quote:bron: Gazet van Antwerpen.
Rumsfeld kan zich '45-minutenclaim' niet herinneren, Blair dacht dat '45 mintenclaim op mortieren en granaten sloeg.WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse minister van Defensie Donald Rumsfeld heeft dinsdag gezegd dat hij zich de '45-minutenclaim' niet kan herinneren. Daarmee plaatste de minister nieuwe vraagtekens bij een van de belangrijkste Britse argumenten om de oorlog tegen Irak te beginnen.
In september 2002 publiceerde de Britse regering een dossier waarin werd gesteld dat het regime van Saddam Hussein binnen drie kwartier massavernietigingswapens kon activeren. De claim was afkomstig van Iraakse bronnen van de Britse veiligheidsdiensten.
Rumsfeld werd dinsdag tijdens een persconferentie gevraagd naar zijn mening over de inmiddels zeer omstreden claim. ,,Ik kan me helemaal niet herinneren dat die bewering is gedaan, om eerlijk te zijn'', zei hij.
De Britse premier Tony Blair verklaarde vorige week dat hij niet wist dat de 45-minutenclaim over massavernietigingswapens ging, maar sloeg op mortieren en granaten.
Sure
quote:Nee, nog beter:
Op woensdag 11 februari 2004 20:10 schreef Disorder het volgende:
Wir haben es nicht gewust.
Dat is niet gebeurt.
quote:
"My colleagues, every statement I make today is backed by sources, solid sources.
These are not assertions. What we are giving you are facts and conclusions based on solid intelligence."
Dat hebben ze helemaal niet gezegd! Dat zeggen jullie nu alleen maar om Amerika te bashen... Stelletje langharig links tuig!
Enzo..
quote:Nee, met granaten en mortieren bereik je vanuit Irak heel makkelijk Londen ofzo.
Blair dacht dat '45 mintenclaim op mortieren en granaten sloeg
Saddam: Vuur!!!
Harrods-personeel: pas op jongens, daar komt er weer eentje.
Blair = een vuile leugenaar
quote:Je vergeet werkschuw en uitkeringstrekkers
Op donderdag 12 februari 2004 07:46 schreef Maerycke het volgende:
Even wat andere mensen voor zijn:Dat hebben ze helemaal niet gezegd! Dat zeggen jullie nu alleen maar om Amerika te bashen... Stelletje langharig links tuig!
Enzo..
Maar wir haben es nicht gewusst.
Wo isst die chemical waffen, do ist der chemical waffen
quote:je kon het weer even niet laten he
Op donderdag 12 februari 2004 09:41 schreef pro_jeex het volgende:
iedereen weet toch dat het niet om de WMD gaat Volgens mij is het enige gewin, dat Israël een vijand minder heeft. Dat was volgens mij ook het plan.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 09:41 schreef pro_jeex het volgende:
iedereen weet toch dat het niet om de WMD gaat Volgens mij is het enige gewin, dat Israël een vijand minder heeft. Dat was volgens mij ook het plan.
quote:Kom eens met een tegen argument, het is toch zo? Of niet soms? Daarom moet Iran ook verdwijnen etc.
Op donderdag 12 februari 2004 10:34 schreef ShaoliN het volgende:[..]
![]()
![]()
. Ga eens terug naar onzin.
ze zetten zichzelf gewoon enorm voor schut door te denken dat wij mensen een even laag denkvermogen hebben als die twee..
misschien was het beter geweest als al die topfunctionarissen eens allemaal opzouten en niet meer terugkwamen!
quote:Wat? De waarheid zeggen? Nee.
Op donderdag 12 februari 2004 10:32 schreef zoalshetis het volgende:[..]
je kon het weer even niet laten he
quote:Doe dat maar in een topic over dat onderwerp.
Op donderdag 12 februari 2004 11:39 schreef pro_jeex het volgende:Wat? De waarheid zeggen? Nee.
quote:Nee ze zetten ONS voor schut , want ze komen er nog gewoon mee weg ook..
Op donderdag 12 februari 2004 11:39 schreef Jerruh het volgende:
ze zetten zichzelf gewoon enorm voor schut door te denken dat wij mensen een even laag denkvermogen hebben als die twee..
quote:"no matter how big the stakes are, real players always raise the bet"
Op zondag 15 februari 2004 18:44 schreef MokroKees het volgende:[..]
Nee ze zetten ONS voor schut , want ze komen er nog gewoon mee weg ook..
Ze staan gewoon in ons gezicht te liegen en ze hebben d'r schijt aan
want ze hebben zichzelf boven de wet geplaatst en weten dat wij te lam zijn om er wat tegen te doen.
ze kunnen hun grijns amper verbergen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |