dude.. een pizza van 1.5 kiloquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Net getest. Gewicht van precies 5 kilo op dat ding gelegd hij gaf 4 kilo aan
Oh ja net blijkbaar een pizza van 1.5 kilo gegeten, net gaf ie namelijk gewoon weer 62 kilo aan.
Misschien moet je leren lezenquote:Op donderdag 15 juli 2004 02:00 schreef frnk het volgende:
[..]
dude.. een pizza van 1.5 kilo![]()
ik eet wel eens z'on grote pizza shorma. en die weegt net geen halve kilo. Jouw piza is dus 3 keer zo zwaarlijkt me heel sterk maar goed.
Kennis van me is recentelijk gaan scheiden, Ik zie hem voor het eerst slank.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:27 schreef hellmondunited het volgende:
hmm ff tvptje want ik begin ook aardig af te vallen (kwam nooit wat aan en nu door stress heel wat kilo's kwijt dat ik tegen ondergewicht aan zit)
bij mij is het ook zoiets waardoor ik aan het afvallen ben.. en ik was al zo dun.. heb maar even voor mensen een linkie gezocht met tips:quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kennis van me is recentelijk gaan scheiden, Ik zie hem voor het eerst slank.
grappig, ik probeer mn dunne armpjes juist te verbergen met strakkere shirts, klinkt misschien raar, maar ik vind dat beter uitzien dan dat ik een t shirt met wijde mouwen draag en er komen zo'n dunne stokjes onderuit..........oke dit is dan een beetje overdreven en ik heb opzich wel spieren wat t een beetje goedmaakt,quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:43 schreef Alsgeenander het volgende:
Ik ben 1.73 en weeg zo'n 51 kg. Ben al jaren te dun, ik weet het en ik haat het. Draag niet al te strakke kleren om het te verbergen etc.
Ik denk dat als ik echt goed zou eten ik wel aan zou komen, maar het lukt me gewoonweg niet. Ik werk in de horeca en werk heel onregelmatig en vaak lang achter elkaar, zodat k vaak niet of laat lunch. Of als ik 's avonds werk snel voordat ik naar bed ga nog wat naar binnen werk.
Ik vind het vreselijk maar er is echt niks aan te doen.. als het druk is kun je gewoon niet eten, iemand die dit ook heeft? Tips?
Ik weet iig wel dat DIT spul werkt.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:47 schreef Auticia het volgende:
Wie kent er die poederprut van de DA? Is voor gewichtstoename. Iemand ervaringen hiermee?
Ohh, ik ben toch geen sporter!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet iig wel dat DIT spul werkt.
Het is alleen nogal duur.
http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=79
Dat maakt dus niet uit, schijnt.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohh, ik ben toch geen sporter!.
.
Bedankt SEMTEX, I'll keep it in mind.
Mijn dokter dacht ook eerst dat ik anorexia had, toen hij er achter kwam dat dat toch echt niet zo was zijn mijn stofwisseling en schildklier nagekeken (helemaal in orde) en daarna ben ik naar een dietist gestuurd. Maar dat hielp helemaal niets. Gelukkig is mijn lijf mooi in verhouding, en krijg ik naast negatieve opmerkingen (bijna uitsluitend van andere vrouwen) gelukkig ook veel complimentjes over mijn lijf. Sinds ik heb besloten me niets meer van die negatieve kritiek aan te trekken voel ik me veel zekerder. En met strakke kleding met bv. breedtestreepjes kan je aardig wat 'camoufleren', ook al maakt me dat tegenwoordig niet zoveel meer uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:24 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Maar wat een winst dat er eindelijk zo'n pagina eindelijk bestaat. Een paar jaar geleden was dit een topic dat ook bij deskundigen afgedaan werd met je zult het jezelf wel aangedaan hebben; "Beken nou maar anorexia of dugs."![]()
Dat soort vooroordelen aangevuld met discrimenerende opmerkingen op straat maakt het soms extra moeilijk( naast al die voedsel rompslomp).
Ik meen me te herinneren dat die kerel er ook niet bepaald gezonder op werdquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:48 schreef cygnusx het volgende:
kijk de film maar die uitkomt over zoon mongool die gewoon dag in dag uit een tijd alleen maar heel veel ging eten bij de mac donaldshij kwam per week zoon 5% aan dus veel plezier met eten
Hij at 3x daags McDonald's en dan een maand langquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:48 schreef cygnusx het volgende:
kijk de film maar die uitkomt over zoon mongool die gewoon dag in dag uit een tijd alleen maar heel veel ging eten bij de mac donaldshij kwam per week zoon 5% aan dus veel plezier met eten
Maar je haar zit in elk geval okquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:12 schreef TwztId het volgende:
Ik denk dat de reden dat ik dun ben/blijf is dat ik gewoon een slecht eetpatroon heb, ik zeg altijd wel dat ik kan eten wat ik wil (en doe ik ook) maar als ik dan kijk wat ik eigenlijk op een dag eet is dat best wel weinig, begin met iets te eten wanneer ik wakker word ik slaap graag dus dat is dus rond 2/3 uur als ik vrij ben rond 10/11 uur als ik moet werken en dan eet ik meestal weinig tot niks, dan eet ik verder niks of een lichte snack tot aan me avondeten en daarna snack ik afentoe nog wat...
Maar ik heb me nu voorgenomen om elke ochtend of middag ligt eraan hoe laat ik wakker word (tenzij ik om 7 uur me nest uit moet om te werken) 2/3 gebakken eieren en een tosti ofzo te eten, weet niet of het gaat helpen maar tis in ieder geval wat...
En na de zomervakantie ga ik waarschijnlijk ook nog aan fitness beginnen...
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar je haar zit in elk geval ok![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:37 schreef Da_Ripper het volgende:
gezicht. Na wat weken van ongezond leven ben ik wat afgevallen in mn gezicht.
Nu was mijn vraag hoe ik zo snel mogelijk weer een "vol" gezicht krijg...?
Iemand een idee....
hoe meet je dat??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:32 schreef maertz het volgende:
uhm, wat is je taillemaat?
Ik ben 1m79 en heb taillemaat 29 (!) daarom ben ik ook zo licht. Ik ben heeeel smal in de heupen en de rest (Daardoor lijk ik ook erg breed in de schouders). Daarom kan je ook lichter uitvallen hè.
heb je nog nooit een spijkerbroek gepast? daar staan die maten nl altijd in, ik heb 31/32quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:36 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
hoe meet je dat??
ik heb ook extreem smalle heupen waardoor ik in de schouders een beetje breder lijk...
Spijkerbroeken is geen goede maatstaf, de enige manier is om het met een meetlint te doen. Zie het als schoenen; de ene maat 40 is de andere niet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:54 schreef Samson het volgende:
[..]
heb je nog nooit een spijkerbroek gepast? daar staan die maten nl altijd in, ik heb 31/32
ow op die manier, dat verschilt jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:54 schreef Samson het volgende:
[..]
heb je nog nooit een spijkerbroek gepast? daar staan die maten nl altijd in, ik heb 31/32
ok, kan kloppen, maar hij vroeg naar de amerikaanse maat, hoe je die meet, en dan moet je wel net een meetlint in inches hebben....quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Spijkerbroeken is geen goede maatstaf, de enige manier is om het met een meetlint te doen. Zie het als schoenen; de ene maat 40 is de andere niet.
Geen speed meer snuiven en 60mg dboll/d voor een mooie bolling van de wangetjes.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:33 schreef Brennie het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Praat eens met een dietiste hieroverquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:39 schreef Alsgeenander het volgende:
Ik was vandaag op bezoek bij een vriend die ik een tijd niet gezien had, en hij vond dat ik afgevallen was, niet leuk om te horen..
Ik denk erover misschien een afspraak bij de dokter te maken, want het lukt me maar niet om aan te komen omdat ik geen ritme en eetpatroon heb..
Ik vraag me alleen af of mn dokter me kan helpen, heeft er hier iemand ervaring mee?
Als je je er zo druk om maakt, dan zorg je toch gewoon voor ritme en een eetpatroon?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:39 schreef Alsgeenander het volgende:
Ik was vandaag op bezoek bij een vriend die ik een tijd niet gezien had, en hij vond dat ik afgevallen was, niet leuk om te horen..
Ik denk erover misschien een afspraak bij de dokter te maken, want het lukt me maar niet om aan te komen omdat ik geen ritme en eetpatroon heb..
Ik vraag me alleen af of mn dokter me kan helpen, heeft er hier iemand ervaring mee?
Ik werk in de horeca, dus dat is vrijwel onmogelijk..quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Als je je er zo druk om maakt, dan zorg je toch gewoon voor ritme en een eetpatroon?
Gewoon dezelfe tips als voor de rest in dit topic denk ik. Gek genoeg is mijn gezicht bij mij ook altijd één van eerste plekken waar je het ziet als ik (ongewenst) wat afgevallen ben. Best vervelend, want je ziet er gelijk een stuk minder gezond uit...quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:33 schreef Brennie het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:14 schreef sweety2 het volgende:
hey hey
ik lees vaak over mensen die willen afvallen, nou zijn er ook mensen die willen aankomen!!
zoals ik, ik vind van mezelf dat ik wel iets dikker mag zijn, maar ja hoe? ik eet best veel kan snoepen wat ik wil!! ik was wel 1 keer opeens drie kilo aangekomen maar dat duurde maar een week vraag me niet hoe het kwam want ik at zoals normaal veel dus!!
Laatste keer dat ik me woog was ik 71kg, dus het gaat de goede kant op. Vetpercentage is ook iets afgenomen heb ik het idee, terwijl ik niet lichter ben geworden.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:40 schreef RemCOW het volgende:
Sinds ik op kamers woon ben ik redelijk aangekomen. Maargoed, ik moest ook nog in de breedte groeien. Op mijn 16e was ik rond de 55kg. Inmiddels is dat bijna 70kg. Ik ben nu 20 en nog steeds 1.85. Fitness helpt zeker voor breedte in de schouders en meer eetlust.
Zei ik ook altijd, tot ik op mezelf ging wonen. Meer bier, meer gewichtquote:Op zondag 23 januari 2005 23:15 schreef prupke het volgende:
Kom geen ruk aan van wat ik ook naar binnen werk.
woon al 10 jaar op mezelf. drink meer bier dan ooit tevoren en vreet eigenlijk teveel.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:13 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Zei ik ook altijd, tot ik op mezelf ging wonen. Meer bier, meer gewicht. Maar wel meer vet. Maargoed, toen was ik nog 60kg. Meer gaan eten icm fitness, weer paar kilo erbij. Nu om echt bij te komen probeer ik om de 3 uur te eten (ontbijt, tussendoor, lunch, tussendoor, avondeten en dan 's avonds nog wat). ipv wit brood bruin brood. ipv 6 brood per dag zo'n 8-12 broodjes per dag. Meer fruit.. etc. Helpt wel
. Maar erg moeilijk om goed aan te houden dus het gaat niet erg hard.
waar zeur je om..quote:Op dinsdag 3 februari 2004 15:18 schreef Beervaat het volgende:
nou mensen ik zag vandaag voor het eerst dit forum. ik zit met een probleem. ik ben 1.70 en weeg 50 kilo. Vet ondergewicht dus.
Kheb vanalles al geprobeerd shakes (van dieetist) noem maar op. Met die shakes ben ik op een maand tijd 5 kilo aangekomen.
ik moet nu eetlepels mayonaise eten en marsen de hele dag.
fitness doe ik een jaar, en ik moet zeggen je ziet duidelijke spiervorming. Mijn boverarmen lijken super breed omdat ik een smalle bouw heb. Gespierd ben ik wel maar wel een gespierde spijker.
Ik eet verdeeld over de dag:
10 boterhammen met vlees en 5 besmeerd met mayo
koffie 5 koppen met erin fantomalt (pure koolydraten, blik per week)
3 blikjes frisdrank.
2 marsen
2 borden avondeten en goed vol. vlees, groente, pasta of aardappelen
broodje kroket of frikandel
3 eetlepels mayo (dieetist)
en voor de rest alles wat ik zie liggen.
De Dieetist weet zich geen raad met mij. Zoiets als mij heeft ie nog nooit gezien. Mjn streefgewicht is 60 dus nog 10 kilo. Bijkomen is lastig en geen pretje
En ik las dat je van bier bijkomt. mooi niet dus. per week drink ik gemiddeld: 10 liter bier
Iemand in dezelfde situatie?
Ik deel je leed..quote:Op dinsdag 3 februari 2004 15:18 schreef Beervaat het volgende:
nou mensen ik zag vandaag voor het eerst dit forum. ik zit met een probleem. ik ben 1.70 en weeg 50 kilo. Vet ondergewicht dus.
Kheb vanalles al geprobeerd shakes (van dieetist) noem maar op. Met die shakes ben ik op een maand tijd 5 kilo aangekomen.
ik moet nu eetlepels mayonaise eten en marsen de hele dag.
fitness doe ik een jaar, en ik moet zeggen je ziet duidelijke spiervorming. Mijn boverarmen lijken super breed omdat ik een smalle bouw heb. Gespierd ben ik wel maar wel een gespierde spijker.
Ik eet verdeeld over de dag:
10 boterhammen met vlees en 5 besmeerd met mayo
koffie 5 koppen met erin fantomalt (pure koolydraten, blik per week)
3 blikjes frisdrank.
2 marsen
2 borden avondeten en goed vol. vlees, groente, pasta of aardappelen
broodje kroket of frikandel
3 eetlepels mayo (dieetist)
en voor de rest alles wat ik zie liggen.
De Dieetist weet zich geen raad met mij. Zoiets als mij heeft ie nog nooit gezien. Mjn streefgewicht is 60 dus nog 10 kilo. Bijkomen is lastig en geen pretje
En ik las dat je van bier bijkomt. mooi niet dus. per week drink ik gemiddeld: 10 liter bier
Iemand in dezelfde situatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |