quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Cyan het volgende:
Wie heeft er ook rare eet of drinkgewoontes?
Ik drink bijvoorbeeld alleen appelsap als ik ziek ben. Dan droom ik er zelfs van en dan moet ik meteen een glas hebben!
Of bijvoorbeeld Chipito kaaschips met mierzoete FantaMet cola smaken ze niet lekker.
Ik ben benieuwd naar jullie rare gewoontes of combi's!
ha! zie je wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik ook Rare eet en drink gewoontes.
Deze topics zal ik laten mergen
"Saus... voor over de pasta je brood."quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:05 schreef Natalie het volgende:
Kennen jullie Heinz Pastasaus. Je weet wel, die saus voor over de pasta van de tv reclames?
Die gooi ik dus altijd op brood. Gewoon koud uit de pot. Ook is het lekker als dissaus bij de chips of bij de patat.
Sweet Chilisaus is lekker is ook lekker als dip bij chips. Mengen met mayo als 't alsnog te heet is.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:51 schreef Faithy het volgende:
lekker!
aardappelen, spinazie, ei en dan heeeeeeeeeeeeeel veel jus, tenminste, je moet het nog wel met een vork kunnen eten!
En dan het liefst jus van een gehaktbal!
Dat is erg lekker
of van rollade met champignons, en dan de champignons ook nog door de spinazie heen
Ooit toen ik een zoutloos dieet had heeft iemand me dat voorgezet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
k doe suiker op mn gebakken ei, dat schijnt bijzonder te zijn
niemand kutkneus, behalve alle mensen op de 4 pagina's voor je post.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Cyan het volgende:
Wie heeft er ook rare eet of drinkgewoontes?
anders doe je even gewoonquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:24 schreef footballx het volgende:
[..]
niemand kutkneus, behalve alle mensen op de 4 pagina's voor je post.
Niet van die rare dingen vragen he MMM?quote:
*proest*quote:Op zondag 4 september 2005 00:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet van die rare dingen vragen he MMM?
sorry..quote:Op zondag 4 september 2005 00:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet van die rare dingen vragen he MMM?
quote:Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
Brood met pindasaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |