Joh, en ik maar denken dat mijn vader en ik de enigen waren. Namelijk nog nooit iemand tegengekomen die zich kon vinden in roerei met suikerquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:40 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Daar ben ik mee opgegroeid, ik geloof dat het een "uitvinding" van mijn broertje en mij was. Inmiddels is "suikereitje" een zondagochtendklassieker bij ons.
Een "suikereitje deluxe" is een geklutst eitje met een schep suiker, een schep meel en een scheutje melk. Voor een Superdeluxe-effect bak je hem in roomboter.
NB: brandt snel aan, en is desastreus voor de lijn!
koekjes 's nachts zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:08 schreef Badeentje het volgende:
Een eetgewoonte is ook dat ik 's nachts heel vaak koekjes ga eten![]()
waarna ik weer lekker kan![]()
Hm, ik doe dat wel eens met restjes boerenkool-stamp eventueel opgebakken en een klodder frites-sausquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:43 schreef kissa het volgende:
Een restje gebakken aardappelen weer opbakken en dat op een boterham. Met dik mayonaise natuurlijk![]()
Nee, Piccalilly er bij en wat augurken en zilveruitjes.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:37 schreef glossy het volgende:
mijn vader doet altijd mayonaise door zijn bruine bonen.
Ik eet het altijd los op maar ik dacht dat het op brood hoortquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:50 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Hm, ik doe dat wel eens met restjes boerenkool-stamp eventueel opgebakken en een klodder frites-saus. Mijn vader doet het met huzarensalade.
Op brood smeren dan hè
Ah, dus ik ben niet de enige die dag doet (Bugles vullen met iets kaasachtigs).quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit het net te eten. Een zak Bugels nacho cheese, en een tube Danish Chef smeerkaas (nu is het alpenkruiden)
Bugel vullen met de smeerkaas (handig met zo een tube)
Snacken!
Ik dacht dat dat zo hoordequote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Vork het volgende:
Ah, dus ik ben niet de enige die dag doet (Bugles vullen met iets kaasachtigs).
Toen ik nog bij de AH werkte zei iemand me inderdaad dat had heel lekker was, een klant dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit het net te eten. Een zak Bugels nacho cheese, en een tube Danish Chef smeerkaas (nu is het alpenkruiden)
Snacken!
Dat smaakt geweldig, serieusquote:Op zaterdag 24 januari 2004 21:07 schreef tong80 het volgende:
M'n broertje was gek op bruin brood met kaas en hagelslag.
Dat hoortquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Snacken!
Hier geen gebakken ei of roerei, maar wel omelet met suiker. Dus omelet bakken en er daarna suiker op strooienquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:12 schreef missbehavin het volgende:
Joh, en ik maar denken dat mijn vader en ik de enigen waren. Namelijk nog nooit iemand tegengekomen die zich kon vinden in roerei met suiker![]()
![]()
Vannacht weer 3 chocolate chip koekjes gegetenquote:
Verplichte kost tijdens mijn jaarlijkse vriendinnenweekend. Bugles met Danishchefalpenkruidensmeerkaas.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Snacken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |