quote:Euh, nee.
Op vrijdag 30 januari 2004 07:55 schreef mackensen het volgende:
kan er onderhand geen apart amerika afzeik topic komen zodat we in ander topics gevrijwaard blijven van dat oeverloze geherhaal van zetten en overige misselijkmakend geneuzel?
Over die amerika afzeik topic, ik denk zelf ook niet dat het werkt, maar t'kan toch geen kwaad?
In POL was er ook 'vraag' naar zo'n topic, en dat is er uiteindelijk gekomen.
Baat het niet, dan schaad het ook niet, denk ik dan.
quote:Naar eigen zeggen heeft de TS weinig zin in een discussie, en krijg ik het idee dat het niet veel meer is dan een eenzijdig klaagbaak topic. Mischien beter om te sluiten of naar KLB te vervoeren?
Op vrijdag 6 februari 2004 16:18 schreef Vampier het volgende:
Het is toch typisch dat jullie denken over alle te moeten discussieren... ik gaf mijn ongezouten mening... geen discussiepunt.. als je wilt discussieren dan denk ik dat de praatgroep voor realiteits-gestoorde personen bij je op de hoek nog wel een plekje vrijheefd
quote:Gezien.
Op donderdag 12 februari 2004 11:47 schreef ShaoliN het volgende:
Kan die achterlijke nep moslim pro jeex nou overal terecht met zijn domme gelul over Israel? Voorbeeld: Rumsfeld en Blair ontkennen 45-minutenclaim WMD. Ik krijg een beetje flame neigingen in dat topic.
Deze opmerking van Pro_Jeex is namelijk echt idioot.
quote:En deze omschrijvin lijkt mij meer van toepassing op Pro_Jeex
Op donderdag 12 februari 2004 07:14 schreef pro_jeex het volgende:[Op woensdag 11 februari 2004 20:40 schreef Akkersloot het volgende:
Moet ik als niet moslim geloven dat de koran neergezonden is door een aardsengel ?]Ja.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:03 schreef skunkator het volgende:
Wie is hij dan ? Hij lijkt me een amabele jongeman die zowel fan is van het nazisme als de islam, in ieder geval toont hij zeer veel respect voor de nobele profeet Mohammed en in iets mindere mate Adolf "een reep chocola zou niet gek zijn" Hitler
[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 12-02-2004 19:25]
quote:Volgens mij had jij een eigen topic in WFL voor het geval je moslimdwangneurose weer de kop op stak, maak daar toch gebruik van, in plaats van het in NWS te dumpen
Op donderdag 12 februari 2004 19:20 schreef Akkersloot het volgende:
Waarom is Jihad rap "Dirty Kuffar" terrorisme? gesloten omdat "die nergens over gaat" ?Deze opmerking van Pro_Jeex is namelijk echt idioot.
[..]En deze omschrijvin lijkt mij meer van toepassing op Pro_Jeex
[..]
quote:Is er voor jouw geen apart topic voor je anti-akkersloot dwangneurose
Op donderdag 12 februari 2004 20:05 schreef robh het volgende:
Volgens mij had jij een eigen topic in WFL voor het geval je moslimdwangneurose weer de kop op stak, maak daar toch gebruik van, in plaats van het in NWS te dumpen
[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 12-02-2004 20:19]
quote:Ik heb gevraagd of het weer open mag, even geduld dus nog
Op donderdag 12 februari 2004 20:16 schreef Akkersloot het volgende:Is er voor jouw geen apart topic voor je anti-akkersloot dwangneurose
. Dat aan mij toegewezen topic is bovendien gesloten.
quote:Ach, ja, ach.. ach..
Die opmerking van Pro_Jeex dat volgens hem niet-moslims ook maar moeten geloven dat de koran is opgezegd door een aartsengel is toch meldingswaardig.
Je hebt het inmiddels gemeld, laten we het daar maar op houden
Kan hier de titel misschien van veranderd worden? De Nationale Alliantie is misschien extreem rechts maar ze neo-nazi's noemen slaat nergens op.
Dit soort woorddevaluatie zorgt er alleen maar voor dat neo-nazi's steeds meer geaccepteerd zullen worden als iets normaals.
Bovendien komt dit bericht van de zeer discutabele site indymedia.nl. Als ik een artikel van bijvoorbeeld stormfront.org over de extreem linkse en communistische SP hier op het forum had gepost hadden oplettende moderators het topic waarschijnlijk binnen één á twee berichten gesloten...
Is het tegenwoordig weer toegestaan voor kloons om te trollen en te flamen?
quote:mag dat weg, ik vind het onsmakelijk
Geplaatst door Darth-Vader op woensdag 18 februari 2004 14:54Wordt hier in de toekomst Schindlers List 2 opgenomen?
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
quote:Man, je moet niet zo mierenneuken, ik zie daar alleen maar de humor van in.
Op woensdag 18 februari 2004 14:58 schreef sp3c het volgende:
Frans stadje in greep moslimfundamentalisten
[..]mag dat weg, ik vind het onsmakelijk
Nou weinig reactie. Zijn volgens de mods dan soms alleen joden tegen deze film ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:52 schreef Akkersloot het volgende:
Kan de titel van de topic Joodse gemeenschap VS tegen film The Passion niet veranderd worden in "commotie over de film 'the passion of the christ' " of zo iets. In tegen stelling tot wat de topic starter beweert zijn niet alleen joden tegen deze film over de laatste 12 uur van Jezus.
Misschien ook een schopje naar wfl ?
ben ik het helemaal mee eens. ik sta overigens wel vaker versteld van de toelaatbaarheid van sommige topictitels, zeker als je daarna ziet waar het daadwerkelijk over gaat. ik zal in het vervolg de titels onthouden. ook titels met kanker ed vind ik niet zo leuk en iemand ie er dichtbij staat nog veel minder leuk lijkt me.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:52 schreef Akkersloot het volgende:
Kan de titel van de topic Joodse gemeenschap VS tegen film The Passion niet veranderd worden in "commotie over de film 'the passion of the christ' " of zo iets. In tegen stelling tot wat de topic starter beweert zijn niet alleen joden tegen deze film over de laatste 12 uur van Jezus.
Ik vind het wel goed staan zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:52 schreef Akkersloot het volgende:
Het is een regelrechte verdraaing van feiten.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:39 schreef robh het volgende:
Ik vind het wel goed staan zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |