mijn slechtste:
een meisje die ik vaag kende ontmoette ik op een feestjuh. na 2 minuten lullen zegt ze opeens:
ik ben ontzettend geil.
ik:
ik ook zullen we elkaar helpen?
bingo
was wel een sletje moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen, maar wel grappig
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:42 schreef Icicle het volgende:
Mijn man zei tegen mij over icq: Eindhovuh!
En 2,5 jaar later zijn we getrouwd
hey,.. hallo (ik stak mijn hand uit) mijn naam is ....
een korte pauze en een verbaasde blik vanaf haar kant,...
|k reageerde gelijk met:
Ik zie jou twijfelen,....
kat in het bakkie! hahahaha
Toen na 10 minuten praten( ik beetje verlegen ) hoorde ik ineens zijn naam achter me en reageerde er iemand anders. Ik keek opzij en reageerde ietswat bot: 'hey, jou moest ik helemaal niet hebben, ik dacht dat jij hem was'.
Enfin, was dus een publieke uiting.... maar pakte wel leuk uit, even later liep ik met de goeie gast ;-)
[Dit bericht is gewijzigd door -Cindy18- op 20-01-2004 15:48]
OWNED
quote:Opzich lullig, maarre, hoe kwam t dat je bij de verkeerde gozer begon????
Op dinsdag 20 januari 2004 15:46 schreef -Cindy18- het volgende:
Ik had ooit een jongen leren kennen, die ik wel leuk vond op vakantie. Ik kende hem nog niet, in de zin dat we echt gesproken haden, en toen we met een grote groep savonds gingen lopen zocht ik een aanknopingspunt en vroeg ik of ik een arm kreeg.Toen na 10 minuten praten( ik beetje verlegen ) hoorde ik ineens zijn naam achter me en reageerde er iemand anders. Ik keek opzij en reageerde ietswat bot: 'hey, jou moest ik helemaal niet hebben, ik dacht dat jij hem was'.
Enfin, was dus een publieke uiting.... maar pakte wel leuk uit, even later liep ik met de goeie gast ;-)
een gozer die ik eerst maar niks vond zei eens: krijg jij ook zo'n zin om te neuken als je mij ziet...:)
ik antwoordde trouwens " nou..hoe je er over begint..."
Dat vind ik wel een goeie, dus....
quote:Vaag excuus... maar het was nogal donker, wandeling over een bergpad met redelijk wat bomen. Maanlicht was er waarschijnlijk genoeg, maar niet echt op de plek waar ik hem aansprak. Zijn stem klonk in mijn gedachten hetzelfde, maar ik had hem dan ook maar een paar keer gezien / gehoord.
Op dinsdag 20 januari 2004 15:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:[..]
Opzich lullig, maarre, hoe kwam t dat je bij de verkeerde gozer begon????
Iedereen liep lekker gezellig arm in arm..... redelijk onschuldig avondje en ik dacht ineens, hey... leuk aanknopingspunt.
kletz
Heeft ie wel mee gezoend toen en nog een paar dates mee gehad...
quote:Als een meid dat tegen mij zou roepen zou ik er ook meteen mee willen trouwen!
quote:Ach man, kweek een gevoel voor humor...
Op dinsdag 20 januari 2004 18:41 schreef Koolraap het volgende:ziek gewoon. Zo'n meid die zoiets zegt zou ik direct al afschrijven. Bovendien is "feestje" correct Nederlands; "feestjuh" kennen we niet (gelukkig).
quote:Ik vind dat geen humor, het is triest.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Ach man, kweek een gevoel voor humor...
Is goed voor je, humor!
quote:Dat komt dus omdat je geen gevoel voor humor hebt! Ok, het is weinig hoogstaande humor, dat geef ik meteen toe...
Op dinsdag 20 januari 2004 18:58 schreef Koolraap het volgende:Ik vind dat geen humor, het is triest.
Maar goed, aangezien we nogal verschillende standpunten schijnen in te nemen en ik niet de illusie heb dat ik je van gedachten kan laten veranderen hou ik nu maar op met deze vruchteloze discussie, dan kan het weer ontopic gaan.
De rest van de avond heb ik hem niet meer gezien. Hij zou ff weg gaan zat ik daar in me eentje in belgie met een Jupiler in de hand en een vriendin thuis
Stond er de hele avond een meisje een beetje naar me te kijken, nu ben ik niet zo'n held in dit soort dingen, maar ik durfde het later toch aan om er naar toe te lopen.
Ik heb haar gevraagd of ik Duits of Nederlands tegen haar moest praten.
Zij: Deutsch
Ik: Wilst du mich heiraten ?
Zij: Was
Ik: eh...Wilst du mich heiraten ?
Zij: *Lachen* was ist dein Telephonnummer ?
De volgende dag was ik de hele dag weg. Kom ik thuis zeg mijn moeder dat er een duits meisje me gebeld heeft
ik heb er een tijdje wat mee gehad.....
Broer: heb je weleens getongt?
> Nee
Broer: probeer het dan eens met mijn zusje
> Ok
Zusje:
Samen met een vriendje naar een meisje toe lopen en zeggen.. wie vind je leuker hem of mij? Werkt goed als je 13 bent.
Zij helemaal verontschuldigent....oh sorry kom ik zo over ?
ik:...nee hoor je komt heel leuk over
zij:...oh tongen ?
quote:Die is best wel droog eigenlijk
Op dinsdag 20 januari 2004 17:03 schreef Kaensterle het volgende:
Een vriend van me, tegen een nogal klein meisje: "ben je altijd zo klein?"
Ga je mee naar buiten?
>Ik ben ongesteld
Dan kan je toch nog wel pijpen?
>...
Ja dus!
quote:Dies ook wel goed
Op woensdag 21 januari 2004 14:31 schreef kLowJow het volgende:
Sommige openingszinnen werken alleen in combinatie met drugs..Ga je mee naar buiten?
>Ik ben ongesteld
>...Ja dus!
'ken ik jou niet ergens van ?'
Toen zei ze : ''ja, zat ik niet laatst bij jou in de tram ?''
*Beet
quote:via icq je man leren kennne? en jij kan nog in de psiegel naar jezelf kijken zonder medelijden?
quote:Briljant!!!
Op woensdag 21 januari 2004 14:31 schreef kLowJow het volgende:
Sommige openingszinnen werken alleen in combinatie met drugs..Ga je mee naar buiten?
>Ik ben ongesteld
>...Ja dus!
Ik: 'Hoe heet jij?'
Zij: '...'
Ik: 'Jij hebt vast geen aardige ouders'
Kat in 't bakkie.
Vriend van me maakt het af en toe nog veel bonter:
*loopt meisje over straat met glas rode wijn*
Zij: 'Wil je een slokje wijn?'
Hij: 'Nee ik moet jouw kutwijn niet.'
Et voila.
Hoe lomper de openingszin, hoe meer kans op succes, das mijn ervaring.
quote:Dat is jouw openingszin toch niet? Jij opent toch het gesprek?
Op dinsdag 20 januari 2004 15:41 schreef Darkster1981 het volgende:
mijn slechtste:een meisje die ik vaag kende ontmoette ik op een feestjuh. na 2 minuten lullen zegt ze opeens:
ik ben ontzettend geil.
ik:
ik ook zullen we elkaar helpen?
quote:en hoe meer kans om een klap op je smoel te krijgen....
Op woensdag 21 januari 2004 17:12 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Briljant!!!
Ik: 'Hoe heet jij?'
Zij: '...'
Ik: 'Jij hebt vast geen aardige ouders'Kat in 't bakkie.
Vriend van me maakt het af en toe nog veel bonter:
*loopt meisje over straat met glas rode wijn*
Zij: 'Wil je een slokje wijn?'
Hij: 'Nee ik moet jouw kutwijn niet.'Et voila.
quote:Het is een spelletje he, zoeken naar de grens
Op woensdag 21 januari 2004 17:57 schreef Darkster1981 het volgende:[..]
en hoe meer kans om een klap op je smoel te krijgen....
Het gaat er ook om hoe je het brengt natuurlijk, je moet er wel gewoon een leuke glimlach bij opzetten, niet te opdringerig overkomen. Dan denken 'heee maar, hij zegt iets stom.. maar hij lacht lief, hoe kand at nou eehm oei eehm'
Zijn ze helemaal in de war, whoppa, neuken gegarandeerd!
Maar da bedoel ik allemaal heel liev
Veel goeds heb ik hier toch nog niet gehoord, meeste beetje voorspelbaar. Zijn jullie echt niet creatiever???
quote:Meisje: Jij lijkt op Forrest Gump!
Op woensdag 21 januari 2004 17:12 schreef Kamphuys het volgende:
quote:Jij snapt 'm!
Op woensdag 21 januari 2004 18:16 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Het gaat er ook om hoe je het brengt natuurlijk, je moet er wel gewoon een leuke glimlach bij opzetten, niet te opdringerig overkomen. Dan denken 'heee maar, hij zegt iets stom.. maar hij lacht lief, hoe kand at nou eehm oei eehm'
Zijn ze helemaal in de war, whoppa, neuken gegarandeerd!
quote:zou bij mij allemaal werken..
Op dinsdag 20 januari 2004 21:22 schreef BloodyLotte het volgende:
"Are you from Italy?"
"Let's get drunk and naked in your room!"
"Ik doe de lerarenopleiding in Tilburg, en jij?"
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:23 schreef Lips het volgende:
Wat moeten jullie je toch gelukkig prijzen met het feit dat wij maar 1 hersencel hebben en natuurlijk meteen voor iedere zaaddonerende lummel buigen...Maar da bedoel ik allemaal heel liev
Veel goeds heb ik hier toch nog niet gehoord, meeste beetje voorspelbaar. Zijn jullie echt niet creatiever???
quote:En toen
Op woensdag 21 januari 2004 23:57 schreef The_M het volgende:
Ik: masturbeer je?
zij: wat???????
Ik: wat studeer je?
Toen hebben we het café redelijk snel verlaten.
quote:hehe lol! kom niet meer bij!
Een vriend van me, tegen een nogal klein meisje: "ben je altijd zo klein?"Heeft ie wel mee gezoend toen en nog een paar dates mee gehad...
quote:haha schitterend!! zijn ijzersterk sommigen die hier staan!
Op woensdag 21 januari 2004 17:00 schreef LoveHenk het volgende:
hoi wil je sinas en dan neuken?
nee
cola dan?toen lag ik dr te bonken
ff wezen checken,
Zag een leuk uitziende jongen/man. Ik was met een vriendin, hij met wat vrienden.
Na een paar keer geïnteresseerd oogcontact ben ik op 'm afgelopen en zei:
"Je kunt natuurlijk hier blijven, bij je vrienden... Maar je kunt ook met mij mee naar huis gaan". Geloof dat ik nog eens geen 'hallo' heb gezegd ...
Resultaat was wel dat we een kwartier later in de taxi zaten, op weg naar mijn huis.
Hoe die heette, ben ik inmiddels vergeten.
succes
[Dit bericht is gewijzigd door flyguy op 22-01-2004 13:48]
quote:als vrouw kunne je dit soort grappen met succes uithalen...als man meestal niet....
Op donderdag 22 januari 2004 12:22 schreef Copycat het volgende:
In een van mijn scharrelperiodes in een kroeg.Zag een leuk uitziende jongen/man. Ik was met een vriendin, hij met wat vrienden.
Na een paar keer geïnteresseerd oogcontact ben ik op 'm afgelopen en zei:
"Je kunt natuurlijk hier blijven, bij je vrienden... Maar je kunt ook met mij mee naar huis gaan". Geloof dat ik nog eens geen 'hallo' heb gezegd...
Resultaat was wel dat we een kwartier later in de taxi zaten, op weg naar mijn huis.
Hoe die heette, ben ik inmiddels vergeten.
quote:Klopt...
Op donderdag 22 januari 2004 13:52 schreef Solitarias het volgende:[..]
als vrouw kunne je dit soort grappen met succes uithalen...als man meestal niet....
quote:Die gaan we onthouden...
Een vriend van me, tegen een nogal klein meisje: "ben je altijd zo klein?"Heeft ie wel mee gezoend toen en nog een paar dates mee gehad...
quote:* Pindakaasje kent nog wel wat leuke "kleine" meisjes
Op donderdag 22 januari 2004 14:19 schreef Oerang het volgende:[..]
Die gaan we onthouden...
Ik kom niet meer bij
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:19 schreef Oerang het volgende:[..]
Die gaan we onthouden...
Ik kom niet meer bij
die is zeker geestig
Hoi...
:/
En t werkt ook nog...
Jij hebt de opening en ik heb zin
En bingo
quote:ey.. t werkte ..
jij hebt echt een klote persoonlijkheid
quote:You lucky bastard!
Op vrijdag 23 januari 2004 17:31 schreef beute het volgende:
ik was in lloret in een discotheek (st trop) komt er een belgisch meisje naar mij toe. en vraagt of ik met haar een triotje zou willen.
Dus ik: Jaah denkende dat het niet gebeurd.
nou wel dus. The night that I became a Man.
quote:keep us updated
Op zaterdag 24 januari 2004 01:52 schreef Solitarias het volgende:
Ik ga morgen in Grun (de party capital van NL) eens de "Ben jij altijd zo klein" -taktiek uitproberen.... ben benieuwd
Meest foute? Euhm... euh... euh.. sjah...
'Sta je altijd zo naar uit je ogen te kijken of ben ik gewoon lelijk?' Denk dat dat het wel was eigenlijk.
Meest lompe die ik ken is toch wel:
quote:
Neuken en een pizza of hou je niet van pizza?
quote:Hehe, ik lust geen piza.
Op dinsdag 20 januari 2004 15:50 schreef _GdR_ het volgende:
wil je een pizza of gaan we gelijk neucken?
quote:wat een nickname heb jij
Op zaterdag 24 januari 2004 09:02 schreef Klysmakabouter het volgende:[..]
Hehe, ik lust geen piza.
ik: jij houd wel van snel gaan tijdens het skieen he?
zij: jazeker, heerlijk!
ik: ook onder de seks?
*beet*
quote:Was ik ook van plan gisteren, denk je dat er ook maar één kleine griet te vinden was in de tenten waar ik kwam?
Op zaterdag 24 januari 2004 01:52 schreef Solitarias het volgende:
Ik ga morgen in Grun (de party capital van NL) eens de "Ben jij altijd zo klein" -taktiek uitproberen.... ben benieuwd
quote:Dan zeg je iets van "ben jij altijd zo groot, of dik, of blond" enz.
Op zondag 25 januari 2004 18:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Was ik ook van plan gisteren, denk je dat er ook maar één kleine griet te vinden was in de tenten waar ik kwam?
Overigens, die oorspronkelijke "ben jij zo klein"-opmerking maakte die vriend van me uit pure zattigheid volgens mij, niet uit bijdehandheid... maar hee, 't werkte!
of gewoon deze gebruiken:
Zeg lieverd. Hoe wil jij je eitje morgenvroeg ? Gebakken of bevrucht ?
Toen ben ik er naar toe gegaan:
ik: Sorry hoor, maar ik MOET weten hoe jij heet.
zij: Silvia, hoezo
ik: Nou, als ik ooit een dochter krijg dan kan ik haar ook Silvia noemen, en als zij dan half zo mooi word als jij, dan weet ik zeker dat alles goed komt.
Ik kon nog wel een heel gesprek met haar aanknopen etc, maar ik ben al 5,5 jaar voorzien van een heel leuk, mooi, lief meisje.
quote:dat is geen slechte openingszin...
Op maandag 26 januari 2004 09:25 schreef DainBramage het volgende:
Ik stond laatst een keer in Hengelo. Er er komt toch een mooi meisje langslopen. Ik heb met open mond staan kijken.Toen ben ik er naar toe gegaan:
ik: Nou, als ik ooit een dochter krijg dan kan ik haar ook Silvia noemen, en als zij dan half zo mooi word als jij, dan weet ik zeker dat alles goed komt.Ik kon nog wel een heel gesprek met haar aanknopen etc, maar ik ben al 5,5 jaar voorzien van een heel leuk, mooi, lief meisje.
quote:dat is wel het blondste wat ik ooit heb gelezen.... hoe dom of sexistisch opgesteld kan je dan zijn als je niet eens in de gaten heb wie je mee neemt
Ik had ooit een jongen leren kennen, die ik wel leuk vond op vakantie. Ik kende hem nog niet, in de zin dat we echt gesproken haden, en toen we met een grote groep savonds gingen lopen zocht ik een aanknopingspunt en vroeg ik of ik een arm kreeg.
Toen na 10 minuten praten( ik beetje verlegen ) hoorde ik ineens zijn naam achter me en reageerde er iemand anders. Ik keek opzij en reageerde ietswat bot: 'hey, jou moest ik helemaal niet hebben, ik dacht dat jij hem was'.Enfin, was dus een publieke uiting.... maar pakte wel leuk uit, even later liep ik met de goeie gast ;-)
quote:ROFLOL
Op vrijdag 23 januari 2004 15:45 schreef vlabakje het volgende:"jij hebt echt een klote persoonlijkheid"
ey.. t werkte ..
quote:en als je daarbij nog lekker bot zegt: hey jou moet ik niet hebben
Op maandag 26 januari 2004 16:50 schreef pand3mon het volgende:[..]
dat is wel het blondste wat ik ooit heb gelezen.... hoe dom of sexistisch opgesteld kan je dan zijn als je niet eens in de gaten heb wie je mee neemt
"hoi, vind jij dit doekje ook zo naar chloroform ruiken?"
quote:'t Is maar wat je onder goeie seks verstaat
Op dinsdag 27 januari 2004 12:06 schreef sioux_ het volgende:
slechte openingszin, maar wel resultaat in de vorm van goede seks:"hoi, vind jij dit doekje ook zo naar chloroform ruiken?"
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:48 schreef Kaensterle het volgende:[..]
't Is maar wat je onder goeie seks verstaat
quote:Als je een sexdoll gewend bent, is zo'n bewusteloze deerne natuurlijk al een hele vooruitgang
Op dinsdag 27 januari 2004 12:48 schreef Kaensterle het volgende:[..]
't Is maar wat je onder goeie seks verstaat
quote:[flauw]
Op dinsdag 27 januari 2004 13:07 schreef Copycat het volgende:[..]
Als je een sexdoll gewend bent, is zo'n bewusteloze deerne natuurlijk al een hele vooruitgang
.
quote:Oh, was jij dat
Op maandag 26 januari 2004 09:25 schreef DainBramage het volgende:
Ik stond laatst een keer in Hengelo. Er er komt toch een mooi meisje langslopen. Ik heb met open mond staan kijken.Toen ben ik er naar toe gegaan:
ik: Nou, als ik ooit een dochter krijg dan kan ik haar ook Silvia noemen, en als zij dan half zo mooi word als jij, dan weet ik zeker dat alles goed komt.Ik kon nog wel een heel gesprek met haar aanknopen etc, maar ik ben al 5,5 jaar voorzien van een heel leuk, mooi, lief meisje.
Works everytime
quote:Vanacht ben jij de Lady en ik de Vagebond
Op dinsdag 27 januari 2004 21:22 schreef ch0c0 het volgende:
Tonight, you'll be the beauty baby, I'll be the beast...Works everytime
Dat heeft die kerel me nog lang kwalijk genomen want meisje1 was nota bene zijn "date" voor die avond... maar dat hoorde ik achteraf pas
geloff jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keertje langslopen.
als dat hem niet wordt
Klein meisje komt langs...
jij: "Zo, ben jij altijd zo klein?"
zij: "Zo, zit jij ook op Fok?"
quote:LOL
Op donderdag 29 januari 2004 20:37 schreef Vamos het volgende:
Ik zie het volgende al gebeuren:Klein meisje komt langs...
jij: "Zo, ben jij altijd zo klein?"
zij: "Zo, zit jij ook op Fok?"
mijn persoonlijke openingszin is: "jij ziet eruit alsof je gefouilleerd wil worden ..."
bij welk antwoord ik dan ook krijg, zeg ik: zullen we boefje-politie spelen?
is eigenlijk nog nooit fout gegaan, niet dat ik met iedereen iets heb gedaan, maar wel altijd meer als normale aandacht mee getrokken
quote:Niet echt einhovens vind ik, dan is het meer iets van : "witte gij wa ik ech stoer zou vijnen, als gij mij nu vol op m'n bek zou vatten" (of is dit nou valkenswirds
Op donderdag 22 januari 2004 14:14 schreef Mr_Knoxville het volgende:
mijn ervaring ooit eens in een zatte bui: "Weet je wat ik echt stoer zou vinden, als jij mij nu vol op mijn bek zou pakken" (ff op zijn Eindhovens) en hoppa, maargoed, dan merk je van te voren wel dat er wat oog contact was en dergelijke... nooit meer gezien daarna trouwens... (zou dat aan mij hebben gelegen?
)
mijn origineelste: een meidje zat op een vensterbank en stak d'r tong uit (haar kende ik niet, een vriendin die erbij stond wel), ik zeg "dat durf je niet nog eens", en ze steekt d'r tong weer uit, waarbij ik haar op d'r bek vat. Hierna heb ik het er zo'n 3 maanden mee gehad
Ik : deed het pijn ??
Zij : wat ?
Ik : toen je uit de hemel naar beneden viel...
Gegarandeerd scoren !!
quote:Holy hell, bij wat voor domme mutsen hebben DIE nog succes??
Op vrijdag 30 januari 2004 23:10 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik : je zal wel moe zijn ?
Zij : Hoezo ?
Ik : je loopt al de hele dag door mijn gedachten....Ik : deed het pijn ??
Ik : toen je uit de hemel naar beneden viel...Gegarandeerd scoren !!
En dan wel even laten merken dat je een geintje maakt, anders komt dat weer zo raar over.
quote:yep, jammer dat veel mensen elke keer gaan copy/pasten uit de oudere topics vol ongetwijfeld grappige maar totaal kansloze openingszinnen. Ik dacht dat het de bedoeling was om ervaringen te delen van slechte openingszinnen die *wel* succes hadden. En niet die onzin waarmee je alleen een klap op je bek krijgt...
Op zaterdag 31 januari 2004 01:06 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Holy hell, bij wat voor domme mutsen hebben DIE nog succes??
quote:die is subliem
Op zaterdag 31 januari 2004 14:00 schreef ErikT het volgende:
Mijne: "ik praat vanavond niet met meisjes" nadat ze me aansprak.
quote:dank je. je mag m kopen. doe maar een bod
Op zaterdag 31 januari 2004 15:30 schreef Clyde96 het volgende:[..]
die is subliem
quote:Opzouten, daar gaat dit topic niet over.
Op vrijdag 30 januari 2004 23:10 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik : je zal wel moe zijn ?
Zij : Hoezo ?
Ik : je loopt al de hele dag door mijn gedachten....Ik : deed het pijn ??
Ik : toen je uit de hemel naar beneden viel...Gegarandeerd scoren !!
quote:Voor meisjes die er enigzins goed uitzien is dit topic overbodig, bedoel pff,...je kent gasten lijkt me ook wel een btje hé ?
Op zaterdag 31 januari 2004 19:30 schreef PrincessLilith het volgende:
in spanje zat ik al de hele tijd te flirten met 4 jongens. ze zaten op de rand van t zwembad. een paar x langs gelopen en toen ben ik maar stil blijven staan en gevraagd: komen jullie uit nederland?
echt wel stom, want de ene was een halve spanjaard, de andere een molukse, de ander een halve indo en de ander gewoon een kaaskop. maar ze kwamen wel uit nederland![]()
diezelfde avond stond ik met die halve spanjaard te zoenen
quote:hmz.. die heb je ook maar van de large
Op woensdag 21 januari 2004 17:00 schreef LoveHenk het volgende:
hoi wil je sinas en dan neuken?
nee
cola dan?toen lag ik dr te bonken
4 maanden daarna was t over
-Z-
quote:die vind ik niet slecht maar juist erg goed bedacht!
Op maandag 2 februari 2004 19:09 schreef ZrAeNiAn het volgende:
ijsklontje pakken kapot trappen voor haar, en zeggen zo t ij is gebroken wat volgt nu?4 maanden daarna was t over
-Z-
quote:truc met dat rietje?
Op dinsdag 27 januari 2004 21:31 schreef cohen het volgende:
en die truc met het rietje werkt ook erg goed.
Wel grappig om te lezen
quote:geef dan eens een goede voorbeeld en plaats een zinnetje dat niet kansloos is
Op dinsdag 3 februari 2004 00:11 schreef MeAndMyself het volgende:
99% van die reacties hier ook van kansloze mensen die met kansloze openingszinnen komen waarmee je gegarandeerd geen succes hebt en alleen maar een kansloos figuur slaat.Wel grappig om te lezen
quote:Lees de openingspost nou 's even... je hebt geloof ik niet eens door waar het topic over gáát
Op dinsdag 3 februari 2004 18:23 schreef Clyde96 het volgende:[..]
geef dan eens een goede voorbeeld en plaats een zinnetje dat niet kansloos is
of ga jij gewoon voor:'hallo ik ben floris' altijd succes
quote:Het gaat niet over tips maar over echte ervaringen! Dit topic wordt de laatste pagina's verziekt door mensen die de openingspost niet hebben gelezen.
wie heeft er wel eens een superslechte openingszin gehad maar toch resultaat gehad in de vorm van goeie sex. of wie kent mensen?
quote:yup, van openingszin topics zijn er al genoeg
Op woensdag 4 februari 2004 15:41 schreef Kaensterle het volgende:Het gaat niet over tips maar over echte ervaringen! Dit topic wordt de laatste pagina's verziekt door mensen die de openingspost niet hebben gelezen.
En nee, Ik heb in God's sake geen ervaring met serieus bedoelde openingszinnen.
quote:Opzouten.
Op woensdag 11 februari 2004 23:12 schreef Pauline het volgende:
"I'm having a party in my mouth, will you come?'En nee, Ik heb in God's sake geen ervaring met serieus bedoelde openingszinnen.
quote:Reageer maar normaal of helemaal niet.
Op vrijdag 13 februari 2004 13:32 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Opzouten.
quote:Lees de OP of reageer niet.
Op vrijdag 13 februari 2004 14:59 schreef Pauline het volgende:[..]
Reageer maar normaal of helemaal niet.
quote:Die heb ik gelezen.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:06 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Lees de OP of reageer niet.
quote:En dan nu... be-grij-pend - le-zen...
Op vrijdag 13 februari 2004 17:00 schreef Pauline het volgende:[..]
Die heb ik gelezen.
quote:Doe niet zo kinderachtig, alsof alle posts in alle topics 100% ontopic zijn. Ik hoorde deze op tv en vond hem wel grappig. Dit was toevallig het enige enigszins up tot date topic daarover. Dus ga a.j.b. ergens anders moeilijk over doen.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:04 schreef Copycat het volgende:[..]
En dan nu... be-grij-pend - le-zen...
quote:Was zij de toiletjuffrouw?
Op zaterdag 31 januari 2004 10:03 schreef boitus het volgende:
ik zei dat ik moest scheiten tegen een wildvreemde mevrouw en dat is nu mijn vriendin
quote:prachtig
Op vrijdag 13 februari 2004 19:43 schreef wizzz het volgende:
Had een redelijk heftige zomer achter de rug en zat met een vriend op een terasje een pilsje te drinken. Beklaagde me er over dat heel wat dametjes half orgastisch reageren bij de aanblik van een kinderwagen met inhoud en zei verder dat ik de eerst komende tijd dus schoongenoeg had van meiden. Was nog niet uitgesproken of er komt een dame met kinderwagen voorbij gelopen. Achter m'n rug hoorde ik de door mij zojuist verafschuwde ahhh's & ohh's. Grrrrrrrrr......... zonder om te kijken zei ik nogal hardop: "ja, kom maar hoor, dan maak ik je er ook wel 1". (awww lompe boer). Terecht kreeg ik heftig protest van de meisjes achter me. Draai me om en had alweer meteen spijt van m'n lompe opmerking .... keek in de liefste ogen die ik ooit gezien had. Om een lang verhaal kort te maken: was geen sex die avond, maar wat avonden later en ja: het kindje is er gekomen. (zijn inmiddels al de nodige jaren gelukkig samen en getrouwd :-) (buma...!!!)^)
ikke: met carnaval. Tegen meisje die ik al tijdje leuk vond: Kom dansen?
zei ze nee... nou ik tegen haar vriendin die naast haar stond jij wel? Nou vond ze best. Toen vroeg ik hoeveel jongens ze al had gezoend.
"niet veel , ik zoen alleen maar met leuke jongens..." en pak haar op dr bek
Het resultaat, rode wang
quote:LOL, die kende ik nog niet
Op zondag 15 februari 2004 16:53 schreef Graaf_tel het volgende:
Wil jij weten hoe mijn Alfred Jodokus kwakt??
quote:Zuigzoen?
Het resultaat, rode wang
quote:carnaval heerlijk:d alles kan en alles mag
[...]
ikke: met carnaval. Tegen meisje die ik al tijdje leuk vond: Kom dansen?
zei ze nee... nou ik tegen haar vriendin die naast haar stond jij wel? Nou vond ze best. Toen vroeg ik hoeveel jongens ze al had gezoend.
"niet veel , ik zoen alleen maar met leuke jongens..." en pak haar op dr bek
quote:ckers ... elke carneval ... hoppa .. beste smoes die dr bestaad: Tis Carneval!!!!
Op maandag 16 februari 2004 21:40 schreef b3rtj3 het volgende:[..]
carnaval heerlijk:d alles kan en alles mag
echt de beste tijd om te score....
lang leve carnaval (nog minder dan een week![]()
![]()
)
naja ... dit keer . heb ik een vriendin ... dit gaat nooooooooit goed ...
quote:dat naar een meisje toelopen en dan vragen wie ze leuker vind werkt niet meer zo goed als je 16 en 18 bent:P
Op woensdag 21 januari 2004 14:05 schreef kLowJow het volgende:
Ze zijn gewoon het beste als je nog zo jong mogelijk bent...Broer: heb je weleens getongt?
> Nee
Broer: probeer het dan eens met mijn zusje
> Ok
Zusje:Samen met een vriendje naar een meisje toe lopen en zeggen.. wie vind je leuker hem of mij? Werkt goed als je 13 bent.
quote:ja
Op woensdag 21 januari 2004 17:57 schreef Darkster1981 het volgende:[..]
en hoe meer kans om een klap op je smoel te krijgen....
ik zit de dneken he ... wat moet je zeggen als ze dan ja zegt?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:48 schreef DeKeuv het volgende:
Als ik de laatste man op aarde was... had ik dan kans gemaakt?
Antwoord: Nee...
Oh gelukkig ben ik dus niet de laatste op aarde... neucken?
krijg bij zulke zinne altijd zo'n lief handje in me gezichtquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:41 schreef Erick1985 het volgende:
Ik lees hier zoveel ongelofelijke domme openingszinnen. 80% is verzonnen. NIEMAND heeft het in een openingszin meteen al over neuken of wat voor sexuele dingen dan ook, dat durft niemand. Kan gewoon niet, of je moet heel erg dronken zijn. Ik geloof er geen barst van. Wat een bullshit allemaal...
Deze las ik op pagina 1:
ik:wil je me ontmaagden?
zei:alleen als jij mij ook wil ontmaagden.
Tuuuuuuuuuuuurlijk.....
quote:Op woensdag 21 januari 2004 23:57 schreef The_M het volgende:
Ik: masturbeer je?
zij: wat???????
Ik: wat studeer je?
Hier zou ik nog wel voor vallen, zeker als hij mooie ogen heeft en lief lacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2004 21:15 schreef majestic_brew het volgende:
Korte zin met meeste resultaat.
Naast een meisje gaan zitten in een discotheek. Haar aandachtig in de ogen kijken en lachend vragen.."Wordt het nog wat tussen ons vanavond???"
ach je had toch die Jupiler, is beter dan die Heineken-brol van bij jullie, niet ?quote:Op woensdag 21 januari 2004 13:28 schreef Empr0r het volgende:
Hmm..
een vriend van me liep eens naar een meisje toe van...
"he wat doet zo'n mooie dame hier alleen... Jij ziet eruit als iemand die dringend een wilde nacht nodig heeft... Ik wil me zelf niet meteen aanraden maar ik graag samen met jou gaan zoeken..."
De rest van de avond heb ik hem niet meer gezien. Hij zou ff weg gaan zat ik daar in me eentje in belgie met een Jupiler in de hand en een vriendin thuis
die is goedquote:Op dinsdag 20 januari 2004 15:45 schreef the_predator het volgende:
een slechte openingszin met een goed resultaat!?
hey,.. hallo (ik stak mijn hand uit) mijn naam is ....
een korte pauze en een verbaasde blik vanaf haar kant,...
|k reageerde gelijk met:
Ik zie jou twijfelen,....
kat in het bakkie! hahahaha
Dit hele topic gaat er juist over dat dat dus wel meevalt...quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:54 schreef Fokkedop het volgende:
Flauw eigenlijk he, na alles wt ik zo lees. Dat er bijna toch altijd wel negatief wordt gereageerd door vrouwen. Dat denk ik echt, doe niet zo moeilijk, je bent toch ook geil?
Zo moeilijk doen altijd.
Precies ja, dat soort reacties krijg je als je opent met "neuken?" of iets dergelijks.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:44 schreef T42 het volgende:
[..]
krijg bij zulke zinne altijd zo'n lief handje in me gezicht*PATS
![]()
Ik ben idd vaak geil, maar daarom zit ik er niet op te wachten om door de meest kansloze kneuzen versierd te worden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:54 schreef Fokkedop het volgende:
Flauw eigenlijk he, na alles wt ik zo lees. Dat er bijna toch altijd wel negatief wordt gereageerd door vrouwen. Dat denk ik echt, doe niet zo moeilijk, je bent toch ook geil?
Zo moeilijk doen altijd.
Pre-cies, al zit je haar okey, nou leuk, dan zit het okey, maar als ik je leuk vind, zeg ik het gewoon, en dan zie ik wel waar ik het een zin later over heb, werkt niet altijdquote:Op zondag 5 juni 2005 20:33 schreef Innocence het volgende:
Wat dichterbij iemand gaan staan, nadenkend aankijken, bijna wat gaan zeggen en net doen alsof je je bedenkt, dan´Nee, toch niet´ zeggen en je omdraaien.
Gegarandeerd dat ie binnen enkele minuten naar je op zoek is omdat ie toch wel nieuwsgierig is.
Vind het meeste wat hier staat heel wat beter klinken als al dat kansloze geslijm wat je normaal meestal aan mag horen...
In zo'n geval maakt het volgens mij helemaal niks uit wat je gezegt had. Al had je in het russisch gezegt dat je liever geen mayo bij op de pizza wil had je nog wel succes gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:13 schreef fiat het volgende:
Voor elektrostudenten de gouwe ouwe: Mag ik met mijn probe jouw ingangsimpedantie meten?
Nee mijn slechste zin was:
De DJ draaide onwijze slecht en een één of andere kerel vond het nodig om daarop te gaan strippen. Ik zo: vind jij dat nou leuk. Twee seconden later deden we leukere dingen en een uurtje later lagen we in bed
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:22 schreef Qweraz het volgende:
Voorbereiding:
Neem bierviltje, haal er een 'taartstukje' uit, en zet hem op je neus, rechtover eind, loop dan richting object:
Ik: 'Hé, loop jij met bierviltjes te gooien....'
Zij:![]()
ik:![]()
Zorgt altijd voor een vrolijke lach![]()
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2004 15:53 schreef Raggamamma het volgende:
een wat oudere kreet is: "pijp jij mij dan bef ik jou" maar da's meer iets voor vrienden onder elkaar
een gozer die ik eerst maar niks vond zei eens: krijg jij ook zo'n zin om te neuken als je mij ziet...:)
ik antwoordde trouwens " nou..hoe je er over begint..."
Dat vind ik wel een goeie, dus....
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef bermuda17 het volgende:
meisje naar me toe: eej wat is je msn :S bekend verhaal zeker onder de jongere :|
Jij gebruikt MSN smilies op fokquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef bermuda17 het volgende:
meisje naar me toe: eej wat is je msn :S bekend verhaal zeker onder de jongere :|
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:22 schreef Qweraz het volgende:
Voorbereiding:
Neem bierviltje, haal er een 'taartstukje' uit, en zet hem op je neus, rechtover eind, loop dan richting object:
me grap, wat doe jequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:22 schreef Qweraz het volgende:
Voorbereiding:
"Als jij mijn rug masseert, mag je me in ruil daarvoor pijpen."quote:Op dinsdag 20 januari 2004 15:53 schreef Raggamamma het volgende:
een wat oudere kreet is: "pijp jij mij dan bef ik jou" maar da's meer iets voor vrienden onder elkaar
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Nr.G het volgende:
"Heb je zin in pizza en neuken?"
-"NEE"
"Lust je geen pizza?"
Voor planologiestudenten ook een paar gouwe ouwe:quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:13 schreef fiat het volgende:
Voor elektrostudenten de gouwe ouwe: Mag ik met mijn probe jouw ingangsimpedantie meten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |