Joh, en ik maar denken dat mijn vader en ik de enigen waren. Namelijk nog nooit iemand tegengekomen die zich kon vinden in roerei met suikerquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:40 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Daar ben ik mee opgegroeid, ik geloof dat het een "uitvinding" van mijn broertje en mij was. Inmiddels is "suikereitje" een zondagochtendklassieker bij ons.
Een "suikereitje deluxe" is een geklutst eitje met een schep suiker, een schep meel en een scheutje melk. Voor een Superdeluxe-effect bak je hem in roomboter.
NB: brandt snel aan, en is desastreus voor de lijn!
koekjes 's nachts zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:08 schreef Badeentje het volgende:
Een eetgewoonte is ook dat ik 's nachts heel vaak koekjes ga eten![]()
waarna ik weer lekker kan![]()
Hm, ik doe dat wel eens met restjes boerenkool-stamp eventueel opgebakken en een klodder frites-sausquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:43 schreef kissa het volgende:
Een restje gebakken aardappelen weer opbakken en dat op een boterham. Met dik mayonaise natuurlijk![]()
Nee, Piccalilly er bij en wat augurken en zilveruitjes.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:37 schreef glossy het volgende:
mijn vader doet altijd mayonaise door zijn bruine bonen.
Ik eet het altijd los op maar ik dacht dat het op brood hoortquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:50 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Hm, ik doe dat wel eens met restjes boerenkool-stamp eventueel opgebakken en een klodder frites-saus. Mijn vader doet het met huzarensalade.
Op brood smeren dan hè
Ah, dus ik ben niet de enige die dag doet (Bugles vullen met iets kaasachtigs).quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit het net te eten. Een zak Bugels nacho cheese, en een tube Danish Chef smeerkaas (nu is het alpenkruiden)
Bugel vullen met de smeerkaas (handig met zo een tube)
Snacken!
Ik dacht dat dat zo hoordequote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Vork het volgende:
Ah, dus ik ben niet de enige die dag doet (Bugles vullen met iets kaasachtigs).
Toen ik nog bij de AH werkte zei iemand me inderdaad dat had heel lekker was, een klant dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit het net te eten. Een zak Bugels nacho cheese, en een tube Danish Chef smeerkaas (nu is het alpenkruiden)
Snacken!
Dat smaakt geweldig, serieusquote:Op zaterdag 24 januari 2004 21:07 schreef tong80 het volgende:
M'n broertje was gek op bruin brood met kaas en hagelslag.
Dat hoortquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Snacken!
Hier geen gebakken ei of roerei, maar wel omelet met suiker. Dus omelet bakken en er daarna suiker op strooienquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:12 schreef missbehavin het volgende:
Joh, en ik maar denken dat mijn vader en ik de enigen waren. Namelijk nog nooit iemand tegengekomen die zich kon vinden in roerei met suiker![]()
![]()
Vannacht weer 3 chocolate chip koekjes gegetenquote:
Verplichte kost tijdens mijn jaarlijkse vriendinnenweekend. Bugles met Danishchefalpenkruidensmeerkaas.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Snacken!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb net zes gekookte eieren gegeten. Dat was mijn ontbijt.
Is dat raar?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:18 schreef Mr-Coffee het volgende:
Boterham met speculaas.![]()
Van m,n pa geleerd toen ie nog leefde.
Dat valt me sowieso op in dit onderwerp...! Wat de ene heel bijzonder, of zelfs om te huiveren vindt, vindt de ander doodgewoon...!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:39 schreef Badeentje het volgende:
[..]
Is dat raar?
lekker op zacht wit brood![]()
Erg lekker op een wit puntje met roomboter!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:18 schreef Mr-Coffee het volgende:
Boterham met speculaas.![]()
Van m,n pa geleerd toen ie nog leefde.
Ook erg lekker!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik heb er nog eentje...
Spek-kaaspannenkoeken met stroop. Dat zoute met dat zoete, heerlijk!
De ene gruwelt ervan, de ander niet. Grappig is dat...!
Jaa dit doe ik ook regelmatig, heerlijk is dat! Het staat tegenwoordig zelfs op de tube's Danish Chef, dat het erg geschikt is als vulling voor Bugles.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Snacken!
Frituur, en dan een koud glas melk. Dat is lang geleden, maar erg lekker.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:20 schreef LennyKravitz het volgende:
Rijst met Hongaarse Goulash + glas melk: is dat gek?
Ertwensoep + glas melk: is dat gek?
... vind 't gewoon lekker... krijg er bij de gedachte eraan al dorst van...
Nee dat toch effe weer niet... brrr...quote:Op maandag 25 juli 2005 02:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Frituur, en dan een koud glas melk. Dat is lang geleden, maar erg lekker.
Inderdaad, voor mij past bij frituur ook alleen koude melkquote:Op maandag 25 juli 2005 02:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Frituur, en dan een koud glas melk. Dat is lang geleden, maar erg lekker.
Rijs met Goulash eten wij ook wel eens en we drinken bij het avond eten altijd melk dus ik ken de combiquote:Op maandag 25 juli 2005 02:20 schreef LennyKravitz het volgende:
Rijst met Hongaarse Goulash + glas melk: is dat gek?
Bij ons schnitzel + gebakken ui + ei (Holzsteiner ofzo heet die combinatie) Ik doe er ook altijd kaas onderquote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef Zowy het volgende:
Mijn vader doet op zijn gebakken schnitzel altijd een plak kaas en daarboven op een gebakken ei, geen idee of dit raar is of niet, mijn vriend vond in ieder geval wel erg vreemd.
dat is een soort simple vlaflipquote:Op maandag 25 juli 2005 02:21 schreef LennyKravitz het volgende:
Ow ja... zag laatst iemand... die deed vruchtenhagel in zijn toetje "yoghurt" ... vond ik weer apart...
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Cyan het volgende:
Wie heeft er ook rare eet of drinkgewoontes?
Ik drink bijvoorbeeld alleen appelsap als ik ziek ben. Dan droom ik er zelfs van en dan moet ik meteen een glas hebben!
Of bijvoorbeeld Chipito kaaschips met mierzoete FantaMet cola smaken ze niet lekker.
Ik ben benieuwd naar jullie rare gewoontes of combi's!
ha! zie je wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik ook Rare eet en drink gewoontes.
Deze topics zal ik laten mergen
"Saus... voor over de pasta je brood."quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:05 schreef Natalie het volgende:
Kennen jullie Heinz Pastasaus. Je weet wel, die saus voor over de pasta van de tv reclames?
Die gooi ik dus altijd op brood. Gewoon koud uit de pot. Ook is het lekker als dissaus bij de chips of bij de patat.
Sweet Chilisaus is lekker is ook lekker als dip bij chips. Mengen met mayo als 't alsnog te heet is.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:51 schreef Faithy het volgende:
lekker!
aardappelen, spinazie, ei en dan heeeeeeeeeeeeeel veel jus, tenminste, je moet het nog wel met een vork kunnen eten!
En dan het liefst jus van een gehaktbal!
Dat is erg lekker
of van rollade met champignons, en dan de champignons ook nog door de spinazie heen
Ooit toen ik een zoutloos dieet had heeft iemand me dat voorgezet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
k doe suiker op mn gebakken ei, dat schijnt bijzonder te zijn
niemand kutkneus, behalve alle mensen op de 4 pagina's voor je post.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Cyan het volgende:
Wie heeft er ook rare eet of drinkgewoontes?
anders doe je even gewoonquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:24 schreef footballx het volgende:
[..]
niemand kutkneus, behalve alle mensen op de 4 pagina's voor je post.
Niet van die rare dingen vragen he MMM?quote:
*proest*quote:Op zondag 4 september 2005 00:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet van die rare dingen vragen he MMM?
sorry..quote:Op zondag 4 september 2005 00:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet van die rare dingen vragen he MMM?
quote:Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
Brood met pindasaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |