
Creatine heb je in het begin helemaal niet nodig. Weight gainer idem dito.
Drink Goede morgen vloeibaar ontbijt. 3 pakken staan bijna gelijk aan 2500 kcal.Wat je de rest van de dag eet zou je dan al als een extra toevoeging kunnen zien.
Ik kom dagelijks op 4000 kcal uit. Weeg nu 78 kilo bij een lengte van 1,84 meter.
Ik ben in 4 maanden tijd 10 kilo aangekomen. Alleen maar door bovenstaande verhaaltje.
waar koop je eiwitshakes en hoeveel ben je er per dag aan kwijt?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_51599403
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:38 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Fabeltjes. 's ochtends veel eten en probeer om de twee uur wat naar binnen te werken. Ook voor het slapen gaan. Patat / chips eten is niet alleen ongezond, je krijgt er ook geen spieren van.

Ik wil wedden dat jij en velen anderen hier niet aan de dagelijkse hoeveelheid calorieën komt. Indien je niet weet hoeveel je moet hebben en je bent ze niet aan het tellen, zul je NOOIT het gewenste resultaat bereiken: zwaarder worden.
Jij zal het weten ja wijsneus
pi_51599667
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:31 schreef TwyLight het volgende:

[..]

hij heeft gelijk.
pi_51599725
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:31 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Hij heeft idd gelijk
pi_51599833
Wat is er moeilijk aan jezelf vol te duwen met kwark, boterhammen met kip en volle melk?

Sta op zijn laatst om half negen, en eet om de 2 uur minstens 2 boterhammen, ga om 23:30 slapen en herhaal de cyclus. Tussen door wat kwark en wat melk. Groei je niet dan kom ik met mijn wijze advies: Eet meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Skazminko op 18-07-2007 17:56:51 ]
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_51599881
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:22 schreef roburt het volgende:

[..]

waar koop je eiwitshakes en hoeveel ben je er per dag aan kwijt?
Op internet. Zoek maar iets leuks uit via google.
Om je even op weg te helpen: Ik haal het hier weg: www.bodylab.nl
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_51602289
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:41 schreef roburt het volgende:

[..]

hij heeft gelijk.
Hoe weet hij nou of ik niet genoeg calorieën binnen krijg, want dat krijg ik namelijk wel .
Heb zelf per dag 150% van het minimum.
pi_51603909
quote van jou:

"5/6 keer per week patat"
etc. etc.
al zat je op 300% je moet je calorieën uit gezonde dingen halen anders wordt je een papzak.
d.w.z. dik gezicht, handen, nek, blubber buik etc. i.p.v. een beetje gezonder eruit zien.

naast dat het gezonder is kom je ook sneller aan door gezonde dingen te eten.

[ Bericht 7% gewijzigd door roburt op 18-07-2007 20:10:22 ]
pi_51605533
Ja ok, maar dat doe ik nu ook al lang niet meer.
Het ging meer om een beeld te vormen dat ook al eet ik zoveel vet ik nog geen gram aankom.
pi_51607272
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef TwyLight het volgende:
Ja ok, maar dat doe ik nu ook al lang niet meer.
Het ging meer om een beeld te vormen dat ook al eet ik zoveel vet ik nog geen gram aankom.
Zolang je meer calorieen eet dan jouw lichaam nodig heeft en niet overdreven veel cardio doet kom je geheid aan. Als dat niet het geval is is er lichamelijk iets niet in orde en zou ik maar ns bij de dokter infomeren.
  donderdag 19 juli 2007 @ 03:05:25 #279
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_51615400
Maybe heb ik voor de gene die aan willen komen wat handige sites, Mij is het ook gelukt om c.a. elke 3 weken c.a. 2 kilo aan te komen, veel mensen zeggen dat ze veel eten, maar dat denken ze maar en krijgen per dag niet meer calorien binnen dan de gemiddelde somalier....:).

Al die mensen die zeggen dat je dik gaat worden als je patat of mc donalds eet zijn gewoon achterlijk, want dat gaat niet werken voor jou, dit is omdat je lichaam net even anders in elkaar steekt dan dat van hun. Zo heb ik een vriend met normaal postuur, maar zodra hij gaat eten wat ik eet het ik een tonnetje naast me lopen.

Je voedings advies samen stellen (Engels: 1pound = ~0.54kilogram | 1 feet = ~30 cm)
Stel hier samen wat je moet gaan eten, en lees op de site ( met plaatjes, ja ja) wat je naar binnen moet gooien om het gezond te houden. toen ik aan wilde komen moest ik met beginnen met 10 boterhammen per dag :|, p.s. probeer dat niet in 1 keer te doen maar langzaam op te bouwen.
http://www.mypyramid.gov/mypyramid/index.aspx

Voor wat algemene vragen zou je deze site eens kunnen lezen:
http://www.dietitian.com/underwei.html

Dit heeft btw geen betrekking tot de topicstarter, want dat is gewoon eng.
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
pi_52675060
Aangezien ik met 56 kilo op 1.80m nogal licht ben, en ik er niet meer eten in krijg dan ik nu al doe, heb ik besloten om eens de welbekende proteinepoeders te gaan proberen.
Afgelopen woensdagavond de eerste keer geprobeerd, 2 eetlepels poeder in een longdrinkglas water.
Of het nu aan mijn lijf lag of aan het poeder weet ik niet, maar ik heb bijna 2 dagen met kramp in mn darmen gezeten, soort van verstopt gevoel.
Zijn er mensen met vergelijkbare ervaringen? Is het een soort van wenperiode, of zit ik gewoon wat rottig in elkaar?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')